Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Luzy na wałku aparatu zapłonowego, losowo gubi wtedy zapłony - będzie szarpał. Podmienić aparat - identyczny jak w 1500, chociaż teraz mogą z tym być już problemy. W gaźniku nie ma żadnej filozofii, z tego rocznika ma pewnie jeszcze gigantyczne dysze. Przewód serwa nie zgnił?
Przewód serwa nie pomógł. Szukam dalej.
Nie pamiętam, czy jest to zamienne. Przewód od serwa podpinasz pod wejście.
Cześć, jak w temacie: kupię rurkę/przewód serwa Audi A3 8L, 2001r., silnik 1.8.
szczelnośc układu po pierwsze primo po drugie primo przewód do serwa
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Sprawdź bańkę utrzymująca ciśnienie, wszystkie przewody podciśnieniowe i trzpień vaku-pompy ( czy się nie rusza w miejscu gdzie wkładany jest przewód do serwa ).
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Zdejmij i zaślep od strony kolektora przewód do serwa. Jeśli nie pomoże: plak w rękę i rozpylasz powoli koło kol. ssącego, serwa, DV, odmy, itd., aż praca silnika się wyrówna. Częstą przyczyną jest uszkodzony przewód odmy(kolanko plastikowe) pod kol. ssącym.
Do serwa idzie przewód sprawdź czy nie jest pekniety lub załamany .
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
Niestety to nie jest to. Do przewodu serwa jest już podłączony przewód. Dobrze się przyjrzyj bo tam obok powinna być druga rurka tylko pewnie ułamana. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego. Ten od klapy obiegu wewnętrznego jest podłączony, ten luzem jest od zaworka par paliwa.
Jak działa hamulec zdejmij przewód od serwa i zobacz jak ssie powietrze, a później to samo jak hamulce przestana działać czy tak samo ssie. Tam jest też zawór zwrotny na wejściu serwa.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Być może uszkodzona elektronika odbiornika. Przewód serwa kanał 1 przewód ESC kanał 2 zaslanie + - .
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Masz prawdopodobnie luźne masy na kolektorze ssącym.Szukaj odchodzące z wiązki dwa oczka z brązowymi kablami. Sprawdź czy nie obłamane/luźne/brudne.Ew. jeszcze sprawdź przewód podciśnienia od serwa czy nie pęknięty.
A przewód serwa się nie poluzował?
Przewód serwa.
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Przewód od serwa do pompy i resztę wężyków w tej okolicy.
A może uszkodzony przewód do serwa(nieszczelny?)
Sprawdzałeś pod względem szczelności kolektor (map , evap , przewód serwa itd.) ?
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
A można podpiąć wakuometr pod przewód idący do serwa pokaże przyczynę jeśli będzie?
przewód serwa był odłączony i zaślepiony wylot bez skutku .
Rok produkcji, czy ma ABS? Jeśli nie ma ABS to odłącz podciśnieniowy przewód serwa ham. Oczywiście sam przewód zaślep żeby silnik ducha nie wyzionął i spròbuj jak będzie ok to serwo. Pozdrawiam.
Jeżeli jest to aparatura analogowa, pozbawiona komputera i możliwości programowania to potrzebujesz: Dwa silniki napędowe - prawa i lewa gąsienica. Dwa regulatory dopasowane do silników, po jednym dla każdego silnika. Mikser Delta zewnętrzny. Dwa serwa, z czego jedno wieloobrotowe (można przerobić zwykłe serwo). Mikser podłączasz do kanałów odpowiedzialnych...
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Tak, ale w kolektorze jest otwór ok 10mm i tam podłączony jest przewód serwa myślę ze takie nie szczelności zaburzyly by prace silnika a on chodzi ok. Wiec nie rozumiem, nie widziałem w miarę taniego wakuometru w pobliżu
Sprawdz czujnik temperatury i gumowe kolanko łączące plastikowy przewód serwa z kolektorem dolotowym to częste uszkodzenie - pęknięcie od przegrzania. pozdr
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, co najlepsze ojciec jeździ na tyle spokojnie, że nawet nie zauważył problemu ze słabym hamulcem. Ciekawie się zrobiło, gdy przypadkiem sam wsiadłem do tego Golfa, ledwo dałem radę wychamować na światłach. Odpowiednie wciśnięcie przewodu do serwa rozwiązało problem.
Sprawdź dokładnie króciec pompy vacum oraz przewód do serwa, ten gruby.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem Zrobiłeś coś z tego? Czy będziesz jeździł i czekał aż heble całkiem padną? z tandempompy masz gruby przewód do serwa i cienkie odejście do sterowania silnikiem. po drodze jeszcze akumulator podciśnienia. Obadaj pod kątem...
Jednak to był przewód od serwa, minimalnie był rozszczelniony.
Pewnie przeciek powietrza przez nieszczelny wąż serwa Przewód podciśnienia serwa był wymieniany więc odpada.
Weź pod uwagę zawór. Mechanik wspominał że spróbuję mi dać jakis zawór w przewód od serwa by mniejsze ciśnienie szło. To może byc przyczyna..zbyt duże ciśnienie z serwa.. Chyba..
prawdopodobnie dziurawe serwo odlacz przewód od serwa zaslep prowizorycznie i jezeli objawy ustana serwo do wymiany zaslep ten przewód co biegnie od kolektora ssacego
tam gdzie idzie przewód do serwa hamulca
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Przewód podciśnienia serwa (wspomagania)hamulców.
przewód od serwa ,lub serwo
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki. Dodano po 2 Wymieniłem sztywny przewód serwa przy wacumpompie. oczyściłem papierem ściernym złącze z pompą. przestał gubić podciśnienie.
A, który to TDI tkwi w Twoim aucie? Mówią: sprawdź przewód serwa. I maja rację. Ale dokładnie go sprawdź łącznie /jeżeli masz vacum pompę na wałku rozrządu/ z metalowym krućcem wychodzącym z p-py, bo lubi się luzować.
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Odłącz przewód od serwa, zaślep go. Kawałek się przejedź i naciśnij pedał hamulca i zdaj relacje z zachowania. UWAGA! Nie będziesz miał wspomagania na pedale hamulca, więc musisz uważać!
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Odłącz jeden, podepnij miernik i sprawdź co pokazuje. Zaciśnij drugi /cienki/ przewód i sprawdź co pokazuje. Jak dalej "faluje" to uszkodzone może być: serwo, przewód serwa /plastikowa rurka popękana/, pompa. Z tym że nie tyle sama pompa...
A przewód od serwa sprawdziłeś dokładnie?
Jeśli chodzi o podciśnienia to sprawdź czy silnik nie łapie lewego powietrza np.przez przewód serwa,czujnika ciśnienia w ukł.dolotowym itp. Jeśli nie łapie lewego luftu to pozostaje sprawdzić czujnik położenia przepustnicy i czujnik prędkości pojazdu. Sterownik silnika ma osobny czujnik temp. Napisz mi jeszcze dokładną datę produkcji (rok, miesiąc)...
Witam. Chciałem się upewnić w kwestii prawidłowego podłączenia przewodu "masowego" serwomotoru DC do masy układu. Zakupiłem serwo dc, które posiada 3 wyprowadzenia : 2 kable do zasilenia serwa oraz kabel, który jest podłączony do obudowy serwa. Wyczytałem na forum poświęconym cnc, że przewód, który jest podłączony do obudowy serwa powinien być podłączony...
Załóż przewód od serwa i odpal. Wszystko wróci do normy.
Zaślep przewód do serwa hamulcowego i powtórz próbę.
Problem został rozwiązany. Wystarczyło spiąć ze sobą masę baterii/zasilacza i Arduino. Witam, Staram się okiełznać sterowanie serwem, ale niestety, nie wychodzi mi nawet najprostszy program :( Czy ktoś mógłby mi powiedzieć co mam źle? ICR1 = 16Mhz/(256(prescaler)*50(częstotliwość dla serwa)) = 1250 -> ustawienie MAX Timera na taką wartość da mi...
A że się tak zapytam, co ma do tego czujnik temperatury? Odpinałem przy samej przepustnicy przewód od serwa i zatkałem go, ale poprawa mizerna. Teraz gdy jest odpiety silniczek krokowy i zaślepiony przewód podciśnienia do czujnika podciśnienia to tak jak mówię, nie faluje ale czuć nierówną pracę silnika i tak jakby więcej kopcił. Czujnik położenia przepustnicy...
jak ciśnienie stoi ok i układ zapłonowy git to: 1.lewe powietrze 2.lewe powietrze ciągnie przez przewód od serwa
Przy hamowaniu gaśnie-uszkodzone serwo,kolektor ssący ma w tym miejscu dziurę,tj fałszywe powietrze. Zdejmij przewód z serwa i zatkaj przewód korkiem, zobacz jak się silnik będzie zachowywać.
Zaślep przewód do serwa i będziesz wiedział czy przyczyną jest serwo.
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
Jeżeli masz twardy hamulec to tak jak pisze kolega wyżej możesz mięć nieszczelność na przewodzie do serwa. Albo uszkodzone serwo i też dopuszcza lewe powietrze. Sprawdź ren przewód do serwa, jeżeli jest ok to odepnij go od serwa i zaślep. Jeżeli będzie poprawa to serwo do wymiany.
Witam.Usterka zlokalizowana.Pęknięty przewód do serwa i wadliwy nowy palec.
Sprawdź czy aby na pewno nigdzie nie ciągnie lewego powierza, możesz psiknąć plakiem w okolice kolektora ssącego gdy będzie widoczny wzrost obrotów będziesz miał odp. aha sprawdź jeszcze dokładnie wszystkie podciśnienia + przewód do serwa
Nie masz dobre podłączenie . Kolego a sprawdziłeś przewód od serwa ?
odłączyc przewód od serwa zaślepiając go i zobaczyc ,czy coś to zmieni z hamulcami.
odłącz przewód podciśnieniowy od serwa i sie przejedz to zobaczysz
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Problem leży w podciśnieniowym sterowaniu gaszenia tego silnika. Zdejmij wężyk podciśnieniowy z pompy wtryskowej i zobaczysz, że po wyłączeniu stacyjki nie pojawi się na nim podciśnienie. Musisz poszukać nieszczelności. Zasilanie w podciśnienie idzie z przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia, Zdejmij przewód z serwa i zobacz czy pompa pracuje...
To na zdalną pomoc zostaje już tylko jedno. Oscyloskop w rękę i sprawdzenie sygnałów i sterowań (cewka ,wtryskiwacze), może sterownik krzaczy? Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl , było to Audi ,ale może warto sprawdzić zaslep przewód do serwa.
Przewód od serwa , lub samo serwo. Aby przekonać sie o sprawności wspomagania hamulca , naduś kilka razy i przytrzymaj , włącz silnik i zobacz czy pedał zejdzie.
Odłącz przewód od serwa i zaślep jak pomoze to uwalone serwo przepuszcza powietrze
sprawdz czy jest różnica w twardości pedału przed odpaleniem auta i po jego uruchomieniu ,potem ew.sprawdz czy przewód do serwa nie ma gdzieś nieszczelności(ten podciśnieniowy)
sprawdź przewód od serwa,odłącz go i zatkaj wlot.lub uszczelki kolektora ssącego.
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy nie dostaje się tzw. fałszywe powietrze, czyli szczelność wszystkiego co jest za przepustnicą. Np. Przewód od serwa hamulców.
Przewód od serwa dziurawy/urwany/wyjęty lub filtr powietrza wciągneło i przepustnicę blokuje.
Błąd, to na 4 cylindrze coś się dzieje nie tak, a konkretnie to stawiał bym na dziurawy przewód od serwa.
Nie chciałem tworzyć kolejnego tematu tak więc dołączam się do tego. Mam problem z ruszeniem serwa RC sterowanego przez Atmege8. Zasilanie serwa puszczam bezpośrednio ze stabilizatora L7085: +5VDC podłączam pod czerwony przewód serwa GND podłączam pod brązowy lub czarny przewód serwa (mam 2 różne serwa) OC1A (wyjście PB1 z Atmegi) podłączam pod pomarańczowy...
dzięki właśnie czegoś takiego szukałem. A jak zrobić żeby jechał do tyłu bo ja się nie oriętuje Dodano po 9 sory bardzo ale też nie zabardzo oriętuje się jak zrobić żeby skręcał To była zwykła dżwigienka popychana twardym drutem, lub w drugą stronę pociągana nim. Drut był w pancerzu. Z drugiej strony do manipulatora (pseudo kierownica) była identyczna...
Ale całe serwo, czy silnik z serwa? Bo serwo zasilanie sobie bierze z zasilania i ma 3 przewód dla sygnału sterującego. A jeśli miałby być sam silnik to oczywiście jakiś tranzystorek bipolarny.
przewód sterujący do serwa powinien być ekranowany, ekran powinien być połączony z masą tylko w jednym miejscu, najlepiej przy masie zasilania Arduino.
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,. Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi. I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia. Z góry dzięki za podpowiedź.
Zrobiłem jak podpowiedziales i BINGO. Przewód od serwo bezpośrednio do gruchy, sterowanie pelne góra-doł, ladnie dmucha. Potem sciągnąlem przewód z N75 i podlączylem rozciągnietą strzykawkę dużą, złozona momentalnie, czyli tam jest podciśnienie. Ale nurtuje mnie jak jest sterowana grucha, skoro przewód z serwa wchodzi do N75 na sam dół, a 2 pozostałe...
Poxipol 15 min u gotowe
Fajną metodę opisałeś :D Na moje jak grzebałeś przy rozruszniku, gdy wkładałeś od góry łapki aby się do niego dostać, potrąciłeś przewód od serwa.
A może być przyczyna taka że jest nie szczelny przewód od serwa do pompy vecum ?
Witam Sprawdź czy przewód od serwa do kolektora ssącego nie jest przetarty lub luźny a odnośnie ilości oleju do silnika to w literaturze podają 4,25 z filtrem . Powodzenia
ciśnienie sprawdzałeś przy wszystkich świecach wykręconych? sprawdź czy lewe powietrze się nie dostaje do silnika (uszczelka kolektora ssącego przewód od serwa itp.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
przewód serwa podciśnienia przewód podciśnienia serwa przewód serwa hamulca
naprawa stare telefon odświeżania pamięci sprawność grzejnika
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Kopcenie Suzuki podczas jazdy - przyczyny i rozwiązania Różnice między Volvo Penta Z 100 a Z 280