Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
połamane przewody na przelotce
Najprosciej jest poprstu porozpinac wszystkie kable w klapie i wywlec wiazke. Mozna tez posukac kostek w bagazniku na lewej sciance samochodu w komoze bagaznika. Pozdrawiam
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
00589 to zapalnik AIR BAG pasażera. Czyli albo sama poduszka albo przewody albo złącza.
Niestety-nie ma ukrytych przewodów do tylnych głośników, musisz je poprowadzić sam. Najlepiej do przeciągnięcia przewodów użyj stalowego drutu ażeby uniknąć demontażu plastików ze słupków, który nie należy do łatwych.
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka. Zgadza się. Najczęstszą przyczyną, są uszkodzone, przerwane przewody w gumowej osłonie.
Po prostu zlutowałem przewody po lewym boku komory bagaznika
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Ok. Tylko że od czujnika idą trzy przewody
kostka stacyjki źle podłączone przewody
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
nowe przewody
Sprawdź czy na pompie wspomagania masz jakiś czujnik i idące do niego przewody
Jak bez ABS hamuje ale z blokadą a nie działa na jedno koło to problem w ABS. No chyba że odwrotnie przewody założone.
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Która to wiązka? Chodzi o złącza czy zgniłe gdzieś przewody?
Czy wartość 1,256V na sondzie za katalizatorem na zimnym silniku jest ok czy jest jakiś problem?
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
sprawdziłeś wszystkie przewody podciśnienia ?
Elektrody w zbiorniczku zarastają "syfami " i to powoduje przekłamania lub uszkodzone przewody
w przelotce między drzwiami a autem zobacz na przewody
Na krótko wentylator chodzi normalnie. Na krótko czyli zamiast termowłącznika zwarłem przewody.
Odłącz włącznik i jak zgasną to winny jest tylko sam włącznik. Jak dalej palą się to gdzieś są przetarte przewody.
Awaria usunięta w ASO Skoda. Uszkodzone przewody elektryczne w wiązce przewodów (popękana izolacja). Dziekuję za podpowiedzi. Zamykam temat.
A gdzie lepiej ciąć przy płytce czy dalej na wiązce która jest owinięta taśmą parcianą mieszkową ( wtyczki brak) czym najlepiej zabezpieczyć uciete przewody ?
Witaj, Jeżeli stało się to po wymianie świec oraz przewodów, to ja bym szukał winy w jednej, z twóch rzeczy. Świece jakiej firmy, ilu elektrodowe, jakiej firmy przewody.
tak mam, rozrusznik kreci tak, ale to nie jest to krecenie co kiedys, teraz kreci sie jakby sie rozpedzal powoli no i do tego cieple klemy i przewody ;/
Przypadek ciekawy, tak jakby się coś "przeprogramowało". Nie wiem jak to do stanu fabrycznego doprowadzić, ale aby działało, możesz przewody silnika zamienić.
Do tego nie potrzeba schematu.Najważniejsze odszukać stały plus (potrzebny próbnik)i włączyć go na 30 następnie odszukać przewódna rozrusznik i wpiąć na 50 , a te co został na 15 i 54 , nie pamiętam oznaczeń z Favoritki.Powodzenia.
W Fabii słabym punktem jest właśnie wiązka między słupkiem, a drzwiami. Magiczne rzeczy się dzieją po jej uszkodzeniu. U mnie już 2 razy była naprawiana. Serwisant, pracujący kiedyś w autoryzowanym serwisie, potwierdził, że w każdej prędzej czy później popękają przewody.
Jest jeszcze jeden problem w aucie a mianowicie czuć paliwem Sprawdzić przewody paliwowe.
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Chodzi o przewody elektryczne?
Skoro problem pojawił się nagle i zimą, to może po prostu wilgoć na filtrze zamarzła? Wyjmij na chwilę filtr kabinowy i sprawdź czy pomogło. Skontroluj także drożność przewodów.
Przewody WN
sprezarki nie rozbierałem jednie przewody odkreciłem
Nie powinno być problemów. Przy dłuższych przewodach warto zastosować przewody ekranowane.
Sprawdź masy i przewody zasilające.
W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
W tej chwili wygląda na to, że chodzi o sam przycisk klaksonu, ponieważ kiedy mostkuję przewody pod przyciskiem, klakson działa poprawnie. Aktualnie nie wiem jak zdemontować przycisk, by nie rozsypała się poduszka powietrzna w kierownicy. Dziękuję za poprzednie informacje i proszę o dalsze podpowiedzi.
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
No niestety w Fabiach to częsta bolączka. Jedyne co pozostaje, to wymiana wyłączników w zamkach, lub dołożenie swoich w słupku. Co do tylnych drzwi, to uboższe wersje nie mają wogóle podpiętych drzwi pod światełko. Sprawdź, czy idą jakiekolwiek przewody z tylnych drzwi do kabiny.
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Znajomy miał przełącznik i nim załączał ogrzewanie. Padają przewody w przelotkę gumowej,oraz korodują styki przy macie grzejnej.
oringi na wtryskiwaczach sa ok? Wszystkie przewody powietrzne?
Potencjometr regulacji jasności do regeneracji lub wyminą na sprawny. Wyjąć odłączyć kostki założyć drugi. Jeśli nie trzeba sprawdzić wtyczkę i połączenia przewodów. Same przewody także.
Wystarczy ten tańszy z wyjściami niskoprądowymi masy. Felicja ma właśnie tak sterowany zamek. W wyszukiwarce znajdzie kolega kolory przewodów.
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Jak są trzy przewody to 4 nie jest N.
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
zgadza sie sprawdzić ciągłość przewodu ,najlepiej zmieżyć to miernikiem na złączu komputera grube 4 przewody (ekranowane) pozdrawiam
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Mam wszystkie graty oprócz wiązki elektrycznej, chce tylko ogarnąć przewody zasilająco sterujące silniczka
No ta kostkę właśnie odłączyłem. Chodziło mi czy żadne zwarcie się nie zrobi przez to że te dwa kable będą złączone tak przez dłuższy czas Nie zrobi się żadne zwarcie. Chociaż te dwa przewody połącz ze sobą solidnie i dobrze zaizoluj :)
zasilanie cewki styk 86 kolor czarno-czerwony a styk 85 kolor brązowy i te przewody są cienkie.A teraz styki przekaźnika styk 30 kolor czerwony i styk 87 kolor czerwono czarny I TE PRZEWODY SĄ GRUBE
Tak okrągła kość ? Tam idą przewody do wtryskiwaczy.
2 razy na max w obie strony wystarczy. I tak zmiana pompy raczej nie pomoże. Nigdy się nie spotkałem żeby hydraulicznie ona padła, mimo że wielokrotnie przyjeżdżały bez oleju bo często przewody korodują i przeciekają.
Przewody masz za plastikami po lewej stronie nóg kierowcy. Odkręć mocowanie "rączki" klapy silnika, później wkręty ukryte pod zaślepką na wysokości progu. Za tą maskownicą jest kostka z przewodami.
Schemat w dłoń i trzeba sprawdzić zasilania i ewentualnie wysterowanie przekaźnika, zazwyczaj przetarte przewody na podszybiu
Witam Sprawdź czy przewody są dobrze dokręcone , czy nie ma zgorzeliny i czy końcówka ma dobry kontakt z przewodem. Jak się grzeje to znaczy że gdzieś się iskrzy a jak iskrzy to grzeje . Sprawdź połączenia i nie zaszkodzi też ładowania Pozdrawiam
W takim razie zmień przewody we wtyczce UB+ z s.kont, i powinno być w porządku.
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Rozebrać, pójść po przewodach i się wyjaśni 🙂
To jest sterownik szyb, faktycznie nie do dokupienia osobno. Dobra informacja to taka, że daje się naprawić. Pada niezwykle rzadko i raczej nie tu bym upatrywał problemu. Posprawdzaj przewody w przelotce.
Skrzynka jest ok nic sie z nią nie stało tylko chodzi mi o kostkę która jest na trzy miny i tam te przewody sie popaliły ,
Podłączając pod komp wywala mi cały czas sondę lambda. cały czas pokazuje mi temp -32. Mogą być gdzieś przewody przerwane ?
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Witam. Swoje lata już to ma. Więc może być ciężko. Jest opcja że to się urwie podczas odkręcania. Dobrze by było jak byś się zaopatrzył w klucz oczkowy-otwarty do przewodów hamulcowych. Ale widzę że pozbywasz się starych przewodów więc jest opcja przeciąć ten giętki i wtedy nałożyć klucz oczkowy ale taki mocno pasowny. Jest opcja że się jednak zniszczy...
Pomoc kolegi z forum skody.
Nie byłem ponieważ nie miałem dostępu do kanału, zresztą sam raczej nie połapię się w tym. Czekam aż zaprzyjaźniony mechanik-hobbysta będzie miał czas się tym zająć. Oglądaliśmy jakiś czas temu pierwszą sondę to z zewnątrz wyglądała ok, przewody też.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Już problem rozwiązany przyczyną jest że mechanik który wymieniał rozrząd przeciął przewody "-" i NTC we wtyczce .
Uszkodzone przewody w złączu przy drzwiach pasażera + śniedź.
Sprawdzałeś stan przewodów w gumowej harmonijce u góry klapy? Bardzo często w rezultacie otwierania/zamykania klapy, w tym miejscu pęka izolacja żył i przewody przełamują się. Z powodu zwarć do masy masz choinkę w światłach oraz brak prawidłowego działania wycieraczki (przerwany jeden z przewodów zasilających silniczka wycieraczki).
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
To jest sprawa drugorzedna.Jak ma trzy przewody powinny być dwa biegi.
Oczywiście napięcie na przewodach masz...? Jeden przewód czerwony to jest plus, żółty to plus po stacyjce. No i oczywiście jeszcze musi być masa czyli minus. Nie sugeruj się jednak kolorami tylko pomierz wszystkie przewody żeby się upewnić.
wyciąg akumulator i filtr powietrza łącznie z obudowami po prawej stronie stojąc przodem do silnika masz korytko w którym są przewody w wężu peszla. O te przewody chodzi
17549 przyczyna moga byc nieszczelnosci w dolocie , uszkodzony czujnik cisnienia kolektora ssacego lub sama jednostka sterujaca przepustnica . wiec jest tego troche do sprawdzenia Czujnik kolego zobacz i przewody od niego!
Witam masz tu schemat z opisem .
Właśnie w tym problem że na szrocie nigdzie nie mają takiego samochodu byłem już 4 i lipa, dlatego pomyślałem czy by może od innego samochodu mógł pasować.
podłacz miernik i wyciagaj bezpieczniki sprawdz pobór prądu.Odłacz jeszcze wszystkie przewody od alternatora.
Do sprawdzenia świece i przewody zapłonowe, najpierw świece.
Jakie błędy były (numery) bo jak był check to błędy musiały być. Typowo przy DPF to czy węże od czujnika różnicy ciśnień całe i drożne (przewody metalowe też czy drożne).
Daj zdjecia bo to jakieś czary. Jedynie co mi przychodzi do głowy ze ktoś podłaczył przewody paliwowe nie tam gdzie trzeba.
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Od czego zacząć? Przewody sprawdzałem i wszytko ok.
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Witam Mam ten sam problem, też uszkodzone przewody między drzwiami a resztą samochodu. Objawy identyczne, dla pewności wystarczy poruszać wiązka w gumowej osłonie przy otwartych drzwiach i niby na chwilę działa, ale po zamknięciu drzwi problem powraca. Teraz pytanie - jak się dobrać do przewodów idących w tej gumowej osłonie, trzeba demontować tapicerkę?...
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
Przewody od świec i same świece ?
skoda przewody skoda octavia przewody skoda felicia przewody
wyłącznik różnicowo prądowy zasada licznik energii optyczne zmiana czcionki
orange światłowód orange światłowód
Wartości rezystorów R22, R25, R27, R28 na karcie Bosch/Siemens 00651994 Czujnik spalania stukowego w Oplu - diagnostyka i naprawa