Schemat instalacji
Weź jeszcze raz sprawdź dokładność połączenia masy. Sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika i przewody dookoła. Czy wszystkie przewody od statora też są dobrze podłączone? Sprawdź również czy jakiś przewód przy montażu nie odczepił się. Pozdrawiam
Nic nie wywalasz. Odpinasz swój alternator, który w.g schematu też miał tylko dwa przewody (stator 1, stator 2) i podpinasz nowy z dwoma przewodami. Ten "alternator" z linka, to zwykłe dynamo - musi mieć zewnętrzny regulator z prostownikiem, bo nie ma wbudowanego.
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Witam,prośba o dobór modułu cdi do chińskiego skutera 50cc 2t,kod silnika to H1E41QMB bez impulsatora. Skuter posiada stator 4 cewki,bez impulsatora ,z statora wchodzą 3 przewody,na wyjściu z statora zasilanie cdi około 50v. Moduł cdi orginalny posiadała 4 przewody,zasilanie z statora,masa,cewka wn i blokada obrotów na dzwonie sprzęgła. Jaki moduł bedzie...
Na zdjęciu widać, że masz zamontowany chiński stator elektronik, chyba że ktoś wymieniał przewody na statorze używając chińskiej podróby o innych kolorach przewodów, przeznaczonych do elektronika. Natomiast w pojeździe była standardowa instalacja 6V z zapłonem na przerywacz. Oba przedstawione wyżej schematy nie dotyczą tego modelu.
Sprawdź kostki łączeniowe w instalacji. U mnie było to powodem straty iskry podczas jazdy czasem pomagało poruszanie wiązką ale ostatecznie poprawiłem kostki kostki. Najlepiej wymienić na szczelne samochodowe. ;) Sprawdź same przewody od złącza do lutu w statorze. Można tez wyeliminować złącze tanim kosztem po prostu lutując przewody na głucho.
(at)ElektrodaBot A jak zmierzyć napięcie w kostce ktora wychodzi od statora lucky star 250 (3 żółte przewody)?
Po prostu siła reakcji przekręca Ci oś koła/silnika doprowadzając do odkręcania/dokręcania nakrętek osi koła (zależy z której strony). Jak tak dalej będziesz używał silnika to w końcu ukręci Ci przewody od statora. Poza tym podkładki miedziane to nie podkładki dystansowe — ulegają odkształceniu plastycznemu od siły dociągu śrub. Nie wiem jaka...
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Bezpośrednio .... Wypinasz przewody statora od instalacji w to miejsce wpinasz przewody modułu , opis jak wyżej .
http://img265.imageshack.us/img265/424/e... tu maż lepiej to rozrysowane, zmieniasz tylko kierunek przepływu przez stator. Jak połączysz szeregowo stator i rotor, wyciągniesz dwa przewody to zmieniając polaryzację zmienisz kierunek przepływu przez stator i rotor jednocześnie, a to nic nie da. Musisz przełącznik tak podłączyć, żeby zmieniał...
Spróbuj podłączyć obciążenie w postaci żarówki 35W z 5W pomiędzy żółte przewody statora, przy podłączonym regulatorze oraz akumulatorze. Teoretycznie powinny zaświecić z pełną jasnością przy sprawnym alternatorze i regulatorze, aczkolwiek akumulator i regulator mogą ograniczać napięcie, a więc jasność żarówek. Następnie podłącz tylko żarówkę 5W i sprawdź...
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Sprawdziłem na 4 cewko modułach i na 4nowych statorach.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
NIE MA połączenia z masą cewek mocy prądnicy (przewód biały i żółty to dwa końce uzwojenia a nie odczepy) Może nie być jak regulator jest prostownikiem sterowanym, ale wtedy powinny być dwa żółte kable. Po co rozróżniać kolorami dwa kable, które można wpiąć dowolnie. Z reguły biały kabel jest końcem cewki i przeznaczony jest do obwodu ładowania, a...
Jedna sonda do L 304 i znawu wszystkie wyprowadzenia piszczą, między sobą też piszczą. :crazyeyes: Musi piszczeć (L304 i L305). Odłącz przewody od statora agregatu (#95).
Te przewody idą do regulatora napięcia, kolejność, o ile się nie mylę, jest bez znaczenia.
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
to znaczy które kabelki? Schamat za mały nie widzę kolorów przewodów
Może podaj numer silnika, albo model kosiarki jeżeli ten silnik jest fabyczny. Może uda się ustalić jaki stator i regulator napięcia powinien być użyty. Jakie przewody oraz typ złącza wychodzi ze statora?
Badanie rezystancji impulsatora - zielony przewód wychodzący z silnika oraz mierzony przy module do masy pokazał 0,6 M ohma i rośnie, według schematu o którym wspominałem powinno być 100-124 ohma. Zółte przewody od statora każdy z każdym 1,3 ohma. Brak przejścia do masy. Nie wiem czy ten impulsator to nie jest jakiś błąd pomiaru (nie wiem czy miernik...
Zlokalizuj sobie regulator napięcia i przewody od statora. Przerwanie połączenia pomiędzy regulatorem a statorem, często przewodu białego skutkuje przepalaniem żarówek (i brakiem ładowania), bardzo częsta przyczyna usterki. Jeśli połączenia są prawidłowe, to pozostaje wymiana regulatora napięcia.
Witam. Mam problem z podłączeniem statora 6 cewek w quad Zipp kid 125. Wychodzą 2 żółte przewody i nie wiem, który gdzie podłączyć. W starym statorze był żółty i biały. Proszę o pomoc.
Więc zrobiłeś zwarcie, więc w pierwszej kolejności będzie spalony przerywacz zapłonu, a w dalszej kolejności będzie spalona cewka zapłonowa (pod kołem magnesowym) i stopione przewody od statora.
Witam! Sytuacja wyglada nastepujaco. Bierzemy dwa statory do pradnic trzyfazowych typu "amerykanka" (kazdy stator sklada sie z dziewieciu cewek polaczonych w trzy fazy ktore sa polaczone w gwiazde) z kazdego statora wychodza wiec trzy przewody, i tutaj jest moje pytanie, jak polaczyc razem te dwa statory tak aby napiecia z nich sie sumowaly? bardzo...
Trzeba było w pierwszej kolejności sprawdzić czy ten stator jest dobry. Ma już swoje lata. Zielony (zasilanie CDI) około 1000Ω, czerwony (impulsator) około 90Ω, biały - masa statora. Te trzy przewody są wyprowadzone do modułu, ale zielony ma rozwidlenie do okrągłego złącza do instalacji (gaszenie). W przeciwnym wypadku cewkomoduł uszkodzony....
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Zadziała w ten sposób. Jedno wyprowadzenie połączyć z masą, drugie na przewody żółty i biały oryginalnej instalacji. Problem w tym, że ładowanie akumulatora będzie dużo słabsze niż na oryginalnym alternatorze. Prąd ładowania pojawi się dopiero po osiągnięciu napięcia stabilizacji obwodu świateł.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Rok 2006 wersja z homologacją, kupiona w Polsce. Zapłon CDI. Ze statora wychodzą 3 przewody, 2 niebieskie do CDI i jeden żółty do zasilania świateł
Witam ponownie dziś w końcu udało mi się zlokalizować co jest nie tak :D a mianowicie po wymianie statora w kostce były wsadzone odwrotnie przewody :P nie widziałem tego wcześniej bo była koszulka, pozamieniałem je i teraz pojawiło się ładowanie jak i światła :)
Witam. Ostatnio kupiłem nowy moduł i nie wiem jak go podłączyć. Moduł ma 8 pinów. Ja w Suzuki DR mam 5 przewodów do podłączenia: 2 przewody od statora 2 przewody od cewki WN 1 przewód od stacyjki I nie wiem do którego pinu podłączyć poszczególne przewody https://obrazki.elektroda.pl/6583728500_... https://obrazki.elektroda.pl/7524749400_...
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
Przyniosl mi znajomy jakos stara wiertarke ,w ktorej wszystki przewody do statora byly po przecierane.Po zaizolowaniu okazalo sie ,ze na uzwojeniu statora ( od wlacznika 220) jest praktycznie rezystancja 0.4 ohma.Nie ma zwarcia uzwojenia do obudowy stat. Czy faktycznie jest zwarte uzwojenie ???Jaka jest typowa rezystancja i indukcyjnosc?Prosze o pomoc.
Nie ma ładowania. Jak sprawdzić stator? Ma 6 przewodów z czego 3 w kostce, 2 przewody wychodzą z impulsatora, 4 z cewek.
Cześć pomóżcie mi bo już zwątpilem. Mam taki problem iż brakuje iskry w zetce wymieniłem już stator wraz z impulsatorem magneto nowa cewka przewody świeca moduł dalej brak iskry. Instalacja dobra gdyż sprawdzałem poprzez podpięcie zetki do innego motorowera. Podpiołem przewody od stator od innego motorowera do instalacji i iskra na świecy jest. Więc...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Tak samo jak w przypadku zwykłego skutera. Do sprawdzenia ciągłość dwóch przewodów od statora do regulatora, jak również sprawdzić czy na pewno stary regulator jest uszkodzony i czy nowy ma poprawny pinout lub nie jest chińskim trojanem.
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Nakombinowane, to mało powiedziane. Ciężko cokolwiek dostrzec na tych zdjęciach, ale obawiam się że początek przeróbek zaczyna się od statora. Oryginalnie jest jedno uzwojenie na statorze (jednofazowe, połączone z masą) które zasila zapłon CDI, światła i ładowanie. Ja dostrzegam przewody odpowiadające statorowi z Aprilii lub silnika chłodzonego powietrzem....
W prądnicy masz można powiedzieć że jedną cewkę z odczepem(jest ich kilka ale są szeregowo połączone). Z tego co pamiętam odczepem jest żółty kabelek i leci on przez regulator na światła, a biały przez regulator z prostownikiem(wszystko w jednym module) na ładowanie aku itd. Regulacja napięcia jest realizowana przez zwieranie tyrystorem do masy po przekroczeniu...
Cewki wyglądają na cale, ale przewody popalone. Trzeba ten stator wyjąć, i zrobić z tym porządek. Polutować, zaizolować koszulkami termokurczliwymi. Wtedy się sprawdzi ponownie. Regulator ładowania prawdopodobnie też zniszczony odwrotna polaryzacja akumulatora.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
Mam to samo: na czerwonym napięcie takie jak na akumulatorze nawet przy wyłączonym zapłonie. Jak próbuję go połączyć z czarnym ze statora to wtedy mocno iskrzy. Dla odmiany na czarnym ze statora nie mam napięcia po zapaleniu silnika tylko cały czas masę. Na rozruszniku mam mocowanie chyba do regulatora takiego na dwa przewody. Jak zmierzyć czy stator...
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Co do zaś całości tematu to radzę sprawdzić czy aby przy wymianie przewodów nie nastapiła gdzieś ich zamiana... Przewody nie zostały zamienione. Co do schematu, u mnie ze statora wychodzą dwa przewody. Czarny i czerwony. Podłączenie do modułu wg schematu wydaje się być prawidłowe.
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
Zawsze w instalacjach elektrycznych italiańskich skuterów był doprowadzony przewód masowy do tego złącza, ale w statorze go nie było. Masa iskrownika (i silnika) zależała od przewodu masowego rozrusznika (konektor oczkowy przykręcony pod śrubę mocującą rozrusznik). W statorze od chińczyka masz teraz zielony przewód który dodatkowo łączy masę instalacji...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
co może być przyczynom psucia kondensatorów ? Jeśli faktycznie przebity to jego jakość (yakże zestarzenie). Ale pewno jest inaczej. Mianowicie zestarzałe elementy instalacji oraz zabrudzenia. Pewno tulejka ma przerywaczu i przewody lub ich przyłączenia. To już taki sprzęt. A może coś przestawiałeś na statorze i zmieniły się parametry. i Jak już napisałem...
Witam, mam pytanie odnośnie wymiany statora w skuterze 2T (Keeway Fact Evo DD 50 cm³). Zakupiłem nowy, ponieważ stary już odmówił pracy. Jednak problem mam taki, ponieważ wszystko pasuje, wtyczka jest taka sama, 3 przewody. W moim starym statorze wychodzą 3 przewody (nie licząc tych od iskrownika): czarny, biały i zielony z czerwoną kreską, są one w...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
To nie jest impulsator kolego to co zaznaczyłes,to jest osłonka okrywajaca połączenia przewodów,impulsator jest na dzwonię sprzęgła tam gdzie pasek napędowy. Z statora pod tym plastikiem są przylutowane przewody 3 sztuki które wychodzą ze statora,jak pisałem wcześniej są to przewody, zasilający cdi po stacyjce,ładowanie i światła i to wszystko. Co do...
Przewody są od tyłu statora. Trzeba włożyć paluchy i sprawdzić, czy nie nadmiernie luźne. Zanim ten motocykl do mnie trafił, właściciel zabrał się za rozbieranie modułu, czym go nieodwracalnie uszkodził. Do tego padła jedna z dwóch cewek.
A czy jest możliwe że tam do masy instalacji jest specjalny przewód z statora? bo wcześniejszy posiadał 2 przewody a ten dodatkowo ma jeszcze jeden zielony. Poprzednia wersja (po lewej) posiadała pusty pin (po prawej) to ten stator który posiadam teraz i on właśnie posiada dodatkowo zielony przewód. Czy podłączenie go do masy, zmieni sytuacje? http://obrazki.elektroda.net/57_12694636...
Witam, Zapomniales, jak byl pdlaczony stary? Przewod oznaczony "stator" podlacza sie do do wyjscia prostownika zasilania wzbudzenia pod czarna plastikowa oslona. Regularot ze zdjecia nie jest przeznaczony do peugeota lecz, prawdopodobnie, do renaulta. Do peugeota powinien miec tylko jeden styk we wtyku i bez kabla z oczkiem. Pozdrawiam, Georges
Witam, mam problem z KTM SX 125. Pojazd jest kolegi i ma go od kilku lat, dotychczas nie było z nim problemów. Podczas jazdy zgasł, spaliła się cewka ładująca CDI na statorze. Część wymieniona na nowy zamiennik chodził może 10 minut i to samo. Zamówiony nowy stator oryginalny KTM chodził do pierwszego dodania gazu i dym z magneta. Próba przewinięcia...
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Stator jest pod kolem zamachowym. Przewody od niego powinny iść obok chwytaka powietrza.
Zgadzam się z Tobą, ale zależało mi na jak najtańszym doprowadzeniu motorka do dobrego stanu (co już dawno okazało się złym pomysłem), a że większość elementów była już z 6 V wersji instalacji, więc chciałem już dociągnąć to do końca w tym systemie. Na razie wykręciłem ponownie stator i wymienię przewody, bo są dosyć sztywne, być może, jak wcześniej...
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
W pierwszym momencie gdy zobaczyłem stator pomyślałem czy ktoś nie założył statora od TGB. Detale wyglądają jak stator bez przeróbek. Na pewno taki (4-cewkowy) stosowano w tym modelu? Na internecie jest tylko jedno zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/4368668100_... Masz chyba kiepski miernik albo przewody pomiarowe, bo pokazuje bardzo...
Wczoraj wracając do domu silnik zaburtowy Mercury 9.9 2 takt z 1996r z czarnym statorem zaczął przerywać na max obr. Okazało się, że zakładając czapę zahaczyłem przewód wn. i lekko go wyciągnąłem z cewki. Po podłączeniu silnik jeszcze przerywał jakiś czas i nie wkręcał się. Po kilku minutach jakby mu przeszło i już pracował ok. Dlaczego nie pracował...
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Zapłon w Cagivach jest bardzo prosty, moduł wtyczka 4 przewody, dwa do cewki na statorze, dwa do cewki WN. Zapłon jest bez impulsatora, iskra 2× obrót bez stałego kąta wyprzedzenia. Alternator tzw. dwufazowy, do ładowania akumulatora. Ale całego statora z kołem magnesowym nie przełożysz z AM6 bo fizycznie nie będzie pasował na rozmiar stożka wału korbowego....
Z boku koła magnesowego i na statorze.
Przenośny agregat prądotwórczy - rewitalizacja. Próbuję w ramach hobby uruchomić stary agregat ET650, uruchomiłem silnik spalinowy - działa, lecz brak podstawowej funkcji, czyli "prądu". Są wyprowadzone 3 pary uzwojeń: Żółte 9,1 Ω, podłączone do kondensatora (jako obciążenie, nie rozumiem) Czerwone 15 Ω Niebieskie 1 Ω Czerwone i niebieskie mają wspólny...
Witam wszystkich zacznę od początku, problem ze skuterem marki sym jet euro x 2t 50cc. Pewnego dnia zgasł podczas jazdy i zaginęła iskra na dobre wcześniej czasami znikała ale wracała mimo to skuter jeździł aż do dziś. Na początek sprawdziłem cewke wn podlaczajac ja do innego skutera i dział iskre podaje a więc przesuwałem się dalej zmierzyłem napięcia...
Witam Koledzy mam na zbyciu niekompletną prądnicę 3 fazową typu amerykanka o mocy 500W (bez magnesów). Doskonale będzie nadawać się do ładowania akumulatorów 12v. W skład prądnicy wchodzi stator w którym znajduje się 9 cewek nawiniętych drutem 2x 1mm w ilości 50 wojów na cewkę, wysokość cewek 70 mm, szerokość u góry 60 mm, na dole 50mm,wysokość boku...
Wykonana nowa wiązka 3 kabli bezpośrednio podciągniętych do regulatora przy kierownicy z statora. Poprzednie okablowanie ze statora pozostawione. Użyte zostały przewody "G" zielony dla podpięcia do masy impulsatora. Oraz "W" biały kabel do którego podpiąłem od str kierownicy plus po stacyjce a od str silnika wpiąłem się kablem Czarno Czerwonym o ile...
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Nadal masz źle wyregulowany gaźnik. Pożycz od kogoś wyregulowanego BVFa wyjętego ze jeżdżącego silnika. Punkty lutownicze masz przetarte bo próbowałeś zmniejszyć odległość między impulsatorem a magnetem. Zaizolowanie ich nie jest konieczne. Przewody od statora: Zielony - zasilanie CDI. Biały - masa statora (masa silnika). Czerwony - impulsator. Żółty...
Po tylu latach instalacja elektryczna ulega procesowi naturalnego rozkładu. Na 100% przyczyną problemu jest przerwanie białego przewodu od statora do regulatora. Stąd przepalanie żarówek i brak ładowania. Prawdopodobnie masz także zwarcie w przełączniku kierunkowskazów. Albo tracisz masę gdzieś we wiązce w pobliżu tylnej lub przedniej lampy, wówczas...
Serdecznie witam Mateuszu - Widzę że pilnujesz tematu hi!,hi!. Wyśledziłeś mnie i opłacało się. Odpowiadam, kondensator jest tak duży, ze zwarcie można zlokalizować. Sprawdź, dokładnie czy płytka rotora (części ruchomej) nie dotyka statora (części nieruchomej). Przy powolnym pokręcaniu sprawdzaj czy nie czujesz jakby gdzieś coś ocierało. Pamiętaj rotor...
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
Uszkodzenie jest na wierzchu, więc teoretyzując można by odwinąć te ileś zwojów, dolutować nowy i nawinąć z powrotem. Pytanie na ile trwała będzie taka sztuka. Drucik pewnie cienki, bo gruby by się nie przerwał. Powie ci to ten co się zajmuje przezwajaniem, a trzeba jeszcze mieć drut w odpowiednim przekroju, wiedzę i narzędzia do tego.
Honda Dio pali moduł zapłonu po 10 minutach pracy. Stator jest 8 cewek, z których wychodzą dwa przewody. Pomocy. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/6428363000_... jak sprawdzić czy dobry jest to ac czy dc
Dokładnie musisz przejrzeć stan konektorów we wtyczce regulatora napięcia oraz wtyczce łączącej stator z wiązką instalacji. Każdy ślad przegrzania to potencjalna przyczyna późniejszej awarii. Dodatkowo sprawdź stan przewodów pomiędzy statorem a regulatorem - jeśli izolacja jest twarda, to oznacza że wcześniej się mocno grzały. Niektóre modele mają dość...
Na akumulatorze napięcie dochodzi do 16V, na światłach z przodu przy wyższych obrotach tylko 10V. Niestety nie mogę przetestować sposobu z żarówkami mniejszej mocy. Regulator ma dobrą masę (0ohm). Na żarówkę rejestracji dochodzi całe 12V. Pytanie brzmi, jakie wartości powinny być na stykach regulatora? Zauważyłem również, że z czasem na przednie lampy...
Jeżeli z cewki impulsatora wychodzą dwa przewody, to spróbuj je zamienić miejscami No i to zadziałało. nie wiedziałem dlaczego postanowiłem zajrzeć głębiej w google i zacząłem czytać. Nakierował mnie skrót KWZ, którym się przy wcześniejszych próbach szukania nie posługiwałem. Na forum ludzi od moto jawa mz simsin, którzy montowali moduły ac-dci zastępczo...
Mam tylko pytanie czy te 3 żółte przewody co są w instalacji jako generator napięcia można razem zmostkować i połączyć z tym jednym co wychodzi ze statora nowego silnika Nie można . Trzeba kupić inny regulator lub inny stator 3 fazowy.
Cześć. Jako iż przekopałem się przez tysiąc wątków- bezskutecznie, postanowiłem założyć wątek. W mojej maszynie brakuje mi ładowania, po kilku dniach od naładowania prostownikiem akumulator jest rozładowany. Napięcie akumulatora w zależności od stanu naładowania wynosi od ok 12V do 12,5V po przygazowaniu. Regulator napięcia wymieniony - bez zmian. Napięcie...
Zwróć uwagę na następujące punkty: 1. Łączenie przewodów statora z instalacją, po prawej stronie w pobliżu "wahacza" mocowania silnika. Powinny być zasłonięte gumą. Często zmoczenie tych złącz odcina iskrę (przebicie na zasilaniu modułu). 2. Czujnik stopki bocznej, odłącz go całkowicie. Gdzieś powinieneś mieć przy podłodze kostkę na 3 przewody. Nie...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Proszę sprawdzić czy na przewodzie od gaszenia nie ma zwarcia do masy lub przebicia z napięcia +12V. Odłącz w pierwszej kolejności okrągłą wtyczkę od statora (tam znajduje się przewód zielony od gaszenia oraz przewody od cewki oświetlenia i cewki ładowania).
Witam. "Stat"to jest stator czyli stojan "Rot" to jest rotor czyli wirnik
Witam mam problem z klf 220 mianowicie brak ladowania bylem u dwóch specow od napraw motocykli ale nie chca sie podjac naprawy mowiac ze ktos dobrze namieszal w instalacji.mianowicie ze statora wychodza 4 przewody 2 ida na cewke wn pozostaja 2 żółte.pytanie czy w obydwu przewodach żółtych powinien byc prad?dodam ze nie ma orginalnego reg.napiecia tylko...
Witam, wniosek z tego, ze jest o co powalczyć. Właśnie wróciłem z garażu. Instalacja wygląda jak na schemacie. Motocykl ma rozrusznik i akumulator. W tej chwili jest tam założony stator z jednofazowym uzwojeniem bez połączenia z masa + cewka zasilająca moduł zapłonowy. Pomiary wskazują, ze stator, który teraz jest założony działa jak trzeba. Motocykl...
Mam ten sam problem;/ Ale sprawdzajac napięcie w w kablach od statora (zasilanie, impuls, i gaszenie) na każdym kablu jest napięcie po kilka wolt, oczywiście jak wprawiam w ruch magneto wiertarką. Wydaje mi się trochę dziwne ;/ I to raczej jest prawidłowe. Wyłączanie zapłonu odbywa się przez podanie masy na moduł zapłonowy (kabel biało czerwony) przez...
Tam masz zabytkowe rozwiązanie alternatora i sposobu w jaki ładowany jest akumulator (brak regulatora napięcia dla akumulatora, prąd ładowania zależny od położenia wyłącznika świateł). Przyjrzyj się w jaki sposób wyłącznik świateł przełącza regulator napięcia (AC) pomiędzy uzwojenia statora. Sprawdź czy wyłącznik jest sprawny, czy wszystkie połączenia...
Miernikiem mierzylem na rozne sposoby caly czas jakichkolwiek wartosci. Kupilem dzis kolejny nowy stator. Podpialem przewody od impulsatora oraz zasilania modulu, tak jak wczesniej skuter odpala. 3 przewody luzne w kostce od ladowania niestety dalej pozostaja bez pradu. Nawet ich nie podpinalem. Szczerze to jestem juz bez pomyslu. Edit: Skuter uratowany,...
To jest stator "tuningowy" oraz "uniwersalny" do dwóch motocykli. Posiada trzy uzwojenia: ładowania (bezmasowe), oświetlenia (masowe) oraz dodatkowe oświetlenia (masowe). No i czwarte uzwojenie - zasilanie CDI. Kolory pewnie nie będą się zgadzały, aczkolwiek na zdjęciu http://www.electrosport.com/media/catalo...
Impulsator jest zamontowany na stojanie, zewnętrzny możesz wymontować (oczywiście koło magnesowe musi pasować do tego statora) Po opornościach podłączysz te 3 Przewody do instalacji skutera. Oporności szukaj na elektrodzie. Dodano po 17 http://pl.wikipedia.org/wiki/Capacitor_D... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Problem...
Może przewody zaśniedziałe. Bądź poważny kolego ,to pewnie jest problem z regulatorem tylko co to za reg? Są statory z jedną cewką,( z takimi odczepami jak na rysunku,ja mam właśnie taki) ,dalej chyba czterema( wciąż to "dwie fazy")a reszta to potem już typowe trzy fazowe statory z duża ilością cewek ale regulatory są już oczywiste. Byłem w sklepie...
Układ pinów we wtyczce, to jest sprawa, którą załatwia się a kilkanaście sekund. Napisz, jakie przewody wchodzą do tego regulatora. Fajnie by było, jakbyś zamieścił zdjęcie statora i układu cewek na nim.
Sprawdź ładowanie przy wyższych obrotach. Były produkowane statory z mocniejszymi światłami vs mocniejszym ładowaniem (2 vs 3 cewki). Niebieski przewód (od statora) musi być podłączony do bezpiecznika (+ akumulatora). Do regulatora napięcia musi być dostarczone zasilanie po stacyjce (sterowanie tyrystorem), ale bez niego nie działał by tester kontrolek...
schemat statora przewijanie statora wymiana statora
izolacja bawełniana schemat reverb zyxel konfiguracja
regulator napiecia regulator napiecia skuter
Rezystor 300 Ohm 25W a problem z dmuchawą Vaillant atmoMAG: Piecyki z trzema diodami LED