Sprawdź wtryski na przelew .
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Zawór puszcza ciśnienie lub któryś wtrysk puszcza na przelew do sprawdzenia.
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
Cześć https://obrazki.elektroda.pl/4654414100_... https://obrazki.elektroda.pl/6108774600_... 4 - napełnianie 2 - inspekcja poziomu
Nawet nie chciało ci się zajrzeć w te kratki nawiewu, bo gdybys to zrobił zobaczyłbyś co robić dalej. Ale nie ma sprawy robisz mi przelew 100 pln i masz fotostory.
czy nie schodzi ropa z przelewów?
Jak długo jezdziłeś z pyrkaniem? Gdzie się paliwo podziewa, idzie w przelew? Wtryski 1,2 czy 3,4 ?
w pompie adblue tam gdzie dochodzi powietrze jest zaworek zacznij od niego zacinają się i adblue idzie w przelew Dodano po 37 numer zaworu A 0001420019
Przelewy sprawdzone?
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
A ja bym sprawdził te wtryski wystarczy że jeden będzie puszczał na przelew i z listwy zejdzie całe ciśnienie wtedy pompa.musi nabić całe ciśnienie wyjściowe dopiero puszczają wtryski na rozruch. Podłączałeś strzykawki pod wtryski?
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
zlokalizuj ten zawor jest przy nim przelew, odplyw paliwa z listwy lub pompy CP, bo nie wiem jaki tam jest system, (chyba Bosch Cp1) pozdrawiam
Wtryskiwacze na przelewy,lub zawór cr
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
Mistrzu, od wczoraj nic nie robię tylko czyszczę i wymieniam wężyki, jak wezmę poranną kąpiel to nie jestem taki czysty jak ten układ hydrostatu. Fakt, zasyfiały był jak pieron, ale takie rzeczy nie "pierwszyzna". Zdziwiłem się dopiero przy ostatnim płukaniu. Hydrostat ma dwa poziomy i "przelew" i wyrażnie słychać dwa pyknięcia a ta "cholera" nie reguje....
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Co do stopni przed OT; 24 lub jeśli jest (CH) 1988 to 23 lub (CH) (A) (S) po 1889 to18 stopni wszystko zależy dla kogo robiony-najdokładniejsze ustawienie to na przelew lecz trzeba miec trochę wprawy (ważne -nie wplno cofac silnikiem przy ustawianiu zapłonu zawsze kręcimy z obrotami)
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
Witam. Wracajac do tematu. Byłem u mojego guru od elektroniki wgralismy stary program do auta.Niestety roznicy brak auto dalej kopci. Nastepna czynnasc sprawdzenie czy czasami nie jest to jedna olej w kominie za turbina faktycznie bylo troche mokro wiec długo nie myslac podzwonilismy i wymienilem turbine na nowa niestety ayto dalej kopci jak kopcilo....
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Zakładam tego Gatesa do mercedesów już kilkanaście lat i nigdy nie było problemów. Dlaczego 3 mm?
W168 NA DZIEŃ DOBRY WTRYSKI DO SPRAWDZENIA, raczej tylko przelewy bo wyjęcie ich może być NIEMOŻLIWE.
Walczyłem z takim tematem i też byłem pewien że leci z przelewów. Przyczyną okazała się uszkodzona rurka.
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem głównym jest zbiornik lewy, z niego pobierane jest paliwo...
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
A nie powinien iść gdzieś pod karoserię?
Jakie błędy, konkrety proszę?
tekila27 ogrzewanie niby działa, ale teraz sobie przypomniałem, że ja ten płyn, który spuściłem, później przelewałem do butelek i 6,4l coś takiego jest+ jeszcze co rozlałem przy spuszczaniu.
Trzeba sprawdzic przelewy wtrysków i ew.zawór na pompie cr.
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Nie zapowietrzony. jutro jedzie na holu do mechanika to napiszę co tam było nie tak. Ja stawiam na jakiś czujnik Dodano po 4 w pompie raczej nie ma się co zepsuć. A pod koniec mojego amatorstwa lała się do filtra na przelew z pompy, więc czujnik ciśnienia, lub położenia wału przekaźnika niestety nie znalazłem mimo rozpiski kozaka, chyba że to jeden...
Sprawdziłem przelewy i są w normie wszystkie równe.
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Bo brak ciśnienia.... Jeszcze czujnik, przelewy, a jak nie to pompa "gwiazda"
hej mam ten sam problem dalem do warsztatu uznali ze to wina wtrysków na przelewie 1 dzien bylo ok i problem powrocił ustaliłes juz co było mam sie unich pojawic za 2 dni i nie chce wymiany czesci dobrych na dobre pomozesz?
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
Z wywaleniem grzybków trzeba uważać, bo są wersje zaworków które nie tylko odcinają przepływ do nagrzewnicy, ale przy wyłączonym ogrzewaniu puszczają płyn "na przelew" - czyli z pominięciem nagrzewnicy bezpośrednio na powrót do silnika. Tak więc wyjęcie grzybków nie załączy ogrzewania, bo płyn poleci tam, gdzie ma mniejszy opór przepływu - czyli właśnie...
Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki...
Witam mam podobne objawy czuć ropą w kabinie i przy aucie na postoju a i jeszcze oszukuje wskaźnik poliwa do 1.4 baku schodzi i najwyraźniej nie przełącza lub nie przepompowuje z drugiej komory do pierwszej niedawno wymieniłem oringi na kruccach przelewu wtrysku oraz wezyki silnik 2.7cdi
Tak wtryski na przelew są okej. Dzisiaj jak do tej pory auto normalnie odpala i nie gaśnie. Już nie wiem, przeginalem kable od czujnika we wszystkich kierunkach i nic, zero błędu. Alternator poza kółkiem jest sprawny, więc też odpada. Siedzę od godziny i obserwuje, ciśnienie na poziomie 270bar, napięcie nie skacze, otwarcie elektrozaworu też nie spada...
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Na początek podstawy, jakie błędy wyrzuca, przelewy - to najtańsze i od tego trzeba by zacząć. Albo oddać fachowcowi... pozdr
Wlałem 6litrów oleju. Podczas ustalania poziomu wyciekło około 0,75l. Poziom ustalałem MB starem przy temperaturze 45stopni (biały przelew). Wniosek że chyba jednak 4litry wchodzi w konwerter bo mi się tak około 0,2l wylało jeszcze wcześniej ze skrzyni podczas napełniania jak mi adapter wypadł na chwilę przez przypadek z wylotu. Także moja osobista...
Na pracującym silniku, nie ma w misce korka od przelewu? Trzeba by go lekko odkręcić , jak wystąpi olej to stan odpowiedni.
6ka czy Eco-power?Sprawdź przelewy czy nie jest gdzieś któryś pęknięty.Wszystko co wymieniłeś powinno wyeliminować tą usterkę.
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
masz ta 250 z pompa zwykła czy elektroniczna? model 124 nie miał nigdy pomp elektronicznych zalozenie zaworu na paliwo pomiedzy pompa i filtrem. przed filtrem nie wkladej bo jak masz duzo paliwa w zbiorniku to powrotem pociagnie i odciecie nic nieda. Te silniki nie ciągną przez przelew, wystarczy jeden elektrozawór. wsztstkie przewody znajdzesz pod...
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
wlasnie przerabiam to samo u mnie problem jest taki ze auto juz w tej chwili nie odpala bez pomocy plaka, wczesniej mialem jak u ciebie, sprawdzilem w mercedesie diagnoza to puszczajacy wtrysk na przelewie sam sobie mozesz sprawdzic-wykluczyc usterke mnie za sprawdzenie na przelewy chcieli 70eur skasowac zrobilem dokladnie to co pokazano w tym filmiku,...
Bradzo prosze o jakas pomoc bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nie moge znalezc na zadnym forum. Mianowicie mialem problem z wtryskami w moim sprinterze Wymienilem je wszystkie i bylo ok przez okolo 60 km. Pozniej padly mi znowu dwa. Dodam ze zmienilem na uzywki bo kolega mi zalatwil Pomyslalem ze moze byly wyjezdzone to zalozylem nowe Ale zrobilem...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
Chodzi o filtr na wejściu do dozownika, pod króćcem wlotowym. Trzeba odkręcić element z króćcami wlotu i przelewu. Jest też filtr w przewodzie ciśnieniowym adblue pod mniejszym króćcem pompy adblue. W zestawie jest jeszcze zaworek regulujący ciśnienie w pompie adblue i narzędzie do jego wymiany.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Ok ale jakim miernikiem to sprawdzić ? Jeśli jest za wysokie to co robić. Dodano po 2 Tak masz 100% racji trafiłeś w samą dziesiątkę. Tak teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy i wtryski ok, co robić w tej sytuacji, gdzie szukać problemu.
kolega napisał ze jest brak dymu wiec nawet jeżeli świece nie grzeją dym powinien iść wtryski na przelewy najpierw potem pod kompa czy ciśnienie na szynie jest
Pod obudową filtra paliwa jest uszczelka uszczelniająca nie tylko sam filtr przy bloku ale i oddziela kanały wysokiego od niskiego ciśnienia. Podobnie w komorze filtra pod rdzeniem na który nakłada się filtr. Przegrzewanie paliwa z powodu niewłaściwego przelewu może uszkodzić te uszczelki. Robią się twarde i nie separują kanałów.
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Co do pierwszego, to może to być podpora wału. A co do drugiego to nieszczelność w układzie paliwowym i jak przekręcasz kluczyk to pompka w baku dopiero uzupełnia paliwo, nie słychać wtedy takiego bulgotania czy przelewania się paliwa ?
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
wlasnie to nie mechanik tylko elektryk który podpioł komputer wziol kase i nic konkretnego nie powiedzial .mowil cos o błędzie na 3 wtryskuzeby sprawdzic wtryski albo jakies przelewy bylem u mechanika i nie zrobil mi tego gdybym mial bliżej to bym do ciebie przywiózl do remontu
Witam! Czy można ocenić wtryski na przelewach tak samo jak np. w Mercedesie CDI???? Jak mu się przez chwilę "przyłoży" gazu to zgaśnie, miga kontrolka świec żarowych i pojawiają się błędy P1211 , P0251 Odpala ale jakby któryś cylinder nie całkiem "mocny" i trochę dziwnie "twardo" pracuje Jak go zostawię na chwile to dobrze odpala i "miękko" pracuje,...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy sędziwego już auta, to znaczy Mercedesa z serii T2 z silnikiem OM 352 o dokładnym oznaczeniu L 613 D. Przed wakacjami auto było regularnie odpalane i wszystko było ok, teraz pojawił się problem z odpaleniem, musiałem kręcić z 6 lub 8 razy po 10 sekund za każdym razem zanim zapalił. Następnie silnik wszedł na bardzo wysokie...
Sklep z obsługą, której można zaufać, polecili FUCHS Titan CHF 11S weszło 2 litry, kolor zielony. Procedura odpowietrzania: potrzebny wąż igelitowy 12 mm przeźroczysty 4 m. dwa kawałki, 3 cm, węża igelitowego 8 mm opacka zaciskowa 14-16 mm. Podnosimy klapę pod wycieraczkami, na środku będzie wężyk gumowy od przelewu ze zbiorniczka. Wężyk przedłużamy...
Witam przyczyna problemu z odpalaniem byla nieszczelnosc przelewu wtryskiwacza. Powodowalo to za duzy spadek cisnienia w rail-u z czym pompa nie mogla sobie poradzic. Dzieki za posty, pozdrawiam.
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
Świece żarowe, końcówki wtrysku, kompresja, pompa, zapowietrzony układ, przelewy. Może nie w takiej kolejności, ale jest co sprawdzać. Każda opcja możliwa, łącznie z kombinacjami mieszanymi.
Dane pojazdu na obrotach, większych już nie osiąga. http://obrazki.elektroda.pl/1436359600_1... Filtry powietrza i paliwa są wymienione. Łopatki w kolektorze zablokowaliśmy tak, żeby cały czas były otwarte. Jeden wtrysk przelewał dużo więcej od pozostałych - podmieniliśmy wtrysk i bez zmian. Czy możecie pomóc mi zinterpretować dane zaznaczone...
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Co prawda nie w 320, a w 270 (wtryskiwacze bosch z cewką), ale walczyłem nie dawno z czymś podobnym. Wtryskiwacze, tzn korekcja na sd wypadały bdb, przelewy też były równo, po zawiezieniu do zrobienia na stole też wypadały nieźle. Natomiast po rozebraniu w mak okazały sie skorodowane, z wrzerami widocznymi gołym okiem. Pan w warsztacie wyczyścił, wypolerował,...
witam, tam są regulatory hydrauliczne zaworów, raczej nie odnich bym zaczął tylko od sprawdzenia cisnienia doładowania, mogło puścić uszczelnienie turbiny, ale miałem 2 tyg temu taki przypadek ze pusciła uszczelka głowicy w okolicy kanału doprowadzajacego olej do głowicy i lał sie olej tak ze wygladało to na turbo, mozliwe ze odmą rzuca do dolotu, mozna...
Witam wszystkich, posiadam Mercedesa Econica z skrzynia automat Allison. Nr VIN WDB9575431V220765 Jest to auto do tankowania samolotów powietrznych, tak zwana dystrybucja. Auto ma przejechane 55 tys km. Problem jest z przełączaniem biegów, to znaczy przy bardzo wysokich obrotach przełącza bieg wyżej, chociaż nie zawsze czasami robi to bardzo ładnie...
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Witam W aucie strasznie smierdzialo spalinami i pocilo sie z pod tej plastikowej pokrywy, wiec zabralem sie za jej sciaganie, po odkreceniu wszystkich srub, mozecie wierzyc lub nie, ale musialem wyrwac doslownie ta plastikowa pokrywke a po jej zdjeciu wtryskow wogole nie bylo widac, wygladalo to jak sadza z komina taka juz wyschnieta zbierana latami...
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI. Mój mercedes jest już naprawiony i chciałbym wszystkim kto ewentualnie będzie miał takie problemy podpowiedzieć od czego zacząć ,żeby nie narażać się na nie potrzebne koszty. Proszę zawsze zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na przelewy. I jeżeli to okaże się w porządku to szukać dalej ,czyli sprawdzić oringi...
mercedes przelew wtryskiwacze przelew mercedes wtryskiwacz przelew mercedes
schemat miernik metex marantz wzmacniacz stereo słuchawki piezoelektryczne
radio preludium thx202h zamiennik
Jak wgrać firmware przez USB do Manta 43LUS79T? Zamiennik tranzystora BC147A - BC547B, BC107 i inne