Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
A ja bym sprawdził te wtryski wystarczy że jeden będzie puszczał na przelew i z listwy zejdzie całe ciśnienie wtedy pompa.musi nabić całe ciśnienie wyjściowe dopiero puszczają wtryski na rozruch. Podłączałeś strzykawki pod wtryski?
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
Sprawdź wtryski na przelew .
w pompie adblue tam gdzie dochodzi powietrze jest zaworek zacznij od niego zacinają się i adblue idzie w przelew Dodano po 37 numer zaworu A 0001420019
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Sprawdziłem napięcie na czujniku ciśnienia podczas próby zapalenia wynosi 1,38-1,42 V (w/g książki w którą zaglądam mieści się to w granicy dopuszczalnej?) , z trudem zaskoczył, praca nierównomierna. przeprowadziłem następną próbę: Odłączyłem czujnik ciśnienia - powinno to przełączyć pompę na 400 bar- ów w zasobniku. łatwiej zapalił. Pracuje na wolnych...
Zawór puszcza ciśnienie lub któryś wtrysk puszcza na przelew do sprawdzenia.
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
powodem jest słabe ciśnienie są trzy opcje - regulator ciśnienia - wtryskiwacze dają za dużo na przelew - słaba pompa najtańsza i najbardziej prawdopodobna opcja - regulator ciśnienia do wymiany/ podmiany z innego sprawnego samochodu - 3 śrubki 15 min roboty
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Witam. Wracajac do tematu. Byłem u mojego guru od elektroniki wgralismy stary program do auta.Niestety roznicy brak auto dalej kopci. Nastepna czynnasc sprawdzenie czy czasami nie jest to jedna olej w kominie za turbina faktycznie bylo troche mokro wiec długo nie myslac podzwonilismy i wymienilem turbine na nowa niestety ayto dalej kopci jak kopcilo....
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem głównym jest zbiornik lewy, z niego pobierane jest paliwo...
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
Co do stopni przed OT; 24 lub jeśli jest (CH) 1988 to 23 lub (CH) (A) (S) po 1889 to18 stopni wszystko zależy dla kogo robiony-najdokładniejsze ustawienie to na przelew lecz trzeba miec trochę wprawy (ważne -nie wplno cofac silnikiem przy ustawianiu zapłonu zawsze kręcimy z obrotami)
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
Tak wtryski na przelew są okej. Dzisiaj jak do tej pory auto normalnie odpala i nie gaśnie. Już nie wiem, przeginalem kable od czujnika we wszystkich kierunkach i nic, zero błędu. Alternator poza kółkiem jest sprawny, więc też odpada. Siedzę od godziny i obserwuje, ciśnienie na poziomie 270bar, napięcie nie skacze, otwarcie elektrozaworu też nie spada...
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Nie zapowietrzony. jutro jedzie na holu do mechanika to napiszę co tam było nie tak. Ja stawiam na jakiś czujnik Dodano po 4 w pompie raczej nie ma się co zepsuć. A pod koniec mojego amatorstwa lała się do filtra na przelew z pompy, więc czujnik ciśnienia, lub położenia wału przekaźnika niestety nie znalazłem mimo rozpiski kozaka, chyba że to jeden...
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Bradzo prosze o jakas pomoc bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nie moge znalezc na zadnym forum. Mianowicie mialem problem z wtryskami w moim sprinterze Wymienilem je wszystkie i bylo ok przez okolo 60 km. Pozniej padly mi znowu dwa. Dodam ze zmienilem na uzywki bo kolega mi zalatwil Pomyslalem ze moze byly wyjezdzone to zalozylem nowe Ale zrobilem...
Jeśli wtryskiwacz przelewa dawkę na sów pracy to dzieje się tak za każdym razem, sterownik nie jest w stanie sprawdzić jak się zachowuje wtryskiwacz i na pewno z tego powodu nie wyświetli się żaden błąd(błąd pojawia się jeśli sterownik wykryje uszkodzenie cewki co uniemożliwia mu podanie paliwa do cylindra. Może jedynie przeliczyć dawkę i odpowiednio...
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
czy nie schodzi ropa z przelewów?
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
Przelewy sprawdzone?
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
Cześć https://obrazki.elektroda.pl/4654414100_... https://obrazki.elektroda.pl/6108774600_... 4 - napełnianie 2 - inspekcja poziomu
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Jak długo jezdziłeś z pyrkaniem? Gdzie się paliwo podziewa, idzie w przelew? Wtryski 1,2 czy 3,4 ?
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
Wtryskiwacze na przelewy,lub zawór cr
hej mam ten sam problem dalem do warsztatu uznali ze to wina wtrysków na przelewie 1 dzien bylo ok i problem powrocił ustaliłes juz co było mam sie unich pojawic za 2 dni i nie chce wymiany czesci dobrych na dobre pomozesz?
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
W168 NA DZIEŃ DOBRY WTRYSKI DO SPRAWDZENIA, raczej tylko przelewy bo wyjęcie ich może być NIEMOŻLIWE.
Nawet nie chciało ci się zajrzeć w te kratki nawiewu, bo gdybys to zrobił zobaczyłbyś co robić dalej. Ale nie ma sprawy robisz mi przelew 100 pln i masz fotostory.
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Walczyłem z takim tematem i też byłem pewien że leci z przelewów. Przyczyną okazała się uszkodzona rurka.
Jakie błędy, konkrety proszę?
mercedes przelew wtryskiwacze przelew mercedes mercedes sprinter przelew
klapek gasić samsung telewizja kablowa zmiana aktywny partycja
gramofon daniel gramofon daniel
BE2WORKS na Windows 8.1 – kompatybilność, sterowniki CP2112, instalacja, aktywacja licencji Niebieska dioda LED w routerach ASUS, TP-Link, Netgear – co oznacza świecenie i miganie?