Jeśli na jednym wyprowadzeniu cewki jest prawidłowy sygnał a na drugim nie, to prawdopodobnie przerwa w cewce (jeśli masz miernik zmierz rezystancję tej cewki).
przerwa na cewce? Tak i do wymiany .
Witam. W miejscu dopływu wody wewnątrz. Teraz to pewne,że uszkodzony elektrozawór - przerwa w cewce.
Jedynym uszkodzeniem tego przekaźnika jest przerwa w cewce prawdopodobnie na skutek odłamania końcówki drutu cewki od któregoś z punktów 3-3. Jedynie to jest do naprawy, nie jakies przekątne pomiary pozbawione sensu.
Uszkodzony triak w module sterującym silnikiem. Lub taho silnika,zerwany magnes ,przerwa na cewce.
Zmieniłeś tylko głośnik, wszystkie połączenia i przewody zostały takie same, a dźwięk powrócił wtedy, a więc tak. Jak pisałem powinna mieć rezystancję około 32Ω, a miała nieskończoność - czyli diagnoza to przerwa w cewce/przepalenie.
Przerwa pomiędzy cewką zapłonową a kołem jak podaje producent 0.2mm-0.5mm. Ale z doświadczenia 0.2mm jest bardziej odpowiednią. Co do gaźnika to poniżej masz wyciąg z instrukcji. Obroty biegu jałowego 2,800 obr/min. Obroty maksymalne 9,700-10,300 obr/ min.
czy nie robi się przerwa na cewce tacho Jeśli mnie pamięć nie myli to przerwa w obwodzie tachoprądnicy w tej pralce powoduje natychmiastowe wyłączenie silnika. Tam jest silnik dwubiegowy - jeśli zarówno na rewersach i na wirówce są tylko maksymalne obroty to podejrzany jest triak (zwarty) lub jego sterowanie.
w tym przypadku no którym piszesz prawdopodobnie może być zalana cewka prądniczki tacho.Sugeruję,byś sprawdził omomierzem czy jest przejście do masy. przebicie do masy, przerwa na cewce skryn
Kolego popraw pisownie bo oczy bolą. Co do pralki mogły wystąpić dwa uszkodzenia 1. Przerwa na cewce tachometrycznej 2. zwarcie na triaku wysterowania silnika (zwarte anoda 1 z anodą 2)
Kliknij na ten opis 1.def a pokaże Ci szerszy opis błędu. Tutaj raczej chodzi o błąd w obwodzie czyli brak sygnału z EGR, przerwa w cewce zaworu itp. Pomierzyć instalacje pomiędzy zaworem a sterownikiem silnika. Zmierzyć rezystancje potencjometru i cewki zaworu.
Chciałem zmierzyć oporność miedzy czerwonymi kablami od cewki i niestety nic mi nie wychodzi. Czyli masz przerwę na cewce tacho. (Chyba że miałeś na myśli co innego.) Jeżeli tak to prawdopodobnie znalazłeś przyczynę.
Nie posiadam schematu do tego tv, bez tego to trudno coś konkretnego powiedzieć. A są impulsy z układu V STV2246 H do TDA? Jakie zasilanie STV? Może przyjdzie się podstawiać STV. A patrzyłeś czy nie ma przerwy na cewce V?
W tej kolumnie nie ma zabezpieczeń do wysokotonowego typu "żarówka", bezpiecznik polimerowy itp. W opisanej sytuacji należy wymontować głośniki i sprawdzić je osobno. Jeśli któryś z nich np. wysokotonowy ma przerwę na cewce, "zwarcie" to najlepiej szukać orginałów ( cały głośnik lub recon "cewki"). Jeśli natomiast okazało się by, że głośniki są sprawne...
A sama stacyjka? Może warto zacząć od najprostszego...
Ze swojego doświadczenia, mogę powiedzieć że przerwa w cewce, to głównie skutek lutowania i urwania wyprowadzeń cewki (drut 0,05 mm), końcówki osadzone w termotopliwym tworzywie, a tu bardzo łatwo o urwanie.
No właśnie. Może mieć przerwę na cewce. Sprawdź czy dostaje sterowanie na cewkę 12V
Zawór Aquastop masz do wymiany. Przerwa na cewce.
Witam. Takie objawy, to brak połączenia elektrycznego po między płytą kotła i cewką modulacyjną na zaworze gazowym, usterka cewki modulacyjnej zaworu gazowego, lub usterka płyty głównej kotła. Sprawdzić dokładnie to połączenie, i złącza czy nie są zaśniedziałe. Objaw, że usterka się pojawia i zanika, może pasować do pojawiania się czasowej przerwy w...
Następna stacja parowa. Uszkodzony kabel przy żelazku. Stacja sygnalizowała poprawną pracę, ale nie podawała pary. Rezystancja termistora to 200 kΩ. Uszkodzony elektrozawór na kociołku (przerwa na cewce) i spalony rezystor szeregowy 22Ω oraz triak sterujący elektrozaworem. Po naprawie wszystko śmiga.
Silnik jest bez szczotkowy, uzwojenia silnika są dobre,nie wiem gdzie szukać tego zabezpieczenia termicznego. Co do tezy,że "przy uszkodzeniu cewki silnik ruszyłby na pełnych obrotach" mierzyłem miernikiem obwód cewki się nie zamyka,a silnik pzy włączeniu tylko minibalnie drgnął. A czy same cewki są do kupienia
Masz uszkodzony impulsator,po nagrzaniu się silnika na cewce występuje przerwa w uzwojeniu i brak jest iskry. Wymień impulsator i problem z głowy. Jeśli chodzi o zamiennik modułu mogę dopasować bez problemu. kontakt http://serwis.sklep-czesci.pl
Może też być przerwa w cewce lub uszkodzenie mechaniczne przekaźnika.
Wlasciwie takich zeczy sie nie naprawia,spröbuj uzyc inny miernik o takiej samej czulosci Pozdr. J.D.
Dziś robiłem santa fe, 2,0 CRDi. Przerwa na cewce sprzęgła oraz brak koszyczków w łożysku. Po wymianie łożyska oraz naprawie cewki (padło zabezpieczenie termiczne) montaż, odpalenie auta i ...dym ze sprzęgła. Jak się okazało sprężarka pracowała całkowicie na sucho, no i się zatarła. Widziałem już różne zatarcia sprężarek czy łożysk sprężarek, ale nigdy...
Ja to miałem kiedyś prościej, bo wtryskiwacz dostał po prostu przerwy na cewce. Druga zakupiona używka listwa była na dwóch nie teges, bo prawie wcale nie podawały paliwa, a 3-ci sikał, a nie rozpylał. Na szczęście jeden był potrzebny, więc mała przekładka była.
(at)ElektrodaBot Piszę z zapytaniem odnośnie nie działającego blendera. Jak mogę naprawić i jakie mogą być przyczyny, że nie działa? Na początku myślałem, że problemem jest przerwa na cewce, którą potem zlutowałem, ale nadal blender nie działa.
Kolego sly333 , weź pod lupę cewkę elektrozaworu na reduktorze i na butli, ale raczej na reduktorze. Miałem w swoim dreamie podobną sytuację - przyczyną była przerwa w cewce (taka niestała), jak ją kilka razy sprawdzałem była w porządku i to mnie w błąd wprowadziło - sprawdzałem przewody i nawet otwierałem komputer gazowy szukając zimnego lutu i nic...
Witam. Tak - z opisu wynika, że podgrzewanie szyby przedniej załącza przekaźnik nr 23 (patrz rys.). Z tego co piszesz, to wina przekaźnika byłaby (wyłącznie) wtedy, gdyby miał przerwę na cewce. Sprawdź, czy po zał. cewka jest zasilana. Sprawdź, czy do przekaźnika dochodzi napięcie. Ostatecznie za-steruj przekaźnikiem po odpięciu "gorącego" końca cewki...
Cewka L1 to cewka eliminatora i strojona jest na wytłumienie 465 kHz. Cewki L2 i L3 na ferrycie to cewki wej.Śr, a cewka L4 wej. DŁ. L5 to cewka wej. Kr. Zwracam Ci uwagę na oznaczenia cewek na P początek i K koniec. Wysyłam Ci schemat połączeń cewek na ferrycie ale to tranzystorowy i "podpieram" się tym schematem. https://obrazki.elektroda.pl/9259839800_...
Miernik już rozkręcałem i niestety jest przerwa w cewce, spalił ją uszkodzony (zwarty) tranzystor. Dziękuje za odpowiedzi, poszukam wśród mierników, które koledzy zasugerowali i może coś dobiorę. Pozdrawiam
Nie o to chodzi, opisz dokładnie sytuację. Ja zrozumiałem że masz przerwę na cewce sprzęgła.
Jak masz program diagnostyczny, który pokazuje ciśnienie gazu, to warto byłoby sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie w momencie powrotu na benzynę. Ja miałem podobny przypadek, w którym przyczyną takiego zachowania była niestabilna przerwa na cewce elektrozaworu przy reduktorze. Takiej sytuacji, przy powrocie na benzynę powinien sygnał taki jak przy...
Sytuacja z uchylonymi zaworami ma miejsce tylko gdy tłok jest w górnym położeniu, pomiędzy fazą wydechu i ssania. Pisałem o tym. Odległość od zaworu wydechowego do tłumika to około pięć centymetrów, więc trudno mówić o niedrożności wydechu. To jest silnik prosty, jak budowa cepa. Nie przesadzajcie z tymi podziałkami. Kol. totylkoja, jesteś pewien że...
Ustaw na ok. 0,3 mm albo na grubość żyletki. Cewka nie może ocierać o koło magnesowe.
Katalog sugeruje sterownik 12V D5 SC 25 1920. Zgodnie z kodem błędu 17, szukał bym braku obiegu płynu chłodzącego w układzie np. zapowietrzenie. Nie doszukiwał bym się błędu w sterowniku. Instrukcja: https://www.yumpu.com/en/document/view/1... Z instrukcji wynika, że jest to dogrzewacz, czyli pracuje w momencie...
Po co przepinanie? A zdarzył Ci się już głośnik z przerwą w cewce lub przerwą w giętkiej lince pomiędzy cewką a pinem wyprowadzenia?
Zmierz czy masz napięcie na elektrozaczepie w chwili otwierania lub po prostu sprawdź ciągłość obwodu do elektrozaczepu. Sam elektrozaczep sprawdź omomierzem czy ma przejście na cewce elektromagnesu. Być może jest przerwa. Inne sprawdzenie to podanie napięcia 12V (krótko).
Uszkodzony był przekaznik 24v - przerwa na cewce widać iż ktoś próbował rozebrać i po rozmontowaniu widać urwane piny do których jest lutowana cewka , wymieniłem piekarnik działa wiec zamykam temat .
Jeżeli jest "ryska" to na pewno jest przerwa na cewce.
Przyczyną był niesprawny przekaźnik załączający - przerwa w cewce. Po wymianie przekaźnika bypass pracuje prawidłowo.
Przerwa na cewce. możliwe, że strzeliło w miejscu lutowania wyprowadzeń cewki na membranie głośnika. Zainteresuj się też stanem licy w tym miejscu.
Tak, na tym sterowniku nie działa hamulec. 5 z 8 diód jest uszkodzone. Dodatkowo przerwa na cewce hamulca.
Może ja coś źle robię i nie mogę tego zlokalizować problemu też tak może być Dodano po 2 Piła czy ciepła czy zimna nie muszę ssania włanczać normalnie od razu pali gdzie sam jestem zdziwiony ponieważ tesciu ma Husqvarna 435 i na zimnym na stanie musi pociągnąć bo nie odpali i pilarka ma rok a przerwa na cewce nawet nw jaka musi być nigdy nie przywiazywalem...
Miałem kilkakrotnie przerwy przy cewce korekcji L471/472 Pozdrawiam
Jeśli masz czym sprawdź głośnik czy aby nie ma przerwy na cewce.
A czy przy ponownym podłączeniu wszystko dobrze wpiołes dobrze kostki może pin ci się zagioł i zwiera wygląda na to jakby cewka dostawała bez przerwy impuls z tąd to grzanie , jakie masz te cewki .
Nic ni musi być. Masz przerwę na cewce i to jest przyczyną. Klucze mają inną budowę, nie przejmuj się tym.
Według schematu kondensator strojeniowy powinien być podpięty 3-ma przewodami z płytką. Środek do masy, a obydwa skrajne równolegle do cewki powietrznej? Osobiście nie bardzo pasują mi przerwy między uzwojeniami ze srebrzanki w samej cewce. Chyba że na zdjęciach tylko tak wygląda..;) Pytanie też czy to radio do pracy nie powinno być uziemione? Ale tu...
Sprawdź napięcia na T604. Kolektor 24V, baza 12V, emiter 11,2V. Jeżeli są dobre to przerwa w cewce L601, ew. rezystor R509. Ten Amator rzeczywiście ma w końcówkach UL1405? 8-O . Raz czy 2 trafiła mi się taka staroć, przeważnie widywałem z GMLami.
Jak na płycie nie ma leda z AF który zaświeca się jak jest sygnał audio to ciężko będzie stwierdzić. Bo masz diodę zasilania, i diodę RF, kiedy się zasieca jak odbiornik "widzi" nośną radiową z nadajnika. W pierwszej kolejności pasuje sprawdzić czy sama wkładka mikrofonowa jest sprawna. To można próbować mierząc rezystancję cewki w wkładce mikrofonowej....
Witam Na początek wystarczy prosta zamiana wskaźników miejscami aby wykluczyć uszkodzenie np: przerwa w cewce. Przyczyną mogą być też np: uszkodzony układ sterujący, oderwane przewody, usterki można łatwo zdiagnozować miernikiem.
w głowicach ukf daewoo nagminnie występuje przerwa na cewce oscylatora ukf trzeba przelutować cewę i wrzystko działa bez problemu efektem przerwy cewki może być brak regulacji głośniści i strojenia ale istnieje możliwośc przełączenia na długie średnie i wtedy regulacje działają bez problemy
Prawdopodobnie programator zatrzymuje się z powodu uszkodzenia silniczka programatora (przerwa na cewce), do wymiany cewka.
Ja mam na stałe zabudowany manometr mierzący ciśnienie gazu na listwie, to jest najlepszy diagnosta (jego wskazania) kondycji reduktora. W opisanej przez autora sytuacji, na pewno przyczyną kłopotów nie jest elektrozawór, bo on ma się tylko otworzyć i zamknąć, więc jak się już otworzył, to sam się nie zamknie - chyba że braknie prądu (przerwa w obwodzie...
Jak podłączyłeś sprawną baterie bezpośrednio do głośnika i "nawet nie drgną" to mam dla ciebie złe wieści-przerwa na cewce głośnika. Sprawdz jeszcze raz.
EVAP system wyłapywanie par paliwa z baku i przekazywania ich w dolot w celu spalenia w silniku. System składa się zasobnika z węglem aktywnym do gromadzenia par oraz zaworu który otwierając się przekazuje pary paliwa w dolot. Najczęściej drobinki węgla aktywnego blokują zawór (pozostaje otwarty lub zamyka/otwiera się z opóźnieniem). Przewody systemu...
Witam wszystkich Przerwa na cewce. Wymieniłem na nowy. Wszystko OK Dzieki wszystkim Pozdr SP
Podany schemat pokłada się z układem w radiu. Jedyna różnica to to, że u mnie nie ma EM4. Czy możliwa jest przerwa w cewce filtra w obwodzie detekcji i to powoduje brak sygnału?
Miałem podobny przypadek - przerwa w cewce . W moim wypadku wystarczyło zdjąć "kubełek" i odwinąć kawalątek drutu i dolutować. Do lutowania na taśmie jakiegoś agresywnego topnika używali i przeżarło... Może i w Twoim wypadku tak się uda?
Używaną listwę z wtryskami można kupić za 200zł, w tych samochodach standardem jest przerwa w cewce wtryskiwacza
Na wyjściu do MOSFETA jego miernik wskazuje 0V. Bo tam będzie tylko przy próbie startu, no i oczywiście przy normalnej pracy, której na razie nie ma. Ale napisał też wcześniej, że na cewce ma 215V, czyli diody przerwy mieć nie mogą. Stawiał bym na uszkodzony scalak, ale boję się, bo podobno sie nie psują. I zaraz robokop się doczepi.
Pomiar ktorego dokolalem to w jedna strone mam 1K Ohm a w druga przerwe. No to przerwa w cewce.
Myślałem, że napięcie podskakuje tylko, jeśli przerwie się obwód z cewką, a nie gdy się go otwiera. Prawdą jest że przerwanie się spotyka częściej w praktyce (zapłon samochodu benzynowego, ochrona przekaźnika elektronicznie sterowanego) - ALE jest pełna symetria na każdą ZMIANĘ prądu w cewce. Po drugie to nagłe przerwanie obwodu jest takim czynnikiem,...
Czujnik polozenia walu. W tym silniku jest indukcyjny. Silnik sie nagrzewa - przerwa w cewce czujnika i stad tez nie ma obrotow silnika na desce.
głośniki wysokotonowe uszkadzają się i w tym przypadku ,jestem pewien,ze robi się przerwa w cewce w miejscu przejścia od styku lutowniczego do samego uzwojenia ,czyli w miejscu wyprowadzeń.
Gratulacje Panowie! Podsumowując: mój problem okazał się złożony. Na usterkę miała wpływ przerwa na cewce oraz uszkodzony elektrolit. Świetna robota! Jeszcze raz dziękuję.
Witam, mam problem ponieważ na egzaminie praktycznym E24 2019 styczeń znalazłem usterke jaką był przekaznik czasowy, i w kluczu odpowiedzi jest znaleziona usterka to Cewka stycznika K5 - przerwa, a ja napisalem cewka stycznika k5 - uszkodzona cewka stycznika. Przerwa w cewce moim zdaniem wiąże się z uszkodzoną cewką, prosze pomóc mi postawić porzadny...
Prawdopodobnie jest przerwa w jednej cewce napięciowej licznika.
Witaj Sprawdź czy nie przestawił Ci się zapłon, zobacz jak wygląda klin na kole zamachowym. Wyreguluj przerwę na cewce zapłonowej, wyczyść świecę i ustaw szczelinę. Pozdrawiam
Maluchy jak mają zalane świece lepiej palą jak się im da dodatkową przerwę.
Ale w związku z tym mam pytanie - czy mimo przerwy w cewce, sygnał może płynąć dalej do przekaźnika? Tak - przez rezystor równoległy do cewki.
Witam. To na pewno błąd tachometru. Nie szukaj nic innego. Wyjmij silnik, sprawdź czy nie ma przerwy na cewce tachometru lub czy nie jest luźny magnes. Cewkę łatwo wymienić, magnes wkleić na wałek silnika. Odpowiem, jeśli nie będziesz sobie mógł poradzić.
To nie jest wyłacznik zasilania, tylko gaszenia, rozłacz przewody, tak jak to jest realizowane przez wyłącznik, i wtedy sprawdź czy masz iskrę. Przykład poniżej. Sprawdź też jaką masz przerwę pomiedzy cewką a kołem magnesowym.
Witam, problem polega na tym, że silnik przerywa na wysokich obrotach. Gaźnik wyczyszony i wyregulowany, przerwa na zaworach ustawiona, przerwa na cewce ustawiona, gniazda zaworów szczelne, nowa swieca, jaka może być przyczyna? Pozdrawiam
dostał nowy czujnik, sprawdzony tak samo jak stary i jest OK dioda miga jak powinna ale auto nadal nie pali. Brak iskry jak podam + na przewód sygnałowy przy cewce to iskra jest. Wygląda ma to że może jest gdzieś przerwa w komunikacji komputer-moduł przy cewce. Nie wiem tylko który pin z kmputera idzie na moduł przy cewce, ma ktoś schemat połączeń komputera?
to odłączyłem specjalnie bo chciałem sprawdzić czy silnik dalej będzie buczał, lecz nastała cisza Wyjścia są dwa albo kolega nie ma fazy zasilającej, lub silnik ma przerwę na cewce .
Dojazdówka wyłączona ? Układ przegrzania się zapala ? Jak zaczniesz spawać też przerwie ?? zanika tylko napięcie na cewce stycznika czy napięcie zasilania ? Sprawdź bezpieczniki na transformatorze oraz jak siedzą w gniazdach. Sprawdź czy dochodzą 2 fazy na transformator po przełączniku.
Tak jak by gdzieś tracił napięcie ? ino gdzie bo wszystko jest posprawdzane i nie ma nigdzie przerwy . Prawdopodobnie winna jest cewka na którymś elektrozaworze - chwilowa przerwa. Miałem podobny przypadek z elektrozaworem przy reduktorze - przy pomiarach wszystko było w porządku. Po kilku dniach przerwa na cewce ujawniła się na stałe
Witam! Zacznij od sprawdzenia omomierzem cewki przekaźnika (85 i 86). Można też od razu podłączyć 86 do +12V i 85 dotykać do -, powinna być słyszalna praca przekaźnika. Powyższy post wskazuje na przerwę cewki przekaźnika.
Tak a'propo zapytam: czy kosa zakończyła żywot czy ta świeca? Oczywiście, że świeca. :) Nie wiem czym jest to spowodowane ale u chińczyków różnie bywa z przerwą na świecy być może mają nieprawidłową przerwę na cewce zapłonowej?
stabilizator ok , miedzy stabilizatorem a sewka byla przerwa na cewce bylo 1.6v po podaniu prawidlowego zasilania nic sie nie zmienia zauwazylem ze strasznie grzeje sie motka Dodano po 10 stabilizator ok , miedzy stabilizatorem a sewka byla przerwa na cewce bylo 1.6v po podaniu prawidlowego zasilania nic sie nie zmienia zauwazylem ze strasznie grzeje...
A jaka przerwa między cewką, a magnetem?
Na skutek zwarcia w kostce silnika uszkodziło się tacho, przerwa w cewce oraz spalił się rezystor R72 (równoległy do cewki, zwęglony) i R71 (oznaczenie 133-przerwa). Czy ktoś może podać wartość R72? Programator BRAWTG2568 LK0910EC100699 SOFT G8486 ind 01SAV 52X6293 140K.
Pojawił się prąd na cewce butelkowej A jak ten prąd stwierdzasz? Drugi zacisk cewki butelkowej jest dobrze umasiony? Cewka nowa, przewód dobry to chyba fajka została. Da się tą fajkę jakoś spradzić. Przykładamy kablem z cewki do głowicy i też żadna iskra nie pada To właśnie sprawdziłeś fajkę (metodą jej wyeliminowania). Jaki odstęp iskrowy zachowujesz?...
Zacznij od sprawdzenia triaka sterującego silnikiem na module, czy nie jest zwarty, następnie zobacz prądniczkę; jest zamontowana na wale silnika po drugiej stronie (zobacz czy magnes nie wyleciał lub cewka, lub czy nie ma przerwy na cewce).
Zaopatrz się w żarówkę 12V/2- 5 W albo leda z rezystorem i podłącz równolegle do wtryskiwacza, powinna pokazać impulsy zasilania. Jeśli świeci to podłącz szeregowo - sprawdzisz czy nie ma przerwy na cewce.
Też tak myślałem, więc zanim tu napisałem rozebralem kolumny, odłączyłem głośniki wysokotonowe a te mają przerwę na cewce, podłączyłem stary glosnik i działał, więc zwrotnica również działa. Lecz on miał zaledwie 5w więc nie chce zgłaszać za mocno.
Witam,akurat sie wku....m z TM 175... - P34--wyłącznik wom na błotniku(na zewnatrz)uszkodzony,zwarty lub przerwa w obwodzieJesli nie ma zamontowanego uszkodzenie wiążki(jest zawsze wyprowadzona)lub ew brak połączenia na wtyczce pod kabiną (taka z mnóstwem pinów) -P40--cewka przekaznika włączania wom przerwa lub zwarcie jesli elektrozawór sterowany bezposrednio...
Co mu się stało? Skrót na cewce czy przerwa? Daj fotki.
Sprzęgło odkręca się w tą samą stronę co obraca się wirnik. Potrzebny szybki moment obrotowy lub uderzenie. Ale jak dobrze złapiesz z jednej strony i zablokujesz oś śrubokrętem z drugiej to powinno puścić. Według instrukcji serwisowej dostępny cały silnik. Sprawdź na której cewce silnika jest przerwa. Skośnookie montują bezpieczniki termiczne w obwodzie...
Jestem znowu, czesc Połączenia kablowe OK ( jeszcze raz dieki Whirpool_Fcuker), uszkodzony przekaźnik z płyty elektroniki - przerwa na cewce, drugi OK OMRON G5G - 1A i znowu problem na necie nie znalazłem żednego dystrybutora w polsce!? Gdzie go zdobyć ??? Pozdr.
Witam mam problem otóż, po włączeniu sprzętu okazało sie ze nie gra mi jeden z gwizdków. Po rozebraniu okazało ze ze jest przerwa w cewce. Wiecie czy można dostać taką cewkę ?? Czy niestety będę zmuszony kupić nowy gwizdek? Pzdr Devolt
W Polskim Radio kiedyś używano tzw. szaf głośnikowych, gdzie były dwa głośniki f-my Goodman. Wysoko tonowy - Trabax często ulegał uszkodzeniu (przerwa w cewce) na skutek stuków przy przełączaniu źródeł dźwięku. Uzwojenie było nawinięte drutem aluminiowym.
Ale co sie zepsulo? Zdechl, nie gra czy co? To jest sredniotonowy. No zdechł, nie gra, przerwa na cewce, ot co. Dzięki za info, i tak bede musiał wymienić komplet, bo padły w obydwu kolumnach...
No power to pewnie wina KBC, ale sprawdzić tego za bardzo nie ma jak :/ Brak podświetlenia do rozwiązania po wymianie KBC. Winą może być spalony bezpiecznik na płycie lub jakiś tranzystorek. Zdażyło mi się że była przerwa na cewce, wystarczyło na nowo poprawić jej luty, ale polecam jej wymianę ;)
Zmierz rezystancje między na wyjściu stojana. Wyeliminujesz przerwę w cewkach.
Spróbuj na innym kole magnesowym. Przerwa na stykach ok 0.3 mm. Przerwa na świecy ok 0.45 mm. Spróbuj wcześniej przyłożyć parę milimetrów od silnika kabel WN bez fajki.
Do sprawdzenia elektrozawór, pompa. Jest zależnośc pomiędzy tymi elementami tzn. jeżeli w obwodzie pompy jest przerwa ( przerwa na wtyczce przy pompie np. brak styku, przerwa na cewce w pompie, lub inst elektryczna do modułu, lub sam moduł ). Możesz jeszcze sprawdzic czy grzałka niema upływności do masy w mega omach.
Spróbuj tak: Wyłącz tv na noc z gniazda sieciowego. Jeśli nie pomoże, to musisz podstawić drugi pozystor. Potraktuj go pętlą zewnętrzną i wyłącz z sieci. A może przerwa w cewce? Choć mało prawdopodobne. Jeśli nie podstawisz nie będzie wiadomo co dalej.
kosiarki przerwa cewce pradu cewce impulsu cewce
citroen xsara paliwo silnik trójfazowy trójkąt gwiazda kondensator drganie styków
saeco vienna młynek mikrokomputer cobra1
Kod błędu P107D11 w Mercedes-Benz - retarder Diagnostyka EGR w Renault Espace IV 2.0 dCi