Kolor świecenia zjonizowanego gazu zależy od rodzaju gazu i od jego temperatury. Iskra nie powinna być czerwona. Przerwa na przerywaczu nie może być za duża, bo przy maksymalnych obrotach styki mogą nie zdążyć się zewrzeć. Taka porada z dawnych czasów. Z własnej praktyki wiem, że zbyt mała przerwa na przerywaczu to ciągłe iskrzenie styków, co objawia...
W komarku nie ma regulatora, zrób tak jak Ci koledzy radzą, zwróć uwagę na wpust - "klin" ustalający jeżeli jest ścięty to dorób sobie z podkładki, on tylko ustala a trzyma stożek i jeszcze jedno najpierw ustaw przerwę, potem zapłon
czuc z wydech zapach chloru 1.AdBlue nie zawiera chloru! W 38% jest to urea, pozostałe % to woda.Ma mocny, duszący zapach, ale nie chloru! 2. Nie będzie czuć ani widać jakiegokolwiek wpływu adblue na spaliny, bowiem AdBlue jest wtryskiwany tylko w czasie jazdy, jeśli zostaną spełnione określone warunki ( temperatury, obroty silnika, itd)Na wolnych...
Nie musisz będzie pracować ale nie zaszkodzi skasowac
Pewnie trzeba ustawić zapłon a konkretnie przerwę na przerywaczu.
Witam, poszukuję informacji, jak ustawić zapłon oraz przerwę na przerywaczu w silniku Briggs 11 HP.
Oska przerywacza jest na 100 procent w dobrej kondycji, przerwa i zapłon dobrze ustawione... Jeśli problem z zapłonem to nie zależałoby świecy?
Jak powinien być poprawnie ustawiony zapłon w simsonie sr50 z przerywaczem, jaka powinna być przerwa na przerywaczu
Dysze raczej odpadają. Świeca, jej stan i przerwa. Zapłon, ustawienie i bardzo ważne - przerwa na przerywaczu.
Wymieniłem świece ustawiłem zapłon na GMP ustawiona przerwa na platynkach. Odpalił super, ale przy dodawaniu gazu dławi strzela i nie ma mocy.
wie ktoś może jak powinien być wyregulowany zapłon? , przerwa między platynkami , bo coś spie***yłem ( w ko)
Skoro sam wiesz że fajka luźno siedzi, to ją wymień, bo może ci przerywać. Nie że zeskoczy całkiem, ale np przerwie zapłon na kilka cykli pracy (a to ułamek sekundy), może jakieś zabezpieczenie wtedy się załącza aby chronić cewki. Poza tym warto poczyścić różne kostki, masy itp.
Podlinkowałem przykładowy regulator motorowerowej prądniczki, nie gotowiec do zastosowania w komarku. A przede wszystkim kolega michal360a nie napisał po co chce rzeźbić zapłon bateryjny w swoim jednośladzie. Oryginalny, sprawny, wyregulowany (wyprzedzenie i przerwa) zapłon z dobrą świecą (z właściwą przerwą 0,4mm) całkowicie zaspokaja potrzeby silnika...
Znikająca iskra to może być uszkodzony kondensator, luźny albo przetarty przewód, uszkodzony przerywacz albo... niestety bicie na wale w wyniku czego losowo zmienia się przerwa na przerywaczu.
Witam, zarejestrowałem się specjalnie, bo chcę pomóc wielbicielowi WSK 125ccm. Iskra na świecy jest w momencie początku otwarcia przerywacza i ten moment powinien być 3mm przed GMP tłoka a przerwa na przerywaczu 0,3mm do 0,4mm. Po mojej WSK z lat 70-tych została mi tylko instrukcja obsługi - mogę podesłać, podaj namiary.
cd powyższego-oglądnij ten załącznik: Z twojego nicku wnioskuję że parasz się głownie VW,wiesz o tym że nowsze sterowniki tych silników wykrywają przerwy zapłonu?
Gaźnik używany rozumiem? Poziom paliwa w komorze. Jaki typ gaźnika? Jaką przerwa na stykach i świecy? Jak ustawiłeś zapłon? Dodano po 1 Zatkany tłumik.
po dodaniu gazu nie wkręca się i „buczy Taki objaw może powodować źle ustawiony zapłon (najczęściej za duża przerwa), lub nieszczelność głowicy.I najważniejsze o jaki model wsk... Witam zapłon ustawaiałem przerwę też, silnik mam nie taki jaki powinienem mieć czyli z głębokimi karterami.
A iskrę na świecy w ogóle masz? Przerwa na przerywaczu jest? Pytanie co znaczy 'zapłon prawie cały nowy'?
Witam 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 18076 Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction Może byc padniety pompowtrysk.Najlepiej podpiąć Vaga i sprawdzić.
Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Witam Próbuję ustawić zapłon w maluchu (aparat bezrozdzielaczowy). Ustawiam przerwę, zapłon. Ale po obrocie wału o 360% już przerywacz nie rozwiera przy pokryciu się znaków. Jak policzyłem to iskrę miałem po sześciu obrotach wałem. Mam wrażenie, że wałek aparatu nie obraca się za każdym ruchem wału.Czy wina to łańcuszek rozrządu, a może ośka aparatu...
Miałem ten sam problem w poprzedniej Micrze (teraz mam juz drugą w życiu - bardzo lubię te auta). Niestety do wymiany stacyjka. Wytarciu uległy styki. Ja jakoś sobie radziłem - z pozycji rozrusznik puszczałem główkę kluczyka i stacyjka sama odbijała, zona trzymała kluczyk cały czas i nie mogłem jej tego oduczyć, z pozycji rozruch do pozycji zapłon następowała...
Cześć! Zacznij od wyczyszczenia i wyregulowania przerwy "platynek" i sprawdź połączenia. Zapłon ustaw tak: Do aparatu dołącz jakąś żarówkę na 12V do tej kostki co kabelek dochodzi do aparatu i do masy. Następnie pokręcając kołem pasowym na wale (w prawo) ustaw tak, żeby kreska na kole pasowym i kreska na obudowie pokrywały się w momencie zaświecenia...
P13B6 (05046) - Detonacja System wykrywania przerw zapłonu (BIS) W ciężarowym spotkałem się z tym kodem (stąd mam odnotowany odpowiednik - w nawiasie), ale w osobówce jeszcze nie ;). Przekłamanie odczytu nie wchodzi w grę? Czym to czytałeś i czy napięcie było powyżej 12V?
Kiedyś wiele lat temu, jak miałem motorower to zapłon ustawiałem wkładając ołówek, lub inny długi przedmiot do cylindra. Następnie po ustaleniu górnego położenia tłoka, tuż przed jego górnym położeniem, ustawiałem przerwę w aparacie zapłonowym. W Twoim wypadku wydaje mi się, że masz ustawiony zbyt wczesny zapłon, i dlatego tak się silnik zachowuje.
jeżeli to manual to odetnij 15 na sterowniku silnika (jeżeli tiptronic to 15 ze stacyjki bo będzie wywalać błędy)
Zwiększając przerwę na przerywaczu aż do 2mm ,nie tylko zwiększasz przerwę , zmieniasz przyśpieszasz drastycznie moment -punkt zapłonu , ustaw prawidłowo przerwę a następnie zapłon .
ZAPŁON ,ZAPŁON ZAPŁON + PRZERWA NA ROZDZIELACZU + PALIWO TYLE I MA GRAĆ
Krok po kroku: -wejdź do kuchni -otwórz szafkę pod zlewem, z zasady tam znajduje się kosz na smieci -wrzuć tam swój fejsik -zamknij drzwiczki -w poniedziałek zaprowadź samochód do naprawy do kogoś, kto prócz fejsika ma wiedzę. I zapamiętaj sobie- nawet fejsik w mahoniowej obudowie inkrustowanej brylantami nie zastąpi wiedzy z podstaw, zaś fora NIE SĄ...
A ustawiłeś przerwę na przerywaczu? I zapłon. Cewka sprawna? Świece mają dobrą przerwę?
a patrzyłeś na takie przyciski ---guziki --- bo porócz tego co do nich jeszcze połączysz to sprawe ułatwi obecność dwóch sekcji podczas naciskania- naciśnięcie częściowe - zatrzaskuje przekaźnik od zapłonu a dalsze zatrzaskuje przekaźnik rozruchu który puszcza jak zgaśnie lampka ładowania i jakiś układzik który po długim przyciśnięciu przerwie zapłon...
Wyreguluj gaźnik i ustaw zapłon i przerwę na platynkach w aparacie.
Racja, robi się to za pomocą szczelinomierza, ale tu chodzi o sprawdzenie czy w ogolę jest ta iskra. Gdy ustawiałem przerwę i zapłon to radziłem sobie doskonale bez takich dodatków jak szczelinomierz, poza tym w takiej jawie zapłon można doregulować lepiej podczas pracy silnika.
Jakie wyprzedzenie zapłonu będzie najlepsze? Ustawiłem wyprzedzenie na 4mm przed GMP, przerwę na przerywaczu 0,4mm i nie wiem czy trochę nie opóźnić tego zapłonu... Witaj kolego.Według książki jest zapłon na 3,5-3,7mm przed GMP,a przerwa 0,30 do 0,50mm.Na świecy 0,60-0,70mm-grubość widokówki.Próbowałeś ją odpalaćjuż ,bo jeżeli odpala i nie wyrywa linki...
Sprawdź jeszcze raz zapłon(kąt, przerwa, świeca)
Witam,byłem na diagnostyce komputerowej i wyskoczył mi taki błąd(pisze wszystko co na druczku) 1M0820043C 1M-CLIMATRONIC X0604 KODOWANIE 00043 WSC 00046 1-ROZPOZNANA USTERKA- SYGNAŁ CZASU PRZERWY ZAPŁONU WYŁĄCZONY NIEDOPUSZCZALNA WARTOŚĆ SYGNAŁU USTERKA WYSTĘPUJE SPORADYCZNIE Czy ktoś może mi jaśniej powiedziec co to jest i o co chodzi??????
Sprawdź połączenie przy antenie immobilizera (trzeba rozebrać obudowę stacyjki). Tam często pojawia się "przerwa". Jak a4 nie odpala to nie męcz akumulatora, tylko wyłącz zapłon i próbuj ponownie ale nie za długo (jak ma zapalić to zapali w miarą szybko).
Mam problem simson sr50 jak jest zimny to pali idealnie po rozgrzaniu gdy sie zatrzymuje to gaśnie i nie odpala dopiero na popych ustawiałem już przerwę i zapłon chyba ze 20 razy świeca jest pomarańczowa. Niewiem co się dzieje proszę pomóżcie
Prawdopodobnie uszkodził się sterownik wycieraczki podaj zdjęcie silnika to się upewnimy że sterownik . Wiem że chodzi o silnik wycieraczki i właśnie nim steruje sterownik który prawdopodobnie siadł i zobacz czy przy silniku nie ma jakiejś płytki małej . Jeśli masz taki silnik zaznaczyłem gdzie znajduje się sterownik. [i mg]http://obrazki.elektroda.net/74_12687...
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
Jak zmniejszył Kolega przerwę to i zmienił ustawienie zapłonu. Ustawić poprawnie i nie ruszać przerwy, następnie ustawić zapłon (polecam nie na 10° przed ZZ ale 13÷14° bo lepiej "chodzi"), a na pewno zdobyć nowy sprawny kondensator.
Ustaw zapłon, przerwa na świecy, iglicę daj żeby była jak najwyżej. Możliwe, że już masz zużyty tłok/cylinder i kompresja spada. Cewka możliwe że kończy swój żywot.
Witam was panowie... Czasami sprowadzaćie poziom dyskusji ponizej... najnizej jak sie da. Niko85 - z moich doświadczeń wynika, że ksiązkowe ustawienia sprawdzają sie najlepiej. Silnik pracuje poprostu optymalnie. Wyprzedzenie zapłonu - 1,8 mm przed górnym zwrotnym połozeniem tłoka to około 20stopni obrotu wału w przeciwnym kierunku... :) Przerwa na...
Myślałem, że napięcie podskakuje tylko, jeśli przerwie się obwód z cewką, a nie gdy się go otwiera. Prawdą jest że przerwanie się spotyka częściej w praktyce (zapłon samochodu benzynowego, ochrona przekaźnika elektronicznie sterowanego) - ALE jest pełna symetria na każdą ZMIANĘ prądu w cewce. Po drugie to nagłe przerwanie obwodu jest takim czynnikiem,...
Nikt nic nie ma do powiedzenia? Nie podzieli się schematem GSI kniga jest dość trudno dostępna, nowych brak(trzeba polować po aukcjach), są też tacy co chcą chore pieniądze 150PLN np. Z obserwacji silnika na palecie i z części schematu który zamieściłem wynika, że wtryskiwacze i cewki zapłonowe połączone są parami wniosek z tego taki, że gdy jeden tłok...
Ma 6 kabli bo ma gaszenie dodatkowo, co do sterowania wyprzedzeniem za pomocą mikrokontrolera to taki mikrokontroler można wpiąć przed fabrycznym zapłonem - między czujnikiem na magnecie a modułem zapłonowym. Mikrokontroler - wystarczy AVR np Atmega8. Cała zasada jest taka że mikrokontroler z impulsów dawanych przez czujnik w magnecie oblicza prędkość...
jaki przerywacz i jaka przerwa???!!!!! tam jest elektroniczny zapłon!!!!!!
Witam. Rozumiem że iskrownik padł i próbowałeś odpalić palnik pilotarzowy (świeczke) za pomocą zapałki? Pozdrawiam.
A kto tak powiedział, ze bzdura? Minimalne zmniejszenie przerwy, lekko przyspiesza zapłon więc przy opóźnionym może pomóc. Teoretycznie powinna ona wynosić 0.5mm.
Panowie! Czy jesteście pewni, że w Jawie przerwa na przerywaczu to 0,3 mm? Moim zdaniem mniej. Jawy miały do siebie, że niewielki luz wału ogromnie zakłócał zapłon z powodu malutkiej przerwy. Właśnie taką wartość (0,05 mm) miałem na myśli. I z bardzo odległych doświadczeń wiem, że była dość właściwa. Oczywiście w prakryce regulowało się na nieco więcej,...
jeśli tłumik masz drożny, gażnik ustawiony wg.książki (pływak! oczywiście bez przecieków), wszystkie styki od zapłonu dobre, to napisz, jaki masz zapłon, jak z przerywaczem mechanicznym to stan styków kowadełko/młoteczek muszą być równiutkie (nalepiej polerka), ustawiona przerwa, i miłego grzebania przy przestawianiu zapłonu wcześniej/później zmieniaj...
Ten zabytek, musi mieć idealnie ustawiony zapłon. Do zapalania tego "smoka" trzeba się przyłożyć, nawet przy dobrze ustawionym zapłonie, potrafi wyrwać sznurek z ręki. Jaki to model piły? Generalnie, w Dolpimie, powinna być polska świeca F 55 z przerwą na elektrodach 0.5 mm. Zapłon ustawiamy tak aby, przerwa na przerywaczu wynosiła 0.4 mm, wyprzedzenie...
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
świece są sprawne??? psróbuj ustawić zapłon lub przerwy na świecach
A kto powiedział, że 0,4mm ma być w GMP? Przerwę ustawiasz na szczycie krzywki, nie ważne, gdzie wypada, a dopiero potem wyprzedzenie.
Witam wszystkich serdecznie, Mam problem z samochodem (Skoda Fabia 1,4 16V AUA 2001r) który przerósł moje możliwości. Samochód rozładował akumulator. Przed dojechaniem na miejsce postoju nie było żadnych objawów nieprawidłowej pracy. Po naładowaniu i założeniu akumulatora okazało się, że pompa paliwa chodzi ciągle lub z przerwami. Zapłon nie jest włączony...
a wtryskiwacze benzyny ? zamień miejscami ew. może nieszczelność pojawia się na uszczelkach wtrysków ? auto bez/z gazem ?
Czyli co trzeba teraz zrobić ustawić lepiej zapłon i przerwę a jak to nie pomoże to kondensator lub świece?
Sprawdź w jakim stanie są świece. I krokowiec. Kolego, przy zdupconej świecy od razu pali się check i jest błąd P030X, gdzie w x jest numer cylindra w którym są przerwy w zapłonie.
Witam. zapłon i przerwa na świecy jest bardzo dobrze ustawione a kolor iskry na świecy był czerwony i tu jest zastanawiająca rzecz gdyż na forach piszą że ma być niebieska. Pozdrawiam!
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
Ustawić przerwę na prawidłową potem zapłon. A nie na stare cechy.
ta żarówka jaka moc i napięcie? 24V 5 W.... jak nikt nie pozamieniał to jest to kość 3 od góry. Błyski długie i krótkie (dziesiątki-jednostki): - czas świecenia dziesiątek 2 sek.- jednostek 0,5 sek. - przerwa pomiędzy dziesiątką a jednostką 3 sek. - przerwa pomiędzy jednostką a jednostką 1 sek. - przerwa pomiędzy dziesiątką a dziesiątką 1 sek. Kasowanie...
Przerwa na świecy 1 mm przyniesie efekt przeciwny do oczekiwanego! Problem gaśnięcia po włączeniu świateł wynika ze zbyt małej energii iskry, która praktycznie zanika po obciążeniu iskrownika światłami. Ustaw prawidłowo zapłon. Przerwa na świecy ma wynosić 0.4-0.6 mm. Przerwa na stykach przerywacza ma wynosić 0.3-0.4 mm.
Na maksymalnym wznosie krzywki ustawiasz przerywacz na 0,4mm, drugi tak samo. Dopiero potem ustawiasz zapłon na 3mm przed gmp. Najpierw przerwy na przerywaczach, potem punkt zapłonu.
Stare silniki wsk so-01 miały zapłony od WFM. Przerwę mam 0,3mm zapłon następuje w czasie 3mm przed Gmp ale wydaje mi się że iskra jest za słaba aby dochodziło do zapłonu mieszanki.
Ustawiasz na pełnym wznosie krzywki, czyli tłok będzie już trochę za ZZ, przerwę robisz na 0,3-0,4mm. Potem ustawiasz wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3mm przed ZZ, po czym sprawdzasz czy po ruszeniu podstawki z przerywaczami nie zmieniła się przerwa, ewentualnie korygujesz i ustawiasz wyprzedzenie jeszcze raz. Aż do skutku. W jawach/cz wykonanie podstawek...
A więc juz tłumacze.. Ów biały grzybek to bezpiecznik termiczny.. Gdy jet wszystko okey grzybek dociska obydwie blaszki i obwód jest wówczas zamkniety.. Natomiast po przegrzaniu roztapia się taka jakby cyna pod grzybkiem, ten opada i rozłącza blaszki powodując przerwe w obwodzie.. Raczej nie do naprawienia, niestety Tefal wymyslił taką konstrukcję by...
Jak masz wypaloną dziurę oznacza to że jest wysoka temperatura, w kopułce źródłem wysokiej temperatury jest łuk elektryczny. Łuk elektryczny pojawia się gdy jest odpowiednio duża przerwa między elektrodami. Więc albo jest przerwa między przewodem z cewki a kopułką albo między kopułką a palcem rozdzielacza. Nie piszesz z której strony kopułki wypala...
Sprawdź ustawienie zapłonu. Objawy wskazują na to, że masz zbyt późno występującą iskrę. Ustaw zapłon na 1,8mm przed GMP i przerwę na platynkach na 0,4mm jeżeli masz zapłon z przerywaczem mechanicznym
Zapłon i przerwa ustawiona - motocykl pali, ładnie się wkręca na obroty. Dzięki za pomoc.
tak , przerwa jest ok. Wogole to przerwa i zapłon były regulowane pod okiem fachowca... Jaak silnik jest zimny odpoala ok, ale musi upłynąc parę ładnych godzin żeby wszystko wróciło do normy... Ma ktoś wogole jakieś dane odnośnie parametrów różnych cewek?? oczywiście samochodowych?? Dodano po 15 Mariopi->> faktycznie podczas sprawdzania nie było iskry...
Wymienione simeringi, łożyska, tłok pierścienie, szlif cylindra, cewka wzbudzenia, szczotki, kondensator, przerywacz. -przerwa na przerywaczu 0.3 -zapłon 3mm prze GMP -przerwa na świecy 0.4mm -iskra jest koloru niebieskiego -aku 6.3V Nie odpala nawet po podaniu mieszanki paliwowej na tłok. Wiem, że cudów nie ma, ale ta bestia nie chce odpalać...
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/prz... Poczytaj, bo nie potrafię Ci wytłumaczyć w tym momencie jak to robić- mimo iż robiłem to wiele razy. Po prostu przerwa nie może być ani za duża, ani za mała - ja to robię raczej doświadczalnie - ustawiasz platynki, świecę przystawiasz np. do cylindra, ruszasz kopnikiem i sprawdzasz...
Przestawiłeś zapłon. Zazębiłeś aparat na inne zęby niż było. Trzeba ustawić od nowa. Instrukcja Wyżej. Można też metodą na bibułkę. A strzelił, bo ma mocno przestawiony zapłon i albo zapalił paliwo przepompowane do tłumika albo kichnął w gaźnik.
właśnie podejrzany rozrząd nie wykazuje błędów sprawdzamy właśnie czujniki
W tych silnikach cewki padają jak muchy.
Witaj Powiem fajna konstrukcja ciekawi mnie jedno -jak jest z biegami- jak to zrobiłeś i czy są wszystkie ma swoim miejscu mile widziane dokładniejsze foto mechanizmu zmiany biegów Mój kolega tez ma byggy ze 126p w powiem ze silnik wystarcza w porównaniu ze zwykłym 126p buggy ciągnie często zdarza mu się że jeździ z przednimi kołami w powietrzu ale...
Witam, Dostałem na warsztat felicie, ciekawy przypadek od razu powiem :) Objawy: Auto pracując na wolnych na sek traci zycie po chwili obr wracaja do normy, taka szybka i krotka przerwa w pracy silnika, Co zostało zrobione: - zmierzone cis spr od 10 do 11 wszedzie -wyczyszczona przepustnica - wykasowany eprom w ecu od nastaw przepustnicy - podstawiony...
aha rozumiem a mam jeszcze jedno pytanie czy może być to woda w gaźniku lub źle ustawiony zapłon lub przerwa na platynach ? Czekam na odp
Zapłon wyregulowany ? Sprawdź wyprzedzenie oraz przerwę.
Własnie jestem u kuzyna i nie chce się połączyć, pisze coś związane z Sync jak wchodze w engine, bo jak daje na Options a potem test to wszystko hula, pisze ze znalazło czyli found. A i mam bez przerwy włączony zapłon, nie zapalony motor, będzie chodzić czy muszę zapalić silnik ? Can't synch Baud rate! taki napis mi sie wyswietla
co może być przyczynom psucia kondensatorów ? Jeśli faktycznie przebity to jego jakość (yakże zestarzenie). Ale pewno jest inaczej. Mianowicie zestarzałe elementy instalacji oraz zabrudzenia. Pewno tulejka ma przerywaczu i przewody lub ich przyłączenia. To już taki sprzęt. A może coś przestawiałeś na statorze i zmieniły się parametry. i Jak już napisałem...
Tak wyczyściłem gaźnik i nawet dałem na podmiankę inny efekt ten sam, ustawiłem zapłon przerwę iskra bije raz za razem czasami odpali ale to dosłownie na chwilę i nie chce się wkręcić na obroty po czym gaśnie czasami kichnie w gaźnik hmn czy jest możliwość że w środku jest coś nieszczelne 🤔
Witam. Mam problem z BMW 3L E46 N54 wypadanie zapłonu na 5 cylindrze po wyżej 6tys.obr i chodzi już na 5 cylindrów po zgaszeniu i ponownemu odpaleniu działa już dobrze do momentu przekroczenia 6tys.obr blad jaki jest to 1f DEM -moduł sterujący silnikiem aktywacja zapłonu w cylindrze 5 . F2 moduł sterowania silnikiem przerwa zapłonu cylindrze.5. Świece...
Sprawdź rezystancję impulsatorów, powinny mieć wg. serwisówki 120Ω ±10% przy 20°C. Prawdopodobnie po rozgrzaniu robi się bardzo duża rezystancja lub przerwa i stąd ginie zapłon.
Witam! Często spotykam sie z takimi problemami. "Gazownicy"czasem mają problem z regulacją instalacji na wolnych obrotach więc wstawiają różne "przeszkody" w układ dolotowy. Widziałem już przeróżne zwężki z rury gumowej, wloty powietrza zaklejone taśmą izolacyjną itp. Być może też w tym przypadku gdzieś jest zasłonięta część układu dolotowego. Inny...
Wygląda mi to na całkowicie rozregulowany zapłon (przerywacz), przerwa na przerywaczu też jest istotna. A może padła cewka zapłonowa, ona bodaj nie lubi być zbyt długo pod napięciem bez przerywania prądu.
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php... http://www.jawa.xf.cz/index.php?page=tyr... Tyrystor jest jak przerywacz. Zwiera lub daje przerwę.
Jeżeli strzela w wydech to oznacza późny zapłon.Ten czarodziejski aparat ma ten zapłon przyspieszać wraz z wzrostem obrotów.Jeżeli są sprężyny o weź go porządnie wyczyść ustaw odpowiednią przerwę na przerywaczu oraz wymień dla pewności kondensator i powinno śmigać.
A wyczyściliście gaźnik, bo od tego należało zacząć oraz czy zapłon jest dobrze ustawiony, przerwa na platynkach?
Witam Motorowerek jak w temacie (bardzo nietypowy) Problem jest tego typu iż skuter ten nie ma żadnej regulacji zapłonu (wszystko jest przykręcone na stałe) jedyna regulacja to przerwa na przerywaczu (nie mogę nigdzie dostać jakiegoś zamiennika a w serwisie mogą sprowadzić na zamówienie ale cena będzie kosmiczna) przerywacz ma wytartą stopkę i nadpalone...
Ustaw najpierw dobrze zapłon, wykręć świecę, ustaw tłok 3mm przed górnym położeniem w tym momencie powinna być iskra, czyli przerywacz powinien się otwierać. Przerwa na przerywaczu 0,2-0,3mm no i powinno być ok.
Cewka do zapłonu z przerywaczem to 4220. Przewód w aparacie zapłonowy przełamywał się od pracy regulatora podciśnieniowego, to trzeba sprawdzić. Przewód WN z cewki zapłonowej przybliż do masy, silnik ustaw tak aby styki przerywacza były zwarte. Włącz zapłon i ręcznie podnoś dźwignię przerywacza, w momencie rozwarcia styków powinna przeskoczyć iskra....
Jeśli masz włączony zapłon, to na "+ ze stacyjki" jest 12V, więc zaciski diody są, można powiedzieć, zwarte i dioda nie świeci. Gdy teraz zapłon wyłączysz, to stacyjka stanowi przerwę i za nią pojawi się potencjał bliski masy, bo podłączone do niej odbiorniki to wymuszają. Prąd wtedy płynie od "+ z AKU", poprzez diodę, rezystor i odbiorniki normalnie...
Niewłaściwa przerwa na świecy, zła mieszanka lub źle ustawiony zapłon. Może być też zbyt mała przerwa na platynkach. Jeszcze coś.. Na którym wycięciu masz iglice na przepustnicy? Próbowałeś regulować dozowaniem powietrza?
Jak to się sprawdza w Oplu, to nie wiem, ale mogę Ci napisać jak to się sprawdza w audi.Dieter Korp w swojej ksiazce radzi 1- wyciągnąć wtyczkę z urządzenia sterującego( modułu) 2- podłaczyćwoltomierz zaciskiem minusowym do styku 2 ( brązowy przewód) zaś plusowy- dostyku 4 - ( czarny przewód) 3- właczyc zapłon.Miernik powinien wskazywać mniej więcej...
przerwa zapłon cylinder przerwa rozdzielacz zapłon przerwa zapłon aster
zasilać renault ustawienie dzwonka yamaha kable
tranfsormator beninca miele pralka naprawy
Silnik blokuje się po podłączeniu do zasilania - przyczyny i rozwiązania Schemat podłączenia przewodów w mikrofonie Yosan 3031 Turbo