Na schemacie mam tylko jeden przekaźnik ten pod kierownicą i to on jest od grzania świec. Następnie jest bezpiecznik 80A i od niego wiązka leci bezpośrednio do świec. Robiłem ostatnio A4 z tym samym silnikiem i w sumie przekaźnik i bezpiecznik był tak jak napisałem wyżej. Przekaźnik pod kierownicą a bezpiecznik pod maską w skrzynce. Nie wiem kto co...
W module UCH pod kierownicą
napisz konkretnie w których miejscach i do jakich przewodów się wpiąłeś. są bezpieczniki wysoko za przekaźnikami pod kierownicą.
Przekaźnik jest pod bezpiecznikami pod kierownicą .
Witam Tak na wszelki wypadek aby nikomu nie stała się krzywda :|
Ciężko określić gdzie dokładnie on może być. Wg schematu ten przewód zasilający idzie od alternatora do stacyjki ale ja bym szukał tego przekaźnika pod kierownicą za bezpiecznikami.
przyczyne szukaj w przekaźnikach pod kierownica przekaźnik o oznaczeniu 460 znajdujący się po prawej stronie zapewne ma przyczyne
Nie jestem Ci teraz w stanie powiedzieć na 100% gdzie jest ten przekaźnik sterownika silnika, może być pod kierownicą. Na szybko Ci sprawdziłem na schematach, że dochodzi do niego 5 przewodów: gruby czerwony, gruby czerwono-szary, cienki brązowy, cienki czarno-fioletowy, cienki biało-czarny. Zlokalizuj go, wyjmij i zobacz czy będzie podobna sytuacja...
Przekaźnik pod kierownicą.
Mogą być tzw. ''zimne luty'' na przekaźniku u mnie tak było w golfie 1,9sdi przekaźnik znajduje się pod kierownicą (nie pamiętam jaki typ)
Co ma alarm fox do modułu komfortu? hehe.... Szukaj przekaźnika od odcięcia zwykle pod kierownicą jest centralka alarmu z przekaźnikiem. I zmień żonę :P
Skrzynka z przekaźnikami pod kierownicą , przekaźnik "środkowy" duży pomiędzy małymi tzw nr 5
Najprawdopodobniej pod kierownicą,klei przekaźnik zasilający kierunki z centralki alarmu/zamka, zależy, co tam jest wsadzone
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
Chodzi o skrzynkę bezpieczników z przekaźnikami pod kierownicą, ok. Ale który to wycieraczki
Poszukaj tutaj http://www.iveco-forum.pl/viewtopic.php?...
Problem rozwiązany. Poluzowały się przekaźniki pod kierownicą. Narazie działa a jak coś wyskoczy to dam znać. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Audi z 1999 roku na zapalonym silniku i otworzeniu drzwi pasażera miga oświetlenie wnętrza i słychać przekaźnik pod kierownicą.
Zapewne w skrzynce przekaźników... Za świece żarowe odpowiada przekaźnik 103. Znajdziesz go w skrzynce bezpieczników pod kierownicą. Przekaźniki są pod poziomem bezpieczników. Trzeba odchylić całą skrzynkę bezpieczników. Bez rozbierania plastików pod kierownicą będzie to niemożliwe. Później jeszcze trzeba górną półkę z przekaźnikami wydobyć. (ściska...
Z tego, co pamiętam, to pod siedzeniem, obok bezpieczników sa przekaźniki. Bezpieczniki w Vito znajdują sie również pod kierownicą - jest tam klapka. Pozdr.
Jak nie świeci CHECK to sprawdź czy działa przekaźnik sterowania silnika, nie pytaj który dokładnie bo nie wiem, siedzi razem z innymi przekaźnikami pod kierownicą
Najprawdopodobniej uszkodzenie jest w wiązce pomiędzy kierownicą a skrzynką bezpieczników i przekaźników pod maską. Często padają taśmy w kierownicy,ale skoro ta jest dobra to odpada. Wyjmij przekaźnik sygnału i wtyczki przy kierownicy: stacyjkową,poduszki/klaksonu i sprawdź czy na styk cewki przekaźnika odpowiadający za minus,przychodzi coś jeszcze....
Są zasilania, a nie działa, no masz... To sprawdź teraz przekaźniki pod kierownicą, czy wszystkie mają te napięcie na przyjściu i czy wszystkie przekazują na wyjście.
Słychać elektrozawór na pompie paliwa? Może sprawdź czy dochodzi napięcie. Jeżeli nie to pod kierownicą są przekaźniki. Nr. 107 sprawdź. Możesz też pkdać napięcie na elektrozawór i odpalić. Reszta porad jak te okażą się trafne.
Jak na kostce silnika pojawiają się napięcia po przełączaniu przełącznika to wszystko jest ok, tylko silnik lub mechanizm do wymiany lub naprawy. Taka logika działania układu. Przekaźniki są pod osłoną dolną deski pod kierownicą po lewej stronie.
Odnośnie gniazda diagnostycznego SRS: tablica bezpieczników / przekaźników pod kierownicą - na 99% jest ŻÓŁTA wtyczka z dwoma pinami. Nie daj się zwieść, bo może być wpięta jak gdyby nigdy nic w tablicę, tyle że z drugiej strony nic nie ma - zaślepka. Kody odczytasz po zwarciu pinów i włączeniu zapłonu. Odnośnie reszty usterek: napisałeś jakiś czas...
Przekaźniki są pod tą plastikową obudową deski pod kierownicą. A ma kolega możliwość podpięcia VAGa? Ja bardziej niż na przekaźniki to stawiałbym na moduł komfortu, ale trzeba by to sprawdzić najlepiej na początek VAGiem.
viper111 - przekaźniki znajdziesz pod kierownicą po prawej stronie pod osłonami. Co do usterki - ciężko mi powiedzieć. Musisz ze schematem prześledzić sygnał i tyle :) Zacząłbym od sprawdzenia tego przekaźnika, który realizuje funkcję domykania.
przełącznik daje tylko impuls do przekażnika ,mam taki przekażnik ale jego symbol mogę podac dopiero jutro wieczorem bo mam go w zakładzie Dodano po 5 jest to przekażnik bistabilny przełączany impulsem z przełącznika świateł pod kierownicą
Za szyby w prądzie odpowiada przekaźnik pod kierownica by nie myślał ze pompka ma coś z tym wspólnego.
Witam, wiem że post z 2006r. Ale może ktoś odpowie. Gdzie jest przekaźnik od wycieraczek w fabii 1? Pod kierownicą są tylko 2 przekaźniki to jest któryś z nich?
kolego sprawdź przekaźniki pod kierownica, musza sztywno siedzieć
Czy ktoś wie co to jest ? Tak, na 99 procent zimne luty w przekaźniku zasilającym sterownik silnika. Trzeba zdjąć maskownice plastikową pod kierownicą i dostać się do przekaźnika rozebrać i skontrolować jego stan, naprawić lub wymienić. 1% to uszkodzona kostka stacyjki.
Przekaźnik wisi pod kierownicą. Sprawdź kontrolką gdzie brakuje plusa po włączeniu przeciwmgielnych, od manetki poprzez bezpiecznik, przekaźnik, aż do samej lampy.
Wymienione, niestety to nie pomogło, problem ten sam. Co mogę jeszcze sprawdzić we własnym zakresie? Dodano po 1 Przekaźnik pod kierownicą 372 4d0 951 253 - Przekaźnik pompy paliwa, przekaźnik świec żarowych Według rozpisek bezpieczników i przekaźników posiadam dwa przekaźniki od pompy paliwa. Chyba że się mylę. https://obrazki.elektroda.pl/1242678200_...
Wszystko wskazuje, że jest w skrzynce z przekaźnikami i bezpiecznikami (Relay Box) w kabinie pod kierownicą. Funkcjonuje pod nazwą "flasher". Pozdr!
Sprawdź dobrze bezpieczniki na akumulatorze czy nie ma mikro pęknięcia lub wypalonego styku ewentualnie kostka stacyjki do sprawdzenia i przekaźniki pod kierownicą
Po załączeniu klimy nic sie nie dzieje sprężarka się nie załącza. Raz na jakiś czas załączy. Klima nabita. Co rozbić. Przekaźnik pod kierownica sprawdzany i niby dobry
Rozumiem ze ten przekaźnik znajduje się pod kierownicą ?
Skoro trąbi po wyjęciu przekaźnika a bez zwory, to chyba logiczne że przełączniki pod kierownicą i w kierownicy nic do tego nie mają. Usterki szukaj na drodze przekaźnik>klakson.
Audi z 1999 roku po lifcie z reflektorami ksenon. Nagle przestały świecić halogeny. Poczytałem, żeby wymienić przekaźnik pod schowkiem, ale po wpisaniu go w Google czytam, że on jest do sterowania wycieraczkami. O co chodzi? Przekaźnik pod schowkiem - 397 - 8D0 907 701A Fabryczny przekaźnik pod kierownicą, który zarządza wycieraczkami - *389 - 4B0...
Dziękuję bardzo za pomoc, ciągnik naprawiony. Przyczyną awarii podnośnika był brak sygnału D+ na 13-tym pinie sterownika. Na płycie bezpieczników i przekaźników pod kierownicą były zwarte dwie diody prostownicze IN5408, uszkodzone diody zwierały obwód sterowania przekaźnika rozrusznika z sygnałem D+ z alternatora, to skutkowało tym, że jak alternator...
W moim roczniku 98 jest tylko przekaźnik pod kierownicą. Ogólnie, gdy go wyjmę przy wyłączonym silniku, samochód gaśnie. W skrzynce nie ma takiego przekaźnika, sprawdzę go zaraz. Jeśli mi zgaśnie w trakcie jazdy lub pod sklepem, obstawiam kostkę stacyjki. Potem wymienię ją, nie wiem co jeszcze.
Zimne luty w przekaźniku pod kierownicą J17,podczas diagnostyki przedstawia się jako problemy z zasilaniem wtryskiwaczy, sondy itd.
Przekaźniki są pod kierownicą pisałem już wcześniej przekaźnik ma 6 nóżek według schematu ma elektronikę w środku sterującą tym przekaźnikiem .
sprawdź przekaźniki i bezpieczniki pod kierownicą. ale stawiam na przekaźnik nie pamiętam ale 2 albo 3 od góry
Przekaźnik pod kierownicą nr 229albo 99.
Jeżeli dysponujesz multimetrem to końcówka czarna multimetru do klemy (-) akumulatora, czerwona końcówka miernika w fajkę (przewód do świecy) i niech Ci ktoś w tym momencie przekręci kluczyk w stacyjce na pozycję 1. Przez czas w jakim powinny się grzać świece, powinno być napięcie na tych przewodach. Jeżeli nie ma to jak najbardziej może to być wina...
Sygnał na przekaźniku, taśmę sprawdzisz po rozkręceniu osłon pod kierownicą.
Tam jest jak dobrze kojarzę mikroprocesorowe urządzenie do sterowania światłami. Taki duży prostokątny przekaźnik chyba niebieskiego koloru. W skrzynce bezpieczników pod kierownicą.
Przekaźnik masz pod kierownicą nisko, nad nogami przy słupku.
Klimatyzacja nie załącza się, wszystko sprawdzone, sprężarka, wentylator, czujnik, klimatronik, klima nabita i szczelna, przekaźniki sprawne, napięcie do wejść przekaźników dochodzi. Problem polega na tym, że jest brak sterowania na wszystkie przekaźniki pod kierownicą. Może ktoś już miał taki przypadek?
sprawdź przekaźnik pod kierownicą najprawdopodobniej aczkolwiek który rok tego forda?
Okazało się, że problem leżał po stronie przekaźnika pod kierownicą, a bardziej nad pedałami. Jest tam ciemna kostka mniejsza od reszty i u mnie ona zawiniła.
Pod kierownicą nie ma przekaźników.
Dzięki kolego. Bezpiecznik jest. Jeśli chodzi o przekaźnik to pod kierownicą pierwszy z brzegu wkładany od góry. Pamiętajmy o wymianie razem ze sprężarką.
Sprawdź odpływy wody pod akumulatorem, dywan pod nogami masz suchy, do sprawdzenia bezpieczniki , przekaźniki pod kierownicą , oraz zajrzeć w podszybiu do skrzynki gdzie jest sterownik silnika czy nie jest mokro i posprawdzać także wtyczki pod nim , więcej danych o aucie też warto podać
Przekaźniki pod kierownicą. Tam powinna być zwora.
W Golfie V nie ma żadnego przekaźnika pod kierownicą do przelutowania, bardzo mi przykro
Skrzynka z przekaźnikami , pod kierownicą. https://obrazki.elektroda.pl/9313113400_... Sprawdź przekaźnik oznaczony 460 w dolnym lewym rogu. I zapalniczkę sprawdź.
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
Prawdopodobnie masz uszkodzony przełącznik pod kierownica. Przekaźnika też nie wykluczam.
Ze schematu wynika że pin 19 zasilany jest z bezpiecznika nr 38 (15A) z lewej strony kokpitu a pin 20 z bezpiecznika 43 (30A) u góry, drugi od lewej (są 4 bezpieczniki u góry) w skrzynce przekaźników po lewej pod kierownicą. http://obrazki.elektroda.net/95_12707610... Na zdjęciu oznaczony E, sprawdź czy się nie przepalił :idea: Krzysztof (beetle)...
Tak Diesel. Odpinałem wszystkie przekaźniki pod maską i pod kierownicą i pompa nadal się uruchamiała po przekręceniu kluczyków. Pompa paliwowa znajduje się pod spodem auta. A gdzie przekaźnik pompy?
Pewnie stoją dęba już. Przekaźniki są jeszcze pod kierownicą.
Tak, uch to zelektronizowana (że tak powiem ;) ) skrzynka bezpieczników i przekaźników pod kierownicą. Często robią się w niej zimne luty albo wypalają styki w kostkach kabli do niej podpiętych
Tniesz czarno/niebieski(+15 na przekaźnik zasilania ECU silnika) ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą i nie pali, to właśnie kabel z bezpiecznika F1.
Bezpiecznik i przekaźnik (półka pod kierownicą) oraz sterownik silnika.
Sprawdź przekaźnik załączający terminal "15", jest nad nogami kierowcy
To są te przekaźniki pod kierownica? Jeśli tak czy można inny podmienić i sprawdzić? Jeśli tak który i który jest od centralki?
Witam, mam problem z Mercedesem Sprinter 212d, brak kierunkowskazów jak i awaryjnych, zostały wymienione przekaźniki pod kierownicą na nowe, żarówki też są wszystkie takie jak powinny być i wszystkie są dobre. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
pod kierownicą są przekaźniki i za nimi z 3 i nie ma 109 obok sterownika też
Pod kierownicą jest przekaźnik. Jak odkręcisz półkę pod kierownicą, to łatwo go zlokalizujesz, jest najdłuższy ze wszystkich. Sprawdź go.
Witam odpowiedź jest prosta padł ci przekaźnik 460 pod kierownicą w skrzynce po prawej stronie jego kompletna nazwa B9 - X-contact relief relay J59 (460)
Na początku sprawdź bezpiecznik na akumulatorze 50 A blaszkowy przykręcany. Do rm 2003 przekaźnik pod kierownicą . Od 2004 sterownik świec na podszybiu w okolicy wiązki sterownika.
Audi A3 CBAB potrzebuje namierzyć przekaźnik pompy paliwa w zbiorniku AI: Z którego roku jest Twoje Audi A3? 2009 AI: Chodzi Ci o przekaźnik w skrzynce bezpieczników czy o coś przy samej pompie w zbiorniku? Przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod kierownicą, bo chyba tam się znajduje
Witam.Sprawdziłem bezpieczniki,przekaźniki pod kierownicą,silniczek działa na krótko,po wcisnieciu manetki pióra chodzą a silniczka nie słychać😕 nie wiem czy są jeszcze gdzieś jakieś przekazniki?
Dziękuję woj250 za odpowiedzi, temat ogarnięty. Przyczyną okazał się przekaźnik pod kierownicą. Po jego zmianie kierunki jak i awaryjne chodzą bez problemu! Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam!
Rezystor dmuchawy to jest to na podszybiu. Jak termik się spalił nie działa obieg. Na dmuchawie ma być +12V po kluczyku. Masa jest przez panel sterowania i rezystor dmuchawy podawane na silnik. Jak nie ma +12 na dmuchawie, sprawdzić bezpiecznik F20 pod kierownicą i przekaźnik pod kierownicą (tylko nie pamiętam który, ale raczej zielony).
Brak prądu w samochodzie. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, zero reakcji na desce. Sprawdzone bezpiecznik i przewody na alternator i rozrusznik. Przekaźniki znalazłem pod kierownica nie wiem jak je sprawdzić ? Gdzie jeszcze szukać Ktoś ma schemat ?
Panowie a posiada ktoś opis przekaźników w tymże modelu pod kierownicą koło OBD2?
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
A czy plus po stacyjce idzie przez jakiś przekaźnik czy bezpośrednio. Bo czasami jak jade to mi przekaźnik słychać pod kierownicą jak trekoce i może to to??
Masz różne opcje do wyboru: Stacyjka ,moduł pod kierownicą,bordnetz,przekaźnik linni 15 ,bezpieczniki. Zacznij od bezpieczników i przekaźników w środki tych po bokach.
Bezpiecznik nr. 25 -- 30 A-- Dmuchawa świeżego powietrza, układ obiegu powietrza, urządzenie klimatyzacyjne - sprawdzony. Bezpiecznik pod kierownicą.. 40A sprawdzony Przekaźnik pod kierownicą nr.267 sprawdzony, niby jest dobry.. przy przełożeniu + - pracuje, po zmianie biegunowości i przyłożeniu - + pracuje, podczas podania napięcia na jego piny poziome,...
Witam kolegów. Prześledziłem masę tematów na temat różnych problemów z elektryką we wspomnianym w temacie Fiacie panda II. Problemy występujące często się powtarzają jak np. problemy ze światłami, wycieraczkami,prędkościomierzem i inne. Rozwiązania? Często te same: kostka świateł mijania bez przekaźnika, pająk kierownicy, łącznik elektryki na podszybiu,...
A czemu miał by to być żart? ja pytam o przekaźnik nie o przerywacz. Jak można sprawdzić czy ten przerywacz jest dobry. Z tego co słyszałem przekaźniki jest pod kierownica ale który?
Dzięki za odpowiedź, rozrusznik kreci na krótko, tylko chodzi oto, że na tym kablu wzbudzającym, który właśnie idzie od stacyjki - nie ma napięcia i głównie chodzi mi o to, co mogło się uszkodzić. Wiem, że mogła stacyjka. Najbardziej mi zależy, żeby mi ktoś odpowiedział: czy mogło się coś innego uszkodzić między stacyjka a rozrusznikiem? Sprawdziłem...
Jest prosty sposób by to sprawdzić, zastosuj przekaźnik. Napięcie ze wstecznego załącza przekaźnik, a nie bezpośrednio czujniki a dopiero przekaźnik niech zasila czujniki.
pod kierownica koło nóg masz przekaźnik zespolony od wycieraczek.Jego się czep jak resztę przepatrzyłeś
Nie ma przekaźnika ,włącznik przy kierownicy
Brązowy przekaźnik pod kierownicą, na pracującym silniku ma być zwarty(cewka powinna być zasilona) To wycinek schematu twojej dmuchawy: http://obrazki.elektroda.net/68_12635414...
wszystko wydaje się ok ale wymieniłem całą skrzynkę z przekaźnikami pod kierownicą i nic nie pomogło
Traktorek sam jeździ bardzo dobrze, wszystko zaczyna sie jak dostaje odciążenie nie ma siły uciągnąć, efekt podobny jakby sie sprzęgło slizgało. Podzwoniłem trochę i wszyscy mi mówią że w case nie stosuje się DOTa/płynu hamulcowego tylko i wyłącznie olej hydrauliczny, jest bardzo duze prawdopodobieństwo zapowietrzenia układu sprzęgła/wysprzęglika no...
Nie grzeje tylna szyba. Po włączeniu grzania przekaźnik pod kierownicą stuka. Sprawdziłem miernikiem napięcie na złączkach, potem na polach do których są raczej przyklejone i napięcia są. Potem nie miało znaczenia czy na zatrzymanym silniku czy pracującym(oczywiście jak pracował to było ponad 13V). Następnie miernik podłączyłem do złączki po lewej stronie/kierowcy...
Widzę że panowie podpowiadają ale ta kostka to przekaźnik świateł,zobacz czy dobrze jest włączony przekaźnik. Pod kierownica koło bezpieczników poszukaj ten przekaźnik,jeżeli nie działa nadal spróbuj zmienić ten przekaźnik na nowy,lub szukaj usterki w instalacji elektrycznej przewodów elektrycznych które odpowiadają za światła.
A jeśli chodzi o ten błąd, to dotyczy konkretnego przekaźnika? W komorze silnika czy pod kierownicą?
W samochodzie z kierownica po lewej stronie skrzynka z przekaźnikami oraz bezpiecznikami od podgrzewania znajduje się w komorze silnika w okolicy mocowania kielicha prawego amortyzatora.
Przekaźnik podwójny na szczycie skrzynka bezpieczników pod kierownicą chyba 20x numer to sterownik silnika dla tego modelu, powinna być linia K do diagnostyki. Czujnik temperatury dwa piny uruchamia przez masę pompę obiegową na pasie przednim, a podwójny do sterownik silnika i dwa na temperaturę licznik.
kontrolka code znika po 1-2sek od przekręcenia kluczyka na 1 pozycje. Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje, co może być przyczyną ze samochód nie odpala? program do diagnostyki iaw-scan2 przy testowaniu przekaźnika głównego pokazuje komunikat test niezaliczony, a przy testowaniu wtrysków,cewek itd co tam jeszcze jest, to wszystko jest ok. Nie wiem który...
passat kierownica przekaźnik przekaźnik kierownica sharan sprinter przekaźnik kierownica
cyfrowy radio skaner nagrzewnica budowa objawy uszkodzenia dysku
wzmacniacz tpa3122 generator samowzbudny
Rozdzielnica do pompy ciepła monoblok 2,8 kW – schemat, zabezpieczenia, RCD, SPD, MCB Olejowanie gąbki filtra powietrza w skuterze – jak i czym spryskać, preparaty Motorex, TwinAir, Malossi