Coś mi ten schemat nie gra. Kostka 40V i pin 3 lecą przewodem nr 9040B od BSI do modułu ładowania akumulatora 1031 na klemie minusowej przy akumulatorze. Tydzień wcześniej naprawiałem ten uszkodzony przewód. Czemu obecnie wstawiony schemat pokazuje BSI 40V, pin 3 i przewód 9040B - który leci na końcu do dystrybutora, jakby to miała być pompka paliwa?...
Witam, mam problem z powyższym autem, stała sie rzecz taka że. Podjechałem, Do mc Donalda, wróciłem, Do auta odpaliłem,Ruszyłem i zgasł i tyle, pompowałem. Gruszką i nic, na finisz rozładowałem akumulator, zauważyłem że z tyłu odczepił się, Przewód paliwowy ale kolejne pompowanie gruszka nic nie dalo czy układ mógł się zapowietrzyc? Czy to może być...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam. Ten wężyk to odprowadza wodę masz rację:),na zdjęciu gruszka została odpięta. Problem został rozwiązany,okazało się że przepustnica była zasyfiona czarnym nalotem(jak smoła)kolektor też . Po zdemontowaniu wszystkich węzy musiałem je wyczyścić ,kolektor też wyczyściłem i czujnik . Do otworu kolektora włożyłem końcówkę odkurzacza i wsysało grudki...
Witam serdecznie.Też to już przerabiałem.Miałem zapchany a przez to unieruchomiony regulator ciśnienia paliwa.Proponuję zdjąć przewód od powrotu paliwa i zobaczyć czy podczas pracy silnika wypływa stamtąd benzyna.Ciśnienie paliwa w szynie wtryskiwaczy wynosi nieco poniżej 3 atmosfer.Przy zapchanym regulatorze nie bedzie powrotu i wyższe ciśnienie co...
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Napięcie sygnałowe nie może być identyczne jak zasilania masz uszkodzony czujnik, sprawdź jeszcze przewód masowy żarówką najlepiej.
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
A tak fizycznie to ktoś sobie z tym poradził? Mam to samo i gdzieś wyczytałem, że do wymiany przewód dodatku między pompką a zbiornikiem paliwa lub zbiornik paliwa (konkretnie wadliwy zawór zintegrowany ze zbiornikiem), ale byli tacy u których to nie pomogło. Proszę o jakieś konkretne info od kogoś komu udało się pozbyć tego błędu jakie kroki poczynił....
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Mechanik kasował błędy i dalej powstaje ten sam P0612 Napisałeś "kasował błędy" mam rozumieć że było ich więcej ? no to jakie jeszcze Tu chłopaki wpadli na pomysł, że filtr paliwa zobaczą i pompę w zbiorniku. Nic tam nie róbcie "na mam pomysł " tu masz ewidentnie utratę kontroli nad jednym lub nawet kilkoma wtryskami nie zawsze on jest zewnętrzny ale...
Ten kod błędu diagnostycznego (DTC) jest ogólnym kodem układu napędowego. Błąd P0215 jest uważany za kod ogólny, ponieważ dotyczy wszystkich marek i modeli pojazdów. Chociaż konkretne kroki naprawy mogą się nieco różnić w zależności od modelu. Zawór elektromagnetyczny wyłączający silnik jest przeznaczony do odcięcia dopływu paliwa w pewnych okolicznościach....
Dorzucę do tematu "garść" obserwacji: 1) Udało mi się zobaczyć że podczas odpalania w przewodzie paliwowym "leci" dużo bąbelków powietrza bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia. Mam wrażenie że jak są bąbelki to falują obroty (choć jeszcze poobserwuję temat, sprawdzając czy również będą przykładowo po odpaleniu ciepłego sinika po kilkunastu minutach...
1. cewka to 1135 na dole 2. bh12 to bezpieczniki 3. napisałem przez co idzie zasilanie do cewki, wysil się trochę i obejrzyj schemat. 4. możesz zastąpić cewkę żarówką. jeden przewód żarówki dać na + aku drugi w miejsce jednego z 2 sygnałów cewki, zakręcić rozrusznikiem i zobaczyć czy mruga. 5. tak stacyjkę można sprawdzić CA00 na schemacie. Dobierasz...
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Tylko nie podpinaj tej żarówki zamiast wtryskiwacza tylko do masy i do wtyczki wtryskiwacza, do drugiego pinu (nie tego gdzie pojawia sie masa z ECU). Ten pin ma wspólny przewod dla wszystkich 4 wtryskiwaczy. Plus się powinien pojawić po włączeniu zapłonu i po chwili zginąć by się znów pojawić w czasie kręcenia rozrusznikiem. Pomiędzy skrzykną bezpiecznikową...
lub inaczej,zdjąć przewód od filtra paliwa,podłożyć bańkę,przekręcić zapłon i paliwo bedzie pompowane przez pompkę elejtryczną która jest w baku
Witam, Gryzę temat peugeota 306 2.0hdi 110km z 2003r. Problem odcinania mocy i błędu p0190-zwarcie obwodu czujnika ciśnienia paliwa do plusa. Przejrzałem ciągłość przewodów od czujnika do komputera i: Brakuje mi plusa na zewnętrznym pinie 3 pinowej kostki od czujnika. Przejście na kablu od czujnika do wtyczki ecu jest. Natomiast na pinie środkowym wtyczki...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Witam Panowie również mam problem z zakłóceniami, mianowicie pochodzą one w 100% wyłącznie od pompy paliwa. Gdy pompa nie chodzi wszystko jest ok, gdy przekręcę zapłon i pompa poda paliwo słychać buczenie gdy stanie cisza. Jak już odpalę auto słychać to buczenie cały czas. Auto jest na gazie, gdy chodzi na gazie i wypnę kostkę zasilającą pompę buczenie...
Witam, Jak w temacie mam problem z Peugeot 307 1.4 HDI rocznik 2003. Samochód sprowadziłem z Francji prawie dwa lata temu i od tamtego czasu ciągle występuje usterka, samochód raz na jakiś czas traci moc. Po przekroczeniu 2 tyś obrotów samochód zachowuje się jakby nie miał turbiny, która jednak się włącza. Zdarza się to w bardzo nieregularnych odstępach...
Trzeba się wpiąć w przewód sygnałowy z czujnika cisnienia paliwa i mierzyć napięcie na nim.
Ja na takie awarie zawsze miałem przygotowany zbiorniczek (5 l np po płynie do spryskiwaczy) z paliwem i zamontowanym od spodu kranikiem i wężykiem. Odpinałem przewód od zbiornika przy filtrze lub wogóle go pomijałem i wpinałem przewód od bańki. Bańke wieszałem jak najwyżej na owartej masce żeby paliwo pod własnym ciśnieniem dopływało do pompy i odpalałem...
Proszę o informacje do czego jest przewód zaznaczony strzałką na zdjęciu (pod filtrem paliwa)? u mnie wisi swobodnie do niczego nie podpięty.... http://obrazki.elektroda.pl/4623898100_1...
Może ktoś miał taki problem. Peugeot 207. 1,4 benzyna przebieg 60tys.km. dużo pali i do oleju dostaje się benzyna. Poza tym wszystko wygląda dobrze nie ma wycieków nie dymi obroty silnika równe zapala na dotyk i płyn chłodzący nie ubywa. Może ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć i co zrobić w pierwszej kolejności. Z góry dziękuję za pomoc.
Moje pytanie brzmi jest 5 przewodów do przepływki który od czego i jakie zasilanie i może schemat gdzie idą
Nie mogę doszukać się schematu pokazującego rozmieszczenie wtyczek i przewodów w tym sterowniku. Problem dotyczy dodatku do paliwa . Zespolona pompa trzy przewody , zasilanie sprawdzone i muszę jeszcze sprawdzić przewód nr 2 który wchodzi do tego sterownika który jest w kabinie. Kolor przewodu może i by zaprowadził, ale to auto na F więc może być różnie....
Najczęściej przyczyną jest zbyt mało paliwa. Jeśli jednak jest to partner ll i jest tylko jeden przewód paliwowy z baku pod maskę tak może się dziać. Najlepiej zamontować przekaźnik odcinający zasilania pompy paliwa gdy auto jeździ na LPG.
Witam wszystkich Posiadam peugeot'a 206 1.9D który przepala olej w proporcji 1l oleju na 200km. Problemy zaczęły się w momencie gdy w serwisie dolali mi oleju do silników benzynowych. Samochód zaczoł dymić i przy odpalaniu nie równo pracować. Na zimnym silniku mam wrażenie że nie pali da jeden cylinder (wyrywa silnik z ramy, nie równo pracuje). Wymiana...
Witam, mam problem z Peugeot 307 1.4 benzyna 55 kW (75 KM). Samochód zgasł w trakcie jazdy i od tamtej pory nie odpala. Rozrusznik kręci. Świece i cewka sprawdzone, jest iskra. (Samochód odpala na tzw plaka w dolocie, ale gdy przestanę pryskać, gaśnie.) Pompa paliwa po zdjęciu rurki i kręceniu silnikiem daje paliwo, ale ta sama rurka przy listwie na...
Witam wszystkich tak jak wyżej mam 206-stke i mam spory kłopot, od wczoraj męcze sie z pompką, filtrami, wtryskami, nie moge znaleźć przyczyny. Samochodzik nie podaje paliwa ze zbiornika, ale podawało bezpośrednio z bańki od ropy, wężyk był podłaczony pod pompke paliwowa+easystart , a w tym czasie była gruszka odłączona, natomiast gdy gruszka jest podłączona...
mam pompkę ręczną i paliwo jest
Witam jak w temacie problem ze wskaźnikiem paliwa. Podczas wymiany linki licznika wymieniłem przepalone żaróweczki podświetlenia licznika. Po podłączeniu kostek i sprawdzeniu czy wszystko świeci okazało się, że wskaźnik poziomu paliwa pokazuje około 3/4 poziomu paliwa podczas gdy fizycznie jest go 1/3 i podczas załączenia kierunkowskazów wskazówka paliwa...
Witam, 406 Peugeot 3.0 V6 99 r. Xfz potrzebuję informacji. Na lewej podłużnicy są dwie złączki instalacji elektrycznej: szara i brązowa. W której i jaki przewód idzie do przekaźnika pompy paliwa? https://obrazki.elektroda.pl/5148075200_...
Witam chciałbym się dowiedzieć czy wymiana pompy oleju jest trudna?Jeśli można to chciałbym się dowiedzieć krok po kroku jak to zrobić
Witam posiadam peugeota 206 1.9D 2000r nie odpala wymieniłem filtr paliwa odpowietrzyłem i nic z tego.Po wykręceniu rurki pierwszego wtrysku i sprawdzeniu czy pompa podaje okazało się że ropa nie dostaje się do niego.Czy jest na pompie zawór który odcina dopływ paliwa?
Witam. Po rozgrzaniu silnika w Peugocie 1,4 do tem. 60-70 stop. po zdjęciu nogi z gazu, obroty utrzymują się w zakresie 2000-4000 tys. obrotów. Jeżeli ruszę auto porusza się żabimi skokami. W aucie wymieniłem już silniczek krokowy, czujnik temp. silnika, czujnik położenia przepustnicy i objawy są nadal te same. Proszę o pomoc jeżeli ktoś miał już takie...
Kto z Was wie co może powodować te objawy mieżyłem napiecie na sondzie między czarnym przewodem ,a masa na rozgrzanym silniku. Na wolnych obrotach zmienia sie wartość napięcia od 0.2 do 1.2 v w bardzo szybkich odstepach czasu .jesli to soda czy może być ta :http://www.allegro.pl/item380025039_son... A może...
Witam, co może być problemem, że w aucie mamy poniżej dwóch kresek paliwa a na komputerze przebieg zamiast nam maleć to ten rośnie. Przejechałem zaledwie 4 km a z 600 km zrobiło się nagle 1060 km do przejechania, mało tego spalanie chwilowe wynosi 0l/100km. Od czego byście zaczęli? Czy delikatnie czy nim butne to i tak przebieg rósł. Gościowi stało...
Witam w Peugeot 407 2.0Hdi zwiększa się stan oleju tzn w oleju pojawia się olej napędowy.Samochód pojechał do diagnosty PP2000 odczytane błędy wtrysku.Oraz ich ciśnienie 104,a 3 mają po 96(zdiagnozowane bez wyjmowania z auta nie chcą się podjąć spr. ciśnienia sprężania oraz sprawdzenia wtrysków).Wtryski wymienione na inne i jeszcze gorzej. A co najciekawsze...
Cześć mam problem z zasilaniem pompy paliwa, po włączeniu zapłonu pompa nie ma zasilania a dostaje je dopiero gdy kręcę rozrusznikiem (sprawdzone za pomocą probówki, obwód w pompie zamknięty bo na masie też świeci) ale nie odpala i nie podaje paliwa bo pompka nie reaguje. Wydaje mi się że jest za małe napięcie by pompka ruszyła. Pompkę sprawdziłem za...
Witam, wóz jak w temacie, Autko cały czas trzyma 3-4tyś obr, po diagnostyce (która zachowuje się b.dziwnie tj. PP2000 podgląd pamięci błędów jest, zaś parametrów pracy silnika brak, rozłącza połączenie, czasem ogóle nie połączy się z sterownikiem silnika , z resztą sterowania bez problemu) błędów brak. Następnie sprawdziłem silnik krokowy tzn, w aucie...
Witajcie. Chciałem się poradzić albo ktoś ma pomysł co jeszcze może dolegać mojemu pacjentowi bo mnie już głowa boli 🙂 Chodzi o peugeota 206 1.4 16v 2004. W aucie padł aku, że po przekręceniu kluczyka nawet kontrolki się nie zapaliły, ale po naładowaniu normalnie palił. Pewnego dnia stwierdziłem, że pojadę nim na całodniową wycieczkę. Żadnych problemów....
Witajcie. Mam małą zagwozdkę z plugiem 206 2004r 1.4b. (Przewertowałem już tyle stron forum, że masakra nadal jednak nie znalazłem odpowiedzi dlaczego fura nie gada.) Otóż tym skomplikowanym problemem jest to, ze nie chce zapalić Teraz trochę opowieści. Fura robi za auto zapasowe, wiec ciężkiego życia nie ma tylko trzeba pilnować by aku nie siadło....
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
Poprowadź tymczasowo przewód z akumulatora do czujnika ilości paliwa w baku i zobacz czy wszystko wróciło do normy,jeżeli tak to uszkodzony,przetarty przewód lub bezpiecznik do sprawdzenia jeszcze raz.
Takie pompki zazwyczaj mają problemy z pierwszym zassaniem paliwa, dobrze jest zdjąć przewód paliwowy i nawet ustami troche pomóc pompce poprzez zassanie.
Jestem nowy nie wiem jak poruszać się by nie popełnić gafy. Ale do rzeczy W autku jw chcę dodać diodę LED do układu rezerwy paliwa . Który przewód np od strony pompy paliwowej odpowiada za włączenie LCD na wyświetlaczu sygnalizując rezerwę paliwa ? Jeżeli ktoś może pomóc będę wdzieczny
Dzień dobry. Mam następujący problem. Zakupiłem powyższe cudo, z tego co wiem kilku mechaników.i.elektrykow grzebali wcześniej bo nie odpalało prawidłowo. Wymienili pompę paliwa filtr założyli bajpasy na stacyjkę wymienili stacyjkę bo zgubili pestkę immo na sztywno przewód + do rozrusznika i pompy guzik i według nich cacy. W aucie siadła pompa.wtryskowa...
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Kamyl1612 samochód który jest u mnie to samochód klienta, napisałem że wyregulowany gaz więc jest to benzyna, wymiana silnika to jak leczenie syfa za pomocą pudru więc nie dla mnie. Kolego damdam silnik jak złapie wolne obroty pracuje równo, cewka została podmieniona z samochodu który pracuje normalnie bez efektu, podmieniałem ponieważ świece były w...
Witam, Ja również mam Peugeota 307 2.0 HDI i pewnego dnia, po nocy gdzie temperatura spadłą do -22 C, nie mogłem odpalić. Samochód całkowita padaczka. Kręci rozrusznik aż nie rozładuje się akumulator. Nie wyskakują żadne komunikaty na wyświetlaczu, no może teraz Economic Mode Active. Zajrzałem pod maskę i wypatrzyłem dwa wiszące wężyki. Jeden jak mniemam...
Jak miałem podłączoną pompę na krotko to nie próbowałem odpalać samochodu. Teraz wiem że to i tak by nic nie pomogło bo właśnie milem chwile i sprawdziłem czy jest iskra i jej tez nie ma. Może cewka się spaliła? Czy to możliwe żeby uszkodzona cewka była powodem tego ze pompa nie daje dalej paliwa ? Czy one są połączone na jakimś obwodem ? Znalazłem...
Witam samochód peugeot 206 hdi 2.0 rok . Cieknie mi ropa z takiej kostki tuż przed filtrem paliwa. Mamy wtyczke i taka kostkę do której dochodzi i odchodzi przewód paliwa do filtra. Teraz pytanko - czy potrzebna jest ta kostka - do czego służy, czy mogę zmostkować przewody poza nią?
witam ponownie może komuś pomogę jeśli opisze swój problem.Otóż w peugeocie 1.9D montowane były pompy wtrysku firmy lucas na której jest wkręcony CT:elektrozawór kata wtrysku: można go rozpoznać po tym iż do niego dochodzi przewód zasilający i oto ten elektrozawór w moim przypadku był niesprawny i wyciekało z niego paliwo a podczas szybkiej jazdy część...
To nie jest VAG. Tutaj wcale nie odpali jak immo blokuje. Nie tylko VAG, opel ford na chwile zapala jak coś z immo, dobrze wiedzieć ze peugeot tak ma, komp jak podłączyłem spr immo dla pewności. Dodano po 5 Teraz zapala na 5 sekund i gaśnie :| zdjąłem przewód zasilający z pompy wysokiego ciśnienia i włączając - wyłączając kluczykiem przepompowałem...
Witam. Pozwolę sobie odgrzać nieco ten temat, niechcąc zakładać nowego. Mam podobny problem i może do tej pory znalazł już ktoś rozwiązanie. Poniżej opiszę dokładnie o co mi chodzi. Zacznę od tego, że posiadam 406 2.0 16V, rocznik 2003 z sekwencyjną instalacją gazową. Problem sprowadźa się do wskaźnika poziomu paliwa. Wskazówka jest cały czas na "zero",...
Czy ktoś może wie gdzie podepnę kontrolę paliwa analogowo do Peugeot 206 Najlepiej odpowiedz jaki przewód (kolor) i gdzie nie wchodzi w grę dostanie się pod siedzenie do pływaka, bo to wersja ciężarowa i tam jest wszystko konkretnie zabudowane (nie ma tylnych siedzeń)
.Układ regularnie się zapowietrza Umiesz sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ? To jedno. Możesz położyć przewód paliwowy pomiędzy zbiornikiem i filtrem paliwa ?
To włączenie pompy na kilka sekund po zgaszeniu silnika działa u mnie ;). Co do niesprawności inych to czasem muli sie na 1 i 2 biegu. Na wskaźnikach za dużo nie zobacze (niemam obrotomierza), ale jeśli kalkulator jest w fazie pracy silnika, przed jego uruchonieniem, tzn że dostaje jakieś błędne sygnały prawda ? No i znalazłem przyczynę kłopotów mojego...
Po uruchomieniu silnika i próbie ruszenia szarpie na samym początku dodawania gazu tak zwana pustka potem jest trochę lepiej ale po każdej redukcji podczas wciskania pedału gazu jest moment dławienia tak jakby paliwa nie dostawał? A jak odepnę ten przewód paliwowy wskazany na fotce to po przekręceniu kluczyka pozycja 1 ma pompować paliwo czy nie?I w...
test przelewów to: 65, 65, 80, 90/ml. Podciśnienia OK. Okazało się, że efekt nierównych obrotów (skaczącego ciśnienia) był po stronie przepustnicy. Po podstawieniu innego mechanizmu sterowania przepustnicą wszystko się wyrównało ale zaczęło wyrzucać błąd. Po nocy ciężko odpala i podczas jazdy przy przyspieszaniu miedzy 1000-2000 obr. ma efekt szarpania...
peugeot przewód peugeot paliwa pęknięty przewód paliwa
lodówki bosch opinie denon strefy analogowy licznik impuls
Nissan Qashqai 1.2 benzyna - wysokie ciśnienie paliwa, auto nie odpala Uszkodzenie tłoczka hamulcowego przez śrubę solarską – regeneracja czy wymiana?