lewe powietrze , uszkodzona przepustnica
Chodzi o to że jeżeli nie sprawdzisz parametrów i błędów to szukać można wszędzie. Spróbuj na moczątek wyczyścić przepustnicę
Mi działał kabel od Viaken'a. Zwykły K-line chyba. Skąd jesteś bo w sumie mam i nie używam . Do adaptacji Vag Com 3.0 lub dodatkowo używałem Motordiag Simos Manager specjalnie do Felicii 1.3. Co do adaptacji jazdą to chyba cykle zimny/ciepły bardziej maja na to wpływ. U ojca w czasach " ciemnych" zajęło to ok 2kkm zanim przestały się obroty wieszać...
Cześć nie masz problemów z przepustnica i zaworem EGR? Jak wydajność przepływu przez przepustnice?
Jakie ssanie, to nie gaźnik! Po za tym po cholerę mu wyższe obroty jak to MPI i to jeszcze z podgrzewaną sondą więc krótko chodzi w OL. Przepustnica czysta?
Sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik , wyczyścić i zaadaptować przepustnice.
Czyściłeś przepustnicę?
zabrudzona przepustnica wyczysc i wprowac nastawy
ile ma przejechane twoja fabia???? czy czyściłeś przepustnicę?
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Obstawiam że to nie instalacja gazowa tylko coś z przepustnicą, miewam to samo latem, wymieniam filtr powietrza, łącznie z tym do gazu i czyszczę przepustnicę.
To jest zawór EVAP a puszka to zasobnik sytemu EVAP. Jest to system wychwytywania par paliwa z baku. Potem przy prac silnika w odpowiednich warunkach zawór się otwiera się pary paliwa są wpuszczane do dolotu (za przepustnicą) i ulegają spaleniu (nie marnują się ).
Sprawdź szczelność dolotu szczególnie za przepustnicą.
Co w tych przepustnicach pada? Tam czasem nie ma jednego silniczka od spryskiwaczy gdzie zmianą kierunku obrotów realizuje się podawanie płynu na tył lub przód?
Twoje błędy trochę inne jak u mnie jak dobrze pamiętam później zobaczę co Twoje znaczą u mnie zacinała się przepustnica.
Tam nie ma krokowca . Prawdopodobnie padła ci przepustnica
Przepustnica do wymiany .
To pewnie juz na zlom.Sprobuj z druga przepustnica.
Kolego sprubuj wyczyścic przepustnice.
Najpierw zaadoptuj przepustnice.
Przepustnica umyta?
"standard" ;) Najpierw porządnie zajmij się czyszczeniem układu wtryskowego. Sprawdź czujnik położenia przepustnicy. A jak to nie pomoże, to prawdopodobnie będziesz potrzebował nową przepustnicę.
A sterownik silnika widzi zamknięta przepustnicę?
U mnie tps padał skokowo czyli pyk i silnik chodzi jak traktor i nie reaguje na gaz czasem po chwili gasł. Przekopałem całą wiązkę od ECU na silnik zanim złapałem przepustnicę jak robi zwarcie. Rozgrzej silnik jak się pojawią objawy miernik w rękę i najlepiej na pracującym silniku sprawdzaj zasilania na czynnikach przepustnicy.
W BSE utleniały się kable kawałek za przepustnicą.
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Jaka górna? Przesłona rozgrzewania silnika? A wogóle otwierają się obie przepustnice?
sprawdzic vagiem błedy i parametry a pózniej w zależnosci od wykrytych usterek wyczyscic i adaptowac przepustnice
Większość z odpowietrzania skrzyni korbowej a część z nie do końca filtrującego filtra A osadza się z powodu rantu który jest nad przepustnicą
Ja proponuje sprawdzić silniczek krokowy. A ja bym na twoim miejscu sprawdził, czy nie pisze bez pojęcia. A piszesz całkiem żle-w felicji jest zmotoryzowna przepustnica.
U mnie na obroty wchodzi, ale tylko "na luzie". Przy obciążeniu brak mocy - 90km/h to max, żadnych błędów - przyczyną był zawór egr wraz z przepustnicą
Zdejm nakladke przepustnicy- jak czarna klapka + gardziel to trza wymyc, a potem zrobic adaptacje przepustnicy.
Sprawdź silnik krokowy. Mam nadzieję, że nie masz własnego warsztatu, jeżeli tak to współczuje Twoim klientom. Nic a nic się nie znasz. Tam jest zmotoryzowana przepustnica.
Witam org przepustnice do vw,skoda itd są oznaczone w zależności od typu silnika literkami na końcu nr katalogowego. np:030 133 064 F Orientuje się ktoś czy ma to jakiś wpływ na prawidłową adaptację? Np zamienniki VDO są rzekomo kompatybilne z każdym typem silnika. Ta sama przepustnica ma obsłużyć każdy rodzaj silnika gdzie org. różniły się literką...
Uszczelka była wymieniona na nową jeszcze przed wymianą przepustnicy, więc to raczej nie wina uszczelki. A może to nie przepustnica powoduje zawieszanie sie tych obrotów?
Chciałbym odświeżyć temat. w listopadzie czyściłem przepustnice nic nie ustawiałem tylko jeździłem było wszystko ok, od miesiąca obroty spadły. Wczoraj pojechałem do mech żeby mi ustawił obroty bo były za niskie i autko gasło od czasu do czasu . No i okazało się że nie ustawił tylko jeszcze bardziej spieprzył bo teraz obroty wąchają się w granicach...
Jakiego są koloru świece? Spróbuj rozszczelnić dolot żeby delikatnie brał lewe powietrze jeżeli praca silnika się poprawi sprawdź przepustnicę zrõb adaptację
Tak sprawdzalem. Wyskakuja ale te same bledy co przed adaptacja i nie sa to powazne bledy i nie zwiazane z silnikiem. Adaptacje przeprowadzalem 3 razy i tutaj na pewno wszystko sie powiodlo. Wrazenie jest takie jakby swiece nie chcialy dac iskry ale przeciez to tak nie dziala ze raz daja a raz nie. Tym bardziej ze swiece calkiem nowe jednak jako ze...
Przpustnica ci się moze spalic, i moze Ci spalic tez bezpeiczniki. Miałem tak w Touranie, staneła klapka, spalił się motorek i spalilo tez bezpieczniki od wentylatorów, a ze było t o w lato to wracałem 40km prawie godz, z climą na maxa i otwartymi szybami. Przepustnica ma się zamykac jak gasisz silnik.
Zrobiłem reset i nic, to samo. Więcej danych podam jutro bo rodzina przyjechała i nie miałem czasu to sprawdzić. Dodam tyle że przepustnica jest identyczna jak ta http://cokupic.pl/produkt/Przepustnica-S...
Przyczyn może być dużo, a większość już wymieniłeś. Sprawdź szczelność dolotu, a potem sprawdź dane jakie sterownik otrzymuje z czujników. Trzeba sprawdzić przepływomierz oraz sondy przed i za jak pracują. Temperatura silnika czasy wtrysków, otwarcie przepustnicy,
A co VAG na te objawy ? Filtry powietrza i paliwa zmienione ? Rozrząd jest w porządku ? Przepustnica czysta ?
Przecież napisałem wyżej że sterownik podmieniony a przepustnica nowa.
Normalnie. Silnik nagrzany ponad 80st,napiecie aku ponad 13,5V,jak mniej podłączyć prostownik Slowo adresowe 01 nastepnie 02 (Q) ----------05 (Q) ----------04 (Q) i wybrać kanał 098,patrzeć na ostatnie okienko co pokazuje (powinno adpt OK) Ale to taki system że nastawy przeważnie niewchodzą Czasami się udaje 10->00 po zapytaniu czy wymazać powtwierdzić...
Błędy z EPC oraz przepustnicą to wina kostki na wiązce od przepustnicy. Wymiana na nową najlepiej z pinami bardzo dobrej jakości załatwia temat.
Przereguluj na zimnym silniku zawory wpierw :ssace 0.25mm, wydechowe 0.2mm.Korek strzela bo sa strzaly w dolot .Wystarczy ze uszczelka korka jest juz stara i korek jest luzny wiec lekkie "pierdniecie "w dolot bedzie go wywalalo(polaczony jest odmą z nakladka na przepustnice)
Obroty silnika nie falują. Przepustnica była czyszczona.
Żle jest zaprogramowana centrala Bingo lub żle podłączony przewód TPS/ elektryczna przepustnica/Pozdrawiam.
Witam !!!! Okazało się że była brudna przepustnica .Wymycie jej usunęło usterkę -taraz obroty są stabilne . Gość z serwisu powiedział ,że usterka pojawia się częściej jak tankujemy paliwo na stacjach "no name" chociaz znane stacje nie są niewinne bo też sprzedają bródne paliwo . . Z tego co wiem to paliwo (mieszanka) nie przepływa przez przepustnicę...
Zrobiłeś adaptację ?
Chyba przepustnica,sprawdzi komp. pozdrawiam.
Silnik mało spotykany, w 1,6 mpi winą była wiązka, tu może być uszkodzona sama przepustnica Jak usterka jest cały czas to będzie łatwiej znaleźć przyczynę.
Jak termostat wymieniony i cały czas 70°, to może czujnik temperatury. To by tłumaczyło też wysokie spalanie.
Są dwie możliwe przyczyny albo przepustnica albo ECU.
sprawdz silniczek krokowy. czesem wystarczy go wyczyscic. Czasami zdarza sie tez ze przyczyna nierownej pracy na wolnych obrotach jest zabrudzona przepustnica. pozdro
Sprawdzał kolega stan przepustnicy? Możliwe, że w wyniku powstałego tam nagar, klapa przepustnica zawiesza się w danej pozycji.
Witam Mam problem z octavia 1,6 sr 2003. Najczesciej rano jak zimna i jest wilgoc szarpie i przerywa, jak sie zagrzeje jest lepiej. Wymienione swiece i kable oraz wyczyszczona przepustnica. Pozdrawiam
Wyczyść przepustnicę na początek.
Kupiłem nowy czujnik (w sklepie motoryzacyjnym), założyłem, ale samochód w ogóle nie odpalił. Pomyślałem, że sprzedali mi zły czujnik, założyłem z powrotem stary i skoda też nie odpala. Przed wymianą czujnika wymieniłem świece i przeczyściłem przepustnicę, specjalnym płynem do przepustnic i gaźników.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Stawiam na zasyfioną przepustnicę, ale od diagnozy organoleptycznej jest mechanik samochodowy.
Najlepiej wymontować gaźnik i przyjrzeć się dokładnie czy niema jakiegoś uszkodzenia mechanicznego, ponieważ zamknięcie przpustnicy pierwszego przelotu powoduje nacisk krzywki na taki plastikowy półksiężec i przepustnica 2-giego przelotu niema możliwości otwarcia. A może masz pękniętą sprężnę na na osi 1-wszej przepustnicy co się częściej zdarza.
to może być np. szwankujący czujnik halla, brudna przepustnica, parownik do regeneracji zacząłbym od wyczyszczenia przepustnicy
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
Jeżeli silnik gaśnie jak mówisz w trakcie przechodzenia wysokich obrotów na wolne to prawdopodobnie przepustnica wymaga czyszczenia.
przepustnica czyszczona. jak mam sprawdzic modul?
Wyczyść przepustnicę i przestanie falować
umyj i zaadoptuj przepustnicę. jakieś błędy rejstruje?
Po czyszceniu czy była robiona adaptacja przepustnicy? Czy jest LPG?
Wymienił przepustnicę w 1.9, a to Ci dopiero!!! jak zwał tak zwał....chodziło mi o silnik sterujący klapą na przewodzie powietrza pomiędzy obudową filtra powietrza a dolotem do silnika.....Panie szyderco :cry: o coś takiego: http://allegro.pl/przepustnica-vw-golf-c...
Z tego co wiem to nie.Mam wrazenie ze płacę bo "coś"zrobiono a jest to samo. Jak dodaje dosc mocno gaz to w koncu zapala.Msm wrazenie ,ze nie podaje paliwa.Pompa paliwowa?przepustnica?czujnik temperatury?
Miałem kiedyś podobny problem z gazem w swojej Feli okazało się że należało przeczyścić przepustnice i przeregulować gaz, jak to nie pomoże to pewnie reduktor jest na wykończeniu
Wyczyściłem przepustnicę i nadal nic ...
No i wyszło szydło z worka auto w końcu padło całkiem co się okazało po podłączeniu vag okazało się 01087 błąd brak komunikacji sterownika z przepustnicą czyli rozumiem własnymi siłami nie jestem nic zrobić.
Przepustnica uszkodzona albo okablowanie.
Choć u siebie tego nie robiłem po ustawieniu zaworów, to 1800obr/min uspokoiło się po 50 km jazdy. Ale nie zaszkodzi - jak ktoś ma dostęp do VAGa i przeczyścił przepustnicę - tego zrobić :-) .
Na zagrzanym silniku wartośći musze sie zmieniać co sekunde . Jaki jest dokładnie bład EGR , jak przepływu spalin to sciąg przepustnice i zobacz czy rura która idzie do EGR nie jest zatkana .
Cześć mam problem z przepustnicą w Skodzie Octavii I 1.6 AEE. Mianowicie po każdym odpaleniu auta przepustnica adaptuje się (tj. wkręca się na obroty 2500 na ok. 7 sekund. Da się to rozwiązać?
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
przestawia się adaptacja...... wygląda że instalacja wymaga regulacji... przepustnica pomyslnie przechodzi kalibracje?
A sprawdzałeś tę przepustnice? czy działa prawidłowo?
To przepustnica do wymiany/regeneracji.
Witam, jeszcze raz przeanalizowałem konstrukcję przepustnicy i doszedłem do wniosku, że przyczyna (zły styk) znajduje się w miejscu kontaktu ścieżek przepustnicy z płytką potencjometru. Wygląda na to, że miejsce to nie jest lutowane tylko klejone lakierem przewodzącym i dodatkowo zalane żywicą tak, że poprawka lutownicą odpada. Dlatego przetałem warstwę...
Również mam ten sam błąd i te same objawy Nowe obie sondy, nowe uszczelki przepustnicy i kolektora, przepustnica czyszczona i adaptowana, części wszystkie OE ASO
Z założonym i ze zdjętym ma być tak samo. Jeśli się zmienia kąt jak założysz wężyk to znaczy że przepustnica jest za bardzo uchylona.
Strzelaj przewody zgodnie ze schematem c ECU do przepustnicy.
Jeżeli chodzi o kontrolki, to radziłbym sprawdzić alternator, identyczne przygody z fabią miał mój tata, 2 razy padł alternator ;/ Co do wspomagania, to sprawdź poziom płynu do wspomagania, możliwe zaczyna go brakować i stąd raz działa raz nie. A jeżeli chodzi o jakieś gaśnięcie i nierówną prace silnika, to proponuję przeczyścić przepustnicę. Wspomaganie...
przepustnica jest elektroniczna, nie ma linki
No przecież pisze jak byk-przerwa w obwodzie nastawnika przepustnicy,usterka sporadyczna.
Trochę to trwało ale problem rozwiązałem. Przyczyną była nieszczelność pomiędzy przepustnicą a dolotem (uszczelka).
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
nie opowiem bezpośrednio na pytanie, ale poradzę, ze przy 100zł za ta usługe w ASO skody warto podjechać. Przepustnica jest droga a trzeba to bardzo dobrze ustawić.
Do wtyczki przepustnicy .
te przepustnice padaja jak muchy uzywka kosztuje ok 700pln
Uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy albo nieszczelny dolot między przepustnicą a silnikiem. Miałem swojego czasu identyczną sytuację w Polo mojego ojca, u mnie przyczyną była nieszczelność miedzy przepustnicą a kolektorem dolotowym.
Do sprawdzenia na początek przepustnica + adaptacja. Sprawdź również drożność katalizatora.
Przepustnica świruje. Spotkałem się z czymś takim w P206 (albo P207, ale chyba 206).
Wyczyścić i zaadoptować przepustnice, jak nie pomoże to będziemy kombinować dalej.
Alternator jest wzbudzany ze sterownika silnika I jeśli potrzebuję to ładuje 14, a jak nie to 12,5. Takie rzeczy są ale nie Fabii 1. Tam jest tylko sygnał zwrotny z alternatora do ECU jakie jest jego aktualne obciążenie. I nie jest wzbudzany z ECU ,od tego alternator ma wbudowany regulator a jego zasilanie/wzbudzenie idzie z modułu centralnej elektryki...
A czujnik Hall-a, może on stwarza te problemy ( o ile mi wiadomo masz go w aparacie zapłonowym ) całkiem inaczej niż F1,3 , przepustnica dawno byla czyszczona ??
skoda przepustnica skoda fabia przepustnica przepustnica skoda fabia
generator skrótów obroty fiesta chińskie radia android
Jak dopompować naczynie kompensacyjne w instalacji grzewczej? Philips Sonicare 2100 - migająca czerwona lampka po ładowaniu