Coś nie tak. Jeżeli symbole są identyczne to nie może być różnicy pomiędzy przepływomierzami, chyba że ktoś pozamieniał same wkłady.
Sprawdź przy podłączonym przepływomierzu.
Podstawowe parametry - ciśnienie doładowania żądane/osiągnięte i przepływ powietrza - żądany/rzeczywisty. Za nadmierne spalanie w tych sztruclach, przy sprawnym silniku z reguły odpowiada uszkodzony przepływomierz.
Stawiam na przepływomierz.
Nr: 7.18221.51.0
[tex]mam ten sam problem co ty kolego czasem zgłaszał mi się czujnik temperatury że ma zwarcie, poruszałem ostatnio wtyczką i się uspokoiło, vag już nie pokazuje błędu. Ale mam to samo że przy obrotach powyżej 3,5-4 tysięcy muli go, jedzie tak jak by go coś chwilami przytrzymywało, (bez trybu awaryjnego) odpuszczam mu troszkę i znów daje w pędzel, to...
To jest sam sterownik Jaki sterownik?Przykreć przepływomierz na swoje miejsce
Sama benzyna. Dziś przeczyściłem EGR. W rurce, która idzie w okolice przepustnice było nagromadzone dużo brudno. Dziś przeczyściłem i zobaczę czy coś pomogło. Edit. Nic to niestety nie pomogło. W dalszym ciągu samochód. Osiąga maksymalnie 90km/h. Jeszcze sprawdzę ten przepływomierz.
szczerze watpie ze masz taka sama przeplywke w golfie 3 i a4. chyba ze stara ta audica. Jesli wtyczki mechanicznie pasuja, to mozesz na probe zamienic z tym ze efekt niekoniecznie moze byc do konca prawidlowy tzn przeplywka innego typu moze nieco oszukiwac kompa. Dodano po 1 szczerze watpie ze masz taka sama przeplywke w golfie 3 i a4. chyba ze stara...
sprawdzić przepływomierz .
Masz możliwość zrobić loga? Problem był po wymianie turbo? Może jest źle wyregulowana? EGR się zamyka? Po odpięciu przepływomierza jest lepiej?
Spróbuj na odłączonej wtyczce przepływomierza.
Witam Podmien przepływomierz
Skoro nie ma reakcji a sterujesz nim przez nastawy podstawowe to zobacz czy w ogóle dochodzi do niego podciśnienie - najlepiej zapiąć wakuometr. Można też podpiąć strzykawkę prosto do EGRa i zobaczyć czy po wyciągnięciu z niej tłoka zmieni się odczyt. 5mg/suw wskazywało by raczej na otwarty EGR - czym bardziej otwarty EGR tym ta wartość mniejsza. Jeżeli...
Witam wszystkich Mam mały problem z przepływomierzem Pacjent golf 3 1.9tdi 110km AFN Problem polega na tym że odcina mi turbo po szybkim dodaniu gazu Na kompie pokazuje brak połączenia przepływomierza Po podmianie przeplywki na sprawną nadal to samo Byłbym wdzięczny za schemat wiązki przeplywki Które kable idą gdzie od kostki przepływomierza do...?...
Masz komputer na środku podszybia koło wycieraczek Pozatym jaki masz silnik skoro masz przepływomierz ????
Przepływomierz.
Niech sprawdzi przepływomierz..
Przepływomierz ?
I klapę spiętrzającą w przepływomierzu
Witam. I jak zakończyła się przygoda z przepływomierzem w aucie, w którym nie powinno być przepływomierza?
Postukaj po katalizatorze czy coś w środku nie lata. podpinałeś pod komputer? może przepływomierz?
Witam Do sprawdzenia parametry. Temperatura płynu, wartości przepływomierza,
Równie dobrze może to być winą przepływomierza.
Łap golf 1.9 1Z
O kurde-to będzie to! Tylko......w tym samochodzie nie ma przepływomierza.....
po odpieciu akumulatora na kilka minut wykasuja sie zapisane błedy spowodowane usterkami czujników.....
Jakby co ta pisz na pw.Pozdrawiam
Zablokowana klapa spiętrzająca w przepływomierzu
a czy nie zdażało się strzelanie na gaziku?bo może z deka dostało się przepływomierzowi.
Mam nadzieje że nie zataiłeś LPG. 'Po siódme sprawdź przepływomierz.
1jaki to silnik może coś z przepływomierzem albo z czujnikiem temperatury o ile ma przepływomierz
Na drugim zdjęciu wtyczka jest od przepływomierza.
Musisz sprawdzić wiązki od ECU do przepływomierz.
Powiedział by mi ktoś jak sprawdzić przepływomierz w moim golfie?? Szukałem ale nigdzie nie mogę znaleźć.
niekoniecznie, może być nieszczelność
Witam Mam problem do wymiany mam przepływomierz w golf III TDI 90 i moje pytanie jest takie czy po wymianie trzeba jakoś regulować silnik czy cokolwiek w silniku? Czy po prostu podłączam i jest ok? Pozdrawiam
ale jak to sprawdzić? co?gdzie? i jak wetknąć? czy trzeba go odkręcać do sprawdzenia?
Panowie, oczywiście czujnik temperatury płynu(niebieski), sonda lambda (o ile sprawny jest komp i nie jest "zgrzebany" przepływomierz)
Przeplywomierz to miernik masy powietrza sa dwa rodzaje jeden jak w tym golfie mierzy w jedna strone nowe mierza w dwie strony Pozdrawiam w nowych znajduja sie granulki i drut grzejny zmiana powstala z przyczyn ekologi stare byly miej awaryjne Pozdrawiam
Jak nie masz VAGa, interfejsu i wiedzy (a sądząc z wypowiedzi to nie masz), to pojedź do kogoś na diagnostykę komputerową i zażądaj jazdy testowej z podłączonym VAGiem. Wtedy dopiero można mówić o sprawdzeniu przepływomierza.
Jak poprawisz pisownie, to powiem:D
Czysciłeś przepływomierz?
Witam. Mam problem w Golfie GTI. Do przepływomierza dochodzi 5V a nie reaguje. Stoi w miejscu. Wymieniłem na nowy oryginalny i to samo. Co może być przyczyną?
A jaki to silnik 90km czy 115km Przecież pisze kod silnika "ABS" !! Nie ma tam przepływomierza
Po w biciu 4 pedal w podłogę i, silnik kręci obrotomierz zamykam a auto wolno przyspiesza czyli tak samo. Próba na zimnym silniku. Jaka diagnoza przepływomierz?
Po pierwsze ciśnienie paliwa, ma być 3,5 bara, po drugie masy przykręcone do kolektora ssącego, po trzecie sprawdź, czy nie zacina się klapa pomiarowa przepływomierza
Jak masz możliwość podmień przepływomierz lub zrób loga 3-blok dynamiczny.
Ale glownie w tych silnikach pada przeplywomierz. Sprawdz bledy zapisane w sterowniku, tak bedzie najszybciej i najtaniej. Pozdrawiam.
Dziura w dolocie,niskie ciśnienie paliwa,MAF. Diagnoza byla?
serdeczne dzięki , a jakieś szczegóły , za filtrem powietrza to chyba normalne , ale filtr powietrza jest w stole na silniku , który bezpośrednio wchoodzi w przepustnicę i co dalej ......
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
Golf/SEAT problem z potencjometrem pedału gazu to nie sporadyczny bład to NORMALKA <TO WADA FABRYCZNA -ukrywana .Tak jak przepływomierz Golf ,Leone 1,4-1,6 .benzyna .Po 3 tyś.przebiegu trzeba to wyzłomować bo się skończyło !
Kolego dzis przerabialem taki temat. Mam kumpla mechanika i dzis bylem u niego swoim golfem z takim samym silnikem jak twoj bo mial na warsztacie takiego z identycznymi objawami jak ty. Podmienilismy przepływke od mojego i reka odjoł tak ze wez pod uwage przepływomierz
Spalanie tylko do12/100 .Może coś pocieszającego, zapchany filtr paliwa .Myśle że takie proste sprawy obleciałeś? -świeczki -kable WN -wtryski -filtr powietrza -przepływomierz ...
Przepływomierz. Zresztą jak zdejmiesz klapkę już widać defekt.
To nie diesel. Nie wyświetla wartości aktualnej i żądanej. Sprawdź przepływomierz voltomierzem.
2 rzeczy do sprawdzenia: ciśnienie paliwa (nawet jazda z manometrem na długim wężu celem obserwacji) i przepływomierz (zacina się klapa spiętrzająca)
sprawdź przepływomierz
523 to czujnik temperatury na dolocie 520 to przepływmierz Oba te elementy są zintegrowane w jeden moduł. Pierwsze to zasilanie na wtyczę 5 pin przepływomierza.
Hej Jak odpalam golfa muszę kręcić około minuty i dodawać gazu. Jak już odpali to działa ok nie ma problemów z mocą. Jak zgaszę i znowu zapalę to jest ok. Problem pojawia się jak postoi z godzinę. Wymieniłem: -Kable -Świece -Przepływomierz
Czy to czasem nie ma LPG? Jak chodzi przepływomierz?
Prościej by chyba było dostosować przepływomierz termiczny.
ustaw rozrzad na znaki. Zagrzej motor do 90 wepnij vaga i sprawdz statyczny kat wtrysku, potem skoryguj. Sprawdz przeplywomierz.
Przepływomierz
Czujnik masz sprawny ale pewnie źle podałeś wartości bo one są w kΩ a nie jak napisałeś w Ω. http://obrazki.elektroda.pl/9923812500_1... Teraz przydałoby się sprawdzić szczelność dolotu, zawór dodatkowego powietrza, przepływomierz i sondę lambda.
Powiem szczerze ze nie znam się za bardzo a co mam sprawdzić komputerem ? Posiadam vaga i sprawdzałem błędy na silniku i nic nie było i sprawdzałem wtryski i tez wszystko w normie . Co mam jeszcze sprawdzić ? Dodano po 1 Dodam w załączniku pomiar turbiny i przepływomierza .
U mnie pomogła wymiana przepływomierza powietrza
Witam. Mam problem z golfem IV AGR 90km. Auto nie ma mocy, wkręca się bardzo wolno na obroty, maks do 2500 obr. Gdy pedał jest delikatnie wciśnięty przyspiesza szybciej, jak z wciśniętym w podłogę. Zawór n75 "cyka" po włączeniu, zapłonu. Brak błędów. Edit: odłączyłem przepływomierz i od razu dostał kopa, zgasiłem, podłączył przepływomierz i jedzie jak...
Przyczyn takiego objawu może być wiele, bez dokładniejszego sprawdzenia trudno coś powiedzieć, ale w pierwszej kolejności należy sprawdzić przepływomierz powietrza. Czarny kolor spalin wskazuje na zbyt bogatą mieszankę, a jej skład jest określany głównie na podstawie wskazań przepływomierza.
To nie zawór EGR tylko zawór który podaje powietrze gdy silnik jest zimny. Trzeba go sprawdzić. Tak samo trzeba sprawdzić szczelność całego układu dolotowego. Zwróć uwagę na odmę bo jest ona połączona z układem ssącym a lubi ona murszeć i wtedy ECU jest oszukiwane przez przepływomierz.
Ile mg/r pokazuje przepływomierz ?
Może by tak instalacje sprawdzić pomiędzy EDC a przepływomierzem, w parametry wejść i sprawdzić co pokazuje przepływomierz.
Podpiąć pod komputer. Do sprawdzenie przepływomierz , EGR.
Sprawdź jeszcze przepływomierz
Odpiąłeś przepływomierz.
slawek87 w jaki sposób można sprawdzić przepływomierz?
Jeśli gaśnie tak jak by go ktoś zgasił i dodatkowo (bo nie pisałeś) gaśnie w trakcie jazdy to obstawka na czujnik Halla, Jeśli tylko na wolnych obrotach i w taki sposób jak by się powoli dusił to: Lambda, przepływomierz, czujnik przepustnicy, za małe lub za wysokie wolne obroty (powinno być 950-1050) jak i nieszczelności w "ogumieniu" za przepływomierzem.
Masz błędy mieszanki więc rozjeżdża się mapa benzyny. Źle ustawiony LPG lub szwankuje przepływomierz. Wykasuj błędy, wykasuj adaptacje i zrób trochę kilometrów na samej benzynie. Sprawdź czy będzie lepiej odpalał. Wiem że to trochę zaboli przy tych cenach ale raczej innego wyjścia nie ma. Jeżeli będzie widać poprawę i błędy się nie pojawia to trzeba...
Wczoraj już silnik podczas testów sprawdzających działania EGR pracował równo nie szarpał nawet przepływ powietrza się obniżył ,ale dalej jest za wysoki teraz pokazuje 350 nawet chwilami do 330 a było ponad 400 .dodam ,że EGr też był wyczyszczony a w kolektorze ssącym było czysto rury gazowe od EGR też suche i czyste .Przepływomierz sprawny .
Podłączenie kompa to podstawa, czy turbo pompuje? ewentualnie podmiana przepływomierza.
Nie wyrzuca żadnych błędów poza ciągle nawracającym zaraz po wykasowaniu: - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground Po ustawieniu przewodów czuć teraz że ta turbina się załącza, ale przy 3 tys. jakby się rozłącza i traci moc, szybciej się rozpędza ale problem z osiągnięciem prędkości większej niż 150km/h dalej występuje. Czy EGR ma jakiś...
Czyściłeś przepływomierz czy przepustnice?
Chyba ten sprzedający ma halunki bo kto widział w VW Golfie III 1.6 ADY?
Na początek czyszczenie lub wymiana przepływomierza powietrza.
Przepływomierz.
A przepływomierz przekładałeś(o ile jest)? W benzyniaku przepływomierz..
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
Ja mam 1.3 na pełnym wtrysku i u mnie był przepływomierz powietrza.
Witam tak jak w temacie, przyznaje się nagrzebałem troszke przy przepływce i mam pytanko dotyczące jej, mianowicie, czy jest jakaś procedura ustawienia jej tak jak była fabrycznie? jaka opornoś i pomiędzy ktorymi stykami ma miec w stanie spoczynku? Dodano po 17 Pomocybo stoje nad autem i ręce mi opadły już. Dodano po 21 kręciłem tylko tym duzym kółkiem...
ALe skoro kopci to przepływomierz za dużo mierzy lub sterownik widzi zimny silnik. Skąd ta pewność że przepływomierz sprawny?
Tak, oznaczenie przepływomierza się zgadza. Logi na starym przepływomierzu: Na 3 biegu: http://vaglog.pl/log-008_866v5.html Na 5 biegu: http://vaglog.pl/log-010_011_rS09u.html Logi na podmienianym przepływomierzu o tym samym oznaczeniu: Na 3 biegu: http://vaglog.pl/log-008_D9U10t4.html Na 5 biegu: http://vaglog.pl/log-008_011_DcBUGXo.htm... Może byłbyś...
Jak dobrze rozumiem to nie są wartości z sondy tylko korekcja która oznacza bogatą mieszankę. Jak sam wspomniałeś masz dziurę w dolocie, sterownik daje poprawną dawkę paliwa, przepływomierz pokazuje że jest ok a do komory silnika to powietrze nie dociera co powoduje że w komorze spalania masz bogatą mieszankę. Psikaj plakiem na wolnych obrotach lub...
Przepustnica do czyszczenia, być może zapłon należało by na kopułce ustawić, diagnostykę zrobić przepływomierz wyczyścić.
Przepływomierz termiczny
Najlepszym sposobem byłoby podłączenie komputera (może być metoda z żarówką) i zrobienie testu. Jeżeli samochód ma kompa to musi mieć gdzieś wyjście, opis powinien być w książce serwisowej, polecam program Workshop tam są schematy połączeń komputera i kody błędów. Sonda lambda analizuje spaliny i trzeba ją szukać gdzieś na wyjściu kolektora. Spróbój...
Moim zdaniem przepływomierz. Miałem podobne problemy, wymieniłem i pomogło. Jak nie masz przepływomierza to spróbuj z diodą zamiast przepływomierza. Powinien jechać bez zacięć i skoków tak było u mnie.
Witam jeśli brak błędów to nie świadczy o tym że jest wszystko w porządku podgląd wartości rzeczywistych powinien coś powiedzieć zwróćcie uwagę na wartości z przepływomierza.
czy auto ma LPG? najpierw radze sprawdzić ustawianie paska rozrządu jeśli będzie OK to ustawiane aparatu zapłonowego Jeśli to wykluczymy to sprawdzamy zawór rozruchu zimnego silnika czy dostaje napięcie na chwile po włączeniu zapłonu i czy rozpyla w tym czasie paliwo taki niebieski zaworek na kolektorze ssącym podłączona niebieska kostka i przewód paliwowy....
Dokładnie rzecz biorąc chce zdiagnozować przepływomierz w swoim golfie TDI 110kM bo bardzo słabo wkręca się do rządanych obrotów. A czytając posty o podobnych problemach widzę że to własnie przepływomierz jest przyczyna takiej słabej pracy silnika.
alarmu golfie bezpieczniki golfie ssania golfie
surround wzmacniaczu stereo schemat deutz agrotron atx12v eps12v
black screen najgorszy mikrofon
Peugeot 307 2.0 HDI 2003 - Brak komunikacji OBD2 z ECU Brak sygnału dźwiękowego w zmywarce Bosch SPS4HMW49E