Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Czy chodzi ci o powietrze w paliwie na powrocie pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij wspólny przewód powrotny z wtryskiwaczy zaraz przy pompie i zobacz czy powietrze ustało. Jeśli tak wtryskiwacze uszkodzone/źle zrobione. Nie daj sobie wmówić że są sprawne.
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Kontrolka immoblisera miga. Wydaje mi się, że będzie do wymiany przekaźnik pompy paliwa (o ile dobrze go zlokalizowałem). Gdyż pod kierownicą tam gdzie znajdują się bezpieczniki są tez dwa przekaźniki 12V 40A, i spróbowałem je wyciągnąć i podmienić i wówczas auto odpala, lecz niestety pojeździ z pół dnia i sytuacja się powtarza. Wczoraj nawet, gdy dojeżdżałem...
Witam. Na forum istnieją podobne tematy jednak od mojego przypadku różnią się istotnymi szczegółami, dlatego postanowiłem założyć nowy. Nie udaje się uruchomić silnika. Nie dochodzi prąd do pompki paliwa. Nie słychać jej działania, a także specyficznego dźwięku spod filtra powietrza (wtrysk?). Ciekawe jest to, że po odłączeniu akumulatora na dłuższą...
Na "pierwszy ogień" - układ zapłonowy - Zrób oględziny w ciemnościach - może będzie widać że gdzieś przebija, któryś przewód świeci. Potem układ odcinania paliwa przez instalację LPG. W moim Clio) miałem parę lata temu) nawalał też ciągle układ paliwowy, benzyna sikała z różnych miejsc. Przyczyną były niewłaściwe przewody paliwowe, to że na nich było...
O matko :( dzięki za info spradze i to:( Wszystko było OK rano ide do samochodu i zero krece krece i nic :( potem patrze a tu jakby pompa nie była włączona gdy krece ... przeczytałam te porady i wszystko niby ok oprocz tego co opisałam powyżej ;( dobrze że się nie rzuciłam na wykręcenie pompy i kupnie nowej bo już to dwa miesiace temu zrobiłam.. Dodano...
Zobacz czemu stały plus ucieka, czyżby bezpieczniki pognite? Zwłaszcza te duże koło akumulatora... Plus nie ucieka, tylko nie ma masy z pinu 48 sterownika, przewód jest cały. Tam powinna być masa przez chwilę po włączeniu zapłonu i podczas kręcenia rozrusznikiem, a jej nie ma.
problem rozwiązany moja cierpliwość się skończyła i dałem do salonu Renault i zrobiony okazało sie że przewód paliwowy był zanieczyszczony wleli jakiś środek czyszczący do paliwa i odpala od kopa....spróbujcie ze swoją Megi pozdrawiam....
Może ssie lewe powietrze pod kolektorem ssącym.Sprawdz też zaworek przy pochłaniaczu par paliwa .tzn.zacisnij przewód idący od zaworka do kolektora ssącego.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Dzięki Piotr za pomoc. Udało mi się rozwiązać ten problem bardzo podobnie. Zatankowałem pół zbiornika żeby rezerwa zgasła odłączyłem przewód od wskaźnika paliwa i jechałem tak długo aż wskaźnik odpadł do zera. Potem zgasiłem silnik podłączyłem wskaźnik i jest wszystko tak jak było przed odłączeniem akumulatora.
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
Sprawdzałem czujnik położenia wału korbowego. Rezystancja czujnika 236 Ohm. Połączenia między zaciskami wtyczki czujnika, a odpowiednimi pinami sterownika są ok (sprawdzane na dzwonek). Bezpieczniki przy akumulatorze ok. Styki też wyglądają ok. Dokonałem kolejnej próby. Podpiąłem dodatkowy przewód (minus akumulatora-silnik). Niestety w dalszym ciągu...
Odłączyłem przewód wychodzący z filtra paliwa i było paliwo więc moim zdaniem filtr odpada, oraz był wymieniany 3-4 miesiące temu. paliwo nie dochodzi do (odpowietrznika, filtra) nie wiem co to jest jak to się nazywa pod maska przy prawym kole każdy mówi co innego nie znalazłem tego na internecie wiem że tam już paliwo nie dochodzi. gdzie jeszcze mógł...
Witam wszystkich Renault Megane ma tak ciekawy układ paliwowy układ zamknięty - pomyślane to było z uwagi na środowisko. "odpowietrzenie" zbiornika paliwa biegnie przewodem do okolic prawego nadkola gdzie jest zbiornik oparów paliwa (wypełniony węglem aktyw) ,ze zbiornika biegnie przewód do elektrozaworu (sterowanie komputerem) i do kolektora dolotowego...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Witam wszystkich. Mam problem ze zdiagnozowaniem usterki. Auto zostało zgaszone i następnego dnia już nie zapaliło. Z tego co się dowiedziałem nie są sterowane wtryskiwacze i zawór ciśnienia paliwa przez sterownik silnika. Z komputerem łączę się normalnie w kodach błędów nic nie występuje. Pompa ciśnieniowa była zmieniana na drugą nic to nie dało. Kręcąc...
Co do uszczelki pod głowicą , dość często się ona przepala ponieważ kolektor wylotowy jest bardzo blisko bloku (2 razy wymieniałem, i za każdym razem to samo , wypalona od przedniej strony, mniej więcej po środku ). Co do wolnych obrotów, sprawdz przewody i zawor pochłaniacza par paliwa ( nad wtryskiwaczami). Mialem urwany króciec i efekt był taki sam,...
A ja mam renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na luz i...
Witam Muszę powiedzieć , że udało mi się rozwiązać problem z fabryczną belgijską instalacją gazową w mojej RENI. Może trudno to nazwać rozwiązaniem (wymiana na nową) ale cóż . Kosztowało mnie to 1900 PLN w sieci ELIGAZ. Pozostał stary komputer do którego podłączono nowy oraz wymieniono pozostałe bebechy. Pozostała tylko butla i przewód od butli do silnika....
Witam wszystkich.Nadeszły pierwsze chłodne nocki i moje autko zaczyna rano dziwnie odpalać.Trzeba dłuzej kręcic niż zwykle jeśli juz zaskoczy to przez sekundke zakuleje tak jak by nie wszyskie gary paliły i do tego biały dym z rury.Dodam,że usterka wynikła na wiosne po wymiane paska rozrządu.Fachowiec od paska sugerował jazdę do serwisu bo przyczyną...
Od czasu kiedy założyłem temat czyli od około listopada zgromadziłem około 20 schematów instalacji elektrycznych wydrukowane w formacie A1 do wszystkich wersji Renault Megane Scenic (Renault Scenic to już zasadniczo inny model) produkowanych w latach 1996-1998. Zdążyłem być już u trzech elektroników samochodowych wykonałem 4 diagnostyki komputerowe...
Paliwo wraca przewodem powrotnym z pompy?
ściągnij przewód paliwowy z magistrali wtryskowej, wsadź go do butelki i spróbuj odpalić. I zobacz czy do butelki paliwo naleciało. UWAGA! Potrzebna jest pomoc drugiej osoby, bo rozlana benzyna może spiwodować pożar.
Megane III które widziałem jak posiadają "gruszkę" do paliwa to nie posiadają pompy elektrycznej , ani co za tym idzie bezpiecznika i przekaźnika dla niej. Szczelność przewodów sprawdzona :?: Filtr paliwa kiedy wymieniany :?:
Robiłem ostatnio swap z 1,5dci Jak masz dawce to jak dla mnie szybki temat Silnik + skrzynia+zestaw startowy+zbiornik paliwa wraz z przewodami paliwa Bez żadnego programowania
Właśnie założyłem nową pompke i nowe przewody i dalej mi się cofa te paliwo, na starym to samo było. Czyli pomiędzy filtrem a pompką można zamontować? Tylko ciekawe czy się zmieści bo tam nie wiele tego przewodu jest :)
1 Sprawdz wylacznik uderzeniowy w komorze silnika czy nie jest wybity bo to on odcina pompe paliwa. 2 Sprawdz czy dochodzi prad do pompy paliwa przy podlaczonej pompie powinno byc 12 V przez ok 2s od wlaczenia zaplonu. 3 Sprawdz jeszcze dokrecenie i czystosc przewodu masowego pod prawa tylna lampa. Pozdrawiam.
Masz racje, chciałem jeszcze zobaczyć czy paliwo wogole jest podawane, tylko nie wiem gdzie mam odłączyć przewód paliwowy aby zobaczyć czy leci paliwo
Nie mierzy się opornosci czujnika cisnienia paliwa... czujnik jest elektroniczny, 3pinowy: 5V, masa, sygnał. A ten "czujnik" na pompie, to zawór, 2pinowy. Dwa piny, dwa przewody miernika, chyba łatwo.
Ja paliwo w pompie jest to popuść przewody przy wtryskach i zobacz czy podaje.
Sprawdz przewody podcisnieniowe (MAP sensor, odprowadzanie par paliwa). Pozdr.
Te skaczące napiecia na przewodzie sygnałowym ...może cos sie indukuje i miernik widzi to...Może warto miernikiem siąsc na masie i np na wyjsciu sygnałowym czujnika cisnienia paliwa i wzbudzic jakoś rozrusznik i zobaczyc czy wraz ze wzrostem cisnienia napiecie sie pojawi
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Przewody paliwowe do sprawdzenia wraz z wymianą filtra paliwa z oringami jeśli oczywiście są . A zwolnione tempo jak piszesz to może być akumulator, rozrusznik lub masa . Naładuj przez noc akumulator do pełna i w poniedziałek podjedź do punktu sprzedaży akumulatorów i poproś to na pewno znajdą chwilę przemierzyć twój stary ale musi być naładowany na...
napisales ze nie podaje paliwa na wtrysk wiec moze cos jest w tych przewodach albo cos. sprawdz to dokladnie jutro
Kolego nie wal ściemy. Nie tankujesz paliwa, masz stary akumulator i cienkie przewody rozruchowe. Zatankuj do pełna wymień akumulator o przewodach rozruchowych zapomnij.
dzisiaj sprawdzałem wypiąłem wtyczkę i wpiąłem, nic to nie dało, co dalej, a jak się dostać do środka do pompy paliwa, jest wiązka przewodów i przewody paliwowe, może pływak jest przetarty.
czy to 10,5v jest na podłączonej pompie ,jeśli nie to gdzieś jest spadek napiecia sprawdż prowadzenie przewodów .
Po odłączeniu wtyczki poziom paliwa spada na 0, styki wyczyściłem, a przewody są całe, nie wiem jak sprawdzić co jest zepsute.
Trzyma immo jak nic, ktoś Cię "wpuścił w maliny". Moduł Ci do niczego nie potrzebny, przewód od niego powinien być odłączony.
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Witam. Czekam jeszcze na dostawę. Z tego, co zrozumiałem, wypinamy przewody zasilający i powrotny i wpinamy się do złączek w bloku silnika za pomocą zakupionego zestawu. A z przewodów, które wypiąłem, nie będzie leciało paliwo z filtra. Jestem zielony w mechanice. Dlatego pytam na forum. Dziękuję.
nom masz rację... ale bardziej wydaje mi się ze bd syf w baku i poprostu jak jest mniej to wciąga do przewodów i je przytyka (szczególnie ze jak auto zgaśnie, to odpala od strzała i chwile jedzie spoko) tylko ze gdybym wsadził gaz to raczej to nie bd mi przeszkadzało prawda? bo w sumie benzyna bd mi wtedy tylko służyła do opalenia silnika i zagrzania...
Przed wymianą wtryskiwaczy zawsze trzeba rozebrać i sprawdzić pompę wysokiego ciśnienia bo lubi sypać opiłkami. Jeśli tego nie zrobisz rozwalisz nowe wtryski momentalnie. Jeśli sypie, układ do naprawy w całości. Można zrobić z używek ale zawsze pompa do kontroli. Czyszczenie listwy przewodów , nowy filtr paliwa i magnes do zbiornika ;)
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
Gdzieś się zapowietrza, szukaj. Do sprawdzenia przewody paliwowe, nadmiary, być może pompka do wymiany.
Ej, no mówię co mi mechanik pow. Żadnych praw nie odkrywam. Podobną sytuację miał znajomy, wymienił mu ten sam koleś przewód paliwowy (w renault clio) i jak ręką odjął. Ale spoko, jak już dyskusja ma iść tym torem to można zamknąć lepiej.
Nie ma dobrej masy przewód centralki i to powód samoczynnego przełączania na benzynę.
Witam. Dzisiaj rano spróbowałem zasymulować awarię i praktycznie mi się udało. Najpierw wyciągnąłem przekaźnik pompy paliwa i efektem był tylko brak pracy pompy. Potem wyciągnąłem przekaźnik blokady wtrysku i to jest praktycznie to: - choinka w kontrolkach, - brak "bzyczenia" przepustnicy, - pompa paliwa pracuje normalnie, - pojawiało się stukanie w...
Witam dziękuję za podpowiedzi . Jestem sam w warsztacie , do sprawdzenia z żarówką musiałem się przygotować . Drugie zasilanie 12V krokodylki mocujące kable itd . Zrobię to dziś . Przekaźniki typ francuski 5 pinowe + na 86 . Znalazłem luźne nakrętki mocujące komputer do samochodu , masa pewnie przez obudowę ( spróbuję poprawić kontakt na elementach...
a to ze jest w tym aucie przynajmniej 5 typów silnika a nie wiem z opisu który jest w twoim aucie?? a jak mozesz to sprawdz czy za zlonczem diagnostycznym sa dwa przeplecione przewody??
Witam kolege Szczepana. Miałem cos takiego w Meganie a okazało sie smiesznie proste -przewód podcisnienia był pekniety a wykryłem to na ucho.
W Megance u siebie problem rozwiązaniem tak http://obrazki.elektroda.pl/4611953400_1... Trzeba rozłączyć na chwilę ten pomarańczowy przewód znajdujący sie pod tylną kanapą przejechać kawałek i podłączyć go. Wtedy komputer dostaje błędu i aktualizuje wskaźnik i rezerwę na bieżąco.
dzięki za odpowiedz.Ja odciołem go na zaworze paliwa ale wiem że można go przeciąść tez na zapłonie tylko który to przewód?jeżeli nikt nie wie to temat uważam za zamknięty.Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie.
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
Witam, szybkie pytanie: Jak oszukać czujnik wody w filtrze? Do kostki dostała się woda i zgniły dwa piny - zasilanie i sygnałowy. Cały czas wali błędem wykrycia wody. Nowy czujnik to koszt około 400zł. Gdzieś znalazłem info o podłączeniu 1k5 pod dwa białe przewody (pin 1 i 2)ale to nie działa.
Po zapaleniu silnika ,obroty czasem spadaj do 500 i mniej,na granicy zgaśniecia, po czym wyrównują do gdzieś 800 -900 i chodzi równouto jak zegarek. Sama pompa zapewne nie - odczułbyś dławienie się silnika gdy zużycie paliwa jest duże (dodanie gazu). Może być ucieczka paliwa z przewodów miedzy pompą a wtryskiwaczami (zapowietrzenie z powodu nieszczelności)....
Witam. Miałem podobny problem z Renault Megane II. Przyczną był lekko przetarty przewód paliwowy, a lokalizację usterki utrudniał brak widocznego wycieku paliwa. Co prawda nie koniecznie jakaś nieszczelność jest przyczyną tej usterki, jednak warto sprwawdzić czy układ się nie zapowietrza.
Koledzy nigdy nie będzie czuć oparów paliwa z nieszczelnego map sensor. Jedyne wytłumaczenie jest nieszczelność przewodów paliwowych na prawym kielichu( od pasażera) , albo nieszczelność przy zbiorniku
tak. butelka nadal wisi.ubywa z nije ale bardzo powoli tylko jak mam przekrecony kluczyk w stacyjce.odkrecone mam tez dwa skrajne przewody do wtryskow ale z nich nic nie leci.krece rozrusznikiem i paliwo z butelki nie znika:(
Po nocy jak samochód przemarzł na dworze, świece zaczęły grzać, wszystkie przewody idące do modułu podgrzewania OK. Problemem okazała się zapowietrzająca pompa paliwa. Przy pierwszym pomiarze grzania świec samochód stał w warsztacie i chyba było mu za gorąco.
Witam mam dziwną sytuację w moim scenicu . jadąc z prędkością 180 silnik zaczął strzelać tak jakby przestawił się zapłon lub rozrząd. od tej pory nie odpala , po podłączeniu komputera okazało się że czujnik położenia koła zamachowego jest uszkodzony ( nie podaje żadnego sygnału), po wymianie czujnika nadal nie ma sygnału .przewody są dobre ,podając...
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Problem z ładowaniem to prawdopodobnie uszkodzony przewód podczas wymiany turbiny lub poluzowana nakrętka. Tu akurat potrzeba kilka minut na diagnozę. Sprawdzenie przejścia w przewodach od akumulatora do alternatora oraz samo ładowanie bezpośrednio przy alternatorze. Dwa pozostałe przypadki to temat wymagający trochę więcej zaangażowania przy diagnostyce....
Witam Czy ktoś wie jak podłączyć zbiornik z węglem aktywnym dokładnie chodzi o przewód gumowy który jest zaznaczony na rysunku, czy powinien on być gdzieś podłączony? Jeśli tak to gdzie? –z tego co wiem to powinien dochodzić on do zbiornika paliwa- lecz od dołu nie ma żadnego podłączenia, w takim razie czy jest to podłączenie od góry? i jak go...
Dzieki za odpowiedz ale najdziwniejsze jest to ze po przekreceniu stacyjki 3-4 razy samochod odpala jak zloto, to tak jakby cos nie trzymalo cisnienia w przewodach i paliwo z calego uklado wracalo do baku. Moze jakis zaworek zwrotny tam jest albo pompka paliwowa ??????? Nie mam zielonego pojecia, moze jakies inne sugestie...... pozdrawiam
Witam. Mam problem z renault megane II,2003 dCi. kilka dni temu auto nie odpaliło, pojawił się komunikat ,,injection fault (wada wtrysków),, do tego zaświeciła się kontrolka stop i zakumulatora. mechanik powiedział, że jest problem z czytnikiem karty, usunął usterkę, lecz komunikat pojawia się nadal przy przyspieszaniu (3 bieg i wzyyż, pow. 3000 obrotów)....
Witam! Drzwi prawe, lewe i wlew paliwa działają bez zarzutu, ale przestała mi działać tylna klapa. Siłownik sprawdzony - sprawny. Nie mam napięcia otwierania (biały przewód), na zielonym przewodzie podczas zamykania jest napięcie. Prześwietliłem wiązkę w przegubie klapy i tam nie ma problemu. Moje pytanie brzmi: Gdzie jest drugi koniec białej żyły zasilającej...
Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa wtrysk. Lucas, na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku - podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu - czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych...
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
koledzy ja mam podobny problem moja megane 1.9d tez ciezko rano pali, wymienilem filtr ,swiece ,sprawdzilem elektrozawory oraz przekaznik od swiec ,zalozylem zaworki zwrotne .do tego wszystkie przewody paliwowe nowe ale na przelewie z wtryskow zalozylem bezbarwne wezyki i widze tam powietrze czy nie mam pojecia czy bierze sie one z nieszczelnosci owych...
wyslalem ci maila. Powinienes dostac informacje na swoja skrzynke. Dodano po 34 podlaczylem zasilanie do pompki i jednak nie dziala wskazuje na to ze jest walnieta ale zastanawia mnie jedna czemu w przewodach ktore dochodza do pompki nie ma zasilania?
Kilka dni temu znajomy w Megane II 1,5 dCi miał ten sam komunikat. Okazało się w warsztacie, że w wyniku złego połączenia przewodu paliwowego przy filtrze paliwa zapowietrzeniu uległ układ wtryskowy. Po usunięciu nieszczelności od tygodnia podobno ma spokój. Ale w jego przypadku renówka całkowicie odmówiła palenia i trzeba było wezwać lawetę aby dostarczyć...
Pierwsze popraw post (rozpocznij z dużej litery) bo moderator wrzuci do kosza. Wracając do pytania, o ile pamiętam to silnik odpalisz, jeśli skrzynia jest w pozycji "Parking" w innych nie . Może przewody od skrzyni są źle podłączone, lub przy montażu urwały się.
Sprawdź czy do manetki dochodzi przewód o którym mowa w poradniku to będzie wszystko wiadomo. W tej chwili nie wiadomo czy masz manetkę po wymianie czy licznik.
Wtrysk benzynowy nie trzyma . albo nieszczelne przewody paliwowe . Opcjonalnie rzadko ale jednak potrafi przeciekać regulator ciśnienia paliwa ( o ile tu na listwie występuje ) . Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jest opcja żeby zdjać listwę z wtryskami ( razem ) włączyć zapłon i zobaczyć czy z któregoś nie kapie .
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Dodatkowo radzę pamiętać ze paliwo krążac w przewodach - pompa pracuje i działa czujnik ciśnienia paliwa- ulega szybszemu starzeniu .Właściwym jest okresowe dodawanie do paliwa środków czyszczących wtryski paliwa szczegółnie latem- krótka ich praca- Na rezerwe lekarstwem jest ilość paliwa co również pozytywnie wpływa na jego ochronę przed nagrzewaniem....
witam wymieniłem silnik w scenicu 1,6 wszystkie numery początkowe na silnikach takie same wszystko podłączyłem oprócz przewodów masowych i nie założyłem pasków na alternator i wspomaganie a i włącznika cieniowego wspomagania auto jednak nie odpaliło brak iskry i pompka paliwa nie pompuje paliwa a przekaźnik od strony kierowcy pyka co wcześniej nie miało...
Nie bardzo rozumiem dlaczego akurat pod pompę paliwa? Jest wiele punktów w instalacji, na których pojawia się 12V po przekręceniu stacyjki no i jeszcze problem opóźnienia został. Chyba rzeczywiście lepszym rozwiązaniem jest propozycja kooperator polegająca na podpięciu przewodu sterującego do cewki. Światła będą włączały się automatycznie dopiero po...
Witam Wszystkich Posiadam Renault Megane 1.4 96r +LPG Mój problem jest taki ze nie mogę odpalić mojej Meganki (zaskoczy za 3 może 4 razem) i nie chce jeździć na benzynie (jak chce dodać gazu to sie muli i po chwili gaśnie). Wymieniłem juz czujnik cieczy chłodzącej, przewody i czujnik ciśnienia atmosferycznego. Byłem na kompie i nic,żadnych błędów przed...
Witam Jestem posiadaczem renault megane 1,9D 2000r. mam problem z odpaleniem otatnimi czasy doprowadza mnie do szewkiej pasji oprócz tego dużo wcześniej miałe następujące objawy: falowanie silnika, gasnięcie podczas jazdy, problemy z odpaleniem. W dniu dzisiejszym podczas prób odpalenia doszedłem do nastepującego wniosku czasem pompa nie podaje paliwa(...
Myślałem o tym przekaźniku lecz czytałem że jest on gdzieś wlutowany na stałe w płytę, więc nie mam chyba szans go zlokalizować. Diagnozował mi komputerem gość z miejskiego warsztatu, nie pamiętam jak dokładnie brzmiał błąd ale coś w stylu "błąd obwodu pompy paliwa, zwarcie do masy" czy jakoś tak i po tym stwierdził że pompa jest trzaśnięta. Jeśli chodzi...
auto jest z 2001r iskra na wszystkich świecach jest. świece założyłem czyste, po próbie odpalania wyjąłem śmierdzące benzyną, więc paliwo daje. Czujnik wału zmieniłem, uprzedni miał rezystancję 245, obecny 215. Nic to nie dało. Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś...
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Auto w ogóle nie chce zapalić . Odkręciłem przewody podające paliwo do wtryskiwaczy i nic wygląda na to że pompa nie podaje paliwa. Paliwo dochodzi do pompy ale już z niej nie wychodzi . Może to wina elektrozaworu ktoś może wie jak go sprawdzić, a może jest jakaś inna przyczyna..
Jeśli paliwo jest podawane na niedziałający cylinder to świeca powinna być mokra. Kilka możliwości: Świeca sucha oznaczała by uszkodzony wtrysk lub jego zasilanie. Zamień przewód WN z innego cylindra. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Być może tylko zawory są za ciasne.
Wawa Odciecie pompy paliwa jest to zwykly przekaznik jak w innych alarmach. Mozesz podpiac sie z bp5 dwoma czerwonymi przewodami do silniczka centralnego zamka, jednym czerwonym do +12 po stacyjce, niebieskim dootwierania z kluczyka i niebieskim do otwierania z wewnetrznego przycisku (jezeli takowy jest)
teraz odpalił przy - 10stC a po odpaleniu silnik pracował około minuty na obrotach 1500 . prawdopodobną przyczyną ciężkiego odpalania było to że łapał powietrze przewodem wychodzącym z filtra paliwa ( na takiej szybkozłączce) mechanik oczyścił uszczelnił silkonem i jest lepiej, jednak wydaje mi się że jeszcze jakoś nie tak bo mam porównanie z golfem...
znaczy filtr paliwa na poczatek i przewod gumowy miedzy kolektorem ssacym i map sensorem umieszczony przy grodzi silnika po stronie kierowcy. Cisnienie jak wyzej napisane rowniez silnik krokowy wykrec i wyczysc na poczatek znajduje sie zaraz za rura dolotowa z filtra na kolektorze ssacym.
Wystarczy, że 1km przed zgaszeniem auta przełączę na PB to potem już pali normalnie (o ile dobrze pamiętam) co do regulatora ciśnienia paliwa (at)automix to w moim meganie jest on zamontowany przy pompie paliwa wg mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie paliwa manometrem i jest w porządku, więc pompa paliwa raczej też sprawna, poza tym próbowałem załączać...
Witam!! Problem wygląda jak w temacie: auto ciężko odpala po dłuższym postoju ok 3-4 godz,jeszcze gorzej po przestanej nocy. Gdy już odpali falują obroty i na początku puści dużego dyma. Klient stwierdził że to wtryski, wtryski oddane do sprawdzenia,wszystkie ok. Wymieniony filtr paliwa i wszystkie kątowe złączki przewodów paliwa. Świece żarowe ok,...
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi Wymienione zostały: -przewody -świece -czujnik cieczy chłodzącej -czujnik atmosferyczny -sprawdzona pompa paliwa daje ok 1 czegoś tam Na kompie pokazuje błąd sondy lambda ale tonie ma chyba nic wspólnego podobno.
Witam wszystkich. Mam problem z porannym odpalaniem Renault Megane 1.9dTi 2000r. Objawy są co najmniej dziwne. Żeby odpalił rano (przy -3st) muszę kręcić go z 5-6 razy. W trakcie kręcenia w ogóle nie łapie. Aż w końcu za którymś razem odpala od razu, bez wcześniejszego kichania. Dodatkowo po odpaleniu nie wyrzuca dymu. Podejrzewałem opad paliwa, jednak...
Witam. Mam problem z ABS-em. Kontrolka świeci się ciągle, po podłączeniu pod kts-a 550 wyskakuje błąd przekaźnik zaworu. Gdzie on może się znajdować. Pod maską po lewej stronie jest tylko jeden przekaźnik od pompy paliwa, koło akumulatora są tylko bezpieczniki ale jeszcze pod kierownicą jest jakaś skrzyneczka do której podłączone są przewody od czujnika...
megane przewód paliwa przewód paliwa renault przewód paliwo renault megane
dioda piszcze kabel electrolux odkurzacz sztuka elektrotechniki
Luźne połączenie w prawym przednim kierunkowskazie Zablokowany podajnik podczas cofania - przyczyny i rozwiązania