Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Powinno działać ale po co ciągnąć przewód skoro ten istnieje? Naprawić uszkodzenia i powinno działać.Coś w tej wiązce będzie pewnie bo tam dużo obwodów się łączy a pompa pobiera znaczny prąd z układu i jeśli złącze brudne wewnątrz to rezystancje powstają i przepływ utrudniony W wymienionej wiązce właśnie łączy się przewód z pinu 87 przekaźnika z przewodem...
Napisałem Ci przecież... jak jest napięcie to uszkodzona pompa, jak nie ma napięcia, przekaźnik, bezpiecznik, lub odłącznik wstrząsowy. pompę kupowałeś nową, czy po znajomości używaną?
Sygnał z cewki przekaźnika pompy paliwa, tak, to nie pomyłka !
Przekaźnik wymieniony.
Pod maską masz przekaźnik pompy paliwa, wepnij się w jego obwód, włącznikiem (nawet nie trzeba przekaźnika) i zamontuj włącznik gdzieś wewnątrz auta.
Przełącznik bezwładności znajduje się pod deską rozdzielczą, w pobliżu pedału przyspieszenia.
Pewnie pompka poszła z dymem. Warto by pomiar ciśnienia paliwa zrobić. A z tym wtryskiwaczem to pewnie odcina go przekaźnik a nie emulator i wywala błąd.
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Skoro kontrolka wtrysku coś che "powiedzieć" - odczytaj błędy by po omacku nie działać. Pierwszy raz spotykam się z seicento 900 na podwójnym przekaźniku wtrysku/pompy paliwa. Zawsze widziałem dwa osobne przekaźniki nad sterownikiem silnika
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Zasilanie przekaźnika z 15, czyli "po stacyjce". Po zmostkowaniu styków przekaźnika odpala?
Jeżeli ecu wystawia masę na wyjście sterujące przekaźnikiem, to oczywiście, że może być jakikolwiek zwykły przekaźnik. Natomiast jak na wyjściu są impulsy obrotów, to już zwykły przekaźnik może nie "łapać", choć warto spróbować. Ps. Takie rozwiązanie z wyjściem impulsów obrotów na przekaźnik było fabrycznie stosowane w cinquecento /seicento 1,1, z tego...
Przekaźniki za schowkiem są temu winne. Nie pamiętam teraz jego oznaczeń, ale masz obok niego napisane do czego służy. A to taki przekaźnik. https://sklep.regmot.com.pl/przekaznik-p... W lokalnych sklepach jak poszukasz znajdziesz taniej.
Niestety na pych również nie pali. Czy są dzieś jeszcze jakieś bezpieczniki? Może któryś z przekaźników?
Jeżeli świece są suche, to nie dostaje paliwa. Problem może występować nieregularnie, a winny może być przekaźnik odcinający pompę paliwa (o ile gazownik go zastosował).
czy ECU załącza główny przekaźnik pod maską - włącza się pompa paliwa w zbiorniku? Załącza tylko po przekręceniu stacyjki(przez kilaka sekund załącza się przekaźnik, opracuje pompa paliwa) ale w momencie "kręcenia" rozrusznikiem niestety nie ECU załącza przekaźnika.
Witam. Zaczął bym od sprawdzenia bezwładnościówki i stacyjki oraz przekaźnika pompy paliwa. I czy immo nie jest uszkodzone albo dokładane?
Sprawaa zalatwiona 3 przekaźniki wymienione śmiga jak nowy
A nie czasem z przekaźnika pompy paliwa?
Gdzieś Ci kolego ewidentnie robi zwarcie ktoryś kabel sie przetarł bądź jest poluzowany na śróbce ????? szukac a ktory bezpiecznik (NR??) Ci pali (pompa paliwa??)
Próbowałem z palca czarny odpalać, ale nadal nie zapaliła się ani kontrolka ani pompa paliwa ani tym bardziej auto. :/ Wiązka przynajmniej między przekaznikami a sterownikiem jest ok. Na pin 26 też dostaje +12V więc chyba ok. A powiedzcie mi proszę, dlaczego mimo załączenia czerwonego przekaźnika nadal nie słyszę pompy paliwa?
a kto nie gasi silnika po stłuczce? chyba tylko ten, kto chce spierdzielić z miejsca wypadku ;) a jak bardzo chcesz to sobie załóż w szereg z tym kablem do masy taki pstryczek co wyskakuje w przypadku zderzenia rozłączając zasilanie - np z seicenta, na złomie będzie kosztować z 10zł. w CC i SC jest właśnie w szeregu z pompą paliwa i odcina ją przy uderzeniu...
Więc pozostaje sprawdzenie bezpieczników i głównego przekaźnika zasilania pod maską.
Czujnik uderzeniowy odłącza pompę paliwa a tobie z tego co piszesz paliwo pompuje pompa.
Takie połączenie zda egzamin. Ważne by w przekaźniku był styk rozwierny 87a. Co do przekaźnika zespolonego poczytaj jak to wygląda np w seicento SPI. Są tam dwa przekaźniki osobne i spełniają to samo zadanie.
Jak zadziałał wyłącznik uderzeniowy to po włączeniu zapłonu będzie słychać pod maską klik przekaźnika (po 3sek się rozłączy) a nie będzie słychać pracującej pompy paliwa w zbiorniku
Z ciekawości- za co odpowiada czerwony przekaźnik w kabinie? Czy w razie awarii tego odpowiedzialnego za pompę paliwa można jechać na wsadzonym tym z kabiny? Wycieraczki i spryskiwacze przód/tył, nadmuch powietrza, zapalniczka . Tak że można podmienić ale komfort jazdy ucierpi
Witam:) Seicento 1.1 suit dziś chciałem na głupa sprawdzić który przekaźnik jest od pompy paliwa w seicento mam takie dwa w komorze silnika obok ECU pod osłoną wyciągnąłem najpierw jeden przekręciłem zapłon kontrolki zaświeciły układ podał paliwo i zapaliłem później wyciągnąłem drugi ( i włożyłem z powrotem ten pierwszy) kontrolki tym razem zapaliły...
Zobacz czy jest napięcie na bezpieczniku jak jest podłączona pompa - jeżeli nie ma to szukaj zaśniedziałego połączenia w skrzynce bezpieczników. Przekaźnik od pompy "cyka"? Iskra jest? Przekaźnik od pompy zasila cewki zapłonowe, wtryskiwacz i pompę paliwa.
he dziwne niegasnie byc moze przez to ze centrala ma jeszcze zasilanie na pinie 26 ,,,czarny jest od zasilania centrali wtrysku pin 35 .. czerwony pompa paliwa wtryskiwacz ,cewki ,sonda lambda
a teraz jeszcze jedno: co ma wspólnego obrotomierz z pompą paliwa? we wszystkich opisach podłączenia obrotomierza spotkałem się z zaleceniem podłączenia styku 1 (impulsy) do przekaźnika pompy paliwa styk nr 85
Jeszcze przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia. Pod maską w w skrzynce. Po przekręceniu zapłonu powinien pyknąć. Są dwa takie same obok siebie. Można zamienić miejscami.
Skoro nie masz czujnika a napis FPS ON się pojawił to możliwe że przewód który miał być podpięty pod czujnik zderzeniowy po prostu dotyka do masy skoro samochód odpala to pewnie pozostałe dwa przewody są połączone (masa jest przekazywana na pompę paliwa bo tylko masa przechodzi przez wyłącznik) Plus jest podawany osobno przez bezpiecznik i przekaźnik....
A przekaźnik pompy paliwa sprawny? Może to on szwankuje i raz łączy dobrze a raz nie i stąd te kłopoty...
Sygnał obrotomierza generowany jest na przewodzie masującym cewkę przekaźnika pompy paliwa, jest tam ciąg impulsów o częstotliwości zaleznej od obrotów (ale przekaźnik pracuje poprawnie bo ma swoją określoną bezwładność). Amplituda ich może być za mała aby wysterować ten obrotomierz wprost, dlatego trzeba by było usunąć z jego wnętrza dzielnik napięciowy....
Bezpiecznik 20 A nie zasila obwodów samego sterownika a podaje plus (poprzez czerwony przekaźnik) na wtrysk, zawór evap, cewki zapłonowe pompę paliwa i podgrzewacz sondy. Sterownik kluczuje jedynie cewki przekaźników a tam jest inny bezpiecznik - 7.5 A.Tak więc szukałbym nie winy sterownika a w instalacji tych podzespołow
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
Sprawdź przekaźnik wtrysku i pompę paliwa. Częstą przyczyną jest zapchane rdzą sitko na pompie. Metalowy zbiornik itd...
Witam, Wiem że w wielu miejscach temat był już przerabiany, są dostępne instrukcje jak to zamontować, jednakże prosiłbym o pomoc ponieważ chyba jednak z różnych lat produkcji samochody miały różne instalacje elektryczne, albo ja nie umiem tego samemu rozgryźć - chodzi o jeden kabel podający impulsy do obrotomierza, Fiat Seicento 1100 MPI z 2004 roku....
Witam. Mam mały problem z wiatrakiem od chłodnicy w Seicento 1.1 MPI. Jak załączam wiatrak (z kompa podpiętego pod auto) To załącza mi też pompę paliwa. Jak robiłem test załączałem na "ostro" (tak jak załącza przekaźnik) to również załącza się pompa paliwa przy starcie wentylatora, a jak już osiągnie swoje obroty to przekaźnik od pompy się wyłącza....
Czy po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie kontrolka code oraz wtrysku "marchewka"? Oraz czy słychać przez ok. 3 sek pracę pompy paliwa? Jeśli nie, to zobacz pod maską, pod takim czarnym dekielkiem na jedną śrubę, tam są 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki, sprawdź je.
Zakładam alarm do seicento z odcięciem zapłou i pompy paliwa. Mam 2 przekaźniki i wiem jak je podłączyć. Nie wiem gdzie podłączyć się do zapłonu a konkretnie który kabel odłączyć aby zapłon nie działał. Domyślam się że pewnie któryś od stacyjki tylko który?? Czy w kabinie można odłączyć kabel pompy paliwa?? Jeśli tak to gdzie on jest i jaki ma kolor??...
A może sprój wymienić przekaźnik na nowy. Bo może styki w nim już "się zużyły" i nie łączy jak trzeba...
Witam. Prośba o pomoc. Fiat Seicento 1.1 nie odpala TYLKO przy wysokiej temperaturze otoczenia. Pozostawiony na słońcu na kilka godzin - nie odpala. Gdy stoi w garażu podziemnym lub, gdy jest chłodno - problem ten nie występuje. Objawy są takie, że przy przekręceniu kluczyka nie słychać szumu wskazującego na załączanie się pompy paliwa. Wymieniony przekaźnik...
Widziałem instalacje z przekaźnikiem odcinającym gdy gaz się załączał. Temu napisałem że czasami,nie wiem jaka tu jest instalacja.
Witam. Prawie 30l/100km benzyny "spalało" mi swego czasu Seicento 1,1MPI (40kW) :) Brak mocy, czarny dym z rury wydechowej itp - a najciekawsze to, że brak błędów w ECU. Przyczyną była uszkodzona I sonda lambda, ale na LPG chodził prawidłowo, zużycie gazu ok 9l/100km. Sprawdź działanie emulatora wtrysków i czy jest on prawidłowo zainstalowany - może...
plusa czy minusa Ci brak jeśli minusa -UDERZENIOWY ( powiedzieć mam gdzie on jest?) jeśli plusa szukaj pod maską takiej czarnej skrzyneczki( widoczna jest) co ma 2 przekaźniki i 2 bezpieczniki , jedna para jest systemowa , a druga właśnie POMPKA coś jeszcze pomóc ? pozdro
potrzebne jest mi to do podłączenia LEDów Tzn. chodzi o podłączenie świateł dziennych? Jeżeli tak, to gdzieś czytałem, to bardzo dobra opcja takiego zasilania, szczególnie jeszcze jak światła mają automat "powiązany" ze światłami drogowymi to plus z zasilania pompy paliwa, bodajże czerwony przekaźnik pod maską silnika, obok sterownika.
Witam, Problem polega na tym, że wymieniali mi zbiornik paliwa i zastanawiam się czy wszystko dobrze podłączyli auto jest z gazem, paliwo dochodzi ale wtryskiwacz go nie podaję.(Przed wymianą poza tym, że kapało z zbiornika wszystko było ok) I tu pojawia się moje pytanie czy paliwo dochodzi prawidłowym wężykiem zaznaczam go czerwonym kółkiem na foto(według...
Nie każde Seicento ma wyprowadzoną fabrycznie kostkę do obrotomierza Nie każde ale większość 1.1 powinna mieć. Sygnał dla obrotomierza jest generowany przez ECU w dość specyficznym miejscu... sygnał nie jest brany z cewek lecz z... zasilania przekaźnika pompy paliwa (pin 23 ECU). 3750rpm = 125Hz.
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa . Może zrobiłeś jakieś zwarcie. Który to jest z tych trzech (2 brązowych i niebieskiego), chodzi o te koło czerwonych przekaźników w komorze silnika?
A może dostaje oba paliwa i przestaje jechać? Sprawdzić wiązkę, masę, plus. Jaki sterownik lpg jest zastosowany? Zgaśnięcie kontrolki wtryskiwacza oznacza, że przekaźnik odcinający go przestał to robić. Może jego wiązka?
Jadę sobie jadę a tu nagle zgaśnie. Pompka paliwa nie pompuje, nie zapala się przez chwilę kontrolka wtrysku. Muszę odczekać kilka minut zapali się z powrotem, pompka pracuje i jest dobrze. Sprawdź dokładnie instalację elektryczną pompki, przekaźnik pompki, itp. Wygląda na jakąś okresową "stratę" zasilania.
https://www.youtube.com/watch?v=BzCUIBiP... Zobacz paliwo czy dochodzi do przepustnicy. Obejrzyj przewody czarne może któryś łapie lewe powietrze, zdejmij dekiel od wtryskiwacza i wlej mu trochę paliwa zobaczysz czy załapie na chwile, jeśli nie to może iskry brak. Sprawdź masę silnika przewody przekaźnik podwójny pompy i cewek i wtryskiwacza. .
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
Witam posiadam Fiata seicento 900 z LPG, ostatnio podczas jazdy zgasł i nie chciał odpalić, nie słychać pompy paliwa oraz nie ma iskry, wymieniłem pompę paliwa oraz czujnik wału na nowy, przejrzałem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki, podmieniłem sterownik i również echo, próbowałem podpiąć komputer ale w ogóle nie łączy się z ecu. Po przekręceniu...
Po podaniu zasilania na pin 26, powinna pojawić się masa na 4 i załączyć przekaźnik zasilania, który z kolei poda napięcie na pin 35 sterownika. Na chwilę po włączeniu zapłonu powinna się też pojawić masa na pinie 23, która załącza przekaźnik zasilający m.in. pompę paliwa i wtryskiwacz, po kilku sekundach ta masa powinna zniknąć. Pojawi się ponownie...
Podpinali w warsztacie pod diagnoskop? Prześliedzili parametry pracy?Jeśli nie pokazuje błędu nie znaczy ze sygnały z czujników sa odpowiednie.Tak jak przedpiśca podał - do kontroli ciśnienie paliwa na wtrysku (około 1 atm). A czy paliwo się cofa - wyjmij czerwony przekaźnik nad sterownikiem silnika i grubym drutem zewrzyj na około pół minuty grube...
Auto naprawione. Na szczęście okazało sie że uszkodzony był przekaźnik zasilania pompy paliwa i przy okazji cewek i wtryskiwacza. Zmyliło mnie to ze załączał niby zasilanie a faktycznie miał uszkodzone styki w takis sposób że nie było to zupełnie widoczne.
1. Wpinasz się manometrem między przewód zasilający i zespół wtryskowy i mierzysz. 2. Ściągasz pokrywę zespołu wtryskowego, zwierasz przekaźnik pompy paliwa, włączasz zapłon i obserwujesz wtryskiwacz. Nadal błądzisz. Wiesz chociaż czego brak albo być może czego za dużo, kiedy już zgaśnie i nie chce zapalić?
Rozrusznik kręci jak oszalały? A może coś się stało z paskiem rozrządu? Zajrzyj, czy pasek się nie zerwał lub czy nie "stracił" zębów. Nie ma "drugiego" wyłącznika zapłonu - jest jeden i ma dwie wtyczki - może o to chodzi... Słychać pompę paliwa? Sprawdź bezpieczniki i przekaźniki pod czarną obudową obok centralki wtrysku. Jeden przekaźnik włącza układ...
Witam, po wymianie silnika na drugi ze złomu mam problem z jego odpaleniem. Rozrusznik kręci jednak nie pracuję pompa paliwa. Zaraz po przekręceniu zapłonu zaczyna wyć pod maską czerwony przekaźnik właśnie od pompy paliwa i przygasają kontroli. Po jakimś czasie przekaźnik przestaje hałasować i kontrolki świecą się normalnie, przy czym cały czas pali...
Ciśnienie paliwa powinno być około 1 bara. Norma 0.8-1.2 bara . Połączysz się programem IAW ECU Scan lub Multiecuscan (nowsza wersja, zarejestrowana). Bezpiecznik przy czarnym przekaźniku nad sterownikiem silnika nie spalony?
Seicento 900 nie posiada przekaźnika podwójnego BITRON ale dwa przekaźniki indywidualne 20 i 30 A zamienne z tymi w kabinie. Z tego co mi wiadomo uszkodzenie pamięci RAM skutkuje ciągłą pracą pompy paliwa po przekręceniu zapłonu i nieodpaleniu silnika. Skoro pompa pracuje chwilę po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem to w tej kwestii jest ok
Nie kombinowałeś coś z przekaźnikiem zasilania? W tym sterowniku sygnał obrotomierza jest podawany w dość osobliwy sposób - kluczowane jest sterowanie przekaźnika zasilania pompy paliwa - impulsy są na tyle krótkie, że przekaźnik trzyma. Kluczowanie jest odwrotne jak na cewce - stanem normalnym jest masa, a impulsy obrotów są w postaci "szpilek plusowych"....
Podobnie jak w seicento 900 na pinie 23 sterownika silnika znajdziesz sygnał do obtotomierza w ilości 2x jak impuls na jednej cewce. Pin 23 sterownika silnika jest połączony z cewką przekaźnika załączajacym m.innymi pompę paliwa oraz zasilajacy plusem wtryskiwacz, cewki itp. Na tym pinie 23 sterownika silnika występuje sygnał masy tak ze dla obrotomierza...
jest to typowa usterka CS -kolega niedawno kupił używanego SC i po dwóch tygodniach padły mu wycieraczki przedniej szyby a 10 dni później tylnej rozebraliśmy sobie to cudo i okazało się że uszkodzeniu uległ sterownik wycieraczek - silniczek był ok ( sterownik zamontowany razem z silnikiem) -powód uszkodzenia - wzrost tarcia w tulejach ( ośkach ) wycieraczek...
pod przekażnik pompy paliwa,dolny koniec uzwojenia
Problem z podłączeniem obrotomierza z zegarów UNO SX do Uno 899 (1999r. silnik Seicento 0,9). Próbowałem pobrać impulsy do obrotka z przekaźnika pompy paliwa (próbowałem po kolei styki 85 i 86, właściwie próbowałem wszystkich możliwych na obu przekaźnikach, później się dowiedziałem, że od pompy jest po lewej stronie, bo po jego wyjęciu nie ma charakterystycznego...
Jeśli miał LPG to trzeba przywrócić połączenie elektryczne wtryskiwacza. Do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody . Zielonoczarny to zasilanie plus 12V poprzez czerwony przekaźnik nad sterownikiem wtrysku . Powinien mieć ciągłość od wtyczki wtryskiwacza do pinu 87 w gnieździe czerwonego przekaźnika - i drugi przewód różowoczarny to sterowanie masą wtryskiwacza....
probowałem tez go odpalać na kable z innego auta, i nic, wymieniłem przekaznik, teraz nie stuka i włacza sie nawet kontrolka z pompy paliwa (akumulatora i oleju tez), ale tylko prowizorycznie bo nie słychać tego charakterystycznego dzwieku, nie wiem czy to alternator czy pompa :( czy poszło jakies spiecie na komputer :/
Bezpiecznik 20A EFI ? Od systemu wtryskowo -zapłonowego . Masz LPG i może gdzieś dotyka jakaś wiązka do masy? np odcięcie obwodu elektrycznego wtryskiwacza paliwa - na pewno zaizolowane ale kto tam wie czy od ciepła izolacja nie puściła itp . Podmień przekaźniki w komorze silnika na te z kabiny ale kolorami - czerwony na czerwony i czarny na czarny...
W sterowniku IAW 16FM.ED nie ma niczego co mogłoby pstrykać, czujnik MAP jest odrębnym elementem. Pstrykać mogą jakieś przekaźniki (np. odcięcie wtryskiwacza i/lub pompy paliwa) lub elektrozawory od gazu. Czy po włączeniu zapłonu słychać pracę pompy paliwa w zbiorniku? Na gazie mogę odpalić przestawiając przełącznik na sam gaz, ale nie mogę tego zrobić...
Witam, odświeżę temat. Mam podobny problem, walczę z sejem od kilku dni. W moim przypadku na wtyczce do wtrysku jest 12v, po podłączeniu zwykłej próbówki 12v świeci ona ciągłym światłem, równo z pracą pompy paliwa. Kiedy przekaźniki się rozłączy lampa gaśnie. Najciekawsze jest to iż wtrysku nie słychać choć na kostce występuje napięcie. Podłączyłem...
Witam, Posprawdzałem wszystkie styki i przekaźniki aby upewnić się, ze jest uszkodzona pompa. W swoim mieście pompy takiej akurat brak i muszę czekać 1 dzień. A gdybym zamówił taka pompę na allegro czy to byłby dobry pomysł. Obawiam się złej jakości takich pomp - zamienników. Co o tym sądzicie? Zresztą w sklepie 90% pomp to tez zamienniki. Czy są firmy,...
Jeśli masz sterownik IAW 8/16F bez immo czy to z Uno czy z Cinquecento, Seicento tudzież Punto to powinien silnik dać się uruchomić . Zanik napięcia na zasilaniu wtryskiwacza to normalny objaw kiedy przekręcisz kluczyk na MAR ale nie odpalisz silnika . Po dwóch sekundach sterownik przekaźnikiem odłącza zasilanie plusem na wtrysk, pompę cewki zapłonowe,...
Jak w temacie Fiat Seicento rok 2003 silnik 1108 cm3 40kw . Właściciel zaparkował autko pod domem , rano brak możliwości odpalenia . Brak iskry , pompa paliwowa ( nowa ) podaje paliwo . Do tej pory podmieniony czujnik wału - nowy ( na kole zębatym przy prawym kole ) , sprawdzone bezpieczniki pod kierownicą i bezpieczniki za akumulatorem . Podmienione...
Sterowanie cewek jest w komputerze- centralce na boku jak otworzysz maskę to po prawo na nadkolu.Za tym jest bezpiecznik 7.5A przy czarnym przekaźniku.Pisałaś ze bezpieczniki były sprawdzane więc ten też zapewne.Podmieniane były przekaźniki przy centralce? Może któryś nie trzyma i rozłącza. Podmień kolorami na takie same ze skrzynki bezpieczników co...
W takim razie jesli błąd jest na lpg masz uszkodzony rezystor emulatora wtryskiwacza cylindra 2. Może być to też zwarty przekaźnik który nie rozłącza wtryskiwacza przez co na 2 cyl dostaje dwa paliwa i szarpie. Sprawdź. Oporniki przewzanie są 100 Ohm. Dobra miałem rację zgubiłem sie w temacie. Sprawdź emulatory. Obwod dziala tak że w szereg z wtryskiem...
Według mnie uwalony sterownik. Czerwony przekaźnik jest cały czas wysterowywany masą z pinu 23 sterownika? Kolor przewodu czarno-fioletowy. Powinna na nim pojawić się masa przed 2 sekundy po przekręceniu kluczyka na MAR i na stałe po odpaleniu .Jeśli podaje masę cały czas przy kluczyku na MAR bez odpalania to sterownik ma uszkodzenie wewnętrzne. Sprawdź...
Podjechałem do autoryzowanego serwisu. Po podłączeniu do komputera i odcztaniu informacji ze sterownika okazało się są zrejestrowane błędy pracy przekaźnika sterującego pompką paliwa. W przypadku podobnych problemów proponuję sprawdzenie w/w przekaźnika ( czerwona kostka wciskana w gniazdo jest pod maską ) po dotknięciu daje się wyczuć ciepło. Prawdopodobnie...
Dalem plus pod stacyjkę na czerwony przewód - efekt taki sam jak po przekręceniu stacyjki na start wszystko gaśnie i słychać tylko pompkę paliwa ale rozrusznik nie kręci. Zastanawia mnie czemu ten czerwony przekażnik przy centralce wtrysku zamiast złapać to przerywa (brzęczy). Świadczy to o jakimś uszkodzeniu ale nie wiem co padło (oby nie centralka...
Przy centralce na schemacie po prawej stronie są dwa grube przewody (one idą z wewnętrznego przekaźnika) jest to wyjście styków blokady zapłonu. Może mógłbym w aucie podpiąć się pod jakiś przekaźnik, bezpiecznik który coś mi unieruchomi (zapłon bądź tez pompę paliwową). Taki sam alarm miałem zamontowany w Seicento, gdzie te przewody podpiąłem pod siedzeniem...
Sprawdzić, odczytać błędy ze sterownika silnika. Pompa pracuje kiedy nie chce odpalić na benzynie? Jeśli tak to nie zaszkodzi sprawdzić ciśnienia paliwa na wejściu do wtrysku. Możliwe że jest na wykończeniu (zapewne mało benzyny w zbiorniku) i nie daje takiego ciśnienia jak powinna. Inna rzecz to odcięcie wtryskiwacza przy pracy na LPG. Proszę sprawdzić...
Człowieku - zacznij używać znaków interpunkcyjnych (kropka, przecinek) dużych liter na początku zdania wówczas będzie łatwiej cię zrozumieć o czym piszesz bo być może masz dużą wiedzę w mechanice ale nie potrafisz jej przekazać. Zanim wyślesz post to go poprostu przeczytaj czy poza tobą ktoś inny też go zrozumie. abym byl zadowolony ze wskazan i dalem...
Ja miałem dwa secenta. Pierwsze 98r. 900cm, 85tys. przez 2 lata użytkowania ( 8 letnie auto) padł akumulator, tulejki w rozruszniku ( 8 zł) wymieniałem linkę sprzęgła oraz robiłem hamulce tył. Bardzo dobrze wspominam te autko. Mało awarii, oprócz urwanej linki nigdy mnie nie zawiódł. Drugie to sc 1.1 przerobione z vana ( jeździło 4,5 roku w coca coli...
Wiązkę do BOSCH Monojetronic mam, nawet 3. Dwie do Monojetronic i jedną do Motronic. Witz w tym, że nigdy nie było silnika ohv 900 z takim wtryskiem więc zakłądanie tego raczej nie ma sensu bo jeśli są różnice w komputerach silnika 999 fire i 1108 fire to musiałby istnieć komputer do silnika 900/903 ohv a takowego nie ma. Myślę, że na kompach od fire...
Witam. Mam dziwny problem. Seicento 1.1SPI i alarm forteca z blokadą jakąś, tylko nie pamiętam czy odcinała pompkę paliwa czy zapłon. Mniejsza z tym teraz. Dzisiaj wstałem rano i chciałem podjechać do sklepu, kliknąłem na pilocie do otworzenia a tu nic. Kilkadziesiąt prób i nie otwiera ani nie miga kierunkami. Co gorsza w aucie nie mam żadnego zamka...
Samochód gaśnie w czasie jazdy i nie można go uruchomić (dzień wcześniej elektryk samochodowy wymieniał lampki w tablicy rozdzielczej ale może to nie ma z tym związku) Pierwszy raz samochód zatrzymał się to sprawdziłem iskrę na wszystkich świecach zapłonowych była i żadna z nich nie była zalana. Samochód zatrzymał się niedaleko warsztatu samochodowego,...
Witam. Problem to Seicento 1.1 MPI + LPG 2gen, sterownik Tartarini TEC 99 EVO, bez silnika krokowego (śrubka). Zużywał ok. 25l/100km benzyny (gaz chyba w normie - 9,5l/100km w zakorkowanej Łodzi). W czasie pracy na benzynie z rury sadza, czarny dym, brak mocy, gaśnięcie na wolnych obrotach. W czasie pracy na LPG - wszystko OK. ECU (Magneti Marelli IAW...
jesli sie do konca wyjezdzi to niekiedy trzeba poczekc okolo 15 minut . bo musi naleciec u obudowe pompy wszystko zalezy od tego jak szczelny jest zaworek w dnie obudowy . a najlepiej zalac okolo 20 l wtedy zaleje sie od gory jesli masz gaz to trzeba zalozyc przekaznik odcinajacy pompe przy jezdzie na gaz wtedy pompa niebedzie niepotrzebnie pracowac...
Witam Mam taką myśl i zwracam się o poradę czy jest sens i w ogóle możliwosć aby to zrealizować .Otórz mam autko Seicento oraz mam bardzo fajny wskażnik temperatury z Forda ( chyba mondeo ) i pomyślałem sobie ,że zamiast kupować jakiś gotowy obrotomierz może udało by się zaadaptować ten wskaźnik temperatury. O podłączeniu już właściwie wszystko wiem...
Witam, posiadam Fiata Seicento którego buduje do rajdów z silnikiem motocyklowym a konkretnie z suzuki Hayabusy i mam problem dotyczący akumulatora. Fabryczny stator w Hayabusie generuje prąd ładowania 28A. Moje pomiary wykazały, że będę potrzebował: Pozycje 4szt + tablica 2szt 0.3A - Stop 2szt 0.4A - Kierunek prawy 2szt 0.4A - Kierunek lewy 2szt 0.4A...
Dzięki kolego K3 za konkretną odpowiedź, tego właśnie oczekiwałem. Tak więc na czas przeglądu podłączę instalację tak, że światła zapalą się już po zapłonie. A jak już dostanę pieczątkę i odjadę zadowolony, to jeszcze na parkingu przed stacją kontroli pojazdów odłączę kabelek i przywrócę poprzedni stan rzeczy. Natomiast z kolegą enhanced chyba się nie...
A pracuje pompa paliwa w momęcie, kiedy nie chce zapalic? - jezeli nie to sprawdz przekaznik pompy; on podaje rowniez 12V na cewke
nadajnik impulsów, cewki zapłonowe, przekażnik wielo funkcyjny, brzk zasilania, brak masy, pompa paliwa oto możliwe przyczyny trzeba kolego sprawdzić po kolei to wszystko
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Witam, problem z seicento '98, 1,1, samochód jechał i nagle zgasł. Teraz nie odpala, pompka działa, paliwo jest, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, na cewkach jest zasilanie, przekaźniki sprawne, do sterownika silnika dochodzi zasilanie i masa. Brak iskry. Co mogłem jeszcze przegapic? Proszę o pomoc.
paliwa seicento seicento paliwa przekaźnik seicento
radio kondensator trzeszcz swiatła dzienne schemat kyocera m2035dn
spawarka parkside spawarka parkside
Jak otworzyć bagażnik w Renault Clio IV 2016? Jak odblokować klawisze pilota Manta TV?