Nie musisz będzie pracować ale nie zaszkodzi skasowac
Co tu podpowiadać gdzie s pojawia sie przerwa w zapłonie, na niskim. albo czujnik siada.
Sprawdź w jakim stanie są świece. I krokowiec. Kolego, przy zdupconej świecy od razu pali się check i jest błąd P030X, gdzie w x jest numer cylindra w którym są przerwy w zapłonie.
Do sprawdzenia zasilanie w paliwo po stronie LPG - może wtryskiwacz nie podaje LPG. Komputer pokazuje przerwę w zapłonie bo nie widzi by spalała się mieszanka na cylindrze - ten błąd nie oznacza tylko i wyłącznie braku iskry.
Witam was panowie... Czasami sprowadzaćie poziom dyskusji ponizej... najnizej jak sie da. Niko85 - z moich doświadczeń wynika, że ksiązkowe ustawienia sprawdzają sie najlepiej. Silnik pracuje poprostu optymalnie. Wyprzedzenie zapłonu - 1,8 mm przed górnym zwrotnym połozeniem tłoka to około 20stopni obrotu wału w przeciwnym kierunku... :) Przerwa na...
Punkt zapłonu jest 3 mm przed GMP, czyli wtedy mają się otwierać platyny a szczelina wcale nie jest taka istotna ważne żeby się wyraźnie otwierały i zamykały, czasami jest potrzeba żeby improwizować, bo sprzęt jest zużyty albo kiepskiej chińskiej jakości. Zalecają 0,4 mm, ja nigdy tego nie mierzę, obecnie do takich celów używam czujnika zegarowego i...
Sprawdziłem błędy silnika: P0302 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 2 (01) - Nie występuje P0301 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 1 (01) - Nie występuje Jeżeli świece nowe, to rzutuje na cewkę. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć.
temat zamkniety poradzilem sobie sam dziekuje wszystkim
047-906-030-C to nr ster 40 kW 97r
W sytuacjach kiedy odpala iskra jest o.k. wtedy jak nie odpala iskrzenie jakby kończy się przed puszczeniem gazu. Jak tą elektrodę się ustawia tam nie ma żadnej regulacji.
W tych silnikach cewki padają jak muchy.
bo schodzi podciśnienie z hamulców, wcześniej trzymało nawet parę dni. Króciec wychodzący z pompy masz luźny. Jakie masz ciśnienie paliwa za pompą tandemową. Jeszcze nie mierzyłem, a przy okazji jaki jest gwint w "otworku pomiarowym" bo muszę coś dokupić żeby wpiąć manometr i jaka uszczelka bo by się przydało zmienić. Dodano po 3 Jeszcze nie mierzyłem,...
Może byc lużny pin we wtyczce i wywala błąd
Błędy w sterowniku to: P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4 Czasami pojawia się też P302. Na 4 cylindrze ciągły brak zapłonu. Możesz powiedzieć coś więcej o metodzie na plaka? Zastanawiam się nad połączeniem cewki i świec za pomocą kabli i w ten sposób zamienić cewkę cyl.4 z cyl.3. Tylko nie mam...
Witam, dopiero się zalogowałem na elektrodzie. Mam problem z phaetonem 4.2l. Auto zostało przywiezione z USA i podlegało akcji serwisowej z wymianą cewek. Ponoć została wykonana przez serwis w Polsce... W aucie brakowało jeszcze katalizatora. Wymieniłem jeszcze świece i założyłem brakujący katalizator, po próbie odpalenia samochód pali ale bardzo nierówno....
Jeśli przerwy w zapłonie są nagłe, to problemem może być instalacja elektryczna - przerwy w dopływie prądu. Jak wygląda świeca gdy silnik zgaśnie? Powietrze dociera do zbiornika paliwa? Przewód paliwowy drożny? Filtr powietrza drożny?
hi mam zafirke 2001 rok silni z16xl i wyskakuja mi czasami takie kody błędów (sczytane opcomem): P0300 - Przerwa w zaplonie wystepujaca przy niskim poziomie paliwa (0B) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Nie występuje P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie (00) - Nie występuje swiece wymienione dis wymieniłem...
cd powyższego-oglądnij ten załącznik: Z twojego nicku wnioskuję że parasz się głownie VW,wiesz o tym że nowsze sterowniki tych silników wykrywają przerwy zapłonu?
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
Zawsze tak samo. Plus po zapłonie lub przekaźniku zasilania ECU i masa z tegoż ECU. 12v oczywiście
Można się wkłuć w przewód przed i za podejrzanym miejscem i po prostu szukać przerwy ruszając nim. Na wyłączonym zapłonie.
Witam. Koledzy mam zagwozdkę z autem jak w temacie. Świece, kable, cewka wszystko nowe. Auto na biegu jałowym chodzi idealnie. Wystarczy się trochę przejechać i nagle chodzi jak kosiarka. Błędy jakie się pojawiają to: P0300 Wykryta przerwa zapłonu - któryś lub wiele cylindrów P0301 Cylinder 1 wykryta przerwa w zapłonie P0304 Cylinder 4 wykryta przerwa...
Latem czyściłem też przepustnicę. Myślę, że było kilka problemów z moim samochodem i rozwiązuję je jeden po drugim. Wystąpiły przerwy w zapłonie w silniku i na desce rozdzielczej pojawił się błąd Esc. Teraz rozwiązałem problem przerw w zapłonie, wymieniając map sensor. Kupię czyścik do przepustnicy i sam go wyczyszczę bez demontażu więc nie muszę robić...
Witam 16687 P0303 Cylinder #3 – wykryto przerwę zapłonu 18076 Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction Może byc padniety pompowtrysk.Najlepiej podpiąć Vaga i sprawdzić.
To podstaw/ pożycz jeszcze inną cewkę bo ostatnio miałem przypadek że cewka drga i nowa i niestety przerwa w zapłonie
Wygląda mi to na przerwy w zapłonie. Sprawdź moduł, okablowanie, cewki
Sprawdzę dziś wieczorem po pracy a jakie wartość ustawić ja po forum znalazłem 0.10 na ssącym i około 0.15-0.18 wydech i wraze coś jak ma być przerwa na zapłonie bo wydaje mi się bardzo dużą jest 0.35 po sprawdzeniu
Witam Napisałem ten post na forum Softpedia. Częściowo się pomyliłem, sytuacja została poprawiona, ale nie rozwiązana. Teraz po około 3 tygodniach i wymianie małego kondensatora wspomnianego wcześniej tutaj w temacie, doszedłem do wniosku, że sytuacja nie jest spowodowana tylko wadliwą częścią. Prawie wszystkie obwody sterujące na płycie elektronicznej...
Witam zapisałem parametry zapisane z bloku pomiarowego zaraz po odpaleniu silnika oraz jak zaczęła się nierówna praca silnika. Czy z przedstawionych parametrów można coś wywnioskować czy jest to cewka czy ECU czy coś innego?? Przepraszam zapomniałem dopisać opisów błędów: P0460 - Wysokie napięcie w obw. czujnika poziomu paliwa w zbiorniku P0300 - Wykryta...
P13B6 (05046) - Detonacja System wykrywania przerw zapłonu (BIS) W ciężarowym spotkałem się z tym kodem (stąd mam odnotowany odpowiednik - w nawiasie), ale w osobówce jeszcze nie ;). Przekłamanie odczytu nie wchodzi w grę? Czym to czytałeś i czy napięcie było powyżej 12V?
błędy wskazują na przerwy w zapłonie,wymieniłeś cewkę+przewody+świece,ja bym przyjrzał się wtryskiwaczom i ciśnieniu paliwa. pozdro
lub ich zasilaniem :D miałem podobny przypadek w peugeot 405 silnik podczas przyspieszania szarpał tak ze chciałlo go z ram wyrwać(przerwy w zapłonie) pozdrawiam
Gromleon, teoria całkiem niezła. Większość nagłych problemów z silnikami powoduje osprzęt - układ zapłonowy i w drugiej kolejności układ zasilania. Strzelanie z wydechu świadczy o tym, że niespalone paliwo dostaje się do tłumika, czy to z winy zbyt późnego zapłonu, czy przerw w zapłonie. Ostatecznie gaźnik może podawać zbyt bogatą mieszankę.
Podpiełem pod komputer, pokazało dwa błędy: P201 Wtryskiwacz Obwód/ Otwarty- cylinder 1 P489 Układ Recyrkulacji Spalin Obwód Sterujący Niski Tłumaczenie troszkę nie bardzo;) Czy to znaczy, że wtryski zaczynają padać?! Ostatnio doszło: 301 Cylinder 1 wykrycie przerw w zapłonie 422
Pomóżcie, Termet PAB 3V ma kłopoty z zapłonem. Serwis wymienił jonizacje, przewód zapłonowy. Sprawdziłem ciśnienia i są ok. Kocioł po kilkudziesięciu minutach przerwy w trakcie zapłonu wchodzi w awarię. Wygląda na to, że nie otwiera gazu. Po zresetowaniu zaczyna pracować normalnie. Pracuje na propanie.
Odepnij wtyczkę i sprawdź czy jak włączysz wsteczny to jest na nim zwarcie, brak wstecznego przerwa. Lub zewrzyj przewody, żarówka wstecznego powinna się włączyć oczywiście na włączonym zapłonie.
Trzeba ustawić tłok 4mm przed górnym martwym punktem mierząc przez otwór świecy suwmiarką, lub nawet zwykłym patykiem stawiając kreski na patyku. Przy takim ustawieniu powinna się zaczynać przerwa na stykach przerywacza. Taki sposób ustawiania był nawet w instrukcji obsługi motocykla. Jak wyczuć początek przerwy? Przy zapłonie bateryjnym (jest akumulator)...
Panowie Dodam jeszcze że wszystkie te błędy zaczęły się pojawiać wtedy kiedy załączył się wentylator chłodzenia.Po prostu auto było odpalone, podłączony interfejs.Chciałem sprawdzić co wpływa na falowanie obrotów.Wcześniej był tylko błąd P0400 czyli EGR. (at)Erwin123 Właśnie zastanawiałem się nad tym. W ASO nie ma problemu.Tylko czy to coś da. Edit....
Witam Czy ktos się orientuje jaki kolor ma przewód pompy paliwa i gdzie najlepiej do niego się dostać? Dodam że chodzi o zrobienie przerwy na zapłonie. Dzieki za wszystkie podpowiedzi
A czy my rozmawiamy o przerwie czy o zapłonie? Czytaj ze zrozumieniem.
Witam. Mam problem z BWM E46 Compact z silnikiem N42B18A. Problem mianowicie jest taki że jak go odpalę jak silnik jest całkowicie zimny to po paru minutach gdy wskazówka zrówna się bądź przekroczy próg niebieskiego pola temperatury w liczniku to auto gaśnie, przy ponownej próbie odpalenia go ma problemy tak jakby albo paliwa nie dostawał albo coś prze...
Rozrząd był robiony przy 180tyś , teraz auto ma 210tyś , niewiem czy mógł się sam przestawić ? , ale to chyba było by źle też na pozostałych cylindrach ? . Czyli te przerwy w zapłonie mogą być powodowane nie przez brak iskry tylko przez zalewanie świec przez źle dobraną mieszankę , jak dobrze rozumię ?
Prawdopodobnie uszkodził się sterownik wycieraczki podaj zdjęcie silnika to się upewnimy że sterownik . Wiem że chodzi o silnik wycieraczki i właśnie nim steruje sterownik który prawdopodobnie siadł i zobacz czy przy silniku nie ma jakiejś płytki małej . Jeśli masz taki silnik zaznaczyłem gdzie znajduje się sterownik. [i mg]http://obrazki.elektroda.net/74_12687...
bezpiecznik F29 10A , przerwa na przewodzie do licznika (czarny przewód) na złączu licznika pin nr 29 (plus po zapłonie)
Na wyłączonym zapłonie ma nie być przerwy.
Wychodzi że masz przerwę w zapłonie pierwszego cylindra Dodano po 4 Świeca, przewody w/n.
Witam,byłem na diagnostyce komputerowej i wyskoczył mi taki błąd(pisze wszystko co na druczku) 1M0820043C 1M-CLIMATRONIC X0604 KODOWANIE 00043 WSC 00046 1-ROZPOZNANA USTERKA- SYGNAŁ CZASU PRZERWY ZAPŁONU WYŁĄCZONY NIEDOPUSZCZALNA WARTOŚĆ SYGNAŁU USTERKA WYSTĘPUJE SPORADYCZNIE Czy ktoś może mi jaśniej powiedziec co to jest i o co chodzi??????
Witam. Rozumiem że iskrownik padł i próbowałeś odpalić palnik pilotarzowy (świeczke) za pomocą zapałki? Pozdrawiam.
Udało mi się tylko w takim formacie wydrukować, może się przyda. Wygląda na zmostkowanie przekaźnika zasilania. Wg mnie na zielonym powinno być stałe 12V (wejście przekaźnika), a na żółtym 12v po zapłonie (wyjście przekaźnika). Między ECU a przekaźnikien są dodatkowe wtyczki, może na nich jest przerwa. Obie wtyczki są za licznikiem.
Podaj masę na cienki przewód przy alternatorze. Jak się zapali kontrolka w liczniku (po zapłonie oczywiście) to do roboty alternator. Jak się nie zapali to kontrolka spalona lub przerwa w obwodzie.
dzisiaj wyskoczyl mi taki blad 17705 turbosprężarka TC, zawór przesłony ,wtyki - spadek ciśnienia . wie ktoś o co możę chodzic z gory dzieki.
Kto jest producentem tej sondy, jakie masz tam kolory przewodów? Np. dla sondy firmy NGK/NTK żółty i niebieski to grzałka. Grzałka ma plus po zapłonie i masę podawaną z ECU. Może być wina grzałki a może być przerwa w instalacji auta.
Cześć wszystkim: Programuję nand z serii Samsung D5500, który został zmieniony w telewizorze. To wspomnienie, gdy je usunę, dostaję złe bloki. Mimo to zaprogramowałem to, ale kiedy weryfikuję, przychodzi czas, że pojawiają się błędy danych. Czy to możliwe, że bycie już używaną pamięcią, która spowodowała przerwę w zapłonie, jest przyczyną błędów? Mam...
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
a wtryskiwacze benzyny ? zamień miejscami ew. może nieszczelność pojawia się na uszczelkach wtrysków ? auto bez/z gazem ?
Witam Jesli wymieniales pierscienie slizgowe a dokladnie nie zalutowales(mysle ze robiles to duza lutownica bo transformatorowka sie nie nadaje) to tam moze byc przyczyna usterki bo obwod kontrolki laczy sie takze przez wirnik i jesli jest przerwa na wirniku kontrolka sie nie zapali Sprawdz dokladnie Pozdrawiam
Silnik to 1.6 16V, więc sami oceńcie jaki ma wtrysk :), ale wg serwisówek faktycznie nie ma jednopunktu. Rok który podałem może się nie pokrywać (patrzyłem po szybach) wg serwisówek 16-ki wychodziły później. Przebiera na obrotach - chodziło mi o to, że co pewną chwile silnik tak jakby przerywał prace (przerwa w zapłonie), ale nie gaśnie.
Zacznijmy od diagnozy komputerowej. Nawet głupim ELM. Migająca kontrolka silnika to generalnnie standardowe jej zachowanie w przypadku wykrycia przerwy zapłonu. Zachowuje się tak generalnie bez względu na markę. Dlatego diagnostyka komputerowa i zobacz które cylindry zgłaszają problem.
Teraz robią takie lipne świece i nie wytrzymuje czy jest problem w zapłonie? O ile dobrze pamiętam to ciepłota świecy dla WSK 125 to F80. Przerwa na przerywaczu to 0,2 - 0,4 mm. Ustaw na 0,3 mm. Ze świecami bywa różnie. Kupiłem kiedyś trzy komplety i padły wszystkie. Zmieniłem na innego wytwórce i było OK.
Witam, Czy przypadkiem nie został przestawiony czujnik Halla w aparacie zapłonowym (najszersza przerwa odpowiada zapłonowi pierwszego cylindra). Palec rozdzielacza ok? Nie ma przebicia na ekran kopułki?
W komarku nie ma regulatora, zrób tak jak Ci koledzy radzą, zwróć uwagę na wpust - "klin" ustalający jeżeli jest ścięty to dorób sobie z podkładki, on tylko ustala a trzyma stożek i jeszcze jedno najpierw ustaw przerwę, potem zapłon
Witam, poszukuję informacji, jak ustawić zapłon oraz przerwę na przerywaczu w silniku Briggs 11 HP.
Obstawiam przekaźnik zapłonu lub jak kolega T5 pisze jest przerwa na czarnym grubym przewodzie ( +po zapłonie ) np pozostałości po alarmie .
A iskra i elektryka? Czy nie podejrzewacie slabej iskry? Wyczytałem tutaj: http://forum.motocyklistow.pl/index.php/... w jednym poście, że słaba iskra (zużyta świeca np) może doprowadzać do zncznego zwiększenia zużyca paliwa i do przerw w zapłonie.. tu też by to mogło być.. Także jutro wymienię fajki, świece, przewody WN. Pewnie...
właśnie podejrzany rozrząd nie wykazuje błędów sprawdzamy właśnie czujniki
Witam, Problem polega na: - duże przebicie na przewodach i fajkach - związane z tym straty powodują słabą iskrę i przerwę w zapłonie na przednim cylindrze Pytanie: czy mogę dobrać cewki zapłonowe inne niż oryginalne (dlatego, że przewody zapłonowe są "zatopione" w cewce i chyba niewymienne)? Jeżeli tak to jakie i w jaki sposób je dobierać (wiem że mierząc...
Witam. Podejrzewam że wybierak niewłaściwe sprzęgnięty z lewarkiem. Jeżeli jest dobrze sprzęgnięty to elektromagnes uprawnienia lewarka powinien chwytać przy włączonym zapłonie i naciskaniu hamulca. Jeżeli go nie słychać to może być przerwa w obwodzie elektrycznym.
Maluch jest z '91 roku... i właśnie zauważyłem że w rurce idącej od pompki paliwa na wyłączonym silniku zbiera się powietrze, gdy silnik odpale to pompka pompuje paliwo ale widać że nie całą objętością tylko w górnej części dalej jest powietrze... przerwa na zapłonie...: Czyli powinno się ustawić koło z tą kreską na środkowym punkcie na bloku silnika???...
witam,znalazłem przyczynę nikt nie podpowiedział nic o zapłonie okazało się że przerwa miała 0,6 mm ustawiłem na 0,3 mm i pali od ręki silnik rozbierałem do cna z 5 razy ale dziwi mnie że śruby od zapłonu które ledwo odkręciłem bo były nienaruszone się przestawiły pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.grzegorz
Witam! Problem zauważyłem dzisiaj rano jak ruszałem z parkingu. Przy szybkim i mocniejszym wciśnięciu gazu, samochód zaczął szarpać, dławić się i dusić, brzmiało to dziwnie, jakby miał przerwy w zapłonie. Samochód oczywiście odpalony najpierw na benzynie. Przy powolnym wciskaniu pedału gazu, bez problemu wchodzi na wysokie obroty. Nie mam tego problemu...
Sprawdź proszę woltomierzem lub żarówką, na którym z zacisków regulatora, pojawia napięcie 12 V, po zapłonie. To będzie nasze 30! Sprawdź proszę, czy po zapłonie świeci się żarówka ładowania. Jak nie świeci to: - przerwa w obwodzie, - spalona żarówka. ;
Nie powinno nigdzie. Już szczególnie miedzy kowadełkiem a sprężyną. po prostu od czasu do czasu ci tam zwiera i wypadają ci zapłony. Wymień przerywacz - komplet: młoteczek i kowadełko i kondensator, wyreguluj przerwę i punkt zapłonu i będzie dobrze.
Poduszkę trzeba skasować, bo pewnie odłączona została klema przy włączonym zapłonie, co do bezpieczników to sprawdź na spokojnie jeszcze raz. Czasem wyglądają na dobre a po wyjęciu widać wyraźną przerwę... chyba że są jeszcze inne w innym miejscu.
Zamiast czyścić , zmierz czy masz na bezpieczniku podanym przez Kolegę T5 napięcie po zapłonie. Jeżeli się pojawia , szukaj dalej przerwy lub popalonych styków we wtyczkach skrzynki bezpieczników i za nią. Ewidentny brak napięcia na jednej gałęzi zasilania.
Witam. Posiadam Seat Toledo 2 1.6 16v BCB. Podczas jazdy wyskoczył check engine, kontrolka zaczęła migać, auto straciło moc I zaczęło przerywać. Na biegu jalowym silnik szarpie I mocno faluje. Byłem u mechanika, stwierdził przerwa w zapłonie na cewce nr 4 czy coś takiego . I teraz pytanie, świece sprawdziłem, wszystkie są w dobrym stanie, Nie wypalone,...
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Problem masz z wzbudzeniem ( świeci kontrolka po włączeniu zapłonu? ) , lub niewłaściwy regulator. Dokładnie, często przewód od wzbudzenia dostaje przerwy w okolicach rozrusznika (gnije przewód przy wtyczce). Jeżeli po zapłonie nie masz kontrolki akumulatora to odpal samochód i przegazuj go do ponad 3000 rpm, jeżeli alternator sprawny to powinien się...
Jak wyglądały świece na 2 i 3 cylindrze - zaolejone??? Jeżeli tak to wskazywałoby to na uszczelkę pod deklem klawiatury.Nie napisałeś czy auto jest na wtrysku czy jeszcze na gaźniku. Jeżeli jest na wtrysku IAW 16 to sprawdź czujnik obrotów jego uszkodzenie może dawać utratę mocy i przerwy w zapłonie. Gorszą opcją jest uszkodzenie sterownika co też potrafi...
Witam. Koledzy mam pytanie odnośnie Punto 2 1.9 diesel bez turbo. Jestem trochę w patowej sytuacji, gdyż przebywam w UK. Mianowicie od 4 dni auto jak silnik jest ciepły, to nie chce odpalić. Świeci mi się check na czerwono. Jak ostygnie, pali od kopa. Gdzie szukać tak w skrócie gdyby ktoś miał jakiekolwiek sugestie?Ps. Dodam tylko, że na 4 biegu przy...
Witam Mam problem z almerą 2.2 dci. Po zmianie akumulatora nie odpala, nie swieci sie kontrolka od świec żarowych i pompa abs na zapłonie chodzi bez przerwy. Co to może być?
Najlepiej podłączyć pod niego multimetr analogowy lub cyfrowy z bargrafem na funkcji omomierza i ruszać przepustnicą, patrząc czy rezystancja zmienia się płynnie, bez przerw i nagłych skoków. Oczywiście najpierw odpinasz kable od TPS i wszystko na wyłączonym zapłonie. Możesz też podłączyć się oscyloskopem w przewód sygnałowy (bez odpinania złącza od...
Tylko jeśli auto się zagrzeje i złapie temperature to chodzi na 4 cylindry i tego błędu nie ma[gdy na zimnym po noc, zapali i trzyma min. 1000-1200rpm to też błedu nie ma tylko na bieg jałowym zaczyna się dusić i przygasać i wyskakuje kontrolka i błąd(ecu odcina zasilanie wtryskiwacza na 4), jeśli wtedy przełącze go na gaz (jest paliwo) chodzi dużoo...
Pierwsze co zrobiłem to u gazownika wymieniłem wtryski na barracudy i ponoć wyregulowano. Dlatego zabrałem się za regenerację reduktora - już trochę wyglądał na przeciekający oraz wymianę wszystkich wężyków. Mam już taki zestaw dysze z króćcem 6 mm i wężyki 5mm Thunderflex więc jak nie jest najgorszy zestaw to już zostawię. kolektor gdzie nawiercę wygląda...
tak dioda miga, szukac w zapłonie?
Polonez Caro na gaźniku z gazem rocznik 95. Problem polega na tym, że w czasie jazdy na obrotach około 2000 szarpie. Tak jakby była przerwa w zapłonie. W tym momencie obrotomierz szaleje (skacze na różne wartości). W innym zakresie obrotów nic takiego się nie dzieje. Posprawdzałem, wyczyściłem wszystkie styki. wymieniłem też świece. Nie widać aby było...
witam!!!!! sprawdź w zapłonie krzywkę czy przerwa na przerywaczu jest taka sama gdy przekręcisz kołem i krzywka się przesunie o 180 stopni,u mnie to było przyczyną właśnie takiego zachowania,po wymianie krzywki wszystko wróciło do porządku i możesz jeszcze wymienić przerywacz w końcu to groszowa sprawa
Mz po wkręceniu czystej świecy zapala. Pali przez kilka sekund(czsem dłużej ale ma tak jak by przerwy w zapłonie 5s pali potem tak jak bym go zgasił i znowu ze 3-4 s pochodzi i gaśnie) i gaśnie po czym zwykle trzeba wykrecic świece i ja przetrzeć ponieważ jest zalana. Motor nie reaguje na dodawanie gazu . Iskra jest. Paliwo dochodzi . Wymieniłem dysze...
Witam. Podłącze się pod ten temat, gdyż moja żonka ma taki kłopot z CC700. Mianowicie zapłon przerywa, ale tylko w chwili skrętu w prawo. Jeśli w czasie tego skrętu doda się gazu silnik natychmiast gaśnie, jeśli gaz się odpuści silnik tylko przerywa. Widać przerwy w zapłonie na zainstalowanym obrotomierzu. Jego wskazówka przy skręcie faluje, lub spada...
U mnie od początku były problemy z strzałami w wydech i gaśnięciem ale jakoś to wyregulowałem ze palił od lekkiego szarpnięcia choć świece zawsze mokre po pracy na wolnych lecz od pewnego czasu zaczął świrować z odpalaniem i gaśnięciem już nawet myślałem że za dużo oleju w mieszance bo chyba też dosyć czułe są te silniki ale to nie to , gaźnik czyściutki...
16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder 16685 Cylinder #1 - wykryto przerwę zapłonu czyli to bedzie cewka??? POMOCY:/
Witam. Mam problem z BMW 3L E46 N54 wypadanie zapłonu na 5 cylindrze po wyżej 6tys.obr i chodzi już na 5 cylindrów po zgaszeniu i ponownemu odpaleniu działa już dobrze do momentu przekroczenia 6tys.obr blad jaki jest to 1f DEM -moduł sterujący silnikiem aktywacja zapłonu w cylindrze 5 . F2 moduł sterowania silnikiem przerwa zapłonu cylindrze.5. Świece...
Diody to nie rezystory czy kondensatory - mierzysz najmniejszy spadek napięcia. Połącz sobie dwie diody szeregowo a do tych dwóch dołącz jedną równolegle - wyjdzie Ci spadek na jednej diodzie. Może zamiast się sprzeczać to podłącz sobie diody szeregowo i równolegle i zobacz jakie będą spadki napięć. Chcesz zmierzyć mostek poprawnie - mierz każdą diodę...
w/g mnie to jest tak że jeśli się zewrze do masy przewód od kontrolki i ona świeci ( oczywiście przy włączonym zapłonie) to przerwa obwodu jest w alternatorze to może być wirnik ,szczotki lub regulator napięcia, obwód kontrolki idzie przez szczotka-wirnik-szczotka-reg.napięcia-ma... i tu gdzieś musi być przerwa!
Witam, Mam pytanie do znających się na elektromechanice. Znajomy podłączył komputer do moego samochodu (Octavia 3 1.4 TSI). Błędów żadnych nie zapisało. Pusty ekran. Natomiast wszedł w opcje wypadania zapłonów i wygląda to tak: Przy obrotach do 2 tys. nie ma wypadania zapłonów. Przy obrotach od 3 do 4 tys. występuje pojedyncze (od 1 do max 5) wypadanie...
Spróbuj na początek odłączyć klemę i skasować błędy w kompie (jeśli takowe są, mogły pojawić się podczas pracy na gazie). Zagrzej silnik i zrób adaptację. Może czujnik halla gubi sygnał i są przerwy w zapłonie. Kolejne ostrzeżenie za pisanie bzdur. Radzę powstrzymać się z pisaniem w działach motoryzacyjnych! 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających...
Trzeba jeszcze dodać, że działanie cewek w znacznej mierze zależy od przerwy na przerywaczu, która w takim pojeździe powinna być taka a w innym inna. Jeżeli przekładasz coś innego do Jawy to musisz się liczyć z tym, że sam będziesz musiał wykombinować jaka ma być przerwa. :?
Corsa D 2010r, 78.000 km, 1.2 XEP LPG Od 3 m-cy pojawia się wypadanie zapłonów. 1. Cylinder 2 i 4 2. Podmiana wtrysków MED na AC W02, strojenie. 3. Wypadanie zapłonu w różnych cylindrach. Wypadanie zapłonu 2 cylinder. Ten błąd pojawia się co kilkaset km, samochód gaśnie w trakcie jazy. Powyższe dzieje się na LPG. Nie wiem jak na benzynie, nie testowałem....
To jest na 99% czujnik. A takie zachowanie jest spowodowane faktycznie wada oprogramowania, które nie potrafi sobie z czymś takim poradzić. Przerwa na ścieżcze w czujniku jest odczytywana jako wyciek z baku, a wzrost przy chodzącym silniku jest nierozpoznawalny przez komputer. jako ciekawostkę spróbuj kiedyś zatankowac przy właczonym zapłonie - nalewasz,...
czuc z wydech zapach chloru 1.AdBlue nie zawiera chloru! W 38% jest to urea, pozostałe % to woda.Ma mocny, duszący zapach, ale nie chloru! 2. Nie będzie czuć ani widać jakiegokolwiek wpływu adblue na spaliny, bowiem AdBlue jest wtryskiwany tylko w czasie jazdy, jeśli zostaną spełnione określone warunki ( temperatury, obroty silnika, itd)Na wolnych...
Teraz się kapnąłem że nie wiem co to za auto ale chyba B5. Tak czy tak licznik jest zasilany po zapłonie z linii 15, a tą załącza bezpośrednio stacyjka. Więc jak nie ma przerw w kablach to wychodzi na to że kostka stacyjki.
przerwa zapłonie cylindra dźwięk zapłonie swiatła zapłonie
wchodzi kapilara piece ekogroszek ustawienia dorobienie kluczyka peugeot
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Grzałka do wody – dobór, awarie, testy, marki, typy, montaż, bojler, Incoloy, AISI, PV Philips PerfectCare, ProVelocity – diagnostyka i naprawa generatorów pary, typowe usterki