Z tego co pamiętam to pomija tylko przepływomierz.
Może przepływomierz ??
Licznik wątpię że był cofany bo jest udokumentowany Niemiecki a w Polsce nie był długo - poza tym na dużo na liczniku 240 tyś. A może to być coś z przepływomierzem?
A samego wkładu nie można zostawić?
Tak przepływomierz max co podaje to 400 mg/r. Jak nie ma dziury w dolocie miedzy przepływomierzem a turbo to nowy przepływomierz jest potrzebny.
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna z 1999 roku o mocy 101km kod silnika APF. W załączniku stary przepływomierz
Ten silnik ma tylko map sensor, nie ma przepływomierza.
podstawa, podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, obstawiam, przepływomierz
nieszczelność na dolocie,pęknięty wąż ,intercooler itp...,sprawdź gdzie gwizda lub poci się od oleju.
Więc przestań opowiadać że nie ma błedów. Skoro tak jest jak opisujesz, to standard - przepływomierz do d...y, silnik czasem bierze z niego odczyty i dlatego muli. A moc pozornie wraca, jak sterownik przeskoczy w tryb awaryjny. Diagnostyka - odczyt Silnik [01] > [08 Measuring Block] > Grupa [10]. W polu odczytu wartość "actual" ma być identyczna/zbliżona...
przejedź się z odpiętym przepływomierzem
Witam. Mam problem z przepływomierzem w Audi A3 1.8T AUM 150km. Problem polega na tym że przepływomierz nie wyświetla żadnych wartości na Vagu w blokach danych. Przepływ na wolnych obrotach jak i pod obciążeniem wyświetla 0.0 g/s. Dodam że cały czas świeci się Check na zegarach. Błąd na Vag u to: Przepływomierz powietrza- za niskie napięcie Przy tej...
Nie podałeś roku produkcji ani symboly silnika. To są numery BOSCHA przepływomierzy do A3 110 KM. 0280217121 i 0281002757
Jest możliwość, żeby ECU silnika robił te problemy? Jest może jakiś magik na Śląsku od ECU? Z jedną wtyczką to jest sterownik automatycznej skrzyni, a z dwiema ECU od silnika, dobrze piszę? Dodano po 40 Ewentualnie mogę prosić o jakiś schemat instalacji, które są połączone z kablami od przepływomierza 🫣
Sprawny przepływomierz - temat zamknięty.
A przepływomierz ?
Najrozsądniej było by zmienić mechanika jeśli ten tylko błędy czytać umie.
Ciśnienie turbo wg loga ok (pytanie czy czujnik nie oszukuje). Jak wyglądają wartości z przepływomierza?
17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent To jest przy dziurawym dolocie lub dziurawym wydechu przed sondą lub awarią przepustnicy (brudna) lub przepływomierz mógł paść od uderzenia.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, przepływomierz z Internetu za 80zł załatwił temat. Dodano po 40 Wymiana przepływomierza
może tak zacznij od przepływomierza.
Czyli jaki jest ten sposób sprawdzenia przepływomierza?
Stawiam na brak zasilania przepływomierza
Diagnostyka komputerowa wykonana? Są jakieś błędy? Sprawdzałeś przepływomierz powietrza?
Przepływomierz sprawny?
Witam Mam audi a3 1.8 125km i pewien problem: Auto raz jest mocniejsze a raz słabsze i stawiam na przepływomierz. Chciałbym sie was poradzić jak go dobrze sprawdzić na vagu?
a co do sondy możesz też zerknąć na grzałkę dwa białe przewody czy jest przejście między nimi vag również nie zawsze pokazuje uszkodzenie przepływomierz
I znòw proponuję popatrzeć na adaptację składu mieszanki. Jeśli mocno koryguje tylko na wolnych i małym obciążeniu to raczej lewe powietrze, ak po całości, szczególnie w pełnym obciążeniu to bardziej przepływomierz.
Wygląda na to że jest OK.
A jak przepływomierz ? Bo wykres dziwnie obcięty z dołu jakby przeplywomierz ciął dawkę.
Komplet logów łącznie z grupą 011 i będzie coś więcej wiadomo. Chyba że wolisz wymieniać na chybił trafił zawory i przepływomierze.
Przeczyść przepływomierz może pomóc na wypadanie zapłonu. Może więcej już nic nie pisz.
W wypadku nieszczelnego kolektora raczej świecił by "check engine" i byłby błąd ubogiej mieszanki albo coś w tym stylu, przynajmniej ja tak miałem gdy zapomniałem założyć wężyka od podciśnienia do kolektora i wtedy zasysał on lewe powietrze już za przepływomierzem.
Po wymianie katalizatora i przepływomierza objawy ustały
Prawdopodobnie przepływomierz powietrza, ale to do sprawdzenia na komputerze oczywiście na teście dynamicznym.
Za mały ruch sztangi powinna więcej odbijać stąd przeładowanie powyżej 3500. Powody dwa albo ktoś grzebał przy turbo albo gruszka słabo odbija albo ubity syf pod łopatkami zmiennej geometrii. Co do mocy od 3000 daj loga z przepływomierza bo coś czuję że kiepsko daje.
Polecam sprawdzić [url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-...
Jaka masz masę powietrza na wolnych obrotach? Egr albo przepływomierz podejrzewam.
no nie wiem właśnie, mówił mi ale to było dawno i nie pamiętam bo zanim zarobiłem na nową maglownice i pozniej przepływomierz.. To pomożesz kolego?
super dzieki za kolejna pomoc jutro zajrzę co i jak a powiedz mi jeszcze jak zmierzyc napiecie na kostce od tego czujnika ? jeden przewod do kostki a drugi do masy tak jak na przepływomierzu ??
Pierwsze pomiar podciśnienia czy pompa vacum je wogóle robi. Dwa test sztanga turbo pracuje lub test turbo na max podciśnieniu na gruszkę (pominięcie n75). Wtedy sprawdzenie w blokach pomiarowych czy ciśnienie będzie ponad zadane i jakie wartości z przepływomierza będą.
Jak zrobisz logi dynamiczne na 3 biegu do 4 tys obrotów grupy 010 i 011 to ci powiem jak przepływomierz pracuje.
Tak to logiczne komora silnika odda temperaturę ale niestety zjawisko takie u mnie występuje ,,, wymieniona jest wtyczka z przewodami aż do koryta gdzie są już w zwartej wiązce osobiście wymieniałem, poprzedni właściciel też z tego punktu przedłużał już w tedy na nie oryginalnej wtyczce przewody a problem jest tak od tamtej chwili gdy kupowałem samochód...
Napięcie na pinie referencyjnym przepływomierza wynosi ok. 3,5V. Przewód wychodzący z tego pinu ma kolor izolacji biało-błękitny przy przetworniku, a zielony przy wejściu do sterownika Coś tu kręcisz, tam nie ma złącza we wiązce, z przepływki idzie od razu na sterownik (sygnał MAF: styk 1 przepływomierza - styk A3 na 32 stykowej szarej), więc nie może...
na początek sprawdz czujnik temperatury moze kładmać
Zaznaczone na zdjęciu na czerwono. Ten czujnik to przepływomierz. http://obrazki.elektroda.net/12_12679145...
Witam !Czy przepływka w AGR nie posiada drucika ?Moim zdaniem powinien być ,ale wole zapytać ..Byłbym wdzięczny za odpowiedz jak jest z tym drucikiem...ponieważ nie chce kupować nie potrzebnie przepływomierza .Z góry dzięki za informację
p0113 Czujnik temperatury powietrza dolotowego p0102 Problem z przepływomierzem p0141 Obwód grzania sondy Lambda Masz dwa błędy od przepływomierza w nim jest też czujnik temperatury. Ja by się przyjrzał przepływomierzowi lub kosce do niego czy kabelkom.
Jest to audi a3 8l 1.6 benzyna przepływomierz i EGR mam nowy ,, odkurzacz "czyli o tą papkę od powietrza co uruchamia się tylko na chwilę przy odpaleniu samochodu?
Spróbuj wyczyscic przepustnice i jak juz bedziesz na komputerze to dokonaj jej adaptacji, przepływomierz w razie jak by dawał błędne odczyty też można na wszelki wypadek przemyć.
zrobiłem logi dynamiczne przepływki no i wartości zadane różnią się znacznie od rzeczywistych,przepłwyomierz był podmieniany i dalej jest tak samo,a u kolegów na tych przepływomierzach co od nich pożyczałem jest dobrze,gdzie szukać wady czy to coś z instalacją,czy poprzedni właściciel mógł coś namieszać w sofcie kompa,czy coś innego, niestety logów...
Witam Jakie powinny być prawidłowe parametry przepływomierza? (Mass Flow) Pod maksymalnym obciążeniem?
Witam z tym chwilowym brakiem mocy to mogą być początki końca przepływomierza powietrza. Pozdrawiam
Tylko podmiana na sprawny przepływomierz.
Miałem Toledo też z 1997r i z LPG. Sterownik silnika "uczył się" paliwa, korygował mapy do tego na czym jeździł. Jak rozregulowała mi się LPG to dostosował mapy, tak by na gazie było ok. Podczas rozruchu na benzynie podawał niewłaściwe dawki. Mechanik kazał pojeździć kilka dni na benzynie, by sterownik ustawił mapy na benzynę. A potem ustawił LPG i...
Raczej to nie jest nieudolny chip tylko problem z zapłonem - cewki/świece albo z paliwem lub nieszczelności/przepływomierz
Czyli, ze to wina wyczyszczenie przepływomierza ?? A gdzie ja tak napisałem. Potrzebujesz porządnej diagnozy wykonanej przez kogoś kto ogarnia temat.
Więc tak jeśli będziesz miał uszkodzoną przepływkę to błędy nie wyskoczą, a co za tym idzie będzie zaniżony odczyt zasysanego powietrza więc komputer nie da Ci odpowiedniej dawki paliwa i przez to turbina też się nie będzie wykręcać tak jak powinna ale to wszystko można odczytać z tych logów co Ci podałem. Dodano po 2 Jeszcze jedno może też być zatkany...
Ile masz kabli, tak na początek, przepływomierz Pierburg, wtyczka 2 rzędowa 6 pin nie ma zamienników
Przepływka i EGR - zostały wycięte ;) Tzn. Przepływomierz został elektronicznie wyłączony, natomiast EGR zaślepiony.
przyczyną był przepływomierz i przepustnica oraz prawidłowa adaptacja
Czy jesteś pewien że nowy był zamontowany prawidłowo- strzalką do silnika? Zamontowany odwrotnie też wyskoczy błąd przepływki. Moment, w A3 nie ma opcji założenia odwrotnie przepływomierza. Obudowa nie pozwala na taki manewr.
Zrobiłem test z diodą i faktycznie samochód odzyskał moc dwukrotnie.. Czyli wychodzi na to że winowajca przepływomierz. Dzięki za sugestie i pomoc :)
Poniżej przedstawiam logi dynamiczne, które robiłem pierwszy raz, także jakby coś nie tak było to proszę pisać. Niektóre były powtarzane bo auto na początku mi wpadało w tryb notlauf - co wcześniej przed spadkiem mocy się nie zdarzało. http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177...
https://autoexpert.pl/artykuly/przeplywo... To tak z grubsza masz -zasilania 12V i 5V czasami jedno z tych, - masa, -sygnał wyjściowy (najczęściej 0-5V), -czasem sygnał IAT (temperatura powietrza).
tak jest sirius, ładowanie ok bez zmian przed czyszczeniem i po, przepustnice oglądałem z każdej stony no i wszystko jest ok, pojezdże do piatku tak a w piątek wykasuje błędy no i zobacze. Błędu sondy juz niema, przyczyną był nie podłączony mały wężyk w tą gumę co łączy przepustnice z przepływomierzem. Pozadrawiam
sygnal oscyluje w granicy 0-5V i jest wprost proporcjonalny do ilosci zasysanego powietrza, tak wiec co dokladnie zastosowac, aby obnizy wartosc napiecia o jakies 10% ?
Odkręć obudowę przepływomierza od filtra powietrza ,uruchom na biegu jałowym i zatkaj ręką wlot powietrza jeśli nie zgaśnie to lewe powietrze ciągnie. Przepływomierz podstaw i zawór EGR.
To jest przepływomierz, czujnik jest za turbiną, czyli tam gdzie ciśnienie. Szukaj.
Witam.Zawór N75 wymieniony, a jak wygląda wypełnienie sygnału tego zaworu?jakie wskazania z przepływomierza powietrza?gruszka w 100proc sprawna?
Spróbuj odłączyć przepływomierz powietrza, jeżeli nie ma żadnej różnicy to wymiana.
Po przejechaniu nim dłużej okazuje się że szarpie najczęściej na ciepłym silniku jak temperatura osiąga 90 stopni. Znajomy dzięki programowi Delphi wykrywa dwa błędy. Jeden w obwodzie cewki a drugi w sondy przed katalizatorem. Moje pytanie brzmi czy auto może szarpać po nagrzaniu z powodu pierwszej sondy ? I dodatkowo jeżeli odłącze przepływomierz szarpać...
Przebieg masz taki że warto sprawdzić przepływomierz...bo to taki standarcik w tych silnikach.
Może ktoś napisać na jakim kanale w vagu sprawdzić jaką wartość pokazuje przepływomierz podczas jazdy? moje autko, tez A3 AGN ma problemy z wolnymi obr i jest troszke zamulone, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, przeplywomierz wyczyszczony, wymienione świece i kable. Brak błędów w sterowniku.
Blędy? diagnostyka? map sensor? cokolwiek sprawdzone? przepływomierz? korekty pompek? synchro?
sprawdz przepustnice i przepływomierz. wymien filtr paliwa. sprawdz pompe paliwa.
Zacznij od sprawdzenia zasilania na przepływomierzu, ciągłości obwodu pomiędzy EDC a przepływomierzem. Jezeli jest ok to podmień przepływomierz. Drugi błąd tyczy się braku komunikacji pomiędzy EDC a ABSem. EDC - sterownik silnika.
Piny w przepływomierzu: 1= pin 50 ECU 2= pin 25 ECU 3= +12V po przekaźniku 4= nie podłączony 5= masa 6= pin 52 ECU Taki przepływomierz masz teraz. Poniżej opis pinów tak jak powinno być w oryginale! 1= nie podłączony 2= +12V po przekaźniku 3= pin 49 ECU 4= pin 30 ECU 5= pin 68 ECU
Pytać to możesz wróżki z takim opisem.Wszystkie błędy skasowane piszesz ale jakie to mamy zgadywać?!
Jakie wartości przepływomierz pokazuje podczas jazdy dynamicznej (jaki maksymalny przepływ pokazuje) ?
a przepływomierz był sprawdzany i czy podłaczałes kompa pod samochód(':?:'):
A jak się ma do tego podciśnienie i przepływomierz, jak widzi obciążenie silnika? Ma to LPG?
zmieniłem , nawet wężyki bo były już biedne mogło sie gdzieś tam coś prztykać jakimś olejem ? 2 zawór n75 i to samo 0 z poprawy turbo dmuchać coś tam dmucha , zawsze słyszalny był przekażnik przy 2,5 tys obrotów , teraz rzadko kiedy go słysze , moc własnie przybywa od 2,5 tys, a spadek odczówam 3000 tys 3100 Dodano po 1 a no i zapomniałem dodać turbinka...
Możecie mi powiedzieć jak sprawdzić przepływomierz?Bo po odpięciu jest lepiej.Mam laptopa i VCDS lite.
Cholercia. Znowu mam problem. Auto zrobiło się mułowate, ale nie tak jak wtedy, powyżej pewnych obrotów, ale jest od początku słabo. Nie wiem teraz czy to przepływka, bo porównywałem wskazania na VAGu ze Skodą Octavią 1.9TDI z tym samym silnikiem AHF i wyglądało to podczas jazdy niemalże tak samo, a tamto auto było sprawne. Dziś rozebrałem parę rzeczy:...
U mnie miałem też takie objawy tylko że w A4B5. Komputer pokazywał właśnie sonda , i że nie grała mieszkanka. Problem leżał zupełnie gdzie indziej. Przepływomierz okazał się do wymiany. Jak silnik będzie pracować odepnij przewód od przepływomierza. Jeżeli się unormuje to problem rozwiązany.
+ 12v po zapłonie na przepływomierz również jest, brak odcięć i alarmów 100% fabryka
Witam wyskakuje mi kontrolka sprawdz silnikw Audi a3 8p 2005r i pokazują mi sie takie błędy "P0243 Zawór elektromagnetyczny, sterowanie ciśnieniem ładowania -N75 Przerwa/Zwarcie do masy" A drugi: P0102 Przepływomierz powietrza -G70 zbyt niski sygnał Co zrobić ?
Komputer pokazuje jeden błąd - przepływomierz, ale ten był wymieniony na nowy dwa miesiące temu.
KOD BŁĘDU P2188 - zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Pacjent to Audi A3 1.4 TFSI 2009 r. Wymieniono świece, obie sondy lambda, nowe cewki. Błąd nadal występuje. Dodatkowo na postoju czuć na kierownicy i fotelu delikatne wibracje, poszarpywania. Macie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać? AI: Czy sprawdzałeś szczelność układu dolotowego (np. przewody,...
jeżeli do tej pory bylo ok podczas jazdy, to przepływomierz. przy tym jest efekt jakby do komory spalania nie bylo dostarczane paliwo, metaliczne stuki?
Do EGR to Log na wolnych obrotach. Gdyby był otwarty to Wartość z Przepływomierza by się nie zgadzała plus czarny/szary dym za tobą.
Różnie to bywało, w przepływomierzu lub osobno w rurze.
padł czujnik wałka rozrządu i przepływomierz . Po dokładnej diagnozie . i nie wiem czy kupić zamiennik czy oryginalny
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
EGR styk 2 i 5 masz mieć 12V EGR styk 1 do A3 sterownika EGR styk 3 do A4 EGR styk 4 do A5 EGR styk 6 do A6 Elektrozawór sterujący 1 masz mieć 12V 2 do styku A2 sterownika Sprawdź również przepływomierz .
Przyczyną może być też zła jakość paliwa, problem z ciśnieniem w układzie paliwowym, regulator ciśnienia paliwa, filtr, przepływomierz, sonda/y lambda, bez diagnostyki komputerowej nie wywróżysz.
Mam wrażenie że przepływomierz jakoś mało pokazuje. Może jest brudny albo jest gdzieś nieszczelność?
Tak, przed przepływomierz. Ale tak tylko psiknij raz czy dwa, nie ciągle. To pole 2 weź sobie w formie wykresu i patrz czy coś się zmienia.
Panowie, zwróćcie uwagę że te elementy mają zasilanie z jednego bezpiecznika - nr 34. Tyle że pod ten bezpiecznik podpięty jest też przepływomierz a o nim nie ma mowy w błędach. Kolejna rzecz jest taka że w błędach jest też problem z zasilaniem cewki przekaźnika świec żarowych. On jest zasilany bez bezpiecznika ale z tego samego zasilania co bezpiecznik...
przepływomierz corsa przepływomierz błąd przepływomierz przepływomierz avensis
reset pojemnika wycieraczek renault scenic citroen picasso bezpieczniki
Schemat kabla RGB do Unitra WZT315 i Elwro 800 Junior – połączenie, pinout, tłumiki Usuwanie plam rdzy z karoserii i śrub – CarPro Iron X, K2 Roton, WD-40 Rust Remover