Wyczyść styki przerywacza to po pierwsze, przerwa nie może być zbyt mała. Jeżeli przy większej przerwie przerywacz nie działa, zwiększ nieco napięcie.
Z moich "doświadczeń" wynika że w WSK 125 im mniejsza przerwa na przerywaczu tym lepiej, młoteczek i kowadełko dość często iskrzą i wypalają styki tym samym samoistnie zwiększając przerwę. Co z kondensatorem? Przerywacz dobrze oczyszczony ze "śmieci", mam tu na myśli namagnesowane opiłki metalu, elektryczne przejściówki karter-a mają dobrą izolację...
Znikająca iskra to może być uszkodzony kondensator, luźny albo przetarty przewód, uszkodzony przerywacz albo... niestety bicie na wale w wyniku czego losowo zmienia się przerwa na przerywaczu.
Ustaw najpierw dobrze zapłon, wykręć świecę, ustaw tłok 3mm przed górnym położeniem w tym momencie powinna być iskra, czyli przerywacz powinien się otwierać. Przerwa na przerywaczu 0,2-0,3mm no i powinno być ok.
Trochę marnie kiedy dordztwem zajmują się ludzie nie mający z zagadnieniem zbyt wiele do czynienia. Ale to chyba nasz specyfika , że jeśli nie potrafisz zrobić to doradzaj innym. Z tym pojazdem miałem do czynienia dawno temu ale coś jeszcze pamiętam. A więc po pierwsze po czym wnioskujesz, że te kondensatory są uszkodzone (czy mierzyłeś ich parametry)?...
Jest to zapłon bateryjny.Przewód ze stacyjki z poz 15 lub54 jest wpięty do cewki zapłonowej w poz 15.Z pozycji 1 cewki zapłonowej przewód idzie przez platynkę przerywacza a następnie kowadełko na masę.Wskutek obrotu wałem przerywacz pracując podaje napięcie impulsowe na wtórne uzwojenie cewki a zaindukowana energia w cewce powoduje powstanie wysokoego...
Przerwa ma być jak przerywacz będzie rozwarty. Ile razy można to pisać? Omomierz powinien w tym przypadku wskazać nieskończenie dużą rezystancję, czyli na wyświetlaczu nic Ci się nie pojawi. W przypadku zwarcia styków rezystancja= 0 i taki tez wynik na wyswietlaczu. Jak tak nie będzie to będziemy dalej dyskutować.
Wyprzedzenie zapłonu 2,8-3,0mm przed GMP, przerwa na platynkach 0,3-0,4mm. Przerywacz w trakcie obrotu wału musi się zamykać, iskra pojawia się w momencie rozwarcia. Jeśli dobrze (szczelnie) poskładałeś silnik to musi palić. Jak nie z kopki, to na pych. Nie piszesz nic o gaźniku, a on też może być winnym tego, że silnik nie pali. PS Możesz jeszcze sprawdzić/podmienić...
Opis działania telefonu i zestawiania połączenia Do telefonu abonenta dopływa prąd stały o napięciu zwykle ok. 50V. Na prąd stały mogą być nałożone różne sygnały informujące abonenta o stanie połączenia oraz sygnał mowy. Do wywołania (prąd dzwonienia) wysyłany jest prąd o częstotliwości 25Hz i amplitudzie 90-150V. W podstawowym typie aparatu (bez elektroniki)...
Spojrzeć na schematy elektryczne w instrukcji obsługi oryginalnie instalacja 6 V [url=http://www.kolyaska.pl/planeta.pdf]... 51 strona instrukcji [url=http://www.kolyaska.pl/planeta_2.pd... też 51 strona 1. przydało by się podłączyć akumulator albo coś co go zastąpi do czasu uruchomienia (źródło napięcia 6V). 2. podłączyć multimetr na pomiar...
Dobrze pamiętam, bo wuj przekładał stare świece z malucha do WSK 125 Jakim cudem, skoro w maluchu mają długi gwint, a WSK miały krótki? W maluchu były montowane świece długie dla numeru silnika 126A1.048, tylko i wyłącznie, a cała reszta, to tylko krótkie, przerwa między elektrodami, to ok. 0,6-0,75 mm. Sprawdź przerwę na stykach przerywacza, powinna...
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Witam. Grzesio04 musisz dobrać sie do aparatu zapłonowego zobaczyć jak wygląda przerywacz jaka przerwa w jakim stanie są styki. Też za taką iskre raz jest a raz nie ma wine ponosi kondensator który zapobiega iskrzeniu styków przerywacza .Jak to wszystko bedzie sprawne pozostaje cewka zapłonowa.Sprawdź przewodność kabli może gdzieś jest przetarty i nie...
Przerwa wszyscy jest tylko wszystko sprawdziliśmy i dalej nic, wyciągnęliśmy wszystko i cały przerywacz i nie wiemy, co zrobić.
Przerwa na przerywaczu powinna mieć 0,20 mm, odległość cewki od koła 0,10-0,15 mm. Jeżeli się nie mylę. to wyprzedzenie zapłonu wynosi 3,5 mm przed GPM.
zęby zjadłem na tym sprzęcie,zobacz czy krzywka magneta nie przetarła kabelka,jak rozbierzesz bedziesz widział o co chodzi,a swojadroga to jak moze być przestawiony zapłon przy innej przerwie na przerywaczu??jak zła przerwa to wcale iskry nie bedzie ahazamiast fajki wkręć wkręta i wtedy zobacz czy iskre masz,wsk to najprostszy sprzęt czasów PRL...moze...
Ten stary przerywacz to miałeś gdzieś podłączony czy nie? Tak był podłączony jednym kablem (zasilającym) pod 49, a drugim kablem pod 49a (ten kabel jest od zasilania dźwigni kierunkowskazu), ale nie mam pojęcia czy ktoś kiedyś dobrze w ogóle to podłączył ;) . Jak podłączyłem zasilanie pod 49 to pojawił się prąd na C2, więc próbować obciążyć C2 żarówką?...
A przerywacz czysty, może któraś podkładka jest zatłuszczona , albo pęknięta. Jaka duża przerwa na przerywaczu ?
Dzień dobry mam problem z Yamaha Aerox Mam taki nietypowy problem jak sprawdzałem ostatnio akumulator miał 11,80v jak odpaliłem skuter zmalało do 11,64v wiecie z czym może być problem. Jeszcze mam p... 1. Krótka odpowiedź Opis objawów – napięcie akumulatora spada po uruchomieniu silnika, kierunkowskazy gasną po krótkiej jeździe, klakson i światło STOP...
Zakładam że silnik jest w dobrym stanie technicznym. 1). sprawdź prawidłowe osadzenie krzywki przerywacza. Ustawić ściśle wg znaku na kole magnesowym. 2). sprawdź oś na której umocowany jest przerywacz - nie może się ruszać. 3). przerwa na przerywaczu 0,4-0,6 mm. Wyprzedzenie zapłonu 1,2-1,8 mm przed GMP. Zapinka na iglicy przepustnicy - 2 rowek od...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Przerwa na przerywaczu ustawiona? Jest taka szkoła, która mówi, że przerwa ma być minimalna - efekt to trochę mocniejsza iskra i mnóstwo zakłóceń. Iskra jest biało niebieska i silna, czy czerwona/pomarańczowa? Przerywacz nie ma luzów?
Iskry całkowicie brak, przerwa jest, przerywacz sprawny. Czyli jednak cewka? (at)kolega Motronic Po podłączeniu żaróweczki do alternatora i zakręceniu żaróweczka się zapala.
witam!!!!! sprawdź w zapłonie krzywkę czy przerwa na przerywaczu jest taka sama gdy przekręcisz kołem i krzywka się przesunie o 180 stopni,u mnie to było przyczyną właśnie takiego zachowania,po wymianie krzywki wszystko wróciło do porządku i możesz jeszcze wymienić przerywacz w końcu to groszowa sprawa
Może wymień przerywacz bo iskrzenie na przerywaczu jest raczej normalne, chyba, że ma przebicie i iskrzy w innym miejscu. Albo przerwa na przerywaczu nie jest właściwa?
Jaka świeca zapłonowa - proponuję BPR 6H./NGK/. Jaka jest przerwa na przerywaczu? Zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry. Ostatnio patrzyłem na przerywacz i iskrzyły na żółto, a przerwę miał 4 mm, iglica jest na 2 rowku od góry.
Szanowny Kolego! Musisz ustalić przyczynę. Zacznij od podłączenia cewki samej bez aparatu zapłonowego.Zostaw przewód zasilania cewki po przekręceniu kluczyka na cewkę ma przyjść 12v. Przewód od aparatu zapłonowego odłącz.zobacz czy na tym styku jest napięcie 12v. Jak nie masz przyrządu to podłącz żarówkę musi świecić.Jak będzie świecić to to znaczy...
Jaka jest przerwa między kowadełkiem a młoteczkiem !?
Witam Zakupiłem skuter Efun Tiger X- produkcja chinska miesiąc po zakupie nastąpiło uszkodzenie przetwornicy 72V DC/12V DC i pojawiło się wysokie napięcie Bezpiecznik był tak duży ze popaliło prawie wszystko w obwodach 12V - wyświetlacz ( seria wybuchów - pewnie kondensatory ) , tylna lampa, żarówki, wentylator sterownika, stacyjkę , przerywacz kierunkowskazów....
Zepsute może być totalnie wszystko: - uszkodzone cewki - uszkodzony przerywacz - za duża przerwa na przerywaczu - przerwane przewody - uszkodzona cewka wysokiego napięcia - przerwany/mający przebicie kabel do fajki - uszkodzona fajka - uszkodzona świeca Najpierw sprawdź czy przerywacz w ogóle się zamyka i przeczyść jego styki, jeśli tutaj będzie ok...
Cewek do malucha bylo kilka wersji. Część z nich musi pracować z kablem oporowym a część nie. Sprawny kondensator, wyregulowana przerwa na przerywaczu. Iskrę masz w momencie kiedy przerywacz zaczyna się otwierać. Czasami za mocne dokręcenie pokrywy zaworów podpiera zawory. Jak kopci i nierówno chodzi to może pływak zalany albo zaworek w pokrywie nieszczelny.
Sprawdziłem wszystkie sposoby jakie zostały tu wymienione. Odtłuściłem cały moduł zapłonowy za pomocą IPA, wyczyściłem papierem ściernym styki przerywacza i zaaplikowałem kontak spray na nie. Ustawiłem poprawnie zapłon (3,2mm przed GMP przerwa na przerywaczu 0,4mm) i nic to nie dało, brak iskry. Przez przerywacz przepuściłem 5A bez żadnego problemu,...
Kolego, to że iskra czasem zanika nie jest powodem złego ustawienia zapłonu - jeśli zapłon jest źle ustawiony ( korpus iskrownika delikatnie przekręcony ) - zmienia się tylko moment zapłonu ( tzn chwilowe położenie wału, a więc i tłoka w którym następuje zapłon), natomiast opisane objawy może dawać źle ustawiona przerwa na przerywaczu - sprawdź czy...
Witaj! Za mało podałeś informacji o swoim motorku,żeby dokładnie Ci pomóc. Szukanie iskry w Simsonie to trzeba zacząć od sprawdzenia napięcia na akumulatorze.2 sprawdzenie przerywacza/dobroć styków -trzeba styki oczyścić i ustawić przerwę 0,4mm/3 sprawdzić kondesator. 4wykręcić świecę kręcąc kołem zamachowym w kierunku pracy i przed górnym punktem około...
Witam. Proszę o pomoc w odpaleniu. Jest to stary motorower, kolega odziedziczył po teściu i chce go uruchomić. Motorek stał kilka lat w stodole. Miałem kilka motorynek więc pomyślałem "nie me sprawy, zrobi się" i zaczęły się schody. Może zacznę od tego co zrobiłem: 1. Gaźnik wyczyszczony, pływak sprawdzony, nie przecieka. 2. Kondensator profilaktycznie...
Słowa dotrzymuje, tak więc miałem zadanie (jak 8 moich kumpli dzisiaj o 8:00, 12:00 i 16:00) nr 01. Rozpisze się w miarę dokładnie bo pewnie Ci na tym zależy. Dostajesz kartę pracy (pierwsza strona wygląda jak test z egzaminu gimnazjalnego), jest 10 minut na zapoznanie się, które nie wlicza się do czasu pracy, wszystko jest proste i zrozumiałe więc...
Witam Motorowerek jak w temacie (bardzo nietypowy) Problem jest tego typu iż skuter ten nie ma żadnej regulacji zapłonu (wszystko jest przykręcone na stałe) jedyna regulacja to przerwa na przerywaczu (nie mogę nigdzie dostać jakiegoś zamiennika a w serwisie mogą sprowadzić na zamówienie ale cena będzie kosmiczna) przerywacz ma wytartą stopkę i nadpalone...
W mojej WSK iskra pojawia się zarówno gdy tłok jest u góry jak i u dołu. Przez to motocykl nie chce odpalić. Jak to wyregulować. Próbowałem wyregulować przerywacz ale nic to nie dawało. Pomocy ! 1. Jak to sprawdziłeś? 2. Ja bym się cieszył - w dwusuwie to nie przeszkadza (sprawdziłem!) :D 3. szukaj innej przyczyny - może być za duża przerwa na przerywaczu.
kol.wpsowa 692 - przerwa na świecy i przerywaczu nie jak najmniejsza, tylko odpowiednio dla świecy najlepiej 0.65mm a przerywacz 0.35mm. Pozdrawiam. ale odsyłam do pierwszej mojej porady.
Przerywacz jak jest to od klaksonu w kabinie, gdy zapala się kontrolka to sygnał przerywanym sygnałem ci przypomina o usterce, jak być nie patrzył na wskaźniki. Dodano po 46 Przerwa ok 0,7mm. Dodano po 47 Czujniki sa wszystkie takie same.
Witam ! Dziś posiedziałem trochę przy motocyklu i tak : 1) Podstawa przerywacza jak i sama obudowa statora była krzywa ! Wyprostowałem wszystko i łatwiej ustawić pożądaną przerwę. 2) Problem mam z ustawieniem zapłonu. Około 4mm przed górnym martwym punktem przerwa wynosi 0.4 razem z ruchem wału przerwa się powiększa. Za GMP przerwa jest większa niż...
Na 100% za duża przerwa na przerywaczu.
Witam Musisz zadiagnozować usterkę a więc moje pytanie W jaki sposób ustawiałeś zaplon? Jak regulowałes gaznik skoro silnik nie pracuje? A więc sprawdż czy jest dobra iskra - zdejmij fajke ze swiecy zbliż przewód do masy i kopnij starter przeskok iskry powinien być na ok 10mm - sprawdziłś cewkę zapłnową Sprawdż czy zaworek iglicowy w komorze pływakowej...
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
No a kondensator też powinien być nowy. No i odpowiednia przerwa na przerywaczu powinna być. Tak jak podaje instrukcja. Początek rozwarcia styków przerywacza według instrukcji.
Próbnikiem sprawdzałeś gdzie jest przerwa w obwodzie?
Przerwa na przerywaczu i świecy. Potem gaźnik - sprawdź regulację
A przerywacz zapłonu? Odbija? Jest przerwa 0.4mm?
Jeżeli cała reszta jest w porządku (zapłon, zawory, przerywacz z kondensatorem) to rozbierz gaźnik i zobacz co w nim siedzi. To, że jest regenerowany to nie znaczy, że jest sprawny. Przećwiczyłem to kilka razy przerabiajac CC700 z japońskiego na ludzkie zasilanie. Niby był nowy/regenerowany a i tak trzeba było ustawiac poziom paliwa, dysze nie podokręcane...
nawet gdybyś miał w jakimś tam stopniu "skręcony" wał co jest w tym sprzęcie nie możliwe to w danym położeniu magneta i tak miałbyś przerwę na przerywaczu, klin jakby ścięło także owa przerwa była by lecz iskrę miałbyś w nie odpowiednim momencie, jeśli za każdym razem masz przerywacz zwarty na stykach to albo za słabo dokręcasz śrubę mocującą przerywacz...
przerwa przerywacz simson przerwa przerywacz romet stm32 przerwa przerwa
napęd faac740 hermetyczne zamknięcie cordoba zapłonowy
zasilacz beztransformatorowy vestel 17ips72
Połączenie kabli zapłonowych z kopułką w Audi 80 B3 1.8 benzyna 1989 Czy zapora Windows 11 jest potrzebna przy zaporze na routerze?