Może to coś na trasie od tacho na silniku do programatora. Wydaje mi się że niektóre elektroluksy wywalały błąd dopiero po kilkukrotnym pojawieniu się problemu. Kiedyś miałem taki problem że gdy tacho osiągnęło temperaturę 50 stopni do dostawało przerwę i obroty na maksa. Błędu nie było.
Sprawdzałeś czy układ paliwowy nie zapowietrza się przypadkiem?
Obracając bebnem mierzymy omomierzem , powinna być w czasie pełnego obrotu przerwa a później zwarcie na stykach kontaktronu. Omomierzem mierzymy w stanie beznapięciowym.
To nie jest zwarcie!,to są przerwy dlatego na obrotach wirnika występuje większe iskrzenie i wypalenie, polutuj i wreszcie daj spokój.
Ten czarny element, który usilnie obwiniasz to triak. Może być dwojako uszkodzony. albo mieć zwarcie i silnik pracuje na maks. obrotach, albo mieć przerwę i odkurzacz w ogóle nie ruszy. Ale jak już go tak chcesz sprawdzic, to złącz jego dwie pierwsze (licząc od potencjometru) sąsiednie nóżki. Jeżeli faktycznie to wina triaka, to odkurzacz bedzie pracował...
Normalne to jest. Tak się piorą delikatne tkaniny. W mojej pralce też jest podobnie i płukanie też tak wygląda. 3 obroty i przerwa...
Jezeli silnik prawidłowo podłaczony poza pralką nie wiruje to masz przerwę w uzwojeniu szybkich obrotów, silnik do przezwojenia
mr 1015 - czujnik temp. oleju-wartość pomiaru poza zakresem - może być słaby lub zaśniedziały styk lub przerwa , zwarcie. bs 4340 sensor obrotów (abs) lewy tył ma przerwę. bs 4245 prawy tył problem z kołem impulsowym lub odległością czujnika. z tymi BS-ami nie możesz jeździć bo to jest układ EBS i hamulce pracują w trybie awaryjnym z pominięciem elektroniki.
Witam ! Silnik będzie miał za zadanie obracać wałek za pomocą przekładni cięgnowej lub zębatej ( jeszcze się zastanawiam) Chcę aby można było : Obracać silnik w lewo -zaprogramować czas obrotu np. 15s -zaprogramować zwolnienie obrotów silnika np. na 2s przed końcem obrotów -zaprogramować długość przerwy miedzy pierwszym a drugim i drugim a trzecim obróceniem...
Do sprawdzenia styki przerywacza. Ja miałem taką usterkę, że ośka przerywacza kiwała się i można było jechać tylko na wysokich obrotach silnika.
tak - silnik komutatorowy wczoraj do niej zajzalem - jak zwykle upalil się jeden z kabli w kostce przy silniku (zielony), poprzednio zalatanie podobnych uszkodzen w tym miejscu wystarczalo zeby pralke uruchomic ale nie tym razem modul elektroniczny nie ma widocznych sladow uszkodzenia, triak na wszelki wymienilem, do programatora się nie dobieralem...
Pilnie poszukuje schematu ukladu zasilania silnika pradu stalego 24V do pracy cyklicznej: obroty prawe - 5 sek przerwy - obroty lewe - 5 sek przerwy - obroty prawe ... i tak cyklicznie przez 1 godzine - 15 min postoju i cykl od poczatku az do wylaczenia. Czas obrotow prawych i lewych regulowany w zakresie 1 - 3 min. przeniesiono z Upload j.
Ja na Twoim miejscu nie bawił bym się w scalaki i nie wiadomo jakie procki z pralek itp. tylko napisał prosty program np: na arduino uno (gotowa płytka , tylko wgrać program i podpiąć kilka elementów , switchy , przekażniki , diody led , zasilacz ) i zapiął bym do tego jako moduł wykonawczy przez przekażniki np: prosty gotowy sterownik obrotów silnika...
Witam!Jak w temacie - pralka nie pobiera wody.Jakiś czas temu nie chciała chodzić wogóle tzn. nie startował silnik obracający bębnem,więc zostały wymienione szczotki (oczywiście na złe) i pralka raz chodziła raz nie.W końcu zostawiłem ją i tak siedziała nieuruchamiana.Zawiozłem wczoraj silnik do gościa który wymienił mi łożysko,założył dobre szczotki...
Czyli rozumiem że obroty rewersyjne są (czyli w prawo,przerwa , lewo) jeśli tak to sprawdź jeszcze blokadę programatora
Sonda lambda, przerwa w obwodzie
Jest takie coś: STP-541 http://fif.com.pl/produkt/37/601 Z opisu wynika, że mógłbyś zaprogramować czas obrotu (t1), czas przerwy (t2) i ilość powtórzeń takich sekwencji (t1+t2) - tak by uzyskać pełne 360 stopni. dokładność 1 sek - wystarczy?. No i jak rozwiązać kolejne obroty - czy może to się obracać w kółko, czy trzeba cofnąć dokonany obrót z powrotem?
Ale czy pasek nie będzie się wyciągał powodując inne ustawienie trójkątów bo ten pasek czy łańcuch będzie miał długość 3 metry długości po całym obwodzie i jakiego wyłącznika krańcowego użyć . Czy po kilku dziesięciu obrotach pasek się nie wyciągnie czy nie powstanie narastający błąd przesunięcia co spowoduje nie równą płaszczyznę na trójkątach czy...
Sprawdza się oporowość poszczególnych części.Cewki Ale co chcesz sprawdzać jak zwykły miernik nie ogarnia indukcji? a rezystancja jest na tyle mała że nie wniesie żadnej podpowiedzi o sprawności chyba że będzie przerwa.
To silnik do stroboskopu. Wystarczy dołożyc rezystancję szeregową lub ograniczenie prądowe. W.lepszej wersji zastosować przerwę czasową przy nawrocie.
Witam, przyznam, że jestem cienki z mechaniki, a nurtuje mnie jedna sprawa. Chciałem sprawdzić, czy moje auto mam tzw. odcięcie. Ze względu na to, że mam niesprawny obrotomierz - nie wiem jakie to były obroty. Na postoju wrzucilem luz i pedał na chwilę w podłogę, minęły może 2 sekundy i typowej odcinki nie było, ale coś przerwało tak jak puściłbym gaz,...
Przed wymianą silnika możesz go przecież sprawdzić.Nie wiem dokładnie jaki tam idzie silnik ale z tego co sie oriętuje to jest to silnik indukcyjny komutatorowy i spokojnie możesz mu podać zewnętrzne napiecie230v.Przed taką próbą należy zdjąć najlepiej pasek ponieważ silnik ruszy na pełnych obrotach.Możesz też sprawdzić ten silnik bez napięcia miernikiem...
Przerwa pomiędzy cewką zapłonową a kołem jak podaje producent 0.2mm-0.5mm. Ale z doświadczenia 0.2mm jest bardziej odpowiednią. Co do gaźnika to poniżej masz wyciąg z instrukcji. Obroty biegu jałowego 2,800 obr/min. Obroty maksymalne 9,700-10,300 obr/ min.
Witam jestem świeżo po kupnie Suzuki bugmar 125 2004r(gaźnik)chciałbym was zapytać czy po odpaleniu skutera na zimnym silniku lub po 3 godzinach przerwy od jazdy też wchodzi wam na duże obroty przez około minuty max dwie. chwilę przerwy jak obroty są normalne co jakiś czas dodaje sobie gazu silnik.Przy jeździe nie widzę problemu przyspiesza normalnie.Czasami...
Sam czujnik jest zapewne dobry, ale jak widzisz wilgoć włazi do wnętrza sterownika i korodują przelotki pomiędzy warstwami płytki drukowanej. Zrób zdjęcie dobrej jakości od spodu płyty, tylko najpierw umyj IPA, to może uda się wypatrzyć gdzie są przerwy
Szukam prostego programatora który sterował by stycznikami silnika w cyklu : obroty w prawo - przerwa - obroty w lewo - przerwa - itd. Poprzedni ( mechaniczny ) po prostu się rozsypał . Konieczna niezależna regulacja pracy i przerwy ( do kilku minut / kilkadziesiąt sekund ) . Obudowa może być na szynę DIN , zasilanie 220 V . Byłbym wdzięczny za informacje...
Przerwa na przerywaczu i świecy. Potem gaźnik - sprawdź regulację
Nie myślisz, że jakby była przerwa to obrót z tej pozycji w prawo lub lewo wiązałby się z trzaskiem w głośniku? A z drugiej strony. Jak nie ma przerwy to po co R47, 470 k ?
W przerwach między obrotami słyszysz pompę cyrkulacyjną?
Na 100% za duża przerwa na przerywaczu.
Nie napisałeś czy te silniki są obciążone np przekładnią bo wyniki wskazują na to że pierwszy jest bardzo mocno hamowany. Nie ma większej różnicy w rezystancji uzwojeń więc to nie będzie raczej uszkodzenie elektryczne. Jesli chodzi o uszkodzenia - zwarcia powodują pobór dużego prądu a co za tym idzie grzanie silnika, wolne obroty lub ich brak, albo...
Czasami tak jest ze wirnik ma uszkodzone uzwojenie. Pod obrotami się przerwa robi tak kiedyś miałem i też się nameczylem. Bo pomiary w stanie spoczynku w normie ale jak wirnik wejdzie w obroty to ma przerwę w uzwojeniu.
Nie mogę ustawić sterownika pieca co, muszę wchodzić, dokładać co 2 h. Na jakie parametry ustawić czas przedmuchu, przerwę przedmuchu oraz regulacja obrotów? Praca przedmuchu : 20 sekund Przerwa przedmuchu : 25 minut Obroty dmuchawy : 2 bieg
Silnik obrotu talerza i wentylator w czasie pracy po otwarciu drzwiczek jest rozłączany przez krańcówkę drzwiową i tak samo później (oczywiście w trakcie cyklu) po zamknięciu drzwiczek jest ponownie załączany prze tą jedna krańcówkę. Może tam być styk wypalony i dlatego napisałem powyżej post. Przyczyn może być dużo innych (od przerwy na przewodzie...
Od startu bez przerwy na pełnych obrotach?
Wyczyscilem przepustnice. Po krotkich obserwacjach auto nie gasnie ale przy dojeżdżaniu do skrzyżowania wolno obniża obroty z wyraźną przerwą na 1500 obrotach. Co Panowie na to?
Wymieniłem C5 i napięcie na cewce skoczyło do ponad 10V. Reszta pozostała bez zmian. Na programie 50 stopni grzałka włącza się na minutę podczas mycia i koniec. Na programie 65 stopni, po płukaniu też włącza się na minutę i potem tak samo jak wcześniej, wcale. Dodatkowo w trakcie mycia dla 65 stopni, cyklicznie 2 obroty śmigłem i przerwa, dwa obroty...
Chcę podłączyć przekaźnik pod sterownik do pieca na wyjście dmuchawy. Napięcie nie więcej 140V. Gdy podłączę przekaźnik 230V to ciągle bardzo szybko cyka. Prawdopodobnie to skutek zastosowania regulacji obrotów dmuchawy przy pomocy sterowania grupowego. Inaczej mówiąc, nieciągłego zasilania. W odróżnieniu od sterowania fazowego, gdzie triak przepuszcza...
Więc jaka może być przyczyną? Wentylator chodzi bez przerwy na pełnych obrotach.
Najsensowniejszy pomysł to chyba wykrywanie końca obciążenia, czyli gdy prąd spadnie do wartości w stanie spoczynku, Tu chyba musisz doliczyć jakiś czas. Pralka ma takie momenty gdy nie kręci bębna i też nie grzeje bo taki ma cykl prania - np obroty 10s, przerwa 20s, obroty w drugą stronę 10s, przerwa 20s i od nowa. Jak woda już osiągnęła włością temperaturę...
Ciekaw jestem czy podacie przykłady do czego ? Choćby mikrofalówki. Zawsze na koniec programu odzywa się sygnał dźwiękowy, ale on osobie niesłyszącej na nic się nie przyda. A tak: gaśnie światło znaczy koniec pracy i nie trzeba podchodzić co chwilę i zaglądać. Dla głuchych mogłoby to sygnalizować koniec pracy wszystkiego co nie wymaga stałego nadzoru....
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
Podbijam, potrzebny schemat do dokładnie tego licznika, brak prędkości i obrotomierza (gdzieś przerwa w instalacji, przy szarpięciu silnikiem obroty się pojawiły)
Uszkodzony triak w module sterującym silnikiem. Lub taho silnika,zerwany magnes ,przerwa na cewce.
Jeśli stwierdzisz że te katalogowe 7 litrów to jednak za mało , ustaw ile chcesz , wszak to Ty płacisz za wodę . Ja osobiście jestem zadowolony jak woda w mojej pralce sięga poziomem do dolnej krawędzi szkła wziernika. I jak ją widzę tam w przerwie między obrotami bębna z ciuchami.
Tak jak pisze kolega wyżej. Albo zwarty tranzystor sterujący wentylatorem, albo potencjometr regulacji obrotów ma przerwę.
Jaki przebieg ma ta pilarka? Może szukasz problemu w gaźniku, a problem leży gdzie indziej. Może silnik jest nieszczelny i stąd problemy z regulacją i pracą na wysokich obrotach. Pisał,że piła pali dobrze na ciepłym i zimnym więc lewe powietrze można by wykluczyć,ale... Tu problem ma tylko z wejściem na wysokie obroty. Przerwa cewki od magneta dobra...
W zasilaczu kręci się bez przerwy na wolnych obrotach, nawet gdy nie staram się uruchomić. Naciskam POWER i nic się nie dzieje. Wiatraczki stoją. Zero reakcji.
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
Przerwa przewodu czujnika obrotów z lewej strony tył.
Problemem okazał się przewód z przerwą. Zamykam.
tak jak przerwa to brak obrotów
jeśli obroty na praniu są prawidłowe(czyli nie takie jak na wirowaniu)to uszkodzony programator,gdyby był zwarty triak to dostawał by pełnych obrotów W tym programatorze jest styk który zasila modół i to on powoduje że jest przerwa pomiędzy obrotami w prawo lewo on rozłącza zasilanie modułu na parę sekund i załącza z powrotem ,najczęściej właśnie brak...
Można zrobić żeby działał jak "normalny". Jeśli częstotliwość komutacji będzie odpowiednio duża silnik będzie obracał się bez zauważalnych "przerw". Regulacja obrotów odbywa się za pomocą zmiany częstotliwości komutacji.
Nie do końca błąd. Nawet sprzęty z górnej półki jak Stihl mają w zaleceniach instrukcyjnych docieranie na wolnych obrotach. Trzeba to jednak robić z przerwami, np. 5 minut pracy, 10 minut na schłodzenie. Co do pytania autora to mam kosę Demon, też chińczyk, zalecenia 1:25 i ten sam problem z zaolejonym tłumikiem i świecą. Teraz zalewam ją 1:40 z olejem...
Jeżeli przewód zasilający i wyłącznik sprawny, sprawdź przełącznik obrotów prawo-lewo, następnie cewki stojana. Bywa że jest przerwa na jednej z dwóch cewek stojana, lub wypalone styki przełącznika lewych-prawych obrotów.
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
To ja, mam niestety inne doświadczenia - kupiłem kosę spalinową Eurotec , ponad 3konie mocy i zatarła się 1 dnia po niecałych 2 godzinach pracy... Traktowałem ją "delikatnie", bo po prostu chciałem ją dobrze "dotrzeć" żeby mi pochodziła. Mieszanka była bogatsza (1:50) niż zalecane 1:25, robiłem przerwy, średnie obroty... Kosiłem tylko trawę, a nie jakieś...
przerwa na cewce? Tak i do wymiany .
Witam Mam problem z Berlingo 2.0Hdi 2006r po przygazowaniu zapala sie kontrolka awarii silnika. Po podłączeniu komputera wyświetla błąd 1197 (sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny). Silnik utrzymuje normalne obroty ale słychać metaliczną pracę silnika po chwili normalnie i tak na zmianę po dodaniu gazu i przytrzymaniu np. 2500 obr silnik dostaje przerwy...
Błąd informuje o braku pracy silnika .Sprawdź połączenia silnika , prawdopodobnie jest przerwa w obwodzie silnika.
Od pewnego czasu w czasie jazdy dają sie odczuc przerwy w obrotach jak gdyby lekkie szarpnięcia,wymieniłem przewody wn ale problem nie ustąpił,szarpie na gazie i benzynie czy ktos może mnie oswiecić.
Nie wiem czy to tez obowiązuje z polarami ale w indesitcie obroty w jedna stronę+nie przechodzenie programu oznacza uszkodzona grzałkę(przerwa na spirali).
Chodzi mi o to, czy taki regulator/ takie regulatory mają możliwość regulacji napięcia , w tym przypadku obniżenia z podawanego przez źródło 13,5V do 12V lub poniżej. Przy 13,5V non stop ten silnik długo nie pochodzi. Te regulatory to tzw PWM, co oznacza że przez pewien czas podaje pełne napięcie, potem przerwa, a reguluje się stosunek czasu włączenia...
obrotomierz wskazówkowy działa w ten sposób że impulsy z przerywacza podawane sa na filtr filtrujący zakłócenia , następnie odfiltrowane impulsy wyzwalają monowibrator , dający na wyjsciu po każdym impulsie zapłonowym jeden impuls o stałym czasie trwania ( czyli im szybciej kręci się silnik tym impulsy następują częściej po sobie , przerwa pomiędzy...
O ile rozrząd jest dobrze ustawiony to czasami trzeba obroty przytrzymać na podwyższonych tak około 2500 przez około 3min. z małymi przerwami.
Potrzebny jest układ stabilizacji obrotów. W przerwach prądu PWM mierzy SEM silnika i odpowiednio reguluje wypełnienie PWM.
Musisz zadbać o przerwę między zmianą kierynku obrotów.
Witam. Uszczelka musi być i musi być aluminiowa. Ustaw prawidłowo przerwę na przerywaczu bo jak iskra ginie na wysokich obrotach to przerwa jest za duża. Pozdrawiam.
Witam! Nie słyszałeś o PWM (Pulse Width Modulation)? Na zasilanie silnika DC idą impulsy prostokątne, a nie napięcie stałe. Dla silnika nie ma to znaczenia, że dostaje impulsy (bo wirnik ma sporą bezwładność, jeśli tylko częstotliwośc przebiegu bedzie miało odpowiednią wartość). Nie jestem akurat fachowcem w tej dziedzinie, ale częstotliwośc tych impulsów...
2 przewody z silnika to zasilanie i masa pozostałe 2 odpowiadają za obroty z reguły jest nimi regulowana oporność (potencjometr + opór)( oporność jest podłączona między tymi dwoma przewodami)zmiana prędkości odbywa sie poprzez przełączenie na inną oporność i pewnie masz cos uszkodzone w tej podstawowej oporności dlatego idzie ci na max obrotach i może...
Mimo że na starym modóle zapłonowym była na świecy iskra to i tak wymieniłem ten modół na nowy i nagle problemy z przerwami na wolnych obrotach się skończyły... Resztę zrobiłem tak jak mi radził plumbum22 i skuter pięknie chodzi... Dzięki piękne wszystkim za zainteresowanie i pomoc...
To prawie mieści się w normie (różnica ok. 30min). Wczoraj ją obserwowałem i zauważyłem że nie ma różnicy między obrotami wirowania 400/800 po wciśnięciu przycisku "400/800" i ma długie przerwy w praniu ( kilka obrotów bębna - 15 sekund przerwy)
przerwa na uzwojeniu silnika - obroty do prania. Sprawdzić przejście na kostce na podłączeniu silnika
Daj kod błędu. Czy był czujnik poziomu oleju? Nie zrobił zwarcia? Błąd 16705. Czujnik poziomu oleju ok nie zgłasza usterki a po wypięciu pokazuje przerwę w obwodzie. Obroty silnika na rozruchu ok 330
A jak zachowa się klima przy założeniu że presostat ma przerwę? Nie włączy się.
Muszę zrobić układ zastępczy układu zapłonowego do agregatu prądotwórczego. Oryginalna płytka uległa uszkodzeniu i już nie da się jej naprawić, miała mały 6 pinowy procesor który uległ uszkodzeniu. Generalnie to już rozpracowałem połączenia i zrobiłem test na starym module od reweru spalinowego sachs. Agregat ruszył ale pracuje nierówno. W agregacie...
Najprawdopodobniej padł kondensator, ale sprawdź przerwę na platynkach jeszcze. Chyba, że to któryś z tych nowych rometów.
A CZY TEN WENTYLATOREK MUSI PRACOWAC STALE CZY MOŻE PRACOWAC PRZERWAMI?
Witam Chciałem zrobić robota, który pokonałby określoną przeze mnie trasę. Chciałbym to zrobić w możliwie najdokładniejszy sposób ( co do centymetra). Całą konstrukcję mam już wykonaną natomiast problem stanowi zaprogramowanie serwa - nie mam do nich żadnej instrukcji a robiąc to tak na logikę wszystko wychodzi nie tak. Znalazłem gdzieś na forach sposób...
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
Witam. Zakupiłem pompę fotton ft65a aby odpompowac wodę z odpływu wyparzarki oraz zlewozmywaka jednak pompa działa w sposób przerywany ( obrut obrót silnika 10s przerwy obrót silnika) co może być tego przyczyną pompa w specyfikacji ma podane zapotrzebowanie na poziomie 12v 10a DC kupilem zasilacz 12v 8a pompa działała jak wyżej przy zasilaczu 12v 12.5a...
A świeca prawdzona, zwiększ delikatnie przerwę.
Podczas mocniejszego przyspieszania, ruszenia, silnik z przerwami wchodzi na obroty. Dodatkowo na biegu jałowym silnikiem trzęsie i zmienia obroty. Świece oraz przewody wymienione.
Witajcie, mam problem z moim Transitem. Po miesięcznej przerwie jak odpaliłem auto to kopci na niebiesko i przy 2200/2700 obrotach tak jakby szarpał i kopci coraz mocniej. Co może być. W między czasie dorabiałem nowy kluczyk czy mógłby to być problem z IMO? Dodam że przed postawieniem auta na miesięczny odpoczynek było wszystko ok.
F-02 to jakiś problem z silnikiem , prądniczką czy jak zakręci to w prawo przerwa lewo i obroty są wolne ?
Co ma: w moim przypadku nie przełączał kierunku obrotów, było to tak: obraca jakiś tam czas taka sama przerwa i powrót do obrotu w tym samym kierunku. Najlepiej weź i rozbierz zobaczysz lub zmierzysz usterkę zamiast rozważania coby było gdyby. Dowcip w tym że serwis nie zawsze jest taki szablonowy : bo to się popsuło a nie inne, i nie wy bazujesz na...
Wielkie dzięki za pomoc. Bez hamulca, który w moim przypdku nie wchodzi w rachubę rozwiązania nie ma. Ale udało mi się przekonać szefa co do przerw między znianami obrotów.
Raczej powystawowa. Dzięki za odpowiedź. Ostatnie 5 suszeń przebiegło wzorcowo i bardzo szybko. Co 3 wymieniam filtr skraplacza na oczyszczony. Mam takie podejrzenie cze czujniki temp na skraplaczu i parowniku pewno mogą przekłamywać i jak zmniejsza się przepływ powierza wskutek zabrudzenia filtra to po prostu przekroczona jest temperatura i sprężarka...
Podłączałem pod moduł zapłonowy ale tam nie można uzyskać rzeczywistych wskazań tylko np.x2 (przetestowałem wszystkie opcje sterownika)oraz pod wtryskiwacz tam zaś obroty są zgodne ale następują przerwy w odczycie obrotów (niewiem dlaczego). Sterownik to sekwencja Verona. Zależało by mi na takim punkcie który jest najlepszy w tym aucie.
Sam posiadam meganke tylko, że wcześniejszą generacje i szczerze oglądałem te filmiki i na serio ja tam nic niepokojącego nie zauważyłem, jak masz problem z niedziałającą klimą to ją napraw i tyle, a w resztę bym się nie zagłębiał bo możesz niepotrzebnie tracić czas i kasę. Renówki nie grzeszą kulturą pracy zwłaszcza na jałowych obrotach Dodano po 3...
Witaj Kabli nie pomylisz bo to by wtedy nie paliło przynajmniej na 2 cylindry. Tak końcówki na świecach musisz dokładnie po wciskać. Bo tam będą straty a po czasie i to krótkim i tak wypali i kabel i gniazdo cewki. Ważna jest też przerwa na świecy. Dodam że producent robi świece "z jakąś tam" umowną przerwą a konkretny model silnika potrzebuje konkretną...
Witam . Wyprzedzenie zapłonu 3,8-3,9mm . Świeca 0,6mm . Platyny 0,25mm . W pierwszej kolejności ustawiamy przerwę na platynach , następnie wyprzedzenie zapłonu . Dysza wolnych obrotów tak jak podaje kol .JAFO . Warto sprawdzić kondensator . Jeśli powyższe zabiegi nieprzyniosą pożądanego rezultatu Warto przeczyścić tłumik , zanieczyszczony powoduje podobne...
Na kilka sposobów: niekontakt czasowy na przewodzie sygnałowym sondy; przerwa w dostawie paliwa do cylindrów ; uszkodzona sonda. To jeszcze nie sprawdziłeś , od czego jest przekażnik , który "przerywa"?
MID 144 PID 91 Położenie pedału gazu w procentach Otrzymane z czujnika sygnału napięcie jest powyżej 4,3 V, jednostka sterująca pojazdu traktuje jako usterkę i generuje kod błędu. Możliwe przyczyny: Przerwa w przewodzie do masy. Przerwa w przewodzie zasilania. Zwarcie przewodu sygnałowego do wyższego napięcia. Wadliwy czujnik. Uszkodzony włącznik jałowych...
Na poprzednich świecach miałem ustawiona przerwę 0,7 i było jeszcze gorzej auto nie pracowało prawidłowo nawet na wolnych obrotach. Przy nowych jest fabryczna przerwa 1,1.
EBS 4616 - Czujnik koła koło 3: Uszkodzony przewód podłączeniowy lub uszkodzony czujnik Status błędu: FMI 9, błąd urządzenia. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na żółto. Skutek błędu: Nadzór ABS ograniczony lub wyłączony, nadzór ESP wyłączony, nadzór regulacji momentu holowania (DTC) jest być może wyłączony, ASR jest...
Zapłon jest bateryjny z mechanicznym przerywaczem. Energia iskry na wysokich obrotach zależy od czasu (a więc i kąta obrotu wału) zwarcia styków przerywacza- im mniejsza przerwa tym dłuższy czas zwarcia i energia iskry większa. Jednocześnie ze zmniejszaniem przerwy maleje prędkość rozwierania styków i rośnie ryzyko iskrzenia styków na wolnych obrotach....
Wyprzedzenie zapłonu 2,8-3,0mm przed GMP, przerwa na platynkach 0,3-0,4mm. Przerywacz w trakcie obrotu wału musi się zamykać, iskra pojawia się w momencie rozwarcia. Jeśli dobrze (szczelnie) poskładałeś silnik to musi palić. Jak nie z kopki, to na pych. Nie piszesz nic o gaźniku, a on też może być winnym tego, że silnik nie pali. PS Możesz jeszcze sprawdzić/podmienić...
Całkiem możliwe, że rozrusznik bo od jakiegoś czasu odpalał mi z małą przerwą tzn. po przekręceniu zapłonu robił jeden obrót chwilka przerwy i kręcił już dale. W poniedziałek rozbiorę go i sprawdzę.
stm32 przerwa przerwa szarpie obrotach corsa obrotach
interfejs optyczny licznika corsa przyspieszaniu rezonans karoserii
wizjer smart regulator ładowania
Błąd pliku DUI70.dll w systemie Windows: przyczyny i rozwiązania Pojedyncze mruganie czerwonej diody w Kukirin G2 Max - przyczyny