Po pierwsze , czujnik halla jest na wałku rozrządczym , a na wale korbowym przemiennik magnetyczny i jego odpinałeś a nie halla. Po drugie , ten silnik zapali tylko na górnym czujniku , ale bedzie mułowaty i pracuje jak <sieczkarnia>. Mam nadzieje ,że resztę już sam wymyślisz.
Błąd P0304 Tak jest interpretowany przez workshop Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu
To trzeba by sprawdzić cewke wysokiego napięcia, lub czujnik halla na wale. Dodano po 6 Chodzi mi o czujnik halla na wale rozrządczym i można jeszcze sprawdzić przemiennik magnetyczny na wale korbowym.
https://obrazki.elektroda.pl/3824342800_... Masa na czujniki według schematu zamyka sie przez Masowy przepływomierz powietrza i przemiennik magnetyczny na wale więc tak czy siak masa z czujników będzie ta sama co na silniku oraz na pinie 33 sterownika silnika winna być masa. Sprawdz dokładnie przepływomierz bo on może być winny że...
Czy czasami nie 25 Hz? A do czego służył magnetyczny przemiennik częstotliwości ? Pamięta ktoś ? :D A i owszem, przemiennik magnetyczny był stosowany na centralach ręcznych MB jako podstawowe źródło prądu dzwonienia. Zamieniał częstotliwość 50 Hz z sieci 220 V na 25 Hz 75V. Niestety nie zachował mi się, ale mam jeszcze przetwornicę wahadłową do wytwarzania...
Moje kondolencje.
Odnośnie pierwszego błędu do sprawdzenia 16688-Wykryto przerwę zapłonu w cylindrze 4 1 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu 2 Przemiennik magnetyczny na wale korbowym 3 Wtryskiwacz 4 4 Moduł zapłonu 17582-Obwód regulujący ustawienie czasu wtrysku/otwarty 1 Wtryskiwacz 1 2 Wtryskiwacz 2 3 Wtryskiwacz 3 4 Wtryskiwacz 4 5 Czujnik Halla/MRE na wałku rozrządu...
Witaj. Przemiennik magnetyczny na wale korbowym. Profilaktycznie zazwyczaj pada czujnik obrotu wału. Podaj rocznik i czy masz 98 czy 100kW.
Są 2 typy głowicy, jedna właśnie ma czujnik halla na kole, druga ma przemiennik magnetyczny i czyta z wałka impulsy.
A sprawdził przemiennik magnetyczny na wale korbowym?
Panowie a może wypadało by sprawdzić "przemiennik magnetyczny na wale korbowym" jak nie ma iskry.
Witam prawdopodobnie przemiennik magnetyczny na wale korbowym lub cewka WN.
z opisu wydaje mi się ze jest uszkodzony przemiennik magnetyczny- dość częsta niespodzianka w tipo
Do sprawdzenia przemiennik magnetyczny na wale korbowym moduł zapłonu,cewka zapłonowa za mało danych-rok,kod silnika?
uszkodzony obwód odczytu przemiennika magnetycznego na wałku obr/min piny 15,16
witam, jak masz 3000rpm to przechodzi pewnie w tryb awaryjny, sprawdz przemiennik magnetyczny na wale korbowym, powodzenia
Witam więc sprawdziłem jeszcze raz wszystko od nowa paliwa nie podaje a z pinu 27 nie wychodzą żadne impulsy więc chyba przemiennik magnetyczny na wale korbowym.
przyczyną prawdopodobnie będzie wadliwy przemiennik magnetyczny na wale korbowym ,znzjduje sie gdzieś w bloku po prawej u dołu kostka na trzy kable.
Witam W specyfikacja podają od 1-1,5kΩ. W zał. jest specyfikacja i diagnostyka dla - przemiennika magnetycznego na wale korbowym ("czujnik położenia wału"), dla tego silnika.
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
To trzeba będze poszmkuać elektromechanika bo problem leży pewnie po stronie sterownika pompy wtryskowej. Sprawdźjeszcze przemiennik magnetyczny na wale korbowym 800 do 1100 ohm.
Bo ten błąd oznacza nie prawidłowy punkt wtrysku i przyczyna pompa wtryskowa. Niekoniecznie pompa wtryskowa,kod błędu oznacza też (błąd czasu doprowadzania paliwa) za co jest odpowiedzialny przemiennik magnetyczny na wale korbowym.
Motronic ok, nazwa, która przedstawiłeś była mi nie znana. robokop coś więcej na temat przemiennika magnetycznego? Nie znam tego elementu choć oczywiście powiedział bym, że jest to "czujnik obrotów i położenia wału korbowego".
jestes pewny ze masz tam czujnik halla???? powinien tam byc zwykly przemiennik magnetyczny czyli cos takiego jak w starszych polonezach i wtedy masz 2 piny
Rozrząd odpada jeżeli silnik pracuje równo. Sprawdzić wtryski, pompę i ciśnienie w cylindrach. Powodem złego zapalania może być zabrudzony "przemiennik magnetyczny na wale korbowym, wystarczy odkręcić przemyć i zamontować ponownie.
Wgórnym rzędzie 3 od lewej. Wsterowniku pin nr.9. Sprawdż sam przekażnik czy zamyka i przenosi. Czujnik halla nie do iskry, na wale jest przemiennik magnetyczny, i modół zapłonu.
Czujnik halla a przemiennik magnetyczny to dwa całkowicie odmienne układy. Hall wymaga zasilania z ecu a magnetyczny sam wytwarza impulsy które podaje do ecu. Tak się nie da bo jesli nawet wytworzyc podobny sygnał żeby leciał do ecu to i tak w sterowniku będą wyskakiwac błędy
Muszę odpiąć przewód od listwy wtryskowej, odpinać i podpinać akumulator aż wreszcie puści paliwo. To bardzo dziwny sposób naprawy (Twój pojazd próbuje rzucić palenie) Na początek proponuje sprawdzić przemiennik magnetyczny na wale korbowym. Oczywiście w trakcie usterki. Pozdrawiam.
Witam.Znalazlem Twój typ silnika.Są dwa ale w obydwu to samo.Masz przemiennik magnetyczny na wałku rozrządu czyli dokładnie ceweczkę w aparacie.Ma mieć oprność 500-800 om.Sprawdź sam styk bo tam lubi to nawalać.Popatrz jeszcze czy cewka nie jest rozwarstwiona i nie ma przejścia do masy.
Nie zbyt dużo ponad 50Hz - trudno jednak podać konkretną wartość (zależy ona od konstrukcji silnika) Wynika to z kilku cech silnika: Wirnik silnika jest wyważony do 1,2 prędkości znamionowej. Im bardziej przekraczasz tą granicę tym większe prawdopodobieństwo uszkodzenia wirnika czy łożysk. Ponadto wraz z wzrostem częstotliwości rosną straty w obwodzie...
Jak w temacie. Gdy moto stoi na dworze raczej licznik działa. Po dłuższym postoju w garażu przestaje. Ja przednim kole znajduje się prawdopodobnie przemiennik magnetyczny, czy może mi ktoś powiedzieć czy mogę go jakoś sprawdzić np miernikiem mierząc jego rezystancję? Lub czy mogę zasymulować sygnał z niego na licznik w momencie gdy przestanie działać...
jezeli czujnik polozenia walu (przemiennik magnetyczny walu korbowego)jest ok,czy sprawdzales sama cewke zaplonowa tzn.jej rezystancje w obu kierunkach,jak z paliwem czy pompa po przekreceniu stacyjki do polozenia pracy rozrusznika -pracuje???paliwo jest tloczone do kolektora???wiecej opisu prosze....pa
zacznij od podstaw ; iskra brak . do sprawdzenia przemiennik magnetyczny na wale korbowym , czujnik położenia wałka rozrzadu .co do temperatury to po odłączeniu czujnika moto ma siędać zapalić ponieważ komp podkłada awaryjnom mape czujnika i ma pracować. ale raczej obstawiam na cewke wys. nap. dlatego że zaczyna przerywać na świecach
witam, ano niema :), sprawdż w pierwszym rzędzie czujki na wale rozrzadu to jest Hall, i przemiennik magnetyczny na wale korbowym, potem ciśnienie paliwa na wysokim, opisz czy pompa niskiego cisnienia po włączeniu zapłonu pracuje 2-3 sek i potem sie wyłącza?, opisz jakie było uszkodzenie po dzwonie, bo możliwe że jest błacha sprawa np. odpiete złącze...
A elektrit to jakiś nieomylny Bóg?? Czujnik Halla to inaczej tłumacząc; przemiennik magnetyczny. Jak ktoś woli encyklopedię to formułka mówi: halotron (czujnik Halla, przetwornik Halla, generator Halla), przyrząd półprzewodnikowy (bez złącza p–n), którego działanie jest oparte na zjawisku Halla; stosowany do pomiaru pola magnet., mocy i natężenia...
musze sie przyznac ze nie jestem mechanikiem ale posiadam dosc spora wiedze teoretyczna To wiedzę masz do bani. Raz-wstrząsówka jest za konsolą środkową ( za radiem) a nie nad pedałem gazu, i nie wiem jakiego halla tam miał sprawdzić, jak tam sa w aparacie trzy przemienniki magnetyczne. No i nigdy nie widziałem sondy z osobną grzałką.
Czujnik na wale musi być sprawny, bez niego samochód nie zapali, na zepsutym czujniku wałka rozrządu auto będzie chodziło w trybie awaryjnym, tzn. nie wkręci się na więcej jak bodajże 4500 1/min Czujnik na wale napięcie zasilania 12V, można sprawdzić oscyloskopem sygnał czjnika jeżeli jest napięcie. Przemiennik magnetyczny na wałku rozrządu: opór końcówki...
Witajcie. Ja sobie sam zrobiłem przeróbkę z 1,4 na 1,8 16V. Kosztuje to sporo... Inne sprzegło, inna końcówka wału korbowego, inne koło zamachowe - chodzi o rozstaw wgłębień dla przemiennika magnetycznego, sprawa zapłonu, komputera ECU, blokady rozruchu tj. immo. Długo by pisać o zmianach. Uważam, że warto było. Mam wspomaganie w swoim wozie, trzeba...
witam, sa dwa czujniki (przemiennik magnetyczny na wałku rozrzadu i wale korbowym) ten pierwszy podaje info do kalkulatora wtrysku o początku wtrysku(kiedy), a drugi podaje ile ma byc wtrysniete tego paliwa i w ilu dawkach(nawet 3 moga byc na jeden cykl pracy), jezeli te czujki sa niesprawne to kalkulator wtrysku odczytuje to jako silnik nie pracuje...
Trudno doradzać jak niewiem z czym mam do czynienia. Jeżeli jest to konwencjonalny zapłon to sprawa raczej prost. Cewka zapłonowa, przerywacz w aparacie zapłonowym. kondensator. Myślę jednak że w twoim przypadku jest już elektroniczny moduł zapłonowy.Sprawdził bym narpiew czy cewka ma odpowiednie opornosci. Nastepnie czy z modułu ma zasilanie, (o ile...
Specyfikacje napięcie zasilania: 12 V opór cewki wtórnej: 7 000 - 14 000 omów Diagnostyka Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Sprawdzić opór cewki wtórnej: Wyłączyć zapłon. Zmierzyć opór pomiędzy końcówką 1 i 4 lub 2 i 3 świecy zapłonowej w cewce zapłonowej. Porównać...
Witam Posiadam samochód: Citroen Berlingo silnik 1.6 Benzyna produkcja 2001r. Mam problem gdyż przestał działać obrotomierz ... nagle. Ze źródła Vivid Workshop Data dowiedziałem się, że za przekaz impulsów z wału odpowiedzialny jest przemiennik magnetyczny. Odnalazłem go wymontowałem i sprawdziłem wedle instrukcji, jak wiadomo jest to kawałek cewki...
Kolego Zybex ! U nas swego czasu był zalew telefonów duńskiej firmy Kirk . Te telefony miały dwonek mechaniczny . Brzmiał bardzo ładnie a co do 25 Hz to zgoda , w starych centralach był używany tzw. Magnetyczny przemiennik częstotliwośći . Tyle że to dość spory klamot .
Zacznijmy od początku do pracy silnika są potrzebne 3 podstawowe rzeczy ciśnienie sprężania mieszanka paliwowo-powietrzna i oczywiście iskra w odpowiednim momencie zakładając, że nie jest przestawiony rozrząd i ciśnienie nie idzie ale w gwizdek. kolego jeśli nie chce ci odpalić to sprawdź w tym momencie czego jej brakuje. Czy paliwa aby wytworzyć mieszankę...
Jeśli to nie jest silnik komutatorowy to konieczny jest przemiennik częstotliwości (falownik).
popieram tadka43 jezeli chodzi wlasnie o taki kod silnika to ma on tkz.przemiennik magnetyczny umieszczony z prawej strony walu korbowego.a jest tez czujnik halla na walku rozrzadczym ale to inna bajka.czy sprawdzales ECU pod wzgledem kodow bledu???
Kluczyki mam zalane więc napewno w nich nic nie ma. Ale spróbowałem drugim i nie ma żadnej poprawy. Iskra jest i do bez zarzutów. Ewidentną przyczyną jest brak paliwa na dyszy wtryskowej. Może dodam że mam silniczek X12SZ 1,2i 8v. Sprawdzałem już przemiennik magnetyczny na wale korbowym oraz czujnik temp. silnika (ten z jednym kablem) wydają się w dobrym...
Dziękuję za odpowiedzi. Ale chciałbym jeszcze poprosić o wyjaśnienie drugiej części pytania jakie U i f otrzymujemy na zaciskach w silniku jeżeli zmieniam prędkość obr. silnika? Takie jakie sobie ustawisz w nastawach falownika, ale będzie mniej więcej U/f =const. Sprawdź od czego zależy reaktancja cewki, zauważysz że przez cewkę przepływa ten sam prąd...
Jeżeli tak to falownik ze zbyt małym prądem i pewnie dlatego wywala błąd Prawdopodobnie, więc zmniejszyć napięcie wyjściowe z falownika do minimum i częstotliwość nośną. Stary silnik o marnych parametrach materiałów magnetycznych stojana i wirnika, nie przystosowany do pracy z falownikiem, i stąd to wszystko. Falownik na pewno sprawny? Na pewno, bo...
Silniki serwo przeważnie mają na wałku naklejone magnesy. Cała "mądrość" jest w układzie sprzężenia zwrotnego. Ten układ "sprzęgnięty" jest w polem magnetycznym wirnika. W układach tych występuje offset komutacyjny (wartość przesunięcia pola magnetycznego wirnika względem układu sprzężenia). Na podstawie tej wartości wzmacniacz steruje odpowiednio tranzystorami...
temat mojego stanowiska: "projekt układu badającego prędkość obrotową układu napędowego w oparciu o przetwornik obrotowo impulsowy magnetyczny" czytałem o takich falownikach które czytają prędkość z enkodera stwarza to dodatkowe trudności w budowie ( czysto teoretycznej ) układu ?! muszę dodać że jest to projekt teoretyczny na którym w późniejszym czasie...
Bezpiecznik topikowy krótkotrwałe prądy przeciążeniowe "ignoruje" - drucik topikowy co najwyżej się zaczerwieni. Do zadziałania potrzebuje czasu gdyż jego zadziałanie jest wynikiem cieplnego działania prądu w czasie. Wyłącznik instalacyjny natomiast reaguje w zależności od typu (A, B, C, D) ma czas zadziałania zależny od prądu i pola magnetycznego wytworzonego...
Witam sterownik ECU 37820-P1J-E11 podczas jazdy awaryjnej bez jednego przewodu WN wystąpił błąd nr 4 czyli Magnetyczne zwiększenie prędkości na wałku rozrządu, sygnał obr/min. jakie są szanse, że uszkodził się ten czujnik obrotów (przemiennik) a nie ECU? jeśli ECU to ile kosztuje synchronizacja używanego ECU z innego auta do mojego immobilizera?
Cześć wszystkim. Mam pytanie odnośnie słupa SN. Dlaczego i czemu ma służyć takie przejście w linii? z fazy jednej na fazę drugą itd.. https://obrazki.elektroda.pl/1049864900_... Cześć, Zdjęcie, które dołączyłeś, pokazuje swego rodzaju konfigurację linii niskiego napięcia, znaną jako "przeplot", który jest powszechnie stosowany...
"Głównym zadaniem przemiennika częstotliwości, zwanego również falownikiem, zasilającego silnik indukcyjny jest umożliwienie płynnej regulacji prędkości obrotowej. Dodatkowo realizuje on więcej funkcji sterowania takich jak: zabezpieczanie, rozruch , hamowanie itp. Należy pamiętać, że powyżej częstotliwości znamionowej silnik sterowany z przemiennika...
Problem nie leży w magistrali, tylko w doborze jednostek do sterowania silników. To, że obciążenie faz będzie symetryczne nie rozwiązuje problemu, a właściwie problemów: Po pierwsze, ryzyko poważnej awarii. W momencie wystąpienia przerwy w przewodzie neutralnym część przemienników zostanie zasilona napięciem znacznie przewyższającym znamionowe, co w...
Robi się na mostku H bo inaczej straty mocy na tranzystorach byłyby zbyt duże. Rozwiązanie o którym myślisz łatwo zrealizować, kupując odpowiednio wielki wzmacniacz głośnikowy oraz transformator dopasowujący poziom napięcia wyjściowego do silnika, ale to gra nie warta świeczki. Transformator w zasilaczu ATX przekaże moc 300W przy częstotliwości 20kHz,...
Po tych próbach miałem do wymiany zabezpieczenia silnika - esy 16C. Przestały się załączać. Witam do zabezpieczenia silnika zdecydowanie zalecam zastosowanie wyłącznika silnikowego z członem przeciążeniowym (wyzwolenie termiczne) oraz zwarciowym (wyzwolenie magnetyczne). Wyłączniki nadprądowe (instalacyjne) polecam stosować jako zabezpieczenie obwodów...
jakby kogoś kusiło kupic Diamonda SG-7900 to bym odradzał, droga jak diabli a wielkiej różnicy między taką antenką za 100 zł nie ma, próbowałem ją w dziurce na dachu, na chwile ją włożyłem zamiast anteny od CB, przemiennik słychać tylko o 1s mocniej niż na takim małym diamondzie na magnesie... chce jeszcze w tygodniu tą SG-7900 sprawdzić na dużej podstawie...
ale jak go obciążysz to aby utrzymać moc i obroty będzie płynął znacznie większy prąd niż nominalny Oj, to chyba nie tak. Wraz ze wzrostem częstotliwości, pobierany prąd zmaleje. Wzrośnie gdy częstotliwość spadnie (dla takiego samego napięcia zasilania). Jest to wpływ indukcyjności silnika, dodatkowo, wraz z częstotliwością wzrosną straty magnetyczne...
Dwa silniki o tej samej mocy znamionowej będą miały ten sam moment obrotowy niezależnie od znamionowej liczby obrotów /min. W silniku powstaje coś takiego jak pole, ale to pole magnetyczne. Znamionowa liczba obrotów jest zależna od ilości jego biegunów (par biegunów). A Kompletny misz masz. Falownik to urządzenie zamieniające prąd stały w zmienny,...
witam serdecznie :arrow: tufus. znalazlem to juz wcześniej, ale bardzo dziękuje za odzew. tam opisane są silniki z magnesem stałym. a w tym co opisuje nie było magnesu stałego. mimo wszystko dzięki za odzew. w tej chwili nie mam do niego dostępu ani nie pamiętam firmy ani modelu ale postaram sięgo podać. może to coś pomoże. :arrow: avatar. ten silnik...
Dyskusja robi się nieprzyjemna, a przecież jeśli ktoś chce się narazić na konsekwencje wynikające z pracy na przeznaczonym dla kogoś innego - to już jego sprawa i wybór. Prawo Telekomunikacyjne jednoznacznie stawia temat. Posiadanie urządzenia przeznaczonego wyłącznie do odbioru nie wymaga żadnych pozwoleń. Samo słuchanie nie rodzi konsekwencji, do...
wielkie dzieki to prawie ten schemat:) roznica w tym ze ja mamzaplon boscha z aparatem elektronicznym i modulem bez przemiennikow magnetycznych na kole pasowym i zamachowym do zaplonu jest modul boscha, ten silnik wystepowal tez podobno w Fiacie ritmo 75 team.
Witam jezeli immo jest dobre to wtryski jak i cewki sa sterowane bezposrednio z komputera a sam komputer bierze impulsy z przemiennikow magnetycznych usytuowanych na wale korbowym i walku rozrzadu moze ktorys z nich jest uszkodzony albo zrobila sie przerwa w okablowaniu Pozdrawiam Andrzej
to by i się zgadzało 2800 Obr/min. to powinien dawać te przynajmniej 4-5 tyś L/H u mnie to jakiś silnik 12V LV synchroniczny na razie jeszcze nie wiem co to a jeszcze jedno przez otwór zasysu można włożyć palec i poruszać wirnikiem na boki próbowałeś to robić kiedyś ? ma luz ? jeśli tak to mniej więcej jaki ? Dodano po 52 znalazłem taki artykuł, tylko...
1oblicz poślizg jeżeli f=50Hz 1 para biegowa i obroty silnika =2800 obr/min 2oblicz obroty silnika jeżeli obroty synchroniczne =3000 obr/min a pobliżu s=0.08 3 oblicz obroty synchroniczne (prędkość minimalna pola magnetycznego) gdy ilość parbiegów p=2 a częstotliwość f=90Hz Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twoich pytań wynika, że potrzebujesz...
Moje zainteresowanie elektroniką zaczęło się od fizyki. Jako małe dziecko często przeglądałem podręcznik fizyki z XIXw, który znajdował się u mnie w domu. Rok jego wydania to chyba 1895 (?). Jeszcze nie umiałem czytać a już interesowały mnie ryciny zamieszczone w nim i przedstawiające zjawiska fizyczne. Były one prezentowane w formie historyjek obrazkowych....
https://obrazki.elektroda.pl/8467192000_... Firma Tokamak Energy ogłosiła pomyślne zakończenie testów technologii kriogenicznej dla systemów energoelektronicznych, testowanej pod kątem wysokosprawnej pracy magnesów nadprzewodzących w mechanizmach fuzji jądrowej. Firma pracuje nad technologią syntezy jądrowej, wykorzystując połączenie...
obrotomierz pewnie pokazuje za dużo musisz rozpoznać co dostaje licznik z pin 6 i ten kabel można wysterować z czujnika HALLA lub przemienika magnetycznego na wale korbowym i obroty powinny być ok
https://obrazki.elektroda.pl/5961834600_... Kryształ służący do przechowywania kubitów fotonicznych oświetlony laserem w kriostacie, przyrządzie do uzyskiwania niskich temperatur. Komputery, smartfony, GPS — fizyka kwantowa umożliwiła postęp technologiczny na wielu polach. Obecnie otwiera nowy obszar badań w zakresie kryptografii...
Czesc zamieszcza tu tematy prac Dyplomowych i prosze o doradzenie , ktory temat jest nie za trudny waszym zdaniem,bo musze sie na ktorys zdecydowac ale sam nie wiem na ktory i bym chcial doradzic sie waszymi opiniami :) i informacjami gdzie mozna szukac na jaki kolwiek z tych tematów:) Tematy: 1.Wyznaczanie prądów zwarciowych metodą skladowych symetrycznych...
Dostawy: - falowników (od 0,4 do 400kW; 1 i 3-fazowe; RS-485/Modbus w standardzie, simplePLC w SY6600), ceny od 103,98 EUR netto, magazyn - softstartów / softstarterów SANYU (od 5,5 do 630kW), ceny od 352,15 EUR netto, magazyn - enkoderów (impulsatorów) inkrementalnych, absolutnych (w tym magnetycznych, z mechanizmami linkowymi, w technologii Heavy...
przemiennik częstotliwości yaesu przemiennik analizator przemiennik
thinkpad modyfikacje biosu toyota radio zasilać hasło compal
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Problemy z sygnałem czujnika pochylenia Carraro Formatowanie pendrive'a w Linux: GNOME Disks, GParted, Terminal