Sprawdź wtryski na przelew .
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Czy ktoś może potwierdzić kiedy się pompuje pompką ręczna to coraz ciężej idzie i w końcu staje pompka przy filtrze tak jak w innych ciężarowych.U mnie paliwo przy pompowaniu przelewa się na przelew w zbiorniku.
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
dzięki kolego za podpowiedzi pisałem w różnych miejscach bo szukam porady wszędzie gdzie możliwe i czytam na różnych forach :) po regenracji wtrysków nie sprawdzałem na przelew
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
Przelew to całość i tak się go zamawia, sztukowania nie polecam, coś może nie przypasować.
Zawór puszcza ciśnienie lub któryś wtrysk puszcza na przelew do sprawdzenia.
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Cześć https://obrazki.elektroda.pl/4654414100_... https://obrazki.elektroda.pl/6108774600_... 4 - napełnianie 2 - inspekcja poziomu
Kol martin a co to za skala cisnienia Ciśnienie : prawidłowo.....ale nie do końca to tak trudno pomiar wykonać przyrządem wyskalowanym po europejsku :D , może przelew sie przycina?
Jak długo jezdziłeś z pyrkaniem? Gdzie się paliwo podziewa, idzie w przelew? Wtryski 1,2 czy 3,4 ?
Nawet nie chciało ci się zajrzeć w te kratki nawiewu, bo gdybys to zrobił zobaczyłbyś co robić dalej. Ale nie ma sprawy robisz mi przelew 100 pln i masz fotostory.
w pompie adblue tam gdzie dochodzi powietrze jest zaworek zacznij od niego zacinają się i adblue idzie w przelew Dodano po 37 numer zaworu A 0001420019
A ja bym sprawdził te wtryski wystarczy że jeden będzie puszczał na przelew i z listwy zejdzie całe ciśnienie wtedy pompa.musi nabić całe ciśnienie wyjściowe dopiero puszczają wtryski na rozruch. Podłączałeś strzykawki pod wtryski?
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
Gdybyś zakończył pierwszy post na tym, że nie pali zrozrusznika tylko z zaciągu to dostałbyś również informację o zaworach. Namieszałeś tym paliwem z pompy. Nieszczelny przelew nie ma tak dużego wpływu na odpalanie.
Panowie spokojnie z tą pompą. Zanim sie do niej kolega dobierze, niech sprawdzi wtryski na przelew. Ciężkie odpalanie na ciepłym to w CDI typowy objaw przelewającego wtrysku.
Przelewy sprawdzone?
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
czy nie schodzi ropa z przelewów?
A były sprawdzone wtryski na przelew ?? typowe problemy w cdi lejące wtryski nie odpali bez pomocy tylko na auto starcie
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
zlokalizuj ten zawor jest przy nim przelew, odplyw paliwa z listwy lub pompy CP, bo nie wiem jaki tam jest system, (chyba Bosch Cp1) pozdrawiam
Wtrysk lub wtryski zaczynają umierać. Zrób test na przelewy to się okaże, które mają dosyć. Kto Ci podkładki robił ? Frezowane gniazda były ?
Mistrzu, od wczoraj nic nie robię tylko czyszczę i wymieniam wężyki, jak wezmę poranną kąpiel to nie jestem taki czysty jak ten układ hydrostatu. Fakt, zasyfiały był jak pieron, ale takie rzeczy nie "pierwszyzna". Zdziwiłem się dopiero przy ostatnim płukaniu. Hydrostat ma dwa poziomy i "przelew" i wyrażnie słychać dwa pyknięcia a ta "cholera" nie reguje....
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Co do stopni przed OT; 24 lub jeśli jest (CH) 1988 to 23 lub (CH) (A) (S) po 1889 to18 stopni wszystko zależy dla kogo robiony-najdokładniejsze ustawienie to na przelew lecz trzeba miec trochę wprawy (ważne -nie wplno cofac silnikiem przy ustawianiu zapłonu zawsze kręcimy z obrotami)
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Dokładnie to lało się z przelewów. Klient tankował auto pod korek i na powrocie było za duże ciśnienie. Został uświadomiony dlaczego tak nie wolno i po kłopocie. Dodano po 1 Może przelewy sprawiały
Może mowa o wężyku nr 9? https://obrazki.elektroda.pl/5762205800_... Jeśli tak, to jest to odpływ z obudowy głowicy. Jeśli tam leci paliwo, to znaczy że masz nieszczelność na wtryskach. Zdejmij plastikową pokrywę i sprawdź, czy nie ma wycieków z wężyków przelewowych wtryskiwaczy.
hej mam ten sam problem dalem do warsztatu uznali ze to wina wtrysków na przelewie 1 dzien bylo ok i problem powrocił ustaliłes juz co było mam sie unich pojawic za 2 dni i nie chce wymiany czesci dobrych na dobre pomozesz?
Wtryskiwacze na przelewy,lub zawór cr
Witam. Wracajac do tematu. Byłem u mojego guru od elektroniki wgralismy stary program do auta.Niestety roznicy brak auto dalej kopci. Nastepna czynnasc sprawdzenie czy czasami nie jest to jedna olej w kominie za turbina faktycznie bylo troche mokro wiec długo nie myslac podzwonilismy i wymienilem turbine na nowa niestety ayto dalej kopci jak kopcilo....
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
tekila27 ogrzewanie niby działa, ale teraz sobie przypomniałem, że ja ten płyn, który spuściłem, później przelewałem do butelek i 6,4l coś takiego jest+ jeszcze co rozlałem przy spuszczaniu.
Jakie błędy, konkrety proszę?
Dzień dobry, Mercedes Actros 1830, MP4, rok produkcji 2016. Wyposażony jest w dwa zbiorniki po 500L każdy, przelew pomiędzy zbiornikami grawitacyjny. Kierowca był 2 tygodnie na urlopie i samochód stał, w międzyczasie wymieniliśmy w nim wtryski i od tego czasu rozpoczęły się problemy. Zbiornikiem głównym jest zbiornik lewy, z niego pobierane jest paliwo...
a powrót z pompy paliwa sprawdzony moze tam gdzies zasysai daje spowrotem do filtra, przy okazji posprawdzaj wezyki na przelewach przy wtryskach
Zakładam tego Gatesa do mercedesów już kilkanaście lat i nigdy nie było problemów. Dlaczego 3 mm?
Witam ponownie. Więc tak. Zaslepilem przelew z jednej strony, od zaworka na bloku (foto1), a z drugiej dałem do butelki (foto2 ) i zaslepilem wejście przelewu do filtra (foto3). Pompka reczna przepompowalem chwile i zaskoczyło mnie że pompa dawała duzy opór (pewno efekt zaślepienia przelewu przy zaworku). Odpalił od strzała, ale efekt taki że wywaliło...
A nie powinien iść gdzieś pod karoserię?
Sprawdź parametry, jakie ciśnienie na listwie ?,na przelewach jest paliwo?, kompresja jest?
W168 NA DZIEŃ DOBRY WTRYSKI DO SPRAWDZENIA, raczej tylko przelewy bo wyjęcie ich może być NIEMOŻLIWE.
Nie zapowietrzony. jutro jedzie na holu do mechanika to napiszę co tam było nie tak. Ja stawiam na jakiś czujnik Dodano po 4 w pompie raczej nie ma się co zepsuć. A pod koniec mojego amatorstwa lała się do filtra na przelew z pompy, więc czujnik ciśnienia, lub położenia wału przekaźnika niestety nie znalazłem mimo rozpiski kozaka, chyba że to jeden...
Sprawdź korektę wtryskow jak będzie około 4.5 to test na przelewy ,i 95% wtryski
Walczyłem z takim tematem i też byłem pewien że leci z przelewów. Przyczyną okazała się uszkodzona rurka.
Trzeba sprawdzic przelewy wtrysków i ew.zawór na pompie cr.
Dziś podeszłem do Mietka jeszcze raz wszystko niby sprawdzone warunki do odpalenia ciśnienie narasta wolno do 200 barów. Nie odpala sprawdziłem przelewy na menzurkach 1,2,3 ok 40 cm ropy w wężyku a 4 około 5 cm wychodzi na to że te 3 wtryski leją na przelew i tu będzie chyba wina, a dałem do sprawdzenia na stole napisali na wydruku że ok. Powinno być...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Z wywaleniem grzybków trzeba uważać, bo są wersje zaworków które nie tylko odcinają przepływ do nagrzewnicy, ale przy wyłączonym ogrzewaniu puszczają płyn "na przelew" - czyli z pominięciem nagrzewnicy bezpośrednio na powrót do silnika. Tak więc wyjęcie grzybków nie załączy ogrzewania, bo płyn poleci tam, gdzie ma mniejszy opór przepływu - czyli właśnie...
Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki...
Mam to samo tylko w reno dci i okazało się że padły wszystkie wtryski(przy dodawaniu gazu paliwo szło na przelew a nie na końcówkę na listwie ciśnienie spadało i gasł)Teraz wtryski są w Wawie na regeneracji nowe końcówki i uszczelnienia.Zrób próbe przelewową na wtryskach i samo wyjdzie.A jaki masz przebieg tego auta.
Sprawdziłem przelewy i są w normie wszystkie równe.
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Tak wtryski na przelew są okej. Dzisiaj jak do tej pory auto normalnie odpala i nie gaśnie. Już nie wiem, przeginalem kable od czujnika we wszystkich kierunkach i nic, zero błędu. Alternator poza kółkiem jest sprawny, więc też odpada. Siedzę od godziny i obserwuje, ciśnienie na poziomie 270bar, napięcie nie skacze, otwarcie elektrozaworu też nie spada...
Bo brak ciśnienia.... Jeszcze czujnik, przelewy, a jak nie to pompa "gwiazda"
Diagnozę trudnego odpalania zaczynam od podłączenia "kieliszków" na przelewy wtrysków. Drobne kosztuje też wymiana uszczelek na zaworze przelewowym CR.
My Ciebie również serdecznie witamy... Jeżeli nie wiesz, to tego rodzaju naprawy w nowych autach rozpoczyna się od odczytania i analizy kodów błędów. Oprócz tego trzeba przejrzeć tzw. "actual values" (wartości aktualne) - np. zwrócić uwagę na ciśnienie na railu w momencie uruchamiania silnika. Jeżeli będzie niższe jak 120 bar to silnik raczej nie odpali....
Mercedes Sprinter 2.2 cdi 2003r brak mocy witam mam problem ze sprinterem na niskich biegach idzie jak burza a jaj wrzucam 4.5 to 110km i lipa słyszę tylko jak otwiera się zawór upustowy w turbinie się otwiera i wtedy traci moc wymieniłem zawór cisnienia paliwa czujnik ciśnienia na listwie zawór podcisnienia turbiny czujnik temp w kol i ten podcisnieniowy...
Tak, czasem też pada pompka wstępnego ciśnienia, albo zawór przelewowy, albo czujnik ciśnienia, może też być problem z filtrem paliwa, ale to pierwsze pewnie co zostało wymienione, może być też problem z napięciem na wtryski powinno być około 75V. Podłączany był do SD? jeśli tak to czy wszystkie wartości podczas kręcenia są dobre? Jaka jest kompresja?...
Wlałem 6litrów oleju. Podczas ustalania poziomu wyciekło około 0,75l. Poziom ustalałem MB starem przy temperaturze 45stopni (biały przelew). Wniosek że chyba jednak 4litry wchodzi w konwerter bo mi się tak około 0,2l wylało jeszcze wcześniej ze skrzyni podczas napełniania jak mi adapter wypadł na chwilę przez przypadek z wylotu. Także moja osobista...
Witam mam podobne objawy czuć ropą w kabinie i przy aucie na postoju a i jeszcze oszukuje wskaźnik poliwa do 1.4 baku schodzi i najwyraźniej nie przełącza lub nie przepompowuje z drugiej komory do pierwszej niedawno wymieniłem oringi na kruccach przelewu wtrysku oraz wezyki silnik 2.7cdi
Na początek podstawy, jakie błędy wyrzuca, przelewy - to najtańsze i od tego trzeba by zacząć. Albo oddać fachowcowi... pozdr
masz ta 250 z pompa zwykła czy elektroniczna? model 124 nie miał nigdy pomp elektronicznych zalozenie zaworu na paliwo pomiedzy pompa i filtrem. przed filtrem nie wkladej bo jak masz duzo paliwa w zbiorniku to powrotem pociagnie i odciecie nic nieda. Te silniki nie ciągną przez przelew, wystarczy jeden elektrozawór. wsztstkie przewody znajdzesz pod...
6ka czy Eco-power?Sprawdź przelewy czy nie jest gdzieś któryś pęknięty.Wszystko co wymieniłeś powinno wyeliminować tą usterkę.
Na pracującym silniku, nie ma w misce korka od przelewu? Trzeba by go lekko odkręcić , jak wystąpi olej to stan odpowiedni.
na jednym wtrysku jest 2.5 cm a na drugim 4.5 cm paliwa Płynów nie mierzy się w centymetrach, tylko w centymetrach sześciennych. Trudno mi określić na zdjęciu wielkość tych buteleczek - nawet w porównaniu do wielkości widocznego zatrzasku zamka. Prawda odnośnie testu jest taka, że producent zalecał pomiar w czasie kręcenia rozrusznikiem w czasie chyba...
Bradzo prosze o jakas pomoc bo nigdy sie z czyms takim nie spotkalem i nie moge znalezc na zadnym forum. Mianowicie mialem problem z wtryskami w moim sprinterze Wymienilem je wszystkie i bylo ok przez okolo 60 km. Pozniej padly mi znowu dwa. Dodam ze zmienilem na uzywki bo kolega mi zalatwil Pomyslalem ze moze byly wyjezdzone to zalozylem nowe Ale zrobilem...
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Witam! Czy można ocenić wtryski na przelewach tak samo jak np. w Mercedesie CDI???? Jak mu się przez chwilę "przyłoży" gazu to zgaśnie, miga kontrolka świec żarowych i pojawiają się błędy P1211 , P0251 Odpala ale jakby któryś cylinder nie całkiem "mocny" i trochę dziwnie "twardo" pracuje Jak go zostawię na chwile to dobrze odpala i "miękko" pracuje,...
Witam, kolejny temat do OM642 190km 2006r W211. Podpytam co do słabego odpalania. Kręci z 5-8 sekund i teraz tak. Niby wszystko sprawne pompa w zbiorniku ma wydajność 520ml/9s wedle SD czy to ujdzie?? Wynika z tego że jest na pograniczu minimalnej wydajności i dodatkowo pompuje 4 bary dobrze???? Mam zapocenie lekkie na dwóch przelewach czy ma to też...
juz o tej pompie sporo poczytałem. Zastanawia mnie tylko czemu z przelewów z wtrysków szlo paliwo z powietrzem. Nigdzie wycieku ropy ani nieszczelności nie widać i tak sie zastanawiam czy pompa wstępna może mieć z tym zwiazek
wlasnie przerabiam to samo u mnie problem jest taki ze auto juz w tej chwili nie odpala bez pomocy plaka, wczesniej mialem jak u ciebie, sprawdzilem w mercedesie diagnoza to puszczajacy wtrysk na przelewie sam sobie mozesz sprawdzic-wykluczyc usterke mnie za sprawdzenie na przelewy chcieli 70eur skasowac zrobilem dokladnie to co pokazano w tym filmiku,...
Chodzi o filtr na wejściu do dozownika, pod króćcem wlotowym. Trzeba odkręcić element z króćcami wlotu i przelewu. Jest też filtr w przewodzie ciśnieniowym adblue pod mniejszym króćcem pompy adblue. W zestawie jest jeszcze zaworek regulujący ciśnienie w pompie adblue i narzędzie do jego wymiany.
zapowietrza ci się układ paliwowy inaczej cofa się paliwo z powrotem do zbiornika . Odpala na chwile na tym co ma jeszcze w sobie pompa CR . Wymień wszystkie O-ringi na paliwowych przewodach plastikowych wraz z oringami na filtrze paliwa i sprawdź stan przewodów przelewowych i powinno pomóc.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Dane pojazdu na obrotach, większych już nie osiąga. http://obrazki.elektroda.pl/1436359600_1... Filtry powietrza i paliwa są wymienione. Łopatki w kolektorze zablokowaliśmy tak, żeby cały czas były otwarte. Jeden wtrysk przelewał dużo więcej od pozostałych - podmieniliśmy wtrysk i bez zmian. Czy możecie pomóc mi zinterpretować dane zaznaczone...
Ok ale jakim miernikiem to sprawdzić ? Jeśli jest za wysokie to co robić. Dodano po 2 Tak masz 100% racji trafiłeś w samą dziesiątkę. Tak teraz dostałem błąd zbyt wysokie ciśnienie szyny miałem kiedyś taki błąd w BMW i wtrysk lał, ale teraz sprawdziłem na przelewy i wtryski ok, co robić w tej sytuacji, gdzie szukać problemu.
Wtryski, pompa ciśnieniowa sprawdzone, są ok. Byli na forum tacy, co się też tak zarzekali, a potem się okazywało, że te niby sprawdzone elementy są uszkodzone. Na początek zrób może próbę przelewową wtryskiwaczy. Długi czas narastania ciśnienia może być też spowodowany powietrzem w przewodach paliwowych. Próba przelewowa była robiona paliwo leci,...
Sprawdziłem ciśnienie na pompie i jest ok,wtryski też nie przelewają są w porządku,problem pozostaje nadal
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Co do pierwszego, to może to być podpora wału. A co do drugiego to nieszczelność w układzie paliwowym i jak przekręcasz kluczyk to pompka w baku dopiero uzupełnia paliwo, nie słychać wtedy takiego bulgotania czy przelewania się paliwa ?
kolega napisał ze jest brak dymu wiec nawet jeżeli świece nie grzeją dym powinien iść wtryski na przelewy najpierw potem pod kompa czy ciśnienie na szynie jest
Pod obudową filtra paliwa jest uszczelka uszczelniająca nie tylko sam filtr przy bloku ale i oddziela kanały wysokiego od niskiego ciśnienia. Podobnie w komorze filtra pod rdzeniem na który nakłada się filtr. Przegrzewanie paliwa z powodu niewłaściwego przelewu może uszkodzić te uszczelki. Robią się twarde i nie separują kanałów.
Zapadła decyzja - wracamy na kołach. Lista potencjalnych uszkodzeń: 1. Za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej - przelewający wtrysk lub standardowa usterka w tym modelu - oring na listwie 2. Uszkodzony czujnik wału korbowego 3. Świece żarowe 4. Stacyjka/immo/elektronika Jutro jadę kupić brakującą obudowę filtra powietrza, brakujący przepływomierz...
Masz podpowiedź wyżej. Pompa do sprawdzenia. Zacznij od zaworu przelewowego w pompie.
jak w tytule sprinter z 2001 roku ,silnik chodzi bardzo twardo (jakby chodzil na 3 cylindry zludzenie) silnik mechanicznie ok kompresja i rozrzad ok,obroty tylko do ok 3000 tys , kontrolka EDC sie nie zapala , po diagnozie KTS-em brak jakich kolwiek bledow , cisnienie na szynie wolne obroty 34000HPa , 2000 obr- 40000 HPa , 3000 obr - jakies 60000 tys...
Problem rozwiazany, padly wtryski jeszcze na 1 i 2 cylindrze, na przelewie po 20 sekundach krecenia rozrusznikiem bylo 30 ml ropy w menzurce na wtrysk, dlatego byl efekt cofania sie paliwa do zbiornika, paliwo ciagnal ze zbiornika ale juz niedochodzilo do filtra nawet
Witam, samochód Mercedes W211 2006 r. lift elegance OM642 190 km manual. Dwa problemy i tu opiszę co i jak. 1. Problem z rozruchem na zimnym, kręci 5-7 sekund. 2. Traci moc przy większym depnięciu na gaz, przeważnie jak jest już ciepły. Samochód był sprawdzany na SD przez 5 godzin, wszystkie testy robione, jakie tam były. Układ paliwowy elegancko, wszystko...
Witam W aucie strasznie smierdzialo spalinami i pocilo sie z pod tej plastikowej pokrywy, wiec zabralem sie za jej sciaganie, po odkreceniu wszystkich srub, mozecie wierzyc lub nie, ale musialem wyrwac doslownie ta plastikowa pokrywke a po jej zdjeciu wtryskow wogole nie bylo widac, wygladalo to jak sadza z komina taka juz wyschnieta zbierana latami...
Gawel88 moim zdaniem to nie wina zimnego silnika a wręcz w drugą strone ja stawiam na cofające się paliwo do filtra lub na powrotach. zrób taki manewr wstaw auto po jeździe do ogrzewanego garażu zostaw na noc i zobacz co będzie rano podejrzewam że to samo więc jak tak się stanie szukaj zapowietrzenia. Z tego co zauważyłem odpalanie po nocy w garażu...
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
przelew mercedes wtryskiwacze przelew mercedes wtryskiwacz przelew mercedes
naprawa pilota sharp tablet android aktualizacja matura matematyka
tester diagnostyczny mercedes forum trioda
Renault Clio IV – tylna wycieraczka nie działa, przelotka klapy, silnik, UCH, diagnostyka Barton Ranger Classic 50 – lokalizacja blokad prędkości, CDI, wydech, gaźnik