Nie, bo nie jest lutowany. Po prostu się przerwał. Musisz go przylutować, albo kupić nową "obsadę pierścieni do zwijacza" (jeżeli to ta wersja zwijacza). http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Tak też mogło się stać. Przewód jest zgrzewany do pierścienia. Tam też można szukać przerwy. Taki pierścień można zakupić...
Miałem tak przy pękniętych pierścieniach ABS. Piasta skorodowała pod pierścieniem i rozwaliła pierścień. W jednym miejscu miał przerwę i system interpretował to jako uślizg koła. Po wymianie piasty z pierścieniem problem ustał.
Jak robiłeś remont to był szlif, honowanie czy wymiana kompletu? Może źle dobrany tłok. Ja jak nie mam czym zmierzyć a jest komplet to patrzę na przerwę w pierścieniu .To żadna w sumie profi metoda,ale chociaż tak sprawdzam poprawność.
Super, a jak się to ma do sworznia?Boki tłoków często są przytarte więc wypadało by żeby łączenia tam chyba nie było. A łączenie sprężynki masz po przeciwnej stronie czy na środku miedzy przerwami pierścieni ?
(at)iskrownik , jeżeli dobrze pamiętam, wirnik jednoklatkowy silnika trójfazowego badało się, zasilając stojan bardzo obniżonym napięciem i obracając wolno wirnik ręcznie. Wówczas na amperomierzach kolejnych faz w stojanie następowało wahnięcie wskazówki w przypadku przerw prętów, pierścieni zwierających. W przypadku dobrej klatki amperomierze nie...
Sytuacja opanowana, tak naprawdę znaczenie miała przerwa czujnik - pierścień, w sumie jej brak. Regulacja przerwy pomogła. Dziękuje koledze Pati za trafną sugestie na PW.
Witam wszystkich i mam pytanie dotyczące pierścieni jaka powinna być minimalna i dopuszczalna maksymalna przerwa na pierścieniach z góry wielkie dzięki za podpowiedzi pozdrawiam
Zamki na pierścieniach doszlifowałeś? Jak jest za mała przerwa na zamku to jak się zagrzeje to jak ma nie szurać? ;)
http://obrazki.elektroda.pl/4805258800_1... pamiętaj aby przerwy w pierścieniach mijały się co 120 stopni
Zmierz przerwy w zamkach pierścieni.
Sprawdź: - czujniki EBS pod kątem rezystancji i uszkodzeń po obu stronach, prawa/lewa - przewody tych czujników pod kątem uszkodzeń przetarć, przerw - pierścienie impulsacyjne w obu piastach, czy nie są uszkodzone, krzywe, skorodowane - czy nie ma luzów na piastach, bo może łożyska się kończą i tym samym zwiększyła się przerwa między czujnikiem a kołem...
Prawdopodobnie przerwa na uzwojeniu wirnika. Albo zużyte pierścienie.
Jaki jest model piły (popraw temat) Sprawdź uszczelnienia wału i połączenia gaźnika z cylindrem, jak wygląda sprawa z kompresją (tak się dzieje przy zużytych pierścieniach). Przerwa na elektrodach świecy jest prawidłowa?
podejrzenie pada na zbyt małą przerwę na zamku pierścieni- pierścienia. Pod wpływem temparatury rozszerza sie i wiadomo co się dzieje.
sprawdzałeś przerwę na zamku pierścieni? tłumik nie jest czasem zatkany?
Spadek napięcia przy wzroście obrotów silnika wskazuje na niesprawność alternatora. A może to być zużycie szczotek, zużycie pierścieni ślizgowych, przerwa w połączeniu pierścień-uzwojenie wirnika lub zwarcie na uzwojeniach stojana.
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Czy "progi" pod łapkami nie są uszkodzone ?
Jakiej średnicy są tłok i cylinder, czy są do siebie dopasowane, czy nie są jajowate? Czy pierścienie są dobrze dopasowane do rowków w tłoku, jaka jest przerwa na pierścieniach po włożeniu w cylinder? Gaźnik był czyszczony, regulowany?
Witam Volvo 2.4 d5 163 KM, kod silnika d5244t jak przekładam koło zamachowe z manuala na automat to nie pokrywa się pierścień czujnika wału, koła zamachowe różnią się miejscem przerwy w pierścieniu czujnika wałka miał ktoś taki przypadek? https://obrazki.elektroda.pl/2478900000_...
mam pytanie do bardziej doświadczonych: jak będzie przerwa w obwodzie wzbudzenia t.z. zużyte szczotki , pierścienie,lub przerwa w uzwojeniu wirnika, przerwa na przewodzie niebieskim z lampki na zacisk D+ w alternatorze - czy będzie się świeciła kontrolka ładowania po załączeniu zapłonu nie uruchamiając silnika ??? Regulator i szczotki wykluczam,bo...
Witam. Moim zdaniem jeżeli ucieka powietrze przez skrzynię korbową podczas postoju to znak że: 1 zawory zwrotne między turą tłoczną a zbiornikiem nie trzymają. 2 któryś z zaworów tłocznych w głowicy też nie trzyma. 3 na zamkach pierścieni misi być przerwa ponieważ jak pierścień się rozgrzeje do temperatury pracy zwiększa swój obwód, a 0,35 milimetra...
Kolego przed wymianą pierścieni i " naprawą " silnika było git? Jak tak obstawiam brak przerwy na pierścieniach które zostały wymienione.
Sprawdź te kody jeszcze raz . Jeśli jest jakiś kod w MID 136 typu elektrycznego lub mechanicznego to należy tą usterkę usunąć . Czujniki ABS mogą mieć właśnie te uszkodzenia . Jeśli jest uszkodzenie elektryczne czujnika to po wymianie na sprawny kod znika a jeśli jest uszkodzenie mechaniczne świadczy to o zbyt dużej przerwie między czujnikiem a pierścieniem...
Na odwrotnej stronie białego koła są dwa metalowe pierścienie (jeden z przerwą) połączone elektrycznie, do pierścieni dotykają dwie szczotki. Jedna ze szczotek jest dołączona do plusa po stacyjce, druga do silnika, gdy podczas pracy wycieraczek przełącznik przestawisz w położenie wyłączone, białe koło będzie napędzane aż szczotka trafi na przerwę w...
Przepchnij same pierścienie przez cała długość cylindra i obserwuj przerwę na zamku czy się nie zwiększa. Jeśli cylinder jest nierówno zużyty to raczej wymiana szczególnie, że silnik masz już w częściach.
Jeśli mnie pamięć nie myli to "Sonatina" różniła się od "Sonatiny II" tylko tym, że w tej pierwszej były fale średnie podzielone na dwa podzakresy w w tej drugiej były dwa zakresy fal krótkich. Wygląd zewnętrzny był identyczny. Natomiast "Nokturn" różnił się tylko tym, że miał plastykową skrzynkę. Gałki miał takie same jak "Sonatina". Były to czarne...
A przerwa na pierścieniach właściwa ?
Przerwa zależy od średnicy i materiału z jakiego jest wykonany pierścień. Briggs w starych serwisówkach podaje, że przerwa dla nowego pierścienia, powinna wynosić 0.0015 cala na każdy cal średnicy cylindra. Przeliczając, 0.0015 cala to 0.037 mm razy średnica cylindra w calach. Na zdjęciu masz przykład, dolny to pierścień do wymiany a górny jest nowy....
Czyli co złożyć spowrotem i może się to dotrze?Odpalac i niech to pracuję robić mu przerwy?
Świeci się cały czas ebs na pulpicie ,podłączany był komputer i pokazały przerwy w obwodzie,nie zawsze ,prawe przednie koło,lewe przednie koło.Zdjąłem koło prawe i lewe wymieniłem pierścienie .Pojechałem na przejażdżkę i przejechałem do domu podłączyłem komputer i pokazało zero błędów. Dodano po 3 dodam ze czujniki były sprawdzane i przewody które dochodzą...
Zamków może nie być, nie każdy tłok je ma. Byle pierścienie miały zamki odpowiednio poukładane. Sprawdź przerwę na pierścieniu.
Nadmierny luz na łożysku też. Za duża odległość pierścień czujnik. Podaj nr kodu błędu z dopiskiem. Są przynajmniej 3 różne wersje błędu (zwarcie do masy , zwarcie do plusa/przerwa, nieprawidłowy sygnał).
No to jak nie dotarty to nie uzyskasz nie wiadomo jakich wyników. Sprawdź szczelinomierzem przerwę na zamku pierścienia wsadzonego w cylinder. Możesz też zmierzyć luz pierścienia w rowku tłoka.
no to sprawdź szczotki, zobacz czy wirnik nie ma przerwy, pierścienie itd. zrób cały przegląd alternatora wymień co uszkodzone i musi być dobrze a koszt będzie mniejszy niż kupić inny ze szrotu który nie wiadomo czy dobry a swoją drogą to myślałem że wymieniłeś na nowy
Odizoluj aż do pierścieni i zobacz gdzie przerwa.
najczęściej wirnik ma przerwę przy pierścieniu więc jest to do naprawy bez przezwajania
Dziś podczas wymiany głowicy zauważyłem, że gdy tłok jest w DMP to między tłokiem a cylindrem jest przerwa jakieś 0,7mm. Nie wciskajcie chłopu kitu! Najpierw poczytajcie jak i gdzie mierzy się luz między tłokiem a cylindrem. Cylinder jest wyrobiony gdy górny pierścień zostawił na cylindrze wyczuwalny próg (to tak na oko), a dokładnie to trzeba zdemontować...
Naciągnięta membrana pompująca może powodować zalewanie świecy. Pierścienie do wymiany na sto procent, przerwa na zamku powinna być grubości żyletki. Wymień wyreguluj gaźnik i będzie działać. Wężyk, o który pytasz, to sterowanie pompki paliwa w gaźniku.
Wydaje mi się, że najprostszym rozwiązaniem było by naklejenie na pierścień motoreduktora i na wał ślimaka (jeśli jest taka możliwość) srebrnych pasków z kilkoma czarnymi przerwami i zamocowanie dwóch czujników optycznych (dioda podczerwieni i fototranzystor). Procesor porównywał by liczbę impulsów z czujników i jeśli ze ślimaka otrzymał by mniej zgłaszałby...
Możliwe że jest za duża przerwa pomiędzy czujnikiem a pierścieniem abs.Ewentualnie wtyczki,wiązka do przejżenia lub luz na łożysku piasty i "odjeżdza" pierścień od czujnika.
Nie jest zrozumiałe dla mnie czemu się Panowie tak czepiacie elektroniki? Sterownik można odłączyć i silnik powinien wtedy pracować na maxa. Elektronika dała by inne objawy. Osobiście przypuszczam na granicy z pewnością, że może być przerwa pomiędzy końcem któregoś z uzwojeń a wycinkiem komutatora, może też być uszkodzone łożysko lub jego gumowy pierścień...
.. Wiem, że dzieje się to tam gdzie czytnik był wymieniany. Czy zna ktoś jaka powinna być idealna szczelina pomiędzy elementami ABS. Pozdrawiam, Darek na pierwsze.. czytnik? Pierwszy raz słyszę takie określenie czujnika. na drugie.. konstrukcja tego zdania chyba lekko nie po polsku. No i jakimi elementami ABS? Tak to wygląda jakbys nie wiedział o czym...
Znaczy na co ? Na koło zamachowe, czy na uniwersalny pierścień zębaty na nim ?. Zresztą - w obecnej chwili 90% rozruszników masz na magnesach stałych, prosta eliminacja zwarcia/przerwy w wirniku, po cóż komplikować sobie życie stołem?
Niebieska masa naklejona na uzwojenie przez producenta, tak jakby uzupełniała wagę w miejscu gdzie jest przerwa w pierścieniu blokującym łożysko. Jest dokładnie w miejscu pustki tego pierścienia sprężystego (nie zeger). Wydaje mi się że podczas produkcji został pominięty proces wyważania, a ta kropka zawsze jest w miejscu pustki.
Kolego musisz więc rozmontować alternator być może że kończą się pierścienie ślizgowe lub jest przerwa między pierścieniami i wirnikiem ,sprawdź też połączenia przewodów na stojanie oraz śrubę która wyprowadza napięcie z alternatora czy ma dobry styk z płytką prostownika.
Widzisz, serwisowy ekspert od zaworów i pierścieni bajki opowiadał, bo chciał Ci sprzedać nową kosiarkę. Zamykaj kranik paliwa po skończeniu koszenia. :D
Koledzy drodzy:D Mam taki problem ze słynnym silnikiem "esiokiem" :D A więc, strasznie dymi ale na wyższych obrotach nie, czasem traci moc, a czasem tak jakby coś się odetkało zero dymu i super moc :/ Pewien gość bawił się z pompą bo sprężyna pękła i rozleciała mu się przy tym sekcja, drugi powiedział "co za koleś", trochę się sekcja zarysowała. Wsadziłem...
Typuję na uszkodzenie wiązki lub samej wtyczki od czujnika położenia wału. No chyba że po tej operacji ze skrzynią coś jest z kołem zamachowym nie tak albo czujnik położenia wału źle odczytuje przerwy w pierścieniu koła zamachowego. ( jeśli była pogięta tarcza to przerwy są złe względem czujnika i raczej jest ona do wymiany) Temperatura by tu wszystko...
Po to aby zamki (miejsca gdzie pierścienie posiadają przerwę) nie przesuwały się poprzez otwory w cylindrze (otwory ssania, i wydechu) A tym samym końcówki pierścieni (które to sprężynują, wiadomo w jakim kierunku) nie wadziły o krawędzie tych, ze otworów. Nie tylko - czasami podcięcia na tłoku w dolnej części są niesymetryczne - przy odwrotnym założeniu...
Jakiekolwiek pomiary pasowania po obróbce były przeprowadzone, czy składanie na chybił-trafił? -średnica każdego cylindra w 3 punktach -średnica każdego tłoka -pasowanie tłok-cylinder jak podaje producent -przerwa na każdym pierścieniu i każdym cylindrze -pasowanie panewek głównych i korbowodowych?
Zrób test z kimś do pomocy, podczas jazdy obserwuj prędkości wszystkich kół czy jest coś dziwnego w momencie wystąpienia usterki Demontowałeś tarczę do wyczyszczenia pierścienia magnetycznego? Ja nie sprawdzałem żadnego zasilania, miałem błąd związany ewidentnie z przerwą w obwodzie
dorzucę trochę faktów... zrobiłem diagnozę komputerową. Błąd DF067 - Połączenie pierścień czytnika - dekoder, przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa zasilania . Na wtyku od pętli są 3 przewody - jeden masa, jeden 12V i jeden 8,8V - bez znaczenia czy zapłon włączony czy wyłączony napięcia są te same. No i teraz rozkmina.... potrzebuję schematu immo...
witam cię, ciężko jest określić stopień zużycia elementów, po tym opisie, pierścienie po demontażu można sprawdzić wkładając je do cylindra i zobaczysz czy schodzą sie do siebie czy w miejscu połączenia jest przerwa jezeli nie zejdą sie to zn że są zużyte, Maksymalne przerwy na "zamkach" górny - 0,3 mm środkowy - 0.6 mm olejowy - 0.6 mm Prawidłowa...
Lekko kiedyś "przypuchł" - na szczęście ślady są w obrębie płaszcza tylko, główka tłoka sprawia wrażenie nie ruszonej. Będą jeździć. Dalej - nie rozpędzaj się z wymianą pierścieni - sprawdź przerwę na zamkach, najlepiej na górnej krawędzi cylindra i podaj wartość.
ok. a jaka powinna być"przerwa" pomiędzy czujnikiem a pierścieniem?
To zależy skąd idą te dwa zasilania. I czym idą. W praktyce należy przełączać z przerwą. Żeby łączyć w pierścień trzeba by mieć przystosowaną do tego sieć a to się nie opłaca przy 400 V. Za dużo zachodu a korzyści żadne.
Witam jak wyżej w temacie w pandzie jaki typ czujnika jest??? tzn wiem że są czujniki które zczytują ze zwykłego pierścienia stalowego z przerwami a są czujniki, które zczytują z pierścienia magnetycznego drugie moje pytanie to gdzie jest osadzony ten pierścień? na tarczy? lożysku? a może na przegubie
Szukaj przerwy na uzwojeniu albo nowy wirnik....(jeden pierścień to początek, a drugi koniec uzwojenia)
Dostałam inna poradę, że nalezy specjalnym kluczem przekręcić sam ten pierścień z narysowana skalą i po to mogą być te dwie przerwy. Jeżeli się nie uda dzwonię do Spółdzielni... Dokładnie to trzeba zrobić. Po przestawieniu na "8" proponowałbym jeszcze złapać trzpień kombinerkami i poszarpać nim z wyczuciem, wpychając do środka i wyciągając. Niewiele...
Wyszło szydło z worka wszyscy badali elektronike a tu nie ma sprężania. Tłok 1 -6bar 2-6bar 3-8.5bar 4-12.5bar Drodzy koledzy potrzebuje teraz następujące parametry- średnica cylindra,tłoka, przerwa na pierścieniach. I jak myślicie wymiana pierścieni+zrobienie głowicy wystarczy? Pasuje żegy jeszcze z dwa lata pojeżdził.
A więc panowie sytuacja wygląda następująco. Sprawdzilem kompresję i po dłuższym kręceniu osiągnął ok 4-5atmosfer. Więc postanowiłem Rozebrac górę silnika. Zawory całe bez śladu nadpaleń. Zmierzyłem stary tłok 66,5mm pierścienie podjechane z przerwa na zamku ok 3-4mm. Postanowiłem kupic nowy tłok i pierścienie 67mm. Uszczelki oczywiście nowe. Zawory...
W takim razie bladego pojęcia także nie mają osoby na tym forum (które uważały się za specjalistów od tego typu rzeczy), bo oni polecili mi zakup tamtych pierścieni, zamienników, które są dedykowane do mojego modelu pilarki. Konkretnie, to chodzi o Twoją poradę odnośnie przerwy zamka pierścienia. Brak szczeliny w nim, to zakleszczenie pierścienia w...
cylinder i tłok - OK bez śladów zatarcia. ?? W jakim stanie są pierścienie? Pilarka ma swoje lata, i mogą być wytarte. Sprawdzałeś przerwę na zamku pierścienia?
Jeżeli masz alternator rozłożony to sprawdź: Wirnik: czy nie ma przerwy - mirnik między pierścienie(powinien pokazac jakąś opornośc) i czy nie ma do masy - miernik między pierścień i oś(tu miernik nie powinien nic pokazac).Do sprawdzenia przebicia międzyzwojowego potrzebny jest specjalny przyrząd. Stojan: czy nie ma przerwy - miernik wpinasz między...
W szczególności podaj z której wersji korzystałeś, z całej płytki, czy tej uproszczonej wersji? Sprawdź dokładnie połączenia pinów między płytkami na złączu 20 pinowym. Bardzo często przy rozlutowaniu odpadają przelotki w otworach i powstają przerwy między pierścieniami lutowniczymi, a ścieżkami. Lutując później tylko z jednej strony cyna nie łączy...
Jaka rezystancja powinna być na wale (tj. w punktach styku szczotek) tego generatora? Na pierścieniach ślizgowych wirnika powinieneś mieć poniżej 100 om. Pomiar przy odłaczonym regulatorze. Wynik 6,7Mom świadczy o tym że masz gdzieś przerwę w obwodzie magnesicy(wirnika).
Wyrażnie przedstawiłem przebieg prądu stacyjka - regulator napięcia aż po pierścienie wirnika i wystarczy miernikiem lub zwykłą żarówką nawet 2 Watową prześledzić obwód zasilający regulator napięcia.Jedną z przyczyn braku ładowania może być również przerwa na uzwojeniu wirnika alternatora w postaci zimnego lutu na jednym z pierścieni doprowadzających...
Tak jak pisze manta możliwa za duża przerwa lub uszkodzony pierścień magnetyczny. Do mechanika jedziesz z samochodem a on ma zamówić i założyć części. Wtedy mechanik jest odpowiedzialny za całą naprawę. Do piekarni też idziesz ze swoją mąka ;-) Tester do sprawdzania czujników abs i sprawdzić ile jest impulsów na obrót. Tester kosztuje ok 3000zł Dlatego...
Na jakiej zasadzie działało wybieranie numeru oparte tylko na przekaźnikach? Cała tajemnica w przekaźniku "seryjnym". Miedziany pierścień powodował opóźnione zwalnianie jego styków. Dzięki temu można zbudować dwójkę liczącą i wykryć przerwę międzyseryjną.
Nigdy nie mierzyłem przerwy.Patrzę na prześwit na łączeniu.(0,20-0,30)przyłóż nowy pierścień na samą góre tulei.Tam nie jest nic zużyte przemierz przerwy.(mówiłeś że masz pierścienie)Pozdrawiam Janusz. Poczekajmy aż wypowie się jakiś szlifierz.
W takim razie jestem dobrej myśli co do efektów tego remontu. Porównując luzy na starych pierścieniach to zgarniający miał przerwę ponad 2 mm a uszczelniające dobrze ponad 1 mm.
A wiesz może jak to jest bo ja mam zwykłą manetkę do wycieraczek, a była jeszcze w niektórych wersjach taka manetka z pierścieniem obrotowym sterującym długość przerw na pierwszym biegu przerywanym wycieraczek. Manetki maja identyczne mocowanie i taką sama kostkę przyłączeniową i ogólnie są identyczne. Czy taka z pierścienem będzie u mnie działała?...
Witam, mam problem ze swoim autem, a mianowicie przestał w nim kręcić rozrusznik i miga kontrolka od immo. Po podłączeniu w immo wyskoczył błąd DF067 połączenie pierścień czytnika dekoder przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa, może ktoś już miał z tym problem i wie co to jest ?
zamek to jest przerwa na pierścieniach, względem siebie najlepiej ustawić je np. co 90 stopni. sprężarki chłodnicze pracują w obiegu zamkniętym. instalacje chłodnicze wyposażone są w odolejacze, gdzie odseparowany olej spływa do zbiornika oleju, a następnie jest dozowany np. przez zawór pływakowy do kartera sprążarki.
Z filmu kolega się nauczy diagnozować pierścienie. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] A tutaj jak mogą być zużyte ok 2 mm przerwy. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] Dla pojemności 70cmm dopuszczalny luz będzie dużo mniejszy ok. 0,06 - 0,08mm (dokładny luz można znaleźć w instrukcji serwisowej...
Cyt : : A taki "odklejacz do łożysk" to zaj...a sprawa przy maszynach np. komutatorowych, gdzie pomiędzy łożyskiem a komutatorem czy pierścieniami ślizgowymi masz 2-3 mm przerwy. Faktycznie, tym bardziej że można sobie dorobić kilka pierścieni redukcyjnych na różne łożyska.
Zgadzam się z przedmówcą.Pierścieni się nie toczy tylko zmienia,bo po przetoczeniu robi się za duża przerwa między pierścieniami a szczotkami.,szczotki się wtedy skosują,krzywo wycierają a w rezultacie zwiększają iskrzenie.A teraz kontrolka - faktycznie ona jest w obwodzie ładowania tak jak i w "maluchu".Żarówka się przepali ładowania nie będzie.
Ślad honu zawsze zostaje,pytanie tylko czy wszędzie. Ja homuję jak trzeba,a przeważnie trzeba. Współczesne auta maja bardzo cienkie pierścienie i bardzo słabo sprężynujące,są doszczelniane gazami w rowku.Z tego powodu nie zużywają tak gładzi jak kiedyś,gdzie jeden pierścień był stalowy pozostałe żeliwne i na dodatek olejowy ze sprężyną rozpierającą...
Kupiłem nowy pierścień (46 x 1,6 mm) i ku mojemu zdziwieniu jak mierzyłem sam pierścień w cylindrze (w górnej części cylindra) miał on na oko około 3 mm luzu przy zapięciu i tu pytanie czy to nie za dużo? Nie mam doświadczenia z takimi silnikami, a dodam że znanych mi konstrukcjach motorowerowych taka przerwa byłaby zbyt duża... Pierścień zmontowałem...
Po niespełna miesięcznej przerwie wracam do remontu. Głowica jest naprawiona, zostaje teraz kwestia pierścieni. Panowie, czy wymieniając pierścienie szlifowanie lub honowanie cylindrów jest niezbędne? Ślady honowania są widoczne, na cylindrach nie ma żadnych pionowych rys, próg jest minimalny, praktycznie niewyczuwalny, rowki w tłokach są ok. Przebieg...
Jeżeli jest to sinik 4T to rysa na tłoku pod pierścieniami jest niegroźna, ale czemu powstała i czy powstanie tej rysy nie jest związane ze spadkiem mocy. Jeżeli na cylindrze nie ma rysy to jest ok. Sprawdź pierścienie czy się nie ukruszył i ile jest przerwy między końcami po włożeniu pierścienia do cylindra. Może któryś zawór się nie domyka.
Masz przerwę w obwodzie wzbudzenia: kabel DF, sczotka, pierścień, uzwojenie wirnika,szczotka i.... MASA! Zmierz rezystancję między DF a masą SILNIKA.
Po przekręceniu zapłonu powinna świecić kontrolka od aku., po odpaleniu powinna zgasnąć. Przyczyn może być wiele: -rozładowany aku., -uszkodzony regulator, skorodowane lub luźne przewodu przy alternatorze, -przepalone uzwojenie na alternatorze, -szczotki nie przylegają do pierścienia, -przerwa między alternatorem a lampką kontrolną. Ogólnie alternator...
Przerwa w uzwojeniu magneśnicy, zwarcie przewodów ( w okolicy pierścieni ślizgowych)/ uszkodzony regulator . Diodom daj spokój.
Łożysko pada od rdzy albo braku smaru. Jak nawet było zatopione to jak ktoś dużo jeździł i nie stało to woda wyparuje z łożysk i nie zdąży zrobić wżerów. Stare samochody muszą jeździć może krótkie trasy ale przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Długie stanie szczególnie pod chmurką to wilgoć a czas plus wilgoć to korozja a za nią ciągnie się pasmo nieszczęść...
Kto Ci takich bzdur naopowiadał o tej przerwie na zamku.
Na początku (pierwsze 200/300 km) możesz lać nawet 180-200 ml na 5l, później 150 na 5l wydaje się być w porządku. Zestaw jak zestaw, cylindry zazwyczaj są w porządku, tłoki słabej jakości. Poza tym, nie 90, a 74 cm3. Jeśli wszystko dobrze poskładałeś, dobrze założyłeś zabezpieczenia sworznia tłoka, plus trafiłeś na luźniej spasowany zestaw, to powinien...
Magnesy zleciłem do namagnesowania , jeszcze nie dotarły do mnie. Między czasie po dokładnym sprawdzeniu uzwojeń wykryłem przerwę pomiędzy pierścieniem ślizgowym na wirniku magneta, a cewką WN. Wystarczyło przewiercić wiertłem 2mm od końcówki cewki w kierunku pierścienia ślizgowego i o dziwo nastąpiło połączenie elektryczne. W otwór wcisnąłem kawałek...
Pierwotna sztuka była w 3 elementach. Druga sztuka która wytrzymała kilkanaście otworów miała tylko jedną przerwa czyli tak jak by pierścień był przecięty nożyczkami. Do kolejnej sztuki jeszcze nie rozbierałem więc rozbiorę i wstawię zdjęcia. Dodano po 29 Rozkręciłem i jestem zdziwiony pierścień jest cały więc pewno coś jeszcze jest uszkodzone skoro...
Napisałem w nowym temacie bo tamten dotyczył raczej diagnozy oleju na tłokach. Poradźcie, bo chciałbym to już poskładać, czy wymieniając pierścienie szlifowanie lub honowanie cylindrów jest niezbędne? Ślady honowania jako tako są widoczne, na cylindrach nie ma żadnych pionowych rys, próg jest minimalny, praktycznie niewyczuwalny, rowki w tłokach są...
Co za olej tam lejesz, że tyle nagaru. Włóż, sam pierścień, do cylindra i napisz jaka jest przerwa na zamku. Sprzęgło jest sprawne?
Kolego nie ma co gdybać i zgadywać :D Koledzy wyżej napisali co trzeba zrobić. Ja dodam, że jeśli masz możliwość to możesz sprawdzić, czy jest wymagana przerwa pomiędzy czujnikiem a pierścieniem oraz czy nie jest to zbyt zabrudzone.
To wszystko zależy od tego w jakim stanie są pierścienie oryginalnego tłoka ( trzeba sprawdzić po włożeniu zdjętych pierścieni do cylindra i ocenić wielkość przerwy na zamkach ). Ważny oczywiście jeż też stan gładzi cylindra. Jeśli zdecydujesz się na montaż nowego tłoka to zwróć szczególną uwagę na ustawienie pierścieni według kołeczków w tłoku aby...
Radzę znależc kogoś z dobrym programem diagnostycznym (PPS, Leksja,Proksja)oprócz kodu błędu wyswietla się wtedy opis .Jesli jest opis błąd czujnika spójnośc,może byc przyczyną niewłaściwa przerwa ,lub zabrudzenie,lub uszkodzenie łożyska(pierścienia).Jesli jest opis bład czujnika przerwa w obwodzie, zwarcie do plusa lub minusa, wtedy jest przerwa w...
Zobacz gdzie jest przerwa,ogladnij tam gdzie dochodzą końcówki izwojenia do pierścieni,czesi tam nie lutowali ,a zgrzewali,lubiało popuścić.Następnie popatrz na miejsce gdzie uzwojenie wychodzi z karkasu,tam powstawały naprężenia.
sygnał z czujników (jest ich 4 po 1 przy każdym kole) idzie bezpośrednio do komputera absu a następnie przekazywany do pompy absu. Przyczyny awarii: 1- uszkodzony czujnik 2- zabrudzony czujnik 3- pęknięty lub mocno skorodowany pierścień na przegubie lub piaście 4- zbyt duża lub mała odległość między czujnikiem a pierścieniem 5- przerwa na kablach między...
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Pytanie pewnie trywialne dla profesjonalistów. Rozsypało się łozysko, w krzyżaku została bieżnia, którą jak mi się wydaje blokuje pierścień z przerwą (pewnie ma jakąs fachową nazwę, cośtam-ring...). Jak usnąć ten pierscień i zdemontować resztki łożyska ? Pierscień wygląda jak ponizej, wystaje na jakieś 1-2 mm. http://obrazki.elektroda.net/40_12168494...
Jak w temacie po wymianie pierscieni trudno ją uruchomic.Jak zdejmę filtr paliwa to zapala.Jaka powinna byc przerwa cewki na magnecie.
przerwa zamek pierścień stm32 przerwa przerwa pierścień wału
laptop wyłączać chwila z18xe wymiana silnika pendrive odczyt linux
aparaty słuchowe aparaty słuchowe
Wysokie obroty silnika po uruchomieniu - przyczyny i diagnostyka Wzmacniacz WS432: Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych