13, 15, 55, 1263.... ML4,1... bla, bla, bla... Po prostu przewód w kolorze brązowy z żółtym
tak moglo sie urwać przy wtyczce, ale mało prawdopodobne. A masz włączoną klimę?. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika i skrzynce bezpieczników w środku. Ze sprężarki do jej złącza wychodzą 2 przewody? Jeśli tak przewód brązowy to masa (-). czarno-bialy to +
Ja bym podpiął szeregowo termostat ze stykiem NO na brązowy przewód odpowiadający za wykrywanie obrotów, jedne ale że nie było by możliwości odpalania na gazie.
Kolego pancerny MAP z corsy ,astry z wtyczką uciętą na szrocie z 30 dychy.Czarny przewód 5V,brązowy masa, zielony sygnał 0-5V.
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
Czarny przewód klema 15.Niebieski alternator,brązowy linia K.Resztę sobie znajdziesz.
B7 brązowo/fioletowy przewód ?
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
Przewód brązowo/czerwony zamykanie, brązowo/biały otwieranie. Przewody te znajdują się w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy. Bierzesz miernik i sprawdzasz kiedy pojawia się impuls masy na przewodzie np. czerwonym. Jeżeli przy zamykaniu to podpinasz go do brązowo/czerwonego. Jeżeli przy otwieraniu to do brązowo/białego.
Przelotka pomiędzy samochodem a klapą,przewód brązowo-biały,ale problem. :D
Zobacz czy na korpus idzie brązowy przewód a na środkowy czerwony.
Masa w tej lampie to przewód brązowy(wtyk trzystykowy do żarówki H4).Powodzenia.
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Uruchomiłem tą klimę omijając ECU. Podając na brązowo zielony przewód który idzie do modułu chłodzenia MINUS (MASĘ) sprzęgło sprężarki załącza się, załączają się po chwili wentylatory na 1 bieg.nie pokazuje również żadnego błędu na wskaźnikach wszystko jest ok. jeżdżę już 4 dzień i na razie jest bez problemu.
Na schemacie wyjście sterujące przekaźnikiem przeciwmgielnych jest na pinie 13 zegarów - przewód brązowo-biały. Wg katalogu części, nie ma rozróżnienia zegarów na wersję z przeciwmgielnymi, czy bez nich. Nie ma też takiego rozróżnienia w wiązce deski rozdzielczej. Nie wiem, czy liczniki 3 i 4 czymś się różnią, ale wydaje mi się, że nie powinny, przynajmniej...
Jeżeli są wszystkie wyjścia ok i kompresor z wentylatorami pracuje, zasilanie na module prawidłowe to szukamy dalej. Masz jak sprawdzić teraz błędy? Wieczorem podam jakie piny idą do ECU i co sprawdzić bo schemat mam w domu. Na pinie 17 kostki od zasilania powinien być brązowo fioletowy przewód. Włącz zapłon, kostki podpięte i za kostką podaj mu masę....
Tak w ogóle to ten silnik tam oryginalnie siedzi czy jakiś swap? Bo gdzieś na fotkach zauważyłem że to kombi, a nie spotkałem C20NE w Astrze innej niż GSI. Jeśli swap to teraz nie wiadomo jaki sterownik. Dla Motronic 1.5.2 to będzie pin 28, przewód brązowy z niebieskim paskiem, w ekranie.
Jeżeli jest to fabryczny zamek to jest sterowany minusem przewód brązowo/biały (otwieranie) przewód brązowo/czerwony (zamykanie) te przewody znajdziesz w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy.
Wygląda to na zanik impulu obrotów silnika. Brązowy przewód w/w centralki podłączony do zacisku (1) cewkiza płonowej - czyli sygnał prędkości obrotowej.
Pod minusowy biegun cewki zapłonowej żółto-czarny przewód pin nr.4.
Brązowy przewód masa (-) Szary z czarnym paskiem światła pozycyjne. Czarny z żółtym światło stopu. Czarny na lewej stronie (może tez być na prawej) Czarny z zielonym kierunkowskazy. Odetnij zbędne. Żarówka do oświetlenia bagażnika jest sterowana z wyłącznika umieszczonego gdzieś lekko nad zderzakiem. Dodano po 46 I kup sobie jakiś tzw.przyrząd. Dwa...
Witam posiadam kostkę od astry i na niej jest, brązowy gruby przewód to - , czerwony to + po stacyjce, czarny to + stały z akumulatora, a najlepszym sposobem jest sprawdzenie miernikiem a jak nie posiadasz miernika to żarówka i dwa przewody i znajdziesz który przewód to +stały a który+ po stacyjce pozdrawiam.
Nie zakładając nowego tematu ,sprawa z podświetleniem panelu radia została rozwiązana ,natomiast nurtuje mnie podłączenie kamery cofania pod radio ,a dokładnie czerwony przewód ten przy chinchu ,do którego przewodu z kostki należy się z nim wpiąć ? U mnie luźne przewody na kostce są oznaczone key1 l key2 l Amp ,reszta jest wpięta w kostkę ,czy mam wypiąć...
sprawdź tak : sterowanie minusem przewód brązowo/biały- otwieranie , brązowo/czerwony - zamykanie znajdujące się w wiązce przewodów wychodzących z drzwi kierowcy ; opis ten zaczerpnięty z opel astra 1995 r. i dalej .
Przewód z siłownika, jest w progu, służący do zamykania, koloru nie pamiętam, brązowo-czerwony(chyba)
Przewód od klemy ujemnej do brązowego przewodu TPS. Czy te silniki wam odpalają "na raz" za tzw. jednym obrotem?
Przewód leci prawdopodobnie tylko od zamka do lampki - w progu go nie znajdziesz. Kolor - brązowy z białym paskiem.
brązowo/zielony przewód -13 pin na wtyku do wskaźników. podłącz diodę (+rezystor) do +15 i do tego przewodu.
Od spodu oprócz przewodu brązowego i czerwono niebieskiego mam jeszcze przewód brązowy i niebiesko czarny, które są wpięte w bak od spodu. W takim razie które przewody są od pompy, a które od czujnika?
napisz jeszcze jaki to silnik 8v ? jednopunkt czy wielopunkt? sprawdz mase na silniku i akumulatorze (brązowy przewód) i czarny cięki na aku i przy alternatorzę są 2 masy. jak sprawdzisz pomyslimy dalej :)
Ja też potrzebuje szukam i nie mogę nigdzie znalesc. Dokładnie chodzi mi o przewód do wspomagania Zafira B Brak wspomagania, alternator po naprawie ładuje 14.4v grubymi kablami dochodzi prąd na czerwonym plus na brązowym minus. Na małej wtyce jest prąd na czarnym po stacyjce a na zielonym nic i na białym też nic po uruchomieniu silnika brak zasilania...
Jak były by dwa przewody to przewód: -czerwony (masa po zał stacyjki) do przewodu brązowo czerwonego - zielony (masa po wyłączeniu stacyjki) do przewodu brązowo białego Jest to schemat z Opla astry II ale jak były by dwa przewody to dało by się to zrobić i w vectrze. Pozdrawiam
Masz rację co do zasilania samej pompy. Przekaźnik zasilany jest po zapłonie przez bezpiecznik F3,46 (przewód czarno-czerwony), drugi biegun (przewód brązowo-zielony), połączony jest z pinem 23 modułu sterującego Multec.Przewody pompy:minus oczywiście brąz, plus czerwono-niebieski.
Cena do 150zl. + ultradźwiękowy czujnik wykrywający ruch w pojeździe, a może Super Forteca? Może ktoś posiada (lub może opisać) w jaki sposób podłaczyć się do centralnego zamka otóż przewód brązowo/biały służy do otwierania, a brązowo/czerwony zamykania, a np. z alarmu sterowanie jest minusem.
Wystarczyło odciąć tylko przewód "po stacyjce"(chyba czarny) lub jeszcze lepiej: zespól brązowych przwodów masowych przykreconych śrubą do bloku silnika(głowica), które idą do sterowania przekaźnika komputera.
Jeżeli dochodzi do niego przewód czarno-żółty i na nim jest 11V ,to wypnij przewód brązowo-biały i na jego miejsce podaj masę z minusa aku jest blisko i pewny, ma zatrąbić.Jeżeli masz pojedynczy sygnał to przekażnika nie ma.
"Przestawione "pisząc , miałem na myśli ,że w prawych drzwiach masz takie jak powinno być w lewych. Co do czytania schematów , to na pewno na forum się tego nie nauczysz. Podaj masę (najlepiej przez małą żarówkę)na przewód brązowo - biały wychodzący z wiązki ze drzwi prawych lub lewych albo na pin 6 centralki.
No więc tak - Sprawdziłem kostkę licznika i niebiesko-brązowy kabel jest wpięty w kostkę, dokąd mogłem sprawdziłem przewód i nie jest on uszkodzony. Gdzie ta wiązka wędruje tylko od ECU do licznika czy jeszcze gdzieś dalej?
Przewód brązowy z klapy do punktu masowego za światłami, jeśli mnie pamięć nie myli. Zawsze możesz pociągnąć nową masę przewodem 2.5 - 4 mm^2 z klapy do auta.
Witam ponownie. Złącze ISO zasilania Opla: - styk 4 "+" po stacyjce - styk 5 sterowanie anteny - styk 7 "+" akumulatora - styk 8 masa i tu możesz mieć problem, bo to złącze z tzw. logiką zapłonu dlatego oba "+" są zamienione miejscami. No i tu masz problem, bo albo nauczysz się wyciągania tych styków i zamienisz miejscami albo ucinaczki i lutownica....
Jeżeli jest to Astra II to - Oświetlenie wnętrza pojazdu – Przewód znajduje się za przełącznikami świateł, należy zdemontować kratkę nawiewu powietrza podważając ją po bokach, następnie wyciągnąć sterownie oświetleniem pociągając do przodu. Odkręcić 3 śruby i ściągnąć oprawę. Podpiąć pomarańczowy przewód z alarmu do szarego, cienkiego, obok brązowego....
https://obrazki.elektroda.pl/3599066100_... Plus po stacyjce, przewód czerwony kupionego modułu podłączamy pod styk 4, czarny przewód włącznika świateł w aucie. Biały masa podłączamy pod masę samochodu brązowy przewód styk 12 Brązowy i niebieski łączymy razem i podłączamy pod styk 1 przewód czerwony. Drugi brązowy podłączamy pod...
Przecież masz to na tym schemacie co podawałeś. W nocy jak będę miał chwilę to ci rozpisze gdzie co i jak. Dodano po 12 Podpięcie się dodatkowym sterownikiem pod oryginalny: Sterownik dodatkowy podłączmy według schematu "zamek sterowany (-)" a następnie przewód brązowy podłączmy pod przewód czerwono-biały w złączu X61 oryginalnego sterownika a przewód...
Aktualnie temat wygląda w ten sposób, że w trakcie demontażu liczników "samo się naprawiło". Zakładam właśnie problem z samą masą, bo z pomiarów wyszło że jeden brązowy przewód miał rezystancję bliską zeru (dosłownie ułamki Ohm), a drugi miał prawie kilkanaście Ohm rezystancji. Profilaktycznie dosztukowałem dodatkową masę (za licznikiem był akurat punkt...
to weź sobie astrę2 , przy przeciętym głównym+15 podaj napięcie na silnik wycieraczek i odpal auto, boguś linda w "psach" też otwierał audi80 z pneumatyką piłeczką tenisową :arrow: w turbo dieslu można jeszcze ciąć brązowo-czarny przewód ok.0.5mm przy przekaźniku w plastikowej puszce powyżej serwa w komorze silnika.
Przewód masowy jest koloru brązowego i jest przykręcony do skrzyni biegów śrubą która trzyma rozrusznik. Nie podejrzewam aby to było przyczyną.Skłaniałbym się raczej w stronę alternatora,na pewno nie będzie to wina szczotek.
Tak jak radzi Kolega wyżej. Pod dźwignią otwierania maski masz wiązki i w tej co idzie w progu do tyłu poszukaj +12V z ogrzewania tylnej szyby i już + 12 v, to czerwony tak? a czarny masa?rozumiem ze w progu powinny iść czerwony i czarny, na tył? Ja mam przewód, standardowy nie z elektryki samochodu, czyli brązowy i niebieski, brązowy do czerwonego...
Czołem Panowie, mam kaprys, aby do Zafiry A z18xe z klimatronikiem dołożyć elektryczne Webasto EThermo 20p - jest to elektryczne na 230V. Oczywiście chciałbym, aby włączał mi się nadmuch na szyby. Moje pytanie brzmi - gdzie się wpiąć do klimatronika? Z tego co znalazłem w instrukcji Webasto dla Astry G dla Webasto spalinowego należy: cytuję " UWAGA:...
Razem z tym radiam powinieneś mieć adapter CAN BUS z wiązką przewodów. Coś jak w tym [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Oczywiście taki problem z radiem też może u ciebie wystąpić bo ten wyświetlacz BID jest powiązany z oryginalnym radiem no ale mniejsza z tym. Przewód ACC i ILL mogą być połączone ze sobą a w twoim przypadku...
Witam Mam Sterownik ZX 600 master car z trzema przyciskami ( otwieranie zamykanie i bagażnik) Auto to Opel Astra 99r. Na pewno wiem że: Przewód czerwony z bezpiecznikiem z nowej centralki (NC) muszę podłączyć do najgrubszego czerwonego przewodu który idzie do centralki oryginalnej (CO) +12V Czarny z NC do najgrubszego brązowego który idzie do CO Biały...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
W Twoim samochodzie zostały prawdopodobnie zainstalowane dwie centralki. 1. odpowiada za centralny zamek - jest sterowana impulsami masy, z zamka drzwi i alarmu (biały i brązowy przewód) 2. centralka alarmu - odpowiada za funkcje ochrony i jednocześnie steruje impulsami masy centralką nr 1 odpowiedzialną za centralny zamek. Rozłącz oba obwody (dwa przewody...
ja podłączałem się pod tą instalacje. zasilanie tam jest na grubym czerwonym przewodzie po włożeniu bezpiecznika bodajże w 20 pole a mase poprostu dokręcasz. później podłączałem przewody od siłownika do czarno czerwonego i czarno niebieskiego przewodu od oryginalnego centralaa jeśli chodzi o sterowanie to przy tych dwóch kostkach podlączałem czerwono...
Witam. Kupiłem do swojej starej astry F moduł z dwoma pilotami. 97 rok sedan 1.4 benzyna. Przeczytawszy instrukcję i pogoglowaniu znalazłem to http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na... Odkręciłem 4 srubki i zdjąłem osłonę. Zacząłem szukać przewodów więc gruby brązowy i czerwony. Znalazłem także...
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
Witam ponownie! W drzwiach uszkodzony był jeden, brązowy przewód. Co dziwne, był tak równo ścięty, że możnaby pomyśleć, że ktoś uciął go celowo. Ale wracając do tematu: lusterko i szybą śmigają. Nadal występuje problem z zamkiem centralnym. Ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie problemu?
Posiadam autoalarm Tygrys + i chciałem go zamontować w swojej Asterce. A Kolejne pytania to gdzie mogę odszukać przewód masowy włącznika oświetlenia bagażnika w Astrze i którędy przeprowadzić przewody pod maskę. 1. Zamontuj sobie coś z homologacją, później będziesz miał w eksploatacji mniej kłopotów. 2. Przewód masowy bagażnika szukaj w okolicach lampki...
proponuje zamknąć tę szarą puszeczke i inaczej to zrobić. mianowicie jak tylko siedzenia mają grzać to te kable co są w szarej płaskiej wtyczce połącz razem. pozbądź się również szarej złączki tej obok czarnej. przewód żółto-czarny z szarej złączki połącz z czarnym(+) przewodem czarnej złączki. drugi przewód czarno-zielony połącz z brązowym (-) w czarnej...
Witam, Mam zamiar podłączyć halogeny. Nie mam niestety instalacji kompletnej. Zacząłem szukać i znalazłem, że nie ma przekaźnika w miejscu gdzie powinien się znajdować przekaźnik od przednich halogenów. Wiązka przewód wychodzi z wnętrza samochodu i nie mam pojęcia, do którego momentu. Gdzieś wyczytałem, że w okolicach akumulatora powinno znajdować się...
problem jest w tym że masz założone sterowanie centralnym zamkiem z obu drzwi i niezbyt dobrze wyregulowane położenie siłowników sterujacych co do skoku bolca i wtedy tak jest. najlepszym wyjściem jest zlikwidowanie sterowania z jednych a najlepiej z obu drzwi i działać będzie z pilota centralny a z kluczyka pojedynczo. aby to zrobić musisz przeciąć...
Ale sprawdziłem empirycznie, że podając masę na przewód czerwony/niebieski lub czerwony/brązowy spowodowałem zamknięcie centralnego a podając masę na czerwony/biały lub brązowy/biały spowodowałem otwarcie. No to może spróbuję inaczej - podaj mi czym i w jaki sposób mogę sprawdzić (czy potrzebny jest jakiś specjalistyczny miernik czy wystarczy jakaś...
brązowo-biały otwórz,brązowo-czerwony zamknij,sterowanie impulsem masy,przewody do zlokalizowania w boczku-progu kierowcy,lub jeżeli wolisz przy module zamka centralnego za osłoną boczku pasażera,czujnik drzwiowy podaje masę na przewód koloru szarego[wszystkie cztery połączone równolegle],ale tak się zastanawiam,czemu najpierw nie poczytasz dokładnie...
Mam mały problem z alarmem cobra 3865 w oplu astrze III H. Alarm przestał się uzbrajać. Robiłem coś przy autku, nie ruszałem żadnej wiązki ani żadnego modułu, zmontowałem wszystko ( to znaczy dwa plastiki), próbuje odpalić autko i nic, kręci ale nie "odpala". Znalazłem wiązkę od alarmu, znalazłem luźny przewód "BRĄZOWY", dotknąłem go do masy, alarm...
A teraz już poważnie. Sterowanie zamkiem odbywa się poprzez przewód brązowo-biały oraz brązowo-czerowny. Poniżej odszukany na forum fragment instalacji elektrycznej: Może ktoś zechciałby mi wytłumaczyć, którym przewodem sterowana jest centralna blokada drzwi ?? (przekręcenie kluczyka w skrajne położenie i pozostawienie w tym miejscu) - będę wdzięczny....
Świece nowe, tak jak i przewody( nie najtańsze tylko z górnej półki), wszystkie taki sam kolor brązowy? Tak bym określił ten kolor. Wczoraj wyciągnąłem czujnik spr przewód od niego i wtyczkę złożyłem to i zobaczymy jak będzie. Przy montażu zwróciłem uwagę na to by mocno go dokręcić. Koło impulsowe wszędzie wygląda tak samo na całym obwodzie. Teraz pozostało...
Witam! Czy ktoś próbował podłączać zdalne uruchamianie w Oplu starszej generacji 1989-1997 - konkretnie chodzi o Vectra A/Calibra - ale Corsa B i Astra ma taki sam schemat stacyjki. Podłączyłem zgodnie ze schematem i niestety - rozrusznik kręci - ale w tym samym czasie znika napięcie na układzie zapłonowym (kontrolki gasną). Gdy podaję napięcie na przewód...
Panowie, ja już dawałem osobną masę na czujnik (na brązowy przewód). Zasilanie przy wyjętym czujniku 5,00 V. Odczyt napięcia na czujniku przez lancha pokrywa się z pomiarem przez multimetr. Wiem że te sterowniki opla przy 50°C przechodzą na inny tryb, ale to musiałbym mieć ogromnego pecha żeby trafić na drugi z taką samą usterką.
Panowie rozebrałem cały przód w moim samochodziku i stwierdzam co odszukałem, więc okazuje się że jednak jeden przewód od sprzęgła klimy kolor czarno żółty jest podłączony, natomiast drugi brązowo żółty jest urwany warto też dodać że z tego przewodu (br-ż) "wychodzi: prąd przy włączonej klimie. Dalej ten termik przepraszam za pomyłkę ale nie jest w...
Cześć, tematów było wiele, ale nikt nie napisał z których dokładnie kabli pobrać +12V które pojawia się po otwarciu auta w okolicy lampek w podsufitce, i gaśnie chwilę po zamknięciu auta z pilota (potrzebne do zasilenia wideorejestratora). Dużo osób pisze że w taki sposób są zasilane lampki wnętrza, dzięki czemu włączone lampki nie rozładują akumulatora...
Dobra dziękuję wszystim za pomoc!! Już alarm założony...... Dla tych co szukają i nie znajdują to opiszę: - +12V = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle czerwony przewód - +12V po zapłonie = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle czarny przewód - Kierunek Lewy i Prawy = w szarym złączu z lewej strony przy sprzęgle, czarno-bialy, czarno-zielony...
wszystko łaczysz w okolicach boczku-progu kierowcy,zamek centralny dwie masy brązowo-czerwony zamknij,brązowo-biały otwórz,kierunki czarno biały i czarno-zielony też w progu,krańcówki drzwiowe szary przewód do podłapania po odkręceniu oryginalnej krańcówki,masę masz tam w progu na czystych brązowych przewodach,plus na czerwonym. Dodano po 45 w exusie...
"Guziki" są cztery. Dwa duże (jeden wypukły, drugi wklęsły) służą do zmiany wyświetlanej funkcji, oraz dwa małe w postaci takich jakby dołków wciskane czymś spiczastym (widać na zdjęciu powyżej) do ustawiania czasu. Do kostki powinno dochodzić pięć przewodów - po jednym do każdego przycisku i jeden wspólny. U mnie wiązka żółtej wtyczki była przypięta...
Własnie mam ciągle ten błąd "W line" i miałem nadzieje ze jeśli połączę pin 54 ECU do pinu 7 gniazda diagnostycznego to komunikacja powróci. Pewnie to głupi pomysł. W takim razie. Pin 54 z ECU to przewód brązowy z dwoma białymi paskami. Takie same dwa przewody znajdują się przy imo jeden przy drugim. Jeden z nich leci do pinu 7 gniazda diagnostycznego....
Witam Znajomy kupił auto Astra G ecotec itd jak w opisie, instalacja LPG iświecił Check. Wiadomo na gazie może, tak tłumaczył i teraz zaczęły się problemy. Okazuje się że mam błąd wzmiankowanego czujnika sprawdzam i ... szok Do bloku przykręcony czujnik z wtyczką dwupinową a w wiązce odnalazłem złącze 3 pinowe. Kupiłem czujnik pasujący do wtyczki 3...
Ludzie-DZIAŁA !!! Ale od początku.Dla potomnych. Wkurzony potwornie,poszedłem do garażu popołudniu z mocnym postanowieniem wyjęcia tylnej wiązki.Najpierw wyraziłem swą opinie o Oplach (trochę się wstydzę) i zacząłem od demontażu plastików nie wiem czemu zwanych tapicerką.Zdjąłem osłone tylnego pasa i zacząłem wyjmować wiązkę prawej lampy a tu niespodzianka:Przewód...
Do TomPi: być może masz rację, że to nie ma znaczenia, kiedy autronik dostaje +12V, ale ponieważ mam problemy z utrzymaniem połączenia PC z autronikiem podczas regulacji, a nie wiem, co jest tego przyczyną, PC, fejs czy autronik chcę podłączyć wszystko wg instrukcji: A. Autronik do samochodu B. PC do autronika, w kolejności: 1-program amon 2-włączyć...
Sprawa druga. Złącze w wyświetlaczu Wyświetlacz standardowy Astra I, Corsa I Widok złącza w wyświetlaczu od strony przyłączania Styk Sygnał Kolor przewodu 1 +12V z akumulatora czerwony 2 NTC niebieski 3 masa zasilania brązowy 4 NTC niebieski z białym paskiem 5 +12V po stacyjce czarny 6 oświetlenie szary z zielonym paskiem 7 ? szary z czarnym paskiem...
Domykanie realizujesz na przewodzie brązowo-czarnym z wiązki drzwi, albo przez dłuższe przytrzymanie przycisku fabrycznego pilota. Z wkładki chyba nie ma sterowania. Przy rozbieraniu deski musisz wyjąć wyłącznik świateł - są pod nim wkręty, wyciąga się tak jak w Volkswagenach, odkręcić obudowę kierownicy i dopiero odkręcać osłonę dolną. Do mocowania...
Witam mam ogromny problem:( ,gdyż postanowiłem wymienić radio w samochodzie(opel astra) stare radio w samochodzie podłączone było poprostu do napięcia stałego i masy, a nowe radio jak każdy zapewne się domyśla trzeba podłączyć do stałego napięcia, napięcia po przekręceniu stacyjki i do masy. Poczytałem trochę o tym w necie skąd wziąć napięcie ze stacyjki...
W vectrze, astrze i calibrze impulsator był montowany z tyłu licznika. Problem w tym, że nie występował w każdej wersji. U kumpla, żeby to działało odwaliłem druciarstwo. Prędkościomierz z wersji bez impulsatora nie ma odpowiedniego pola z tyłu, z którego impulsator czytałby impulsy. Musiałem przełożyć prędkościomierz z wersji bez obrotomierza, z tym,...
Witam, Montowałem u siebie instalację gazową. Stałe 12V (czerwony), 12V po zapłonie (czarny) i masę (brązowy) brałem z wiązki w lewym progu kierowcy, następnie przeciągałem je pod maskę. Skracając przewody po przeciągnięciu przypadkowo jednocześnie naciąłem przewód ze stałym 12V i 12V po zapłonie, w tym czasie usłyszałem brzęczenie jakby cewki przekaźnika...
Witam kolegów z sąsiedniego kącika! Problem jak w temacie. Włącza się radio i wszystko gra ale jak wyłączam przysiskiem na panelu to sie wyłącza ale nie całkiem tzn ciągle jest podświetlenie panela i dopiero po jakimś czasie gaśnie (stopniowo razem z lamką oświetlenia wnętrza) całkiem panel. Ale to nie jest problem, choć mnie to irytuje. Problem jest...
Powinien mrugać... Może jakis gazownik "pomysłowy dobromir" zamieszał coś z lampką czek zeby nie raziła w oczy, podłaczył równolegle z lampką od ABSu czy poduszek.. Zobacz czy lampka czek nie gaśnie równocześnie z innymi lampkami. Ewentualnie może po drodze coś nie łączy. Spróbuj się dobrać do złącza X9. TO złącze 9 pinowe jest przy prawym przednim...
Są tam w boczku przewody brązowe masowe A musi być gruby?bo brązowy jest ale niczym sie nie wyróżnia od innych. A co do alarmu, to nie dziwię się, że nie steruje zamkiem. Najpierw musisz skrosować przewody na sterowanie dwoma minusami, masz to czarno na białym na schemacie alarmu: żółty i żółto-czarny do masy, wtedy na białym masz zamykanie, a na biało-czarnym...
Chciałem jeszcze dodać że zmieniłem jeden przwód plusowy.Według podpowiedzi kolegi to czarny cienki przewód od kostki w starej centralce to plus a brązowy to minus.Po podłączeniu do czarnego przewodu nic niedziałało,więc podłaczyłem do grubego czerwonego i działa.Pewnie to czerwony był plusem Dodano po 2 robiłem według podanego schematu na elektroda.niewiem...
Witam forumowiczów. Mój problem twi w tum ze brakuje mi pierwszego biegu wentylatora chlodnicy klimatyzacji. Moje obserwacje: Po zalaczeniu klimatyzacji wentylator nie obraca sie przez minute gdzie powinien zaczac obracac sie już wcześniej. Sprawdziłem sprawność opornicy podpinajac wentylatol bezposrednio do akumulatora i oba biegi dzialaja poprawnie....
Z powodu swapu silnika z C14NZ na C14SE w Astrze F mam kłopoty z centralką(przełącznikiem) Brc Elegant 51 w instalacji II (a w zasadzie I) generacji - zawór krokowy został pozbawiony trzpienia i sprężyny i "reguluje nic" a regulację zgrubną przejął register ze śrubką. Wszystkie elementy instalacji gazowej które pozostały pracowały bez usterek przez...
ciuqu kogo masz na myśli mówiąc o pseudo fachowcach?? Montuje instalacje gazowe od 9 lat i zapewniam Cię, są sytuacje że podłączenie się pod cewkę zapłonową z brązowym przewodem (odpowiedzialnym za odczyt RPM) powoduje nieprawidłowości zapłonu. Podobna sytuacja jest w przypadku TPS-czujnik położenia przepustnicy. Podłączasz przewód tylko w celu odczytu...
Panowie, skończyły mi się już pomysły. Była uszkodzona cewka kompresora - wymieniłem, dobiłem czynnika i dalej się nie włącza. Bezpieczniki ok. Na krótko, podając plus i minus kompresor pompuje, wentylator chodzi, przewód zimny. Na wtyczce zasilającej kompresor 12V. Po podłączeniu z wtyczką kompresora 1,5-1,7V. Zmieniłem czujnik ciśnienia i nic. pomierzyłem...
Ten cały kawałek ze sztukowną wiązką wygląda conajmniej dziwnie. Dlatego że brązowym kablem połączone są dwa końce zielonego przewodu natomiast niebieskim, dwa końca niebieskiego. I to jest na 100% ten sam przewód. Albo komuś przerwała się wiązka albo tam pomiędzy coś było i po prostu ktoś to wyciął. Tak to wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/7715697500_...
Witam i proszę o pomoc. Astra F z 93r C14NZ Czujnik prawdopodobnie indukcyjny w aparacie zapłonowym, aparat z brązową kopułką - prawdopodobnie Bosch. Auto było słabe na gazie, więz po kilku podstawowych czynnościach postanowiłem wyprzedzić zapłon. Wyjechałem na próbę, po kilkuset metrach auto zgasło. Nie chciał odpalić, ale po chwili złapał i przełączył...
Witam. Dzięki za opis programowania, przydał się, wszystko według niego OK, ale po resecie nie mogę ustawić progu przełączania. LED świeci na zółto, czasami po manipulacjach szybko nieregularnie miga; ale tak by się ustawił na przełaczenie to nie zabangla... Instalacja bez NTC, impulsy dochodzą. Poćwiczę jutro. Co do kolorów M198-i, to mam tak (i tak...
Witam !!! Trochę późno ale może komuś się jeszcze przyda. Jeżeli pojawiają się następujące błędy: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz. - usterka"...
Witam !!! Trochę późno ale może komuś się jeszcze przyda. Jeżeli pojawiają się następujące błędy naraz: P0351 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej A - usterka" P0352 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej B - usterka" P0353 "Obwód pierwotny/wtórny cewki zapłonowej C - usterka" P0443 "Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.zaworu oczyszcz....
1. primo - tata nie pisz o astrze jak mowa jest o corsie c gdzie wszystko jest inaczej - nie wprowadzaj w błąd 2. primo - potzrebujesz alarmu w którym załączenie i wyłączenie jego będzie odbywało się przy pomocy sygnałów z centralnego zamka + sygnał inchibit. Polecam MOP 2A firmy Meta lub QX 02. Aczkolwiek jeśli nie podłączałeś alarmów i nie znasz...
świecą wszystkie kontrolkina desce niezależnie od pozycji kluczyka w stacyjce<br/><br/>Opel astra rocznik 1996 1.7 TD świeciły wszystkie kontrolki na desce niezależnie od pozycji kluczyka w stacyjce, nie odpalał, brak reakcji rozrusznika. Okazało sie że przewód masowy odchodzący od klemy minusowej akumulatora (kolor brązowy), był nie dokręcony...
Witam Na wstępie chciałbym uprzedzić że, linki do zagadnień z tego forum lub innych są jak najbardziej mile widziane lecz tylko te, które realnie mogą mi pomóc. Dlaczego? Dlatego, że przewertowałem mnóstwo stron i zagadnień (nie tylko tu) i odpowiedzi na mój problem nie znalazłem. Otóż... Jestem od niedawna posiadaczem Opla Astry F 1.4 1389cm3/44kW/60KM,...
Witam. Wyrwałem na szrocie komputer podkładowy wraz z manetką. i kablami. Robię wszystko według tego poradnika. http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na... Zamontowałem już manetkę i przeprowadziłem kable i wszystko działa jak należy także wycieraczki bo nie wiadomo co z nią... podpiąłem wtyczkę 12 pin...
brązowy żółty brązowy biały aster kolor brązowy przewód przewód brązowy astra
podłączenie falownika pompa pompa wspomagać renault laguna porównanie string
polonez abimex parkside robot koszący
Zielony opornik za licznikiem w Łada Niva - funkcje i diagnoza Wiadomość nie wysłana: usługa nieaktywna w sieci