Niestety-nie ma ukrytych przewodów do tylnych głośników, musisz je poprowadzić sam. Najlepiej do przeciągnięcia przewodów użyj stalowego drutu ażeby uniknąć demontażu plastików ze słupków, który nie należy do łatwych.
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Najczęściej zamek do wymiany. Oczywiście najpierw do sprawdzenia przewody w przelotce.
połamane przewody na przelotce
Najprosciej jest poprstu porozpinac wszystkie kable w klapie i wywlec wiazke. Mozna tez posukac kostek w bagazniku na lewej sciance samochodu w komoze bagaznika. Pozdrawiam
te dwa u góry czarne to odcięcie zapłonu
Do tego nie potrzeba schematu.Najważniejsze odszukać stały plus (potrzebny próbnik)i włączyć go na 30 następnie odszukać przewódna rozrusznik i wpiąć na 50 , a te co został na 15 i 54 , nie pamiętam oznaczeń z Favoritki.Powodzenia.
00589 to zapalnik AIR BAG pasażera. Czyli albo sama poduszka albo przewody albo złącza.
Może być czujnik temperatury popsuty ,Może się zawiesił. Sprawdź przewody, kostkę
Po prostu zlutowałem przewody po lewym boku komory bagaznika
Nie czytasz co się do ciebie pisze. Napisałem ci że to przekaźnik drugi od lewej dolny rząd tak? Nie trudno się domyślić że to nr. 18. Jak on jest załączony to ma być prąd na bezpieczniku F68 . A załącza go stacyjka. Także albo przekaźnik,stacyjka,przewody. Szukaj.
Awaria usunięta w ASO Skoda. Uszkodzone przewody elektryczne w wiązce przewodów (popękana izolacja). Dziekuję za podpowiedzi. Zamykam temat.
W pierwszej kolejności sprawdź przewody w przelotce od drzwi do słupka. Zgadza się. Najczęstszą przyczyną, są uszkodzone, przerwane przewody w gumowej osłonie.
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Spadek napięcia=złe połączenie,bezpieczniki na akumulatorze przewody aku -stacyjka do sprawdzenia.
Sam załączyłeś schemat montażu w pierwszym poście , więc ulecz się sam według własnej recepty :D Ma być jak na schemacie , wystarczy abyś rozciął właściwe przewody zasilające wtrysk.
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
Czy wartość 1,256V na sondzie za katalizatorem na zimnym silniku jest ok czy jest jakiś problem?
Witaj musisz znaleźć centralkę od siłowników i tam podłączyć przewody biały i biało/czarny bez opornika.
Witam Sprawdź czy przewody są dobrze dokręcone , czy nie ma zgorzeliny i czy końcówka ma dobry kontakt z przewodem. Jak się grzeje to znaczy że gdzieś się iskrzy a jak iskrzy to grzeje . Sprawdź połączenia i nie zaszkodzi też ładowania Pozdrawiam
Ok. Tylko że od czujnika idą trzy przewody
Właśnie w tym problem że na szrocie nigdzie nie mają takiego samochodu byłem już 4 i lipa, dlatego pomyślałem czy by może od innego samochodu mógł pasować.
Immobilizer Meta M43 https://obrazki.elektroda.pl/4620742900_...
W tej chwili wygląda na to, że chodzi o sam przycisk klaksonu, ponieważ kiedy mostkuję przewody pod przyciskiem, klakson działa poprawnie. Aktualnie nie wiem jak zdemontować przycisk, by nie rozsypała się poduszka powietrzna w kierownicy. Dziękuję za poprzednie informacje i proszę o dalsze podpowiedzi.
Pomoc kolegi z forum skody.
a wychodzą z alarmu przewody szary i brązowy?
Jak bez ABS hamuje ale z blokadą a nie działa na jedno koło to problem w ABS. No chyba że odwrotnie przewody założone.
nowe przewody
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Sprawdź czy przewody w gumowych przelotkach drzwi się czasem nie poprzełamywały.
sprawdziłeś wszystkie przewody podciśnienia ?
Znajomy miał przełącznik i nim załączał ogrzewanie. Padają przewody w przelotkę gumowej,oraz korodują styki przy macie grzejnej.
Dołączam się do pytania, mam ten sam problem
Sprawdź zasilanie czujnika to raz,a dwa przewody .Bo np korozja kabla czy złącza może być przyczyną. A trzy jak temp widzi tester.
Sprawdź czy na pompie wspomagania masz jakiś czujnik i idące do niego przewody
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Która to wiązka? Chodzi o złącza czy zgniłe gdzieś przewody?
No niestety w Fabiach to częsta bolączka. Jedyne co pozostaje, to wymiana wyłączników w zamkach, lub dołożenie swoich w słupku. Co do tylnych drzwi, to uboższe wersje nie mają wogóle podpiętych drzwi pod światełko. Sprawdź, czy idą jakiekolwiek przewody z tylnych drzwi do kabiny.
Przypadek ciekawy, tak jakby się coś "przeprogramowało". Nie wiem jak to do stanu fabrycznego doprowadzić, ale aby działało, możesz przewody silnika zamienić.
Sprawdzałem multimetrem kable w Skoda Octavia 1 combi, przewody od mikrostyku i pokazuje mi przerwane kable. Sprawdzałem pod gumką i OK. Gdzie może być przerwa? Moduł komfortu sprawdzałem wizualnie i wszystko OK.
Dla mnie zdejmuje się bardzo łatwo nie odpowiem jak dla Ciebie gdyż nie znam Twoich zdolności manualnych jak też doświadczenia w rozbieraniu aut.Generalnie siedzi na blaszanych zatrzaskach typowych w grupie vw.
W takim razie zmień przewody we wtyczce UB+ z s.kont, i powinno być w porządku.
Jak są trzy przewody to 4 nie jest N.
No ta kostkę właśnie odłączyłem. Chodziło mi czy żadne zwarcie się nie zrobi przez to że te dwa kable będą złączone tak przez dłuższy czas Nie zrobi się żadne zwarcie. Chociaż te dwa przewody połącz ze sobą solidnie i dobrze zaizoluj :)
Dziwne bo multimetr wyświetla 0 źle mierzysz albo uszkodzony miernik przewody, zmierz napięcie na akumulatorze.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Sprawdziles przewody w przelotce,jesli sa ok to sprawdz zamek zasadniczy(ryglowy)prawdopodobnie jest uszkodzony,pozdrawiam
Witam Nie bedę opisywał jak doszło do wyrwania przewodów z gniazda sondy lambda :-) Gniazdo zostało z wtykiem sondy. Teraz pytanie: w jakiej kolejności powinny być podłączone przewody do gniazda. Jest ich 4 ( biało-czarny, brązowy, biały, żółty) ta wiązka wychodzi od kompa samochodu. Poza tym do żółtego podłączony jest fioletowy od sterownika gazu (STAG-300-4)....
Elektrody w zbiorniczku zarastają "syfami " i to powoduje przekłamania lub uszkodzone przewody
w przelotce między drzwiami a autem zobacz na przewody
Jest jeszcze jeden problem w aucie a mianowicie czuć paliwem Sprawdzić przewody paliwowe.
Chodzi o przewody elektryczne?
Na krótko wentylator chodzi normalnie. Na krótko czyli zamiast termowłącznika zwarłem przewody.
Przewody WN
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
sprezarki nie rozbierałem jednie przewody odkreciłem
Mam wszystkie graty oprócz wiązki elektrycznej, chce tylko ogarnąć przewody zasilająco sterujące silniczka
Nic sie do silnika nie dostaje panuje tam nadciśnienie . Załozyć obmyć zapomnieć
Kolego odetnij dwa przewody od centralki do kierunków i będzie spokój. Centralny bedzie działał bez informowania światłami. Pozdr. Daro
Odłącz włącznik i jak zgasną to winny jest tylko sam włącznik. Jak dalej palą się to gdzieś są przetarte przewody.
Sprawdź masy i przewody zasilające.
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Sprawdź przewody w peszlu przy tylnej klapie Pewnie zwarły się kable od podgrzewania tylnej szyby z kablem od podświetlenia tablicy rejestracyjnej Pzdr
Uszkodzone przewody w złączu przy drzwiach pasażera + śniedź.
Połącz, polutuj ten przecięty kabel, a w miejsce bezpiecznika wstaw żarówkę dużej mocy (H4 lub H7), w przypadku zwarcia w obwodzie żarówka po prostu się zaświeci, nic się nie spali
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Sprawdzałeś stan przewodów w gumowej harmonijce u góry klapy? Bardzo często w rezultacie otwierania/zamykania klapy, w tym miejscu pęka izolacja żył i przewody przełamują się. Z powodu zwarć do masy masz choinkę w światłach oraz brak prawidłowego działania wycieraczki (przerwany jeden z przewodów zasilających silniczka wycieraczki).
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Witaj, Jeżeli stało się to po wymianie świec oraz przewodów, to ja bym szukał winy w jednej, z twóch rzeczy. Świece jakiej firmy, ilu elektrodowe, jakiej firmy przewody.
Nie powinno być problemów. Przy dłuższych przewodach warto zastosować przewody ekranowane.
Sprawdziłeś przewody przy rozruszniku bezpieczniki na aku.
zgadza sie sprawdzić ciągłość przewodu ,najlepiej zmieżyć to miernikiem na złączu komputera grube 4 przewody (ekranowane) pozdrawiam
2 razy na max w obie strony wystarczy. I tak zmiana pompy raczej nie pomoże. Nigdy się nie spotkałem żeby hydraulicznie ona padła, mimo że wielokrotnie przyjeżdżały bez oleju bo często przewody korodują i przeciekają.
Czujniki uderzenia bocznego są zamontowane w drzwiach. W skodach po kilku latach kiepsko wyglądają przewody przechodzące przez przepusty gumowe - drzwi-słupek. Proponuję tam zajrzeć.
oringi na wtryskiwaczach sa ok? Wszystkie przewody powietrzne?
Już problem rozwiązany przyczyną jest że mechanik który wymieniał rozrząd przeciął przewody "-" i NTC we wtyczce .
To jest sprawa drugorzedna.Jak ma trzy przewody powinny być dwa biegi.
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
Oczywiście napięcie na przewodach masz...? Jeden przewód czerwony to jest plus, żółty to plus po stacyjce. No i oczywiście jeszcze musi być masa czyli minus. Nie sugeruj się jednak kolorami tylko pomierz wszystkie przewody żeby się upewnić.
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
tak mam, rozrusznik kreci tak, ale to nie jest to krecenie co kiedys, teraz kreci sie jakby sie rozpedzal powoli no i do tego cieple klemy i przewody ;/
Tak okrągła kość ? Tam idą przewody do wtryskiwaczy.
zasilanie cewki styk 86 kolor czarno-czerwony a styk 85 kolor brązowy i te przewody są cienkie.A teraz styki przekaźnika styk 30 kolor czerwony i styk 87 kolor czerwono czarny I TE PRZEWODY SĄ GRUBE
Potencjometr regulacji jasności do regeneracji lub wyminą na sprawny. Wyjąć odłączyć kostki założyć drugi. Jeśli nie trzeba sprawdzić wtyczkę i połączenia przewodów. Same przewody także.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Przewód z kabeloczkiem wychodzący z regulatora, to jego zacisk S (sense), pomiar napięcia na śrubie B+ alternatora, kondensator przeciwzakłóceniowy, również podłączony do tego zacisku ma za zadanie niwelować zakłócenia o częstotliwościach radiowych (harmoniczne). Bez niego słyszalne są zakłócenia w radiu na falach średnich (ktoś ich jeszcze słucha ?...
Z tego co pamiętam nie ma znaków ale na zbiorniku masz wgłębienie którym idą przewody, są one takiej długości że odwrotnie tego nie założysz. Zbiornik akurat w miejscu smoka jest takiej samej głębokości.
Jak wyglądają przewody wodne za termostatem (miękkie, twarde, ciepłe, gorące, itp.)? Płyn w normie? Wentylator załącza się po przekroczeniu temperatury zadanej przez czujnik na chłodnicy?
Uzupełnij bezpieczniki, sprawdź luźne przewody za radiem. Nie pamiętam dokładnie,ale są auta z potrójnym gniazdem bezpiecznikowym. Przekłada się go w zależności od potrzeb,czy radio po kluczyku,czy bez.
Daj zdjecia bo to jakieś czary. Jedynie co mi przychodzi do głowy ze ktoś podłaczył przewody paliwowe nie tam gdzie trzeba.
Schemat w dłoń i trzeba sprawdzić zasilania i ewentualnie wysterowanie przekaźnika, zazwyczaj przetarte przewody na podszybiu
To jak masz "manualne" otwieranie to przewody do centralnego idą przez słupek w drzwiach i tam można sie podpiąć. Idą do modułu komf. pod schowkiem. Kolorów nie pamiętam.
Mam jednego sprzedajacego na alledrog, od którego biorę części do skody i ma te przewody metalowe juz ukształtowane sam nie mogłem w to uwierzyć, bo od początku nastawiłem sie na przewody miedziane z metra.
Przy centralce znajdziesz dwa krótkie, cienkie, niebieskie przewody. (przecięta niebieska pętelka opcyjna - obok czarnej i czerwonej) Zlutuj je razem i zaizoluj. W ten sposób dezaktywujesz antynapad.
sprawdzałeś kompresję silnika? u mnie był podobnie, auto tez paliło na dotyk, ale pracował nierównomiernie. na początek radziłbym ci sprawdzić kompresję, przewody zapłonowe, świece i oczywiścię cewkę.
Hej , mozesz powiedziec ktore to przewody i gdzie bo mam takisam problem ? dzieki i pozdro :)
Skrzynka jest ok nic sie z nią nie stało tylko chodzi mi o kostkę która jest na trzy miny i tam te przewody sie popaliły ,
W Fabii słabym punktem jest właśnie wiązka między słupkiem, a drzwiami. Magiczne rzeczy się dzieją po jej uszkodzeniu. U mnie już 2 razy była naprawiana. Serwisant, pracujący kiedyś w autoryzowanym serwisie, potwierdził, że w każdej prędzej czy później popękają przewody.
To jest sterownik szyb, faktycznie nie do dokupienia osobno. Dobra informacja to taka, że daje się naprawić. Pada niezwykle rzadko i raczej nie tu bym upatrywał problemu. Posprawdzaj przewody w przelotce.
Jakie błędy były (numery) bo jak był check to błędy musiały być. Typowo przy DPF to czy węże od czujnika różnicy ciśnień całe i drożne (przewody metalowe też czy drożne).
przewody skoda skoda octavia przewody skoda felicia przewody
iphone operator volvo silnika schemat czujnik klimatyzacja
orange światłowód orange światłowód
Sterowanie przekaźnikiem jednym przyciskiem: CD4013 i NE555 Płytka SWA 955-5 EX Turbo Quatro do anteny siatkowej pokojowej w Warszawie