Dzięki wielkie za info, winny był przewód zasilający w tej dwu pinowej wtyczce , obruszał się i łączył kiedy chciał. Nie omieszkam sprawdzić też te przewody dalej na przetarcie, lepiej nie mieć potem przygód. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Sprawdź kontrolką albo żarówką 55w te bezpieczniki płytkowe z przodu skrzynki bezpiecznikowej, następnie czy dochodzi zasilanie do silnika wspomagania, jak tam będzie wszytko ok to masz 3 wyjścia. Podłożyć drugi sterownik od wspomagania, sprawdzić wiązki pod kontem zgnilizny i przetarć, szczególnie tę co pod akumulatorem idzie do wspomagania, lub trzecia...
Wygląda bardzo prosto, kabelki od potrncjometru i przycisków schodzą się w kabel USB, nie widać nigdzie żadnego przetarcia czy naderwanego kabelka. W poniedziałek ją rozbiorę i zrobię zdjęcia
Rocznik 1999, auto w środku wygląda dobrze nie widać przetarć na fotelach, kierownicy czy lewarku. Właściciel auta (znajomy) twierdzi, że on nic z przebiegiem nie kombinował. Auto jest przywiezione z Włoch i z takim przebiegiem go tam kupił. Ale nie wiadomo czy tam ktoś nie kombinował. Czy zwykłym kablem VAG można zczytać zawartość ECU.
Witam. Można sprawdzić przewody (przetarcia, złamania) przy kierownicy pod kątem chwilowych zwarć.
Stara instalacja jest niezniszczalna. Jedyny mankament skrzynka bezpieczników, czasem amperomierz i bardzo rzadko przetarcia pod kolumną kierownicy. Nie znasz się, to zawołaj elektryka niech obejrzy. Mówię o instalacji nie polskiej czyli bez kostek. Polską bym bez zastanowienia wyrzucił i to bez żadnej dyskusji.
Moje subiektywne przemyślenia. 1. Za takie pieniądze, to najbezpieczniej kupić samochód, do którego jest mnóstwo cześci wszędzie i każdy mechanik bez problemu zrobi. Jak jest dużo części to jest tanio. 2. Silnik benzynowy na początek i to "mały". Mały tzn. 1.2 - 1.6 3. Karoseria (Renaulty np. mają blachę ocynkowaną, więc są odporniejsze na korozję)...
Witam, z tego co znalazlismy to nowy ze wszystkimi dodatkami kosztuje okolo 150euro u mnie z dostwa, montaz to juz marginalna kwota. Te "Kilkaset euro" odnosi sie do "autoryzowanego serwisu" (i usterki immobilizatora) czyli przepraszam ale opierajac sie na moim doswiadczeniu - ludzi nie majacych pojecia o tym co robia, nie myslacych, wrecz glupich,...
Wiązka od silniczka do złącza w słupku - przejście ma, na mierniku z buzzerem piszczy. Nie pokazuje wyższej rezystancji. Bije do 0 na przejście. Czy taka wiązkę jak na zdjeciu mam rozbebeszać? Żadnych pęknięć i przetarć nie widać. I przy ruszaniu ta wiązka - wycieraczka ani raz sie nie załączyła... Edit: odcinek od silnika wycieraczki do złącza w słupku...
No i tym sposobem z 2500 zł trzeba mieć na dzień dobry.. To jest odkrycie na miarę Kolumba! Ja kupiłem 3 letnie auto i zestaw startowy wyniósł mnie 2000zł. Każdy normalny człowiek wie, że po zakupie trzeba coś porobić, każdy poradnik zakupowy auta mówi o tym żeby mieć trochę grosza na start, na każdym forum o tym się mówi ale śnięta ryba myslała, że...
Witam W czasie jazdy zauważyłem że wskazówka prędkościomierza spada nagle lekko w dół , aby po chwili wrócić na prawidłowe wskazanie prędkości. Nie było to ciągłe ale z czasem pojawiało się cześciej. Po wymianie klocków przednich praktycznie wskazówka ciągle biegała jak chciała, nawet na postoju podczas przekręcenia kierownicą potrafiła wskazać prędkość...
Witam. Mam problem z golfem 5 z 2005 r. mianowicie: Paliła sie cały czas kontrolka od wspomagania na żółto po podłączeniu pod komputer ( Vag VCDS) pokazało błąd : 00573 - Czujnik momentu obrotowego kierownicy (G269) 008 - Niezrozumiały sygnał Po skasowaniu błąd powracał. Po miesiącu kontrolka zmieniła się na czerwoną i przestało działać wspomagania....
Jest bardzo prosty sposób. Nakreśle ci temat w małym skrócie. Z tego co opisałeś wnioskuje że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny. Z reguły dzieje się tak tylko w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Z wiedzy która posiadam najprawdopodobnymi przyczynami są 4 przypadki takiego zachowania: - defekt zaworu N75 - uszkodzenie...
A możesz podać/ opisać jak to działa/ nie o sam czujnik mi chodzi, lecz w tym sprzęcie? Oraz rozpiskę do czujnika, z kabelka sterczą mi tylko druciki, reszty niestey nie ma? Predzio ty masz problem z hulajnogą - hehehe Z manetki i halotronu idą w tym samym kolorze kabelki co z regulatora tak jak pisał W manetce gazu znajduje się czujnik Halla, sterowany...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam Audi A4 problem jest taki że Airbag nie gaśnie dwa razy wykasowałem błąd SIDE AIRBAG DRIVER i po pierwszym razie zapaliła się kontrolka po paru kilometrach a po drugim wykasowaniu po 12 godzinach postoju na słońcu i drobnym manewrowaniu. Czy może to być problem taśmą w kierownicy, jak ją sprawdzić, myślę żeby założyć opór przed taśmą i pojeździć...
Witam Mam do sprzedania profesjonalny symulator do kierownic komputerowych. Jest on wyspawany i pomalowany. Drewno nie jest porysowane, farba nie schodzi. Nie jest to jakiś tam pałąk jakich pełno na allegro. Takiego nie znajdziesz bo to własnoręczny projekt. Wszystko skręcane na śruby. To nie jest stojak, który popchniesz i połamiesz. W każdej płaszczyźnie...
Dzien dobry, przednie zawieszenie po podniesieniu na górny serwis nie zawsze opada do normalnej pozycji kiedy ponownie chce zmienić poziom zawieszenia. Jak już się zawiesi, to przód zostaje tylko w górnym serwisie. Lexia wyświetla błąd czujnika wysokości zawieszenia. Czasami także błąd komunikacji z inteligentnym modułem sterującym, choć czasami przód...
Jeśli masz takie objawy, to dlaczego nie szukasz miejsc zwarć i przetarć kabli. W zależności od wyniku badań usterki może zajść potrzeba rozebrania obudowy kierownicy (plastiki). Pewnie usterka występuje podczas skręcania kierownicą lewo-prawo, a może podczas skręcania "wyrywasz" kable (kostkę) ze stacyjki. Może w aucie było coś ostatnio naprawiane,...
Dzięki za odpowiedź (at)werek2005, rozebrałem bok obok kierownicy, póki co przejrzałem kostki i przewody w okolicach skrzynki bezpieczników i modułu komfortu oraz sam moduł, wiązkę przewodów obok progu kierowcy, Problem napotkałem przy demontażu licznika. Instrukcja napraw dla wersji przed liftem pokazuje 2 śrubki u góry, a dla wersji FL po 2000r.mam...
Silnik dmuchawy jest OK. Problem leży gdzieś w okolicy kierownicy. Po zdjęciu osłon drążka kierowniczego (wystarczy wykręcić dwie śruby od dołu kierownicy i ruszeniu wiązką przewodów lub stacyjką dmuchawa się włącza / wyłącza. Pytanie nasuwa się samo - czy to stacyjka czy rozpinać wiązkę i szukać przetarć lub zwierania przewodu? Nie mam schematu i nie...
Witam. Problem o jaki chciałbym się dopytać dotyczy spryskiwaczy w audi B4. Od pewnego czasu (początek jesieni) spryskiwacz nie działał poprawnie. Nie chciał się załączyć. Zaczynał działać po jakimś czasie (np. kilka minut jazdy i parę prób załączenia). Obecnie wcale nie chce się już załączyć (chyba że ten czas musi być jeszcze dłuższy a ja tego nie...
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Mam problem z kierunkowskazami w moim Pugu.Po włączeniu często lubią się same wyłączyć podczas skręcania kierownicy.Po dotknięciu manetki działają ponownie.Ewidentnie wygląda na zły styk w przełączniku zespolonym.Tyle że już dwukrotnie rozkładałem takowy i czyściłem i nie pomaga na długo. Ślizgacze wyglądają na dobre.Ścieżki na płytce nie są jakoś szczególnie...
Witam ponownie, Dzięki "Anddiv" i "milejow" za sugestie. Naładowałem w pełni alumulator, przejrzałem bezpieczniki i złacza w komorze silnika, wiązki kabli do sterownika za prawym reflektorem, wiązkę wentylatora chłodnicy, skrzynkę z przekaźnikami pod silniczkiem wycieraczek. Znalazłem przetartą izolację przewodu idącego do wentylatora od skrzynki bezpieczników...
Witam koledzy Temat opanowany po wielu ciężkich chwilach. Okazało się że przewód od pedału gazu był spalony ( zasilanie potencjometru w miejscu nad serwem hamulca ). Autko robiłem w wolnych chwilach i dlatego tyle to zajęło. Kilka rad które dla was mam :) może się to komuś przyda. Przecieranie się przewodu + to z tego co widziałem w kilku innych mercach...
1. Zgadzam się z Wami ale mam takie same napięcia w środku pojazdu (tylny słupek C) ,więc raczej wykluczam przetarcie/przełamanie przewodów między klapą a budą. 2.Jak zweryfikować trzy rzeczy. * poprawność napięć na wtyczce silnika * czy komputer od elektryki J519,w którym jest przekaźnik ma poprawne napięcie (która wtyczka i pin?) * jak sprawdzić manetke...
koledzy bardzo prosiłbym o pomoc w walce ktora trwa juz 3 miesiace i nadal problem nie rozwiązany a mianowicie posiadam astre H z silnikiem 1.7 cdti Z17DTH przy zwykłej jezdzie w chwili gdy chce przyspieszyc i silnik dostaje wiekszego obciązenia z nizszych obrotow po krótkiej chwili (ok.6-10 sekund takiego przyspieszania) zapala sie kontrolka z kluczykiem...
Napięcie ładowania W normie. Coś pomiędzy 13.5 a 13.9V prąd ładowania Mam amperomierz do 20 amper. wystarczy by zmierzyć? Jak gruby i gdzie upala ? Może masz zwarcie na plusowym, albo brak dobrego połączenia masy na rozrusznik i duży prąd rozrusznika go upala, bo ciągnie masę przez przewód do budy ? Standardowo kable biegnące od akumulatora do rozrusznika...
Witam wszystkich, Od kilku dni walczę z usterką w moim samochodzie Opel Astra H, 2009 1,7 CDTI (A17DTR) z oryginalnym hakiem/modułem. Po włączeniu samochodu (odpaleniu czy też po prostu włączeniu zapłonu) światła stop permanentnie święcą. Po podłączeniu interfejsu diagnostycznego Op-Com brak jakichkolwiek błędów w każdym module. Próba "ręcznego" testu...
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z problemem gasnących świateł. Problemem jest zespół przełączników pod kierownicą com2000. Po rozebraniu zauważyłem, że ścieżki na których pracują blaszki manetek są poprzecierane i prawdopodobnie tutaj leży problem. Czy istnieje możliwość naprawy tych ścieżek? Poniżej zamieszczam fotkę całego układu z widocznymi...
Witam wszystkich. Problem jest następujący, jest sobie latarka LED, która posiada wiele różnych dziwnych trybów świecenia. Używana jest na rowerze jako światło przednie. Jasność tej latarki jest sterowana przez mikrokontroler przebiegiem prostokątnym. Ogólnie sama latarka jest zaspawana, zalutowana i nie można jej rozebrać. Logika kontrolera jest na...
Witam serdecznie forumowiczów i bardzo proszę o pomoc . A więc jak w temacie mam problem z systemem airbag w moim vivaro 1.9 dti z 2005 r. Kupiłem to auto z błędem srs i powiem szczerze że przerasta mnie ta naprawa ale do rzeczy . Auto posiada poduszkę w kierownicy napinacz pirotechniczny w fotelu kierowcy oraz dwa w fotelu pasażera i tu zaczyna się...
witam witam. ciężki temat panowie ogólnie,bo zaczęło sie od tego,że sporadycznie raz na 3 mies nie było reakcji maszyna stała żadnych błędów itp podczas zmiany kierunku reversem-ratowało tylko gaszenie i odpalenie. aż do czas,że w zeszłym tyg podczas ruszenia gdzieś tam w trasie znowu brak jazdy ale juz sie pojawiają błędy: 1:przerwa w obwodzie zaworu...
Pewnego dnia umyłem samochód i następnego dnia, gdy wracałem z pracy samochód stwierdził, że nie posiadam immobilaizera w kluczyku i mi przestał reagować po czym zgasł, oczywiście w trakcie jazdy. Postałem pół godziny próbowałem odpalić ale nie reagował, świeciła się kontrolka od immo, aż nagle odpalił, przejechałem kilka kilometrów i znów zgasł. W...
Zespół przekaźnika wycieraczek pod kierownicą numer bodaj 377. A jak przełączysz na pracę przerywaną z najdłuższą przerwą między przetarciami to zatrzymują się? Najlepiej to kupić nowy. Przeciążone przepalone styki nawet jak wyczyścisz to szybko będzie to samo. Idzie zima. Jak ruszą w mróz to szkoda piór. Nie zatrzymują się na żadnych ustawieniach...
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora. Auto to Seat Ibiza 3 z silnikiem 1.4 benzyna. Wcześniej wszystko było ok, żadnych objawów. Pewnego dnia w drodze do pracy nagle zapaliła się czerwona kontrolka akumulatora a po przejechaniu 3 km kolejno kontrolki ABS i wspomagania kierownicy (wspomaganie padło bo było za niskie napięcie). Auto stanęło. Akumulator...