Zapłon ustawiałem według instrukcji z tej strony: http://www.mopedriders.org/html/manuals/... strona 21 Przewód kupiony nowy. Z ustawianiem zapłonu sprawdzam przerwę na przerywaczu do uzyskania iskry na świecę wskaźnikiem napięcia na przejście, pokazuje mi kiedy jest przerwa i zakładam koło magneto na, którym jest wybita kreska...
Chiński Peugeot ma zwykły zapłon AC-CDI, lecz moduł posiada dodatkowe wejście na zasilanie prądem stałym po stacyjce. Przy wymianie modułu na typowy należy odłączyć z kostki ten przewód (czarny) aby nie dochodziło do przepalania bezpiecznika.
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
lub inaczej,zdjąć przewód od filtra paliwa,podłożyć bańkę,przekręcić zapłon i paliwo bedzie pompowane przez pompkę elejtryczną która jest w baku
W niektórych autach można skonfigurować gniazdo tak, żeby miało napięcie bez zapłonu. Czy u Ciebie jest to możliwe - musisz się dowiedzieć. Jeżeli nie, to najlepiej puścić dodatkowy przewód zakończony gniazdem prosto z akumulatora, koniecznie przez bezpiecznik . Włączony zapłon nie jest dobrym rozwiązaniem.
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
To że kontrolka świeć świeci sekundę nie oznacza że świece grzeją tyle samo. To nie stary diesel żeby kontrolka była podłączona do przekaźnika. Zapnij żarówkę pod przewód od świecy. Włącz zapłon i zobacz czy czasem nie będzie się ona paliła dłużej niż kontrolka od świec.
W tym chińskim Pełgocie do modułu zapłonowego dochodzi dodatkowy przewód — zasilanie po stacyjce, który znajduje się w tym miejscu, gdzie moduły standardowe posiadają masę, dlatego przepalają się bezpieczniki. Odłącz ten przewód (wyciągnij styk z wtyczki) i zaizoluj. To jest przewód koloru czarnego.
Ooo dzięki :) Dopytam, co to za obwód jest, za co odpowiada ? Tak żebym miał świadomość co robię :) Podejrzewam zapłon, ale podejrzenie opieram na schemacie cytrynki (nie mam do swojego takiego szczegółowego), więc to podejrzenie może być bardzo zgubne :) Aha 1,5mm2 przewód do tego wystarczy ? Dodano po 6 Chociaż bezpieczniki u mnie są ciut inaczej...
Skutery Peugeot z zapłonem AC-CDI mają inaczej zbudowaną stacyjkę, dodatkowo rozłączają i zwierają przewód zasilania modułu CDI. Instrukcja Peugeota: http://www.mediafire.com/?fbndcm3iuit Nie wiem jak jest w tej Mofie. Lepiej ściągnij schemat instalacji elektrycznej, ja nie mam zamiaru się rejestrować by ściągnąć: http://www.scooterhulp.com/elektrische-s...
Więc do alternatora dochodzą ci dwa przewody gduby z rozrusznika i cienki do kontrolki ładowania którym się zajmiemy. Odłącz cienki przewód od alternatora, przekręć stacyjke na zapłon i dotknij ten przewód do masy, sprawdz czy ci się pali, jeżali po każdym dotknięciu do masy będzie się palić to znaczy że masz uszkodzony alternator, a jeśli nie będzie...
Auto ogarnięte i jak na teraz jeździ. 1. Wtyk cewki udało się dobrać coś prawie identycznego - pasuje idealnie. 2. Auto ożyło po wymianie PCMa - klon z uszkodzonego PCM do używanego. Ostatecznie po przeszukaniu auta winowajcą był chyba nie podłączony przewód masy z tyłu za silnikiem - pod przepustnicą. Wygląda że ktoś uszczelniał pokrywę zaworów i .......
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
To na zdalną pomoc zostaje już tylko jedno. Oscyloskop w rękę i sprawdzenie sygnałów i sterowań (cewka ,wtryskiwacze), może sterownik krzaczy? Przychodzi mi jeszcze jedno na myśl , było to Audi ,ale może warto sprawdzić zaslep przewód do serwa.
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
Witam. Ma ktoś doswiadczenie jak podpiąć Blokada zapłonu z antynapadem Terminator do drzwi w 206,dokładnie chodzi o przewód zielony który po otwarciu podawałby mase na ten przewód
No więc tak: dzisiaj chciałem przełożyć ten drugi aparat, niestety nie powiodło się- aparat ciągle opóźniał zapłon tak bardzo, że brakowało mi skali, żeby przyspieszyć. Stary aparat wyczyściłem, wygląda w środku lepiej niż ten który chciałem włożyć... Sprężynki całe, pracuje luźno i bez zacięć, mechanizm mechanicznego wyprzedzenia rusza się bez problemów....
Raczej wygląda na standardową cewkę. Ja widzę osłonę uszczelniającą (mufkę) charakterystyczną dla wyjść demontowalnych. Czyli zdejmujemy/odchylamy ta osłonę a przewód zapewne nakręcony na trzpień.
wczoraj sprawdzałem pompę raz jeszcze i jest tak.Przekręciłem zapłon sprawdziłem czy jest zasilanie na elektro zaworku i było po czym wsadziłem przewód zasilający paliwowy do butelki z ropą i zaciągał normalnie ale nie podawał na wtryskiwacze po odkręceniu nakrętki miał ktoś z was tego typu usterkę? bo nie wiem czy opłaca się pompę oddawać do regeneracji...
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Witam Panowie również mam problem z zakłóceniami, mianowicie pochodzą one w 100% wyłącznie od pompy paliwa. Gdy pompa nie chodzi wszystko jest ok, gdy przekręcę zapłon i pompa poda paliwo słychać buczenie gdy stanie cisza. Jak już odpalę auto słychać to buczenie cały czas. Auto jest na gazie, gdy chodzi na gazie i wypnę kostkę zasilającą pompę buczenie...
Kolego, ten pin jest do dołączenia przewodu od kontrolki ładowania. Jeżeli go dołączysz i włączysz zapłon to kontrolka ładowania powinna się zaświecić , po uruchomieniu silnika zgaśnie. Prawdopodobnie jest to jeden z tych dwóch cienkich przewodów. Czytałem twój poprzedni temat, mam wrażenie że na tamtym alternatorze miałeś tą samą usterkę, czyli nie...
Witam Posiadam auto jak w temacie, z 1998roku, 2.0 benzyna 97/99kW. Mam problem kondensatorem przy cewce zapłonowej cewka jest dokładnie jak w aukcji nr. 3751098608. Od wtyczki wchodzącej do cewki odchodzi jeden przewód i jest na nim element mocowany obudową do masy. Jest to kondensator służący do ochrony cewki najprawdopodobniej. U mnie uległ on uszkodzeniu...
no to dobrze wymyśliłeś Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w komorze silnika i przestrzel przewód od skrzynki do stacyjki
Znalazłeś przekaźnik, ma jakieś oznaczenia ? Sprawdź mimo to zasilanie z tego przekaźnika. Tam są dwa przekaźniki, ale z jednego wychodzi kupa przewodów do różnych odbiorników, także jeden z nich mógł się popsuć zaraz przy, lub w przekaźniku. Zresztą nie wiem, co silnik to inny przekaźnik ? Miałeś 1,6 teraz masz 1,8, z którego schematu skorzystać ?...
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
Niestety mam schemat tylko do wersji ze starszym modułem dozownika (6 pin). Schemat połączenia modułu ACPH w osobnym dokumencie. Tak czy inaczej, przewód od statora (zasilanie) idzie do stacyjki, ze stacyjki do modułu. Przewód od impulsatora do modułu. Poza tym reszta: cewka WN, masa, zasilanie po stacyjce standardowo. Kontrolka oleju jest połączona...
Zapłon jest typu AC-CDI. Brakuje jednego przewodu do CDI, ponieważ wyłączanie zapłonu w Peugeotach odbywa się w inny sposób. Jaka rezystancja cewki zasilającej CDI?
Wczoraj już podłączyłem:) Wszystko działa, nawet wyświetla informacje które drzwi są otwarte bez aktywacji funkcji w BSI Podłączyłem plus i minus pod istniejące przewody z kostki od zegarka(zresztą plus tam idzie z kostki od BSI to nie potrzebowałem ciągnąć jeszcze raz przewodu. 2 przewody podłączyłem od kostki licznika do kostki wyświetlacza według...
Witam! Od pewnego czasu w aucie peugeot 307 2004r. zapalała się i gasła kontrolka AIR BAG Kod usterki wskazywał poduszkę z lewej strony lub kurtynę. Ruszałem wiązkami jakie tylko mi podeszły pod rękę, by tylko zapalić kontrolkę i dalej móc dokładniej zlokalizować uszkodzony przewód dopiero gdy ruszyłem przewodem wchodzącym do lusterka wstecznego (fotochromatyczne)...
Chyba była zmiana oprogramowania w sterowniku, bo długo walczyli z odpaleniem silnika. Próbowałem podpiąć pod DIAG 2000, ale interface nie wykrywa zapłonu i nie komunikuje się ze sterownikiem. Podobno na pinie nr 1 ma pojawić się +12V po przekręceniu kluczyka w stan zapłon. Czy to prawda ? Można podpiąć ten przewód w dowolne miejsce, tam gdzie pojawia...
Napisałem ze L1 łączy się z cewką .Literówka przepraszam Przewód C jest spięty z zasilaniem z alternatora i jednocześnie z resztą instalacji nie wymagającej prądu stałego ,to jak mi ma nie palić żarówek.Idzie wiosna muszę to jakoś pokonać może ktoś podeśle schemat jak to podłączyć . Mam kompletny zapłon Ducati Energia z którego wychodzi na zasilanie...
Witam serdecznie Kolegę. Kolega mi wiarę w cuda odnowił. Szukałem dzisiaj tak jak kazałeś między kostką z 5 pinami a przekaźnikami. Okazało się że mam przerwany przewód zasilający cewkę środkowego przekaźnika. Ustaliłem też że jest on uszkodzony na odcinku między reflektorem a przekaźnikiem. Zrobiłem mostek z tej kostki do przekaźnika, włączyłem zapłon,...
Okazało sie ze na jednym przewodzie były impulsy na drugim nie. Ten drugi miał zwarcie do masy. Okazało się że przetarty był przewód w wiązce pod filtrem powietrza. Po usunięciu zwarcia impulsy w normie. Teraz myśle nad założeniem innej cewki która też stosowana była w 406, prostokątna z wyjściami na 4 przewody do świec. Wtyczka też jest na 4 piny....
Witam, troszkę odkopię temat, mam sporo zdjęć może komuś kiedyś do czegoś pomogą. Peugeot 206 1.1 2002r PB MUX BSM B2 Problem z odpalaniem, auto stało jakiś tydzień na słońcu nie odpalane, nie wiem czy to może być coś wspólnego. - przekręcam zapłon świecą kontrolki pompy nie słychać - kręci ale nie odpala - niema czujnika wstrząsowego w tym modelu -...
Witam Mam mały problem z 306-tką na monowtrysku magnetti takim jak w punto, seicento Falują obroty na benzynie wygląda to dokładnie tak opcja zezłomuj odpada Oddaj elektrykowi też odpada bo rachunek przekroczy wartość pojazdu
Spróbuj ominąć stacyjkę (dwa przewody trzeba złączyć razem), przy czym zainstaluj gdzieś w dostępnym miejscu (np. na kierownicy) wyłącznik zapłonu, zwierający te przewody ze stacyjki do masy.
Niestety tylko 2A max... ale mam drugi miernik do 20A, a jak nie starczy to co ? spali się bezpiecznik tylko w mierniku? I jak sprawdzać natężenie, wiem że pobór prądu robi się wpinając szeregowo ale już nie pamiętam chyba przed odbiornikiem? Wiesz może na oko co i ile powinno pobierać mniej,więcej prądu? Wypiąłem bezpieczniki od zasilania paliwa i...
Kupiłem samochód bez radia oryginalnego i postanowiłem zamontować oryginalne. Mam pilota przy kierownicy i wyświetlacz (a nie tylko zegarek) i kupiłem do tego odpowiednie radio. Chciałem spytać, czy jest jakaś sztuczka dzięki której radio zostanie zauważone (póki co na wyświetlaczu w odpowiednim miejscu jest Radio: Out) Próbowałem odłączać akumulator....
to nie jest wina akumulatora! , weź sobie ściągnij kapturek od jednej ze świec załóż jakąś inną lub sam przewód zbliż do masy i sprawdź jak będziesz kręcił czy jest iskra, jeśli nie to sprawdź czy jest zasilanie modułu w czasie gdy kręcisz rozrusznikiem(najlepiej żarówką) , jeśli będzie to prawie pewne że moduł lub czujnik , jeśli by jednak iskra była...
Witam zaczne od poczatku w kwietniu skardziono mi boxera. na szczescie sie odnalazł ale troche juz rozebrany. odzyskałem go pod koniec sierpnia i w wolne weekendy go składam. odzyskałem tez wiekszosc częśći do niego. silnik był nieruszony oprócz przecietych przewodów paliwowych i wiazek do sterownika pod maską. wszystko polutowałem wymieniłem weże paliwowe...
Witam Peugeot 407 1.6hdi 2008 rok sedan Nie działa mi ABS w prawym przednim kole Wymieniłem czujnik i problem nie ustąpił Nie wiem co dalej robić. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej – jeżeli nowy czujnik ABS jest sprawny – przyczyną braku sygnału na prawym przednim kole w Peugeocie 407 (1.6 HDi, 2008 r.) jest: 1. uszkodzony...
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Zależy od wersji i wyposażenia. A we francuzach nie liczą się kolory, a numery przewodów. W twoim zielony odpowiada za coś, a w drugim będzie o już przewód czerwony. Ale numer będą miały ten sam.
Niestety takie rzeczy dopiero na przyszłą sobotę, bo teraz nie mam jak. Gryzło mnie to i poszedłem znowu do auta, poruszałem przewody od wtryskiwaczy, przewód paliwowy i listwę z wtryskami, odpaliłem i bajka, chodził idealnie. Gasiłem, zapalałem, ktoś mi sugerował, że problem pojawi się jak się rozgrzeje, i to mogą być zimne luty, rozgrzałem, jeździłem...
A co z tym plusem który miałeś w kostce, co z nim zrobiłeś, bo mówisz że plusów nie ruszałeś, a jednak był jakiś plus. Być może on był od zasilania radia. Jak mówisz że radio załączało i wyłączało się jedynie przyciskiem. Przewód od plusa stałego był połączony za pomocą kostki, po prostu go przylutowałem na stałe (tak jak powinno być). Radio wyłączało...
Witam, :) Czytałem przed chwilą nowe posty. Panowie to forum nie jest po to aby aby kogoś oceniać, mówić że ktoś jest babą. Kolego Janusz, jeśli potrafisz coś mi pomóc, to pomóż radą, a nie oceniaj innych. Wszyscy się uczymy od siebie nawzajem, od tego jest forum. Koledzy jestem inżynierem budownictwa, a samochody to moje hobby. Każdy nowy post napisany...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
Myslę ,ze przewód z 12 V nic nie da - w 407 sterowanie ACC jest po canie z BSI
Wg. mnie usterki należy szukać po stronie niskiego ciśnienia, czyli od zbiornika do pompy CR (wysokiego ciśnienia). Pierwsze to należy sprawdzić jak pracuje pompa paliwa w zbiorniku. Po włączeniu zapłonu powinno być słychać jej pracę przez okolo 3 sek, jeżeli po tym czasie nie włączy się rozrusznika komputer odcina zasilanie do pompy. Można zdjąć przewód...
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
(at)ElektrodaBot Przepraszam!!! Ostatnie pytanie przed zamknięciem tematu... Czy można znaleźć jakieś informacje o protokole do sterowania "rezystorem" lub o "inżynierii wstecznej"? Numer części Valeo to 509355. Złącza można zobaczyć na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/9493661400_... Mniejsze złącze po prawej stronie to wejście...
Kolego! Nie czytasz, co piszemy. Zasilanie podaj z plusa po zapłonie, a przewód sterujący podłącz pod plus żarówki pozycji przód. :spoko:
Na urwane przewody, przecież pisałem ...
Może być też czujnik położenia wału lub przewody ,świece.
Da się na 100% wysterować otwieranie całości, bo jakieś dwa, trzy miesiące temu to robiłem. O ile pamiętam otwiera również czystą masą, przewód otwarcia całości jest w tym samym złączu. Znalazłem go nakłuwając się próbnikiem przy wyłączonym zapłonie.
na jednym przewodzie plus po zapłonie, na drugim sterowana masa z ecu w prostokącie
Wysil się w szukaniu. Wybacz, ale układy elektryczne nie są moją najmocniejszą stroną, dlatego pytam tutaj. Liczę właśnie na pomoc w ogarnięciu tematu takich osób jak ty. Nie chciałbym czegoś uszkodzić i wolę dopytać, kogoś kto ma wiedzę w tym zakresie. Według opisów moduł FC-73 przez stan niski masę. Reasumując, taki moduł https://www.gotronik.pl/przekaznik-12v-z...
ze zdjęcia wynika , ze dwa plusy do radia masz doprowadzone , żółty +12V stałe , i czerwony grubszy +12V po włączeniu zapłonu. A ten cienki czerwony to chyba jest dopięty jako rozgałęzienie czerwonego np do zasilenia zestawu głośnomówiącego.
Witam serdecznie. Zacznij od bezpieczników( tych pod maska również) i kostki stacyjki. Musisz po włączonym zapłonie mieć napięcie na wszystkich przewodach oprócz rzrusznika. Pozdrawiam.
a własnie mam modoł sa 4 przewody i obojetnie pod ktory podłacze to tylko po właczeniu zapłonu elektrozawor pusci gaz pozniej juz nie!!!
RNEG to nawigacja. W sumie to nawet nie trzeba robić w niej telekodowania, gdyż powoduje to tylko wyświetlanie komunikatu o zmianie trybu pracy systemu ESP. Jeśli chodzi o korzyści to z biegiem czasu trudno powiedzieć czy to pomaga system czy świadomość jego posiadania i umiejętności. Raz miałem sytuację iż zakopałem się w błocie i celowo przestawiłem...
Dzień dobry. Kupiłem peugota 306 1.6 98rok. Ktoś zrobił takie podłączenie przewodu który biegnie od bezpieczników z komory silnika (zdjęcie). Proszę o pomoc, gdzie oryginalnie ten przewód powinien być podpięty. Kiedy go usunę pompa paliwa nie przcuje, jeśli jest wpięty pompa pracuje cały czas po włączeniu zapłonu.
Witam czy jesteś w stanie powiedzieć który przewód od czego tzn stały +, +po zapłonie, które to can, który to masa. Chcę podłączyć taki moduł do peugeot 508 sw z 2011 ale tam jest inna wtyczka, a gdzieś czytałem że wystarczy manię nic piny
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem Nie pomyliłeś czasami nr pinów? Zazwyczaj środkowy pin to sygnałowy. W moim przypadku pin 1 jest sygnałowym, 2 masa, 3 plus Po podpięciu wtyczki do czujnika przy włączonym zapłonie na pinie nr 1 daje 0,01V, a na uruchomionym silniku (bo odpala) ok. 0,04V (pomiar krótki bo rękę potraktowały gorące spaliny kierowane...
W pierwszej kolejności do sprawdzenia masa silnika (przewód masowy rozrusznika). Jeśli akumulator jest sprawny, to po naprawieniu masy rozrusznik powinien zacząć kręcić, BTW. jaki masz rodzaj (wersję) zapłonu?
Zamieniałem już przewody żółty z czerwonym i to nic nie dało Radio oryginalne, czy jakiś android, lub podobne NIEFABRYCZNE? Pomoże ktoś? Sprawdź zwykłą żarówką 12 V jak podczas przekręcania stacyjki i uruchamiania silnika wygląda stan napięć na przewodach "żółtym i czerwonym"?
Witam Panowie mam takie pytanie jak się oriętujecie jakiego koloru jest przewód sygnałowy od czujnika prędkości Peugeot 406, , bo obstawiam z tego co sprawdzałem który idzie do licznika kolor żòłty ( Tylko nie wiem z czym jest połączony po drodze czyżby przez komputer bo mam przy liczniku już szary), przy czujniku są kolory czerwony zielony i żòłty....
jeśli chodzi o przewód z bezpiecznikiem 0,5A to jest albo zasilanie podtrzymania pamięci w radiu albo wej. sygnałowe +12V do automatycznego załączania radia po włączeniu zapłonu...to zależy od modelu-firmy radia, w Peugocie 306 na złączu do radia jest podawane +12V (podawane cały czas) i tzw. "ACC- accesory" czyli +12V po włączeniu zapłonu do automatycznego...
Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
możesz odciąć plusa po stacyjce albo wyłącznik wypadkowy na niebieskim przewodzie powyżej pompy wspomagania hamulców.
Witam ponownie, Dzięki "Anddiv" i "milejow" za sugestie. Naładowałem w pełni alumulator, przejrzałem bezpieczniki i złacza w komorze silnika, wiązki kabli do sterownika za prawym reflektorem, wiązkę wentylatora chłodnicy, skrzynkę z przekaźnikami pod silniczkiem wycieraczek. Znalazłem przetartą izolację przewodu idącego do wentylatora od skrzynki bezpieczników...
Nie podałeś konkretnych danych ale może te schematy Ci podpasują. Są dla wersji bez czujnika deszczu ale akurat ta część może pasować do wersji z czujnikiem. Zielona wtyczka BSM (3) steruje spryskiwaczami jak i klaksonami. Na początku na Twoim miejscu sprawdziłbym czy po włączeniu zapłonu na bezpieczniku F13 w BSM pojawia się napięcie - czyli żarówka...
Witam, Samochód ten ma blokadę wtrysku na pompie. Propnuję zdemontować pompę , rozwiercić śruby zrywalne i przerobić elektrozawór wycinając przewód z elektromagnesu i łącząc go na krótko z przewodem zasilającym po zapłonie jaki jest w tej wiązce.Jeżeli chodzi o świała to proponuję sprawdzić czy wychodzi sterowanie z przełącznika do bsi.
Jeżeli brak jest sygnału obrotów, to prawdopodobnie emulator obrotów ma jakieś chimery. Sygnał obrotów w sterowniku gazowym podłączony jest do pinu nr 40, przewód podłączony do niego (wtyczka) jest koloru fioletowo-białego i opisany jest jako 40 RPM. Z tego co czytałem nie należy do sterownika gazowego podpinać sygnału z cewki zapłonowej, bo to grozi...
Ten moduł steruje silniki bezpośrednio, tak jak na dołączonym schemacie. W lewych drzwiach kable z przełącznika nie idą bezpośrednio na silnik więc żeby się podłączyć trzeba rozebrać moduł i podpiąć się bezpośrednio pod silnik. Takie podpięcie spowoduje że silnik zacznie się domykać tak jak trzeba niestety spowoduje też że moduł elektroniczny będzie...
Witam. Jak w temacie, sterownik MM 48P10. Steruje wtryskami, brak blokady immo, upalone ścieżki masowe w sterowniku. Najprawdopodobniejsza przyczyna - zanikająca masa (wtajemniczeni wiedzą, że jak za krótki przewód na nadwozie, to potrafi się rozkręcić masa). Po naprawie/poprawie mas - także w sterowniku - cały czas błąd związany z wypadaniem zapłonów...
Dzięki za podpowiedzi, okazało się, że nie łączył przewód od sterownika (wyprowadzenie 17 impulsy na wtryski), złącze umieszczone w grubej wiązce przewodów. Jest jeszcze jeden problem jak jest zimny to trzeba potrzymać pedał gazu, bo tak to zgaśnie, po nagrzaniu odpala normalnie, ale czasami spadają obroty i wskakują.
Przy obu lampach przy pomiarach gdzie podpinałeś przewód minusowy (masowy) miernika? Może PLUS dochodzi, a nie dochodzi MINUS do lampy nie świecącej? Przemyśl to i zbadaj... Tego nie rozumiem, przemyśl i wytłumacz co miałeś na myśli pisząc to: Na włączonym zapłonie i wyłączonych światłach w obydwóch wtyczkach jest takie samo napięcie.
Zrobiłem też tak że znalazłem w bezpiecznikach stały prąd i podłączyłem do radia przewodem Czy podłączyłeś ten przewód tylko do żółtego ? Podłącz plusy tak, jak napisałem w #4. Wyszukaj tylko w kostce +12V po zapłonie, który zanika po wyłączeniu zapłonu i ten podłącz do czerwonego.
Masz jakiegoś szczura założonego lub brak masy na karoserii stąd może takie "cykanie". Wrzuć zdjęcie tej diody jak to wygląda czy to oryginalne jest ew. idź po jej przewodzie do "żródła problemu".
Witam! Próbowałem już wyszukiwarki, niestety nie pomogło.. Mianowicie posiadam Peugeota 206 1.4 2002 rok (MUX). Problem pojawia się gdy opadają zegary podczas jazdy, wtedy to resetuje się BSI bo pokazuje poziom oleju podczas jazdy tak, jak przed odpaleniem auta na zapłonie. Prócz tego, że opadają liczniki i resetuje się BSI gasną również światła, czasem...
Sprawdź przy panelu klimatronika na którym pinie po włączeniu się zapłonu pojawia się napięcie. Po zlokalizowaniu podaj na wyłączonym zapłonie napięcie z zapalniczki lub bezpośrednio z akumulatora by sprawdzić czy sam panel klimatronika załączy się i czy właczy się także dmuchawa (zrób to przez żarówkę lub diodę). Jeżeli wszystko wystartuje przecinasz...
Bzdura totalna.Sprawdz bezpieczniki przede wszystkim.Wyglada jakby plusa po zaplonie nie widzial.Jak bezpieczniki ok.to na bank przewody przerwane przy klawiaturze.
Witam Dopiszę mocno po czasie. Ale może to komuś pomoże. Objaw gaśnięcia lampek przy odpalaniu nie musi być spowodowany tylko rozrusznikiem. Przyczyna może być banalna czyli poluzowany przewód masy ale nie przy aku. tylko między obudową silnika a ramą (taśma pleciona miedziana między skrzynią biegów a obudową). bardzo łatwo to sprawdzić a mianowicie...
Auto zgasło na postoju. Nie można było przekręcić rozrusznikiem (przygasały kontrolki). Okazało się że akumulator jest rozładowany bo skończyły się szczotki w alternatorze i był brak ładowania. Dziwne jest ze nie zapaliła się kontrolka ładowania na desce. Być może nie tylko szczotki były uszkodzone. Sprawdziłbym, czy prawidłowo działa wzbudzenie. Kontrolka...
Masz zasilanie na grubych przewodach przekaźników ? Mierz próbówką. Wyzwalasz przekaźniki również próbówką. Z doświadczenia wynika przeważnie zgnilizna wiązki uszkodzenie przekaźników ew. Brak zasilania przez bezpiecznik. Zasilaniw głównego lub po zapłonie
Jak masz zegar cyfrowy możesz w jego miejsce wsadzic kit f. Jabel"Zegar-obrotomierz cyfrowy" ew. gdzieś obok zamontowac. Jeśli masz silnik benzynowy podłączasz jeden przewód do cewki zapłonowej.Z ropolem jest trochę większy problem,kontaktron obok koła pasowego a na koło mały magnesik.
(...) pg AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeota 208 GTI? 2018 AI: Czy w ostatnim czasie były wykonywane jakieś naprawy lub modyfikacje w układzie elektrycznym samochodu? Kupiłem go po wypadku ale już całego złożonego. Lampę wymontowałem o wtedy doszedłem do tego kiedy poprawnie działa kierunkowskaz Bezpośrednia odpowiedź na pytanie - Najprawdopodobniej...
może to modół sterujący cewką ,to co nazywasz tym czujnikiem [zwierabnie ręczne indukuje sem w cewce],a mechanicznie czy tam elektronicznie coś nie formuje tych impulsów nie znam autka ,ale wynika że to auto z przerywaczem w aparacie zapłonowym ,[może indukcyjnym] często bywa że styki są ok we wtyczce ,zato za pinami zwyczajnie ugnity przewód -przedzwoń...
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
sprawdź rozrząd czy pasek nie przeskoczył , wyprzedzenie zapłonu . a jeśli to nie pomoże szukaj nieszczelności w okolicach kolektora ssącego (lewe powietrze ) miałem podobny przypadek w passacie 99 r benz łapał lewe przez przewód od kolektora do serwa
Sprawdź dokładnie przewody idące do czujnika, czy nie są zwarte między sobą lub do masy.
Radio samochodowe ma dwa zasilania. Jedno podpięte pod akumulator a drugie pod włącznik zapłonu. Jeżeli chcesz mieć radio cały czas podłączone to po prostu przewód podpinany do zapłonu podłącz do akumulatora. Ale spodziewaj się wtedy kłopotów. [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... zapoznać się z tym tematem
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
Koledzy montuje w ww aucie alarm analogowy, wszystko praktycznie przy bsi znalazłem oprócz : kierunkowskazów ( włączają się tylko tylne z alarmu) i sygnał otwarcia drzwi kierowcy, drzwi pasażera znalazłem, sygnał otwarcia i zamknięcia do alarmu wzięty z impulsów centralnego zamka, wkładka w drzwiach kierowcy nie działa, także nie rozbraja alarmu, ale...
p1336 Przyczyną jest wypadanie zapłonów,dotyczy cewka świece,przewody,a w skrajnym przypadku złe sprężanie na cylindrze.Komputer powinien wskazać którego cylindra dotyczy.
zapłon peugeot peugeot zapłon peugeot przewód
podsłuch telefon analogowy pointer siemens chiński zamiennik przetwornica
telefon czysty piekarnik gorenje
Realtek RTL8188ETV - Jak ponownie włączyć adapter? Kondensatory w sprzęcie elektronicznym po zalaniu fekaliami – czy wymiana jest konieczna?