Zrób lepsze zdjęcia połączenia kabli przy samym przerywaczu. Nie widać dokładnie czy jest tam tulejka izolacyjna. Kable mają być przyłączone tylko do sprężyny przerywacza! Jeżeli nie ma tulejki izolacyjnej, to robisz pełne zwarcie do masy! Przerywacz nie rozwiera obwodu więc jak ma być iskra?! Drugie wyprowadzenie cewki zapłonowej do masy silnika!
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
przerywacz i kondensator mają być razem nie bardzo rozumiem to : co mam zrobic z kablami ktore pozostana od stacyjki po obejsciu pradnicy ?? I z kablem od cewki zaplonowej ?? kabel od cewki do tego samego punktu co kondensator i przerywacz
To jest obojętne.Pozdrawiam
Przerywacz, kondensator, zasilanie cewki.
Przecież to konstrukcja najprostrzego na świecie klaksonu samochodowego. Elektromagnes, przerywacz i kondensator podłączony równolegle do styków przerywacza, by zmniejszyć iskrzenie na stykach. Wkrętem z ze sprężyną możesz wyregulować przerywacz tak, by otwierał się gdy elektromagnes przyciągnie membranę. To cała filozofia tej machiny, panie Cefka.
W przerywacz jest kondensator ktor czasmi siada 16v 47uF kosztuje pewnie z parę... I gotowe
Jednak podejrzewam, że przyczyna tkwi w jakości przerywacza. Wymieniając kondensator działasz przy przerywaczu i stąd te zmiany. Warto bardzo dokładnie sprawdzić tulejkę izolacyjną przerywacza i ślizgacz. Tam zdarza się przebicie.
A ten układ z obrazka to nie jest elektroniczny układ zapłonowy bez przerywacza ? A to w kółku z napisem silnik to jest to co siedzi w aparacie zapłonowym silnika i zastępuje mechaniczny przerywacz zapłonu .
Wyczyść styki przerywacza to po pierwsze, przerwa nie może być zbyt mała. Jeżeli przy większej przerwie przerywacz nie działa, zwiększ nieco napięcie.
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
Świeca, kabel do niej, cewka, przerywacz, kondensator?
Sprawdź kompresję.
Na sam poczatek to akumulator 12v od skuterka mozesz wlozyc do skuterka.. MZ TS 150 (z tego co widze to taka jest na zdjeciu) ma instalacje 6v i musisz miec akumulator 6v. Minus akumulatora na mase, plus do cewki WN zacisk 15, zacisk 1 pod przerywacz/kondensator. I tyle.
Jeżeli, to stary silnik, to pod kołem magnesowym może być przerywacz i kondensator, dlatego ten kabelek z cewki wchodzi pod koło zamachowe. Powodem, braku iskry, może być uszkodzony kondensator lub przerywacz. Oczywiście jeżeli to ten typ zapłonu, o którym myślę.
To jest starszy model SOLO JUNIOR 410. Był też pod nazwą Solo 40110. Poszukam jakiejś dokumentacji. Tak wygląda kompletny. http://obrazki.elektroda.pl/5693915500_1... To jest tak prosty silnik, że nawet bez dokumentacji można coś z nim zrobić. Krzywka przerywacza jest skorodowana, trzeba ją wypolerować, inaczej zniszczy sam przerywacz....
Sprawdzałem na różnych przewodach i na różnych świecach, iskry ciągle brak na obu świecach. To by był całkowity niefart jakby wszystkie sprawdzane przeze mnie świece (5) i przewody (4) były niesprawne. Czyli jednak chyba zaczynam liczyć się z wymianą cewki. Jeżeli ktoś ma inne propozycje, jestem otwarty. Pozdr. (at)up Na prawdę jesteś natrętny kolego....
Jeśli stara to musi być mechaniczny przerywacz i kondensator czyli klasyka Jeśli nowy typ cewki no to moduł
Jeżeli nie ma innego (pod spodem) połączenia czarnej cewki z przerywaczem i kondensatorem, to ten oznaczony na czerwono przewód ma być przylutowany do kondensatora. Ew. jest to przewód gaszenia. Jego zwarcie do masy gasi silnik.
Stawiam na brak izolacji między kowadełkiem a młoteczkiem przerywacza. Kondensator jak nie ma zwarcia nie ma istotnego wpływu na iskrę na małych obrotach, a szczególnie na jej brak. Iskrę sprawdzaj na samym kablu WN. Czy przy zmontowanym układzie włączanie i wyłączanie stacyjki powoduje iskrę? PS. Poczytaj troszkę na temat układów zapłonowych. Na pewno...
Tak. Dokładniej to kondensator jest zrównoleglony z przerywaczem. Powodzenia w próbach.
Po prostu masz iskrownik o stopniach rozdzielonych :D Sprawdzić przerywacz (styki) i kondensator. Pomierzyć rezystancje cewek na otwartym przerywaczu.
Samo sprawdzenie rezystancji omomierzem nie powie o sprawności cewki WN. Konieczne jest dodatkowo pomierzenie indukcyjności uzwojeń, co pomoże określić czy uzwojenie nie ma zwarć międzyzwojowych. Mogą pojawić się jeszcze wewnętrzne przebicia, a to wymaga podłączenia cewki w normalny układ pracy. Cewka pracuje w zapłonie iskrownikowym, bateryjnym czy...
wychodzi na to ze on nie potrzebuje zadnej masy (-) ? To źle wychodzi, skoro jest tam multiwibrator na co wskazuje obecność kondensatorów elektrolitycznych.
Zmieniłem cewkę odizolowałem przerywacz od kondensatora i iskra jest:] Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.....
W starych samochodach cewki były tylko zapłonowe, a mały kondensator zapobiegał iskrzeniu na stykach przerywacza. W czasach syren nie istniały kondensatory, zdolne do wspomagania akumulatora, nie było też elektroniki w samochodach.
Sprawdź dokładnie odstęp na przerywaczu . Możliwe, że kondensatory wymagają wymiany. Trzy świece są dobre?
Musisz pokombinować z przerywaczem i kondensatorem. Styki powinny się rozwierać w odpowiednim miejscu (położenie biegunów koła magnesowego względem rdzenia cewki zapłonowej). Kondensator, jeśli chcesz mieć porządny to kup w elektronicznym MKP 0.22µF/630V, te co można kupić w sklepach motoryzacyjnych są często niskiej jakości. Cewka zapłonowa jest...
Ustaw zapłon i wymień kondensatory przy przerywaczach. Jak strzela z tłumika, to za późny zapłon.
Tak nie do końca. W takim układzie rezonansowym przepływa prąd przemienny w.cz. przez okres rozładowania się energii. Natomiast cewka WN działa jak transformator, z resztą do CDI stosuje się cewki WN o zupełnie innych parametrach. To nie jest zapłon indukcyjny tak jak klasyczny bateryjny czy TCI, że energia jest ładowana w indukcyjności cewki a iskra...
Iskra na przerywaczu świadczy o uszkodzonym kondensatorze. Kondensatory można sprawdzać, jak najbardziej. Sprawdza sie multimetrem czy nie ma przebicia.
Ja u siebie też robiłem zapłon, wymieniłem wszystko co podejrzewałem - cewka w/n, kabel z fajką, przerywacz i kondensator. Wszystko fajnie wuecha śmiga, lecz dzień później problem był podobny co u ciebie, niby palił ale po dodaniu gazu po prostu ... wuuuuuu i się dusił. Okazało się że siadł nowy kondensator, chyba przez to że się przetarł kabelek i...
To elementy układu zapłonowego. W kazdym klaszycznym układze zapłonowym jest kondensator przy przerywaczu. Pojemność, to około 0,2 - 0,25 uF.
Taką jawkę miałem przeszło 20 lat temu. Moim zdaniem masz źle kable. Z tego co pamiętam to z cewki impulsowej idzie prąd do cewki zapłonowej przecinany przez stacyjkę ( za lampą dwa czarne kabelki są połączone ) a powrót jest z cewki zapłonowej na przerywacz. Na zdjęciu widzę że przy silniku masz zielony kabelek zmostkowany z przerywaczem - źle. Z cewki...
Ja bym sprawdził czy dobrze "leżą" te podkładki izolacyjne na przerywaczu, czy kondensator ma dobrą masę i czy nie masz gdzieś zwarcia na wyjściu przewodów z silnika najlepiej odłącz je szczególnie ten od gaszenia. Sprawdź jeszcze kabelek przy cewce zapłonowej, czy dobrze się trzyma wraz z biegiem czasu i pod wpływem drgań może nie łączy w miejscu lutowania....
Z moich "doświadczeń" wynika że w WSK 125 im mniejsza przerwa na przerywaczu tym lepiej, młoteczek i kowadełko dość często iskrzą i wypalają styki tym samym samoistnie zwiększając przerwę. Co z kondensatorem? Przerywacz dobrze oczyszczony ze "śmieci", mam tu na myśli namagnesowane opiłki metalu, elektryczne przejściówki karter-a mają dobrą izolację...
Standardowe, 0,22uF/600V - używane we wszystkich układach klasycznych, z przerywaczem mechanicznym.
Przerywacz ,kondensator i cewka zapłonowa.
Następnym elementem, który często wysiadał, był kondensator przerywacza.
Kolego - zapłon jest przeróbką oryginału, zastosowałem zapłon od skutera, żeby pozbyć się przerywacza, kondensatora .. Oryginalny zapłon nie ma nic wspólnego !
Pisałem, że schemat jest do d... Masz jakąś obsesję z pomiarami napięć. Pomiary napięć przebiegów mocno różniących się od sinusoidy i częstotliwości 50 Hz, a z takimi masz do czynienia, trzeba traktować mocno orientacyjnie. Natomiast z twoich opisów nie można dojść co i jak łączysz. Czuć spory chaos w twoich działaniach. Trzeba wyraźnie rozróżnić zintegrowaną...
Jeśli dobrze wyprzedzenie zapłonu dobrze wyregulowane to podmień kondensator i sprawdź styki przerywacza.
Kolego - czy na przerywaczu został kondensator ? Pozdr. J.
Normalnie bym nie zmieniał, ale ja nie będę wymieniał przerywacza i kondensatora co 3 miesiące bo lipne robią
Wiele czynników. Cewka, przewody, przerywacz, kondensator.
zrobiłem ten przerywacz na 6V ale zmieniłem tylko przekaźnik wartości kondensatorów dobrałem na 16V przekaźnik na 6V za to w tym przerywaczu na 12V zastosowałem kondensatory na 25V i przekaźnik na 12V to jedyne różnice i wszystko działa w 100%
Cześć. Posiadam Mercedesa W114 rok 1972, silnik 2,8 benzyna na dwóch gaźnikach. Układ zapłonowy składa się z cewki, dwóch rezystorów, kopułka, przerywacz, kondensator. Pytanie, w które miejsce podłączam kondensator, przewód zielony? Samochód przyjechał z odłączonym kondensatorem. Którą śrubę odkręcić i przykręcić przewód od kondensatora? Dziękuję.
To jest pomysł :) plus obowiązkowo kondensator o ile pamiętam 0,22µF/250V.
(at)elsat1 NSU 501 Kalosz ? :D Sprawdziłeś, choćby wkrętakiem całkowity zanik pola magnetycznego magnesów iskrownika ? Oraz stan szczotek prądnicy, styków przerywacza magneta i kondensatora? Do pracy samej prądnicy tego typu magnes jest zbędny. Regulator/ wyłącznik prądu zwrotnego też nie oczyszczony :cry: Zanik szczątkowego magnetyzmu w prądnicy niemal...
Kondensator razem z przerywaczem był wymieniany.
Witam Postaraj się o schemat prostej przetwornicy tranzystorowej o napięciu wyjściowym ok 300V i względnej wydajności prądowej, wyprostowane napięcie jest podawane na kondensator ok 1-2uF druga nóżka na cewkę zapłonową. Wyzwalanie iskry następuje gdy tyrystor sterowany z przerywacza zwiera do masy kondensator. W latach 70-tych robiłem to do MZ 250 Sport,...
A jakie są inne powody iskrzenia na stykach przerywacza? Pomijając uszkodzony kondensator.
Witam. Mam problem z agregatem PAB 2-1, nie mogę go uruchomić tzn. nie ma iskry. Sprawdziłem świecę, przewód , przerywacz, kondensator. Wszystkie elementy ok. a iskry nie ma. Może ktoś zna przyczynę i pomoże mi. Pozdrawiam.
Iskrzy na przerywaczu, kondensator do wymiany, kup najlepiej ze dwa bo czasem może się trafić uszkodzony.
Cześć.Objawy te co opisałeś pasują na brak masy silnika, lub gdzieś na wtyczkach nie łączy sprawdź jeszcze raz. Kolego KAPI35 sprawdź zapłon w tej motorynce, przerwę na przerywaczu, świecy.Aaaa jeszcze kondensator może być uszkodzony.Tu masz filmik z ustawienia zapłonu[/b]. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Przyczyna może być też gdzieś tu: przerywacz -> kondensator -> kabel WN -> fajka -> świeca. Kondensator wymieniałeś, ale czy na pewno jest sprawny? Świece jak zarzucone olejem po walniętym uszczelniaczu też niekoniecznie są dobre. To tak poza tym, co kolega wyżej napisał.
Ma to być tak jak na rysunku: http://obrazki.elektroda.pl/4824956600_1... Jeśli jest jak pisze Kolega - powodem jest stałe zwarcie do masy na "zielonym" odcinku (przetarty, przyszczypany przewód, zwarcie w przerywaczu lub też źle złożony przerywacz, dotykanie masy źle przykręconą końcówką przewodu na przerywaczu) albo też uszkodzony...
Sprawa jest prosta. Zwarcie w obwodzie przerywacza. Prąd w cewce i jej temperatura świadczy o tym, że przerywacz jest zwarty/uszkodzony/zużyty - np. starty popychać, który się ślizga po krzywce. Sprawdź czy przerywacz ma prawidłową przerwę, tj. około 0,6 mm i czy przy obracaniu wałem i załączonym zapłonie na przerywaczu się nieco iskrzy. Może też mieć...
Witam Panowie. Tydzień temu zakupiłem Agregat PAB 2. Z prądnicą wszystko jest ok, jednakże świeca straciła iskrę. Wygląda to tak że odpaliłem go i popracował godzinę, i już ponownie nie da się go uruchomić. Pomierzyłem wszystko i wygląda na to że totalne zwarcie 0 kohm jest na tym przewodzie niskiego napięcia co wychodzi z iskrownika i idzie do przerywacza....
Wyczyść platynki (styki przerywacza), sprawdź kondensator - jeśli jest.
Musi być obwód rezonansowy LC - czyli tak, jak to w autach bywa - równolegle do przerywacza kondensator 0,22uF/600V. Po stronie wtórnej kondensatorem są elektrody świecy.
http://obrazki.elektroda.pl/7060133900_1... Na styku przerywacza podłączony ma być kondensator i czarny przewód idący do cewki. Nic więcej. Ta śrubka ma mieć styk ze sprężyną przerywacza (z blaszką) ale musi być odizolowana od jego podstawy. W praktyce nakładasz sprężynę z podkładką na śrubkę, na to podkładka izolująca i taka krótka gumowa...
Kondensator jest na podstawie cewki, po co drugi ?, spróbuj podpiąć cewkę zasilającą do przerywacza i kondensatora, kabel stamtąd do 1 cewki wn, 15 do masy
Sprawdzic przerywacz oraz kondensator.
Motorynka odpala na kopa. Trochę na niej pojeżdżę, ale gdy się nagrzeje gubi iskrę i gaśnie. Cewka, przerywacz, kondensator wymieniony. Na 3 różnych świecach sprawdzałem i jest to samo. Myślę nad wymianą iskrownika, ale jeśli go kupie a problem nie tkwi w iskrowniku to wydam pieniądze w błoto. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie sprawności iskrownika?...
To pewnie przerywacz i kondensator szlag trafił.Odłącz kondensator i ręcznie rób przerwę na przerywaczu,jeśli nie będzie iskry na kabluWN to masz zwarcie przerywacza-warunek>musisz wiedzieć że cewka zap. na pewno jest sprawna.
SL 450 problem z iskrą, a jej brak. Wymieniona cewka, ale nic nie pomogło. Aparat zapłonowy wyczyszczony. Do cewki jest zasilanie 12 V, a na minusie 5 V. Po odłączeniu kabla masowego jest 12 V, a po ponownym podłączeniu jest 5 V. Przerywacz sprawdzony, kondensator odłączony, masa dodatkowa na silnik zrobiona, a problem jest nadal. Pomocy!
Masz na myśli wszystkie obwody czy tylko obwód zapłonowy. Podczas prób odłączałem wszystkie obwody (oświetlenie, ładowanie, kierunkowskazy czyli cewke oświetlenia i ładowania) i zostawiałem tylko obwód zapłonowy ( cewka w magnecie -> przerywacz -> kondensator -> cewka butelkowa|HV| -> przewód HV-> nasadka odkłucająca (fajka) ->świeca) i niestety efekt...
Jeśli masz silnik z tradycyjnym aparatem zapłonowym, to sprawdź przerywacze, kondensatory i cewki zapłonowe. W przypadku nowszego rozwiązania układu zapłonowego, to może podmień moduł i przeglądnij gaźnik chyba, że silnik jest na wtrysku.
Witam To kondensator przerywacza do tego Simsona? Pozdrawiam
Gasi łuk na przerywaczu.
Jeżeli strzela w wydech to oznacza późny zapłon.Ten czarodziejski aparat ma ten zapłon przyspieszać wraz z wzrostem obrotów.Jeżeli są sprężyny o weź go porządnie wyczyść ustaw odpowiednią przerwę na przerywaczu oraz wymień dla pewności kondensator i powinno śmigać.
Dla mnie to problem iskry. Stawiam na złą przerwę na przerywaczu - ew zabrudzony czymś. A ten kondensator to zamontuj - najlepiej nowy i wymień koniecznie ten przy przerywaczu. Dodam jeszcze coś, kolegę pewnie zainteresuje. http://obrazki.elektroda.net/60_12457351... (zaczerpnięte z instrukcji obsługi pewnego leciwego polskiego motocykla) :)...
W tych opryskiwaczach padają cewki i niestety nie idzie już ich nigdzie dostać ale idzie go uratować montujesz cewkę ładowania od simsona platynki ona ma takie blaszki odpilowujesz je ona wtedy taka waska jest jeden otwór w tej tarczce wiercisz nowy i pasuje i podlaczasz ja pod przerywacz kondensator dajesz od malucha z tym kabelkiem dajesz go na zewnątrz...
Znikająca iskra to może być uszkodzony kondensator, luźny albo przetarty przewód, uszkodzony przerywacz albo... niestety bicie na wale w wyniku czego losowo zmienia się przerwa na przerywaczu.
Jeśli zwiększyłeś przerwę na przerywaczu, a nie sprawdziłeś potem zapłonu, to teraz masz za wczesny. Zaczynasz od ustawienia przerwy a potem punktu zapłonu i już nic nie ruszasz. Sprawdź jeszcze, podmień, kondensator. Trudno będzie ci pomóc, bo widzę że nie potrafisz ocenić stanu przerywacza, a on powinien pracować precyzyjnie. Poproś kogoś na miejscu...
Witam jesli to klasyczny układ zapłonowy z przerywaczem to plus czerwony od stacyjki do jednego bieguna cewki zapłonowej drugi begun cewki zapłonowej podłączyłbym do przerywacza a kondensator równolegle do przerywacza i masy pojazdu i zamocować jak nakbliżej przerywacza ponieważ kondensator służy do wzmocnienia iskry w układzie zapłonowym bez kondensatora...
w jaki sposób z cewek indukuje się napięcie i dlaczego tylko z 1 cewki napięcie wędruje do cewki wytwarzającej wysokie napiecie. To jest klasyczny zapłon typu "magneto" znany od więcej niż 100 lat. W okolicy zwojnicy porusza się magnes osadzony na kole magnesowym napędzanym przez silnik, w zwojnicy indukuje się napięcie. Zwojnica jest zwierana przez...
Istne ,,Sculptur's in the Shitt" :cry: - 1. Cewka ,,butelkowa" podłączona do białego przewodu i do masy, przerywacz z kondensatorem pozostawiony bez zmian. Przewód WN odcięty i odpowiednio zaizolowany. Otrzymasz zapłon iskrownikowy o stopniach rozdzielonych. Czy o to ci chodzi ? Aby kabel wysokonapięciowy nie wychodził z osłony magneta, tylko ,,rasowo"...
To jest układ zapłonowy klasyczny, przerywacz, kondensator. Przy dużych luzach wału nie ustawisz dobrze zapłonu, pomijając fakt że możesz mieć przedmuchy na simeringach wału. Dodano po 5 Gaźnik był czyszczony, ma luzy boczne na przepustnicy?
Schemat jest narysowany błędnie. Końce pierwotnego uzwojenia cewki powinny być podłączone: jeden do plusa zasilania a drugi do kondensatora i przerywacza. Kondensator połączony równolegle do przerywacza. Na tym schemacie jeden koniec uzwojenia pierwotnego jest połączony do masy. Jak to ma działać? Przerywacz poprostu spowoduje zwarcie plusa zasilania....
Roto-King H2TA46 Silnik dwusuwowy. Zapłon z przerywaczem i kondensatorem. Gaźnik pływakowy.
Proponuję od razu założyć sobie dwuwyjściową cewkę i bezpośrednio podłączyć świece - będzie DUŻO bardziej bezawaryjne Oczywiście to nie pomoże bo tutaj ewidentnie masz problem albo z przerywaczem, albo jeszcze pewniej z kondensatorem aparatu zapłonowego, bo one często padają schemat jest banalnie prosty, plus po stacyjce przychodzi na jedną śrubkę cewki...
To sprawa się trochę komplikuje, bo trzeba założyć moduł, który będzie czytał sygnał z impulsatora. Jakby był przerywacz, to nie ma najmniejszego problemu - akumulator, przerywacz, kondensator, cewka i działa. Tutaj trzeba zaprzęgnąć elektronikę. Albo zastosować moduł CD CDI z własną przetwornicą.
To problemy z iskrą. Chodzi jakby świeca 'bobel' złapała, albo ma przebicie. Może ten kondensator już padł, albo nie ma połączenia z masą. Nie iskrzy na przerywaczu? Musisz szukać, bo gdzieś ta iskra ginie.
Uważam, że jeśli moduł jest sprawny to iskra powinna być. W końcu to żadna filozofia, kiedyś iskrę wytwarzał przerywacz i kondensator. Teraz bez mikroprocesora, BT, GPS, szyny CAN i innych bzdetów iskry nie zrobią...
CB FSM Syrena 105L od kilku miesięcy męczę się z zakłóceniami w Syrence. Ojciec 15 lat temu miał w swojej CB i problemu nie było, a ja już nie mam pojęcia o co chodzi. Zakłócenia pojawiają się po około 20 sekundach od odpalenia silnika. Kiedyś zwykły układ zapłonowy na przerywaczach, kondensatory, trzy małe cewki, zwykłe miedziane kable zapłonowe....
Zasada jest taka: młoteczek, przewód gaszenia, przewód kondensatora i przewód cewki są razem połączone ALE NIE MOGĄ STYKAĆ SIĘ Z MASĄ , to włąśnie młoteczek cyklicznie łączy z masą. Inaczej nie pojedzie. Cała reszta techniczna wynika już z tej zasady.
http://obrazki.elektroda.net/59_12722000... korzystałem z tego schematu ale pogubiłem się przy podłączeniu kable do przerywacza i kondensatora. Na tym schemacie jest pokazane jak kabel nad przerywaczem rozdziela się na trzy cześć jedn do platyn drugi do kondensatora i trzeci do cewki.
Jeżeli źle wlutowałeś tranzystory to pewnie już po nich. Sprawdź je miernikiem do mierzenia diod. Trymetry to regulowane kondensatory, regulowane rezystory to potencjometry lub tzw. podkówki.
Nie podajesz, czy pojazd był jeżdżony ostatnio, czy też stał parę lat. Ma on "aparat zapłonowy" podobny do motocykli WSK i podobnie ustawia się zapłon ( ok. 2 - 4 mm przed górnym położeniem tłoka. Sprawdź stan przerywacza i kondensatora oraz odstęp styków przerywacza (ok. 0,35 mm). Sprawdź iskrę na samym kablu WN tj. bez tzw. fajki i świecy. Masz zapasową...
Jak się domyślam (jeśli posiadasz) to w samochodzie też przerywacz zamontowałeś bo jest niezawodny, precyzyjny i się nie psuje? Przepraszam ale wygłosiłeś tutaj argumenty wg twojego "widzi misie", sam posiadam 4 sztuki demoludów i do przerywaczy na pewno nie wrócę! Jak przerywacz bądź kondensator się uszkodzi to je naprawiasz czy wymieniasz, a może...
zapłon ustawiony perkekcyjnie Zarówno wyprzedzenie jak i szczelina przerywacza? Kondensator podmieniony? nie wchodzi na do końca wału Wpust ("klin") wyjąłeś? wsk ma tez słabą kompreję Słaba kompresja może być zasadniczą przyczyną problemu (zwłaszcza przy obciązonym silniku - spadek mocy), ale tego się prosto naprawić nie da...
Jeśli w układzie zapłonowym jest przerywacz to kondensator musi być.
Witam Luki tego typu strzelanie i i problemy powoduje układ zapłonowy trzeba sprawdzić układ elektryczny na trasie aku,przerywacz,kondensator, cewka(luźne przewody ,złączki uszkodzone izolacje)drgania silnika mogą powodować przerwy w dostawie prądu.
Sprawdziłeś zasilanie kondensator i masę ?
Zapomniałem dodać że w czerwcu tego roku zmieniałem: cewkę zapłonową, przerywacz, kondensator, cewke butelkową, fajkę, kabel HV, oraz przewody wychodzące z zapłonu (zapłon, oświetlenie, ładowanie AKU). Miałem cyrki z jednym gdy kupiłem założyłem, przejechałem 5km i przerywacz padł. Po zmierzeniu rezystancji miedzy patynką a masą wyszło ponad 2 MOhm...
Pewnie że jest uszczelniony, ale nie simmeringami. Albo brakuje iskry -> świeca, przerywacz, kondensator, cewka; albo paliwa -> zatkany kranik, gaźnik itp. Dopóki autor nie wykaże jakiejkolwiek inwencji własnej, to nici z jazdy - samo się nie naprawi.
Witam :!: :!: Mam problem z moim simsonem jest po rozpołowieniu silnika miał składany od podstaw zapłon nowy przerywacz, kondensator i cewke zapłonową :) Mój problem to taki że jak odpalam simka to zaczyna wariować nie wchodzi w wolne obroty tylko łapie bardzo szybkich obrotów nie wiem o co chodzi ;/ jeśli mógł by mi ktoś pomuc to bardzo prosze o odpowiedź...
A ta cweka od kosiarki dała by rade ? Jak ją podłaczyć? To jest cewka do magneta (iskrownika) a nie do zasilania zewnętrznego. Jak chcesz robić klasyczny bateryjny zapłon (akumulator - cewka - przerywacz -kondensator) to zaopatrz się w cewkę butekową od Jawy 50: https://obrazki.elektroda.pl/8845806100_...
kondensator przerywacz przerywacz kondensator wymiana zrobić przerywacz prosty przerywacz
dobor zabezpieczen tech2 naprawa straty przekładnika prądowego
zmywarka electrolux mikrokomputer cobra1
Toyota Corolla E12 1.6 - Błąd C1203 - Komunikacja ECM i ABS Prędkościomierz nie działa, kilometry rosną - Opel Astra H 1.9 74 kW