Nie wiem czy w tym samochodzie było imo w gratach znalazłem jakieś nie oryginalne dokładane ktoś je wpiął między przewody kostki stacyjki.
Ile powinno iść przewodów do stacyjki w Astrze F?? Są 4, https://archiwum.allegro.pl/oferta/stacy...
Pewnie (pod tą zieloną taśmą izolacyjną) połączone są ze sobą przewody zasilania, B.U. (+12V stale) i ACC (+12V ze stacyjki).
Jak podłaczyc przewody z starej kostki do nowej schemat
Wygląda na to że przewody zasilający i po stacyjce są zamienione we wtyczce miejscami. Jeśli dodatkowo nie chcesz wyłączania po stacyjce to mierniczek/żarówka w dłoń i zlokalizuj stały + i + po stacyjce, przewód po stacyjce przetnij i podłącz do stałego plusa (oczywiście po stronie radia, odcięty przewód ma być niepodłączony od strony instalacji samochodu).
Jak nie masz kluczy blaupunkta, to najprościej wyciągnąć radio za pomocą czterech gwoździ średnicy 3 - 3.5 mm. W sumie mają wchodzić dość ciasno. Wkładasz, aż poczujesz że z lekkim oporem się w coś wsuwają.. To będzie jakieś 2 cm. Po czym parami lekko rozchylasz gwoździe na zewnątrz radia i wyciągasz je. Następnie sprawdź według opisu kostki ISO, czy...
Na samej górze ktoś dołożył przekaźnik, zobacz do czego lecą przewody.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
W Astrze przewody zasilające po zapłonie i do zapłonu to kolor czarny! Może być od stacyjki lub w złączu komputera ale czarny!
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
radio nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. To znaczy że radio gra bez załączenia stacyjki ? Przewody w kostce iso są podłączone prawidłowo ponieważ inne radio reaguje na wyciągniecie kluczyka Nie jest to tak do końca prawdą, różne radia mogą mieć inne połączenie. Jeśli na moje pierwsze pytanie, jest odpowiedź twierdząca, to zamień...
Jak były by dwa przewody to przewód: -czerwony (masa po zał stacyjki) do przewodu brązowo czerwonego - zielony (masa po wyłączeniu stacyjki) do przewodu brązowo białego Jest to schemat z Opla astry II ale jak były by dwa przewody to dało by się to zrobić i w vectrze. Pozdrawiam
Zaznaczone przewody we wtyczce nr. 3 odpowiadają za sygnały audio oraz ich ekrany z oryginalnej zmieniarki płyt. Czerwony przewód zasilający jest rozdzielony na inne odbiorniki. Sterowanie z kierownicy masz we wtyczce 1, wtyczka 3 obsługuje wyświetlacz, zmieniarkę i telefon. Nie wiem skąd masz tą rozpiskę pinów ale to raczej nie jest od Astry G. Według...
A wracjac do tych kolorów po stacyjce, to ogladałem dokładnie i sa trzy przewody całe czarne
Witam posiadam kostkę od astry i na niej jest, brązowy gruby przewód to - , czerwony to + po stacyjce, czarny to + stały z akumulatora, a najlepszym sposobem jest sprawdzenie miernikiem a jak nie posiadasz miernika to żarówka i dwa przewody i znajdziesz który przewód to +stały a który+ po stacyjce pozdrawiam.
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Prawdopodobnie uszkodziłeś połączenie cewki immobilizera. Sprawdź poprawność połączeń szczególnie tej wtyczki. Powinny tam wchodzić 2 cienkie przewody. Bez tego będą właśnie takie objawy.
Kolego, zrób kontrolkę z żarówki od reflektora przedniego, podłącz ją jednym przewodem do masy a drugi przewód podłącz do cienkiego przewodu od rozrusznika. Jeśli kontrolka zaświeci w chwili próby uruchomienia auta (zrób kilka prób), masz do zrobienia rozrusznik a instalacja auta jest sprawna. Następnie podaj zasilanie na krótko w miejsce tego przewodu...
Nie kręci rozrusznik? Jeśli tak to na początek sprawdzić na nim przewody,czy nie ma uszkodzeń,korozji. Potem czy dochodzi napięcie stałe i sygnał ze stacyjki w momencie kręcenia.
Na stronie 2 masz schemat stacyjki, natomiast na 14 instalacji radiowej. W tym aucie nie ma żadnej filozofii z instalacją elektryczną. Wystarczy miernik a nawet żarówka i dwa przewody.
Tak jak napisał jurand87sca - sprawdzić\wymienić bezpiecznik. Proszę zamieścić zdjęcie tego połączenia, bo wygląda na to, że przewody żółty i czerwony od strony radia ma Pan wpięte do przewodu żółtego od strony kostki samochodu, który podłączony jest do słaboprądowego obwodu stacyjki. Tak nie wolno. Pomijając gubienie pamięci, można uszkodzić kostkę...
Kolega miał rację- po wyczyszczeniu styków problem ustąpił Dodano po 31 Wymiana stacyjki, czyszczenie przewodów
mam tam 2 przewody gruby niebieski i zółtoczarny .Ten gruby zapewne zasilający po właczeniu stacyjki a cieńszy sterujący .Czy się nie mylę ?
masz za stacyjką a nie masz dalej? /czarny/ to przy abs to może wycieraczki?możesz je włączyć?odepnij kostkę Przy stacyjce nie sprawdzałem. Wycieraczki działają. Przecież wszystkie te napięcia masz w komorze silnikowej, po co brałeś z wiązki kabiny? Zakładałem również centralny zamek i podłączałem go do wiązki w lewym progu, dlatego już ciągnąłem przewody...
Po przywróceniu przewodów przy stacyjce do stanu fabrycznego auto kręci rozrusznikiem, ale nie zapala. Prawdopodobnie jest jeszcze odcięcie na zapłonie. Na chłopski rozum przy zbliżeniu pestki do czytnika powinno palić, a tak się nie dzieje. Dopiero jak przywróce stan modyfikowany stacyjki auto odpala. Przewody idą gdzieś jeszcze do skrzynki bezpieczników,...
Do radia powinny przychodzić dwa plusy. Jeśli chcesz ominąć stacyjkę znajdź w okablowaniu lub kostce samochodu plus który jest stale, nawet po wyjęciu kluczyka. W radiu natomiast powinieneś mieć dwa przewody plusowe. Standardowo to czerwony i żółty które powinieneś złączyć razem i podłączyć do znalezionego wcześniej plusa w samochodzie. Ty jednak piszesz...
Tak juz jest w tym alarmie zawsze po zdjeciu napiecia po stacyjce dostaje impuls na otwarcie
podana powyżej metoda zadziała ;) Jak nie złapiesz pomiaru na kostce, pomiar przenieś na miejsce łączenia kabli. Tylko tak do ładu dojdziesz. BTW: dlaczego to zadziała: światła w aucie sterowane są przez przekaźniki, tj: włącznik w manetce tudzież na pokrętle (opel) steruje niskosygnałowo zestykami przekaźnika, które na przewody prowadzące do lamp przekazują...
Oplowskie radia mają w kostce ISO zamienione stałe 12V (30) z 12V po stacyjce (15), po prostu zamień te przewody czerwony z żółtym (4 z 7 w/g numeracji na kostce).
Masz w temacie kolegi zdjęcia ze schematu Zafiry A. W tej nagrzewnicy od Astry G / Zafiry A masz wbudowaną elektronikę i małe złącze od niej. Jeden przewód złącza to zasilanie po stacyjce, drugi to sterowanie lub komunikacja z wyświetlaczem. Według schematu, musiałbyś sprawdzić czy w samochodzie masz dodatkowe trzy przewody w złączu od zespołu nagrzewnicy....
Jak się nie mylę to tam masz 4 przewody do podłączenia: masa, stały plus, plus po stacyjce oraz wzbudzenie alternatora. Więc można to zrobić a czy mechanicznie pasuje to już niech się ktoś wypowie inny. Nie potrzeba żadnego dodatkowego sterownika.
Daj zdjęcie jak to wygląda teraz i sprawdź czy kable nie cofły się przy złączeniu kostki iso. Nie powinienem zmostkowac dwóch przewodów? Przewody mostkuje się aby radio grało bez kluczyka w stacyjce ale jest ryzyko że może pobierać więcej prądu na czuwaniu.
Musisz sprawdzić przewody wychodzące ze stacyjki. Na jednym z nich powinien w chwili przekręcenia pojawić się + i nie niknąć w chwili kręcenia rozrusznikiem.Jeżeli na tym przewodzie jest brak napięcia będziesz musiał kupić nową kostkę stacyjki. Jeżeli tam jest ok sprawdź ten alarm w nim prawdopodobnie wypalony jest przekaźnik /jeżeli odcięcie zrobiono...
Masę wziąłem z lampy tylnej. niema żadnych przewodów doprowadzonych do stacyjki
startuje zaraz po starcie silnika i chodzi non stop co do ilosci przewodow to jest to napisane wyzej i zapomniales o przewodzie "po stacyjce 12V"
Rezystancja cewki około 0,4Ω. Sprawdzałeś chociaż ile ten miernik pokazuje jak zewrzesz sondy? Może być sobie dokładny, ale jak przewody pomiarowe uszkodzone to mu to nie pomoże. Na zacisku 15 cewki plus po stacyjce, napięcie jak na akumulatorze. Na zacisku 1 kluczowanie, tam mierzenie napięcia nic nie da.
Witam mam problem z astra g 1.6 8v + lpg gasnie na zimnym I ciepłym silniku nie dzieje się to cały czas ale potrafi zgasnąć podczas jazdy beż żadnych objaw po prostu jade I samochod przestaję reagować na pedal gazu i traci powoli moc i prędkość nic nie daje przerzucenie na benzynę ani redukcja na 2 bieg i puszczenie sprzęgła. Po tym samochod ma problem...
Zwykły ma pojedynczą kontrolkę pin 13 a pin 14 to plus po stacyjce. Musisz dołożyć przewody do czarno-białego(lewy) i czarno-zielonego(prawy) przy przełączniku. Czarno-białego który był oryginalnie na pinie 13 licznika nie podłączaj wcale.
Jeśli po wyłączeniu zapłonu kasują ci się ustawienia radia to prawdopodobnie musisz w kostce zamienić miejscami przewody od stałego plusa i plusa po stacyjce. Czy z wyświetlaczem świeca się także przyciski od sterowania z kierownicy? Podaj model tego chińskiego radia bądź daj zdjęcia tyłu i przodu.
No to może się inaczej zadam pytanie - jaki przekrój powinny mieć przewody: uziemienie, +12 z akumulatora, +12 ze stacyjki? W moim przypadku przewody - uziemienie oraz +12V ze stacyjki mają 1,5 (lub 2,5) mm2, natomiast +12 z akumulatora ma (chyba) 0,5 mm2 (jego przekrój jest wyraźnie mniejszy w porównaniu z przewodem masowym). Czy przekrój przewodu...
jasna sprawa. :-) kostka ISO z instalacji samochodu ma inne oblozenie poszczegolnach pinow niz ty w RADIU, kuknij na www.studio24.prv.pl albo na FORUM radia samochodowe. zeby ci twoj RO dzialal potrzebujesz 3 przewody, +12, +12 podtrzymanie napiecia i jeden "-" i nic wiecej, mase mozesz pociagnac od akumulatora i podtzrymanie napiecie +12 tez i tylko...
Z takiej wypowiedzi /opisu nawet wróżka nie nie zrozumie . Musisz rozpoznać przewody nie koniecznie po kolorach bo auto stare i mogły być zamienione . Powinieneś podłączyć z akumulatora ( + ) przewód czerwony lub czarny z paskiem czerwonym pod nakrętkę automatu długa śruba , Na tą samą śrubę przewód idący do alternatora . Na drugą śrubę ( krótszą )...
Witam. W mojej astrze po raz trzeci wystąpił problem z odpaleniem, więc należy zabrać się za to. Autko dwa razy w odstępie około miesiąca nie chciało odpalić po przekręceniu kluczyka w stacyjce, przekręcam i nie reaguje rozrusznik, nie cyka, nie słychać go. Dmuchawa, radio, pompa paliwa, wszystko słychać że działa. Po 5 minutach walki - wyjmowania kluczyka...
Być może uszkodził , ale jakiej pomocy oczekujesz od forum ? Sprawdź przewody elektryczne do czujnika ciśnienia i temperatury reduktora , przewody dochodzące do stacyjki z diodami ( tam jest taka wtyczka może jest obluzowana), a skoro przed naprawą instalacja była sprawna domagaj się naprawy od tego kto zepsuł, nie daj się naciągać przez partacza.
https://obrazki.elektroda.pl/5575172600_... Przedstawiony układ opisuje rozwiązanie w Astrze H (Astra III). Może być jednak z powodzeniem użyty w innych samochodach gdzie występuje oddzielny bezpiecznik na gniazdo zapalniczki. Trochę historii Astra III posiada odbiornik radiowy bez wejścia USB i Line In. Oczywiście nie ma też BT. Powstał...
Witam serdecznie, wiem ze tematów tego typu jest(było) wiele. Moja astra pozostawiona na noc rano odpala tylko i wyłącznie na zapych! Dlaczego? po włożeniu świecy w kabel wysokiego napięcia wychodzący z cewki - brak iskry. po odpaleniu rano na zapych i zgaszeniu auto pali na dotyk przez cały dzień( w ramach diagnostyki wymieniono aparat z czujnikiem...
przerwy zrób w miejscach trudno dostepnych,pod maska przekaznik blokady jest bardziej narażony na warunki atmosferyczne,dioda powinna być na podstawce przekażnika blokady,jeżeli jej nie ma to ją zastosuj,nie komplikuj sobie życia czujnikiem obrotów wału,możesz odciąć pompę paliwa niebiesko-czerwony w boczku i plus po stacyjce czarny w jej wiązce,powinno...
Jak pompa wtryskowa BOSCH , lub Lucas z reszta tez, odłacz zasilanie elektrozaworu na głowicy w pompie wtryskowej. Nie wiem który rok tego auta i czy nie ma tam immo. Jak nie zgasnie to odreć 4 przewody wysokiego cisnienia od wtrysków, po 3 juz powinien zgasnąc, lub dolotowy z filtra paliwa, a jak jest elastyczny to go zagnij. Potem wykręc ten elektrozawór...
Pompa paliwa (benzyna): czerwono- niebieski średni przewód w listwie progowej lewej. Rozrusznik: czarno- czerwony gruby przewód wychodzący ze złącza stacyjki.
https://obrazki.elektroda.pl/9321056700_... Byłem właśnie w aucie i przeanalizowałem kostki i przewody. Okazuje się że wpięty jest tylko przewod czarny masa :) żółty I czerwony nie 😞 zrobiłem zdjęcie pinów wzmacniacza i myślę że już wiem jak podłączyć ale sprawdźcie mnie : 1 black GND czyli masa 2 red ACC czyli plus po stacyjce 9 yellow...
Witam, mój staruszek Opel Astra 1.4 1999r przestał hulać. Wcześniej były problemy z pompą paliwową ale to zostało naprawione. Silnik gasł podczas jazdy albo w ogóle nie odpalał. Wszystko działało przez ok rok. Teraz kręci i co kilka sekund kręcenia rozrusznikiem próbuje zapalić. Słychać pompę paliwową przy przekręcaniu stacyjki. kupiłem nową kopułkę...
Trochę się podepnę. Może ktoś napisać jak jest podpięte wspomaganie elektrohydrauliczne w astrze g ?? Są tam 4 przewody: Gruby brązowy no to wiadomo że masa. Gruby czerwony to chyba do plusa pod aku albo altka bo będę miał bliżej ale jest jeszcze cienki czarny i szaro-zielony czrny to chyba będzie plus po stacyjce, ale co z tym drugim ??
Witam! Chodzi o to że w instalacji radia w oplu sa trzy kostki podłączeniowe zasilająca, głośników, i ta trzecia górna która jest podłączona do wyświetlacza w konsoli auta, zmieniłem radio na inne (pioneer) i chciałbym sie spytac czy trzeba coś przerabiac w tej górnej trzeciej kostce czy trzeba coś zewrzeć któreś przewody żeby wszystko działało, pytam...
Witam! I proszę o pomoc!! Mam problem, moje autko potrafi w czasie jazdy zgasnąć i mam problem z jego odpaleniem. akumulator nowy, przewody wymienione, nie zapala się kontrolka ładowania-poprostu gasnie. Może to zwarka. Bo nieplanowanym wyłączeniu się silnika rozrusznik nie jest w stanie przekręcić gasną kontrolki. czy to może być awaria stacyjki. Zauważyłem...
Zapomniałem dodać ze u mnie po przerobce z kompa bez immo na kompa z immo, kiedy poprzecilanlem i polutowalem odpowiednie przewody to silnik zapalal ale na sekundę może dwie i gasl. Okazalo się ze trzeba włożyć bezpiecznik do zabepieczenia prądu na immo bo fabrycznie miejsce było ale bezpiecznika nie było bo auto wersja bez immo. Po włożeniu bezpiecznka...
I to, że zostawiasz sobie oryginalną centralkę kiekerta, dołączasz tą za całe 75 zł i masz sterowanie z pilota i kluczyków. A jak wywalasz kiekerta, to pozostaje ci jedynie sterowanie z pilota, bo nie ma jak podłączyć kluczyków. Cały czas to wyjaśniamy, a ty uparcie swoje. Jak odłączasz kiekerta, to konfigurujesz nową centralkę do terowania bezpośredniego...
Dopóki nie włącze drogowych to nie będzie. Moduł ma zasilanie tylko z plusa po stacyjce, ale jak włączą się drogowe które dostają zasilanie z akumulatora - gdy mrugasz ( w każdym samochodzie można mrugać bez zapłonu) to wtedy na logikę prąd idzie tez do modułu, bo prąd idzie kablem do drogowych, a do niego są podłączone przewody od modułu. Tak to rozumiem...
Witam .Po wpięciu miernika szeregowo pokazuje 131mA.Wyjmowane po kolei bezpieczniki nie dają żadnych zmian poboru.Rozdzieliłem przewody na klemie+ i podpiąłem sam rozrusznik z alternatorem w efekcie otrzymałem spadek poboru do 12mA.Wypiąłem alt. i rozrusznik i podłączyłem kabel idący do stacyjki i bezpieczników,pobór skoczył do wartości 131mA.To wszystko...
Od wczoraj zauważyłem, że gdy zgaszę zapłon i wyciągne kluczyk ze stacyjki palą się trzy kontrolki; akumulator - mocno świeci, olej i zaciagniety hamulec -lekko świecą. Ponadto kontrolki od oleju i hamulca gasną gdy wcisnę hamulec. Wszystkie trzy natomiast gasną po odpaleniu silnika. Proszę o podpowiedź, gdzie szukać przyczyny?? Alternator, przewody,...
kluczyk polozylem wlasnie na tym pudeleczku co jest zamontowany na stacyjce ,caly czas robilem takie proby i nic, wg mnie musza byc jeszcze inne przewody we wtyczke od immo podlaczone niz tylko te ktoe koledzy powyzej napisali
Sprawdziłem przewody na wszystkich stykach między (-)klemą akumulatora i wszędzie było 12V tylko na zasilaniu złącza przekaźnika 5-6V. Sprawdziłem wtedy książkowo pompę paliwa (wiernie cytując: pompa paliwa musi podać minimum 1,4l paliwa przez 1 minute.). Okazało się że pompa podaje około 0,75l. Wiem, mój błąd bo nie sprawdziłem tego od razu. Wymieniłem...
Mam identyczny silnik w jednym z opli i też czasami zaświeca się kontrolka MIL ale wtedy mam zapisany błąd w przerwie obwodu wtryskiwacza przy jeździe na gazie a u Ciebie nie ma tego błędu jedynie od sondy lambda lecz jest to błąd nieobecny jednakże może być przyczyną szarpania silnika. Co do poduszki powietrznej- pod fotelem masz kostkę z przewodami....
Wcale nie trzeba tego montować przy lampce. Te same przewody idą przecież z kickpanela słupkiem do lampki w podsufitce. I nawet łatwiej będzie zamontować ten modulik gdzieś na dole, bo nie musisz wtedy przeciągać dodatkowego przewodu do dachu. Z zasilanie po stacyjce w sumie z dowolnego obwodu, w którym pojawia się napięcie po stacyjce (nie ma zaznaczone...
Witam; Chce zrobić odcięcie zapłonu w mojej nowo nabytej astrze. Poczytałem trochę, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Najczęściej pojawiające się propozycje to: 1) zrobić odcięcie na czarnym przewodzie za stacyjka - samochód nie będzie w ogole kręcił, ale podobno po podaniu napięcia z aku na jakiś odbiornik auto odpali bez problemu- Czy to prawda?...
Witam Dołączam się do tematu, ponieważ mam problem z wiązką po przerzuceniu motoru, po odnowie karoserii od podstaw (astra gsi 16v). Niestety po podłączeniu nie mam plusa na pinie 27 w ECU(Motronic 2.5). Kiedy sztucznie go podam, wtedy włącza się przekaźnik podwójny, jest prąd na cewce, pali się check, ale nie ma iskry, jak kręcę rozrusznikiem. ECU...
kolego pkhenr piszesz o przewodach juz na silnikach?? sprawa jest taka pod orginalne przyciski przychodza 4 przewody; szary/zielony ( zamykanie plusem), niebieski/czerwony ( otwieranie plusem)-oba te przewody w stanie spoczynku nie sa podpiete do niczego , brązowy masa, czarny- plus po stacyjce-natomiast jesli wylacze stacyjke to jest tam masa , podajac...
Mam Opla Astre II ze sterowaniem radia z kierownicy. W samochodzie było założone wcześniej radio Philips CAR 400 i sterowanie w kierownicy działało bez zarzutu. Obecnie zainstalowałem radio VDO CDR 500 i aby zaczęło działać, musiałem zamienić plusy w dolnej kostce wcześniej po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki za każdym razem radio gubiło KOD i musiałem...
jak wiadomo ecu i przekaźnik pompy oraz 3 małe kostki jedna z jednym przewodem na pompę . kolejne przewody do zegarów i napięcie po stacyjce więc można to sprawdzić i jeszcze sa te dwie kostki przy silniku okrągła i płaska może dostało się trocho wilgoci i głupieje :) tak jak w fordach
Radio ma w sumie podłączenie +,+ po zapłonie lub z styku w stacyjce zależnie od auta oraz masę i to wszystko potrzebne do działania, nie mówie o głośnikach. Jeżeli podłączysz te 3 przewody i coś jest nie tak to sprawdź skąd jest pociągnięte zasilanie. Nie chcę wypowiadać się na temat kompetencji tego mechanika, ale skoro taka rzecz sprawia mu problemy...
Witam Kupiłem sobie to radyjako, mam problem z zasilaniem, tzn. po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio przestaje grać. Chciałbym aby grało bez kluczyka. Podobno wystarczy zamienić ze sobą jakieś przewody w kostce ISO, tylko które? Mam Opla Astrę I. Pzdr
Witam Mam duży problem z moim samochodem i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce silnik kręci ale nie odpala. Na desce rozdzielczej zapala się kontrolka samochodu z kluczem i zaczyna mrugać. Już 5 osób oglądało ten samochód i nikt nie potrafi dać mi jednoznacznej decyzji odnośnie błędu. Podłączany był komputer...
W samochodzie po 2-3 tyg rozładowuje się akumulator. Alarm pobiera niecałe 50 mA, podnośniki szyb około 60 mA. Auto posiada 4-przewodowe podnośniki szyb- bez obwodu do stacyjki. Czy podnośniki są uszkodzone, czy normalnie pobierają 30 mA każdy na czuwaniu? Zamierzam zasilić je poprzez przekaźnik sterowany stacyjką. Niestety w skrzynce bezpieczników...
Witam! Robię właśnie Astrę II.Według rozpiski cobry plus po stacyjce ma być na 77 pinie w zielonej kostce.Przewód owszem jest czarny,przekrój zgodny 2,5 mm2 ale po sprawdzeniu napięcia próbnikiem,czy miernikiem nic się nie pokazuje. Proszę o podanie ewent.innej lokalizacji tegoż przewodu. Pzdrw
Ładowanie wróciło, wygląda na wersję F L ta która po odłączeniu lampki przestaje ładować.Dzięki kolego andrzej20001 za wskazówki . Od siebie dodam oba przewody od regulatora napięcia biegną do większej wtyczki sterownika silnika , niebiesko biały wzbudza alternator na niebiesko czerwonym jest potwierdzenie ładowania , oscyloskop 5V 2ms i mamy prostokąt...
Witam. Jeśli temat jest już gdzieś na forum to z góry przepraszam,ale szukam i znaleźć nie mogę. Mam dość nietypowy wg mnie problem Astra g Coupe Z18XE 2001r, a mianowicie: Auto kupiłem 2 miesiące temu, a dzisiaj się zdziwiłem jak wyłączyłem radio i auto zgasło(ponieważ radio włącza się razem z przekręceniem stacyjki nigdy wcześniej go nie wyłączałem...
Pompke paliwa w zbiorniku , Przewód elektrozaworu przy butli z gazaem lub przewód przy stacyjce .
wiązki instalacji i włączniki też mam ale jak to wpiąć nie wiem, z tego co zauważyłem sterowanie na silnik jest podawne za pomocą masy, ale silnik ma 4 przewody, więc jeśli ktoś to umie spiąć w całość to proszę o pomoc. Z tego co pamiętam (co prawda z vectry) to te grubsze przewody to zasilanie (+12 podłącz na stałe),a te dwa cieńsze to sterowanie...
Witam. Powodem rozładowywania aku. było niewłaściwie podłączone radio, które pobierało na stby. blisko 80mA. Z uwagi na to że samochód w momencie zakupu nie posiadał firmowego radia, to w ASO zamontowano mi Pioneera stosując przejściówkę z oryginalnej kostki na kostkę ISO. Podłączone było w sposób "przed kluczykiem", czyli niezależnie czy kluczyk siedział...
Witam mam ogromny problem:( ,gdyż postanowiłem wymienić radio w samochodzie(opel astra) stare radio w samochodzie podłączone było poprostu do napięcia stałego i masy, a nowe radio jak każdy zapewne się domyśla trzeba podłączyć do stałego napięcia, napięcia po przekręceniu stacyjki i do masy. Poczytałem trochę o tym w necie skąd wziąć napięcie ze stacyjki...
Wygląda jakby napięcie przedostawało się za stacyjkę (w miejscu gdzie po wyłączeniu stacyjki powinno zginąć napięcie (na schematach chyba zaznaczone jako "szyna" 15))przez jakąś rezystancję. Rezystancja jest na tyle duża, że po obciążeniu napięcie na "szynie" spada i samochód gaśnie (gaśnie po włączeniu urządzenia które nie działa po zgaszeniu samochodu)...
Zwinięty czerwony przewód,trzeba podłączyć do plusa po stacyjce,zapalniczka,bezpieczniki
Do immobilizera na pompie udało mi się dobrać przy pomocy wiertarki (wcześniej musiałem odkręcić przewody wtryskiwaczy) .Wiertłem 5mm wywierciłem otwory w śrubach (wcześniej zrobiłem zagłębienia w łebkach większym wiertłem owiniętym taśmą klejącą aby nie uszkodzić plastikowej obudowy) i wbiłem w otwór torxa (akurat pasował) i wykręciłem. Były tam wkręcone...
mam jeszcze jedno pytanko? czy nie jest tak z tym łącznikiem, tak jak i ze stacyjką ze podawane jest na jedno wejscie 12V i poprzez ruchy dzwignią podajemy na inne styki? jesli tak.. to chyba nie dam rady podłączyć tegł łączniak od alarmu..bo tam potrzebuje zewrzeć dwa przewody...hym... Ps. co moze być przyczyna ze ten ruch dzwignia w strone kierowcy...
Witam.Temat jakich wiele ale na identyczny problem nie trafiłem. Jak w temacie,Astra G 2.0 DTL 99 rok kombi.Przebieg 247 tyś (przebieg autentyczny) u mnie od 7 lat a autko znam od nowości.Zero jakichkolwiek większych napraw jak do tej pory.(jesienią przelewy i trójniki) Wróciłem do domu normalnie,zgasiłem i rano już nie odpaliła.Pierwsza myśl zapowietrzył...
łatwiej będzie gdy będzie gasnąć po stacyjce a zapalać się po zgaszeniu wtedy plus na plus a minus na acc inaczej musisz zrobić elektroniczny kluczi podłaczać się pod przewody z zamaka - nie piszesz czy masz pilota -bo gdy go nie ma to raczej nikogo nie nabierzesz -a poza wszystkim to diody często migają często szybciej niż te w alarmach---- ale co...
Witam kolegów. Kupiłem alarm i montuję go w Astrze G, która miała oryginalny sterownik centralnego zamka z domykaniem i z sygnalizacją kierunkowskazami. Szukam jakiegoś schematu z opisanymi przewodami tego oryginalnego sterownika. Czytałem też na tym forum, że jakaś firma daje do alarmu dyskietkę z opisem jak podłączyć do oryginalnego sterownika. Czy...
Jak mnie pamięć nie myli to zielony to obrotek, brązowy z białaym paskiem i brązowy żółtym to gniazdo diagnostyczne, niebiesko czerwony to sterowanie przekaźnika pompmy paliwa, niebieski w czarnej koszulce to wskaźnik temperatury silnika. Plus od aku i plus po stacyjce znajdziesz w części pod maską. Czerwony plus stały, czarny po stacyjce. Więcej przy...
Przewód czerwony(ten cieńszy 0,75) napięcie pojawia sie na nim w I II i III położeniu stacyjki.
A w czym problem? Razem ze sterownikiem otrzymasz instrukcje montażu. Dodatkowo poproś o instrukcje do twojego samochodu, jest dość przydatna. Twoje zadanie to znaleźć w samochodzie przewody od centralnego (masz z pewnością elektryczne wiec nic trudnego) przewody od kierunków, stacyjki i krańcówki drzwi. To ta trudniejsza czynność :) dodatkowo zasilanie...
Wytrzymam jeszcze jedno pytanie :) , pomijasz te dwa pomarańczowe przewody, a co do blokady, to też Ci już podpowiem skoro piszę, przecinasz przewód np. pompy paliwa czerwono-niebieski w boczku i puszczasz go przez dwa zielone przewody przekaźnika, przewód biały tego przekaźnika łączysz z odciętą stroną przewodu pompy od strony stacyjki, czyli tam gdzie...
Witam!! Mój problem zaczął się jak wróciłem od rodziców. Zgasiłem auto i po 10 minutach przypomniałem sobie, że muszę jeszcze coś załatwić na mieście.I wchodzę do auta przekręcam kluczyk w stacyjce i zonk?!?! próbowałem kilka razy ale bez skutku.Zacząłem kombinować co może być nie tak?Wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec rozdzielacza.Uwierzcie...
Musisz tylko zamienić przewody stałe 12v i przewód po stacyjce i będzie grało bez problemu.Chyba że chcesz by grało niezależnie od włączonego zapłonu to najlepiej będzie jak kupisz taką przejściówkę ISO-ISO i tam połączysz przewód z napisem IGNITION (żółty lub pomarańczowy w niektórych różowy) z przewodem MEMORY (czerwony) oczywiście na wyjściu przed...
Witam serdecznie. Mam problem z astra G a dokladniej radiem. Postanowilem wymienic fabrycznego blaupunkta car 300 na pioniera. Problem w tym ze po podlaczeniu wszystko dzialalo jak trzeba jednak gdy juz uniescilem radio wewnartz przestalo dzialac. Sprawdzilem bezpieczniki sa ok. Radio sprawdzane w innym aucie i dziala na tej samej kostce. Po podlaczeniu...
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :| ida 4 przewody do przekaznika jeden przewod gruby czerwony stały plus nawet jak stacyjka jest wyłaczona drugi plus to cienki przewod rowniez cały czas plus jest 3 przewod to masa czarny,ostatni z ktorym sa jaja to zasilanie...
Ok, wiec bylem przed chwila w aucie i co udalo mi sie sprawdzic. Z białej kostki przy stacyjce sprawdzilem czy idzie zasilanie. I na oznaczeniu 30 - czyli glowne zasilanie wszystko jest ok, potem 50 - czyli rozrusznik, tez przy kreceniu pojawia sie napiecie, 15 to zasilanie po zaplonie i tam tez po przekreceniu kluczyka pojawia sie zaplon. Czyli z kostka...
Wyprowadź przewód z pinu 23, podciąg do środka, podłącz do niego LEDa (+ na pin 23, minus na masę. Oczywiście LED z opornikiem dobranym do 12V), a jak ci silnik zgaśnie to będziesz wiedział czy to wina ECU, czy przewody od ECU do przekaźnika (jak zaświeci LED, to ECU (brak podawania przez ECU masy na pin 23, a napięcie podawane poprzez cewkę przekaźnika),...
Jeżeli zapowietrzona jest pompa to słoik nie wiele pomoże. Warto jeszcze sprawdzić napięcie na cewce odcinacza paliwa (stan przewodów, zacisków i czy klika po włączeniu stacyjki).
Witam chwile mnie nie było w domu wiec nie pisałem okazało się że problem tkwił przy przekażniku pompy był rozłączony kiedyś ktoś widocznie miał wyłącznik pompy lub autoalarm odcinający paliwo.Ale po zmostkowaniu tego obejścia problem jest taki że w obojętnie jakim położeniu przełącznika lpg pali na PB.Rozłączyłem zasilanie parownika auto cały czas...
dzisiaj stała się rzecz jeszcze dziwniejsza... zwarłem przewód idący do czujnika temperatury - na świecach nie pojawił się prąd, ani przekaźnik nie zadziałał. Rozwarłem i podłączyłem tak, jak było. Zmierzyłem napięcie idące do cewki przekaźnika, przekręciłem kluczyk w stacyjce - na stykach pojawiło się napięcie 7 V a po jakiejś minucie 12V. Najciekawsze...
Witam kupiłem niedawno opelka zamontowana jest w nim instalacja gazowa i chodzi tylko na gazie, ale chciałem naprawić układ bęzynki.Na bęzynje nie chce odpalić.Sprawdziłem pąpe paliwa jest ok, ale niedostaje zasilania popiołem na krótko, ale to też nic nie dało może ktoś podpowie, od czego zacząć może jakiś schemacik wyprowadzeń komp. albo coś w tym...
przewody stacyjki mercedes astra przewody przewody astra
głowica próżniowy regulacja kontrast wyświetlacz automat bramy dwuskrzydłowej
obrotomierz cinquecento sporting politechnika gdańska
Pękające naczynka w dłoniach - diagnostyka i przyczyny Traktorek Realy RE155107rb 2008 - Słabe kręcenie rozrusznika