Tak jak napisał kolega pod 86 + 12 po stacyjce natomiasy pod 85 przewód pomarańczowy.
ten typ tak ma . blokada w tym alarmie jest spoczynkowo zwarta.niestety
Alarm, to stary Prestige APS xxx. Szukaj centralki oraz zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu i usuń wszystko, przywracając instalację samochodu do stanu fabrycznego.
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Na schematach autoalarmów serii DOG przekaźnik odcięcia zapłonu zawsze jest podpinany pod dwa czarne przewody. Na schemacie widać że jest to przekaźnik NO więc w razie braku zasilania z centralki bądź uszkodzenia cewki przekaźnika, samochód zostaje unieruchomiony.
Zakładam czasem proste blokady na przekaźniku, myślę, że da się zrobić tak jak chcesz. Schemat w załączniku. Działa to tak, że po włączeniu zasilania, naciśnięcie przycisku puszcza + przez diodę która podtrzymuje później zasilanie cewki przekaźnika.
Sprawdź czy do centralki dochodzi tzw. [+15] czyli +12V po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon i nie znika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Odpowiedni kabel znajdziesz w centrali próbówką lub miernikiem. Rozbierz centralkę i popraw możliwe "zimne luty" w okolicy przekaźnika odcięcia zapłonu , ewentualnie zmierz czy ten przekaźnik nie jest uszkodzony...
Polecam alarm legendford z pozycji trzeciej Twojej listy. Montuje je już od kilku lat i jak dotąd nie było z nimi problemów. Posiada wszystko co potrzeba, z możliwością programowania większości funkcji, aby w miarę skutecznie zabezpieczyć autko. Do kompletu dokupiłbym czujniki ultradżwiękowe za ok 40PLN i przekaźnik odcięcia zapłonu bo w tym zestawie...
Zamierzam sobie zrobic odcięcie zapłonu w samochodzie i musze się nauczyc używać przekaźników. Znalazłem w domu już dwa przekaźniki: Elmot typ 541 i typ 561. Mają one po pięć wyjść ponumerowanych następująco: 87, 86, 87a, 85, 30. Na pewno dwa służą do sterowania załączania i wyłączania obwodu (+ i -) i dwa pod które podłączymy odcinany obwód. Tylko...
Fachowiec poszedł na łatwiznę i podpiął przekaźnik z odcięciem zapłonu do centralki lub sterownika centralnego zamka.Powinieneś prześledzić gdzie jest ten przekażnik i odłączyć go.Takie jest moje zdanie ale mogę się mylić.
Szukaj zewnętrznego przekaźnika realizującego odcięcie zapłonu. Może być wszędzie. Zamieść lepsze zdjęcia centralki alarmu - szczególnie od strony złącza przewodów.
Będziesz miał tylko odcięcie pompy. Musisz dołożyć do zapłonu 2 przekaźnik i cewkę przekaźnika podłączeć równolegle do pierwszego. O jaką rurkę ci chodzi?
Masz tam dwa przekaźniki - zapewne jeden od kierunkowskazów a drugi od odcięcia zapłonu. Zrób zworkę na stykach przekaźnika po kolei na każdym i będziesz wiedział który jest od kierunkowskazów a który od odcięcia zapłonu.
ale tAK NIE może być Może, podaj zasilanie z kierunku przez przekaźnik, po włączeniu zapłonu przekaźnik odetnie zasilanie na wyłącznik. Albo jak pisze T5, sygnały rozdzielone diodami z obu kabli siłownika zamka, wtedy zapali halogeny po zamknięciu i otwarciu zamka.
Pierwsza sprawa: Tzw. Druga sprawa: Przewód koloru żółtego, to masa pojawiająca się po uzbrojeniu centralki. Podłączasz ją do cewki przekaźnika odcięcia zapłonu. Drugi zacisk cewki przekaźnika podłącz do tzw. Trzecia sprawa: Wyjście dodatkowego kanału umożliwiającego np. otwarcie bagażnika. Sterowanie masą o obciążalności wyjścia max 500mA. Czwarta...
Chciałbym zobaczyć czy da się zrobić odcięcie zapłonu na listwie. Podczas spadających obrotów po p rz egazowaniu odciąć zapłon na chwilę ż eby doszło do podawania paliwa bez zapłonu i w efekcie strzelanie z wydechu, albo inne propozycje bo mam 3 sposoby: 1. przekaźnik odcięcia zapłonu, 2. odcięcie zapłonu sensorową blokadą zapłonu 3. multiblok odcięcie...
Koledze chodziło o to że w nie stosuje się takiego rozwiązania ponieważ gdyby rozłączyło Ci zapłon podczas np. wyprzedzania lub na przejeździe kolejowym to sam dokończ jakby mogło się skończyć
KD2000+przekaźniki
Czyli powinien to być przekaźnik odcięcia zapłonu jak napisano na centralce?
A jak wygląda sprawa odcięcia zapłonu? Też bedzie szedł po canie i nie trzeba nic extra podłączać? Nie Centralka, którą wybrałeś posiada wyprowadzone trzy kable ze styków przekaźnika odcięcia zapłonu. Masz COM, NO, NC
Przekaźnik jak najbardziej. A najlepiej gotową blokadę elektroniczną z wbudowanym przekaźnikiem. To nie są jakieś wielkie koszty.
Ale ten kabel o którym mowa jest wykozystywany do przekaźnika odcięcia zapłonu, jak to połączyć z c. zamkiem, może mi podpowiesz?.
alarm prestige 150 Mx Centralka posiada zewnętrzny przekaźnik odcięcia zapłonu, jednak instalatorzy często montowali 2-3 przekaźniki połączone równolegle. Dzięki temu były odcinane 2-3 niezależne obwody, (np. rozrusznik, pompa paliwa, zapłon, ...).
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź, a czy odcięcie zapłonu/rozruchu realizuje się też poprzez can na poziomie komputera, czy trzeba ładować przekaźnik odcięcia zapłonu?? d-t
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Kiedyś na tym miejscu znajdował się przekaźnik odcięcia zapłonu. Nie wiem dlaczego producent przestał go tam montować i wyprowadził go na zewnątrz w postaci okablowanej podstawki z typowym przekażnikiem samochodowym przełącznym.
temat był --tyle kosztuje co centralka zamków która należy podłaczyc pod minus który daje alarm na czujniki lub zewn. przekaźnik odcięcia zapłonu po zazbrojeniu nie wiem jakie auto i czy zamki oryginalne ale u mnie to jakies 120zł-wszystko
Dokładnie tak jak pokazuje schemat. Do + po stacyjce podłączasz żółty z alarmu i żółty z gniazda przekaźnika.
Połącz kabel , na którym jest zamontowany przekaźnik odcięcia zapłonu (przywróć instalację do stanu fabrycznego). W ten sposób wyeliminujesz alarm. Jeśli problem nie ustąpi szukaj gdzie indziej. Montowałem kiedyś sporo tych alarmów i nie było z nimi problemów. Myślę ,że to nie alarm blokuje. Być może, że immobilizer nie czyta kluczyka, sprawdź połączenie...
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
Witam. Moje pierwsze wrażenie - układ zmniejszający bezpieczeństwo jazdy np. awaria przekaźnika i odcięcie zapłonu podczas wyprzedzania. Lepiej stosować przekaźniki bistabilne. Dodatkowo w układzie brakuje diody separującej obwód zapłonowy (załączany stacyjką) od obwodu stale zasilanego. Pzdr.
Moja teoria - masz albo miałeś w aucie autoalarm. Ten przekaźnik w kolumnie może robić za odcięcie zapłonu (pomijam lokalizację, ale fachowość widoczna na zdjęciach - wetknięty przewód pod bezpiecznik - nie wróży wysokiej). Te dwa przekaźniki o jakich mowa mogą sterować centralnym zamkiem (zamknij/otwórz). Zasugerowałem się tym, ze z tej samej wiązki...
NA początek nie pisz "stycznik" tylko włącznik, na przekaźniku masz opisy wyprowadzeń : 85 i 86 - zasilanie cewki przekaźnika 30 - zestyk stały 87 - styk normalnie zwarty 87a - styk normalnie rozwarty czyli, ty to co chcesz "odciąć" podłączasz do 30 i 87a zasilanie przekaźnika przez włącznik podajesz na 85 i 86
drugi przekaźnik i da rade na przycisku sterujemy tym drugim przekaźnikiem za pomocą przycisku np. zasilanie po zapłonie na styk 30 masa do przekaźnika (tego drugiego) na stałę przyciśk pomiędzy styk cewki przekaźnika a 87 tego przekaźnika i z 87 do istniejącego układu zamiast przycisku oj przepraszam opisałem załączenie plusem a u ciebie jest masą...
Co wymieniać? Alarm, czy przekaźnik? Najpierw znajdź i zneutralizuj odcięcie - wiedz co zrobić, aby odpalał - później wolna wola... Mam podobny "problem", ale swój już unieszkodliwiłem - mogę bawić się dalej, czy to się alarm psuje, czy instalacja w samochodzie. Cały czas jest gorący? Może wskazywać na to, że jest cały czas zasilany. Wymieniać, nie...
Od teorii: przekaźnik to sterowany małym prądem wyłącznik duzej mocy. Czyli sterując przekaźnikiem z małęgo układu, który nie wytrzyma dużego obciążenia możesz załączyć właściwie dowolną moc. Zależne jest to od budowy samego przkaźnika: od obciązalności jego styków. W samochodach stosuje się przekaźniki o obciązaslności 10 - 20 A do obwodów świateł,...
Skoro odcinasz + "po stacyjce" to nie będziesz miał zasilania dla diody bo kluczyk będzie wyjęty, a więc dioda nie będzie świeciła. Nie lepiej zastosować gotową blokadę sensorową za kilkadziesiąt złotych niż bawić się w takie wynalazki? Ja, do proponowanego układu, dołożyłbym kondensator elektrolityczny równolegle z cewką przekaźnika, aby niwelować...
Jako przekaźnik do odcięcia zapłonu najlepiej zastosować taki standardowy - jak np. do świateł w polonezie - lub oczywiście podobny. Ja zawsze daje przekaźnik 12V/30A (typowy samochodowy)
Witam. Czy po odcięciu zasilania tego Immobiliser'a (wyjęcie bezpiecznika). Samochód nadal powinien odpalić czy też nie? To jest ta wersja z klawiaturą (Peugeot 106). Dzisiaj grzebałem przy radiu. I aby nie zrobić czasem jakiegoś zwarcia. Wyjąłem bezpiecznik. Okazało się, iż odpowiedzialny on jest również za zasilenie tej całej magicznej klawiatury....
Ja bym jednak sprawdził tą kostkę i złącza od niej tak jak kolega podpowiada i przekaźnik 109. Pozdrawiam.
Przejrzyj dokładnie instalację czy czasem ktoś nie założył jakiegoś dodatkowego przekaźnika załączonego podczas spoczynku. Czy ten immobiliser jest sprawny - czy odpalenie wymaga podania kodu? Teoretycznie powinien działać dopiero po przekręceniu stacyjki. Spróbuj odłączyć zasilanie od niego - teoretycznie samochód nie powinien dać się odpalić. Jeżeli...
Może coś takiego?
I wymyśliłem :) Wykorzystałem przekaźnik odcięcia zapłonu, który był razem z zakupionym alarmem podpinając jako odcięcie funkcję komfort spiętą z czerwono-niebieskim przewodem zamknięcia, przewód zamknięcia i załączenia alarmu(zamknięcia) również podłączyłem do czerwono-niebieskiego a otwarcie do czerwono-białego. Jako impuls załączający przekaźnik...
odciąłem przekaźnik zapłonu Odetnij zasilanie pompy paliwa bezpośrednio przy zbiorniku paliwa i osłoń "okno rewizyjne" pod tylną kanapą arkuszem blachy zanitowanej a nie przykręcanej.
mam pytanie odnośnie wbijania pilotów do centralki legendford f14 czy jak rozpoczne procedure jak w instrukcji i wbije tylko jednego pilota (co już zrobiłem) to centralka bedzie rozpoznawać tylko tego pilota czy także stare które kiedyś ktoś wbił, kupilem auto ale dostałem tylko jednego pilota mam pewne obawy czy poprzedni właściciel nie ma drugiego...
mam alarm z funkcją odcięcia zapłonu (układ wykonawczy to przekaźnik) ale nie wiem gdzie sie z nim wpiąć?
Pompa paliwa - brązowo/żółty od skrzynki bezpieczników przy niebieskim przekaźniku.
Udało mi się ustalić: to MATADOR Firmy JAMAR Tarnowo Podgórne Brakujący kabel (niepodłączony) idzie do zewnętrznego przekaźnika odcięcia zapłonu. Niemniej nadal aktualne pytanie co mu nawaliło, czy ten ULN2003A załatwi sprawę. Dzwoniłem do tej firmy Jamar i okazuje się że jednak "instalator źle go podłączył", czyli kabel fioletowy do czerwono żółtego...
Jak podasz informacje jakie obwody chcesz odcinać to dowiesz się jakie trzeba przekaźniki. Na pompę paliwa wystarczy 8A ale już na zapłon trzeba 30A.
A mógłby ktoś podać dokładny symbol tego przekaźnika dwusekcyjnego??
Uważam, że to nie z powodu alarmu rozładowuje się akumulator przez noc. Pobór prądu przez centralę alarmu do 20mA to norma. Twój alarm przez godzinę pobiera 35mAh = 0.035Ah (wartość prądu w A * czas w h) Na dobę pobiera ok. 0.84 Ah Dalesze obliczenia pozostawiam Tobie Odłącz fizycznie centralkę alarmu od instalacji samochodu i zmierz wtedy pobór prądu...
Nie rozumiem bardzo o co ci chodzi z tymi plusami i minusami.Namieszałeś kolego.Napisze ci jak działa przekaźnik ale nie pytaj się o takie rzeczy skoro wiesz jak założyć alarm... :P No ale po to jest forum...Na większości przekaźników jest schemat.Zobacz może i twój ma...Nóżki o oznaczeniu 85 i 86 to zasilanie cewki czyli podajesz na to napięcie to...
Przy próbach na płytce testowej wychodzi mi R1 19K i R2 1K żeby wyłączyć BC547B. Docelowo będzie to smd, więc inny tranzystor może wymagać innych rezystancji. Z tym mosfetem to może być dobry pomysł. Na pewno będzie problem z Q2 żeby uciągnął 4 kierunkowskazy, syrenę, przekaźnik klaksonu i odcięcia zapłonu oraz sam alarm. Wykorzystanie radiatora odpada.
Witam. Na wstępnie chciałbym powiedzieć iż jestem laikiem w dziedzinie elektroniki, więc proszę mi wybaczyć za możliwe głupoty które być może tu wygłoszę lecz liczę na Waszą wyrozumiałość i pomoc w rozwiązani mojego kłopotu. (może banalnego). Więc: Chciałbym zamontować sobie w samochodzie z silnikiem TDI odcięcie zapłonu. Przedstawię po przykład odcięcia...
A mogę prosić o jakiś prosty schemat jak to spiąć wszystko? Co z czym? To ma być zwykły "wyłącznik", czy alarm lub immobiliser? "Tniesz" przewód i wlutowujesz w rozcięcie "styki robocze" przekaźnika blokady.
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Zobacz najpierw który kabel jest masowy- to będzie wsólny dla wszystkich cewek przekazników. Przez styki przekaźnika będą podawane impulsy na kierunkowskazy, byc może jeden przekaźnik to odcięcie zapłonu. Trzeba spróbowac poszukać gdzie wchodzi +12V. Jak podasz napięcie to powinno sie wyjaśnic który kabel to wejście czujnka dzwi. powodzenia.
W Golf III sterujemy zamek dwoma plusami (krótkie impulsy). U ciebie jest to schemat nr 3. Nie sugeruj się zamkiem pneumatycznym. Przewody wychodzące z wtyczki 6p podłączasz do szarego (zamykanie) i zielonego (otwieranie) przewodu w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Dziwne rzeczy narysowałeś na instrukcji. Przewód plusowy od akumulatora opisałeś...
Że masz coś poknocone to prawda. Alarm musi być tak podłączony, że przy włączonym silniku nie można było uruchomić alarmu, atym bardziej przerwać pracy silnika ( jakie mogą być konsekwence przypadkowego włączenia alarmu np. kolanem w czasie manewru wyprzedzania ? lepiej nie pytać ). Koniecznie dostań się do centralki alarmu - możesz "iść" po przewodach...
Ale żarówki raczej nie podtrzymują zapłonu. Podtrzymują, obwód zamyka się przez inne odbiorniki. Pojawia się efekt podtrzymania zapłonu jak przy odcięciu zapłonu robionym z przekaźnika i diody prostowniczej
ok załóżmy że chcę zrobić odcięcie pompy paliwa (słyszałem że to najlepsza metoda zabezpieczenia) mam passata B3 93r 1.8i a na załączonym zdjęciu http://obrazki.elektroda.net/93_11742436... mam miejsce przekaźnika od pompy paliwa oraz jego typ (167 - nie znam się na tym) ze schematu dołączonego do alarmu wynika ze przewody biały i żółty podpinam...
pompa paliwa powinna działać w każdym położeniu - sprawdź żarówką wpiętą najlepiej razem z pompą, czy świecić będzie gdy jest samochód pochylony a pompa nie pracuje, jeśli świeci no to pompa do wymiany, jak nie świeci - to coś z elektryką, może przekaźnik, może jakiś stary dorabiany alarm odcinający paliwo - znajomemu w Yarisie tak z niewiadomych powodów...
Np . przy tablicy bezpieczników / przekaźników
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Odetnij pompę paliwa i już :) bodajże różowy w progu o ile dobrze pamiętam. pozdr
Kolory przewodów powinny być takie jak napisałeś. Sterowanie jest na nich impulsami (+). Do centralki alamu musisz dołożyć dwa przekaźniki i zmienić nimi biegunowość. W załączniku znajdziesz resztę. Pozdrawiam.
Jak coś to odciąć przekaźnik i spiąć na krótko ?
pisałem o przekaźniku, który pracuje jako normalnie zwarty :)
Witam Realizacja odcięcia zapłonu w samochodach posiadających tzw. „komputer” odbywa się poprzez podanie odpowiedniego stany na odpowiednie wejście owego „komputera” i wtedy żadnemu z elementów współpracujących z nim nic nie grozi. A takie podłączenie „na dziko”, jak podają artykuły o zabezpieczeniach samochodowych,...
Odcięcia zapłonu niema napewno przekaźniki były podmieniane i jest cały czas to samo gaśnie podczas jazdy
W takim razie trzeci przekaźnik na 12 V: https://obrazki.elektroda.pl/7738948700_... Dwie pozycje kluczyka wskazane, żeby przekaźnik sterowany czujnikiem, wzbudził się przed tym pośrodku rysunku. Inaczej, w chwili włączenia zapłonu, kondensator mógłby zdążyć się naładować i odciąć dopływ paliwa na kilka sekund. Wtedy trzeba by czekać....
ja miałem parę takich przypadków i winą było odcięcie zapłonu (alarm wypalone styki na przekaźniku) więc zanim zaczniesz coś wymieniać zlokalizuj centralkę alarmu i sprawdż odcięcie .
Pewnie że się da, w końcu jest tam wbudowany przekaźnik blokady zapłonu. Odcięcie możesz zrobić przy samej pompce (tylko po co ciągnąć kable przez pół samochodu), łatwiej jest gdzieś w okolicach skrzynki bezpieczników/przekaźników lub w wiązce przewodów idących najczęściej w progu auta. Ważne żeby dobrze ukryć przewody blokady i żeby był utrudniony...
Dobra spróbuje jak podłącze go jeszcze raz bo narazie leży wymontowany bo musze kupić przewody i ten czujnik. Mam jeszcze kilka pytań: 1. Zasilanie alarmu może być podłączone do bezpiecznika w skrzynce czy lepiej by było bezpośrednio do akumulatora? 2. Do czego podłączyć przekaźnik - tzw. odcięcie zapłonu? Odpowiednie by było podłączenie pod cewkę jesli...
Centralny zamek/alarm z funkcją odcięcia zapłonu. Po rozbrojeniu załącza przekaźnik przez który puszczasz zasilanie radia (oczywiście zasilanie po kluczyku, nie podtrzymanie pamięci podłączone bezpośrednio do akumulatora) zamiast odcięcia zapłonu/rozrusznika
Zmierzyłem pobór prądu i wynosi on 150mA. Czy da się jakoś inaczej wykorzystać to wyjście podające 12v po załączeniu zamka - do odcięcia zapłonu?
czy wiesz jaki jest alarm i jakie odcięcie? Sprawdź zasilanie obydwu elementów. może się odpieło. Może przekaźnik wykonawczy padł?
to może zewnętrzny przekaźnik...
Czy wystarczy poodcinać kable alarmu wpięte pod wiązkę auta Nie wystarczy odciąć kabli. kręcił ale nie zapalił Blokada zapłonu w DOG jest zrealizowana na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku. Trzeba zlutować razem przewody, które zostały rozcięte i podłączone do styków przekaźnika.
Zrób odcięcie zapłonu na przekaźniku w ten sposób, że na NC podaj stałą masę COM podłącz w kierunku instalacji a NO w stronę stacyjki. Przy takim podłączeniu w stanie spoczynku wszędzie na stykach ACC masz masę i kiedy złodziej będzie chciał podać na kurtko zapłon to gdzie tylko poda to wywali mu zwarcie.
prawdopodobnie te tykanie to przekaźnik lub elektromagnes odcięcia paliwa lub zapłonu Bzdura. Po co ewentualny przekaźnik blokady miałby tykać, czyli cyklicznie załączać się i rozłączać? Google i forum nie milczą na temat tego alarmu. Warto poczytać.
Rozrusznik - fioletowy przewód 2.5mm w skrzynce bezpieczników-przekaźników pod deską, wiązka złącza H1.
Można zrobic odcięcie na cewce wysokiego napiecia (przewód kolor czarny) lub mniej zalecane przy stacyjce gruby czarny przewód na zewnętrznym przekaźniku minimum 40A zastosować.
A może po prostu odetnij kabelek od przekaźnika który włącza grzanie świec. Bez ich nagrzania nie ma jazdy.
Witam Panowie, czy możecie mi doradzić jaki alarm kupić. A mianowicie potrzebuje alarm do youngtimera, który pozwala na pominięcie podłączenia się pod stacyjkę czy pod wyłączniki drzwi, a zarazem nie uzbraja się samemu po 30 sekundach od wyłączenia alarmu. Dobrze, aby miał możliwość obsługiwania mikro przełączników (do ukrycia gdzieś- po naciśnięciu...
Jak wspominali koledzy ważne jest podłaczenie przewodu na którym pojawia sie + po przekręceniu stacyjki. Musi on cały czas występować na kablu po przekręceniu stacyjki. Jeżeli + zanika lub go nie ma to przekaźnik od blokady zapłonu nie zewrze styków i nie zamknie obwodu. Nie będziesz wtedy mógł odpalić samochodu.
Ten alarm posiada dwa wewnętrzne przekaźniki, pozwalające na odcięcie dwóch niezależnych obwodów.
podtrzymuje, bo załącza przekaźnik impulsem do momentu wyłączenia zapłonu, ale jeśli podłączymy pod przycisk nie działa
Dokładnie jeżeli zrobisz mostek to włączenie samego zapłonu spowoduje uruchomienie przekaźnika i zapłon się załączy czyli zabezpieczenie nie zadziała. POZDRAWIAM
Daj bistabilny wyłącznik na zasilanie cewki WN, po co to komplikować. Przekaźnik na rozruszniku? Można zapalić "na pych".
Dopływ paliwa rozwiązany , była źle wpięta czarna duża wtyczka z klamrą w prawym słupku. Pompę podpiąłem na krótko i zadziałało ale po chwili zaczął wyć alarm. Jedynym sposobem żeby go wyłączyć było rozpięcie aku. Czyli auto nadal stoi. Na pilota nie reaguje a jak wypiąłem spory czarny chyba przekaźnik odcięło zapłon całkowicie. Więc albo wyje alarm...
Poczytaj sobie o kluczu tranzystorowym, w Twoim przypadku raczej PNP. Jeśli nie, to przetwornica step down i stycznik/przekaźnik na 24V albo 12V.
Witam. Jestem tu nowy i chciałbym prosić o pomoc. Posiada Golfa III 1,9 Tdi z 1997r. i chciałbym założyć w nim odcięcie pompy i zapłonu po przez przekaźnik. Dlatego też mam kilka pytań na które mam nadzieje uzyskam od was odpowiedz :) Mianowicie chciałbym zapytać czy można zrobić odcięcie od pompy i zapłonu na dwóch przekaźnikach 30/40A łącząc ich masy...
Wstrząs mógł spowodować usterkę przewodów lub złącza przekaźników w lewym, przednim nadkolu (za reflektorem). W tym modelu przewody gniją w tej skrzynce przekaźników.
Chodzi ci o przełącznik "stop silnik" wytrzyma tam nie ma dużych prądów zasila tylko dwa przekaźniki "przekaźnik rozrusznika" i "przekaźnik odcięcia obwodu rozrusznika"
po wyłączeniu wtyczek 85 i 86 - auto bez karty odpala Uważam więc, że to jest inny produkt firmy DEST. Być może autoalarm DOG 25, 30 lub 70 SPiiD https://obrazki.elektroda.pl/5406349700_... W autoalarmach DOG, odcięcie zapłonu realizowane było na dodatkowym, zewnętrznym przekaźniku ze stykami NC. Szukaj w kabinie centralki: http://obrazki.elektroda.pl/2768200100_1...
Możliwe przyczyny:uszkodzony czujnik wału korbowego,cewka zapłonowa,główny przekaźnik,uszkodzenie instalacji,uszkodzony sterownik,odcięcie zapłonu przez alarm...
Masz jeszcze do sprawdzenia immobilizer. Nie ma w aucie jakiegoś dokładanego alarmu z odcięciem zapłonu?
Myślę, myślę, myślę ... I wychodzi, że nie będzie to uzależnione od stanu czujnika ciśnienia oleju. Kolega w tytule zasugerował opóźnienie i tak byłoby. Czyli, że pracę silnika hipotetycznie przyjmujemy jako włączenie zapłonu. Przekaźnik jest zasilony i czeka z załączeniem obwodu świateł (obwód spoza zapłonu). Mija czas oczekiwania, przekaźnik wykonawczy...
Kontrolki działają a który to przekaźnik od zapłonu?
odcięcia zapłonu przekaźnik odcięcia schemat odcięcia zapłonu
wyciek oleju silnik volvo honda civic benzyna akumulator przegub wewnetrzny
yamaha ax900 traktorek kosiarka
Jak wyjąć rozrusznik w Renault Megane? Brak dźwięku w działającym radiu - przyczyny i rozwiązania