Wypnij ten czujnik temperatury płynu chłodzącego i zobacz jak chodzi. Powinien chodzić z awaryjną dawką, z błędu tego czujnika i włączyć wentylatory chłodzące. No chyba że program diagnostyczny przekłamuje, ale w to wątpię. Jak będzie podawał za dużą dawkę wtrysku bo będzie myślał że jest 16 stopni i nie złapie błędu czujnika temp. może zrzucić to na...
Witam, wywalaj pompe i wymiana sterownika ,przestawiacz wtrysku ,mozliwe że jeszcze zaworór ciśnieniai jak niuniu pisze uszczelnienia na wtryskach, takie sa te pompy i silnik po 200kkm przychodzi na to czas, powodzenia.
Zawsze jest od zewnątrz. Czyli w Twoim przypadku od chłodnicy
Uruchamia elektrozawór sterowania EGR.
Zobacz schemat tej pompy. Pompa niskiego ciśnienia to ta po lewej. Skoro po wymianie zaworu przez jakiś czas jest dobrze, to raczej to nie kwestia pompy, choć może być źródłem opilków. Bardziej prawdopodobne, że zaciera się tłoczek nastawnika i zawsze wtedy gdy się zablokuje sterownik bombarduje zawór impulsami o bardzo dużym wypełnieniu. https://obrazki.elektroda.pl/7930951300_...
To jest diesel z pompa sterowna elektronicznie, choć ta elektronika jest uboga. trzeba sprawdzic czy pracuje przestawiacz kąta wtrysku , i czy nie ma problemów z EGR
Silnik bodajże 1X bez żadnej elektroniki? Pompa na stół, w sumie to silnik prostszy niż w traktorze - przestawiacz kąta wtrysku stoi pewnie. Czemu odpalany na samostarcie?
To jest atmosferyczny kompensator przestawiacza kąta wtrysku. Możesz to lutować. Najlepiej zmienić na zwykłą śrubę od pompy DPA.
turbine se odpuść ,nastawnik dawki lub przestawiacz pocz. wtrysku ale upewnił byś się podłączając kompa .kolega dobrze radzi bez sprzetu ciężko będzie .
Ustawiasz wyprzedzenie początku wtrysku wg. Instrukcji silnika czyli na 8 stopni (+, - 2 stopnie) przed gmp. Przestawiacz kąta wtrysku działa w zakresie od 1000 obr/min do 4000 obr/min. Można go sprawdzić na stole probierczym lub lampą stroboskopową w motorze. Jeżeli będzie on niesprawny może powodować wyżej wymienione objawy.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Jeśli ten zawór przypomina trójkąt z zookrąglonymi kątami jest to zawór przestawiacza wtrysku , serwis Ford , lub Diesel centrum polska , może Dieseland Był swego czasu drogawy chyba z 800pln Pozdrawiam
P1220 bosch podaje jako przestawiacz wtrysku ?
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jak działa i wktórym momencie uruchamia się wspomniany przestawiacz wtrysku. Pozdrawiam.
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
A ja nadal obstawiam brud w pompie. Jeśli nie to albo czujnik konta wtrysku, przestawiacz/zawór, lub sam sterownik. Jeśli połączenia elektryczne są ok., to tak czy siak, pompę należy wymontować i dać do naprawy, lub samemu się bawić (nie polecam).
Czy tlok przestawiacza kąta wtrysku nie jest przytarty?
przestawiacz kąta wtrysku, zwiększa kąt przy zimnym silniku
hej kolego dopisze cos po czasie moze sie komus przyda, a wiec tak twoj tolek posiada gniazdo diagnostyczne tak jak jeden kolega wyzej napisał ja mam tez tolka ale z 96 nie mam 16 pinowego wtyku tylko 2-e kostki po dwa piny( kostki czarna i biała) po lewej stronie kierownicy. Co do metalicznej pracy twojego silnika to ja bym na twoim miejscu podłaczył...
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - http://obrazki.elektroda.net/53_12905361... 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza...
wg mnie problemy z przestawiaczem kąta wtrysku do sprawdzenia przewody pomiędzy sterownikami i pompa :/ Pozdrawiam
Wystarczy , że po włączeniu zapłonu dostaje błędny odczyt z uszkodzonego np. przestawiacza kąta wtrysku. Nie życzę Ci kłopotów z Lucas-em , ale chyba już je masz. Pozdrawiam.
jak nie ma oporu to na bank jest kaput, odepnij przestawiacz wtrysku i zobaczysz czy biały dym i nierówne obroty znikną, jeśli tak tzn że kąt wtrysku jest OK bo zbyt np późny też daje takie objawy przy odpalaniu o nierozgrzanych komorach nie wspomnę-swieczki.
Jak pompa zleżała to przestawiacz kąta wtrysku nie chodzi i masz efekt
Witam . Padł przestawiacz kąta wtrysku. Problem w tym, że nie mogę dostać takiego na 3 przewody, a jedynie na 2. Czy istnieje szansa podłączenia tego ?
witaj to mialem podobny problem pompa a dokladniej przestawiacz wtrysku a sprawdz najpierw kable ktore go zasilaja pozdrawiam
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
Masz tam 2 elektromagnesy. Gaszak i przestawiacz kąta wtrysku podnoszący obroty na zimnym silniku. Z czym jest problem?
Zadnych dodatków się do tego nie leje, a w tej chwili to masz uszczelnienia pompy wtryskowej i pewnie przestawiacz wtrysku do wymiany .
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
może ktoś podać dokładny opis jak odłączyć przestawiacz kąta wtrysku w tym silniku z pompą lucas Dodano po 16 może ktoś wskazać która część to przestawiacz kąta wtrysku
Zatarty tłok(przestawiacz dawki, wtrysku) w korpusie pompy - pompa do regeneracji.
Zapowietrza się, brak ciśnienia w pompie powoduje, że nie działa przestawiacz kąta wtrysku . Auto traci moc i dymni na jasno.
Witam, a jaki kolor ma fitr paliwa? ile ta astra nakreciła kkm? możliwe że przyciera sie przestawiacz wtrysku? po 200kkm te pompy wymagają naprawy, powodzenia.
Czy możliwe jest, aby był uszkodzony wtrysk sterujący g80 i nie wyświetlał się błąd 542 ? Jakie wartości są na wyjściu ze sterownika na pompie vp44 dla cewki zaworu przestawiacza kąta? Czy jak jest stały błąd 550 to Ecu nie wyłącza sterowania cewki od przestawiacza kąta wtrysku(tryb awaryjny)? zawór cyka sterując go z zewnątrz. Jednak dalej nie odnosi...
To nie czujnik wału,sprawdzić w parametrach czy przestawiacz kąta wtrysku pracuje w pompie.
masz tam pompe boscha?powinna być wtyczka przy głowiczce:do zaworka stop i przestawiacz wtrysku. sprawdz od przestawiacza są całe nie poprzerywane?odłącz odpal jak nic się nie zmieni masz winowajce,może się zatarł:(:?:
Pompa na okrągłą wtyczkę to LUCAS. Podłączenia wtyczki muszą być , twarda praca silnika pewnie przestawiacz kąta wtrysku nie podłączony , podciśnienia też pewnie powinny być na ogranicznik dymienia , to Bosch . Może numer pompy i zdjęcie .
Przestawiacz kąta wtrysku idzie wykrecic i zalozyc nowy oring bo mi tam ropa sączy ,czy to fachowiec musi zrobic ?
Witam, tego typu silniki bez pompy niskiego zewnetrznej tylko samozasysajace trzeba pompką zewnetrzną zalać układ, stosuje filtrony odawna i niemiałem problemu, mozliwe że zaciera się przestawiacz wtrysku lub któryś zaworów niskiego lub wysokiego cisnienia, jak długo kreci się bez paliwa (pusty filtr), powodzenia
Musisz powiedzieć więcej o tym elektrozqworze: - czy gdy jest pozostawiony niepodłaczony to ssanie jest włączone ? - jaka jest jego rezystancja ? - czy jest on działania elektromagnetycznego czy termobimetalicznego (tak jak np przestawiacz wtrysku w niektórych pompach VE w starych dieslach)
Witam, wymienilem uszczelke pod głowica i pasek rozrzadu,uszczelniany był tez przestawiacz kata wtrysku (rozbierany) auto ciezko odpalilo,kopcił i byl bez mocy. Opozniłem wtrysk o 1 ząbek na pasku nadal słaby mniej kopci i troszke lepiej zapala. Sprawdzam poczatek wtrysku i powinien być na pierwszym cylindrze nawet jak troche zle ustawiony to w pobliżu...
Z tego kolego co opisujesz wynika że padła pompa vp 44 przestawiacz konta wtrysku najprawdopodobniej zatarł się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, Pasowało by abyś zrobił logi statycznie grupa 003,004,011 oraz basing setings, to pozwoli na dogłębniejszą diagnozę, ale stawiam 99% pompa.
A sprawdzałeś przestawiacz kąta wtrysku n108?
Pompa a w niej przestawiacz kąta wtrysku.
Sam elektrozawór (przestawiacz kąta wtrysku) jesteś w stanie sam wymienić, ale reszta to tylko fachowiec od pomp.
Diagnoza na odległość to wróżenie z fusów. Sądząc po zaniżonej ilości zassanego powietrza i po zawyżonym ciśnieniu doładowania podejrzewałbym zacięci się zaworu recyrkulacji spalin. Co do paska. Sterownik powinien zinterpretować to jako poważne uszkodzenie silnika i zatrzymać silnik. Przestawiacz wtrysku potrafi się zaciąć,sprawdziłbym jeszcze ciśnienie...
Pompa wtryskowa Denso nie przebija wtryskiwaczy. Jednak gdy pomożemy plakiem to odpali i silnik chodzi normalnie. Wymieniłem zawór elektromagnetyczny przestawiacza wtrysku, ponieważ przeciekał i pompował paliwo w wiązkę elektryczną zalewając wszystkie złącza - sterownika silnika też. Wymieniłem zawór nadciśnieniowy - nic nie dało. Może ktoś miał podobny...
piszesz świece grzeją,ale dochodzi prąd do nich?,jak długo świeci kątrolka?słychać przekażnik?jak rozumiem ten silnik to wtrysk bezpośredni,a ty pisałeś że na ciepłym jest dobrze z odpalaniem ,może zaciera się przestawiacz wtrysku?na jaki kolor przykopci po odpaleniu?
Masz tam przestawiacz konta wtrysku. Jak się samochód zachowuje gdy go wyciągniesz.
P1220 to znaczy że zaciera się przestawiacz kąta wtrysku więc pompa do naprawy. Koszt naprawy z gwarancją 2000-3000 zł.
U mnie już po wszystkim. Jednak pompa. Koszt regeneracji to 1800zł w serwisie bosch. Wymieniono obudowę pompy, przestawiacz wtrysku i zderzak? Tak powiedzieli. Wierzę na słowo bo sam raczej nie podjąłbym się rozebrać pompy. Na pocieszenie mam jeszcze opla Astre 2.0 D 99r. Zgasł podczas jazdy i koniec. Odczytałem kody błędów i chyba też pompa. Co za...
Na podstawie sygnału z czujnika wału korbowego i czujnika kąta obrotu przestawiacza wtrysku (czujnik w pompie wtryskowej) obliczony jest kąt wtrysku ( w uproszczeniu) .
przestawiacz kata wtrysku poszedł lub przestawiona pompa. ustaw pompe. sprawdz czujnik wzniosu iglicy i wysterowanie przestawiacza kata.
statyczny kąt wtrysku jest ok ale już w czasie jazdy zmienia się niesamowicie - prawdopodobnie uszkodzony regulator N108 przestawiacza kąta wtrysku (sprawdź błędy zapisane przez sterownik silnika), N75 pracuje całą parą a kierownice turbiny stoją dęba - sprawdź jak chodzi sztanga regulująca kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii (sądzę, że wężyk...
Jeżeli nie masz kabelków, to u Ciebie nie ma tego zaworu. Jest taki zawór i wcale nie musi mieć wtrysku sterującego Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Pompa LUCAS TYP:LS.4000 DPC RS 444B952B. DPC R 8444B952B To jest prawidłowy numer. To jest zwykła pompa. Nie żadnego elektrozaworu przestawiacza kąta wtrysku. W związku z tym nie usłyszysz żadnego terkotania.
Czyli odpada niepalenie jednego z cylindrów ale dobrze byłoby zmierzyc kompresje. A w pompie jest czujnik temperatury paliwa jak i przestawiacz wtrysku i tu może leży przyczyna. Trzeba by sprawdzic kompem jak to tam idzie czy czasem czujnik temperatury płynu nie przekłamuje (od tego zależy też początek wtrysku)
To jest tranzystor od dawki paliwa. . Powaznie? A ja myślałem, że od przestawiacza kąta wtrysku. Prawy od nastawnika dawki.
Sprawdź ciśnienie oleju i przestawiacz kąta wtrysku na pompie.
A immobilizer ma? Bo to może być zawór wykonawczy immobilizera - tak w kazdym razie wygląda w AAZ'95r Brązowo-biały zawór odcinający, zwany STOP, Zielono-czarny przestawiacz początku wtrysku, I trzeci (dokładnie, to dwa cienkie w osłonie) to immo.
ustawić to pojęcie względne,,, przy tej pompie jest co najmniej perę rzeczy do regulacji np.początek tłoczenia ,dawka początkowa ,dawka główna,przestawiacz kąta wtrysku,obroty ,itp może się tak określisz co chcesz regulować
Witam Samochód Volvo V40 1999r 1.9TD, pompa BOSCH'a. Podczas jazdy gdy mu się depnie np podczas wyprzedzania to wchodzi w tryb awaryjny przy około 4000 obr/min. W komputerze zapisany zostaje błąd: 3311 - sterownik kąta wtryku Po wykasowaniu wszystko wraca do normy. Przestawiacz wtrysku i wtryskiwacz sterujący sprawny. Co to może być?
Pompa morze padać zaciera sie przestawiacz konta wtrysku
Witam Czy to jest może pompa Lucasa ? Jeśli tak to jest to pewnie przestawiacz kąta wtrysku. pozdrawiam Tomek
No to co z tego, ma przestawiacz kąta wtrysku sterowny przez ECU, jeżeli nie działa silnik pracuje z wyraźnymi stukami.
Lejący wtryskiwacz, ścięty klin dolnego koła rozrządu, zablokowany przestawiacz kąta wtrysku pompy. Wybierz coś sobie
A w moim jednym tylko przypadku uszkodzeniu uległ przestawiacz dawki/konta wtrysku w pompie wtryskowej. Zatarł się po prostu. Z tym, że objawy były podobne z Twoimi z pewna różnica autko dymiło na biało a przy mocnym "bucie" dymiło bardzo na czarno zostawiając sadzę na asfalcie. W tych silnikach dość łatwo jest sprawdzić i wyczyścić ten "przestawiacz"...
Jutro sprawdzę rurę między turbo a intercoolerem. Właśnie czytam o tym tłoczku przestawiacza wtrysku. Wychodzi na to, że w tej pompie znajduje się pod pokrywką zaznaczoną na zdjęciu i powinienem być w stanie wcisnąć go ręką. Oczywiście jak na paproka przystało zajrzałem pod tę pokrywkę, ale z pewnością nie byłem w stanie nic tam wcisnąć ręką. Nawet...
Jak się okazuje był to nieszczesny przestawiacz kąta wtrysku.... obecnie wymontowany i zamówiony nowy- wszystko tak z opoznieniem gdyz byly wazniejsze sprawy.
sprawdz przestawiacz kąta wtrysku w pompie. normalnie przy odłączeniu kostki powinieć zacząc głośno pracować ii stracić na mocy.
Podaje na wtryski, czy przebija je.Najlepiej byłoby zakręcić wtrysk na zewnątrz. Jak będzie uwalony przestawiacz kąta wtrysku to też nie zapali, a paliwo niby będzie leciało - komputer często nie pokaże błędu dopóki nie padnie tranzystor sterujący.
Jakie są błędy w PCM??? Bez właściwej diagnozy np. IDS-em możesz trafić ale "kólą w płot". Takie objawy może wywołać wiele czynników .np: niewłasciwa synchronizacja pompy, zatarty przestawiacz kąta wtrysku , uszkodzony EGR itp.
Czy po włączeniu stacyjki, bez odpalania, terkocze elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku ? Jeżeli nie to do wymiany. Daj zdjęcie pompy wtryskowej.
Dla mnie to te badania o kant rozwalić ci mechanicy chyba nie mają zielonego pojęcia o dieslu i dlatego masz problem wielki pójdzie kasy dużo a efektu końca naprawy usterki nie widać. Ta usterka to problem z przestawiaczem kąta wtrysku i tam trzeba szukać usterki ponieważ tłok i obudowa to dwa różne metale i różnie się rozszerzają i jak dostaną się...
To jest usterka przestawiacza kąta wtrysku. Błąd ten występuje nawet przypadku zapchanego filtra paliwa (brak ciśnienia wstępnego w pompie paliwa, a przestawiacz jest "napędzany" tym ciśnieniem). Może być też uszkodzony zaworek przelewowy na pompie wtryskowej (częsta usterka w tych autach) lub źle ustawiona pompa (kąt wtrysku).
Witam wszystkich. Mam 2 pytania. 1. Może ktoś wie jak ustawić wałek na pompie przed zamontowaniem. Chodzi mi oto czy jeden obrót wałka jest całym cyklem pracy pompy ?. 2. Czy można w domowych warunkach wymienić w pompie regulator/przestawiacz początku wtrysku ?.
Witam, od dłuższego czasu podejrzewam padający ten wtrysk, spadają obroty i poddymia, dla pewności podmieniłem przestawiacz kąta wtrysku i nic sie nie zmieniło, opór wtrysku jest ok 110 Ohm, ale dziwne jest to że jak go odepnę to nie zaświeca się bląd silnika a kiedyś zawsze się zaświecała kontrolka, czyli co szukać nowego wtrysku czy kablówka albo...
Pompa z powrotem do Krotoszyna,jak masz możliwość zapięcia pod komputer zabacz jak wygląda kąt wtrysku a dokładniej wartość zadana a otrzymywana z pompy,ale wszystko wyglada na niepracujący przestawiacz kąta wtrysku
Wiem, że to za zawór od przestawiacza kąta wtrysku. Pytanie brzmi: Kiedy jest podane na niego napięcie?
jesli pompa faktycznie robiona i sprawdzana na stole . to przestawiacz eliminujemy. nie pisze o opóznionym wtrysku bo to juz wydaje mi się na początku stado mechaników sprawdziło.. No właśnie niby powinna pompa być dokładnie sprawdzona w boschu, ale jest ale, Postanowiłem sprawdzić " ciężką " pracę panów z boscha. Po sprawdzeniu stroboskopem okazało...
Najczęściej pada ten "mały" komputer, nie działa wtedy wskaźnik zużycia paliwa w obrotomierzu. Bez niego samochód zapala, tylko strasznie klekocze, bo nie działa przestawiacz kąta wtrysku
Na zdjęciu 1 masz opis na białym tle 1;2 a pod tym napisem ta obudowa blaszana przykręcona śrubami zrywanymi i tam dostać się to bardzo ciężko .Tylko wiertarka i wkrętak może pomóc i niekiedy trzeba do tego wymontować pompę . Na fotce jako jeden oznaczyłeś przestawiacz kąta wtrysku jak się nie mylę Lukas to nie jest moja mocna strona za tą Pompę mało...
Nikt, kto naprawia te pompy nie napisze jaki montuje tam tranzystor, to raz. A dwa, on się nie pali sam z siebie, tylko dlatego, że blokuje się mechanicznie przestawiacz kąta wtrysku
zatarty przestawiacz kata wtrysku http://obrazki.elektroda.net/28_12653219...
Te sterowniki są wadliwe ale i zawór przestawiacza wtrysku może się zacfinać.
Bezpiecznik do ECU zasilający przestawiacz kąta wtrysku też mógł paść...Zasila on sporo rzeczy, stąd mogą być te błędy... Mówię na własnym doświadczonym przypadku, tylko to sugeruję.
Przestawiacz kąta wtrysku jest po drugiej stronie pompy https://obrazki.elektroda.pl/3368532600_... ie Pragnę nadmienić ze założyłem kolejną pompę i wtryski z innego sprawnego silnika i nic nie zmieniło ...
To elektrozawór przestawiacza kąta wtrysku
W dole pompy masz zawór sterujący kątem wtrysku. Zobacz przewody czy nie obleciała z nich izolacja ! jesli ok to go wymień. Mozę być opcja ze przyciera się tłok przestawiacza w obudowie ale bez wymiany zawóru na sprawny nie dowiesz sie.
Na dole pompy zawór przestawiacza kąta wtrysku przy rozruchu. Na głowicy pompy, ta metalowa część z wyjściem na przewody wtryskiwaczy znajduje się zawór odcinający. Reszta kabelków jeśli są, to styczniki do EGR-u.
W bloku 3 wartości dla recyrkulacji masz prawidłowe ( ponieważ ty sprawdzałeś przy wyłączonej recyrkulacji ). Natomiast kwestia rozruchu to jest problem początku końca pompy ( zaciera się przestawiacz kąta wtrysku ). Pozdrawiam Jackkk
problem został rozwiazany , zły kąt wtrysku paliwa , po podloaczeniu mojej pompki elektrycznej wzrastalo cisnienie w pompie i przesunelo bolczyk przestawiacza kąta wtrysku dlatego ze byla za silna pompa elektryczna okolo 4 bary dlatego montujac zawsze trzeba miec pompke elektryczna do 0.5 bar nie silniejsza
Zapomniałem napisac silnik1Y+pompaBOSCH+elektroniczny przestawiacz kąta wtrysku montowany był głównie w SEAT IBIZA (opinia 3-go pompiarza).Swoją drogą pompy i silniki od TDI/SDI nie mają tajemnic..a tu trochę mechaniki trochę elektroniki=kłopot.
Co należało by sprawdzić w kolejności: 1. Trzeba się upewnić że świece grzeją 2. Paliwo. Czy na pewno dochodzi, czy woda się w filtrze nie zebrała i zamarzła itp. Pomaga założenie przezroczystego odcinka przewodu po drodze do pompy i obserwowanie czy bomelkow nie ma. 3. Uklad rozruchowy na pompie. Powinien byc przestawiacz wtrysku (poczatku tloczenia)...
Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
Moze koło zamachowe, albo pompa olejowa ze smokiem w misce? masz ustawic rozrząd , zapłon, regulacja zaworów i juz, a nie ze byl przestawiany itp. Z przodu pompy masz chyba vacu pompe ktora sie lubi popsuc i przestawiacz kata wtrysku ktory tez lubi nawalic. Sprawdz to jeszcze. Ile podkladek zalozyliscie pod wtryskiwacze i jakie?
przyczyną jest zly olej w przestawiaczu kąta wtrysku trzeba go wymienic na syntetyk bo mineralny gestnieje na mrozie i przestawiacz zle ustawia kąt
Raczej nie ma podkręconych obrotów, na śrubach jest jeszcze oryginalny lakier. To nie kwestia hamowania silnika przez altek, czytałem parę tematów na temat przestawiacza kąta wtrysku w tej pompie i wygląda na to że to jego wina.. Po przekręceniu stacyjki nie słychać stukania elektrozaworu, pewnie jest zatarty.. Czy ktoś może regenerował ten przestawiacz?...
Zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku przy diagnostyce zobaczyć kąt zakładany i otrzymywany i sprawa wyjaśniona
przestawiacz wtrysk bosch przestawiacz zapłonu przestawiacz rozrządu
ripple current kodowanie kluczyka pestki bezpieczniki mitsubishi carisma
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Zmiana języka na polski w Panasonic Lumix DMC-TZ100 Tranzystor AG32C - identyfikacja i zamienniki