http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
wszystko gra po wymianie przerywacza -dziekuje
Przepalona kostka wymieniłem na porcelanową i wszystko gra.
A może to wina którejś żarówki? Sprawdź, czy wszystkie żarówki prawej strony są takie, jakie powinny być. Może została włożona żarówka o mniejszej niż zalecana mocy i przerywacz zachowuje się tak, jakby nie był obciążony mocą znamionową. Pozdrawiam Mariusz
Masz do wymiany włącznik świateł awaryjnych ( częste w oplu, tak z 90%) lub przerywacz.
Sprawdź czy na wtyczce pojawia się + jak masz włączony kierunkowskaz. Jeżeli nie włącznik to wiązka
nope, wiem, że jest w tej skrzynce, ba nawet jest nad bezpiecznikami, ale jest on totalnie zasłonięty :/
Pragnę nadmienic ze to nie żarówka, jest to orginał. Kłopot w tym że nie wiem pod którym bezpiecznikiem jest prawy kierunkowskaz. Ale skoro wszystko inne działa to podejrzewam przerywacz, ale nie jestem pewien.
Sprawdź moduł przerywacza elektronicznego, możliwe ze siadł kondensatorek :16uF 25V
opisz dokładniej swój problem nie wiem czy chodzi o diode na tablicy czy sam kiesrunek, może to wina samych przerywaczy
Zmierz wartość napięcia na zasilaniu przerywacza. Sprawdź wyłącznik awaryjnych. Odłącz przerywacz, zewrzyj złącza 49 i 49a i sprawdź, czy po włączeniu kierunkowskazów zapalają się światłem ciągłym. Z podłączonym przerywaczem odepnij przełącznik zespolony i zewrzyj środkowy środkowy pin przełącznika kierunkowskazów z lewą i prawą stroną.
Nie słuchaj głupot. przerywacz kierunkowskazów jest jeden, nie ma znaczenia, czy masz kierunkowskazy boczne, czy nie. Możliwe jest uszkodzenie samego przerywacza, chociaż w tym wypadku, mało prawdopodobne. W Corsach B częstym problemem z kierunkowskazami jest sam wyłącznik świateł awaryjnych. Jednak u Ciebie nie tu bym szukał usterki. Posprawdzałeś...
Ja miałem identyczny problem. Zrobiłem tak. Nad bezpiecznikami masz takie(kostki) niewiem jak to się nazywa czy przekaźnik czy przerywacz. Ja wymieniłem to to i po problemie a kosztowało mnie to aż 15 zł
Czyli Yaris II też komunikuję się po przez CAN? dobrze rozumiem? Nie przez CAN. Jak widać, ma sterowanie masą, a przerywacz kierunkowskazów wbudowany w ECU. Na żarówkach stały minus, więc dość klasycznie.
Do żarówki dochodzi +15 po zapłonie i styk 49a wyjście przerywacza na przełączniki. To sie nie psuje,masz uwalona żarówkę lub jej styki ew.ścieżke,styki w liczniku.
Witaj, 15 i 16 bezp. jest od kierunków. Ale jak jest wskazanie na desce, to bezpieczników bym się nie czepiał. Sprawdź przerywacz. http://obrazki.elektroda.pl/9333149800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3702691500_1... http://obrazki.elektroda.pl/1808646800_1...
Posiadam Opla Corse 1.7 1999r. Około 4 dni temu zadymiło mi się spod kierownicy (nie wiem dokładnie skąd), po tym wszystkim o dziwo wszystko działało aż do wczoraj... Kierunkowskazy przestały mrugać a zaczęły świecić światłem stałym, na desce rozdzielczej nie sygnalizuje iż kierunkowskaz jest wlączony, dodam że światła awaryjne działają bez zapłonu...
Kolego sprawdzałeś bezpieczenik r12 co jest skrzynka przy samym akumulatorze tam są takie bezpieczniki od przedniej wycieraczki i tylnej przerywacz do kierunkowskazów zobacz tam możesz zamienić z tylna wycieraczka bezpiecznik i sprawdzić . Troszczeczke ciężkie dojście środki toksy i mało miejsca ale dasz rade Dodano po 3 A opis wygląda tak tych bezpiecznikow
kierunkowskaz przerywacz przerywacz kierunkowskaz przerywacz corsa
wyciek pompy paliwa głowica neptun schemat reverb
mikrofala traci magneti marelli
Kondensator do gasika MOSFET – MKP, C0G, dobór, Kemet R76S, Wurth WE-PPF, snubber Kalibracja czujnika światła Audi A4 B8 2013 – VCDS, adaptacja, ustawienia, RLS, szyba