Uruchamia elektrozawór sterowania EGR.
P1220 bosch podaje jako przestawiacz wtrysku ?
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Pompa na okrągłą wtyczkę to LUCAS. Podłączenia wtyczki muszą być , twarda praca silnika pewnie przestawiacz kąta wtrysku nie podłączony , podciśnienia też pewnie powinny być na ogranicznik dymienia , to Bosch . Może numer pompy i zdjęcie .
Witam wszystkich. Mam 2 pytania. 1. Może ktoś wie jak ustawić wałek na pompie przed zamontowaniem. Chodzi mi oto czy jeden obrót wałka jest całym cyklem pracy pompy ?. 2. Czy można w domowych warunkach wymienić w pompie regulator/przestawiacz początku wtrysku ?.
Masz tam 2 elektromagnesy. Gaszak i przestawiacz kąta wtrysku podnoszący obroty na zimnym silniku. Z czym jest problem?
jest to zawór przestawiacza kąta wtrysku na wolnych obrotach
do kolegi bertol3 nie wiem na jakim kompie masz auto, ale w 97 wychodziły jeszcze kompy które miały czujnik doładowania bodajże g71 wbudowany w kompie a rurka szła od intercollera da kompa. Jeżeli tak to w tych kompach jest możliwość zmiany samych kości pamięci stałej jak i zewnetrznej. ja tak robiłem w moim poprzednim t4 jak mu wgrywałem mapę. kumpel...
U mnie już po wszystkim. Jednak pompa. Koszt regeneracji to 1800zł w serwisie bosch. Wymieniono obudowę pompy, przestawiacz wtrysku i zderzak? Tak powiedzieli. Wierzę na słowo bo sam raczej nie podjąłbym się rozebrać pompy. Na pocieszenie mam jeszcze opla Astre 2.0 D 99r. Zgasł podczas jazdy i koniec. Odczytałem kody błędów i chyba też pompa. Co za...
jesli pompa faktycznie robiona i sprawdzana na stole . to przestawiacz eliminujemy. nie pisze o opóznionym wtrysku bo to juz wydaje mi się na początku stado mechaników sprawdziło.. No właśnie niby powinna pompa być dokładnie sprawdzona w boschu, ale jest ale, Postanowiłem sprawdzić " ciężką " pracę panów z boscha. Po sprawdzeniu stroboskopem okazało...
wymieniajcie tranzystory długo niepochodzi zalewajcie miksolem tez długo niepochodzi zrobicie za 1400 i potem sie bujacie bo niechodzi znalazłem pompiarza który robi dobrze z gwarancją: " ...mam do zaoferowania usluge polegajaca na regeneracji pompy wtryskowej VP44 do samochodów Opel .Usługa polega na założeniu kompletnego uszczelnienia wymiany tłoka...
czyli tradycyjny próbnik do testowania wtryskiwaczy EPS 100 bosch, co do falującego kata wtrysku sprawdz wysyterowanie zaworu regulacji przestawiacza i masz odpowiedz czy pompa jest dobra czy do poprawki
Okazało się że tranzystor padł.Nie chcąc iść na skróty poczytałem sporo o zacierającym się tłoczku przestawiacza kąta wtrysku. Więc zdemontowałem pompę rozebrałem ,wymieniłem zatarty tłok na nowy (300zł.w boschu). Poskładałem odpowietrzyłem i przyszła pora na tranzystor.No i właśnie jaki ? Nie chcę kombinować z jakimiś mocniejszymi czy coś w tym stylu.Usterkę...
Kąt wtrysku to 0,00 do 0,05 mm dla wszystkich pomp. Oczywiście odpięty boczny przestawiacz. Pompa nie wiadomo jakie daje ciśnienie, tego się nie mierzy. Ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy to 250-290 bar.
Akumulator kupiony nowy może ma miesiąc.Nic nie ruszałem przy pompie ani kącie wtrysku a nagle zaczął dużo palić. Jeździłem nim do pracy w -30 stopniowe mrozy i odpalał bez problemu tylko muszę dwa razy podgrzać jak tego nie zrobię to też odpali ale chodzi nie równo i kopci przez pewien czas.To że dwa razy muszę podgrzać to tylko taka ciekawostka do...
Witam.Mam problem ze sterownikim, ponieważ padł tranzystor więc go wymieniłem. Samochód odpala lecz chwile pochodzi i gaśnie. Co wywnioskowałem to gdy mierząc miernikiem są pełne przejścia gdzie zaznaczyłem na foto i nie wiem dlaczego. Może ktoś by pomógł czy sterownik już do wywalenia? Po podpieciu op-coma zero błedów. Co jeszcze odeszła cała izolacja...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
W odpowiedzi niuniu36. Przy starej zaciął się przestawiacz kąta zapłonu czy jak tam to się nazywa. Objawy: kopci na zimnym silniku zapach niespalonej ropy. Po podpięciu komputera brak błędów. Wtryski po regeneracji, ciśnienie sprężania książkowe, brak ubytków oleju i płynu. Tylko uszkodzenie mechaniczne w pompie zostaje. Dodano po 33 Dzięki za odpowiedź....
Transit dymił na niebiesko jak zmierzyłem to pompa była ustawiona na 1,5 mm.Pompa ta ma elektryczny przestawiacz początku wtrysku.Odkręciłem linkę od niego i dzwignię dałem w stronę rozrządu i ustawiłem pompę na 0,75.Teraz po zagrzaniu nie kopci wcale.
Aż mi się nie chce czytać tych wydumek. To nie czytaj. Zasada działania pomp VP nie jest żadną tajemnicą i w necie masz wystarczającą ilośc materiałów na ten temat, nie ma potrzeby miziania się z przedstawicielstwem Bosch-a. Może lepiej porównać to do pracy wtryskiwacza CR. Pod względem mechanicznym nie różni się to od realizacji w mechanicznej pompie...
Pewnie że żart. EDC na złomie dostanie za friko, za kilka złotych znajdzie kogoś kto wrzuci w to wsad bez immo, albo sam sobie kupi emulator "odpalarkę" na allegro. Podejrzewam że za 2-2,5 stówki kupi każdy stary EDC 15 do VW z usuniętym immo. Za 250zł kupię pompę wtryskową boscha sterowaną na linkę do tego silnika. Na aledrogo widziałem nawet takie...
Witam ponownie, ja dalej nie mogę się uporać z moim wehikułem. A mianowicie wymieniłem czujnik przestawiacza kąta wtrysków (chyba tak on się nazywa). Samochód rano (tj. jest po dłuższym postoju) odpala od strzała ale pojawiły się dalsze problemy tzn. lekko falują obroty tak między 700 a 1000 i czasami łapie go "czkawka" chodzi jak traktor strasznie...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
masz tam pompe boscha?powinna być wtyczka przy głowiczce:do zaworka stop i przestawiacz wtrysku. sprawdz od przestawiacza są całe nie poprzerywane?odłącz odpal jak nic się nie zmieni masz winowajce,może się zatarł:(:?:
Witam, a kto robił pompę?skoro był jakiś syf w baku może jeszcze coś zostało i doszło do pompy, techem opanujesz , co do kteesa to nie wiem, a popytaj czy wymieniali przestawiacz lubi się gubić w ustawieniach jak wiekowy? jak mam taką pompe po 200kkm przebiegu to daje do swego boschserwisa i wymieniaja wsio koszt 2500zł jak dlamnie ale nie miałem jeszcze...
Zacierający się tłoczek to tylko i wyłącznie błąd p1220. Błąd p1631 to coś z dawką lub zaworem dawki. Może też przegrzewać się tranzystor sterujący tym zaworem. Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek...
włącznik na cięgle gazu -do sterowania EGR-recylkulacja spalin zawór na dole pompy do przestawienia zapłonu ten trzeci czujnik to może być włącznik uzależniony od temperatury np. do przestawiacza zapłonu na zimnym silniku
Mechanik przestawił pompę o 2mm jak to się ma do kąta wtrysku To jest wlasnie regulacja kata wtrysku. Tyle, ze robi sie to z czujnikiem zegarowym, wkreconym w miejsce korka w glowicy pompy. Ta pompa nie ma przestawiacza wtrysku przy rozruchu, sterowanego z zewnatrz. Normalnie, ten silnik jest praktycznie niezniszczalny, szczegolnie z pompa Boscha,...
Witam kol.starter masz podobny problem jak ja golf 97/silnik 1y temat :http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=... ,wynalazek nie z tej ziemi,kilku mechaników/pompiarzy w ok.Krakowa rozłożyło ręce.Pompe ustawiłem na zegar 0.9mm (z braku danych)pali dobrze po podgrzaniu (swiece grzeją z 10s po zgaśnięciu kontrolki i kilka minut po zapaleniu silnika-ciekawe).W...
Witam Samochód Volvo V40 1999r 1.9TD, pompa BOSCH'a. Podczas jazdy gdy mu się depnie np podczas wyprzedzania to wchodzi w tryb awaryjny przy około 4000 obr/min. W komputerze zapisany zostaje błąd: 3311 - sterownik kąta wtryku Po wykasowaniu wszystko wraca do normy. Przestawiacz wtrysku i wtryskiwacz sterujący sprawny. Co to może być?
mam następujący problem z fiatem a wygląda on tak. Na zimnym silniku jest wszystko w porządku nie ma żadnych objaw pali na dotyk, wystarczy że złapie silnik odpowiednią temp pracy silnika i zaczyna szarpać na wolnych obrotach. Pompa wtryskowa bosch jest na linkę przestawiacz zapłonu sterowany elektrycznie. Powiem od razu że pompa sprawdzana 5 krotne...
Witam Jaką masz centralkę ze zwykłym przełącznikiem 3-stopniowym czy przełącznik zintegrowany z diodą sygnalizacyjną . W pierwszym przypadku przestawiasz na środek w drugim trzymasz na włączonym zapłonie wciśnięty przełącznik i kręcisz rozrusznikiem po chwili powinieneś słyszeć jak jak przechodzi na gaz.
witam.w moim audi80tdi komputer wyrzuca blad-poczatek tloczenia,regulacja,nieprawidlowy.Okolo 6miesiecy temu pompa byla regulowana(serwis bosch). Auto w czasie jazdy traci gwaltownie moc.Nie jest to zpowodowane filtrem,ani przewodami paliwowymi(wymieniłem kilka razy i jest to samo).Znajomy polecił mi wymienic przestawiacz wtrysku.Prosze o pomoc.Pozdrawiam
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Koledzy. Dźwignia która steruje ten element wkręcony w obudowę termostatu (o który pytam) nie przestawia kata wtrysku, a jedynie zwiększa dawkę. Do przyśpieszenia kata wtrysku służy zawór elektromagnetyczny poniżej tej dźwigni. Podobnie jest np w oplu Astrze z motorem 1.7DR - elektrozawór sterowany jest sygnałem z alternatora.
tyle kombinacji żeby odpalić, to jednak chyba lepiej PB i po problemie, z mono wtryskiem Bosch jest ten mały problem że ciężko się uruchamiają na PB jeśli jest źle wyregulowane LPG i nie ma emulacji, komp przestawia dawkę tak że jest za uboga aby odpalić a największym nieszczęściem jest to że wielu ,,specjalistów'' różne cuda wyczynia z sondą lambda...
jak łapie temperaturę to chodzi lepiej i cicho Jak się zagrzeje to chodzi fajnie. Pompa do naprawy, nie przestawia kąta wtrysku, jest zbyt wczesny. Pompa Boscha VE nie robi takich numerów.
Co do wymiany na Boscha - jest problem: silnik z Boschem ma dodaną pompę wstępną (mechaniczną napędzaną od wałka rozrządu popychaczem). Przy Lucasie CAV jest tylko ręczna pompa odpowietrzająca na filtrze. Nie ma możliwości dołożenia pompy mechanicznej. Jednak Bosch ma pewne własności samozasysania, bo kiedyś na Forum Forda był taki dziwoląg (Bosch bez...
Witam. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika w Fordzie Courier 1.8D ENDURA. Ciężko odpala od czasu jego nabycia (2 lata). Rozrząd sprawdzony na blokady, jest ok. przestawialiśmy kąt wtrysku (+/-) i nic na zewnątrz -13 nie odpalił. Po 4h w garażu ok 0C odpalił. Wszystkie świece nowe- grzeją. Sprawdziłem ciśnienie sprężania 27,27,27,27 bar. Jakie...
Dokładnie chodzi o regulację pompą , a nie przestawianie o ząbek na kole! Jak było ok. przed awarią to tak nagle nie mogły paść wtryski. Trzeba spróbować ustawić kompromis. Regulacja pompą w dieslu: minimalne przekręcenie ma już duży wpływ, a skakanie o ząb to b.dużo ! POwodzenia.
Witam szanowne grono... Auto A4 2.0 TDI 16V. Mam pewien problem, mianowicie: Bez względu na to, czy na postoju, czy podczas jazdy na 1/2 biegu (innych nie zwracałem uwagi), podczas jazdy między około 1200-1500 obrotów STAŁYM GAZEM drży/wibruje/poszarpuje – ciężko to nazwać – cały samochód (szczególnie odczuwalne na ciepłym silniku). Na postoju z wciśniętym...
Musisz sprawdzić jeszcze dwie rzeczy; Świece sprawne ale czy są podgrzewane? Najlepiej podłaczyć żarówkę pod końcówkę jakiejś świecy i sprawdzic czy świeci gdy przekręcisz kluczyk. Chyba niewiele samochodów ma podłaczoną kontrolke grzania do wyjścia tzn świec. Kontrolka świeci a napięcia na świecach niet. Druga sprawa to kąt wyprzedzenia wtrysku (ssanie)...
kolego podjedż do kogoś kto ma oscyloskop i wszystko będzie jasne czy jest sterowanie czy nie Mam miernik z pomiarem współczynnika wypełnienia tylko nawet nie wiem jakie powinny być prawidłowe parametry ale chyba problem leży w przestawionym rozrządzie dolne koło wału jeżeli to jest 1Z Koło sprawdzone na warsztacie i niby ok Wartość w 2 pozycji grupy...
Witam Czy regulacja kompensatora doładowania w pompie Bosch (dawka turbo) znajduję się pod tym deklem który trzeba usunąć na grzybku (obrazek w załączniku)? Pompa została zmieniona i teraz samochód nie przydymia ani trochę przy przyspieszaniu więc myślę że można trochę zwiększyć dawkę. Nie chcę regulować tą drugą śrubą która zwiększa max dawkę paliwa...
Po raz 2 piszę odepnij zasilanie zaworka gaszenia i ci nie poda paliwa. Zresztą jak podasz 5 ml oleju na każdy gar to powinien odpalić od strzała bo olej uszczelni pierścienie. Jest też opcja rozrządu przestawionego lub niewłaściwych wtrysków bo chyba są 2 rodzaje różniące się ciśnieniem otwarcia i firmą. Dzięki za cenną wskazówkę - bardzo dobry pomysł...
Pacjent - Renault Kangoo 1,9D 65KM silnik F8Q P632 Z fabryki wyjechał na pompie EPIC (w mniejszym bądź większym stopniu elektroniczna). Poprzedni właściciel przerobił go (w warsztacie) na zwykłą pompę (zakładam że wszystko było w porządku i jeździł tak jak powienien). Silnik został zatarty i do akcji wkroczyłem ja, kupując ten samochód. Wymieniłem silnik...
przestawiacz wtrysk przestawiacz zapłonu przestawiacz rozrządu
jupiter zelmer silnik licznik honda satel czujka pożarowa
zmywarka bosch polecane lodówki
Kolory przewodów w Skoda Fabia 1 - schematy i porady Wkrętarka Parkside PPBSA 20-Li A1 - mrugająca dioda, brak uruchomienia