Przerwa na wiązce zasilającej silnik lub zimne luty na module sterującym. Powszechne bolączki pralek Samsung.
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
Ja mogę polecić bariery Optex są sprawdzone i pewne tych co podałeś nie znam. Jak wielki jest ten pies owczarek czy jamnik pies tak samo przerwie wiązkę jak człowiek dlatego musiałbyś zamontować je na wysokości takiej aby wiązka leciała nad psem. Tylko piszesz że do zabezpieczenia jest teren poza ogrodzeniem? Trudno tak na forum bez wizji lokalnej doradzić...
masz przerwę w wiązce. czujnik poziomu adblue jest podłączony do sterownika silnika. Schemat jest tutaj na forum bo godzinę temu ktoś o to też pytał (!)
Witam, mam problem z odpaleniem auta, wyskakują mi takie błędy. Auto w ogóle nie odpali. Wymieniłem moduł FCIM i dalej to samo. Jak chcę sprawdzić kody błędów, to pokazują się takie kreski, jakby przerwa na wiązce. Proszę o pomoc, w którym miejscu najczęściej dochodzi do przerwania.
"Przygnij" przewód od żelazka przy wejściu od stacji w górę i włącz, jak nie pomoże to zrób tak samo ale w dół i włącz.. - Podejrzewam, że przewód od żelazka ma przerwę na wiązce od czujnika NTC.
Ja nie miałem nawet ochoty szukać przerwy na wiązce do czujnika, położyłem nowy kabel dwużyłowy od samego modulatora do czujnika i po zawodach. Po odcięciu złącza od oryginalnej wiązki (chciałem nim zakończyć dołożony kabel żeby podłączyć czujnik) w czasie odizolowywania kabla wyszedł on ze złącza i niechcący namierzyłem przerwę
Masz przerwę w wiązce, sprawdź ciągłość - od skrzynki bezpiecznikowej do włącznika i silnika. Prawdopodobnie przetarcie jest w miejscu zgięcia - tam gdzie jest kanał od karoserii do drzwi, jednak miałem przypadek że wiązka była naderwana głębiej bo przewód haczył się o wkręt w drzwiach i przerwa w obwodzie była właśnie bezpośrednio pod przekaźnikiem...
Witam. Jeśli płytka jest w porządku (chyba ? RMA 132) to obejrzyj dobrze kostkę silnika czy przypadkiem nie ma przerwy na wiązce od programatora. Startuje z lewych niskich obrotów załancza na wysokie i później jeszcze wyższe.
No i właśnie o to mi chodziło miernik Cię "oszuka". Masz gdzieś przerwę, śniedź lub uszkdzoną wiązkę.
Wizualnie luty też w porządku. Niestety nic to nie pomogło. To są już tylko dwie możliwości: - przerwa we wiązce obwodu grzałki w załamaniu drzwi (prawdopodobne) - spalona grzałka (mniej prawdopodobne, acz możliwe) Są jeszcze dwie inne możliwości: - uszkodzone NTC (lub wiązka w drzwiach) - termik na grzałce. Ale te dwie możliwości są tak mało prawdopodobne,...
Błąd przepływomierza masz przerwa lub zwarcie więc wiązka, bezpieczniki lub po prostu przepływka uszkodzona. Co do czujnika jak kolega powyżej pisał, wyjmij i wyczyść bo usterka sporadyczna.
Jak sam widzisz przekaźnik swieć nie ma zasilania. A brak sygnału odniesienia cylidra nie znaczy tylko że padł czujnik może gdzieś w wiązce jest przerwa.
Usterka spowodowana przerwą we wiązce głównej.
w turbinie jest kontaktron magnetyczny sprawdź czy ma przerwę (powinien mieć) dalej lecisz wiązkę , moduł
Sprawdziłem bezpieczniki, jest wspólny dla radia tak więc bezpiecznik wykluczam, podobnie jak same zaciski. Masa jest bo zapalniczka jest podświetlana i to działa. Gdzie idzie wiązka od zapalniczki. Rozebrałem osłonę dźwigni zmiany biegów ale przewód idzie gdzieś w głąb nadwozia i nie chce rozbierać połowy samochodu.
Wtryski są sterowane masą .bezpośrednio ze sterownika.Masz trzy opcje: ubity "driver" w sterowniku przerwa we wiązce uszkodzony wtryskiwacz.
Cały problem polega na tym, że do tego Vss nie ma dostępu ani z góry ani z boku. Muszę korzystać z podnośnika i okręcić tą wielką płytę pod silnikiem. A to mogę dopiero zrobić jak będę mógł skorzystać z podnośnika. Przy wymianie oleju sprawdzałem czujnik. Co prawda nie sprawdziłem czy daje impulsy, ale po zewnętrznych oględzinach wszystko wyglądało...
w wiązce zwarcie Przerwa raczej, Prześwietl wiązkę kontrolką, tylko samą wiązkę, odpiętą z obu stron!
Jak Przerwa elektryczna to przerwa, a nie filtr paliwa! Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza ew. wymiana wtryskiwacza.
Pralkę oddałem do serwisu, zrobili, przyczyną była przerwa w wiązce elektrycznej i to powodowało ...:)
Masz mokro pod fotelem kierowcy, wiązka gnije, robią się zwarcia/przerwy i cuda gotowe.
Mam podobny problem brama działała z fotokomórkami, nagle tylko da się otwierać a nie da się zamknąć. nie świeci FSW CL fotokomórki nadawcza świeci odbiorcza świecą dwie diody jak przerwę wiązkę jedna gaśnie i słychać stycznik jednak na centralce nic się nie zmienia. Gdzie dokładnie to NC i NO w fotokomórce? czy na centralce.
Ja bym zaproponował transoptor szczelinowy o odpowiedniej szczelinie lub fototranzystor + dioda IR. Gdy list wpadnie przerwie wiązkę podczerwieni i za pomocą prostego wzmacniacza odwracającego uruchomi np jakiś sygnalizator dźwiękowy lub LED albo przełączy przekaźnik
Co trzeba zrobiś by po załączeniu światła za drugim razem gdy się przerwie wiązkę światło wyłączało się
Witam Potrzebowałbym znaczenie kodu usterek o numerze: PSM 2221. Mercedes Actros 4143 1998r. Z góry dziekuje za odpowiedz PSM 2221 (Wyjście )Zasterowanie cylindra blokowania sprzęgła (styk X18/11) ma zwarcie z biegunem dodatnim lub przerwę. Przejrzyj wiązkę .
Ugnita wiązka. Masz przerwy w zasilaniu tych podzespołów.
Witam. MID 136 PSID 30 Niskie ciśnienie zasilania hamulców. FMI 1 Spadek ciśnienia w zbiorniku obwodu hamulca postojowego poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Spadek ciśnienia w zbiorniku przedniego lub tylnego obwodu poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Możliwa przyczyna: Niskie ciśnienie w układzie pneumatycznym. MID 144...
z tego co pamietam to była przerwa w wiązce kabli idacej od komputera chyba 2 kable przerwane
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Dodaję też filmik z działania bramy oraz opcje które są ustawione aktualnie na programatorze powiedzcie czy wszystko jest okej czy warto zmienić jakiś parametr ? https://filmy.elektroda.pl/10_1665403616... Dodam też że gdybym nie zamknął bramy ręcznie pilotem to ona sama by się zamknęła po jakimś czasie i ogólnie tak miało to działać krańcówki też...
Na fotorezystor ma padać wiązka światła (w tym momencie elektromagnes jest załączony), a gdy zostanie przerwana tzn. jeżeli przedmiot będzie zbyt blisko elektromagnesu to "przerwie" wiązkę światła powodując wyłączenie elektromagnesu. I tak w kółko.
Podejrzewam, że to powinien być elektronik, ze znajomością schematu ideowego samochodu i problemów tego modelu. Podmiany elementów składowych instalacji na chybił-trafił to niezbyt dobra metoda, co prawda drogą eliminacji można dojść do usterki, ale jeśli jednak jest to jedna przerwa - we wiązce lub wtyczce - to co wtedy?
Panowie i ewentualnie Panie! Elektrozawor dekompresyjnego hamulca zaworowego ma przerwę. Albo elektrozawor albo wiązka. Na przyszłość proszę pisać typ silnika, w Texie w zakładce o informacjach o sterowniku. Przerwa jest przez Texę interpretowane o zgrozo jako zaprogramowane przez przypadek urządzenie :-)) Bodajże od 2 lat Texa już potrafi programować...
czym to może być spowodowane? Zwarciem lub przerwą na wiązce przewodów drzwi, zalany wodą moduł drzwi, uszkodzony zamek drzwi, ..., i wiele innych ... ... a co już sprawdziłeś, zdiagnozowałeś, wykluczyłeś ?
Ale po co szukać czegoś innego skoro już wszystko mam? Przecież ten czujnik ze zdjęcia będzie reagował jeśli coś mu przerwie wiązkę. Problem tylko w tym jak to podłączyć, i jak skonfigurować porty w Atmedze.
Witam, Czy 3 żyły to nie za mało? Jeden taki przewód masz do zasilania lamp, a drugi do furtki, czy tak? Jeśli pies podbiegnie do bramy i przerwie wiązkę nadajnik -> odbiornik, to oczywiście, że włączy oświetlenie. Pozdrawiam.
Witam. Gdyby chodziło o problemy z odpływem to pralka by sygnalizowała błąd E20 lub ujawniła by go w trybie serwisowym. Możliwe, że kiepski stan grzałki powoduje duże obciążenie układu zasilania grzałki i przekaźnik nie wytrzymał po prostu, także zweryfikowanie stanu grzałki było by wskazane. Przekaźniki można wylutować najwyżej oba jeśli nie ma pewności...
Wyrzuć miernik do tej naprawy. Sytuacja wygląda tak. Masz uszkodzoną wiązkę ale jest ona pewnie też w miejscu przerwy zaśniedziała dlatego miernik Cię oszuka. Szukaj przerwy bądź zaśniedziałych styków na kostkach.
Proszę o pomoc w wykryciu przyczyny usterki 1. Uszkodzony (sklejony) przekaźnik grzałki na module. Charakterystyczne bulgotanie przy poborze wody. 2. Uszkodzona (przerwa w progu drzwi) wiązka przepływomierz - moduł lub uszkodzony sam przepływomierz. Moduł "nie widzi" wody z zmywarce, pomimo jej fizycznej obecności.
Temat rozwiązany, przerwa w wiązce.
Przełącznik na elektromagnes To nazywa się przekaźnik :D Powinno załatwić sprawę. http://obrazki.elektroda.net/80_12470800... 1- To jest twój laser. Jak ktoś przerwie wiązkę lasera (wciśnie microswitch ) to sygnał pójdzie na blok nr 2 czyli na układ na ne555. Czyli: Ktoś przerwie wiązkę to buzzer będzie buczył przez określony czas. Czas zależny...
A widziałeś co jest w opisie błędu? Przerwa czyli może być też wiązka. Trzeba przedzwonić.
Jeśli owa "przerwa" występuje w wiązce kabla mikrofonowego najlepszym rozwiązaniem jest wymiana kabla na nowy. Jeśli znów przerwa nie występuje w wiązce to do wymiany są same wtyki XLR. Powiedzenie jest takie tutaj na elektrodzie, jeśli ktoś kupuje słabo jakościowo sprzęt (podatnego na uszkodzenia (również rozchodzi się tu o kable, etc.)) to taka osoba...
Brak sygnału ze sterownika skrzyni (opticruise) i rotardera do sterowników BMS, COO i EMS na linii CAN. Czyli sterownik hamulców , koordynator i sterownik silnika nie widzi sterownika skrzyni i rotardera więc w pierw sprawdził bym wiązkę pod kątem przerw. Jednostka BWS (system adaptacji nadwozia, zabudowy), ICL (zestaw wskaźników) też zgłasza brak komunikacji...
To już właśnie sprawdziłem, dlatego wiązkę rozwaliłem, bo nie mogłem znaleźć schematu i jest ciągłość, i nie ma nigdzie przerwy.
Do sprawdzenia cienkie przewody idące do pompy myjącej, czyli przerwa na wiązce na zgięciu w drzwiach. Pozdrawiam.
Miałem tak samo ze Scenikiem, okazało się że w wiązce zaizolowanej przy silniku była przerwa na przewodzie/tak jakby przecięty żyletką/ Musisz sprawdzić dojścia do sterownika.
Dziękuję za odpowiedź. Pływak sprawdzony - zmienia się oporność Obwód sprawdzony, nie ma przerw w wiązce... wygląda na winę samych zegarów.. Czy przez ODB2 w takiej Kii mogę odczytać stan paliwa? Czy to jest "analogowe" wskazanie poza ECU?
Albo na końcu lufy zrobić taką jakby fotokomórkę lub coś podobnego i kulka gdy będzie wystrzeliwana to przerwie wiązkę i układ będzie zliczał ile razy wiązka została przerwana i np. na wyświetlaczu będzie wynik. Tu się może sprawdzić przetwornik piezoelektryczny w roli prymitywnego mikrofonu reagującego na odgłos strzału.
Ma kolega przykład urządzenia co działa w ten sposób ?? Zależy mi na precyzji do 4 mm tzn. jeśli załóżmy przerwie mi coś wiązkę 37 to chce wiedzieć że obiekt jest w tamtym miejscu mniej więcej o to mi chodzi.
Znalazłem... Przerwa w wiązce zrobiona przez ASO Lisowski z Krakowa. Chociaż logika temu przeczy jest bezpośrednie połączenie połączenie pin15 "klimatronik-a" z masą sprężarki.
Witam. mid 216 psid 5 fmi 6 MID 216 PSID 5 Światła przeciwmgielne, przednie. FMI 5 Zbyt mały prąd lub przerwa w obwodzie. Możliwa przyczyna: Obie żarówki przedniego światła przeciwmgłowego uszkodzone. Przerwa w wiązce przewodów między jednostką sterującą oświetlenia zewnętrznego a obiema żarówkami przedniego światła przeciwmgłowego. Przerwa w...
Najprawdopodobniej chodzi tu o zawór ECAS poziomowania zawieszenia tył . Sprawdź przewody czy wiązka nie jest przerwana. Błąd wskazuje na przerwę w obwodzie , zwarcie lub usterkę wewnątrz elektrozaworu.
albo ma przerwy w sterowaniu Tu bym szukał. Wiązka. Jest jeszcze możliwość, że nie jest właściwie zasilany w gaz. Coś gdzieś się przytkało.
Problem został rozwiązany.Usterką okazała się przerwa na wiązce z zasilacza.
No to wydałeś pieniądze na darmo na zakup silnika. Będziesz miał uszkodzony obwód tachogeneratora na module sterującym lub przerwę w wiązce elektrycznej zasilającej silnik. Mogłeś pomierzyć cewkę przynajmniej i sprawdzić magnes tacho i wtedy byś się zastanowił nad kupnem silnika.
Masz ,działaj. Dzięki! Jutro zabieram się sprawdzanie i szukanie przerw w wiązce czy uszkodzonych połączeń, styków itp. Na bieżąco będę informował o postępach.
Podmień wtedy ten elektrozawór, następne w kolejności są wiązka (mało prawdopodobne) lub sterownik silnika (nie znam takiego przypadku).
Wydaje mi się,że tylko immo off Cię ratuje bo przyczyn może być wiele przerwa w wiązce ews itp.
Witam wszystkich, problem z nie działającą klimą w Seat Leon MK1 1.9tdi 110KM 2000r. climatronik. Klimatyzacja świeżo nabita , po załączeniu klimy na panelu, wentylatory startują i chodzą a sprężarka lekko ruszy tzn. cewka przyciąga i po sekundzie puszcza. Cewka sprawdzona jest 100% dobra. Sprawdziłem zasilanie do cewki elektromagnesu sprężarki i tu...
Może być przerwa w wiązce wychodzącej z drzwi (na dole).
Jeśli zmywarka będzie używana codziennie lub kilka razy dziennie, to kup najdroższą o tej szerokości, jeśli jednak będzie używana w łikend, a w tygodniu myjesz szklanki w zmywaku - to kup najtańszą, i tak wytrzyma kilka lat (50 zmywań w roku). Częstą usterką w zmywarkach używanych codziennie jest przerwa w wiązce przewodów łączących obudowę z drzwiami...
E91- Przerwa w komunikacji pomiędzy elektroniką interface użytkownika i płytą główną. Rozwiązanie : Wymień wiązkę/ elektronikę płyty głównej/ elektronikę interface. Tyle napisano na ten temat w dokumentacji serwisowej. Czyli możesz mieć Albo uwaloną płytę sterującą, albo płytkę klawiatury (interface) lub przerwę na wiązce spinającej te dwa moduły.
Witam. U mnie też pali się napis i airbag i napis servis ale to jest coś innego niż przerwa na wiązce. W tym tygodniu jadę na podłączenie do kompa.
Może dwa detektory z diodami (o szybkiej reakcji, i w ciemnym pomieszczeniu). Gdy śrut przerwie wiązkę świetlną pierwszej pary, włącza się zegar (taki jak najszybszy, z dokładnością do tysięcznych... Milionowych części sekundy). Po przerwaniu wiązki drugiego detektora, zegar się zatrzymuje. Znając ten czas i odległość między czujnikami (20 cm) obliczysz...
To nie oświetlenie ma przerywać barierę podczerwieni. Będzie ona wykorzystywana do wyłączania oświetlenia, kiedy przerwę wiązkę. Barierę przerywać będzie człowiek. Nie jest konieczne odliczanie od nowa. wszystko rozumiem tylko jak połączyć przekaźnik z automatem schodowym? Czy ma to wszystko wyglądać mniej więcej tak? http://obrazki.elektroda.pl/1519591700_1...
Przerwa w wiązce występuje najczęściej, po spalonych żarówkach ;). Szukaj w "peszlach" w okolicach zderzaka. Sprawdż bezpieczniki 25A ZBRu na centralce. Najlepiej gdybyś sprawdził kody usterek ZBR. Jeśli masz identyfikator kodu (fmi) 06 lub 09 to: to został Ci tylko ZBR.
Sprawdź jeszcze gdzie gazownicy się wpięli do wyłączania wtrysków, często tam jest problem, przerwa w wiązce.
Ty geniusz powiedz jakos bardziej po ludzku :P Syntezę opanowałem - najprościej wykorzystać gotowe rozwiązanie - pianinko z bazaru za 15zł i zwieranie klawiszy przez tranzystory :D Tylko jest mały problem :| Jak wykryć wiązkę ? Pomyślałem że przecież promień badziewiastego laserka jak i słońce to w sumie to samo tylko inna długość fali więc chyba jeśli...
opornść tacho 68,7 ohma,silnikmożna sprawdzić na krótko.miałem przypadek przerwy na wiązce silnik program
Znaczenie kontrolki: Czujnik radaru poślizgu kół. W praktyce kontrolka powinna się pojawić w momencie, gdy włączysz ręcznie układ redukcji poślizgu. Ale znalazłem też informację, że przerwa w wiązce elektrycznej również powoduje wywołanie w/w wskaźnika.
Stokrotne dzięki Gerri, jesteś Wielki! Po wlutowaniu rezystorów tablica ożyła. :D Nie działa mi jeszcze wskaźnik poziomu paliwa(nie działał już wcześniej). Czy wiesz może który pin na wtyczkach łączy się do czujnika poziomu paliwa(przypuszczam, że może być przerwa w wiązce, bo czujnik jest sprawny)?
a może być coś innego jakaś masa nie podłączona lub przerwa w wiązce ekektrycznej bo rozrósznik nawet nie cyknie
W które miejsce pod maską trafia ta wiązka? Mógłbym sprawdzić, czy nie ma przerwy.
Tzn. hebel, jeśli czujniki nie były ruszane to szukaj w wiązce przerwy lub zwarcia do masy
wpadłem na inny pomysł :) na całej długości rozmieszczam transoptory szczelinowe a wsuwka po włożeniu przerwie wiązkę w określonym transoptorze. Zakładam że będzie ok 40 takich elementów a wsuwkę można włożyć w dowolnym miejscu. Pytanie jak wykryć w którym została przerwana wiązka. Myślałem nad zrobieniem drabinki rezystorów i w zależności od tego gdzie...
To jest problem ze sterownikiem. Prawdopodobnie - tradycyjnie - zimne luty na płytce lub też zwarcie/przerwy na wiązce kabli.
Przy P0500 powinien zapalić się check, nic o tym nie piszesz. … a jedną z przyczyn tego błędu jest zwarcie lub przerwa w wiązce. Zaczynałbym od sprawdzenia wiązki, spróchniała izolacja potrafi cuda czynić.
prawdopodobnie masz nadpalone styki na programatorze albo zwarcie w silniku lub robi sie gdzies przerwa na wiązce
Dzięki. Moja wiązka ma jednak 3 przewody idące do sterownika. Na schemacie są 4. To jakby inna wiązka…
Przede wszystkim do sprawdzenia wiązka przewodów pomiędzy zmywarką a drzwiami - prawdopodobnie któryś ma przerwę. Kilkuletnie otwieranie/zamykanie drzwi robi swoje.
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
Chyba gdzieś musi być przerwa na wiązce bo silnik jest w porządku, styki D są ok. Spróbuje z samym shematem dojść do ładu. Pozdrawiam i dzięki.
Przecież masz na białym że padła wiazka.... Albo wymienisz ja albo z jadzie pukt w którym jet padnięta. Jest ti miernika do szukania przerwy w instalacji duda na tvn turbo to pokazywał.
Witam Odświeżam temat, brama ani drgnie po podłączeniu według poniższego opisu: - zasilanie obu fotokomórek pod 14 i 15 - NC pod 25 , a COM pod 26 - obie zworki wyciągnięte - pod 18 i 19 podpięty odbiornik radiowy dtm NANO2 Na wyświetlaczu pojawiła się pionowa kreska, a fotokomórka świeci cały czas na czerwono, jak przerwę wiązkę światła gaśnie. Poniżej...
W monitorze zostały wymienione kondensatory C824 i C825 oraz usunąłem przerwę w wiązce przewodów idących do matrycy.Monitor działa poprawnie.
No to wyobraź sobie teraz że wewnątrz izolacji masz przerwane druciki ale przez większość czasu się stykają, na chwilę obwód się przerwie i już masz błąd w ECU. To jest czujnik indukcyjny, więc ECU "widzi" cały czas ciągłość obwodu.
Wstępnie to znaczy miernikiem i żarówką. Na 100% to mam, jak całkiem rozbiorę wiązkę. Przerwa przerwą, a może być gdzieś przetarte i zwiera do czegoś metalowego albo do innego przewodu w wiązce, na którym na przykład raz jest napięcie albo masa a raz nie. Ciągłość zasilania i masy zawsze sprawdzam żarówką o mocy mniej więcej stosownej do przewodu.
Pull-up linii czujnika braku soli. Styki czujnika zwierają tą linie do masy, jeśli jest przerwa w wiązce to zamiast masy na tą linię może trafić 230V co spowoduje spalenie wyżej wymienionego rezystora plus podejrzewam jakieś dalsze uszkodzenia w układzie. Tak więc jeśli sprawdzasz wiązkę, to całą.
Jakiś prehistoryczny miernik, ale wnioskuję, że pompa nie dostaje 220/230V zasilania. Czyli posty j/w. Szukaj przerwy w wiązce przewodów. Pozdrawiam.
Czujnik wymieniłeś a sprawdziłeś masę i zasilanie na kostce{jak się nie mylę to +5V}.Przy przerwie na wiązce, ECU wzbogaci dawkę jak przy np:-40*C.
Jest to czujnik Halla i bez niego silnik nie wystartuje, a nawet jeśli to jego praca będzie niestabilna. Na jednym z trzech pinów powinno być 12v. Jeśli nie ma to prawdopodobnie przerwa w wiązce. Z tego co mi się wydaje zasilanie idzie bezpośrednio od sterownika silnika.
Przyczyn może być kilka: np. zawieszony czujnik, uszkodzony, przerwa w wiązce przewodów łączących podajnik z płytą, niedomknięta pokrywa, zabrudzony czujnik. Może wystarczy otworzyć pokrywę podajnika zatrzasnąć na nowo i będzie ok.
Ok, faktycznie mierząc wyjście nr 4 względem pinu nr 1 ( zasilanie czujnika ) na wyjściu jest -24V kiedy przerwę wiązkę. Może ktoś z kolegów w takim razie doradzić jak mam zrobić z tego plus używając przekaźnika ? I jakiego najlepiej użyć, gdy urządzenie musi zliczać tych impulsów setki dziennie ? ( chciałbym żeby to trochę pochodziło bezawaryjnie,...
Czujnik prędkości koła, obwód koła 2 Usterka: Awaria w łańcuchu elektrycznym. Powody: Zwarcie lub przerwa w obwodzie z powodu uszkodzenia wiązki przewodów, złącza lub czujnika prędkości koła. Awaria modulatora. Uwagi: Lampka ostrzegawcza ABS świeci się i kilka funkcji użytkownika związanych z awarią hamulców. Rozwiązanie: Sprawdź złącza elektryczne,...
Kłopot dotyczy modułu sterującego skrzyni biegów (TCM). Obwód sterowania przekaźnika mocy -> przerwa... Bezpiecznik, przekaźnik, bądź wiązka el. do sprawdzenia (łącznie z demontażem miski, bo to tam najczęściej* następuje przetarcie...).
Sensor Wheel Speed , Mechanical fault Usterka czujnika prędkości koła,jeśli jednostka sterująca mająca zachowaną nie aktywną usterkę któregoś z czujników prędkości kół nie jest w stanie zweryfikować prawidłowego działania tego czujnika, to jest to sygnalizowane kodem usterki,wykonaj jazdę próbną i sprawdź czy gasną lampki ostrzegawcze, odczytaj kody...
Radzę znależc kogoś z dobrym programem diagnostycznym (PPS, Leksja,Proksja)oprócz kodu błędu wyswietla się wtedy opis .Jesli jest opis błąd czujnika spójnośc,może byc przyczyną niewłaściwa przerwa ,lub zabrudzenie,lub uszkodzenie łożyska(pierścienia).Jesli jest opis bład czujnika przerwa w obwodzie, zwarcie do plusa lub minusa, wtedy jest przerwa w...
Auto oddane, przerwa byla we wiązce do skrzyni biegów. SławeK
przerwa wiązka silnik stm32 przerwa przerwa przerwa swiecach
zapłon romet chart uszkodzony sensor diody wnioski
dobre żelazko zawór mieszający grawitacyjny
Beko zmywarka nie włącza się – brak reakcji na przycisk, modele DIN28431, DFN28422, diagnoza usterki Skuter Yamaha, Kymco – szarpanie i brak obrotów na zimno, przyczyny: gaźnik, ssanie, sprzęgło