najpierw musisz ogrzać przewody paliwowe filtr i zbiornik jak masz letnie paliwo
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Witam! Nie mogę znaleźć filtra paliwa w peugeocie 406 coupe, gdzie on dokładnie jest ? Od spodu samochodu nic nie widać. Przewody paliwowe idą nad bakiem (muszę odkręcić bak?) oraz pod prawe tylne nadkole (tam niby jest pochłaniacz oparów benzyny, czy coś takiego). nie będę zakładał kolejnego tematu, ten jest o podobnej tematyce.
.Układ regularnie się zapowietrza Umiesz sprawdzić odpowietrzenie zbiornika ? To jedno. Możesz położyć przewód paliwowy pomiędzy zbiornikiem i filtrem paliwa ?
Witam ponownie !!! Postanowiłem jeszcze raz przyjrzeć się dokładnie układowi niskiego ciśnienia paliwa, podłączyłem więc czujnik w układ , aby dobrze sprawdzić pompę ,filtr i przewody paliwowe niskiego ciśnienia. Testy pokazały że zacina się regulator paliwa w filtrze paliwa. Więc wymieniłem całą obudowę filtra paliwa łącznie z filtrem i jak na razie...
sprawdż czy nie są gdzieś pozamieniane przewody paliwowe ,zawór regulaci niskiego ciśnienia o którym pisze zbyniuś jest w pokrywie filtra, sprawdż jeszcze drożność powrotu paliwa do zbiornika , pod samochodem jest chłodnica paliwa na powrocie. Dodano po 1 przy sprawnym zaworze paliwo powinno spokojnie spłynąć do zbiornika
Moje uszanowanko. Po dwóch miesiącach od zakupu nagle zgasł i nie chciał odpalić. Po godzinnej przerwie zapalił na 10 sekund i zgasł. Błędy to p0201 p0202 p0203 p0204 Instalacja ok, wtryski każdy ma 15.8? prócz jednego, który ma 15,7?, sprawdzone testerem diodowym i sterowanie na wtryski jest. Problem w tym, że nie tryskają a pompa bije 3.4bar, na antyperspirancie...
Witam chciałbym zaznaczyć iż jestem tu nowy, nie jestem mechanikiem i mam problem. Dziś w aucie marki Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi, rok produkcji 2006 doszło do dziwnej awarii Auto po przekroczeniu 2000obr/min gaśnie, kolejna próba odpalenia zaraz po zgaśnięciu kończy się fiaskiem, dopiero po ok 1-2 minutach odczekania udaje się odpalić auto. Po...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
Zapchany filtr paliwa, zapchane sitko w baku, nieszczelność przewodów paliwowych.
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Wszystko na to wskazuje.. Swiece,akumulator, elektryka, przewody paliwowe, filtr paliwa, automat grzania swiec, czujnik temp. silnika - to wszystko bylo sprawdzane/wymieniane..
Nowy gaźnik wymaga dogłębnego czyszczenia, choćby ze względu na niedociągnięcia w procesie produkcji. Jeśli nie masz dostępu do kompresora, możesz zaopatrzyć się w powietrze w sprey'u które kupisz w hipermarketach czy sklepach z komputerami (ten gaz jest przeznaczony do czyszczenia klawiatur). Kompresor jest lepszy, ale od biedy się nada ;) . Gdzie...
Nawet jeśli użyjesz samostartu i silnik odpali to zaraz ponownie zgaśnie z braku paliwa. Skoro jak sam stwierdziłeś że samochód "zamarzł" to stosowanie samostartu nie ma najmniejszego sensu. Przecież przyczyną braku możliwości odpalenia silnika nie jest jego stan techniczny (słabe ciśnienie sprężania) bo wtedy był by sens stosowania samostartu, a wytrącenie...
To chyba sam sobie odpowiedziałeś. Dokonaj przeglądu połączeń przewodów paliwowych (począwszy od zbiornika paliwa aż do silnika) oraz podłączenia filtra paliwa i sprawdź opaski na przewodach. Może zanieczyszczony zbiornik paliwa (smok) albo zapominasz o zmianie filtra paliwa.
A czy jak tak "pyrka" to kopci na biało? Jeśli nie kopci to kłopot może mieć przyczynę w spadku ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym szczelność układu zasilania, połączenia przewodów paliwowych, zamocowanie filtra, zaworek zwrotny itp.
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
Przeszukałem cały internet i nic o tym nie ma, brzmi to jak czarna magia, myślę, że prawdopodobnie moduł EFI mógł oszaleć albo właśnie odpowietrzenie. Gdyby mnie to spotkało, to sprawdziłbym najpierw odpowietrznik, filtr paliwa i czy przewody paliwowe nie są dziurawe, bo nie zajmie to długo, a później zobaczył, czy to nie problem z elektroniką.
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Sprawa wygląda tak.Wymienione zostały wszystkie przewody paliwowe i problem nadal jest.Czy może to być problem z pompą paliwa?Widzę ze ewidentnie ciągnie powietrze w wężyku który mam za filtrem paliwa.Czy czyścić zbiornik?
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Witam, od dłuższego czasu mam problem z szarpaniem samochodu podczas spadania obrotów. Kiedy puszczę nogę z gazu autko chwile toczy się bezproblemowo po czym zaczyna szarpać do pewnego momentu i szarpanie ustaje. Pomaga wrzucenie luzu albo naciśnięcie sprzęgła. Im niższy bieg tym bardziej jest to wyraźne. Na piątce praktycznie nieodczuwalne. Sprzęgło...
Witam otóż mam taki problem przekręcam zapłon świece grzeje normalnie odpala praktycznie odrazu tak nim chwile porzuca 2sek. I gaśnie po chwil znów zapalam i już lepiej dodaję gazu chwilę przerywa i zaczyna normalnie pracować, jak już się nagrzeje odpala normalnie .Odrazu powiem co w nim robiłem wszystkie nowe przewody paliwowe nowe filtry pompa wtryskowa...
Z tym denaturatem to prawda, sprawdzone na peugeocie 206 1.9D, co do grzania w filtr powierza wydaje mi się bzdura, diesle wolą zimne powietrze. Ogrzanie pompy słuszna i zacna rzecz, jeśli pomoże to znak, że to pompa. Sam niedawno miałem taki problem, tyle że w pugu od filtru paliwa są przezroczyste przewody i było widać, że lewego powierza dostawał....
Witam Mam kolejny problem i proszę o pomoc. Poprosił mnie bardzo dobry kumpel abym mu pomógł przy samochodzie. Jest to Peugeot 306, około 1993 rok, benzyna 1.4. Sprawa się ciągle już dosyć długo i różni już grzebali ale nikt mu nie pomógł. Po zapaleniu silnka silnik pracuje nie równo. Obrotomierz czasami pracuje a czasami nie, dzisiaj dojrzałem, że...
przewody paliwowe filtra paliwa przewody paliwowe filtra paliwa matiz przewody filtra paliwa
instalacja gazowa xsara picasso renault megane bezpiecznik wycieraczka prywatne filmy
Transformator z Nikko NA-890: Zastosowania i możliwości Transformator Nikko NA-890 jako zasilacz warsztatowy