Zmierz przerwy w zamkach pierścieni.
Zamki na pierścieniach doszlifowałeś? Jak jest za mała przerwa na zamku to jak się zagrzeje to jak ma nie szurać? ;)
Czyli co złożyć spowrotem i może się to dotrze?Odpalac i niech to pracuję robić mu przerwy?
Gdyby przerwy na zamkach pierścieni były zbyt małe to byś szybko zatarł silnik. Skoro ma małą moc, to w zasadzie jedyną przyczyną jest nieszczelność tłoka z pierścieniami w cylindrze. Zakładam, że zapłon jest wyregulowany prawidłowo i jest odpowiednie paliwo. Świeca po wykręceniu (po spokojnym przejechaniu kilku kilometrów) powinna być szara - jest...
W takim razie bladego pojęcia także nie mają osoby na tym forum (które uważały się za specjalistów od tego typu rzeczy), bo oni polecili mi zakup tamtych pierścieni, zamienników, które są dedykowane do mojego modelu pilarki. Konkretnie, to chodzi o Twoją poradę odnośnie przerwy zamka pierścienia. Brak szczeliny w nim, to zakleszczenie pierścienia w...
Na początku (pierwsze 200/300 km) możesz lać nawet 180-200 ml na 5l, później 150 na 5l wydaje się być w porządku. Zestaw jak zestaw, cylindry zazwyczaj są w porządku, tłoki słabej jakości. Poza tym, nie 90, a 74 cm3. Jeśli wszystko dobrze poskładałeś, dobrze założyłeś zabezpieczenia sworznia tłoka, plus trafiłeś na luźniej spasowany zestaw, to powinien...
Koledzy drodzy:D Mam taki problem ze słynnym silnikiem "esiokiem" :D A więc, strasznie dymi ale na wyższych obrotach nie, czasem traci moc, a czasem tak jakby coś się odetkało zero dymu i super moc :/ Pewien gość bawił się z pompą bo sprężyna pękła i rozleciała mu się przy tym sekcja, drugi powiedział "co za koleś", trochę się sekcja zarysowała. Wsadziłem...
Zamków może nie być, nie każdy tłok je ma. Byle pierścienie miały zamki odpowiednio poukładane. Sprawdź przerwę na pierścieniu.
sprawdzałeś przerwę na zamku pierścieni? tłumik nie jest czasem zatkany?
Lekko kiedyś "przypuchł" - na szczęście ślady są w obrębie płaszcza tylko, główka tłoka sprawia wrażenie nie ruszonej. Będą jeździć. Dalej - nie rozpędzaj się z wymianą pierścieni - sprawdź przerwę na zamkach, najlepiej na górnej krawędzi cylindra i podaj wartość.
Witam. Moim zdaniem jeżeli ucieka powietrze przez skrzynię korbową podczas postoju to znak że: 1 zawory zwrotne między turą tłoczną a zbiornikiem nie trzymają. 2 któryś z zaworów tłocznych w głowicy też nie trzyma. 3 na zamkach pierścieni misi być przerwa ponieważ jak pierścień się rozgrzeje do temperatury pracy zwiększa swój obwód, a 0,35 milimetra...
Po to aby zamki (miejsca gdzie pierścienie posiadają przerwę) nie przesuwały się poprzez otwory w cylindrze (otwory ssania, i wydechu) A tym samym końcówki pierścieni (które to sprężynują, wiadomo w jakim kierunku) nie wadziły o krawędzie tych, ze otworów. Nie tylko - czasami podcięcia na tłoku w dolnej części są niesymetryczne - przy odwrotnym założeniu...
witam cię, ciężko jest określić stopień zużycia elementów, po tym opisie, pierścienie po demontażu można sprawdzić wkładając je do cylindra i zobaczysz czy schodzą sie do siebie czy w miejscu połączenia jest przerwa jezeli nie zejdą sie to zn że są zużyte, Maksymalne przerwy na "zamkach" górny - 0,3 mm środkowy - 0.6 mm olejowy - 0.6 mm Prawidłowa...
To wszystko zależy od tego w jakim stanie są pierścienie oryginalnego tłoka ( trzeba sprawdzić po włożeniu zdjętych pierścieni do cylindra i ocenić wielkość przerwy na zamkach ). Ważny oczywiście jeż też stan gładzi cylindra. Jeśli zdecydujesz się na montaż nowego tłoka to zwróć szczególną uwagę na ustawienie pierścieni według kołeczków w tłoku aby...
Są to poziome rysy i faktycznie są na całym cylindrze. Są to rysy po honowaniu. Takimi rysami nie należy się przejmować. Cylinder wygląda jakby był wytarty w górnej części gdzie pracują pierścienie trzeba przepchnąć same pierścienie i sprawdzić przerwę na zamkach.
Ostatnio mi gościu wymyślił żeby nadwymiar kupić i przyszlifować żeby nie było przerwy:):) a tłoki latały jak w Jelczu:)
Bierzesz pierścień tłokowy i przesuwając go równomiernie w cylindrze, obserwujesz szczelinę zamka - jeśli znacząco się zwiększa w połowie wysokości cylindra, to znaczy, że cylinder kwalifikuje się do naprawy. Inną domową metodą sprawdzenia, jest próba wciśnięcia listka szczelinomierza pomiędzy płaszcz tłoka a cylinder - jeśli da się wcisnąć inny niż...
Źle dopbrane wymiarem tłok i pierścienie do cylindra. Jeśli cylinder jest po szlifie, to pierścienie i tłok muszą być nadwymairowe - przerwa zamka w cylindrze rzędu 0,3mm, pasowanie tłok-cylinder bodaj 0,08mm.
zamek to jest przerwa na pierścieniach, względem siebie najlepiej ustawić je np. co 90 stopni. sprężarki chłodnicze pracują w obiegu zamkniętym. instalacje chłodnicze wyposażone są w odolejacze, gdzie odseparowany olej spływa do zbiornika oleju, a następnie jest dozowany np. przez zawór pływakowy do kartera sprążarki.
Panowie, miał ktoś bliżej z Was do czynienia z tymi agregatami walizkowymi? Trafił mi sie taki, który nie dość że kopci, to jeszcze pluje olejem z wydechu jak szalony. Pierwsze podejrzenie padło na tłok - okazało się że zarówno gładź cylindra, jak i tłok wyglądają dobrze - bez widocznych wad, mogących wskazywać na przegrzanie/przytarcie. Podobnie prowadnice...
Sytuacja z uchylonymi zaworami ma miejsce tylko gdy tłok jest w górnym położeniu, pomiędzy fazą wydechu i ssania. Pisałem o tym. Odległość od zaworu wydechowego do tłumika to około pięć centymetrów, więc trudno mówić o niedrożności wydechu. To jest silnik prosty, jak budowa cepa. Nie przesadzajcie z tymi podziałkami. Kol. totylkoja, jesteś pewien że...
którą stronę powinien być skierowany zamek pierścienia. W taką stronę, aby nie przechodził podczas pracy (suwu góra, dół) przez otwory znajdujące się w cylindrze. https://obrazki.elektroda.pl/4083822100_... Po prostu chodzi o to aby przerwa (zamek tłoka) na pierścionkach nie przechodziła przez żadne krawędzie znajdujące się wewnątrz...
Dobra. Sytuacja tego typu: Mowa o silniku od 126p. Nowe cylindry, nowe tłoki +nowe pierścienie. Wszystko nominał. Odpaliłem ten agregat bez głowicy (niektórzy to ładnie nazywają docieraniem na zimno) Na Jednym tłoku minimalne ślady oleju. Na drugim olej na całym obwodzie tłoka. Po 5 minutach pracy na 3/4 denka tłoka warstewka oleju. Pierścienie, założone...
Nie tracąc pieniedzy, proponuje sprawdzić jaka jest kompresja w silniku, te silniki maja w sobie to iz szybko scieraja sie pierscienie i przerwa na zamkach ma ok 1 do 2 mm a wtedy i najlepszy akumulator nie pomoze. ja osobiście spotkałem sie z czymś takim i wymieniałem pierścienie pomogło i palenie pomogło ( odpalał przy dotknięciu kluczyka )
Witam, wydaje mi sie, ze 'Maluch' 600cc mial wymiar nominalny 73 lub 73,5mm - to by mozna bylo poszukac uzywanego tloka od 600-tki z pierscieniami i powinny pasowac, wlasnie 'lekko uzywane' - ewentualnie mozna delikatnie podpilowac malym pilniczkiem 'na zamkach', zeby byla przerwa ze 2 - 3 'dychy' i powinno wszystko dzialac. Lub od podobnego silnika...
cylinder na inny wymiar a ty założyłeś pierścienie o wymiar mniejszy. Dodano po 2 Przepraszam, ale wprowadziłem was w błą. Własnie jest u mnie kolega, który wkładał te pierścienie do cylindra. Starre miały przerwę na zamku 1mm, a nowy na paznokieć. Dodano po 3 Zaraz zacznę złośliwie pytać ile milimetrów ma grubość paznokcia,bo co 2-gi post otrzymuje...
Za późno, wczoraj u znajomego wycisnąłem na prasie. Chyba sobie kupię prasę do domu... Silnik położony na prasie poprzez tulejkę od strony koła magnesowego, najlepiej użyć tulejki z płaskim czołem i otworem 12+ mm, aby oparło się jednocześnie o oba pierścienie łożyska i korpus silnika który jest zlicowany z łożyskiem. Łożysko od strony komory korbowej...
Odkręć tłumik wydechu i zobacz czy na tłoku nie są widoczne rysy tak się dzieje jak piła jest lekko przytarta lub nieszczelna mogą być zużyte pierścienie tłoka ale ja obstawiam na widoczne rysy na tłoku od strony wydechu lub na cylindrze od strony gaźnika patrząc przez wydech jeśli tak to nic z tym już nie zrobisz jedynie wymiana cylindra. W niektórych...
Oj tam mehow nie przesadzajmy. Panele z pierścieniem powinny być przymocowane stabilnie do uszczelnionej ramy-konstrucji drzwi, natomiast jak będzie to wykonane to już inna sprawa. Drzwi jak każda obudowa powinny wykazywać się maksymalną szczelnością i jak najmniejszą odkształcalnością ścianek bocznych. Niestety przy standardowych drzwiach awykonalne....
Łożysko pada od rdzy albo braku smaru. Jak nawet było zatopione to jak ktoś dużo jeździł i nie stało to woda wyparuje z łożysk i nie zdąży zrobić wżerów. Stare samochody muszą jeździć może krótkie trasy ale przynajmniej 2-3 razy w tygodniu. Długie stanie szczególnie pod chmurką to wilgoć a czas plus wilgoć to korozja a za nią ciągnie się pasmo nieszczęść...
Zdjęcia sugerują, że to dwa różne tłoki po pierwszej i drugiej awarii. Zdj. 1. Zatarcie po stronie dolotowej na pierwszym zdjęciu doprowadziło do zablokowania pierścienia. Na górnej powierzchni tłoka widoczna warstwa nagaru (skorupa) - widać to na zbliżeniu. Dolny pierścień wygląda na uszczerbiony, stąd pionowa rysa na tłoku. Pierścień obrócony bo...
Jesteś pewny że ma być poniżej 0.10 mm u mnie jest 0.25mm 0,30mm nie przejdzie. Na pewno 2t mają taką duże kompresję sprawdzałem w komarku i jest tylko 4bar a tu 5 bar Komarek ma niski stopień sprężania natomiast po dotarciu w pegeocie powinno być z 10 bar. Co do przerwy to 0,25 to zbyt dużo na pojemność 70ccm dokładnie sprawdzisz w instrukcji serwisowej....
Co za olej tam lejesz, że tyle nagaru. Włóż, sam pierścień, do cylindra i napisz jaka jest przerwa na zamku. Sprzęgło jest sprawne?
Witam wszystkich, Zabrałem się za naprawę pilarki Stihl MS 170, której nie dało się odpalić (nie można było szarpnąć za linkę). Rozebrałem pilarkę na części pierwsze. Po oględzinach okazało się, że tłok jest zatarty (pierścienie zakleszczone). Postanowiłem kupić zestaw naprawczy w postaci cylindra, tłoka, sworznia, zabezpieczeń, uszczelniaczy oraz łożysk...
Dużo kosztuje, chyba że chcesz z niej zrobić "chińczyka" za 150 złotych. Komplet włoskich zamienników "Meteor" to około 370 zł, oryginały to już przekracza wartość Twojej pilarki. Najpierw sprawdź a potem będziesz się martwił o cenę. Oryginalny cylinder nie zużywa się tak szybko, przy normalnej pracy. Gdy rozbierzesz, włóż sam pierścień do cylindra...
Witam Właśnie jestem po wymianie łożysk w pralce Electrolux EW 1043S. W kontekście powyższego wątku niniejsza odpowiedź, to już musztarda po obiedzie. Ale nie widziałem nigdzie na forum opisu wymiany łożysk w tej pralce krok po kroku , więc mogę się podzielić. Może komuś pomoże. Wstęp Jeśli słyszymy głośną pracę łożysk (ale bęben jeszcze nie opada,...
Jeżeli wał jest w dobrym stanie, bez większych rys, rowów, zmierzony czy nie ma owalu zmiana panewek na pewno nie zaszkodzi a pomoże. co do wymiany pierścieni , polecam kupić na sztuki 1 pierścień np Prima , koszt niewielki 2-3 zł szt. wkładać go w każdą tuleję i zmierzyć jaka jest przerwa na zamku. w prosty szybki i tani sposób bez żadnych specjalistycznych...
Ja jestem już wyczulony - i mam wrażenie, że po przejechaniu mostu i odcinka drogi do pracy z V ok 100 km/h kiedy zjeżdżam na skrzyżowaniu i znów przyspieszam niemal od zatrzymania (pasy) - to jest idealnie. Ale to po chwili się kończy. Nie wiem co to sugeruje - na co mogłaby mieć wpływ - jazda przez 5 minut z 6 tys. obrotów, otwartą mocniej przepustnicą?...
Aha. To kiepsko.Miałem przełączony sterownik na impulsy 3,5sekundy dla mecjanizmu pneumatycznego i na zblokowanym siłowniku spaliło pierścień podawczy i uzwojenie wirnika. Przy "zabawie" naciskania ciągle zamykania lub otwierania, siłownik stoi w miejscu obciążony. Podłączyłem miernik i zauważyłem, że rośnie obciążenie do granicy bezpiecznika. Ale przerwałem...
Tak sobie właśnie przeglądam Formu i każdy pisze, że centralka nie potrzebna. Może ta centralka jest potrzebna do sterowania szyb bądź elektrycznych lusterek hmmm Bo w tej instalacji, którą założyłem kostki wszytstkie są pod szyby i lusterka. Kwestia dlaczego po oryginalnej podłączeniu kostki do skrzynki głównej nie działa centralny... ????? Uparłeś...
============== Odcinek 21 ================ PODWÓJNA GRA Bracia przeteleportowali się do podziemi Ośrodka Archeologii Pozaziemskiej, gdzie spodziewali się znaleźć Arkę. Korytarz, w którym się zmaterializowali znajdował się na najniższej kondygnacji Ośrodka. Khan był tu tylko raz przed wielu laty. Blade światło sączyło się ze starodawnych listew świetlnych...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
przerwa pierścień zamek pierścień szczelina zamek pierścień
czujnik odciąć paliwo podswietlanie wyswietlacza demontaż zamka
tomtom przywracanie wagowy moduł
Wartość potencjometru B503 - 50 kΩ Instrukcja obsługi inwertera Isolar SML II 3.2K