Po prostu masz iskrownik o stopniach rozdzielonych :D Sprawdzić przerywacz (styki) i kondensator. Pomierzyć rezystancje cewek na otwartym przerywaczu.
Wyczyść styki przerywacza to po pierwsze, przerwa nie może być zbyt mała. Jeżeli przy większej przerwie przerywacz nie działa, zwiększ nieco napięcie.
Iskra na przerywaczu świadczy o uszkodzonym kondensatorze. Kondensatory można sprawdzać, jak najbardziej. Sprawdza sie multimetrem czy nie ma przebicia.
wsadź świecę do fajki i zacisk 1 cewki zwieraj do masy (oczywiście na drugim zacisku ceqwki w tym momencie ma być +12V) powinna przeskakiwać iskra a co do przerywacza to czy jego styki się ze sobą w ogóle stykają?
Jak zmasujesz ten przewód, to iskra zniknie. Ten przewód pewnie zwiera na stałe przerywacz.
Uszkodzona cewka w magnecie albo cewka WN. Na przerywaczu iskra nie może przeskakiwać. Czy ten motorek chodził ostatnio, czy kiedy zabrakło iskry?
Ustaw najpierw dobrze zapłon, wykręć świecę, ustaw tłok 3mm przed górnym położeniem w tym momencie powinna być iskra, czyli przerywacz powinien się otwierać. Przerwa na przerywaczu 0,2-0,3mm no i powinno być ok.
Samo sprawdzenie rezystancji omomierzem nie powie o sprawności cewki WN. Konieczne jest dodatkowo pomierzenie indukcyjności uzwojeń, co pomoże określić czy uzwojenie nie ma zwarć międzyzwojowych. Mogą pojawić się jeszcze wewnętrzne przebicia, a to wymaga podłączenia cewki w normalny układ pracy. Cewka pracuje w zapłonie iskrownikowym, bateryjnym czy...
Tak, tam jest przy przerywaczu.
Witam. Zawsze się ustawiało na żarówkę, lub pręta z zaznaczonymi 2.5 mm przed GMP. Ustawiasz tak by żarówka zaświeciła się 2.5 mm przed GMP, wtedy styki przerywacza rowierają się i powinna skoczyć iskra. Dokręczasz zapłon i dopiero ustawiasz szczelinę na przerywaczu. Kolega poniżej napisał to dokładnie, ja zawsze powtarzałem ustawianie zapłonu i przerywacza.
Przerywacz, kondensator, zasilanie cewki.
Założyłem nowy przerywacz zapłonowy i nie ma on iskry Fiat 126p.
no to jednak Ci podpowiem to coś co zwiera i rozwiera nazywa się przerywaczem,a to coś co powoduje zwieranie i rozwieranie to krzywka umieszczona na wale
Ma to być tak jak na rysunku: http://obrazki.elektroda.pl/4824956600_1... Jeśli jest jak pisze Kolega - powodem jest stałe zwarcie do masy na "zielonym" odcinku (przetarty, przyszczypany przewód, zwarcie w przerywaczu lub też źle złożony przerywacz, dotykanie masy źle przykręconą końcówką przewodu na przerywaczu) albo też uszkodzony...
U2043B jest układem scalonym zaprojektowanym specjalnie z myślą o przerywaczu kierunkowskazów i przewidzianym do pracy w otoczeniu silnych zakłóceń elektromagnetycznych. Swoją drogą w/g katalogu do działania wymaga zasilania min. 9V. http://www.datasheetcatalog.org/datashee... http://www.atmel.org/dyn/resources/prod_...
To, że ma przerwę (inaczej - rozwiera się) nie oznacza, że nie jest zwarty z masą. Sprawdź miernikiem lub żaróweczką z baterią włączoną w szereg z młoteczkiem drugi biegun do masy. Jeśli żaróweczka zaświeci - masz zwarty młoteczek do masy. Dodano po 1 Oczywiście na rozwartym przerywaczu.
W czym macie poprawić iskrę ?, w samochodzie, motocyklu, czy łodzi podwodnej ? Należało by też napisać jaki tam jest zapłon cdi, tci czy klasyczny z przerywaczem
Podłączam się do tematu, posiadam takie chińskie cudo w którym zanikła iskra. Układ zapłonowy w moim sprzęcie opiera się cewko - module ( sam nawet nie wiem jak to nazwać) znajdującej się pod wirującym kołem magnesowym. Wspomniana cewka posiada wyprowadzone dwa przewody jeden z nich do gaszenia masą drugi generujący napięcie poprowadzony do właściwej...
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Jeżeli, to stary silnik, to pod kołem magnesowym może być przerywacz i kondensator, dlatego ten kabelek z cewki wchodzi pod koło zamachowe. Powodem, braku iskry, może być uszkodzony kondensator lub przerywacz. Oczywiście jeżeli to ten typ zapłonu, o którym myślę.
Jak nie zrobisz przerwy na przerywaczy to nie będzie iskry przerwa musi być.
Zmieniłem cewkę odizolowałem przerywacz od kondensatora i iskra jest:] Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.....
Tam nie ma żadnego przerywacza tylko moduł zapłonowy. Iskrę sprawdź na oryginalnej świecy do pilarek np. champion cj7y. Jaką mieszankę paliwa z olejem stosujesz? Ile zbiorników przepaliła od zakupu?
Zrób lepsze zdjęcia połączenia kabli przy samym przerywaczu. Nie widać dokładnie czy jest tam tulejka izolacyjna. Kable mają być przyłączone tylko do sprężyny przerywacza! Jeżeli nie ma tulejki izolacyjnej, to robisz pełne zwarcie do masy! Przerywacz nie rozwiera obwodu więc jak ma być iskra?! Drugie wyprowadzenie cewki zapłonowej do masy silnika!
Ale jak to jest że niema przerywacza tylko iskra jest podawana cały czas? W jaki sposób on działa przecież zapłon morze być za szybko nie rozumie tego, tam nie ma żadnego przerywacza na wale a iskra podawana jest non stop z częstotliwością kilku kHz przecież nie ma synchronizacji iskry z wałem?
Jak wykręcisz świecę to jest mokra? albo zaolejona? przeczyść dokładnie styki platynek na przerywaczu, miałem kiedyś taki problem z simsonem, wszystko było ok i nie chciał palić, iskra tez dobra, okazało się ze był mały włos na przerywaczu i po przedmuchaniu jak ręka odjął.
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
Nie wiem czy dobrze kojaże ale 251 ma moduł zapłonu(chyba) tam szukałbym przyczyn,bo jak jest zwykły przerywacz to bym zaczął od odłączenia kondensatora na przerywaczu
Jak żarówka świeci Ci ciągle to masz przebicie na przerywaczu. Najlepiej ustawić zapłon nastawiając koło pasowe na znakach i przy zdjętej kopułce kręcić poluzowanym aparatem aż przeskoczy iskra między stykami przerywacza. Jak coś grzechocze to może być łańcuszek rozrządu i on może przeskoczyć na zębach.
Cewka wn od tranzystorowego modułu zapłonowego, z uzwojeniem pierwotnym o niskiej impedancji w połączeniu z cdi to słaby pomysł (i słaba iskra ;) ) Albo użyj dedykowanej cdi cewki albo weź jakąś starą od zapłonu z przerywaczem
Przerywacza delikatnie iskry odkąd ja mam... Iskra chyba cieniutka...
Jeśli szmyrając kablem po masie uzyskujesz iskrę, to znaczy że przerywacz nie działa jak powinien. To ty tym kabelkiem niejako zastępujesz go. Magneto do ściągnięcia, albo niefachowo ustawiłeś przerwę na przerywaczu. Sprawdź to i upewnij się. Oczywiście do magneta obowiązkowo ściągacz, nie podważaj byle narzędziami bo pokrzywisz i będziesz miał większy...
Iskrzy na przerywaczu?
piszesz że iskra jest na przerywaczu czyli co między stykami przerywacza pojawia się iskra? jeżeli tak to wymień kondensator i będzie dobrze
Zmierzyłem, pierwotne 0,3, wtórne 3,7 k. Zmieniała też kondensator i przewody wysokiego napięcia oraz świecę. Przerywacz ustawiony, a iskry dalej brak. Co jeszcze może być nie tak?
Sprawdź iskrę bez fajki w fajce masz lokatora kilka om. Kondensator jest do pochłaniania iskry między stykami przerywacza. Przesuń zapłon na wyczucie ok. 3 przed GPZ. Motor nawet przy zgonie kondensatora będzie chciał zagadać.
Następnym elementem, który często wysiadał, był kondensator przerywacza.
To wymień kondensator i wszystko wróci do normy. Iskra ma być na świecy nie na przerywaczu.
kondesator przede wszystkim ma miec okreslona pojemnosc.ato ze nie ma przebicia nie swiadczy ze jest dobry pozdrowienia. jak kiedys mialem motorower i iskrzylo na przerywaczu to zawsze wymiana kondesatora pomagala
podpinam kondensator pod zacisk 1 na cewce Nie do końca..., Kondensator, który masz koło cewki, to kondensator przeciwzakłóceniowy, ma za zadanie tłumić zakłócenia pochodzące z układu zapłonowego, tak aby nie były słyszalne w radiu na falach średnich i krótkich (AM), dziś już chyba nikt nie używa w samochodzie takich zakresów, więc ten kondensator...
Popraw post - regulamin ... Skoro na świecy jest to w czym problem ? Wymień kondensator, wyczyść oraz ustaw przerywacz.
Witam! Problem tkwi zapewne w aparacie zapłonowym - brak przerwy na przerywaczu.
Napisz coś więcej. Jaki kolor iskry. Jak wygląda świeca (sucha , mokra). Jaka przerwa na elektrodach i na przerywaczu. Ile paliwa lałeś w gardziel.
przejrzałem układ zapłonowy i jest do wymiany aparat zapłonowy,zepsuł się przerywacz iskry w wewnątrz aparatu,nie wiem jak to fachowo się nazywa.problem rozwiązany.
Iskra na przerywaczu jest?. Przerywacz to "młotek i kowadełko".
jedna swiece podlacz do przewodu wysokiego napiecia dotknij gwintem swiecy do silnika (czesci metalowej) wlacz zaplon, i wprzerywaczu zewrzyj styki przerywacza jezeli jest iskra toja bym stawial na to ze jest podtarty przerywacz i wymaga reulacji
Cewek do malucha bylo kilka wersji. Część z nich musi pracować z kablem oporowym a część nie. Sprawny kondensator, wyregulowana przerwa na przerywaczu. Iskrę masz w momencie kiedy przerywacz zaczyna się otwierać. Czasami za mocne dokręcenie pokrywy zaworów podpiera zawory. Jak kopci i nierówno chodzi to może pływak zalany albo zaworek w pokrywie nieszczelny.
przerywacz. iskra z samego kabla jest mocna wieksza niż 8mm a gdy założenia fajke i chce sprawdzic z fajka to jej nie ma fajka jest nowa ale chinska o może być cos z tym ale to czy wtedy zapalał by tak łatwo z popychu wystarczy 3m żeby zapalił
albo coś co zastępuje przerywacz? Dokładnie, cewka wyzwalająca iskrę. Zobacz na koło magnesowe, będzie miało w jednym miejscu, naprzeciw tej cewki dodatkowy magnes lub jego nabiegunnik Naprawić takiego cewkomodułu raczej się nie da, wymiana na nowy lub przeróbka zapłonu
Sprawdź dokładnie odstęp na przerywaczu . Możliwe, że kondensatory wymagają wymiany. Trzy świece są dobre?
No a kondensator też powinien być nowy. No i odpowiednia przerwa na przerywaczu powinna być. Tak jak podaje instrukcja. Początek rozwarcia styków przerywacza według instrukcji.
Schematu instalacji nadal poszukuję. Znalazłem natomiast przyczynę braku iskry. Uszkodzony okazał się przerywacz zapłonu. Mała pierdółka a jakże ważna :D
Inna sprawa to luz na sworzniu tłokowym i podstawie korbowodu ale to już raczej problem z ustawieniem zapłonu - iskra powinna być. Przy okazji zwróć na to uwagę.
Aparat z przerywaczem, a może jest za mały lux na przerywaczu.
heloł. Ciekawy listing, podziwiam ludzi którzy piszą w asemlerze. ale mam małe pytanko bo widzę tam jakieś cylindry. Czy ten program to nie jest czasmi coś związane z przerywaczem iskry w aucie? Może tam jekiś czujnik położenia raczej niż obrotomierz???
wymienić kondensator a iskrzenie między stykami przerywacza i tak będzie
Radzieckiego zewnętrznego iskrownika się nie spodziewałem. Przeczyszcz styki przerywacza i sprawdź czy jest iskra. Oryginalnie tam jest moduł z motorowerów babetta i da się go prosto zrobić, tylko impulsator musi być sprawny bo inaczej lipa. Chodziło mi o ten zapłon z cewkami czy tam też nie było nic przerabiane. Jeśli na tym ruskim iskrowniku chodziła...
Porównał bym to do instalacji zapłonowej w silniku spalinowym. Jest tam cewka i przerywacz. Iskra powstaje na świecy. Tu mosfet przerywa. Regulacja tego przerywania to pozostały układ. http://obrazki.elektroda.pl/4338539900_1...
czy ten przerywacz jest potrzebny aby była iskra na świecy?
Witam. Podmień kondensator ,to on ma zapobiegać iskrzeniu przerywacza.
Mam simsona s51b (zapłon z przerywaczem mechanicznym, instalacja na 6V) a problem wygląda następująco: Podczas pracy silnika iskra na przerywaczu jest większa niż na świecy :P. kondensator jest dobry, nowy przerywacz, odstęp styków sprawdzałem w przedziale od 0.7 do 0.1. Zakładałem też inna cewke wysokiego napięcia. Cewka zasilająca jest nowa. Po prostu...
Witam. Problem stwarza mi dopasowanie modułu zapłonowego, który normalnie sterowany jest przerywaczem (iskra na świecy ma nastąpić po rozwarciu styków przerywacza i podanie napięcia na wejście modułu) do sterowania go za pomocą transoptora, który w momencie w którym ma pojawić się iskra zaczyna przewodzić zwierając wejście modułu do masy. Czyli trzeba...
Napięcie na obu biegunach cewki wysokiego napięcia będziesz miał jak przerywacz zapłonu będzie miał otwarte styki i widoczną przerwę na przerywaczu.
masz przerwę na przerywaczu?jak by walnołkondensator to iskra by była ale słabiutka.
Nabyłem ostatnio na pchlim targu miernik jak w temacie: https://obrazki.elektroda.pl/7619975300_... Miernik okazał się sprawny, mierzy: napięcia, prąd, rezystancję, pojemność kondensatora , obroty. :D Posiada funkcję sprawdzenia cewki zapłonowej- po długości iskry, ale tu mam problem. Nie było iskry na iskierniku, po podłączeniu cewki....
Aparat zapłonowy mam ustawiony tak że gdy 1 tłok jest w gmp to palec przerywacza jest skierowany na przewód do świecy od 1 cylindra a platynki na przerywaczu w tym momencie są zwarte ze sobą. Platynki powinny otworzyć się lekko przed gmp (wyprzedzenie zapłonu), zawory powinne być zamknięte. Obróć aparat, żeby przerywacz otwierał się gdy palec jest...
To schemat pastucha elektrycznego, który daje impuls wysokiego napięcia o bardzo małej energii. Normalny układ zapłonowy ma cewkę z jednej strony na stałe podpięta do +, a przerywacz podpięty do drugiego końca uzwojenia pierwotnego cewki i do masy. Iskra generowana jest w momencie przerwania obwodu pierwotnego cewki przerywaczem. Kondensator wpięty...
Widzę, że się nie rozumiemy. Rolą przerywacza jest zwieranie napięcia indukowanego w stronie pierwotnej cewki (od wirującego magneto) do masy, a jeśli tłok zbliża się do GMP to przerywacz ma się otworzyć, napięcie przestaje być zwierane i transformowane jest na stronę wtórną cewki (napięcie w kV) i przez świecę "przeskakuje" do masy. Kondensator wraz...
sprawdź cewkę impulsową to jest ta co zastępuje przerywacz
Na cewkę musi dochodzić plus po stacyjce i minus z przerywacza zapłonowego. Sprawdz zasilanie, przerwę na przerywaczu.
Uważam, że jeśli moduł jest sprawny to iskra powinna być. W końcu to żadna filozofia, kiedyś iskrę wytwarzał przerywacz i kondensator. Teraz bez mikroprocesora, BT, GPS, szyny CAN i innych bzdetów iskry nie zrobią...
Witam Podepnę się pod temat Wykonałem taki zapłon na BU323AP, generalnie układ działa z tym że po odłączaniu plusa bądź minusa z akumulatora a przy zwartym przerywaczu przeskakuje iskra na świecy, Miał ktoś taki problem z tym układem ?
Niech kolega spróbuje przeczyścić przerywacz, wymienić kable WN itp...
Mam taki przyrząd co się wkręca w głowicę na miejsce świecy i odmierzyłem 3mm przed GMP ustawiłem przerwę na przerywaczach iskra sUper jest ale nadal lipa. Gdy wlewam taki jeden korek co jest pod kranikiem benzyny i kopne to motorek tak max ze 2 razy zapyrka i koniec (przy jednym kopnięciu) bo tak pare razy aż paliwo sie wypali i wyleci, które wlałem...
Znikająca iskra to może być uszkodzony kondensator, luźny albo przetarty przewód, uszkodzony przerywacz albo... niestety bicie na wale w wyniku czego losowo zmienia się przerwa na przerywaczu.
Przyjrzyj się przerywaczowi. On w pozycji rozwartej nie może zwierać do masy. Iskra pojawia się w momencie rozwarcia przerywacza. Na zwartym idzie na masę, stąd ginie ci wtedy napięcie.
Proszę kolegów o wyjaśnienie czy jest możliwość zastosowania tego układu w silniku motoru Dniepr. Jest to dwucylindrowy silnik 0,75l, jedna cewka - jeden przerywacz. Iskra pojawia się dwa razy w ciągu jednego cyklu w każdym z cylindrów. Z braku oryginalnej cewki zapłonowej jest zastosowana od malucha. Co do wykonania kolegi: zakładajmy że to tylko prototyp...
Źle myślę, czy to układ źle działa? Źle myślisz. Jest na odwrót iskra jest gdy przerywacz się rozwiera następuje wówczas rozładowanie kondensatora na cewkę. Też nie tak... Kondensator bierze na siebie napięcie z samoindukcji uzwojenia pierwotnego cewki, ale i bez niego będzie iskra na świecy. Tyle, że będzie iskrzenie na stykach przerywacza które je...
Odkręc magneto i sprawdź czy jest krzywka która ma powodować działanie przerywacza. Dodano po 1 Sprawdź również czy podczas kopniecia nie ma iskry na przerywaczu.
Tu masz wszystko opisane, instrukcja serwisowa do Twojego pojazdu. http://www.mopedriders.org/html/manuals/... Nie potrzeba żadnej lampy stroboskopowej. Wyprzedzenie zapłonu to 1.5 mm przed GMP zaś przerywacz 0.4 mm.
Robi to samo co przerywacz w zwykłym zapłonie.
Jaką przerwę ustawiłeś na przerywaczu ? Sprawdź iskrę na samym kablu, ładunek musi przeskoczyć minimum 4 mm do masy.
Kolor świecenia zjonizowanego gazu zależy od rodzaju gazu i od jego temperatury. Iskra nie powinna być czerwona. Przerwa na przerywaczu nie może być za duża, bo przy maksymalnych obrotach styki mogą nie zdążyć się zewrzeć. Taka porada z dawnych czasów. Z własnej praktyki wiem, że zbyt mała przerwa na przerywaczu to ciągłe iskrzenie styków, co objawia...
Sprawdzałeś kondensator, pod względem zwarcia z masą. Tak samo wyłącznik zapłonu i przerywacz. Sprawdź iskrę na samym kablu, bez fajki, oraz kabel niskonapięciowy, ten z cewki do przerywacza. Szczególnie wtyczki, którymi jest podłączony.
Jesli iskra slaba a swiece nowe to moga byc kable WN, uszkodzony kondensator, zla przerwa na przerywaczu, uszkodzona cewka lub jej slabe zasilanie.
A mnie się wydaje że cewka butelkowa nie podejdzie. Bo niby skąd ona ma wiedzieć kiedy iskre dać? Wydaje mi się że do tego służył przerywacz(platynka) on powodował przeskok iskry. Zeby wyzbyć sie mechaniki bo przerywacz szybko sie zużywał wymyślili CDI. Zapłon elektroniczy. W środku jest troche elektroniki a schemat bodajże widziałem na Wikipedii. A...
Witam, iskrowniki od silnikow 'DT', czyli tzw. 'ruskie', sa najczesciej calymi latami sprawne na tyle - ze 'iskra konia by zabila / 6 - 7 mm' [ jak mawia tzw. 'porzekadlo ludowe' ] i najczesciej stosowano je zamiennie do zabytkowych motocykli, jak 'padly' w nich oryginalne uklady zaplonowe... Tutaj musisz miec jakas 'uplywnosc iskry / na mase' na plytce...
To problemy z iskrą. Chodzi jakby świeca 'bobel' złapała, albo ma przebicie. Może ten kondensator już padł, albo nie ma połączenia z masą. Nie iskrzy na przerywaczu? Musisz szukać, bo gdzieś ta iskra ginie.
Jaka przerwa na przerywaczu? Jaki kolor ma iskra generowana przez świecę? Kompresja jest ok?
Zapłon do iskry nic nie ma. Z tego co piszesz, jest to niemożliwe. Sprawdź wszystkie połączenia, tam gdzie są luty odlutować i poskrobać, przerywacz itp. Miałem taki problem z opryskiwaczem spalinowym.
Zakładając że połączenia elektryczne są prawidłowe, czasami w WSK działo się tak jeżeli przerwa na przerywaczu była za duża, ewentualnie zużyta świeca zapłonowa..
Skoro inne auto odpala na tym aparacie to co się czepiacie przerywacza?
Na cewce współpracującej z modułem tranzystorowym po podłączeniu jej do przerywacza i kondensatora iskra jest minimalna, a przerywacz się topi (płynie przez niego blisko 30A !) Jeśli Twoja cewka działa normalnie z przerywaczem, to nie będzie współpracować z modułem TSZ
Mój brak wiedzy, jest w zakresie - kiedy ma się pojawić i jak długo ma trwać iskra. W układach z przerywaczem przeskok iskry następuje w momencie rozwierania styków przerywacza i trwa do czasu rozładowania energii zgromadzonej w polu magnetycznym cewki, a przy zapłonie kondensatorowym energii w rozładowywanym kondensatorze. Moment rozwierania styków...
To pewnie przerywacz i kondensator szlag trafił.Odłącz kondensator i ręcznie rób przerwę na przerywaczu,jeśli nie będzie iskry na kabluWN to masz zwarcie przerywacza-warunek>musisz wiedzieć że cewka zap. na pewno jest sprawna.
Za co odpowiada w tym zapłonie kondensator ? Zapobiega przeskokowi iskry między platynami przerywacza... aby ich nie wypalić. Dodano po 1 Dałem niedawno majstrowi do naprawy wymienił platyny bo było zwarcie w lampie więc i platyny nadawały się do wymiany. Ciekawe to jest... wytłumacz ? PS. Zapłon i światła mają osobne cewki zasilające pod magnetem.
Ile maluchów tyle przyczyn tego problemu tutaj trzeba zaczynać od podstaw sprawdzać kluczowe elementy, po zgaśnięciu jeśli masz suche świece na pierwszy ogień wziął bym pompkę paliwa wraz z popychaczem oraz filtr przepływowy wyczyść, druga sprawa czy po nagrzaniu silnika nie występuje zmiana w jego pracy? nie zaczynają "klepać" zawory? to również był...
Przewody kondensator-przerywacz, przerywacz-cewka. Kiedy będziesz miał gdzieś na nich zwarcie do masy nie będziesz miał iskry. Jaka masz przerwę na przerywaczu?
Wróciłem do starego zapłonu (bez żadnych udziwnień), wyregulowałem przerwe na przerywaczu. Iskra jet teraz dużo mocniejsza i wyraźniejsza. Igła w gaźniku jest na najniższej pozycji (bing 17). Z tego co zauważyłem to iskra jest nawet na mokrej świecy a mimo to simson nie daje znaku życia, przestawiałem zapłon około 15stu razy za każdym razem przesuwając...
Ustaw najpierw przerwę na przerywaczu, ma mieć 0,3 mm w najwyższym punkcie wzniosu krzywki. Potem ustaw wyprzedzenie zapłonu na 2,8-3 mm przed GMP - w tym momencie ma się zacząć otwierać przerywacz. W tej kolejności, nie odwrotnie! Jeśli będzie normalna iskra, to powinien odpalić, potem co najwyżej kosmetyczne korekty punktu zapłonu. Nie bardzo rozumiem...
iskra przerywacz zrobić przerywacz prosty przerywacz przerywacz zaplonu
renault megane bezpiecznik wycieraczka kabel ethernet przerywa wekta centrala
elektronika matrycy elektronika matrycy
Schemat elektryczny piekarnika Amica EBI 8562AA Termostat Amica T-150 81381292: Podłączenie przewodu fazowego