podłącz tester i sprawdz czy wogóle jest ciśnienie na listfie i wtryskiwacze na przelew
Odprowadzenie paliwa, skroplin z głowicy silnika. Wyciek z rampy, przewodów, wtryskiwaczy, przelewów. Jak się tam dokopiesz :D gniazda wtryskiwaczy do sprawdzenia.
Sprawdź ciśnienia paliwa na gorącym i przelewy na wtryskiwaczach. Pewnie są źle zrobione.
ZObacz czy w tym czasie dawka paliwa rośnie czy spada. Raczej zrób test przelewu wtryskiwaczy.
jeśli brak błędów to trzeba sprawdzić wartości rzeczywiste - ciśnienie doładowania i ciśnienie paliwa , filtr PDF i zawartośc sadzy oraz ciśnienia przed i za filtrem a potem sprawdzić dawkowanie wtryskiwaczy na przelew chyba że masz zatkany wydech skoro inaczej buczy
Tester diagnostyczny pokazał jakieś błędy?, piszesz że sprawdzili przelewy wtryskiwaczy rozumiem.
Mercedes Cdi. Objawy jakie opisujesz wskazują na usterkę w układzie zasilania paliwem. Sprawdź wtryski na "przelew" ( sprawdzenie polega na podłączeniu menzurek pomiarowych w miejsce przewodów przelewu wtryskiwacza. Zdemontuj przelewy i podłącz menzurki ( możesz też wcisnąć we wtryskiwacze strzykawki plastikowe) Odłączone przewody przelewowe od wtryskiwaczy...
To czy ma rację to potwierdzi diagnostyka wtrysków, ale jak najbardziej wtryskiwacz który puszcza na przelew może powodować niskie ciśnienie w układzie CR. W tym silniku zwrócił bym też uwagę na pompę paliwa w zbiorniku.
powodem jest słabe ciśnienie są trzy opcje - regulator ciśnienia - wtryskiwacze dają za dużo na przelew - słaba pompa najtańsza i najbardziej prawdopodobna opcja - regulator ciśnienia do wymiany/ podmiany z innego sprawnego samochodu - 3 śrubki 15 min roboty
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Wtryskiwacze na przelewy,lub zawór cr
Ja ostatnio miałem przypadek w mercedesie c , auto wchodziło w tryb awaryjny przy 2 biegu(automat) zrobiłem test i wtrysk 2 , więc wymiana i dalej to samo, Błąd ciśnienia paliwa, Klient wymienił sam czyjnik i regularor, dalej to samo, więc robie znowy test i kolejny wtrysk wypada, więc wymieniam wszystkie, i dalej to samo, więc robię kolejny test, na...
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Ponieważ sam kiedyś szukałem informacji o tym jak wykonać test przelewowy wtryskiwaczy i nie znalazłem to postanowiłem się podzielić jak tego dokonać. Pacjent to Mercedes ML 320 CDI z silnikiem OM642. Wtryskiwacze postanowiłem sprawdzić, gdyż były one poddane regeneracji i właśnie zbliża się rok po tym zabiegu i kończy się gwarancja. Ponieważ zaraz...
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Jeśli wtryskiwacz przelewa dawkę na sów pracy to dzieje się tak za każdym razem, sterownik nie jest w stanie sprawdzić jak się zachowuje wtryskiwacz i na pewno z tego powodu nie wyświetli się żaden błąd(błąd pojawia się jeśli sterownik wykryje uszkodzenie cewki co uniemożliwia mu podanie paliwa do cylindra. Może jedynie przeliczyć dawkę i odpowiednio...
Witam W aucie strasznie smierdzialo spalinami i pocilo sie z pod tej plastikowej pokrywy, wiec zabralem sie za jej sciaganie, po odkreceniu wszystkich srub, mozecie wierzyc lub nie, ale musialem wyrwac doslownie ta plastikowa pokrywke a po jej zdjeciu wtryskow wogole nie bylo widac, wygladalo to jak sadza z komina taka juz wyschnieta zbierana latami...
Wtryski regenerowane w Niemczech w Boschu,dają na nie rok gwarancji,jak sprawdzam je na przelewach to zawsze któryś przelewa dużo więcej paliwa niż inne,za każdym razem na innym cylindrze,tego wysterowania wtrysków nie jestem w stanie sprawdzić bo nie mam oscyloskopu,a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie na magistrali i sprawdzać na zimnym czy na...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam ponownie. Trochę czasu minęło . Temat uważałem za zakończony ale ponieważ otrzymuję bardzo dużo zapytań w wiadomościach prywatnych to spróbuję to jakoś podsumować. Mój problem został został rozwiązany ale nie było to takie jednoznaczne jak by się mogło wydawać na początku. Powód w moim przypadku był złożony , gdyż to co wydawało się w pełni rozwiązane...
W przypadku nietłoczenia paliwa przez jedną z sekcji pod obciążeniem pompa może wytworzyć żądane ciśnienie ale spada jej wydajność (mniej paliwa przetłoczy). Jeśli wtryskiwacze są szczelne na przelewach to ta mniejsza ilość paliwa może im jeszcze wystarczyć do pracy. Ale to tylko takie moje hipotezy co do tego zaworka. Uszkodzenie jednej z sekcji w...
Co prawda nie w 320, a w 270 (wtryskiwacze bosch z cewką), ale walczyłem nie dawno z czymś podobnym. Wtryskiwacze, tzn korekcja na sd wypadały bdb, przelewy też były równo, po zawiezieniu do zrobienia na stole też wypadały nieźle. Natomiast po rozebraniu w mak okazały sie skorodowane, z wrzerami widocznymi gołym okiem. Pan w warsztacie wyczyścił, wypolerował,...
Witam. najprawdopodobniej jest podwieszony wtrysk,wykonaj test przelewów i wszystko się wyjaśni,natomiast pompa wysokiego ciśnienia wcale nie podaje tak dużo paliwa jak by się wydawać mogło,mimo że jest go 6 razy za dużo niż potrzebne jest silnikowi do pracy to i tak 15 mg na sów x 6 to sam widzisz że niewiele i dlatego wydaje ci się że pompa hp nie...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Wrzuciłem ci kolego odpowiedź na innym forum. Jak piszesz w różnych miejscach, to również czytaj w różnych miejscach. wtryskiwacze po regeneracji Widziałem jak takie regeneracje czasem wyglądają. Najbardziej przydaje się do tego szlifierka stołowa z metalową szczotką obrotową... Test przelewowy robiłeś po regeneracji (jak nie chce palić)? Jakie wtedy...
Dzięki za pomoc. Winę miały wtryskiwacze, dwa przelewały, a kontrolka zapala się ponieważ jedna świeca żarowa szwankuję.
Gdzie odłączyć katę przed rurę, tak i tyle? Ma on wpływ na moc i na odpalanie? Rzecz w tym, że jak się rozgrzeje, trochę da mu się buta, idzie zmienić bieg, gdzie odpuści się gaz i wtedy dostaje muła, jakby turbo nie wstawało, nie mam pojęcia. Ma on klapy wirowe, znaczy silniczek jest podłączony, bo test on przeszedł, nie przyciął się nic. Testy SD...
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Witam przyczyna problemu z odpalaniem byla nieszczelnosc przelewu wtryskiwacza. Powodowalo to za duzy spadek cisnienia w rail-u z czym pompa nie mogla sobie poradzic. Dzieki za posty, pozdrawiam.
Jak rozumiem wtryskiwaczy tez nie zgłasza i przemierzyłes instalację do nich. Sprawdziłeś też moze wtryskiwacze na przelewach czy któryś nie leje przypadkiem góra przy rozruchu? Jeśli to manualna skrzynia biegów pociągnij go na krawacie i sprawdz czy zapali "na pych". Musisz w tym samym momencie przekręcić kluczyk w pozycje rozrusznika (kl 50) żeby...
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Witam wszystkich. Posiadam Mercedesa W203 2,2cdi, 2005r. Pomimo, że auto powinno mieć 150KM, na pewno nie posiada takiej mocy. Auto fabrycznie nie posiadało filtra cząstek stałych. Spala dosyć spore ilości paliwa. Było diagnozowanie nie przez jednego mechanika. Niestety nikt nie postawił poprawnej diagnozy. Większość wymieniłaby wtryskiwacze. Nie jestem...
Przyczyną może być zła jakość paliwa lub zużycie elementów hydrauliki paliwowej. Dokładnie nie robiłem jaszcze tych silników ale podejrzewam że trzeba postępować podobnie jak w innych silnikach common rail. Wykonać należy testy sprawdzające system paliwowy zarówno niskiego cienienia (sprawdzenie ciśnienia na wolnych i wysokich obrotach wraz z wydajnością...
Wtryskiwacze jeśli "zweifeder" to tylko wymiana. Bez przelewowe i 1 sprężynowe każdy pompiarz naprawi od ręki.
Witam Mam taki problem z moim vito 112 CDI , od kilku miesięcy nie mogę zlokalizować gdzie leży przyczyna wycieku. Wygląda to tak , paliwo wydostaje się jakby z wężyków przelewowych wtryskiwaczy, napełnia się przestrzeń w której są wtryski a potem leje się po silniku z tyłu. Robiłem już różne rzeczy a mianowicie , wężyki wymieniane kilka razy ringi...
Zwracam honor, regulator z tyłu listwy :-) Odpukać, po wymianie samochód śmiga i nie gaśnie, a nawet zyskał na mocy. Przy okazji sprawdzone zostały wtryskiwacze, przy czym okazało się, że niedawno były pewnie wymieniane. Test przelewowy nie wykazał niepokojących objawów. Dziękuję za pomoc - w końcu auto i tak trafiło do warsztatu, ale na przyszłość...
DZIĘKUJĘ BARDZO WSZYSTKIM ZA ODPOWIEDZI. Mój mercedes jest już naprawiony i chciałbym wszystkim kto ewentualnie będzie miał takie problemy podpowiedzieć od czego zacząć ,żeby nie narażać się na nie potrzebne koszty. Proszę zawsze zacząć od sprawdzenia wtryskiwaczy na przelewy. I jeżeli to okaże się w porządku to szukać dalej ,czyli sprawdzić oringi...
Witam wszystkich. Mam problem ze sprinterem. Nie chce zapalić. Po ok 40 sek. kręcenia rozrusznikiem silnik zapali. Po zgaszeniu już nie chce zapalić. Po podłączeniu do komputera (launch diagun) nie wykazuje zadnego błędu. Czytałem wiele na forum i nie wiem czy jest to spowodowane uszkodzeniem czujnika na listwie wtryskowej czy przewody przelewowe, może...
Jestem nieszczesliwym posiadaczem mercedesa w203 220cdi 2003 rok automat. Mam problem z obrotami w tym aucie do 1000 obrotow samochod przygasza co jakies 8 sec. Problem ten pojawia sie okolo 30 sekund po odpaleniu go z rana. Po przekroczeniu 1000 obrotow samochod pracuje normanie no moze troche przykopca. Gdy kupilem ten samochod mial tryb awaryjny...
Pocący się wtrysk jak dla mnie oznaczał by też zapowietrzanie się układu. Masz ciężki rozruch bo dostaje się powietrze do wtrysku. Tak bym sobie to tłumaczył. Wymień uszczelniacze i zobaczysz co będzie się działo. Spróbuj odpowietrzyć sobie wtryski. TO nie jest trudne. Odpalasz silnik - nagrzewasz - i na pracującym silniku odpowietrzasz po kolei całość!...
Panowie ewidentnie wtryski!!! zrób przelewy na wtryskiwaczach i zobaczysz ze cisnienie ucieka z szyny paliwowej. tam na starcie musi byc 200 bar zeby zapalil. mala nieszczelnosc powoduje brak cisnienia Dodano po 1 ewetualnie na koncu szyny wtryskowej jest czujnik tam lubi ukruszyc sie wtyczka i nie widzi cisnienia.
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
wtryskiwacze przelew mercedes przelew przelew mercedes
monoblok astra hotbird matrix bezpieczników żarzyć kontrolka drzwi
kuchenka amica 53gg5 43zptgn szlifierka milwaukee
Kod radia DWGM1003 w Chevrolet Spark 2013 Orbity planet w Układzie Słonecznym: płaszczyzna ekliptyki i wizualizacje