Kostka stacyjki w pierwszej kolejności. Później przekaźnik obwodów zapłonowych.
To nie kostka tylko przekaźnik,zepsuty raczej.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Podaj jakie masz kolory przewodów do tego przekaźnika.
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
Nie czytasz co się do ciebie pisze. (at)bmisiek czyta co się do niego pisze, ale nie umie tego wykorzystać, nie jest elektrykiem i nie czuje blusa. Wystarczy żarówą zmierzyć na bezpieczniku 68, jeżeli żarówa świeci normalnie to nie ma sensu iść "do źródła", a jeżeli nie świeci to żarówą z przekaźnika i żarówą przed przekaźnikiem.
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Świece moga być sterowane bezpośrednio ze sterownika Silnika Bez przekaźnika ?
Problem z głównym przekaźnikiem zasilającym. Jak dobrze pamiętam nr 109.
sprawdziłem w autodacie. Mapewno niema przekaźników
około 12,5 V
Do wymiany przekaźnik.
może przekaźnik
Pod maską od alarmu jest tylko syrenka.
Zimne luty w okolicy przekaźnika. Pozdrawiam.
Silniczek wycieraczek nie pływa. Skoda Fabia 3 1.0 benzyna 2017 r.
Witam, ojciec kupił Skodę Fabię 1.4 mpi 2004 roku , w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon od razu zaczyna się kręcić wycieraczka tylna ... co zrobić ? co sprawdzić ? Gdzie jest skrzynka z przekaźnikami ?
W tym modelu sterowanie rozrusznika bezpośrednio z kostki stacyjki. bez przekaźnika , styk 50b. ,
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
przekaźnik wypnij ,taki podwójny.
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Dzień Dobry . Proszę o pomoc ze schematem instalacji pompy paliwa - brak plusa sterującego przekaźnikiem pompy paliwa skoda fabia 2 2011 rok 1,6 TDI. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ?
ok, sprawdze rezystor, nie wiem jak dokładnie się go wymontowuje, ale zrobię najpierw test miernikiem lub próbnikiem. Gzie znajdę przekaźnik(i)?
Witam, wiem że post z 2006r. Ale może ktoś odpowie. Gdzie jest przekaźnik od wycieraczek w fabii 1? Pod kierownicą są tylko 2 przekaźniki to jest któryś z nich?
Klei się przekaźnik i trzeba go wymienić, jak alarm oryginał to w module nad dogami kierowcy, jak dokładka to w module alarmu
O jakim przekaźniku piszesz kolego?
NIe ma przekaźnika do CAN. Trzeba zrobić pomiary na CAN napędu . Komunikacja między licznikiem gateway a silnikiem musi działać. Inaczej nie będzie palić.
Najprawdopodobniej padnięty jest włącznik. Ale dla sprawdzenia dodam schemat Nie wiem czy to taka wersja .światła mijania to żółty i żółto czarny kabel. S3 Włącznik świateł S6 przełącznik przy kierownicy K76-II przekaźnik załączany po zapłonie
Szukaj obok przekaźników pod osłoną nóg kierowcy, może słychać ten przekaźnik jak włączasz światła?
Na schemacie górnym ,masz opis jak podłączyć w Twoim aucie. Schemat w instrukcji jest ogólny. Połączenia lutujemy i izolujemy,jeśli alarm ma służyć niezawodnie. Co do włączania światełka to jest to opcja,potrzebny jest przekaźnik dodatkowy.
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
Dołożyć większy rezystor? Nie! Jeśi podłączyłeś go równolegle do diody to odkładałoby się na nim 13^2/0,5 = 340W, czyli spaliłby się albo (bardziej prawdopodobne) spaliłby bezpiecznik. Zakładam, że podłączyłeś go jednak szeregowo... dokładanie rezystora szeregowo na niewiele się zda, bo tylko osłabi jasność LEDów. LEDy żarzą się przy dużo niższym napięciu/prądzie...
Po pierwsze przepraszam jak powtarzam wątek, ale takiego problemu jeszcze nie znalazłem na tym forum a mianowicie; Mam problem ze wspomaganiem w mojej Fabii 1.4 z 2001r odpalę silnik i jak kontrolka świeci od wspomagania i wspomagania nie ma ale nie zawsze bo często się zdarza, że wszystko jest w normie, kontrola się nie pali i wspomaganie jest. Byłem...
Przelutowany przekaźnik na podłużnicy i jest ok.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Witam. Proszę o pomoc mam taki problem tylko w lecie. Po przyjeździe do pracy w lecie i nagrzaniu się auta od słońca nie chce odpalić. Po paru próbach w końcu odpala. Później auto już za każdym razem odpala. Wymieniłem czujnik temp. nic to nie dało. Podpięty pod komputer nie ma błędów. Myślę o przekaźniku pompy paliwa tylko nie wiem który to jest- nie...
Dzisiaj wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki i dalej to samo, nie zapala samochód. Już nie mam pomysłu, co to może być. Ja mam pomysł ,oddać do fachowca.Albo samemu sprawdzać . O? ja to już pisałem? Ty wybrałeś inną drogę (jak większość) wymiana na pałę. A miałeś coś diagnozować prawda?Miałeś podać kod silnika? Masz to gdzieś ja juz też. Ale jeszcze...
Dzięki za opis, posprawdzałem te bezpieczniki, wszystko działa. Mam tylko z tymi przekaźnikami problem, są tam tylko 2 o numerach 18 i 167.
kolego sprawdź przekaźniki pod kierownica, musza sztywno siedzieć
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Witam. Obok bezpieczników powinien być włącznik automatycznego włączania świateł. Może jest wyłączony lub uszkodzony. Jest jeszcze przekaźnik o oznaczeniu 484 pod deską rozdzielczą mniej więcej za włącznikiem świateł mijania. Bardzo często występują w nim zimne luty.
Jak kolega wyżej napisał winowajcą zapewne jest przekaźnik we włączniku awaryjnych.
nie wiem, czy to może być coś z instalacją w drzwiach , bo wszystko działało i jak próbowałem dodać pilot to wszystko przestało. Tak jak pisałem po wciśnięciu "cycka" słychać przekaźnik zamka centralnego, ale nie ma reakcji na zamkach
Wiązkę napisał że wymienił. Przekaźnik zasilania może pada?
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Każda Fabia ma CAN.
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Czy teraz odpala z plaka? Czy w czasie rozruchu widać obroty silnika na VAGu? To że z przewodów przy wtryskiwaczach leci paliwo nie oznacza że jest odpowiednie ciśnienie by je otworzyć. Raczej to nie wina przekaźnika bo wtedy brak by bylo kontrolki na liczniku i było by widać to na VAGu.
Kupiłem kompletną skrzynkę bezpieczników na złomowisku ze złomowanej Skody fabia 2020.... Za 25 $ Dodano po 15 . Musisz usunąć wszystkie kable na górze. I wyjąć wszystkie bezpieczniki. I jedną śrubę torx w sterówce. Następnie możesz zwolnić pudełko. A na dole skrzynki można wyjąć kartę z przekaźnikami, która jest na moim zdjęciu. Larsa
Tak to się skończy tylko zastanawiam się gdzie ginie: przed przekaźnikiem czy za. Nie mam warsztatu, garażu, kanału, dostęp do świec jest koszmarny w tym aucie, a usterka zdarza się kiedy nie ma mnie w pobliżu więc nic nie pomierzę. Myślę o wyciągnięciu dwóch LED-ów na deskę i poinstruowania kumpla: -Obserwuj, jak nie zapali się kontrolka świec to patrz...
Witam ja mam to samo pomaga podłączenie klemy na chwile mówią żeby sprawdzić przekaźnik moja fabia 1.4 mpi 50kw 2003
Witam. Gdzie szukać przyczyny gdy pompa pracuje nawet po wyłączeniu zapłonu, rozładowuje akumulator, zobaczyłem to po wymianie spalonego bezpiecznika od wspomagania jak rozgrzałem auto, na zimno muszę sprawdzić.Komunikacja jest błędów brak. Może przekaźnik uszkodzony?
Nie działa spryskiwacz w mojej Fabii sprawdziłem pompkę na krótko z aku działa. Zmierzyłem prąd na kostce od pompki wskazuje 8V. Pompka nie działa ani na przednią ani na tylną szybę wycieraczki w obu przypadkach się załączają. Gdzie szukać przyczyny? Czy jest jakiś przekaźnik odpowiadający za spryskiwacz?
powinien to byc pin 80
posprawdzałbym połączenia masy
Wznowię temat. Naprawdę nikt z kolegów nie wie ile trwa ten impuls? Czy przekaźnik da dostateczne opóźnienie? Pozdrawiam.
Witam problem polega na tym, że w przypadku jeżeli silnik jest zimny to występują problemy z odpaleniem, gdyż nie ma grzania świec żarowych. Czujnik temperatury i przekaźnik od świec wymienione.
Chodzi o przekaźniki w okolicach modułu bordnetz? Te na tej dodatkowej plastikowej listwie?
A co tam naprawiać? Wystarczy przelutować czujnik halla, w najgorszym przypadku go wymienić, ewentualnie jeszcze jest przekaźnik.
Ogólnie fabie mają bardzo awaryjną elektykę, począwszy od wiązki, stacyjka, przekaźniki, pompa wspomagania. Ale zaczoł bym od wiązki.
Witam Dmuchawa i wycieraczka wylacza sie po okolo 1 minucie, czasami nie chce sie zalaczyc od razu.Samochod to Skoda Fabia 1.9 TDI 101 KM z 2000 roku.Podejrzewam przekaznik.Prosze o ewentualne sugestie i podpowiedz, gdzie ten przekaznik sie znajduje? Dziekuje za ewentualna pomoc
Więc gdzie mam szukać przyczyny takiego zachowania kierunkowskazów ? Potrzebuję konkretnej wskazówki, czy to manetka czy przekaźnik/przerywacz ?
Bezpieczniki Ok? Przekaźniki Ok? Czasami wystarczy styki w gniazdach żarówek podrapać i kontaktem przetrzeć bo nie stykają.
raczej nie tędy droga, do sprwadzenia pompa (podwójna)
Nie wykrywa żadnego odcięcia pompy,mozliwe że wykrywa odcięcie przekaźnika pompy.
I popatrz na zamek maski silnika.
Okej temat rozwiązałem sam okazało się że aktywacja przekaźnika pompy paliwa w Fabii 1 jest poprzez potencjał ujemny może komuś się przyda na przyszłość wystarczy plus na stałe podłączyć z lokalizatora pod 86 na przekaźniku pompy paliwa i wszystko gra ; )
Potrzebuję schematu przekaźników dla Fabii z 2003, auto jedzie ok kilometra i gaśnie (bez szarpania) zapala się kontrolka akumulatora. Można go od razu odpalić i już dalej jedzie ok. Wymieniono już pompę paliwową i filtr, nie zależy to też od ilości paliwa, sprawdzone... akumulator też jest ok, klemy też sprawdzone....jakieś pomysły?
Może być albo brak pracy wtryskiwacza na benzynie, albo równoczesne podawanie benzyny i LPG do jednego cylindra (zupełnie nieprawdopodobne, no ale jakaś tam mała szansa jest). Jak dla mnie - do sprawdzenia emulator wtryskiwaczy. Miałem identyczną sytuację, okazało się, że wylał się płyn do szyb i zjadło nóżki przekaźnika w tym emulatorze.
Dzięki za zainteresowanie. Kontrolka ładowania (dioda led) jest w bezpośrednim sąsiedztwie "poważnych" układów scalonych, w związku z tym na pewno nie płyną tam duże prądy. Może z deski rozdzielczej idzie impuls na "coś" co steruje wzbudzeniem - przekaźnik, tranzystor otwarty kolektor lub tp?
Przekaźnik 109 do polutowania w środku 17925 - Przekaźnik silnika - przerwa brak osprzętu
Dogiąłem blaszki tak aby był przepływ prądu. Myślę że długo tak nie polata Przekaźniki załóż jak już wyżej wspomniano i polata nawet na szczątkowej platynce.
Stawiam na przekaźnik. Jeśli po włączeniu ręcznym świecą to prąd w stacyjce jest :)
i mam jeszcze pytanie ma ktoś może jakiś chemat przekaźników do skody fabi bo szukam i nie mogę znaleź a wczoraj po rozebraniu i dostaniu się do skrzynki przekaźników po deską rozdzielczą nie widziałem tego przekaźnika 30 może on być gdzieś w komorze silnika
A jak bym kupił baterie do ups-a i ją wykorzystał jako żródło ( ładowanie jej po zapłonie przez przekaznik).
Zwarty (spieczony) przekaźnik w module body. To częsta usterka, i trzeba tylko wylutować przekaźnik i wlutować nowy. Masz juz wszystkie informacje, jakie ci są potrzebne.
Obciąż auto światłami, wiatrakiem i szybą. Po obciążeniu powinno mieścić się w zakresie 13-14,5V. Opis sugeruje brak połączenia, ale może ECU sterować jakimś przekaźnikiem i ocenia ze auto ma za mało prądu
Wygląda na kostkę stacyjki lub przekaźnik , może też kabelek nie łączyć czy bezpiecznik mieć wypalone gniazdo.
Po tym przekaźniku sądzę że ktoś tu myślał o kompresorze ze sprzęgłem a nie o zaworze.
Witam serdecznie, jak w temacie, proszę o podanie zammienika dla przekaźnika Omron G8NW - 2U (266721) (JAPAN). Przekaźnik posiada 10 nóżek. Jest zainstalowany w module komfortu w Skoda Fabia i jest odpowiedzialny za pracę wycieraczek. Z góry dziękuję za pomoc.
Jakiś dołożony alarm/zabezpieczenie nie siedzi przypadkiem? Jest alarm, ale działa poprawnie i jest rozbrojony tzn. w trybie serwisowym. Bardziej zastanawia mnie to, że są różne objawy i różne rodzaje zachowań samochodu. Może dziwnym zbiegiem zdarzeń padła akurat jakaś wiązka. Może ktoś wie który przekaźnik odpowiada że zasilanie sterownika?
Lub przekaźnik w czujnik temperatury sterowany z rozrusznika. Nieraz działa nieźle.
przekaźnik 109 pewnie krzaczy, podmień z jakiegoś innego dieselka i sprawdź albo kup nowy ok 30zl
Nie ma przekaźnika chyba że to automat. Z kostki bezpośrednio też "na ostro" przewodem mostkowałes i nic?? Moze jakieś immo dokładane siedzi.
u mnie w bravie podgrzewane lusterka działały razem z ogrzewaniem tylnej szyby,więc też możesz tak zrobić,ale żeby nie obciążać obwodu ogrzewania tylnej szyby,puściłbym zasilanie lusterek przez dodatkowy przekaźnik wysterowywany sygnałem idącym na tylną szybę.
Wymiana czujnika nic nie dało. Zauważyłem że przekaźnik pod zegarkami cyka podczas spadku obrotów. Nie wiem który. Na jalowych obrotach silnik potrafi zgasnac
Radio jednak ma całą wiązkę dołożona. Nie ma tam transmisji. Jeżeli nie świeci się check to nie mam diagnostyki sterownika silnika. Przekaźnik o którym mówisz też milczy. Zawierałem go na krótko i nic się nie zmieniało.
(...) za domykanie szyb) do zółto-niebieskiego, stwierdziłem, że skoro przez przypadek znalazłem tę funkcję, to ją podepnę. Działa prawidłowo Kupiłem taką centralkę: Link (Modemix STER003) Jeżeli chodzi o elektrykę w samochodach, to nie mam pojęcia co się, z czym je, także prośże o wyrozumiałość. Dzień dobry, Rozumiem Twoją sytuację i z chęcią postaram...
Brak któregoś napięcia. Może przekaźnik, może słaby aku, może kostka stacyjki, może... I tak dalej... Błędy?
i wiązkę przewodów tak na wszelki wypadek
Jaki tam jest silni, kod silnika? Bo 1.4 16V to ze trzy rodzaje były. Albo co jest napisane na sterowniku? Dodano po 1 A błędów może nie być jak giną zasilania np z przekaźnika. Częsta usterka, trzeba go przelutować.
Wycieraczki znów chwilę nie chodziły, tym razem na stacji benzynowej. Słychać było wyraźnie pykanie przekaźnika, więc manetka na pewno będzie dobra. Rozbierał ktoś silniki wycieraczek ze Skod, Volkswagenów? Da się to zregenerować, czy od razu szukać nowego silniczka/modułu?
Ok. Przekaźniki zostawić w spokoju? Jak można znaleźć przerwaną masę ? Multimetr coś mi da ? Czy muszę sprawdzić po kolei kable i szukać uszkodzeń instalacji?
Dokładnie chodzi mi o przekaźnik wentylatora wtyczka 6 pinów i 4 duże piny oraz wtyczka przy sterowniku silnika 14 pionowa
Ktoś przeciął przewód zasilający cewki przekaźników w module i polutował go tak żeby było po zapłonie. Po przywróceniu stanu fabrycznego wszystko wróciło do normy.
może sie któryś przekaźnik sklejać i nie zawsze będzie pobór.więc musisz co jakiś czas sprawdzać pobory amperomierzem
Miałem ostatnio dwa przypadki, że po włączeniu wycieraczek działy się różne cuda 1) passat b4 -uszkodzony przekaźnik nr. 18 2) passat b6 -uszkodzony przekaźnik nr. 460 lub 480 nie pamiętam dokładnie ale raczej 480 znalezienie kosztowało kupę roboty
Skoro na benzynie jest tak samo to na chwile obecną nie masz czego szukać w instalacji lpg. Co do stacyjki to może kostka lub główny przekaźnik jest kilka opcji. Przepustnica też może być winna co do obrotów.
Wiązka klapy wygląda na ok. Sprawdziłem czy kabel jest ok mierząc od modułu komfortu do złączki w siłowniku. Kabel wygląda na ok, z tym że z modułu komfortu (z dwupinowej złączki) wychodzi kabelek brązowo-czarny, a na złączce jest brązowo-zielony. Mam nadzieję, że to dobry kabel. Po odcięciu go zaraz przy module nie miał zwarcia ani do masy ani do plusa....
Zakładam że to może być wina alarmu. W załączniku masz schemat podłączenia centralki Frontline XP Połącz ze sobą przewody odpowiedzialne za blokadę rozruchu i uruchom silnik. Jeżeli to uszkodzona centralka alarmu, ten zabieg powinien pomóc. nie wiem gdzie może być Centralka mogła zostać zamontowana wszędzie. Szukaj nieoryginalnych wiązek przewodów,...
skoda fabia przekaźnik skoda fabia przekaźnik rozrusznik przekaźnik pompy skoda fabia
tranzystory mutujące zwarcie wirnika klatkowego volvo silnika
generator ozonu generator ozonu
Instrukcja do centralki alarmowej Pulsar Typ 501 Nagrywarka Daewoo DHR-7105 - komunikat HI__