około 12,5 V
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
W tym modelu sterowanie rozrusznika bezpośrednio z kostki stacyjki. bez przekaźnika , styk 50b. ,
Włączenie rozrusznika leci bezpośrednio z kostki stacyjki, nie ma po drodze żadnego przekaźnika, kabel czarny z czerwonym paskiem 2,5mm²
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Skoda fabia 1.2 3 cyl. 2003r. Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci ,paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic...
Wszystkie kontrolki zapalają się i gasną po kilku sekundach, gdy rozrusznik jeszcze obraca wałem silnika. Więc jak usunięto usterkę, co wymieniono?
Nie ma przekaźnika chyba że to automat. Z kostki bezpośrednio też "na ostro" przewodem mostkowałes i nic?? Moze jakieś immo dokładane siedzi.
Lub przekaźnik w czujnik temperatury sterowany z rozrusznika. Nieraz działa nieźle.
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Witam! Czy ktoś ma pojęcie gdzie jest przekaźnik główny silnika J271? Mam błędy 19725, P1517. Otwarty obwód przekaźnika głównego silnika J271. Czy ktoś wie gdzie on się znajduje? Jak to zdiagnozować? Skoda z dnia na dzień przestała zapalać, kontrolki są, iskra jest , rozrusznik kręci paliwo dostaje,pompka chodzi... i nic... Pomocy!!! Reg. pkt 10.1,10.9...
Podpinam sie, gdyż mam podobny problem, a nigdzie nie moge odszukać odpowiedzi. Po podłączeniu aku alarm sie załącza. Syrena pod maską wyłączona z kluczyka. Centralny zamek z pilota działa lecz nie dezaktywuje alarmu. Po ok 6 min, awaryjki przestają migać. Dioda straszak od alarmu dalej sobie miga. Po przekręceniu kluczyka na zapłon kontrolki standardowo...
A jak wygląda niesprawny ? Tego nie skomentuję. Czyli wszystko OK. Trudno mi się z tym zgodzić. O ile wzrost napięcia pod obciążeniem jest w porządku o tyle napięcie w instalacji podczas jazdy poniżej tego jakie akumulator ma leżąc na półce trochę mi się nie podoba. Tzn nie może zakręcić wałem, czy rozrusznik w ogóle nie łapie ? I co oznacza "chwila"....
Wyjścia Dout lokalizatora nie powinieneś podłączać do żadnego istniejącego w aucie przekaźnika! Wolno Ci go użyć do rozłączania jakiegoś obwodu przy pomocy dołożonego przekaźnika, podłączonego w sposób pokazany na ilustracji. Przedstawiony przykład pokazuje rozcięcie obwodu sterowania rozrusznika i jest to jedyny obwód, jaki zgodnie z prawem można rozciąć,...
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika Marelli 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po...
Witam! Wczoraj Skoda 1.2 benz. 3 cyl. 2002r. chodziła bez problemu. Dziś wsiadam i nic nie gada. Kontrolki się palą, paliwo dostaje, iskra jest, rozrusznik kręci. Błędy jak w opisie według VAGa obwód przekaźnika silnika J271 otwarty. Pytanie: czy ktoś wie gdzie jest ten przekaźnik? Jak sprawdzić jeso obwód? Reg. pkt 10.1,10.9 i 11. Przeniosłem z: Samochody...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, mam na imię Mateusz, jest to mój pierwszy post napisany dzięki użytkownikowi CameR, który ofiarował mi punkty (dzięki:). Na Elektrodzie zarejestrowany jestem od dawna ale korzystałem jedynie jako czytelnik. Zapragnąłem zainstalować centralny zamek w Skodzie Fabii I Hatchback 1.2 54KM, jest to uboga wersja bez żadnych...
Przycisk „start-stop” w samochodzie (modernizacja 1) Opisany w miesięczniku „Elektronika dla wszystkich” nr 12/2003 przycisk „start-stop” w samochodzie mojego autorstwa, w ciągu pięcioletniej już eksploatacji okazał się bardzo pożytecznym urządzeniem i sprawuje się bardzo dobrze. Po tym okresie użytkowania ujawniła...
Witam , zwracam się z pytaniem i prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu usterki która wystąpiła w mojej skodziance rocznik 2003. Ogólnie samochód zawsze był niezawodny, odpalał od strzała nawet przy dużych mrozach aż tu wczoraj wieczorem podczas jazdy i przy zmianie z 4ki na piątkę silnik nagle zszedł z obrotów i zgasł niereagując na pedał gazu. Odpalić już...
Witam.Mam problem z skodą fabią 1,9 TDI 101 KM. Problem polega na tym że, kiedy przekręce stacyjkę na zapłon to kontrolka z komputera nie świeci się, lecz wszystkie inne się zapalają i po chwili gasną. Później próbuje ją odpalić, lecz rozrusznik w ogóle nie kręci!!!! Raz na 10 razy zdarzy się że rozrusznik zakręci, lecz wtedy kontrolka z komputera też...
najprostsza rzecz, zakrec zrozrusznikiem robiac zwarcie srubokretem, bedziesz mial pewnosc ze rozrusznik sprawny, potem spawdzasz przejscie kabli az dojdziesz do tego ze stacyjka umarla. O bezpiecznikach i przekaznikach nie wspominam bo to powinno byc sprawdzone w pierwszej kolejnosci
skoda fabia rozrusznik rozrusznik skoda fabia przekaźnik skoda fabia
picasso benzyna kontrolki rozruch transformatora schemat zasilacz antenowy
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Regulacja czułości czujki DSC: Porady i metody Brak pozycji świateł w samochodzie - przyczyny i diagnostyka