Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
tam gdzie idzie przewód do serwa hamulca
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Jak działa hamulec zdejmij przewód od serwa i zobacz jak ssie powietrze, a później to samo jak hamulce przestana działać czy tak samo ssie. Tam jest też zawór zwrotny na wejściu serwa.
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Sprawdź przewód podciśnieniowy do serwa hamulca i samo serwo.
sprawdź serwo, zawór serwa, przewód vacum-serwo
Po podniesieniu maski na odpalonym silniku słychać jak leci powietrze z któregoś z węży, zlokalizowałem go i jest to ten Na zdjęciach pokazałeś przewód podciśnienia do serwa hamulca .
Uszkodzony przewód nie skręca się tylko wymienia, ewentualnie wstaw w miejscu uszkodzenia złączkę. Ten przewód nie może być zatkany, zagięty itp. bo hamulec będzie właśnie taki twardy.
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Sprawdź czy nie puszcza gdzieś lewego powietrza najczęściej pęka przewód podciśnieniowy od serwa wspomagania hamulca.
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy nie dostaje się tzw. fałszywe powietrze, czyli szczelność wszystkiego co jest za przepustnicą. Np. Przewód od serwa hamulców.
Przewód podciśnienia serwa (wspomagania)hamulców.
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
A może uszkodzony przewód do serwa(nieszczelny?)
Poszukaj "lewego powietrza"sprawdz okolice przepustnicy,odmy.Wymien uszczelki kolektora dolotowego.Sprawdz przewód podcisnienia do serwa hamulców.
W komorze silnika obok serwa hamulców na grodzi jest czarne 3 pinowe złącze środkowy pin przewód fioletowy to rozrusznik wystarczy podać impuls + na krótko z jakiegoś bezpiecznika i zakręci
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Proszę sprawdzić szczelność przewodu doprowadzającego ciśnienie do serwa hamulca - kiedyś miałem podobny problem i okazało się, że ten przewód był nieszczelny i pod wpływem drgań silnika przepuszczał. Czy po naciśnięciu hamulca zmieniają się odroty?
Wcześniej na tym starym servie z pompą było ok. Albo podmienię pompę hamulcową i zobaczę. Albo jest zapowietrzony jeszcze. Albo któryś przewód, może z tych elastycznych, puchnie. Muszę jutro popatrzeć.
Witam. Jeśli piszesz o przewodzie do serwa tak to rozumię ,to sprawdż dokladnie centymetr po centymetrze ten przewód czy nie jest pęknięty. Naciskaj pedał hamulca czy nie zmieniają się obroty.Bardzo często to przewód podciśnieniowy do serwa , biorąc pod uwagę "91 r. Pozdrawiam.Andrzej
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Odłącz przewód od serwa, zaślep go. Kawałek się przejedź i naciśnij pedał hamulca i zdaj relacje z zachowania. UWAGA! Nie będziesz miał wspomagania na pedale hamulca, więc musisz uważać!
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
Przewód od serwa do pompy i resztę wężyków w tej okolicy.
Do sprawdzenia płyn hamulcowy-istotna sprawa panowie i do sprawdzenia czy nie pęknięty na końcach plastikowy przewód do serwa (twardszy i mało efektywny hamulec).
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
A jak w nowym (zmienionym) serwo też nie podłączysz widełek trzpienia do pedału to działa? W nowym serwie jak odłączę pedał od widełek tłoka serwa to identycznie się zachowuje serwo. To znaczy serwo wciąga tłok serwa w kierunku pompy hamulcowej i ciśnie pompę hamulcowa aż do stanu pełnego hamowania. Z podłączonym pedałem czy nie, auto hamuje samo -...
odłączyc przewód od serwa zaślepiając go i zobaczyc ,czy coś to zmieni z hamulcami.
Piszesz że samochód hamuje, nasuwa się pytanie: czy to silnik traci moc? Czy uruchamiają się hamulce? Żeby wykluczyć hamulce odłącz przewód podciśnieniowy od siłownika serwo, przewód zaślep. Wywołaj efekt samoistnego hamowania i obserwuj co się dzieje. UWAGA bez serwa pedał hamulca robi się twardy, a hamowanie mało skuteczne, więc rób to najlepiej na...
witam. mam audi 80 b4 1,9 td. Jakimś dziwnym sposobem urwał mi się przewodz od wspomogania hamulców który znajduje się koło samego serwa,pewnie koleś uszkodził go przy wymianie filtra ale mniejsza z tym. Czy od urwania tego przewodu mogły się zapowietrzyć hamulce? Bo mam jeszcze cieknący korektor siły hamowania ale wczesniej oprócz tego że co jakiś...
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, co najlepsze ojciec jeździ na tyle spokojnie, że nawet nie zauważył problemu ze słabym hamulcem. Ciekawie się zrobiło, gdy przypadkiem sam wsiadłem do tego Golfa, ledwo dałem radę wychamować na światłach. Odpowiednie wciśnięcie przewodu do serwa rozwiązało problem.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe wychodzące z kolektora ssącego poniżej przepustnicy, jeśli nie są szczelne, to dostaje się "fałszywe powietrze", bardzo możliwe że to przewód podciśnienia do serwa hamulców. Trzeba po kolei odłączać, zatykać i obserwować efekty.
Przewód od serwa , lub samo serwo. Aby przekonać sie o sprawności wspomagania hamulca , naduś kilka razy i przytrzymaj , włącz silnik i zobacz czy pedał zejdzie.
Weź pod uwagę zawór. Mechanik wspominał że spróbuję mi dać jakis zawór w przewód od serwa by mniejsze ciśnienie szło. To może byc przyczyna..zbyt duże ciśnienie z serwa.. Chyba..
Nie mam sprzętu żeby to sprawdzić na dzień dzisiejszy ale przewód praktycznie nic nie zasysa przynajmniej nie jest to odczuwalne
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
A jest jakaś zależność między twardym a miękkim pedałem hamulca (czas, częstość używania hamulców)? Może przewód elastyczny się rozdwoił w środku, a jak z zasilaniem serwa jest cały czas ?
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
Dziękuję za wskazówkę. Mam na dzieję, że element znajdę patrząc z góry - nie dysponuję kanałem ani najazdem, parkuję pod domem. Dodano po 3 Wydaje mi się, że pompa znajduje się zaraz za chłodnicą na dole - tam dochodzi przewód z serwa hamulców a nic więcej z góry nie widać. Dostęp tylko z dołu po zdjęciu osłon... Pokombinuję, jak się tam dostać. Jeśli...
Jak świece, kopułkę, i cewkę masz dobrą to prawdopodobnie masz nieszczelność, łapie gdzieś lewe powietrze, najczęściej na tych zielonych zatyczkach od serwa hamulca, lub gdzieś indziej jakiś skruszały, przetarty przewód
Myślę że kolega sirTIM nie ma racji. Kod 35. Sygnalizowana usterka nierównomierność prędkości obrotowej biegu jałowego (przekraczająca 100 obr/min) Przyczyna: uszkodzony zawór dodatkowego powietrza lub wadliwe jego podłączenie,nieszczelny przewód podciśnieniowy prowadzący do serwa hamulców albo nieszczelny przewód podciśnieniowy przy zespole wtryskowym(...
Daj zdjęcie które to wężyki. Ogólnie z tyłu kolektora ssącego powinieneś mieć 3 węże. 1. Do serwa hamulca 2. Do pokrywy zaworów (mała odma) 3. Do zaworu par paliwa (zawór przy filtrze powietrza) Zdarzały się wariacje gdzie przed przepustnicą był wpięty dodatkowy przewód łączący się z tym idącym do serwa hamulca. https://obrazki.elektroda.pl/9395841600_...
Sprawdź najpierw połączenie przewodów podciścnienia do serwa. Możliwe że któryś przewód sie załamał albo spadł
Sprawdź czy jest szczelne połączenie od kolektora do serwa. Odczep przewód zatkaj go i zobacz czy jest jakaś różnica w pracy silnika. A czy hamulec działa poprawnie? czuć że serwo ciągnie ?
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Zaczne tak: Do serwa jest podłączony przewód z kolektora dolotowego. W tym węzyku mieści sie taki zaworek, który otwiera się jak hamulec naciśniemy. Gdy odłączyłem przewód od kolektora a potem od serwa , to serwo aż wsało powietrze do "siebie". Czyi serwo jest szczelne ponieważ silnik poprzez kolektor ssał powietrze z serwa , a po wyłączeniu silnikazaworek...
Witam Mam Uno 1,4 i.e. z 1995. Przez długi czas przewód od podcisnienia miałem odłączony (spadł gdy wymieniałem węże odchłodzenia). Kiedy go wpiąłem do przewodu do serwa przy nacisnięciu hamulca gaśnie (jakby nagle odcieto zapłon). Nie można go wtedy już zapalić z kluczyka tylko na "popych". Czy jest to wina digiplexa czy może serwa? Ponadto sa dwa...
Wiesz widzę tylko teoretycznie.Sprawdź przewód który idzie od kolektora do serwa czy nie jest uszkodzony.Druga sprawa to zaworek na nim.Ostatecznie nieszczelne serwo.
sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
Być może płyn dostaje się do serwa i jest z niego wysysany przez przewód podciśnienia do silnika, miałem raz taki przypadek (ale nie w BMW )
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Zaworek wychodzący z serwa idzie bezpośrednio do kolektora ssącego, mam dużo usuniętych pod maską gratów. Gdy zdjąłem przewód z kolektora idący do zaworka od serwa, nie jestem w stanie ani dmuchać, ani zassać. Czyli zaworek nie sprawny? Jest szansa, że ten zaworek w takim razie jest winny za twardy jak skala pedału hamulca? Samo serwo wydaje mi się...
Witam, jadąc dzisiaj Maveric'iem podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, pedał jest twardy, po mocnym naciśnięciu hamuje ale bardzo słabo. Zdjęłem wężyk od podciśnienia z serwa i na odpalonym silniku przytykając go palcem bardzo delikatnie zassysa do rurki. Dmuchając w przewód do serwa jest opór, ale gdy ciągne powietrze do siebie nie...
Nowa tylko z całym przewodem vaccum do serwa hamulca. Trzeba na szrot się wybrać, będzie pasował od innych 2.0 Ford, Volvo czy Fiat.
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Kolego porady powyższe bierz pod uwagę, ale sugeruję też, aby sprawdzić, czy przewód powietrzny, wychodzący z pompy podciśnieniowej do serwa nie jest luźny ( to połączenie lubi się rozszczelnić). W Golfie tak miałem, ale uszczelniłem i jak na razie ma spokój. Sposoby uszczelnienia, czyli usunięcia powyższej usterki opisano na forach.
Pęknięty przewód pomiędzy serwem a pompą .Dlatego podczas cofania ponieważ silnik pracując na poduszkach odsuwa się od serwa tym samym powiększa się szczelina pęknięcia.
było dobrze ok trzech tygodni Samo się naprawiło? po nocy wyjąłem przewód od serwa a tam nie było powietrza A co było?
Sprawność ABS nie ma wpływu na wspomaganie hamulca, z całą pewnością jest coś nie tak z podciśnieniowym układem serwa pompy hamulcowej. ściągnij przewód i zobacz, czy w czasie pracy silnika kolektor ssie, gdzieś się mogło zapchać, bądź jest jakieś pęknięcie wężyka, lub membrany serwa. ABS ma odrębne zasilanie, jeśli nawet nie działa poprawnie, hamulce...
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
Witam sprawdzałeś pompkę elektryczna od płynu czy działa . Nie mają pompy płynu a na przewodzie zasilającym jest szybkozłącze poniżej serwa hamulca i wszystko. Samochody nie mają klimy ani webasta. Pompka występuje chyba tylko w samochodach z webasto i na rynek skandynawski tak mi się wydaje ale .... Na wiosnę grzały jeszcze a teraz w ogóle nie grzeją....
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Cześć, czy może ktoś z Was podpowiedzieć, jak wykonać test szczelności serwa hamulcowego w silniku 1.8t aum? Wydaje mi się, że samochód gubi podciśnienie. Póki jest zimny, to pedał hamulca jest czuły, dość twardy, szybko "łapie" i ogólnie całe auto jest zwrotne. Po rozgrzaniu robi się bardziej gumowy i mimo że hamuje bez problemu, to jednak czuć, że...
Witam jak w temacie BMW 2008r 2.0d N47 po dwóch lub trzech nacisnieciach sztywnieje pedał hamulca myślałem ze problem z serwem wymienione serwo problem się pogorszył bo pedał jest cały czas sztywny sprawdzone zostały przewody wymieniony przewód od podciśnienia z zaworem zwrotnym i dalej to samo jak by nie Zaciągało powietrz ktoś miał taki problem jak...
Jeżeli masz twardy hamulec to tak jak pisze kolega wyżej możesz mięć nieszczelność na przewodzie do serwa. Albo uszkodzone serwo i też dopuszcza lewe powietrze. Sprawdź ren przewód do serwa, jeżeli jest ok to odepnij go od serwa i zaślep. Jeżeli będzie poprawa to serwo do wymiany.
Sprawdziłem tylne bębny, cylinderek w jednym nie odbijał do końca więc wymieniłem. Teraz przy niższych prędkościach hamuje elegancko ale pedał znów twardnieje przy wyższych prędkościach że ciężko go docisnąć na opór. Dziś sprawdzę przewód od kolektora do serwa i zawór zwrotny. Może to coś da. Później zmienię płyn i zobaczymy.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Odłącz jeden, podepnij miernik i sprawdź co pokazuje. Zaciśnij drugi /cienki/ przewód i sprawdź co pokazuje. Jak dalej "faluje" to uszkodzone może być: serwo, przewód serwa /plastikowa rurka popękana/, pompa. Z tym że nie tyle sama pompa...
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Nieszczelnosc w ukladzie dolotowym. Sugeruje przewod podcisniena do serwa hamulca. Posprawdzaj tez inne wezyki podcisnienia przy kolektorze
blokada silnika wymaga zastosowania elektrozaworu wykorzystującego podciśnienie którego układ sterowany jest przez układ stacyjki (odpowiednie połączenie układu podciśnienia z układem ciśnieniowym schemat elektrozaworu w załączniku -niestety po włosku ,jesli jesteś zainteresowany po polsku mogę przesłać na pw jutro wieczorem ) Z zaworem daj sobie spokój,...
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
najlepiej i najprościej... organoleptycznie... po demontażu przewodu podciśnienia; w przypadku wymiany serwa i tak najlepiej go wymontować sprawdź tylko czy przepływ powietrza jest tylko w jedną stronę... tj. od strony serwa w tym właśnie przewodzie musi dać się wytworzyć podciśnienie, tak jak to się dzieje w sprawnym układzie po wyłączeniu silnika......
A może być przyczyna taka że jest nie szczelny przewód od serwa do pompy vecum ?
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie. Zastanawiam się tylko dlaczego jak wyciągnąłem przewód z serwa i zatkałem palcem to po zgaszeniu silnika podciśnienie od razu spada do zera. Wydaje mi się, że powinno utrzymywać się w układzie? czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani...
Witam. Czy ktoś zna jaki rozmiar przewodu co wychodzi z krótca pompy vacum leci do trójnika i łączy serwo hamulca. 1.9 TDI axr pompa Luk https://allegro.pl/oferta/przewod-podcis...
Mechanik podczas wymiany zacisku stwierdził że przewód jest drożny, bo bardzo mocno wyciekał z niego płyn. Kolega z innego forum podpowiedział żeby odsunąć pompę od serwa bo może nie do końca cofa się tłoczek
Masz nieszczelność w okolicach serwa hamulców lub na przewodzie podciśnieniowym zasilającym serwo.
Witam . Posiadam corse-A 1,2i 91r , problem wygląda nastepująco , na ssaniu auto zachowuje sie normalnie natomiast po wylaczeniu ssania i przy włączonych swiatłach lub innych odbiornikach pradu auto zaczyna czasami prawie przygasać obroty zaczynaja falowac dzieje sie tak na wolnych obrotach podam przykład : jade i włączam sprzegło zaczynam hamowac i...
Sprawdź działanie wspomagania, w szczególności pompę podciśnienia oraz przewód powietrzny od w/wym. pompy do serwa. Po wymianie serwa należy wyregulować jego działanie. Mam tez "Francuza" (P-308), ale hamulce mam "brzytwa". Podczas mocnego hamowania włączają się nawet "światła awaryjne".
Do serwa idzie przewód sprawdź czy nie jest pekniety lub załamany .
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Masz na przewodzie serwa zaworek?
Wyjmij Przewód idący do serwa jeśli puści to serwo do wyrzucenia miałem taki problem w audi a4 2,5 TDI ale tam hamulce trzymały tylko po odpaleniu na zgaszonym wszystko było ok
przewód podciśnienia serwa hamulca przewód serwa przewód hamulca
delphi interfejs sygnał dźwiękowy świateł bezpiecznik termostat płyta indukcyjna
sterownik hulajnoga elektryczna sterownik hulajnoga elektryczna
Jak skasować alarm w Toyocie RAV4? Błąd L7 L w radiobudziku - przyczyny i rozwiązania