APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
P0115 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki) - Prędkość obrotowa silnika wynosi powyżej 2000 obr/min Odczekać przynajmniej 180 s Temperatura czynnika chłodzącego wynosi poniżej 0 °C Wartość zastępcza: Moduł sterujący bierze 0 °C jako wartość zastępczą. Wskazówka: Parametr listy danych TEMPERATURA CIECZY...
bardzo proszę APS 727 1720000, Tytuł Niewiarygodna wartość Usterka Ciśnienie powietrza nigdy nie osiąga żądanego poziomu. APS nigdy nie jest w stanie przeprowadzić regeneracji. Przyczyna Ciśnienie powietrza nie osiągnęło 9 bar pomimo długiego czasu ładowania. Przyczyny mogą być następujące: •Sposób eksploatacji był związany z możliwością wystąpienia...
Dawno nie zaglądałem na elektrodę, ale mając teraz trochę więcej czasu i będąc pod wrażeniem poniższej przygody z naprawą, postanowiłem coś napisać ;) Niektóre tematy pokazujące wnętrza, a jak już się autor postara i również opisujące działanie i użyte w nim układy są całkiem ciekawe… A w moim poście będzie jeszcze aspekt edukacyjno-serwisowy ;) Odwiedzając...
(at)ElektrodaBot Witam wszystkich, dzień dobry. Zakupiłem można powiedzieć że za przysłowiową flaszkę, Koparka zdalnie sterowana Jamara J-Matic, problem jest taki że nie działa podnoszenie łyżki. Jes... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsze przyczyny braku podnoszenia łyżki w Jamara J‑Matic (zanim cokolwiek rozbierzesz): - przerwa w przewodach w wiązce...
Robiłem pełny autoscan i był ten sam błąd w grupie silnika 01 oraz kolumnie kierowniczej 016 oraz module przyczepy. Skasowałem błędy kilka dni temu i jak na ten moment nie wróciły. Przed chwilą wykonałem autoscan aktualnie obecnych błędów. Dodam , że jest to zwykła wersja tempomatu bez ACC. Prześledziłem forum Touarega w różnych krajach i jeszcze pod...
Proszę o pomoc. Astra J 2013 rok. Nie działa tylna wycieraczka. Silnik sprawny, wiązka w klapie ok, bezpiecznik ok. Są trzy przewody do silnika czerwony jest na nim prąd, czarny oraz niebieski. Na komputerze pokazuje błąd zwarcie do plusa oraz przerwa w obwodzie. Komputer po odpaleniu zapłonu robi chyba test i jak jest zwarcie to odcina. Czy ktoś wie...
Na Polskim VAGu pokazuje błąd 515 zaraz po skasowaniu. Czujnik halla G40, zwarcie z plusem bądź przerwa w obwodzie. Napiszę, co było robione: 1. Świece nowe BOSCH platyna pod ten silnik 2. Przewody WN nowe Magnetti Marelli 3. Czujnik położenia wałka rozrządu wymieniony na używkę 4. Zmierzona kompresja. Na 1 cyl. około 8 Bar, na reszcie około 12 Bar...
Witam. Mam problem z moim Leosiem. Proszę nie zlinczować że może nie przeszukałem wszystkiego jak trzeba ale sytuacja podbramkowa się zrobiła. Opiszę wszystko od początku. Silnik 1.6 16V AZD rok 2002 niezagazowany. Od kupna minęło już ok rok i wszystko było oki. Samochód kupiony od wójka więc wydawał się pewny, wszystko wymieniane na czas. Podczas podróży...
Automatyczne zabezpieczenie samochodu. Opisywany układ jest zabezpieczeniem typu „dodatkowy wyłącznik”, i uniemożliwia uruchomienie silnika samochodu przez odcięcie zasilania pompy paliwa i wielu innych, ważnych urządzeń w samochodzie. Zabezpieczenie włącza się automatycznie po każdym zatrzymaniu silnika, lub po każdym wyłączeniu zapłonu,...
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0118 - 000 - Signal too High Obwód temperatury chłodziwa silnika -wysokie wejście (niska temperatura) A 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 - 000 - Electrical Fault Przerwana wiązka kolejna? Przerwa na pewno. 17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 - 000 - Electrical Fault Przerwana wiązka...
Witam problem występuje z BMW f20 po lifcie silnik B47 150 KM . Występuje błąd nastawnika turbosprężarki - zwarcie lub przerwa w obwodzie. Nastawnik został wymieniony na fabrycznie nowy, wiązka elektryczna sprawdzona brak przerwy (ślady po lutowaniu Pinów) tak wychodzi jednakże zastanawia mnie kolejność pinów czy ktoś posiada może schemat ? Ponadto...
Witam walczę z audi jw z silnikiem 2,0 tdi crbc. Autko jest po wypadku dostało w przód poduchy nie wystrzeliły a w sterowniku błędy od przednich czujników zderzeniowych przerwa zwarcie z plusem a wiązka cała sprawdzana pod kątem elektrycznym. Wymieniłem osobiście skrzynkę bezp. I przekaź. w komorze silnika bo była połamana. Porównywałem skrzynki i wyglądają...
Miałem podobne objawy, z jednym dodatkowym - czasami brak lub niestabilne wolne obroty. Przyczyna: przerwa w okablowaniu silnika krokowego, wiązka w komorze silnika. W moim przypadku też nic na urządzeniu diagnostycznym nie wyszło. Jedynie jeden z elektryków (posiadał oryginalny skaner Daewoo) stwierdził iż impulsy z ECM wychodzą. To wystarczyło by...
Witam -rozumiem że wymieniłeś te czujniki(bo piszesz że jesteś pewny co do ich stanu) , to że silnik reaguje na skręt kierownicą przy wspomaganiu to jest normalne bo dostaje obciążenia podobnie też reaguje na alternator jak włączysz wszystkie odbiorniki i światła w samochodzie. A jeśli ci chodzi o falujące obroty to kilka razy sie napotkałem (ale w...
Pytanie: błąd zniknął po odkurzaniu auta, albo po przestawieniu któregoś z przednich foteli? Jeśli masz MKII, to jest to pewnie ten sam błąd co był u mnie- pod fotelem pasażera jest wiązka kabli z kostką połączeniową. Kostka może być luźna- wsadź rękę pod fotel, wymacaj kostkę i ją popraw. Odpal silnik i sprawdź jeszcze raz. p.s. ja złącza diagnostycznego...
Przerwa na wiązce zasilającej silnik lub zimne luty na module sterującym. Powszechne bolączki pralek Samsung.
To już właśnie sprawdziłem, dlatego wiązkę rozwaliłem, bo nie mogłem znaleźć schematu i jest ciągłość, i nie ma nigdzie przerwy.
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
Miałem tak samo ze Scenikiem, okazało się że w wiązce zaizolowanej przy silniku była przerwa na przewodzie/tak jakby przecięty żyletką/ Musisz sprawdzić dojścia do sterownika.
masz przerwę w wiązce. czujnik poziomu adblue jest podłączony do sterownika silnika. Schemat jest tutaj na forum bo godzinę temu ktoś o to też pytał (!)
Nie do końca wiem o co chodzi z ta wysoką i niską stroną, rozumiem że pozostaje mi szukać tej przerwy w przewodach wiązki od kabiny do silnika? Po wysokiej to przerwa na zasilaniu "+" 3 wtryskiwaczy (np 4,5,6), a zasilanie "-" każde osobno na każdy wtryskiwacz. Szukaj w okablowaniu między sterownikiem EDC a wtryskiwaczami, ale możliwa też jest usterka...
Masz przerwę w wiązce, sprawdź ciągłość - od skrzynki bezpiecznikowej do włącznika i silnika. Prawdopodobnie przetarcie jest w miejscu zgięcia - tam gdzie jest kanał od karoserii do drzwi, jednak miałem przypadek że wiązka była naderwana głębiej bo przewód haczył się o wkręt w drzwiach i przerwa w obwodzie była właśnie bezpośrednio pod przekaźnikiem...
Panowie i ewentualnie Panie! Elektrozawor dekompresyjnego hamulca zaworowego ma przerwę. Albo elektrozawor albo wiązka. Na przyszłość proszę pisać typ silnika, w Texie w zakładce o informacjach o sterowniku. Przerwa jest przez Texę interpretowane o zgrozo jako zaprogramowane przez przypadek urządzenie :-)) Bodajże od 2 lat Texa już potrafi programować...
Przerwa obwodu tachometru na silniku, do sprawdzenia cewka tachometru (rezystancja na stosowanych silnikach 1:Ceset: 42 Ohm, 2:Selni: 90 Ohm, 3:Sole: 184 Ohm) sprawdzić wiązkę pomiędzy silnikiem a modułem oraz sam moduł
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
Proponowałbym jeszcze podpiąć się jednym kablem od miernika pod przewód od czujnika przy kole i drugim kablem ze szpilką nakuwać kabelki w progu i sprawdzić czy jest przejście. Jeżeli jest przejście to problem jest z połączeniem od wiązki do sterownika (prawdopodobnie gdzies w komorze silnika). Następnie podobnie zrobić na odcinku sterownik wiązka w...
opornść tacho 68,7 ohma,silnikmożna sprawdzić na krótko.miałem przypadek przerwy na wiązce silnik program
N ie ma z a co.
No to wydałeś pieniądze na darmo na zakup silnika. Będziesz miał uszkodzony obwód tachogeneratora na module sterującym lub przerwę w wiązce elektrycznej zasilającej silnik. Mogłeś pomierzyć cewkę przynajmniej i sprawdzić magnes tacho i wtedy byś się zastanowił nad kupnem silnika.
Czy ECU zapisuje błąd czujnika cieczy(przerwa w obwodzie/zwarcie do plusa)? Jeśli nie to winny jest czujnik, jeśli masz błędy wiązka/wtyczka w najgorszym przypadku ECU.
Czy taki stan rzeczy mógłby też być spowodowany problemem z czujnikiem położenia wału? Nie. Mam ten op-com może on mi coś pokaże? Coś pokaże, ale nie będzie to jednoznaczne wskazanie. Zapewne wskaże przerwę w obwodzie jednej cewki zapłonowej - to nadal może oznaczać cewkę, wiązkę elektryczną albo driver cewki w sterowniku silnika.
Pierwsza seria Atego ma karbowane peszle - karby przecinają izolację kabli i dochodzi do przerw lub zwarcia między kablami. Miejsce: wiązka przechodzi w poprzek auta wzdłuż łączenia skrzyni biegów z silnikiem (od spodu). Prujemy peszel i oglądamy i ciągniemy za kable. Drugie miejsce: mały wspornik po lewej stronie silnika nacina peszel i kable swoją...
Witam, poszukuję schematu elektrycznego do silnika V6 w A4 B5 o pojemności 2.8 30V APR. Dokładnie chodzi mi o sterownik silnika oraz wiązkę silnika, ponieważ gdzieś jest przerwa na jednym wtryskiwaczu i go nie zasila.
tak własnie taki moduł jest a wystarczy wymienić triak i tda1085c czy moze byc cos innego uszkodzone?? Jeśli triak i układ jest sprawny to uszkodzony tachometr lub przerwa wiązki silnika na połączeniu tachometr-moduł . Witam ponownie. Pradniczka tacho sprawna. Opisz metodologię jak to sprawdzałeś. pralka podczas wirowania zmienia kierunek obrotów....
Szczotki były już wymieniane, w jednym serwisie wspominali ze może to być wina silnika Niekoniecznie.Może być przerwa w połączeniach wiązki silnika z modułem. Najlepiej sprawdź na wtyczce przy module oporności wirnika ,stojana i prądnicy. Masz w zał rys.
Jak wiązkę sprawdziłeś to wygląda na ECM.
Chyba gdzieś musi być przerwa na wiązce bo silnik jest w porządku, styki D są ok. Spróbuje z samym shematem dojść do ładu. Pozdrawiam i dzięki.
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Gdzieś masz przerwę od strony silnika lub wiązki.
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
Czyli albo problem z wiązką elektryczną sterowania silnikiem co na przykład jest bolączką pralek Samsung albo co mega rzadko się zdarza sam silnik dostaje przerwę w uzwojeniu itp.
Dobra jeszcze raz. Sprawdź zawór regulacji ciśnienia multimetrem,porównaj ze starym .Nie tylko rezystancja ale i na zwarcie do masy. Sprawdź wiązkę ,do regulatora ,najlepiej żarówka na przejście i koniecznie na zwarcie do masy. Odłącz przy tym zasilanie od auta /ECM. Bo, błąd mówi że przerwa w obwodzie ,ale też może być to uszkodzenie samego zaworu....
Proponuje najlepiej żeby od razu nie rozpruwać wiązki to odłączyć całkowicie akumulatory i z prawej strony kabiny jak otworzysz boczek nad wlotem powietrza do filtra jest plastikowa osłona a pod nią masz kostki łatwe do odpięcia opisane każda z nich wypnij kostkę EDC UWAGA UWAGA nie pod napięciem oraz wypnij przy silniku dolną kostkę z EDC górnej nie...
Pomoc elektryka, który naprawił wiązkę na płytce
zwrócić uwagę na wiązkę elektryczną zasilającą Pompowtryskiwacze.
Witam APS błąd 647 Sterowanie ciśnieniem Ciśnienie powietrza w układzie przekracza lub przekraczało 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Włącza się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża ciśnienie powietrza poprzez ciągłą regenerację. Kod usterki zostaje aktywowany za każdym...
EVAP to nie egr tylko system pochłaniania par paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/7767109400_... Dodano po 9 Co do błędu sondy lambda to przerwa w obwodzie grzałki. Czyli albo grzałka w sondzie spalona albo uszkodzona wiązka (pewnie tam gdzie te plastry widziałeś). A przepustnica może być czysta piękna i zepsuta.
Jaki silnik? Jak na PD to: na 99.9% problem leży w kostkach od pompo wtryskiwaczy w głowicy lub wiązce silnika, lub uszkodzenie samego pompowtryskiwacza, po podłączeniu pod "komputer" wystkoczy błąd "Zawór pompowtryskiwacza cylinder "X" przerwa w obwodzie lub granica regulacji przekroczona. Na początek trzeba podkręcić plastikowy dekiel głowicy i poprawić...
jeżeli silnik ok. to sprawdż wiązkę silnik moduł(trafiłem kiedyś przerwę)jeżeli dobra to niestety moduł główny(program):cry::cry:
wygląda to na przerwy w okablowaniu przy gwałtownym ruszeniu do tylu silnik przechyla sie mocno do przodu być może naciąga jakąś wiązkę powodując przerwę ps .spróbuj z wypiętym czyjnikiem predkości jazdy spróbuj ręką mocno poszarpać silnikiem może zgaśnie???
Witam ponownie. wczoraj wyjąłem obudowę akumulatora.Pod nim plątanina kabli- ktoś przerabiał wiązkę. Prześwietliłem przewód zasilający cewkę.przerwa w zasilaniu - w części pasażerskiej.Tu zrobiłem dodatkowe połączenie. Ale silnik zachowuje si,ę jak z działającym immobilizerem.Mam pytania: Czy jeśli jest immo jest off to może mrugać kontrolka immobilizera?
Kolego to nic nie da obwód dla tego czujnika jest bezpośrednio ze sterownika silnika i wiązka jest ok nie ma żadnej przerwy ani zwarcia.
Witam. Gdyby chodziło o problemy z odpływem to pralka by sygnalizowała błąd E20 lub ujawniła by go w trybie serwisowym. Możliwe, że kiepski stan grzałki powoduje duże obciążenie układu zasilania grzałki i przekaźnik nie wytrzymał po prostu, także zweryfikowanie stanu grzałki było by wskazane. Przekaźniki można wylutować najwyżej oba jeśli nie ma pewności...
Najlepiej przerwa w zasilaniu cewki-jak idzie plus zasilania.Kabli czasem nie przepychaj tą drogą co idzie oryginalna wiązka.Nie uda ci sie,i jeszcze szkód narobisz-taka konstrukcja.
Bardzo dobrze kombinujesz Sprawdz wiązkę a dokładnie kabel koloru białego z niebieskim paskiem. Przewód ten idzie wraz z głównym plusem w jednym pancerzu z alternatora za silnikiem. Ja miałem przypadek że był przetarty i stykał do masy. Przedzwoń ten przewód pod względem zwarć i przerwy do samego modułu BCM. Jak jest wsio z nim ok to czeka Ci gorsza...
Po prostu rozpruj wiązkę do modułu AdBlue, oraz do silnika (w tych wiązkach jest V - CAN czerwono-żółty- podejrzewam, że znajdziesz przerwę. Pozdrawiam
Nie znam CFa ale pewnie podobnie jak w XF, możliwe że przechył kabiny powoduje zwarcie/przerwę na wiązce pod zderzakiem pomiędzy silnikiem a resztą, częsta usterka w XF, natnij ją i zobacz czy sie woda wyleje. Mnogość błędów wskazuje na rozpięcie CAN na ster silnika lub utratę jego zasilania.
Odpal silnik i ruszaj wiązkami elektrycznymi wkoło silnika - stawiam na przełamany któryś przewód np od cewki WN. Podczas ruszania silnik się przechyla na poduszkach i ujawnia się przerwa, podczas delikatnego ruszania przechył silnika jest mniejszy i przerwa się nie ujawnia.
Należy wklejać konkretny numer kodu ,a nie interpretację z niewiadomego źródła. Stara zasada mówi że szukaj najpierw tam gdzie grzebałeś :-) Jak widać słuszna... Posprawdzaj na wszelki wypadek czy kości są dopięte,przewody nie wyrwane,piny nie pogięte. Wypnij i wepnij kilkukrotnie.Błąd jest obecny,czy w historii, da się skasować? Dobrze obejrzyj wiązki,czy...
Cześć, Ostatnio mam często problem z tym, że rozładowuje mi się akumulator. Nie wiem, czy ten test jest miarodajny, ale jak sprawdzałem napięcie na akumulatorze przy zgaszonym silniku, wynosiło 12,5 V, a przy zapalonym 14,15 V, więc wygląda, jakby było w normie. OBD2 pokazuje takie błędy. Dodatkowo zauważyłem, że mam wiązkę w drzwiach przerwaną, może...
Zajrzyj do lewej wiązki zasilającej klapę tylną, w której jest dodatkowa, środkowa lampa STOP-u. Przerwy w jej zasilaniu skutkują w/w komunikatem.
Witam, mam problem z włączaniem klimatyzacji w Renault Laguna 2 ph2 rocznik 2006. Problem stanowi przerwa w połączeniu panelu sterującego (w kabinie, "klimatronik") pin 15 złącza A (30pin) z pinem B kompresora (sterowanie kompresora jest przez podanie "masy" przez panel "klimatronika". Nie mogę zlokalizować przerwy, czy jest w wiązce po stronie kabiny,...
Witam. W pierwszej kolejności sprawdz czy złącze silnika ma dobre połączenie ze złączem wiązki przewodów a następnie obwody uzwojeń (nie powinno być przerwy) oraz kondensator pracy (utrata pojemności).
prawdopodobnie masz nadpalone styki na programatorze albo zwarcie w silniku lub robi sie gdzies przerwa na wiązce
Odcinki pedału gazu może być wiele najczęściej jest to wiązka (skretka) pomiędzy kasetą sterującą silnika a złączką na frącie kabiny przerwa &zółto zielona lub pomarańczowo szra, uszkodzony pedał gazu (potencjometr), zwarcie przewodów górskiego, pedału chamulca lub pedału sprzegła (czujniki)
Jeśli komputer widzi błąd sondy, to generuje własny sygnał na podstawie parametrów zawartych w pamięci oraz dostępnych danych, nie piszesz, jaki masz rodzaj instalacji gazowej, stare typy instalacji powodowały nieprawidłowe zapisy w pamięci komputera dotyczące sygnału z sondy lambda, dlatego stosowano tzw emulatory sondy lambda. Myślę jednak, że usterka...
P0490 Recyrkulacja spalin - sygnał obwodu prądu za wysoki Zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów zawór nastawczy recyrkulacji spalin P0487 Recyrkulacja spalin, regulacja położenia przepustnicy - usterka obwodu prądowego Wiązka przewodów słaby styk komputer sterujący silnika
Witam mam problem z audi Q7 3.0 TDI silnik bug z 2007 roku przebieg 250tys km auto ładnie pracuje na postoju wkręca się na obroty bez broblemu ale jak ruszam gaśnie i kopci usterka powstała nagle wszy... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna przyczyna to usterka elektryczna w układzie regulacji ciśnienia paliwa Common Rail: zawór regulacji...
Sprawdź jeszcze gdzie gazownicy się wpięli do wyłączania wtrysków, często tam jest problem, przerwa w wiązce.
dzięki wielkie okazało się że przewód między sterownikiem silnika a modułem świec (brązowy) miał przerwę koło akumulatora w wiązce. przelutowane i działa :D pozdrawiam i dzięki za chęć pomocy
Jak odpinasz wtryski i nic się nie zmienia to pozostaje wiązka lub ECU.Sprawdź przemierz na zwarcie/ciągłość wiązkę. Ciekawa teoria. Wg Twojej diagnozy wtryski na 100% będą sprawne i jeżeli wiązka będzie sprawna to wymienisz sterownik silnika (Simos)? Możesz rozwinąć na podstawie swojej wiedzy i tego co napisałeś dlaczego wykluczasz wtryski? Orientujesz...
Jeżeli chodzi o komputer to sprawdzałem na 2 i to samo?? Gdzie mogę szukać tej masy jedyne co było rozłączane to tylko wiązka przy silniku wiec gdzie szukać przerwy?
Czyli to jest wersja prosta - TLC też taką miało Dziwne (albo oczywiste dla wszystkich tylko ja nie rozumiem), że na schemacie nie ma w drzwiach pasażera i tylnych, zaznaczonej masy. Bo masa przychodzi z tego sterownika w drzwiach kierowcy. Jak przyciski na drzwiach są w spoczynku to oba zaciski silnika są podłączone do drzwi kierowcy gdzie w stanie...
Kolego proponuję sprawdzić wiązkę od silnika. Ostatnio miałem to samo w pralce Siemens, była przerwa na jednym z przewodów w kostce silnika. Miernik do ręki i do dzieła.
To nie to, co to by miało wspólnego z temperaturą, i z występowaniem raz na tydzień. Bardziej stawiam na elektronikę. Nie pamiętam czy Dafa ten problem dotyczy, ale w niektórych pojazdach wlewa się olej do komputera silnika przez wiązkę, trzeba by to sprawdzić.
prosze księdza .. mnie się widzi że f-01 wskazuje na problem z zasilaniem silnika czyli Triak , wiązka, silnik, moduł f13 oznacza zwarcie albo przerwę na ntc suszarki
silnik 01 wartosci 08 kanał 06 wiersz 3 na wolnych obrotach 65-80 procent jesli nie jest wypnij wtyczke 8 pinowa pole 1 i 2 3...200 ohm Dodano po 1 potencjometr przepustnicy 01-08- kanal 3 wiersz3 obserwuj płynnie naciskajac pedal gazu wartosci musza plynnie wzrastacx i opadac Dodano po 1 napiecie na wtyczce 4-7 zaplon wlaczony 4.5 volta pin 3-7 min.9volt...
:) kolego przy twoich objawach przychodzi mi na myśl ew. przetarta wiązka w okolicy skrzyni biegów. Przy tak rzadko występującym objawie możliwe że przewód sterujący zwiera do ... i sporadycznie wyłącza któryś cylinder Czy taka przerwa powinna być widoczna w błędach komputera ?
Potencjometr przy ogrzewaniu wodnym nie służy do niczego, dlatego zegarki do ogrzewań wodnych nie maja potencjometru. Poza tym nie różnią się niczym więc może być założony taki z potencjometrem w miejsce takiego bez potencjometru. F20 - przerwa na sztyfcie żarowym, F31 - przerwa na silniku dmuchawy F47 - zwarcie na pompie paliwa F48 - przerwa na pompie...
No przyczyn może być kilka trzeba wyeliminować błąd który jest stały czyli do sprawdzenia. -Wiązka od regulatora ciśnienia paliwa , przerwa , zwarcie , opory w obwodzie. -regulator ciśnienia (usterka elektroniczna) -sterownik silnika Silnik jakoś dziwnie pracuje ? są jakieś inne objawy?
Mam problem z zamykaniem bramy, ale trochę inny niż typowy. Przez długi czas działała poprawnie, jednak ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie napędu. Zwykle przed samym zamknięciem fotokomórka na moment uruchamiała impuls (takie „samotestowanie”), po czym brama normalnie się zamykała. Teraz to „self-testing” się nie pojawia. W efekcie, gdy nacisnę przycisk...
Witam! po bardzo długiej przerwie Sprawa wygląda następująco, w przypadku ABSu z 47 pinową kostką sygnał jest na 10 i 8 pinie. Pin nr 10 w ABS ma być połączony z pinem nr 5 w nawigacji (kostka 26 pin). Natomiast pin nr 8 w ABS z pinem nr 18 w nawigacji. W przypadku ABSu z 25 pinową kostką pin 12 ABS z 5 w nawi i pin nr 21 w ABS z 18 w nawi. Sygnał wstecznego...
Jest to czujnik Halla i bez niego silnik nie wystartuje, a nawet jeśli to jego praca będzie niestabilna. Na jednym z trzech pinów powinno być 12v. Jeśli nie ma to prawdopodobnie przerwa w wiązce. Z tego co mi się wydaje zasilanie idzie bezpośrednio od sterownika silnika.
1. szczotki, 2. sprawdzić wiązkę przewodów, która idzie do silnika czy nie ma przerwy, 3. są dwa przekaźniki, które sterują silnikiem, a wcześniej jest wspomniany tranzystor czyli PWM, ale to zostaw na koniec.
Witam wszystkich jeżeli w Iveco stralisie będzie wam wyskakiwał błąd górskiego hamulca radzę sprawdzić wiązkę elektryczną pod pokrywą zaworową (wiązka wspólna z zasilaniem pompowtryskiwaczy) i cewki górskiego. W moim przypadku przewody były przerwane i podczas pracy silnika robiła się przerwa i gdy pojawił się błąd auto traciło moc. Aby sprawdzić najlepiej...
Witam! Zgadzam się z >Prezesem5000<. Może być zwarcie w instalacji lub chwilowe umasienie jakiegoś czujnika a co za tym idzie problemy z mocą silnika. Może też pojawiać się przerwa w którymś obwodzie. Musisz sprubbować przejżeć instalację elektryczną i jeżeli nic nie znajdziesz to do elektryka lub pod komputer. Może w czasie pracy silnika poruszać...
To postawił bym na pompe, albo przerwy w linii CAN pod sterownikiem silnika na podłuznicy jest wiązka która często gnije poruszaj nią jeśli przestanie sie wogóle komunikowac masz rozwiązanie. A jeśli dostaje sie woda do środka pompy to mogła sie uszkodzić.
Sprawdziliśmy przewody od czujnika korka wlewu do kalkulatora pin 4 i12. Są dobre, w dobrym stanie jest również sam moduł i złącze. zmierzyliśmy opór na czujniku korka: przy założonym korku = 30Ω przy wyjętym korku = 15Ω w obydwu przypadkach komunikat z KTS brzmi- korek nieobecny rozpięcie wiązki czujnika daje komunikat - przerwa w obwodzie...
Sprawdzałeś jakie błędy zapisały się na komputerze? Mogły pojawić się takie o przerwie w obwodzie czujnika, za niski sygnał, lub zwarcie do masy. Wtedy do sprawdzenia zostanie Ci tylko wiązka. A jak wiązka będzie bez zarzutów, ostatnie ogniwo to sterownik silnika.
Kolego może pomysł prosti glupi ale mialem podobny przypadek w innym aucie nie wiem jak tu ale wiadomo że silnik pracuje na poduszkach mialem kiedyś przetarta wiązke i podczas pruby ruszenia nie zawsze ale czesto gasł a do tyłu było ok i okazalo sie wiązka uszkodzona dotykała masy.A u ciebie jak chcesz ruszyc np z 2 to zgaśnie ? i w ogule na 1 nie...
Ogólnie pomiar kompresji byłby tańszy niż wszystkie do tej pory graty kupione na podmiankę. Także wizyta u mechanika na początku mogła taniej wyjść. Może jeszcze być jakaś przerwa w wiązce albo słaby styk gdzieś od jakiegoś czujnika, ale ECU raczej błąd by zgłosiło. Ale równie dobrze jak nie lepiej może być coś mechanicznego w głowicy np.
Sprawdź przejścia uzwoeń silnika ale od strony kostki przy module , może jest przerwa na drodze kostka-wiązka-kostka.Wsad eeprom jest na wsadach elektrody i jest prawidłowy,sprawdzałem.
Było ok, po złożeniu odpalam i powtórka więc wyeliminowałem tą wtyczkę plus jeszcze jedną tak jak pisałeś i narazie Ok ale mam przeczucie ze jutro wruci, po tej modyfikacji w sterowniku zmienił się błąd od swiec było przerwa między sterownikiem silnika a modułem swiec i zmieniło się na zwarcie, przekaznik swiec nowy modułu nie znalazłem I wiązka wygląda...
No wlasnie Audi mialo uderzenie w prawy przedni blotnik, mocowania blotnika byly pogiete itd. Nadkole jest sciagniete i nic nie widac, zadnych przerw itd. Widze, ze wiazka w calosci wchodzi w komore silnika i nie wiem gdzie dalej ona sie pojawia...
Witam. okazało się że fizycznie wiązka przy silniku nie była uszkodzona, ale w środku izolacji popękały żyłki i robiła się przerwa wtedy kiedy bardziej bujało zbiornikiem, i w czasie pobierania i zamaczania są bardzo nierówne obciążenia i wtedy wzrastały pobory i falownik wywalał i już później nie ruszał a na płukaniach ciuchy szybciej były zamoczone...
FFR03277-00 Brak CAN silnika......... od tego należy zacząć jeśli jest aktywny i sinik nie uruchamia się. ZBR03303-06 Informacja o pracującym silniku sygnał D+........ Moim zdaniem uszkodzenia w wiązce: przerwa na szynie CAN na drodze FFR-EDC a dalej ewentualne zwarcia.
P0230 : Awaria przekaźnika pompy paliwa. P0650 : Awaria obwodu sterującego lampki kontrolnej awarii (MIL) P1600 : Moduł sterujący silnika (ECM) - błąd programu --tu możliwe że ECM do wymiany. P2103 : Otwarty lub zwarty obwód w obwodzie siłownika przepustnicy lub uszkodzony siłownik przepustnicy . P2104 – system sterowania siłownikiem przepustnicy –...
przerwa wiązka przerwa praca silnik wiązka silnik caddy
yihua nadmuch concert radio dlink konfiguracja kamery
Błąd E16 w piecu ACV - jak go naprawić? Jak zatrzymać i wznowić obraz w telewizorze Manta