Czy można odłączyć przewód Lin od alternatora?
To jest strasznie krótki przewód... ten drugi biegnie do alternatora...
Kontrolkę gasi BSI, masz ok.
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Styk napewno jest bo czyscilem wsowki Czyścić to możesz, ale jak mosiądz był przegrzany to nie zapewni już właściwego docisku i rezystancja połączenia nie będzie wystarczająco mała. Inna możliwość - przewód przełamany przy końcówce. Utnij Waść po 20mm z każdej strony i załóż nową kostkę (lub polutuj przewody).
Tylko się nie popaż Ja już się poparzyłem - ortografią :cry: Jeśli będzie gorące to oznacza to koło pasowe do wymiany Absolutnie nie. Co ono Ci zawiniło ? Już prędzej łożyska w jakimś używanym alternatorze, albo w napinaczu paska. Sprawdź także główny przewód ładowania miedzy alternatorem a akumulatorem.
Auto sprawdza sobie napięcie w instalacji. Ten przewód nic nie wnosi do wentylatorów itd. Co do ładowania, sprawdź działanie alternatora i instalacji kontrolki. Może kupiłeś alternator po regeneracji. Na zamiennikach, zamienników ;) Stąd problem. Albo sam przewód idący do alternatora. Też często ulega uszkodzeniu. Możesz podłączyć zewnętrzną kontrolkę...
stare prądnice prądu stałego w większości były z+ na masę z małym wyjątkiem np maluch wszystkie alternatory mają - na masie Dodano po 7 montowałem kiedyś alternator od peugeota 405 do T25a z wbudowanym regulatorem przy alternatorze ,gruby przewód na + akumulatora a wsówka na kontrolkę i do dziś wszystko jest okej
Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej peugeot boxer 3.0 HDI - nie ładuje mi alternator pomimo że jest sprawny (został wymieniony). W porządku jest też pasek i napinacz. Najprawdopodobniej mam gdzieś uszkodzony przewód wzbudzenia - chciałbym na schemacie sprawdzić gdzie ma złącza i jak biegnie.
Kolego, ten pin jest do dołączenia przewodu od kontrolki ładowania. Jeżeli go dołączysz i włączysz zapłon to kontrolka ładowania powinna się zaświecić , po uruchomieniu silnika zgaśnie. Prawdopodobnie jest to jeden z tych dwóch cienkich przewodów. Czytałem twój poprzedni temat, mam wrażenie że na tamtym alternatorze miałeś tą samą usterkę, czyli nie...
Diagnoza była "Autel Maxi Ultra", dobrze ogarnia elektrykę i hybrydy, sprawdzałem to wcześniej. Mam wprawdzie tester Lexia, ale już nieco leciwy i elektryki nie ogarnia. Dla wyjaśnienia sprawy podaję, że sam alternator na stole probierczym ładuje. Na każdej fazie jest około 200 V. Stawiam na falownik, ponieważ przewód do ładowania 12 V wychodzi z falownika,...
Przejrzyj jeszcze wcześniej bezpieczniki . Przewód, jak piszesz ,,od masy ,, nie powinien iskrzyć po dotknięciu do bloku silnika . Był to jakiś przewód pod napięciem.
Wreszcie znalazłem przyczynę. Upalił się miedziany przewód od uzwojenia wzbudzenia przy alternatorze. Dziękuję wszystkim za porady.
Witaj! Napięcie prawidłowe powinno się utrzymywać w granicach 14,2-5v a nie 18v. Regulacja napięcia odbywa się za pomocą regulatora napięcia,które jest połączone przez pierścienie wirnika i ono ustala wysokość napięcia. A więc sprawdził bym szczotko trzymacz.Szczotki ich wysokość. /podmienił bym szczotko trzymacz/ dalej wstawiłbym drugi akumulator by...
Zrób pomiar napięcia na śrubie alternatora,Sprawdź dokładnie przewód prądowy alternatora a nie tylko czyszczenie.Albo słabe połączenie albo spaprany a nie zregenerowany.A jak włączysz np tylną szybę to to samo?
Mam teraz taki objaw: BSI co sekunde podaje napięcie do wzbudzenia, alternator na ten ułamek chwili łąduje potem przestaje i tak w kółko.. Przecież jak altek się raz wzbudzi to żadna siła go nie zgasi (mam oczywiście na myśli sprawny alternator i nominalne obciążenie). Chyba że ten przewód od wzbudzenia co jakiś czas się "masuje".
Trzeba tylko pociągnąć jeden przewód ( plus za stacyjką) na zacisk +. Alternator na fotce pierwszej od góry jest właśnie z renault, marnie widzę szanse ze podejdzie do peugeota-inaczej ma łapy.
Problem może być w lichym połaczeniu przewodu D+ z mostkiem (ten niebieski wychodzący z regulatora). Trzeba odciąć tą kątową złaczkę konektorową i przylutować przewód do języczka wychodzącego z mostka.
Witam! Auto z roku 2005, ładowanie na poziomie 17V. Po wymianie regulatora napięcia brak ładowania do czasu odłączenia kostki alternatora. Podłączenie kostki znów brak ładowania. Na jednym przewodzie z kostki cały czas masa, na drugim co jakieś 30 sek impulsy napięcia dodatniego (nie zmierzono wartości napięcia ponieważ multimetr cyfrowy nie nadąży...
df jest to informacja o tym jakie jest zapotrzebowanie na energie w danej chwili sygnał idzie z bsi w postaci sygnału o zmiennym wypełnieniu jeżeli odłączysz ten przewód alternator będzie ładował ale będzie można to nazwać w trybie awaryjnym kontrolke wygasza tablica a sygnał dostaje po multipleksie z bsi
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Jest jeszcze masa na skrzynię. A tam potrafi się urywać. Jak tam będzie wszystko w porządku, sprawdź połączenia na alternatorze. Znam przypadki, że oczko się odrywało od przewodu na alternatorze.
Po prostu pewnie wsio zaśniedziało. Przewód prądowy na rozruszniku oraz od bendiksu oczyść oraz prądowy alternatora i świec żarowych popśikać jakimś środkiem do kontaktu elektrycznego i powinno świało wsio zadziałać.
Witam, być może lekko zbiję kolegów z tropu bo nie wiem co już robiłeś. Amperomierz jak to wyskalowany czyli wychyłowy? Zmierzyłbym prąd i napięcie ładowania bo kiedyś pamiętam kolega miał podobny przypadek skorodowała niepozorna dioda od wzbudzenia alternatora (coś w rodzaju tzw. fusible link). Nie pamiętam szczegółów, ale na pewno był to Peugeot 205...
Masz na pewno inteligentne ładowanie, czujnik na klemie akumulatora i alternator sterowany po LIN. Jak odłączysz wtyczkę od alternatora (jeden przewód) to regulator napięcia powinien zacząć działać w trybie bez komunikacji ze stałym napięciem ładowania ok. 13.5 V (nigdy z napięciem 14.4 V). Przy inteligentnym ładowaniu, ładowanie załącza się dopiero...
Witam, Temat dotyczy Peugeot 208 1.2 HMZ(EB2) z 2015 roku. Problem dotyczy ładowania. Nie wiem jakie były pierwsze objawy bo auto trafiło do mnie z wymienionym akumulatorem i alternatorem. Na tą chwilę ładowanie jest na poziomie 12.15V czyli można powiedzieć że go nie ma. W kalkulatorze wtrysku żadnych błędów , kontrolka ładowania gaśnie po odpaleniu...
hmmm alternator??? ale co ten gruby przewód mam odłaczyć?? on ma ładować a nie rozładowywać ale sprawdze to jutro
Dzięki za odp. Sprawdziłam i przewód masowy dokręcony. Jest jeszcze jedna rzecz, napięcie przy pompie jest o polowe mniejsze a z kolei przy alternatorze o połowe za duże...
Niepotrzebny jest schemat. Z obrotomierza wychodzą 3 przewody: -masa -zasilanie -sygnał. Zasilanie i masę najlepiej podpiąć pod zegary (są zasilane po stacyjce), a przewód sygnałowy przeciągnąć do komory silnika i podpiąć w alternator przed mostek prostowniczy.
Zobacz połączenia grubych przewodów od akumulatora i rozrusznika i alternatora,zobacz masę
Producent alternatora nie ma tu znaczenia, znaczenia ma sposób sterowania danego alternatora. Ile masz przewodów dochodzących do alternatora ? Sam robiłem takie "zamianki" ale nigdy nie było żadnych problemów.
Pobór prądu w spoczynku wynosi 0,02A , więc chyba jest dopuszczalny z tego co wyczytałem w internecie. To chyba przyczyną najprawdopodobniej będzie alternator, sprawdzę jeszcze jutro to co mówi (at)kowaltom99 , czyli napięcie ładowania bezpośrednio na wyjściu alternatora. EDIT: Do alternatora dochodzą 2 przewody (gruby i cienki) na grubym jest 12,15V...
Witam posiadam Peugeota 206CC.Alternator firmy denso. Alternator nie ładuje lecz jest sprawny bo był dany do elektryka który go podłączał i sprawdzał natomiast wkładając go do swego auta i sprawdzając go nie ładuje przewód ładujący idący do akumulatora i rozrusznika jest ok.Dodatkowo do alternatora idzie wtyczka 2 pinowa z kablami w kolorze szarym i...
Więc do alternatora dochodzą ci dwa przewody gduby z rozrusznika i cienki do kontrolki ładowania którym się zajmiemy. Odłącz cienki przewód od alternatora, przekręć stacyjke na zapłon i dotknij ten przewód do masy, sprawdz czy ci się pali, jeżali po każdym dotknięciu do masy będzie się palić to znaczy że masz uszkodzony alternator, a jeśli nie będzie...
Akumulator, alternator, przewody, połączenia przewodów.
Dwa złącza czyli B+ (gruby) oraz D+ cienki, odpowiednio przewód ładowania oraz wzbudzenia. W nowszym są 3 wyprowadzenia, gruba śruba to B+ a dwa piny w kostce alternatora to odpowiednio L oraz DF. Pin L to kontrolka ładowania a DF to sygnał dla ECU o obciążeniu alternatora. W tym przypadku niepodłączenie DF (nie masz go oryginalnie) nie zaszkodzi, gorzej...
Witam Dopadły mnie błedy w moim 3008 II jak w tytule P0817 P1A96 U1133 Dodam że problem dotyczy auta z silnikiem 1.6 bluehdi 120PS automat Trochę to trwało ale zlokalizowałem problem, ale przy okazji przeglądania internetu doszedłem do wniosku, że zdarza się ten problem może nie często ... ale się zdarza. Nie twierdze również że moje rozwiązanie jest...
Mam problem z alternatorem okazało sie że zaczyna mi sie grzac alternator po rozebraniu stwierdziłem ze sie wysypało łozysko jak wymieniałem spowrotem załozyłem alternator.Zauważyłem że podczas pracy altenator sie grzeje dalej wiec odpiołem pradowy przewód i przestał sie grzac a napiecie jakie daje wynosi około 2 v sam.Nie wiem co moze byc .Czy wogole...
Sprawdź Lambde w momencie zmiany obciążenia. Jakie są wartości krótko i długoterminowej korekcji mieszanki? Jeszcze raz sprawdziłem, teraz podczas pracy na benzynie wyświetla się informacja o ubogiej mieszance. Dzisiaj podczas jazdy wyświetliła się informacja o braku ładowania akumulatora. Wyłączyłem światła, przejechałem 15 km, na miejscu sprawdziłem...
Do alternatora podpiąłem przewód od wzbudzenia i prądowy, nic więcej nie odpinałemale jeszcze raz wszystko sprawdze. Dzięki za sugestie. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Dzięki sugesti koledzi Pawel_wawa po dokładnym sprawdzeniu wszystkich kostek auto odpaliło. Temat uważam za zamknięty.
Za małe zasilanie padnięty alternator i rozładowany akumulator dają takie objawy nie działają wskaźniki ,kierunkowskazy ostatni tak miałem jak urwał mi się przewód od alternatora. Komputer nie dostaje prawidłowego napięcia i fiksuje. Dodano po 7 Lampki mogły się przepalić przy awarii alternatora poszło duże napięcie
Witam ! Tak jak w temacie, biorę się za porządną instalację do auta. Przeciągnęłem już kabel spod maski do bagażnika 50mm2. W planach mam już wykonanie tzw. big three, czyli wielkiej trójki. Mam pytanie, czy przy zmianie kabli z alternatora do akumulatora , masy karoserii do akumulatora i masy silnika do akumulatora, zostawia się stare przewody i dokłada...
Fabrycznie powinieneś mieć połączenie na konektorach tulejkowych, widać pewnie się urwały i ktoś skręcił na kostkę instalacyjną. Na przewodzie czarno-czerwonym powinieneś wykrywać rezystancję cewki zasilającej CDI względem masy, ale przy wyłączonej stacyjce jeden ze styków zwiera przewód od cewki zasilającej do masy. Przewody żółty i biały są od uzwojeń...
Jest na to jedna rada: nie kupować skuterów marki Peugeot i przyjmować ich do naprawy... Możesz stracić na nim sporo czasu i pieniędzy. Silniki Peugeota są wykonane z miękkich materiałów... Na początek trzeba określić jaki typ zapłonu był fabrycznie - AEC400, ACI100 czy zwykły. Ten pierwszy bez problemu daje się przerobić na zwykły, natomiast drugi...
Czujnik ciśnienia oleju tak jak wyżej kolega napisał znajduje się obok alternatora a kabelek do niego jest zawarty w instalacji która biegnie do alternatora oraz ewentualnie do kompresora klimatyzacji. Wtyczka z jednym przewodem.
Odepnij cienkie przewody od alternatora i zobacz czy przestanie cykać.
Witam. Dostałem od znajomego ten skuter w opłakanym stanie, ale z wszystkimi mechanicznymi sprawami poradziłem sobie, jeździ świetnie. Brak tylko świateł przód, tył oraz wskaźnik paliwa i ssanie tez nie działają. Zasilane jest to wszystko żółtym przewodem. Sprawdzałem ten przewód przy kostce regulatora i alternatora, nie ma tam napięcia. Do przełącznika...
Witam a jednocześnie 73, zależność od alternatora sprawdziliśmy, do tego stopnia że odpieliśmy alternator od instalacji samochodu - zarówno przewód "prądowy" jak również dwa przewody informujące o rozpoczęciu pracy alternatora. Tak desperacką próbę zrobiliśmy ponieważ pomiary woltomierzem nie wskazywały nic niepokojącego. Myślę że zgoda sterownika silnika...
sprawdz czy przy rozruszniku podpieli wszystkie przewody jeden co idzie prosto z akumulatora stego samego oczka na alternator i prawdopodobnie na instalacje. i na klemie plusowej akumulatora sprawdz dokładnie czy są wszystkie przewody podłączone miałem przypadek że jeden przewód jest dośc luzny po odłączeniu aku, spadł nadół i niebyło go widac był za...
Dzięki za odpowiedź. Tylko jaka ta dioda ma być? Elektronikiem nie jestem, wiem tyle że dioda przewodzi prąd w jednym kierunku. Jeśli byłaby (do tego sprawna ) to nie powinno być tego zwarcia - tak na logikę. Podpowie ktoś jaką tą diodę założyć? Ewentualnie od czego? Mam ślad po opasce zaciskowej na rozruszniku. Na innym forum znalazłem takie zdjęcie:...
Witajcie. Chciałem się poradzić albo ktoś ma pomysł co jeszcze może dolegać mojemu pacjentowi bo mnie już głowa boli 🙂 Chodzi o peugeota 206 1.4 16v 2004. W aucie padł aku, że po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapaliły, ale po naładowaniu normalnie palił. Pewnego dnia stwierdziłem, że pojadę nim na całodniową wycieczkę. Żadnych problemów....
Witam wszystkich serdecznie. Postanowiłem zwrócić się do szacownego grona specjalistów, wszystkie ponysły sprawdziłem i nie rozwiązałem zagadki, więc do rzeczy: stałem się posiadaczem Peugeota 508 lift 2015 bluhdi. Poprzedni właściciel, jak powoli zaczyna się okazywać, nie przykładał wagi do dokładności napraw, czy oryginalności, czyli trytytki na...
Ktoś coś? Może dysponuje ktoś schematem? Mój plan to zrobić nowe zasilanie pod radio. Nowe wzbudzenie alternatora na przycisk. Tylko nasuwa się kilka pytań. Mianowicie czy alternator jest wzbudzany impulsem czy napięcie na tym przewodzie jest stale. Jak zrobić kontrolkę ładowania ( do alternatora idzie tylko 2 przewody główny na akumulator i ten cienki...
Tak, wystarczy zdemontować 2 przewody z wody, siłownik ze sprzęgła, dwa kable z alternatora i wychodzi cały z kablami.
Dzięki za podpowiedzi.Właśnie poszedł z dymem wentylator....na razie. W poniedziałek wymienię regulator. A co do połączenia przewodów do alternatora,to wszystko jest bez zarzutów.
(...) pg AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeota 208 GTI? 2018 AI: Czy w ostatnim czasie były wykonywane jakieś naprawy lub modyfikacje w układzie elektrycznym samochodu? Kupiłem go po wypadku ale już całego złożonego. Lampę wymontowałem o wtedy doszedłem do tego kiedy poprawnie działa kierunkowskaz Bezpośrednia odpowiedź na pytanie - Najprawdopodobniej...
Między żółtymi przewodami jest15. 25 do 16.00
Witam! Próbowałem już wyszukiwarki, niestety nie pomogło.. Mianowicie posiadam Peugeota 206 1.4 2002 rok (MUX). Problem pojawia się gdy opadają zegary podczas jazdy, wtedy to resetuje się BSI bo pokazuje poziom oleju podczas jazdy tak, jak przed odpaleniem auta na zapłonie. Prócz tego, że opadają liczniki i resetuje się BSI gasną również światła, czasem...
Witam! Próbowałem już wyszukiwarki, niestety nie pomogło.. Mianowicie posiadam Peugeota 206 1.4 2002 rok (MUX). Problem pojawia się gdy opadają zegary podczas jazdy, wtedy to resetuje się BSI bo pokazuje poziom oleju podczas jazdy tak, jak przed odpaleniem auta na zapłonie. Prócz tego, że opadają liczniki i resetuje się BSI gasną również światła, czasem...
Auto zgasło na postoju. Nie można było przekręcić rozrusznikiem (przygasały kontrolki). Okazało się że akumulator jest rozładowany bo skończyły się szczotki w alternatorze i był brak ładowania. Dziwne jest ze nie zapaliła się kontrolka ładowania na desce. Być może nie tylko szczotki były uszkodzone. Sprawdziłbym, czy prawidłowo działa wzbudzenie. Kontrolka...
Prawdopodobnie alternator do regeneracji. Co do wiązki to przewody o takim samym przekroju jak fabryczne.
Dzień dobry, Potrzebuje pomocy w zdiagnozowaniu problemu z ładowaniem, którego brak. Kontrolka od ładowania gaśnie po odpaleniu. Od alternatora idą dwa cienkie przewody. Według schematu od Peugeota 807 jeden biegnie do BSI, a drugi do sterownika silnika. Do czego służą te kable ? Domyślam się że jeden odpowiada za wzbudzenie się alternatora. Czy wzbudzeniem...
Myślę że to urządzenie z Allegro włącza światła z chwilą gdy robi się ciemno a w piękny słoneczny dzień trzeba by je włączyć ręcznie. Ja używam urządzenia którego wygląd i schemat dołączam niżej. Urządzenie sprawdzone. Pierwszy egzemplarz zamontowałem do mojego poldka w roku w którym obowiązek jazdy na światłach powstał, więc już parę lat temu. Samochód...
Więc tak sprawdziłem ponownie i wzbudzając altka żarówką ładowanie jest cały czas, ale na zegarach dalej świeci sie kontrolka ładowania . Żarówka też miga na zapłonie podłączona do przewodu wzbudzenia ale po jakimś czasie altek przestaje ładować, co nie ma miejsca gdy wzbudzę go bezpośrednio z alternatora. Ciągłość przewodów jest to więc co uszkodzone...
PKO skasowaniu błędów odpala j chodzi przez chwilę dobrze po chwili zaczyna trząść silnikiem, wyświetla się usterka silnika na liczniku i po zgaszeniu nie chce odpalić tylko pstrykają przekaźniki i licznik jak by był rozładowany akumulator, a jest naładowany https://obrazki.elektroda.pl/7816032100_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych...
Przewod +12V szukaj idacy od akumulatora do rozrusznika,alternatora,i skrzynki elektrycznej.
Problem rozwiązany.Przyczyną był nie łączący przewód od diod do wyjścia W na alternatorze.Temat uważam za zamknięty.
Dlaczego zanika napięcie w gnieździe zapalniczki :?: Skąd jest brane ? Ze stacyjki ? Czegoś co ona zasila ? Wprost z aku nie, bo nie znikałoby wraz z pojawieniem się kontrolki. Podobne pytanie zadałbym sobie odnośnie alternatora. Jest dobry, ale brak mu jakiegoś napięcia by działał ? Jest zły, działa jak chce, ale co wtedy z zapalniczką ? Dwa przewody...
Ja mam prośbę o Peugeota 807. Vf3eb4hwg13217976 Instalacja CAN/VAN 807 HATCHBACK FAMILIALE 2.2 HDi BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model807 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10337 U9 1 0356 - 26.02.2005 data zejścia z taśmy - Sevel Nord (Francja) Data Początku Gwarancji31.03.2005 NRE(homologacja)e2*98/14*0253*11 Informacje ogólne RODZAJ...
1. Funkcje czujnika poziomu oleju mozna wylaczyc diagnoskopem. 2. To, ze nie dzialaja funkcje aktywne przy pracujacym silniku jest prawdopodobnie zwiazane z brakiem informacji w BSI o pracujacym silniku. Byc moze rowniez przebieg kilometrow wariuje z tego powodu. Gdzie podlaczyliscie przewod wzbudzenia alternatora (przewod 1087, 40 stykowa czarna zlaczka...
Kolego ten alternator jest 9 diodowy,przewody na nim źle podłączone.Dwa czarne mają być razem,brązowy osobno.Załóż regulator od malucha,żółty kolor przewodu regulatora do tych dwóch czarnych,zielony do brązowego.Alternatory praktycznie bezawaryjne.
Witam, mam problem z peugeotem 207, Jest to wersja gti 175hp silnik ep6 doładowany. Chodzi o elektrykę, auto po jakiś 5 min od odpalenia pokazuje bład układu ładowania akumulatora i zapala się kontrolka aku. Kod błędu F567. Podłączyłem pp2000 i na sterowniku silnika napięcie 14.1V and BSi 0.0V. Jedynie po przekręceniu kluczyka na 1 sek wartość zmienia...
Jak wyjąć alternator w tym samochodzie to nie pomogę. Zacząłbym od sprawdzenia szczotek w alternatorze czy nie są zużyte lub nie zawieszają się w prowadnicach. Jeśli to nie pomoże to wtedy szukałbym czy nie ma gdzieś luźnych przewodów, stanu podłączenia przewodu masowego od akumulatora do karoserii.
W tych samochodach często gniją przewody (biały lub białoczerwony) zasilając sterownik lub przekażnik wielofunkcyjny. Uszkodzenie te wiele razy pojawiało się w wiązce wokolicach alternatora i rozrusznika .
Ale to wygląda jak za niskie napięcie i dlatego wszystkie systemy nie pracują a kontrolka ładowania jakby to potwierdza. Akumulator jest podłączony bezpośrednio z alternatorem ale napięcie na sterowniki idzie osobnym przewodem od akumulatora. Podłącz komputer i zobacz jakie napięcie widzi sterownik.
Czy któryś z Szanownych Kolegów mógłby mi wyjaśnić co dostarcza prąd wzbudzenia do Alternatora ? BSI czy ECU silnika. ztego co widze idą dwa przewody jeden do ECU drugi do BSI. Do BSI idą 2 grube przewody (kostka 2NR chyba) jeden to + z aku a drugi ? Dziękuję za wszelkie info
Witam. Mam problem ze światłami w Peugeot 208 II. Po odpaleniu, świecą poprawnie. Kiedy prąd przekroczy wartość 13,8V, zaczynają mrugać pozycje (światła LED, kły). Po przekroczeniu wartości 14,1V, zaczyna mrugać prawa lampa LED (mijania). Nie jest to wina lampy, ponieważ zamieniłem lampy i nadal to samo. Sprawdziłem wszystkie masy. Zauważyłem, że po...
Witam. Powiem szczerze że na początku to się podjarałem tym podgrzewaczem. Trochę to przyspieszyło przełączanie na lpg ale jest plus tego bo przecież gaz schładza płyn a termistor wyłącza się przy około 50 stopni i na pewno to coś daje tak jak w dieslach przyspiesza to nagrzewanie silnika. A co do alternatora i akumulatora przez dwie zimy nic mi się...
Problem jest nawet ciekawy - zaczęło sie od smażenia altka po uruchomieniu rechotka 807 05' 2.0hdi 110 ,szczęsliwie po wyjechaniu z garazu poczułem swąd nowego połrocznego paska i zgasiłem auto .Altek miał ze 150 stopni -na uzwojeniach slina sie smazyła .Garaz mam bez kanału a rąk jak szympans nie mam wiec zaszła potrzeba dojechania na kanał do kolegi...
Jutro bendę wiedział czy to 150-tka A Moment załączenia (wzbudzenia się) to zawsze ok 2 tyś obrotów więc mechaniczną usterkę chyba by wykluczyc. I ślizganie paska. Ta usterka dzieje się już pare tygodni. A normalne to to nie jest. Może podpowiecie mi czy ten model można wzbudzic zwykłą żarówką jak to dzieje się w innych modelach cz markach bardziej...
Witam, Zakupiłem na allegro.pl filtr Dirland montowany do alternatora. Wczoraj go dostałem, i od razu pojawił się problem - jak go zamontować. Samochód to Peugeot 307 1.6 PB . Znalazłem zdjęcie przewodów alternatora z książki Haynes'a 307 http://img697.imageshack.us/img697/9540/... O to zdjęcie filtra i schemat : http://img291.imageshack.us/img291/2540/...
Po odpaleniu mam komunikat "Brak ładowania" + kontrolka ładowania. Sprawdziłem miernikiem napięcie na akumulatorze, które nie zmienia się podczas pracy silnika. Sprawdziłem na złączu alternatora: na przewodzie do akumulatora jest napięcie 12V, a na przewodzie wzbudzenia jest 0V. Po uruchomieniu silnika podałem napięcie na złącze wzbudzenia, wówczas...
Mogą być kabelki w wiązce z prawej strony od modułu silnika w kierunku rozrusznika,pomiary nie pomogą,jedyne wyjscie wyjąć wiązkę i ciągnąć kabelek po kabelku, może któryś się urwie,ale to tylko jedna z możliwych przyczyn Z modułu silnika z boku wychodza trzy wiązki Tylko środkowa idzie "na stronę" silnika z rozrusznikiem ozn wiązki 48 MR Czy to ta...
Witam. Przedstawię swój problem z autkiem, proszę o jakieś rozwiązanie czy wskazówki. Kupiłem to autko z uszkodzonym silnikiem, kupiłem drugi taki sam silnik, następnie przełożyłem. Instalacja elektryczna została ta co była w samochodzie. Alternator jest firmy Valeo. Link do zdjęcia :[url= www.motofrance.home.pl/max-speed/ALLEGRO...
Witam Posiadam auto jak w temacie, z silnikiem Diesla produkowanym przez Peugeota 1.8L z dołożoną turbiną i intercoolerem 1992r. Mój problem jest taki że od ponad roku obrotomierz dziwnie się zachowuje, czasami nie pokazuje żadnej wartości a w wiekszości czasu skacze jak szalony. Np gdy auto utrzymuje stałe wolne obroty potrafi się wachać od wartości...
peugeot alternator alternator peugeot peugeot przewód
punto przełącznik świateł iveco daily problemy klimatyzacja rs485 kabel
odpowietrzanie klimatyzacji odpowietrzanie klimatyzacji
Canon PIXMA IP3500 - 5-krotne miganie żółtej diody Jak podłączyć czujnik obrotów do obrotomierza?