Spróbuj założyć pierścienie ferrytowe na przewody serw. Przesuwanie się tylko w jedna stronę to objaw zakłóceń. Możesz też spróbować włączać zasilanie serw po włączeniu i ustabilizowaniu się sterownika. Połamać się raczej nie połamią. Wewnętrzna elektronika serwa blokuje napęd w położeniu skrajnym. Połamać się mogą tylko od interwencji zewnętrznej.
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Witaj, jeśli masz odrobine pojęcia o mechanice napewno dasz sobie radę, odkręcasz pompe ham. od serwa odchylasz uważając na przewody ham. Serwo jest przykręcone bodajże 4 śrubami od wewnętrznej strony nad pedałami, oczywiście musisz wypiąć z pedału hamulca i finito, sprawdz wcześniej oring pomiędzy pompą a serwem w komorze śilnika :) http://images45.fotosik.pl/236/f52014f51...
Najprostsza metoda sprawdzenia czy problem jest mechaniczny (zapieczone tłoki lub prowadnice) czy hydrauliczny (pompa, przewody, serwo): skręcić na max, podnieść zablokowane koło i popuścić odpowietrznik, jak zacznie się kręcić, to problem po stronie hydrauliki
Fałszywe powietrze sprawdz wszystkie przewody serwo podstawe monowtrysku 8/10 uszkodzonych.
Witam Potrzebuje informacji na temat elektroniki serwo mechanizmu. serwo posiada 3 przewody, 2 do zasilania a co z 3 kabelkiem. Do czego on służy ? pozdr.
Serwo okej, przewody podciśnienia wszystkie szczelne, a problem sporadycznie się pojawia.
Witam - te cztery tranzystory ( mosfety ) tworzą mostek H , który steruje silnikiem serwomechanizmu . W mostku występują mosfety N oraz P , te dwa skrajne są typu P. http://www.stansontech.com/download/Tren... Dodano po 5 Natomiast ten brakujący oraz ten spalony to typ N - o podobnych parametrach . Widać że uszkodzeniu uległy...
Serwo w zabawkach to trochę inny temat, niż profesjonalne serwo modelarskie. Te prawdziwe maja wbudowaną elektronikę i potencjometr które to po otrzymaniu sygnału z odbiornika ustawia serwo w odpowiedniej pozycji. Potencjometr "mówi" elektronice w jakim położeniu znajduje się wał mechanizmu. Stąd trzy przewody (ilość przewodów nie ma nic wspólnego z...
Problem może być banalny, przyjechał do mnie klient który miał wymienione klocki przód w Seicento, po wymianie miękki pedał , słaby hamulce zasadniczy. Koleś wymienił pompę hamulcową, serwo, przewody hamulcowe, odpowietrzał 10 razy. Nie przyszło mu do głowy zajrzeć do zacisku co się dzieje z klockami, po wyjęciu klocków co stwierdziłem że tak nazwę...
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Prosiłbym jeszcze o wskazówkę czy czegoś nie uwzględniłem przy projekcie płytki i połączeń. Chciałbym połączyć 7 serwomechanizmów i 1 pompkę (silnik szczotkowy) 12V, pobór do 0.5A. Każde serwo pobiera do 900mA przy 6V zasilania, zaś przy zablokowaniu aż do 2.5A. Chciałbym każde serwo zasilić oddzielną przetwornicą 5V 3A(a może lepiej użyć parami przetwornic...
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Witam! Tak przerobione serwo podłączasz do mostka h tak jak napisał MirekCz. Robisz to w następujący sposób przewody które idą do silnika serwa podłączasz do mostka a ten z kolei np. pod mikrokontroler. Jako mostka możesz użyć np. układu l298. W tym wpadku wykozystywane sa tylko dwa przewody ten trzeci jest nieistotny. Pozdrawiam mardra8
Witam. Chciałem się upewnić w kwestii prawidłowego podłączenia przewodu "masowego" serwomotoru DC do masy układu. Zakupiłem serwo dc, które posiada 3 wyprowadzenia : 2 kable do zasilenia serwa oraz kabel, który jest podłączony do obudowy serwa. Wyczytałem na forum poświęconym cnc, że przewód, który jest podłączony do obudowy serwa powinien być podłączony...
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Sprawdź przewody podciśnieniowe serwo uszczelkę pod monowtryskiem przewody wysokiego napięcia najlepiej w nocy podnieś maske i sprawdź czy nie widać iskry ,cewkę zapłonową czy nie ma przebicia ,jak nie chce się połączyć z komputerem to sprawdź masy na silniku ,styki w sterowniku silnika
VAG Leon 1. Pompa hamulcowa czy serwo. Panowie, zanim zacznę zamawiać części i wymieniać inne sprawne, aż trafię na problem, chciałbym dopytać tu, czy jest możliwość sprawdzenia, co jest winne za twardy pedał hamulca podczas jazdy i po postoju nocnym, jakby ktoś lewarek podstawił pod pedał. Po odpaleniu robi się miększy, ale dalej twardy i bardzo słabo...
Stycznik ok, a cały ten układ z rezystorami jest wpięty prawdopodobnie miedzy uzwojenia stojana a te regulujące. Jest układ niezasilany z sieci, prąd jest z tego co się indukuje. I wychodzi na to że to cudo działa na jednej sekcji, a dwie już umarły. I tak za takie działanie nobel się należy konstruktorom. Tam w środku są przewody, które się ze starości...
W sumie to mogłem wcześniej pisać, bo problem rozwiązałem, i jest to silnik z magnesami, ale dalej nie wiem, do czego są te uzwojenia dodatkowe. (at)Krzysztof Kamienski Od kiedy "Typowy obcowzbudny" ma 3 zaciski? taki silnik mam na wrzecionie, ok 50kW. W sterowniku jest osobny zasilacz od napięcia wzbudzenia oraz 2 pełne 3F mostki tyrystorowe ale połączone...
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Więc skoro to nie płyn, serwo, zaciski, to pozostają mi przewody i pompa abs sama w sobie. :)
Witam, mam taki problem żę mam 5 przewodów wychodzących z serwomechanizmu, a bardzo potrzebuję to uruchomić. Kolory przewodów to czarny, zielony, biały, niebieski, czerwony. Gdyby były trzy przewody to byłoby okej, a tak nie chcę nic uszkodzić. Proszę o jakiekolwiek wskazówki. Serwo pochodzi z chińskiego modelu samolotu. Pozdrawiam.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
Niestety to nie jest to. Do przewodu serwa jest już podłączony przewód. Dobrze się przyjrzyj bo tam obok powinna być druga rurka tylko pewnie ułamana. Ja dodam od siebie że to podciśnienie steruje klapą od obiegu wewnętrznego. Ten od klapy obiegu wewnętrznego jest podłączony, ten luzem jest od zaworka par paliwa.
Luzy na wałku aparatu zapłonowego, losowo gubi wtedy zapłony - będzie szarpał. Podmienić aparat - identyczny jak w 1500, chociaż teraz mogą z tym być już problemy. W gaźniku nie ma żadnej filozofii, z tego rocznika ma pewnie jeszcze gigantyczne dysze. Przewód serwa nie zgnił?
Witam ja bym sprawdził podcisnienia zacza bym od krudca na pompie wacum co idzie przewód do serwa
Przewód serwa nie pomógł. Szukam dalej.
Pompa vacum, serwo, przewody które to łączą.Raczej brak wspomagania niż samych hamulców.
landy13 zmieniłem trochę swój program. Teraz wygląda tak: [syntax=c]#include <avr/io.h> #include <util/delay.h> int main(void) { DDRC|= (1<<PC0); while(1) { PORTC|= (1<<PC0); _delay_ms(1); PORTC&= ~(1<<PC0); _delay_ms(19); } }[/syntax] Wciąż jest to samo. Słychać tylko takie delikatne tykanie serwa. Masa jest podłączona...
Witam co może być przyczyna nie docierania plynu hamulcowego do zacisków. Przewody szczelne i serwo wieksze.
Kolego nie lej wody.Sprawdź lepiej przewód do serwa a najlepiej podciśnienie vacum.
Witam serdecznie, mam driver ADS-A2-0421-L firmy DELTA i do tego serwomotor ECMA-C10604PS także firmy DELTA, napędzany element jest połączony z serwomotorem za pomocą sprzęgła mieszkowego skrętnego MFBS-32C NBK. Problem w tym, że sprzęgło to wpada w bardzo silny rezonans i przede wszystkim, gdy driver i motor są podłączone do zasilania, ale serwomotor...
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Sfukaj podobnych trochę większych gabarytów. WENTYLATOR ŚLIZGOWY 25x10 5V 10000RPM 2 PRZEWODY (7039459047)
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Ten typ serwa to dwa przewody idą do silnika, a trzy do potencjometru. Prościej było by przerobić, ale czy warto jeśli to plastyki koła zębate i serwo 1kg. https://obrazki.elektroda.pl/9187918300_... Wstaw typ odbiornika, aparatury lub zdjęcie wyraźne.
Sprawdź serwo i przewody podciśnienia do niego.
Samochód bardzo ciężki do przekładki(koszt roboty około 2,7tys).Części około 6 tys (maglownica z przewodami,serwo z wysprzęglikiem do pompy sprzęgłowej,pedały,dywanik,deska, najlepiej ściane grodziową,nagrzewnice itp).Tnie się ściane grodziową nie polecam.Mogą być problemy z przeglądem i rejstracją nie wszedzie w wydziale komunikacji chcą...rejstrować
1 - Osłoń silniki folią aluminiową, tylko tak by miały przepływ powietrza. 2 - Kup pierścień ferrytowy do serw i nawiń na niego kilka zwojów przewodu do serwa. Powinno trochę pomóc.
Przejrzyj katalog np: [url=http://www.catcar.info/]Link i szukaj, porownuj po numerze części.
Jeżeli nie ma a koło masz nadal zablokowane, wniosek nasuwa się sam. Pompę, serwo, przewody możesz już wykluczyć.:D
Może to zabrzmi jak rada laika, ale ja bym jeszcze pięć razy sprawdził niechciane zasysane powietrze, tzn. serwo przewody gumowe, uszczelki. Przecie to tylko KFiat Driv.
Gdy będzie działać serwo to sprawdź napięcie przy serwo, wyświetlaczu i zasilaczu. Pewnie za cienkie aluminiowe przewody
problem jest prawdopodobnie w jakosci przewodow w owej przedluzce, zrob nowa i w razie mozliwosci zastosuj inny przewod
Ja przekładałem z Tigry na wentylowane. A większe pewnie będą pasować z kadeta/astry? Zaciski też trzeba wymienić z jarzmami. Serwo i pompę zostaw. Zainwestuj w nowe przewody bo pewnie już zgniłe. Na tył to pewnie jakiś swap z na tarczobębny może również z astry? Popatrz na forach corsy od groma było projektów w V6 pod maską to heble też pewnie zmieniali.
Nie pamiętam, czy jest to zamienne. Przewód od serwa podpinasz pod wejście.
Witam:) chcę wymienić przewody hamulcowe te gumowe które są mocowane do zacisków,mam jednak nie sprawne serwo,prawdopodobnie dziurawa membrana,serwo kupię wkrótce ale przewody muszę wymienić już ponieważ guma sparciała,serwo ma jednak jeszcze jakieś wspomaganie pomimo uszkodzenia czy możliwe jest odpowietrzenie układu po wymianie przewodów? z góry dzięki...
Witam! (potrzebuje konkretu, przyznam ze jestem z tego zielony:D, wiec bardzo prosze o pomoc) mam problema: jak majac silnik krokowy z drukarki zrobic z niego serwomechanizm? potrzebuje to do ukladu sterowania ze strony:http://www.sommertech.pl/sklep/sk... z serwo wychodza 3 przewody, a z krokowych 6 lub 5(nie jestem pewien) prosilbym najlepiej o...
szczelnośc układu po pierwsze primo po drugie primo przewód do serwa
Uszczelka pod korpusem do wymiany. No chyba, że inna nieszczelność, np. przewód do serwa
Zmierz podciśnienie na pompie vacum. Poszukaj wzrokowo uszkodzeń przewodu serwa itp.
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Luk z Boschem sie zamienia. Jedyna istotna róznica była w przewodzie do serwa ale to bez problemu ogarniesz.
Podepnę się pod temat-moje a4 b6 tdi błąd wywala : Brake pressure sensor fault (G201) Auto po kilkukrotnym hamowaniu- dopiera zaświecają się Abs/ESP i nie działają, do tego momentu wszystko działa i po zgaszeniu silnika znowu działa ABS/ESP aż kilka razy przyhamuje czujnik g201 wymieniłem -bez zmian Gdzie szukać ? serwo? przewody? dodam że hamulce same...
Ale chyba na wejściu potrzebuje jakiegoś zasilania , żeby przekazać napięcie dalej. Samo podłączenie przetwornicy do płyty stykowej raczej nie "uruchomi" układu. Oh, Boy; jak ciężko jest z twoją wyobraźnią.. Gdy otrzymasz ten układ i odwrócisz go , może wtedy będzie ci łatwiej to zrozumieć. Na płytce tego układu masz tylko cztery porty; po dwa (+)...
Sprawdź serwo i przewody podciśnieniowe, oraz szczelność kolektora dolotowego. Obroty nie skaczą?
Tak jak poprzednik napisał - przejrzyj dokładnie wszystkie połączenia - i w tej magicznej puszeczce (jeśli ty jej nie robiłeś a nie mierzyłeś to załóż że wszystkie gniazdka są po cajmersku połączone) i rozkład podpięć w samej kamerze , i układ kabli. Przy konstruowaniu mikrosamolotu balsowego miałem sytuację, że chinolskie konektory nie pasowały biegunowością...
Witam,mam taki problem szukałem szukałem,i znaleźć nie mogę,może coś błędnie wpisuję bo już sam się pogubiłem.Chodzi mi o schemat,bądź gotowy moduł do kupienia sterownika takiego jak w serwomechanizmach do silnika DC.Silnik chciałem podłączyć z przekładnią,powiedzmy najprościej żeby zabardzo nie mieszać chce podłączyć silnik od wycieraczek na 12V pobór...
aha, a próbowałeś podłączyć tą od hydrauliki pod serwo??
Zmienna geometria jest sterowana z pompy vacuum. Może przy większym obciążeniu nie ma siły poruszyć łopatkami - ja bym spróbował podmienić pompę - sprawdź też przewody wychodzące z pompy. Serwo hamulcowe dobrze działa? Sprawdź też po zgaszeniu samochodu czy serwo trzyma podciśnienie - odłączając przewód powinieneś usłyszeć syk.
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
Masz gdzieś nieszczelność i zasysa lewe powietrze. Pytanie, czy poprzez serwo hamulcowe (tłumaczyło by syczenie w kabinie). Zacznij od sprawdzenia wszelkich przewodów podciśnieniowych, oraz na czas testu odłącz serwo i przewód zaślep.
Każde serwo ma 3 przewody, to z linku też. Nie da się go podłączyć do płytki którą posiadasz bo jest ona przystosowana do sterowania zwykłym silniczkiem.
Sprawdź bańkę utrzymująca ciśnienie, wszystkie przewody podciśnieniowe i trzpień vaku-pompy ( czy się nie rusza w miejscu gdzie wkładany jest przewód do serwa ).
A ja mam pytanie jak się takimi serwami steruje? Z tego co doczytałem serwo posiada 3 przewody (+, -, sterowanie)
Przewód do serwa zatkany, może zawór zwrotny zacięty, miałem przypadek w brerze że pajączek w środku rurki zrobił sobie kokon i załatwił wspomaganie :lol:
Dziękuję za odpowiedź, choć nie koniecznie o to pytałem. Objawy: twardy pedał hamulca - nie ma żadnej różnycy przy zapalonym lub zgaszonym silniku; serwo pełne oleju, przewody wymienię na nowe choć nie są uszkodzone ani załamane.
Ten czarny gruby to podcisnienie i ten przewod nie moze sie sciskac , kurczyc czy cos podobnego . Przekroj tego przewodu nie moze ulegac zmianom . Tam nie ma plynu hamulcowego . Potrzeba jest sprawdzenie szczelnosci tego "baniaka" za pompa hydrauliczna na ktorym jest umieszczony zbiornik plynu hamulcowego .to jest tzw. serwo . Ten przewod jest podlaczony...
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Wstępnie zlokalizowałem źródło problemu. Pompa Vacum przykrecona do głowicy od stronie skrzyni, generuję podciśnienie ale tylko na 1 przewód. Z pompy wychodza 2 przewody; - grubszy który idzie do serwo (ten zasysa powietrze normalnie) - cienszy na sterowanie podcisnieniami ( w nim brak podciśnienia) Rozumiem że na cienszym przewodzie również powinno...
Jeśli jest 5 przewodów od serwa, to znaczy, że układ wzmacniacza jest wbudowany na płytce odbiornika, a od serwa idą 3 przewody od potencjometru i 2 od silnika. Można wykorzystać inne serwo, ale wtedy musisz albo wywalić układ elektroniki z niego i poprowadzić nowe przewody od silnika i potencjometru, albo podłączyć przewody kompletnego serwa na wyjściu...
BEC to w skrócie stabilizator napięcia zasilania odbiornika i serw - zwykle 5V. W normalnych modelach, jest zwykle wbudowany w regulator obrotów silnika elektrycznego. Ale w innych typach modeli (spalinowe, bez napędu elektrycznego) może być osobnym modułem. Można go normalnie kupić w sklepach modelarskich. Można zastąpić BEC z płytki. Wystarczy kupić...
Witam. Jakie powinno być poprawne podciśnienie na vacum przy silniku Opel 1.7 CDTI 110 KM isuzu? Z pompy vacum wychodzą dwa przewody; 1) grubszy przewód na serwo ma około -0,3 bar na biegu jałowym 2) cieńszy -0,2 bar na biegu jałowym https://obrazki.elektroda.pl/2927244400_... Vakuometr wpinałem trójnikiem bezpośrednio pod pompę. Dla...
Pod kompa podpięty i nic nie wykryło. Jutro sprawdzę przewody. Ale gdyby to był przewód od serwo miałbym słabe hamulce/ brak ich... Sprawdzę też inne wężyki od podciśnienia zobaczymy co to będzie. Dziwi mnie fakt czemu na zimnym silniku chodzi OK ?
Podejrzewam przewody hamulcowe (gumowe).
Czekaj czekaj. Jak to podłączyłeś? Odłączyłeś serwo i pod przewody podłączyłeś sprężynkę? Jeżeli tak to zmierz prąd płynący przez serwo i prąd płynący przez sprężynkę i porównaj z parametrami elementu który tym steruje. Nie wiem czy tam jest jakiś tranzystor czy mostek H ale to już musisz sprawdzić i poszukać noty tego elementu.
musisz kolego vacuometr podłączyc i skontrolowac czy trzyma vacu po uruchomieniu chamulca dalej poodłaczaj obwody po kolei egr i turbine przewody zaślep i jeśli zostanie tylko serwo i będzie vacu uciekało to tylko jedno zostaje do wymiany
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
sprawdz czy twoj mechanik na pewno wymienil ten przewod od wspomagania lub czy jest idealnie szczelnie polaczony. Wskazuje to na tzw lewe powietrze zaklocajace bieg jalowy motora.Poznac to mozna po tym ze hamulec jest "twardy" chwilowo lub caly czas w zaleznosci od nieszczelnosci .Pozniej mozna sprawdzac reszte.Komputery VW nie psuja sie tak latwo !!!
Na mój rozum to coś stało się z podciśnieniem. Sprawdź, czy nie pękł przewód do serwa. Dodano po 4 dodatkowo sprawdź cienki przewód wychodzący z grubego przewodu od serwa. Prowadzi on do zaworu wysterowania aktuatora turbosprężarki.
Starałem się unikać banalnych pytań na forum ale nikt z kolegów "po elektryku" nie potrafił mi pomóc. Z tymi poziomymi kreskami chodziło mi o te które są podłaczone do tych pionowo, wolnozwisających przewdów. Np przewód wychodzący od pina nr 1 z NE555 nie jest podłaczony do niczego. Chodziło mi o to, czy te przewody lecą do masy i czy mam je traktować...
Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,.
Zdejmij i zaślep od strony kolektora przewód do serwa. Jeśli nie pomoże: plak w rękę i rozpylasz powoli koło kol. ssącego, serwa, DV, odmy, itd., aż praca silnika się wyrówna. Częstą przyczyną jest uszkodzony przewód odmy(kolanko plastikowe) pod kol. ssącym.
Podciśnienie które steruje zmienna geometria. Po lepkach to na pracującym silniku powinno być ok -0,8 bar na wyjściu z przewodu do serwa a na wyjściu na gruszka -0,6 jak masz 0,5 to objawy mogą być podobne do twoich.
Silnik wygląda na pewno na sfatygowany nie wiadomo jak zi stanem komutatora oraz długością szczotek które nie są wymienialne, regulator na powierzchni zewnętrznej wygląda ok ale przewody zasilające silnik widać że były przegrzane. Nie polecał bym nikomu kupować używanego zestawu szczotkowego chyba ze z pewnego źródła.
No to już bliżej celu :) Jak rozumiem, oś silnika od wycieraczek należy sprzężyć z osią potencjometru serwa, a wyjście silnikowe ze sterownika serwa podłączyć do mostka H(chyba, że się mylę). Łatwizna! :D Tylko jeszcze... Czy silnikiem od wycieraczek steruje się tak samo jak zwykłym - dwa przewody i polaryzacja decyduje o kierunku obrotów? Jaki zapas...
Jak nie jesteś pewien czy to ten silnik to go odepnij i zobacz czy błąd się zmieni.Jeżeli jest po powodzi to potencjometr w wewnątrz może nie mieć takiej rezystancji jak trzeba.2 przewody to silnik a 3 pozostałe potencjometr.
znalazłem trochę czasu wiec pisze pompę sprawdzałem i jest bardzo ok serwo ok przewody tez w bardzo dobrym stanie. co może dalej być. a tak na marginesie to vacumpompa nie jest na alternatorze he
W zależności czy masz MPI czy SPI spod korpusu przepustnicy/wtryskiwacza oprócz przewodu do serwa idzie jeszcze 1 lub 2 przewody podciśnieniowe - do czujnika MAP i regulatora ciśnienia paliwie na listwie (MPI). Sprawdź czy te przewody nie są popękane. Czy wolne obroty na ciepłym silniku trzymają się w okolicy 650 rpm, czy są wyższe?
chciał bym zobaczyć jak idą przewody między abs a całym serwo a najlepiej to cały schemat do których muszę powręcać otworów przewody ? A mam skode fabie 1.4 tdi z roku 2004 . gdy komuś będzie coś jeszczek potrzebne pisać
Witam forumowiczów, Temat był już kilkukrotnie poruszany lecz nie rozwiązany. Problem w opadającym hamulcu w Iveco. W czasie hamowania samochodem hamulec idzie aż do podłogi. Na postoju kilkukrotnie pod pompowany twardnieje. Wszystko wygląda jakby było OK. -nowe klocki -nowe zaciski -nowa pompa -działające serwo -szczelne przewody - odpowietrzony układ...
(at)marcinzurek93 Jeśli masz wszystko sprawne - tarcze, klocki, nic nie wycieka, nie jest zaolejone, przewody hamulcowe, serwo, pompa itp., a w czasie jazdy przy mocniejszym wciśnięciu hamulca jesteś w stanie zahamować tak, że albo blokujesz koła, albo doprowadzasz do zadziałania ABS (nic nie ściąga itp.), to wszystko jest całkowicie w porządku, a to,...
Podnieś auto zdejmij koła zobacz gubść klocków hamulcowych, czy tarcze nie maja za dużych kołnierzy na krawędziach, co do ściągania to objaw nierównomiernej siły hamowania (zakładam ze masz "zbieraniny" opon) jeśli to co wymieniłem jest OK będziesz musiał sprawdzić przewody. Wsiądź do auta puść ręczny wciśnij hamulec i zapal auto jeśli pedał hamulca...
Do serwa idzie przewód sprawdź czy nie jest pekniety lub załamany .
Dzięki, wyboru w zasadzie dużego nie było, ostatecznie dzisiaj przyszła paczka z UT512... Na pierwszy rzut oka, porządna walizka, ogromny wyświetlacz i jedyny mankament- mało giętkie przewody.
serwo przewody tester serwo serwo sonda przewody przewody
miernik poziom sygnał odkurzacz gwint wirnik excel wynik szuka
rezystancja poduszki powietrznej lodówka gorenje
Jak wymienić przepływomierz w zmywarce Beko DFN26420X? Różnice między klawiszami ESC i Enter na sterowniku