To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
Woltomierzem będziesz miał na obu przewodach stałe 12V zanikające do zera w czasie zamykania i otwierania.
powiedzcie mi panowie czy jeśli auto ma can to czy można zakładać alarmy bez can i nie będzie z tego powodu żadnych problemów. I co tak naprawdę zyskujemy podlanczajac się pod can Zyskujemy przede wszystkim czas, zamiast ciągnąć krańcówki z każdych drzwi, lub kombinować ze zwłoczną lampką oświetlenia wnętrza, szukać sterowania zamkiem, a nawet kierunków,...
Po pierwsze to miernik schowaj do szafy, a zaopatrz się w kontrolke z żarówką, są na stacjach po 5 zł. Jeśli zamek sterowany jest masą podłączasz się kabelkiem do masy pojazdu, a ostrym końcem wskaźnika podajesz mase na przewody, najlepiej w kostce żeby nie dziurawić wszystkich kabli. Jeśli zamek sterowany jest plusem to połączasz ten kabelek do plusa...
praktycznie to musisz zasymulować zamknięte drzwi i wtedy znajdziesz drugi kabelek który otwiera -dotychczas go nie znalazłeś bo zamek nie mógł sie zamknąć więc tez si ę nie otworzył (patrz na zamkniety zamek i krancówke która jest czesto w zamku i tez w niektórych autach wpływa na zamek -zamknięcie a raczej brak zamknięcia
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Dostałeś odpowiedź na Forum Forda który przewód do czego :) , do dzieła :)
nieprawda posują uniwersalne siłowniki tylko że po zdjęciu tapicerki trzeba zdemontować szybę i zdjąć blachę z drzwi jest trochę grzebania ale uniwesalne da się napewno założyć sam to robiłem już chyba z trzy razy
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Jaka cewka od centralnego????????? Po co ci sterownik centralnego? Robisz tak. Alarm -> moduł z przekaźników zmieniający - w + -> odpowiednie przewody od centralnego zamka. Moga być w słupku. Nieistotne gdzie. Dobra. Juz mi przeszło :)
Proponuje Iść do sklepu motoryzacyjnego kupić taką gumkę harmonijkową łącząca w zachodnich samochodach drzwi z resztą(w moim przypadku OPEL). Przeprowadzając kable zrobić poniżej wyłącznika oświetlenia kabiny oraz w drzwiach otwór Φ10 przeciągnąć kable z nasuniętą wcześniej "harmonijką" i wstawić luźno, dopasować długość i zabezpieczyć opaską zaciskową...
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
To swith chyba był do domykania szyb i uruchamiania fabrycznego alarmu. Mogę się mylić bo dawno juz b4 nie robiłem
Chciałbym Ci pomóc, ale nie potrafię zrozumić Twojej wypowiedzi. Napisałeś wszystko bardzo chaotycznie, bez interpunkcji. Popraw Swoją wypowiedź zanim trafi do kosza. Czy "ręczne" podanie masy na przewody sterujące centralnym zamkiem - zamyka i otwiera auto? Masz źle podłączone sterowanie centralnym. Odłącz "czerwone" przewody od +, zostaw tylko "czarne"...
Witam, alarm do centralnego zamka musisz podłączyć przez przekaźnik.
Witam - proszę napisać parametry głośnika bo fotka jest mało wyrażna .
witam, jak dotad jasne, ale razem z kostka z tymi trzema przewodami jest jeszcze jedna kostka dwu pinowa, nie podlaczona do niczego, kolory przewodow to - biało-czerwony i żółto-czerwony... moze wie ktos do czego sa te dwa przewody? To są przewody sterujące siłownikiem. Kup sobie najlepiej silownik centralnego z jakiegoś Rovera 600 - np. z wersji angielskiej....
Zielony z czarnym i niebieski z białym z tyłu skrzynki z bezpiecznikami
wydłużenie impulsu zamknij na tym przewodzie do 25-30s dociaga szyby-komfort,najłatwiej jest go podłapać bez kombinacji w gumowej przelotce między kabiną a drzwiami,wprowadzasz tam tylko jeden przewód.
Modul komfortu masz pod nogami kierowcy, ale paska sie laczy w drzwiach kierowcy a nie w komforcie. Czerwono niebieski i czerwono zielony jak dobrze pamietam.
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
A nie ma wewnatrz przycisku do zam/otw centralnego zamka?
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Drugie podejście i zrobione. Bez odatkoqego siłownika nie będzie działać.
Napisałeś nie ma centralnego. TO CZEGO SZUKASZ ? Masz problemy ze zrozumieniem czego szuka? To Ci wyjaśnię, szuka miejsca, gdzie mogą zbiegać się przewody instalacji zamka centralnego, które zauważył w drzwiach, a pewnie szuka po to, żeby oszczędzić sobie roboty przy montażu. Dla mnie to całkiem całkiem zrozumiałe...
Nooooooooo, będziemy pamiętać!
Witam. Sprawdzić instalację w przednich drzwiach od kierowcy w gumowej osłonie wiązkę centralnego zamka czy nie zaśniedziały lub nadłamały się przewody łączące się ze słupkiem.
hmm.. o ile dobrze zrozumiałem to musze sie dostać przewodami do wnętrza drzwi kierowcy tak??
przewody NA PEWNO znajdziesz przy wtyczce WŁĄCZNIKA świateł awaryjnych. Z twojego sterownika CZ powinny wychodzić 2 kabelki sygnalizacyjne +12V i podłączasz je pod 2 kabelki kierunkowskazów (strona L i P).
http://obrazki.elektroda.net/87_12415211... http://obrazki.elektroda.net/87_12415211...
Na prośbę Moderatora Błażeja opisze bardziej dokładnie miejsce usterki. Przewody były stopione (dosłownie stopione obrane z izolacji na długości 3 do 5cm) w lewym progu od strony kierowcy. Przypuszczalna przyczyną tej usterki była popękana izolacja na przewodach (zdjęcie ostatnie). Kable: czerwono czarny i żółto czarny (tak przypuszczam ponieważ obok...
Poogladaj sobie:(link do opisu modulu nadwozia clio-UCH opisany jako bezpieczniki i przekazniki) http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Z alarmu muszą wychodzić takie dwa wolne przewody (niepodłączone lub obcięte) na których pojawia się impuls masy (-) na czas 1s do 3s przy zamykaniu i otwieraniu (na jednym przy otwieraniu a na drugim przy zamykaniu). Pod te 2 przewody należy podpiąć 2 przewody ze sterownika centralnego zamka które będą zaznaczone na schemacie jako zamknięcie i otwarcie...
Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
Obejrzyj schemat podłaczenia alarmu i będziesz wiedział. Przewody wykorzystasz do podłaczenia centralnego zamka. Trzeba odszukać blokadę zapłonu i przywrócić przecięty przewód. Jeżeli z centralki nie wychodzą fioletowe kable, to wystarczy odłączyć wtyczki i alarm będzie zdeaktywowany.
Musi być taki model. Same przewody bez obsługi nic ne dadzą.
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
Myślę że Audi A6 jest z 2001 roku więc sterowanie znajdziesz pod tapicerką drzwi kierowcy w wiązce idącej do siłownika centralnego zamka. Sterowanie zamka i domykania szyb jest masą. Więc nie zostaje ci nic tylko kontrolka i do dzieła.
witam mam taki problem posiadam opla vectrę b 1,6 16v i ostatnio zauważyłem iż przewody do centralnego zamka w klapie mam przecięte. wcześniej nie miałem problemu z pilotem centralnego teraz nie mogę uruchomic centralnego zamka z pilota. próbowałem już wszystkich sposobów podanych na forum czyli włączyc zapłon i klikac w pilota to nie pomaga nic się...
Zobacz tu: http://www.autoelectric.ru/autoalarm/ari...
przewody biały i czarny na kompresorze
Kolego to bardzo proste z tym zamkiem, pomarańczowy i pomarańczowo-czarny ucinasz, bo nie będą potrzebne, żółty i żółto-czarny podpinasz do masy, na białym i biało-czarnym wtedy masz impulsy masowe zamknij i otwórz.
Niebiesko biały przez rezystor 180 Ohm
Albo na prawym przednim slupku masz sterownik oryginalny i tam bedziesz mial wszystkie przewody do centrala
będą to dwa przewody wewnątrz kompresorka od centralnego zamka, te idące prosto do silniczka od pompki z płyty elektronicznej, to tyle co można teraz na tą chwile wyrzeźbić, tylko czy kiedys się samo nie naprawi ale dowiesz się o tym pierwszy. pozdrawiam.
Sprawdź przewody wychodzące z alarmu do sterownia centralnym zamkiem, tzn zobacz czy przy uzbrajaniu i rozbrajaniu pojawia się na nich masa.Przy uzbrajaniu na jednym, przy rozbrajaniu na drugim.
Witam.Posyłam opis pod jakie przewody podłancza sie alarm ,morze to coś pomorze
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
W załczniku masz opis.
Czy jest jakis szybki sposób żeby sprawdzic szczelność przewodów (rurek) centralnego zamka w audi a4 b5 z 96 r. ? Pompka zasysa ale cieżko sprawdzic wszystkie przewody po kolei
Pozostaje jeszcze przypiac probowke do masy (-) i wystwrowac centralny recznie. czyli wbijajac sie w kolejne piny powinienes znalesc przewody od zamykania i otwierania. Jezeli zadzaiala central "na krotko" czyli przez probowke to znaczy ze to juz na stowe alarm. W alarmach Legend (Alcatraz) przewarznie wykozystany jest uklad TD62003A. wydaje sie ze...
Chyba wypróbuję przewody PCV od centralnego łączone na klej bo moja instalacja będzie pod ciśnieniem. A przy Twojej instalacji woda nie przedostaje się przez otwory do podlewania?
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Mogę ci tylko powiedzieć, że sterowany jest masą, 200 mA wystarczy na wysterowanie centralki od zamka centralnego, 1 sekunda jest ok. POZDRAWIAM
Nie rozumie do końca tej procedury co jest tam zawarta o jaki przycisk serwisowy chodzi i ojakie przewody?
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
Sterowanie masą, tak wynika ze schematu (na przełącznik we wkładce zamka podawana jest masa którą ten rozdziela na przewody sterujące) Kolory jak piszesz
Może nie powinienem, bo wiele razy było pisane i powinieneś sam poszukać, ale... Positive type locking. Locking: white/purple wire Unlocking: yellow/black wire Located in the wiring below the dashboard on the driver’s side.
Kolega sprawdzi przewody przechodzące od nadwozia do drzwi, z czasem lubią się urywać przewody.
tak,2xminus to sterowanie dwoma masami,tak powinieneś skrosować przewody sterownika.
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Ze schematu wynika, że podłączasz najpierw przewody sterownika do sterowania masą. Czyli nie używasz pomarańczowego ani pomarańczowo/czarnego. Przewody: czarny, żółty i żółto/czarny z wiązki sterownika podłączasz na stałe do masy. Biały ze sterownika podłącz do styku 85 przekaźnika dodatkowego. A biało/czarny do styku 87a przekaźnika, razem z końcówką...
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
Witam potrzebuje się dowiedzieć gdzie i jakie przewody (kolory) są od centralnego zamka zeby podpiąć alarm i czy masą czy plusem.
Poszukuję schematu podłączenia autoalarmu do Laguny 2003 r, chodzi mi o podłączenie alarmu sterowanego za pomocą orginalnej karty.Gdzie znajdę przewody centralnego zamka i kierunkowskazów?:?:
Cinquecento 700 przewody hamulcowe centralne. Czy ktoś może wie jakie mają długości. Chcę założyć miedziane ale żeby dorobić muszę wiedzieć jakie mają długości.
Najlepiej poprzez lewy próg (przy kierowcy). Tam idą przewody od lamp, pompki paliwa.
Witam. Mam też podciągnięte sygnałówki do rozdzielni na parterze. Czy to są przewody sterowania centralnego z sterowników rolet ? Jeśli tak to sygnały otwarcia wpinasz do przekaźnika np AWZ514 natomiast przekaznik wysterowujesz z wyjścia Integry.
Jeżeli nie ma alarmu fabrycznego to 1k zamyka, a 0.25k otwiera. Zamień miejscami przewody ze sterownika.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Witam! Tak jak w temacie. Zakładałem juz alarm w poldku plusie i lagunie i z nimi nie miałem większych problemów. Jestem nawet bardzo zadowolony z efektów swojej pracy. Jednak teraz kolega prosił mnie żebym i jemy założył. Chciałem się dowiedzieć czegoś więcej o montażu w tym samochodzie (vectra B) czy mogą pojawić się jakieś problemy z instalacją....
Brakuje Ci masy z przekaźników. Zlutuj ścieżkę zaznaczoną na zdjęciu - masz w tym miejscu przerwę. Ja ją widzę a Ty tego nie widziałeś? http://obrazki.elektroda.pl/4845195500_1... Zdejmij zworkę z bezpiecznika którą zrobiłeś.
Honda Civic 2002 benzyna. Zamykanie żółto/czerwony, otwieranie biało/czerwony umiejscowione w 24 pinowym szrym złączu konektorowym umiejscowionym po lewej stronie pod deską rozdzielczą.Albo możesz wpiąć się w te przewody wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
Zamkami sterują silniki szyb i moduł komfortu , bezsensowne duże koszty. Można założyć zwykłe siłowniki np. https://e-adma.pl/p/196/2995/silownik-ce...
Sterowanie centralnym masz z BCM. Sterowanie centralnym na fioletowej wtyczce, pin B2 i B3 przewody biały i jasnoniebieski. Niestety są wersje bez tych przewodów.
Witam Potrzebuję pomocy w podłączeniu zwykłego autoalarmu pilotowego do samochodu zafira b lift benzyna z 2009r. Gdzie mogę znaleźć odpowiednie przewody centralnego zamka, krańcówki, kierunki, stacyjkę, odcięcie?
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
Umiesz czytać? "przewody sterujące centralnych zamków sterowanych masą" to nie to samo, co "przewody wykonawcze siłowników". Potrzebujesz jeszcze sterownika centralnego zamka.
Zamień jeszcze przewody od stykow sterujacych (pewnie bialy i brązowy).
połamane przewody na przelotce
Przewody opisane na schemacie centralki jako interfejs centralnego zamka: - pomarańczowy i pomarańczowo/czarny nie podłączasz, - żółty i żółto/czarny podłącz do masy, - biały i biało/czarny podłączasz do przewodów białego i brązowego w wiązce zamka centralnego (opisane jako sterowanie manualne). Jeśli w instrukcji alarmu nie ma pisanych pinów wejść...
spr. podlaczenie alarmu, a raczej sterowania zamka centralnego, sprawdzil bym jeszcze czy przewody na zgieciu miedzy drzwiami a kabina nie sa przerwane pozdrawiam
Otórz w module komfortu wtyczka na dole po prawo to wtyczka CZ. Zielono czarny i chyba zielono żółty to wyjścia , oczywiście sterowanie plusem. A powodziowca to lepiej się nie tykać.
Co do centralnego zamka są to przewody: zamykanie z ryglem- brązowo czerwony otwieranie- brązowo biały Sterowanie komfortem: brązowo czarny 1.Musisz zwiększyć czas zamykania. 2. Wszystkie przewody są w centralce koło nóg pasażera. POZDRAWIAM
nie chciałbym się wymądrzać,ale chyba przy fabrycznym centralnym w agili zawsze jest ryglowanie i prawidłowo powinno się łączyć pod dwa przewody.
Jest możliwość podpięcia do przewodów centralnego zamka tylko musisz zastosować przekaźniki zatrzaskowe reagujące na masę wtedy podpinasz pod przewody sterujące centralnym zamkiem (zakładając że są sterowane właśnie masą) napisz coś więcej o centralnym czy jest to fabryka czy dokładany i jakie to auto jak fabryka.
Kierunki: biało-czarny i biało-niebieski przy bezpiecznikach lub w progu, gdyby nie pasowały te kolory to bywały na niebieskim i niebieskim z czarnym. Krańcówki masz osobno przód i tył ,pompa brązowo-biały w progu, plus po stacyjce pomarańczowy-można również go odciąć wychodzi z pod stacyjki, sterowanie centralnym masą, przewody biały i niebieski w...
Wg mojej starej rozpiski w Legend CS9218, sterowanie zamkiem centralnym było na poniższych kolorach: Zielon-biały - załączanie Zielono-czarny - wyłączanie Pozdrawiam
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
Jak ma przełącznik zamykania w kabinie to pod jego przewody
co prawda już było, ale ...... Zamek sterowany plusem. Biało-czarny zamykanie i żółto-fioletowy otwieranie w wiązce wychodzącej z drzwi.
Przewody od centralnego masz dostępne po lewej stronie na słupku - funkcje otwierania/zamykania zależnie od rezystancji do masy - jednym przewodem.
Tak, można założyć radiowy, uniwersalny sterownik centralnego zamka. Zamontujesz go tak, aby wysterować impulsami masy przewody biały i brązowy dochodzące do sterownika na zdjęciu w pierwszym poście. Wtedy nadal będzie działać opcja otwierania wszystkich drzwi kluczem w zamku drzwi kierowcy. Jeżeli ta funkcja jest zbędna, to możesz zastąpić centralkę...
Problem rozwiązany - w gumie dochodzącej do drzwi są ułamane przewody.
Najlepiej podłącz te przewody za wyjściem z przełącznika przy kierownicy.
Centralny zamek jest sterowany impulsami masy. Zamykanie - zielony Otwieranie - brązowo/czerwony Przewody znajdziesz w wiązce centralnego zamka drzwi kierowcy w słupku "A".
Witam Poszukuję informacji jak podłączyć sterownik centralnego zamka zdalnie sterowanego do centralki zamka z kluczyka. Przewody sterujące centralnym ,kierunki,krańcówki drzwi. Auto to hyundai i20 2009r 1,2. Nigdzie nie mogę tego znaleźć, jak ktoś podpowie będę wdzięczny.
przewody centralnego zamka przewody zamka centralnego mercedes sonda przewody przewody
telewizor medion instrukcja nawigacja widzieć satelit schemat czujnik klimatyzacja
Jak określić wartość rezystorów SMD bez oznaczeń? Migający ekran telewizora - przyczyny i rozwiązania