Z tego co pamiętam to pod maską po lewej stronie obok akumulatora, chyba zielony lub fioletowy . Ważne że idzie do niego gruby czerwony i gruby czerwono-fioletowy przewód.
Jest pod maską, lewa strona samochodu na podszybiu.
To zależy czy sterownik gazu odłącza pompę paliwa, a jeżeli przekaźnika nie słychać to możliwe że sterownik gazu nie ingeruje w obwód pompy paliwa.
Na 1000% procent nie pomyliłem przekaźników. Wczoraj jeszcze po wypięciu bezpiecznika pompa nie działała a dzisiaj działa cały czas czyli gdzie jest zwarcie ,będę szukał po wtyczce od pompy.
Nie do sondy lambda.. to jest przekaznik zespolony podwójny... on załącza również sterownik silnika, a nie sondę...Na każdym szrocie to dostaniesz, bo nowy sporo kosztuje..
Dokladnie tak i sprawdzać próbówką Dodano po 3 Z reguły zaczynamy od bezpiecznikow ale jak z doswiadczenia wiemy w tym przypadku to w 90% leżą pompy.
Według opisu jest to przekaźnik 13 o oznaczeniu K44 http://obrazki.elektroda.net/83_12341188...
tak właśnie się domyślam, że to może być ECU ale nie jestem jeszcze do końca przekonany, słyszałem że w podszybiu są jeszcze jakieś wiązki kabli które czasami się smażą i to też może być przyczyną braku masy na przekaźniku, ale sprawdzę to jutro i dam znać :)
Jak nie zapnie przekaźnika pompy to i na wtryskach plusa nie będzie.
Niektóre Ople mają tak że napięcie na pompę paliwa pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem. Vectra1.6 16 V na pewno.
Sterownik silnika za schowkiem pasażera ,dojście do złącza przez zaślepkę w prawym narożu podszybia. Jak się nie mylę sterownik wystawia impuls masy na przekaźnik pompy tylko kiedy silnik się kręci.
Gdzie masz umiejscowiony przekaźnik pompy paliwa?
Spróbuj z samym bezpiecznikiem pompy nr19. Niby nie odcinasz nic poza zasilaniem pompy i wtryskiwaczy. Ale w którymś Motronic-u spotkałem się z tym że jak złapie błąd wtryskiwaczy to przestaje je sterować. Może ten Simtec się podobnie zachowa... Z resztą sam sterownik gazowni pewnie będzie głupieć jak na wtryskach benzynowych plusa nie będzie. Tak w...
Zapewne chodzi o główny przekaźnik, przekaźnik pompy paliwa.
-Pompa idzie gdy obraca sie wał -czy ma gaz? -te sterowniki sypią sie w ten sposób ,że nie sterują przekaźnika pompy.
Sprawdź czy to przekaźnik trzyma ( wyjmnij go, powinien klapnąć, to szukaj od strony ECU i e przewodach) czy nie trzyma ale podaje napięcie ( wyjęcie przekaźnika przerywa prace pompy ale nie klapie -zesmażone styki) czy wyjęcie przekaźnika nie przerywa pracy pompy (szukaj w oprzewodowaniu od przekaźnika do pompy) Pozdr.J. ok sorry - nie przewinąłem...
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Przecież schemat masz. Druga sekcja w tym przekaźniku uruchamia pompę.
Instalacja gazowa może (nie musi) mieć przekaźnik do odłączania pompy.
Miałem przypadek gdzie sterownik pompy padnięty, a błędów brak. Są dwa przekaźniki jeden od sterowania silnika i drugi od pompy więc trzeba sprawdzić czy zasilania nie ma już na pierwszym przekaźniku czy dopiero na drugim od pompy.
po kilku dniach nieobecności w domu dzisiaj spróbowałem odpalić auto samostartem jak wyczytałem z neta i poszło czy przyczyną mogą być wtryski ? Po włączeniu zapłonu słychać pompe i przekaźnik pompy paliwa.
szukaj po drodze do ecu, ecu steruje masą ten przekaźnik wtyk B pin 53
Ok, tyle że nie ma takiego błędu jak 1220.(oczywiście wg moich danych) Może 1230? "1230-Uszkodzenie w obwodach przekaźnika pompy paliwa / przekaźnika zasilania sterownika"
Stań przed samochodem, nad prawym reflektorem masz jeden albo dwa przekaźniki, ten z lewej załącza pompę po uruchomieniu rozrusznika. Rozbierz i napraw, jak się nie da kup na szrocie (bodajże Vectra i Omega 1.8, 2.0 ma ten sam), w serwisie chcą 170 zeta.
A kto Ci powiedział że tam jest jakaś pompa ?
w 19 slocie w kabinie nie ma blaszek nawet na bezpiecznik ;) wiec gdzie on jest ? :D
Napięcie nie dochodzi do czego tam nie ma przekaźnika rozrusznika może chodzi o przekaźnik pompy paliwa czy do włącznika elektromagnetycznego rozrusznika?
czy w trakcie pracy pompy styki przekaźnika są w spoczynku? (cewka prekaźnika nie jest zasilana)
Wystarczy wyciąć otwór w plastiku wprost na nóżki przekaźnika.
sprawdz zasilanie na ecu, przekaznik główny, zasilanie pompy
Przez bezpiecznik..
Czy mógłbyś ten samochód podpiąć pod komputer? Pliiizzzz... Kod błędu może nas naprowadzić bo póki co to same domysły. Próbujemy Ci pomóc ale ty musisz troszkę pomóc nam. Będzie szybciej. Twierdzisz, że po zapłonie pompę słychać ale pytanie jakie napięcie dochodzi do pompy. Może jest słaby styk na przekaźniku lub przy samej wtyczce przy koszu, ale bardziej...
To zacznij od sprawdzenia zasilania pompki . Podłącz miernik przy pompce i tym sposobem dowiesz się czy pompka padła czy nie dochodzi napięcie do niej , a wtedy szukasz w drugą stronę .
Witam forumowiczów. Może źle szukam ale nie mogę znaleźć nigdzie schematu zasilającego pompę wtryskową w vectrze c 2,2dti 2004r, pompa bosch vp44. Przekaźnik i bezpiecznik sprawdzony, po wymianie pompy znikło zasilanie jej. Co jeszcze mogę sprawdzić?
zgnita wiązka od przekaźnika do pompy paliwa zobacz pod tylnym siedzeniem jak wygladaja przewody
0230-przekaźnik pompy paliwa, 0115-czujnik temperatury silnika
sprawdz pin 20A na ecu,jak nie wystawia masy to masz odpowiedz.Robiłem jedna vectre na te przypadlosc,tez brak sterowania przekaźnikiem pompy paliwa,drugie ecu i sajonara
Witam 3- Pompa paliwa 90- Przekaźnik główny 91- Przekaźnik pompy paliwa http://obrazki.elektroda.pl/6917374300_1...
znalazlem tez bezpiecznik przepalony za bateria i wsadzilem inny i dalej to stukniecie i koniec czyli przekaźnik ? a ten przekaznik pompy to gdzie jest? to sa te rozowe kostki ?
Masz wszystko. jeśli podłączone zgodnie ze schematem a na pompie nie ma zasilania, nie używaj miernika bo wywiedzie Cię w pole, to problem może być brak zasilania na sterownik, uszkodzony sterownik, uszkodzony przekaźnik załączający pompę, źle podłączone immo. Teraz eliminuj błędy. Możliwe też, że wcale nie masz kompletu z jednego auta. Tutaj już potrzeba...
Witam mam do was ogromną prośbę o podpowiedź który bezpiecznik jest o pompy paliwowej. Samochodzik mój to Vectra A 1,8, BG, 1990r ABS. Jeśli możecie to poproszę również o rozpiskę bezpieczników i przekaźników do mobilka. Dzięki i pozdrawiam
Brak sterowania wtrysków (ecu,wiązka lpg)lub za małe ciśnienie na listwie.Albo ecu nie steruje przekaźnikiem pompy bo te ecu same w sobie to padaki.
Panowie silnik odpalił , ale jest problem że rozrusznik nie kręci bład w Cimie b3601-04 obwód przekażnika blokowania kluczyka , wadliwe działanie . Vectra z skrzynią automat. Brak sterowania na przekaźnik rozrusznika. Spotkał się ktoś z takim błedem?
Tam jeszcze przekaźnik zdajesię jest. Fioletowy, jeden od pompy i wtrysków, ten nas nie interesuje tylke ten drugi. On zasila osprzęt i kompa o ile się nie mylę. Zobacz czy się wysterowuje i czy zasila.
problem rozwiazany: nie wiem moge sie mylic ale wedlug schematu nr3 polaczenie jest szeregowo od (15) do styku przekaznika nr86 a w nim jest wstawiony cytuje x-62 zlacze 2-wtykowe, uklad wtryskowy motronic-regulator biegu jalowego. po drodze wyciaglem wtyczke od silniczka krokowego, zacisnalem konektorki w srodku wtyczki i wlozylem z powrotem, ale byl...
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Filtr paliwa sprawdzałeś ? Upewnij się że pompa pompuje lekko uchylając zacisk przy wylocie z filtra (uwagha wysokie ciśnienie )
Też bym się chętnie dowiedział.... Autor ma pewnie na myśli przekaźnik odcinający zasilanie na wtryski lub pompę paliwa ;)
Witam ja w swoim 2,0 DTI mam tak ze ciężko pali jak jest ciepły , jak gorący odrazu odpala, jak zimny po 3 razach grzania swiec, wszystkie swiece nowe, podobno można zamontowac jakiś przekaźnik czy coś wie ktoś coś o tym?
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa. Zasilania i masy sterownika silnika (komputera) . Przy uszkodzeniach występujących losowo i sporadycznie, czasami trzeba podpiąć pajączek żarówek ,żeby dojść do ładu. Co do rozładowywania akumulatora to zmierz natężenie prądu bez kluczyka. Często radio rozładowuje.
Tak. Ale jeśli nie masz prądu to musisz mieć spalony bezpiecznik/przekaźnik lub źle podłączyłeś zasilanie z aku,
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
przekaźnik znajdował się przy prawym boczku i przelutowanie rzeczywiście pomogło...przynajmniej na razie autko jeździ bez problemów :)
Zajrzałem do tej pompy i jedyne co zauważyłem, to brud bo chyba dawno tam nikt nie zaglądał (samochód kupiony 2 miechy temu). Dziś rano gasł od razu kilka sekund po odpaleniu. Dodam, że po tej naprawie przewodu i zatankowaniu jeździł jeszcze przez kilka dni normalnie. Jak sprawdzić czy ta pompa działa ? Może to jakiś przekaźnik padł ?
8v?podaj kod silnika ,a jak zasterujesz masą to działa pompa?jak tak to pewnie było cos z odcinaniem pompy na gazie,lub ster silnika leży
No, a moja interpretacja tych błysków jest następująca: 0230 - przekaźnik pompy paliwa 0340 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu i podobno jest tak jak piszesz przy uszkodzonym czujniku wałka: - zaniżona moc - obroty ograniczone do 4500 obr/min - problem z nabieraniem prędkości Powodzenia.
Bezpiecznik nie zawsze zadziała, tu masz najlepszy przykład. Pewnie koniec pompy + jazda z małą ilością paliwa.
Na pewno na jakiś przekaźnik, być może się mylę. Może immobilajzer.
W takim razie czemu autor posta http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... Pisze że jak wstawi ręczny włącznik w przewód zasilania pompy to ma problemy z odpaleniem? A jak wyłącznik wywali to pali na dotyk? Może jednak pompa coś pompuje wcześniej? I ja mam np problemy z przekaźnikiem, samą pompą, albo alarmem, który po włączeniu również odcina...
Witam Mam problem z moim Oplem Vectra A. Mianowicie po przekręceniu stacyjki na sterowniku od gazu diody nie świecą jak powinny (ledwo co ale się świecą) i samochód nie chce odpalić (rozrusznik kręci). Gdy podłączę +12v na kabel zasilania sterownika który prawdopodobnie leci do cewki kontrolki zapalają się i słychać załączenie przekaźnika, wtedy samochód...
To nie może przekaźnik tylko na pewno przekaźnik. Załacza on dwie rzeczy zapłon oraz pompę wtrysku. Powinien się on znajdować w skrzynce bezpieczników na samej górze po lewej stronie.
Brak świecącej kontrolki = brak zasilania na sterownik, co przekłada się na brak wysterowania przekaźnika pompy. Weź schemat i żarówkę minimum 21W i posprawdzaj zasilania i masy sterownika.
Z tych bloków wynika że silnik nie kręci, a dopóki czujnik położenia wału nie będzie widział impulsów dopóty komputer nie wysteruje przekaźnika od pompki paliwa.
Witam, czy ktoś miałby schemat okablowania pompy paliwa, tzn. od bezpieczników aż do pompy paliwa? Bezpieczniki nie są spalone ani uszkodzone, auto ma rozruch, nie próbowałem podpiąć pompy pod akumulator. Przekaźnik żółty, gdy próbowałem odpalić auto, robił się ciepły. Pacjent: Opel Vectra C 1.6 benzyna 100 KM 2005 rok 🥲 https://obrazki.elektroda.pl/2901613500_...
Witam mam problem z zapaleniem Opla Vectry B z 1997r 2.0 16v benzyna gaz. Kręci a nie odpala. Różowy przekaźnik nr. 13 jest od pompki paliwa?? Pomoże ktoś?
Drugi przekaźnik jak wyjmiesz to też zgaśnie. A ten od pompy zasila tez z tego co pamiętam wtryski. Ale napięcie na przekaźniku sprawdzaj jak masz obciążenie, czyli przy włączonej pompie i wsadzonym przekazniku. Mozesz też napięcie na bezpieczniku od pompy zmierzyć.
Ten sterownik (C18NZ,fioletowe złącza) jest wysoce awaryjny,jeżeli chodzi o wysterownie przekaźnika pompy.Działanie to realizuje pewien układ w obudowie DIL (jedyny taki na tej płycie),którego za chiny nie mogę rozszyfrowac co to jest.Myślałem że coś w rodzaju ULN2004,ale po zamontowaniu grzał się niemiłosiernie. W każdym razie mam 5 czy 6 takich sterowników...
skoro pali to pali, być może w chryslerach tak jest w innych , np a4 vectra tak nie miałem ale ok. A prąd ci dochodzi do przekaźnika?
Jak bezpiecznik 19 zprawdzony to zewrzyj przekaźnik nr 2 w komorze silnika.A czemu wymieniałeś czujnik na wale ?.czy kontrolka check miga jak nie chce odpalić ? Podaj kod silnika
Przekaznik fioletowy jest dobry Co znaczy że dobry? - Chwyta? Przekaźnik od pompy paliwa zapina też stałe +12V na wtryskiwacze. Jest tam napięcie?
Podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo idzie powrotem(nadmiarem), lecz nie idzie na przewody wysokiego ciśnienia. A i jeszcze jedno oglądałem też przekaźnik i podczas zwierania go coś tyka w tej pompie.
Przyczyną usterki był uszkodzony przekaźnik mocy (puszczał powietrze). Dziękuję za wszelkie porady i wskazówki.
Sprawdziłem to wczoraj MAXI 20A OK jest zasilanie na podstawce przekaźnika pompy, ale nie pojawia się na kolejnym przekaźniku (wtryskiwaczy) bo poprzedni nie jest sterowany. A może ma ktoś pomysł na sprawdzenie statyczne czujnika obrotów wału i wałka ?
ten przekaźnik podaje zasilanie do pompy paliwa, ECM (wtryski, regulator prędkości biegu jałowego) pisząc prościej to tak jak dwa przekaźniki w jednej obudowie (da radę to podłączyć na zwykłych-tylko po co?)
Witam. Mam problem z Oplem Vectrą a komputer pokazuje błąd nr 29 czyli zbyt niskie napięcie na przekaźniku pompy paliwa. Wymieniana była pompa paliwa, czujnik temperatury cieczy i dalej o samo. Na początku zgasł po jakimś czasie jazdy, chwilę postał i dalej można było jechać a teraz zgasł po zapaleniu świateł, gaśnie też jak się lekko stuknie w komputer....
Wyjmij przekażnik z gniazda, zewrzyj w nim pin. 87b i 30 i posłuchaj czy pompa pracuje - jest za tylnym prawym kołem.
Czytasz jakieś głupoty i tylko błądzisz. Jakby ten przekaźnik był uszkodzony to pewnie byś go nawet nie odpalił, a na pewno była by długa lista innych błędów. Sprawdź sprawność vacuum pompy i wężyki, potem przepływomierz. Sam zawór EGR oczywiście sprawdzony?
Pachnie problem z imobilizerem i przyległościami (moduł, antena, ewentualnie komunikacja) (tym fabrycznym, w kluczyku) swoją drogą piszesz że robi "pyk" i nic, a dalej wynika że kręci i jest w stanie zapalić na plaku? Czy ty dajesz tego plaka i potem odpalasz go na pych? Ja niedawno kupiłem jakiś chiński kabel typu OpCom do swojej Vectry 1.9CDTI i...
Wszelkie naprawy bez znajomości zagadnienia mogą zakończyć się spowodowaniem dodatkowych strat. Podanie 12v z akumulatora na przewód sterujący przekaźnikiem pompy paliwa mogło spowodować usterkę sterownika silnika. Sugeruję oddać samochód osobie kompetentnej do naprawy.
witam, opel vectra 2.0 dtl 1997r. me odpala, brak błędów w silniku, w parametrach obroty silnika przy kręceniu są natomiast nie wyświetla się prędkość pompy wtryskowej, następnie jeśli chodzi o zasilanie pompy to pojawia się na 2 sekundy 12V i znika, idzie to z przekaźnika a przekaźnik jest sterowany masą z sterownika silnika, proszę podpowiedzcie mi...
Przekaźnik pompy masz w komorze silnika obok lewego kielicha amortyzatora, przewód do pompy chyba czerwony z niebieskim, zasilanie podaje dopiero kiedy kręci rozrusznik.
Paliwo w baku jest i na jakim poziomie. Czy na bezpieczniku nr. 19 w kabinie jest napięcie / sprawdź żarówką lub kontrolką/ , przekaźnik pompy jest pod maską po prawej strony ,stojąc twarzą do silnika , w podłużnym pudełku jest ich cztery , od pompy po prawej stronie ,bliżej grodzi.
W układ wtryskiwacza wpina sie przekażnik, sprawdz połączenia kabelków zalutuj je zaglądnij do przekaźnika sprawdz czy działa i jakie ma styki, powodzenia
był jeszcze Y16XE. To dopiero niewypał na francowatej hybrydzie. Jak nie palił gorący to z gaśnicy śniegowej po sterowniku i odpalał. Albo zapalić na zimnym i postukać w żeberka obudowy sterownika, jak zgasł albo silnik zmienił rytm pracy to już wiadome, że tam. Co do przekaźników to też racja, fioletowy (od pompy) dostawał rozwarcia cewki.
Może przekaźnik odcinający pompę ma styki na zbyt mały prąd i sklejają się przyrozwieraniu obwodu pompy. RAda - zastosować większy-na większy prąd na stykach. Pozdr.J.
Na przewodzie do serwa sprawdż czy nie ma dziury/ułamany króciec,przewód do EGR,podstawa zespołu wtryskowego,czujnik temp. cieczy,masy obok akumulatora,przekażnik pompy paliwa.
ale wszędzie gdzie montują tą pompe wtryskową jest pompa wspomagająca w baku). Z tym "wszędzie" można by dyskutować... Jeśli chcesz coś takiego montować to znaczy ze masz kłopoty z odpalaniem... W zasadzie pompa mogła by chodzić przed odpaleniem i trochę po, a potem nie potrzeba...można by wykorzystać sterowanie przekaźnikiem świec żarowych w odpowiedni...
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
Dobry masz słuch skoro słyszysz pompę paliwa. Buczenie może nie być od pompy tylko od zaworu par paliwa. W tym modelu pompa pracuje dopiero po kręceniu rozrusznikiem. Żeby sprawdzić pompę paliwa najlepiej zrobić zworę na przekaźniku który znajduje się w skrzynce pod maską. Kolor z tego co pamiętam to fiolet. Sprawdzić przekaźnik też by się zdało a to...
Pompa pracuje? co z wtryskiem (odcięty przekaźnikiem czy emulatorem?), iskra jest w "odpowiednim miejscu"?, jak mu "podlejesz"(ew.samostart) to zapali?
Najlepiej zamontować przekaźnik "rozwierajacy", którego cewkę podłaczyć pod elektrozawory, w momencie otwarcia elektrozaworow pompa się wyłącza i po problemie.
Miałem ten sam problem samochód palił oba paliwa kilku gazowników odwiedziłem i nic skończyło się na tym że na przewodzie plusowym zamontowałem włącznik i po rozgrzaniu samochodu po prostu pompa była odłączana, oczywiście wtedy pojawiła się taka wada że czasami sam próbował się przełączyć na benzynę która była odcięta w tym momencie i trzeba było ją...
bezpośrednio podłaczyć manometr pod przewód od pompy paliwowej, zewrzeć jakieś tam wtyki w przekaźniku i na zapłonie sprawdzić jakie jest ciśnienie, czy tak mozna, czy to jest dobry pomysl?
Przerabiałem identyczny temat z ABS. Jezeli sprawdziłes elektrycznie wszystkie czujniki przy kołach (rezystancja około 1000 om ) i wynik jest pozytywny to na 100% masz uszkodzony przekaźnik zabezpieczajacy ABS, znajduje sie on obok rozdzielacza i pompy ABS w czarnej, plastykowej skrzynce. Powodzenia.
85,86 jest obojętne czy pomylisz, to sterowanie cewki. 30 to dojście sygnału który ma być odcięty (stacyjka) 87a to wyjście tego sygnału (rozrusznik). Styk 87a jest normalnie zamknięty gdy przekaźnik nie pracuje. Ich pomylenie też nie powinno niczego powodować. Nie widzę schematu alarmu, ani nie wiem dokładnie jak ten twój działa. Jak masz na przekaźniku...
różne przyczyny najczęściej to -wtryskiwacz-napięcie wysokie -sonda lambda-sygnały ubogiej/bogatej mieszanki -przekaźnik pompy paliwa-napięcie wysokie -regulacja biegu jałowego To najczęstsze usterki sygnalizowane przez ECU podczas jazdy na LPG
A weź zastąp ten przekaźnik zworą na chwilę, żeby pompa cały czas działała i zobacz czy też zgaśnie wtedy. Byćmozę wyłączenie pompy to skutek a nie przyczyna -> sterownik wyłącza pompę gdy silnik się nie kręci.
prośba do ELEKTRITa aby rozwiną temat z przekaźnikiem , który to dokładnie jest i czy napewno , przy ABS pod czarna pokrywką w komorze silnika widzę , że są dwa przekaźniki większy i mniejszy , który to to ten pośredni? . Przekażniki w komorze silnika: GM 90 225 811 - pompa paliwa i wtrysk GM 90 275 794 - ABS -> może to ten?.
Witam Żeby nie zaśmiecać forum odświeżę stary temat. Otóż mam problem ze sterownikiem autronic al-700 tzn. Odpalam auto na paliwie i po dodaniu gazu przełącza na gaz. Jednak jak ostatnio zauważyłem sterownik nie odcina paliwa. Odłączyłem przewody od elektrozaworów a auto dalej chodzi. Po odłączeniu przekaźnika pompy paliwa samochód ma więcej mocy więc...
Witam. Mam problem z moją Vectrą. Pali mi bezpiecznik F1 od pompy paliwa. Jeżeli odepnę kostki od pompy nie pali, podpinam i znowu po bezpieczniku. Jak sprawdzić, gdzie jest zwarcie? Który pin na kostce idzie do bezpiecznika? Pomocy proszę. Może jakiś przekaźnik do tego cokolwiek? Bo już nie mam pojęcia. Najgorsze jest to, że nie mam żadnych kodu błędów.
przekaźnik pompy paliwa vectra pompy vectra przekaźnik vectra
wyjście trybu awaryjnego zamienie komputer schemat lusterka
RT809H - Mrugająca zielona dioda: przyczyny i rozwiązania Migający napis "Digital" na urządzeniach Pioneer - przyczyny i rozwiązania