Weź jeszcze raz sprawdź dokładność połączenia masy. Sprawdź jeszcze przekaźnik rozrusznika i przewody dookoła. Czy wszystkie przewody od statora też są dobrze podłączone? Sprawdź również czy jakiś przewód przy montażu nie odczepił się. Pozdrawiam
Po pierwsze nie ma możliwości aby cewkomoduł się nagrzewał i przepalał po podłączeniu akumulatora, bo obwód zapłonu typu AC-CDI jest od niego całkowicie niezależny. Problem tkwi w mocno przekombinowanej instalacji elektrycznej. Cewkomoduł raczej nie da się inaczej podłączyć aby to zaistniało (przewody zielony, biały, czerwony). Proszę zwrócić uwagę...
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
Zadziała w ten sposób. Jedno wyprowadzenie połączyć z masą, drugie na przewody żółty i biały oryginalnej instalacji. Problem w tym, że ładowanie akumulatora będzie dużo słabsze niż na oryginalnym alternatorze. Prąd ładowania pojawi się dopiero po osiągnięciu napięcia stabilizacji obwodu świateł.
Te przewody idą do regulatora napięcia, kolejność, o ile się nie mylę, jest bez znaczenia.
Sprawdź kostki łączeniowe w instalacji. U mnie było to powodem straty iskry podczas jazdy czasem pomagało poruszanie wiązką ale ostatecznie poprawiłem kostki kostki. Najlepiej wymienić na szczelne samochodowe. ;) Sprawdź same przewody od złącza do lutu w statorze. Można tez wyeliminować złącze tanim kosztem po prostu lutując przewody na głucho.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Stator kupiłeś nieoryginalny, tzn. przeznaczony do chińskich skuterów 2T. Nawet nie zastanawiałem się że mogą mieć inny pinout w kostce od alternatora. Zamień miejscami przewody w kostce od strony statora: biały oraz zielony. Przewód biały ma łączyć się z przewodem pomarańczowo-biały instalacji elektrycznej. Przewodu zielonego od statora nie potrzebujesz,...
W pierwszym momencie gdy zobaczyłem stator pomyślałem czy ktoś nie założył statora od TGB. Detale wyglądają jak stator bez przeróbek. Na pewno taki (4-cewkowy) stosowano w tym modelu? Na internecie jest tylko jedno zdjęcie: https://obrazki.elektroda.pl/4368668100_... Masz chyba kiepski miernik albo przewody pomiarowe, bo pokazuje bardzo...
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
Witam, chciałem dobrać jakiś moduł do quada kawasaki klf 185, a więc tak ze statora wychodzą 4 przewody dwa żółte, czerwono-czarny i czerwony, przy kręceniu rozrusznikiem z czerwono-czarnego i czerwonego przewodu wychodzi prąd zmienny 50v te przewody wchodzą do modułu, a z dwóch żółtych 6v prąd zmienny te przewody idą pod regulator. Teraz mam pytanie...
Ja tu widzę tak namodzoną instalację, że nie widzę co jest co. Proponuję zacząć od sprawdzenia czy cewka ładowania jest sprawna, czy ew. ktoś nie wsadził tam statora podróby 6V. Przewody od cewki ładowania idą na EWR, gdzie wewnątrz jest mostek Graetza. Z niego wychodzi zielony przewód idący do Elby oraz na złącze 4x gdzie są podłączone wyłączniki stop...
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Witam ostatnio robię elektrykę w Yamaha dt 50 2004r.Został mi do podłączenia regulator 4VV-H1960-01. Podłączenie od lewej strony 1 i 2 pin to żółte przewody z statora 3pin to + po bezpieczniku z akumulatora a 4 pin to GND masa. Po wpięciu https://obrazki.elektroda.pl/6880031100_... + po akumulatorze lub - robi się zwarcie wypala bezpiecznik....
Witam Koledzy mam na zbyciu niekompletną prądnicę 3 fazową typu amerykanka o mocy 500W (bez magnesów). Doskonale będzie nadawać się do ładowania akumulatorów 12v. W skład prądnicy wchodzi stator w którym znajduje się 9 cewek nawiniętych drutem 2x 1mm w ilości 50 wojów na cewkę, wysokość cewek 70 mm, szerokość u góry 60 mm, na dole 50mm,wysokość boku...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Witam. Mam problem z podłączeniem statora 6 cewek w quad Zipp kid 125. Wychodzą 2 żółte przewody i nie wiem, który gdzie podłączyć. W starym statorze był żółty i biały. Proszę o pomoc.
Witam ponownie dziś w końcu udało mi się zlokalizować co jest nie tak :D a mianowicie po wymianie statora w kostce były wsadzone odwrotnie przewody :P nie widziałem tego wcześniej bo była koszulka, pozamieniałem je i teraz pojawiło się ładowanie jak i światła :)
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Wymieniłem REGULATOR NAPIĘCIA w junaku 901f na Nowy i nie mam pszednich światełamiałem taki Regulator napięcia a nowy wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/3525804900_... a Nowy reg... Krótka odpowiedź W Twoim Junaku 901F (rocznik 2017) reflektor zasilany jest z osobnej cewki statora prądem przemiennym (AC) , a nie z akumulatora. Stary...
Witam ponownie. Stator zamontowałem i chyba rzeczywiście jest z nim coś nie tak. Nie mogę uruchomić silnika. Iskra jest. Czasami silnik zapala na chwilę. Czy przez uszkodzony stator może silnik nie zapalić? Dodano po 1 Uff... Zapalił. Jednak stator działa - ładuje. Wcześniejszy problem z odpaleniem chyba wynikał z zalaniem świecy. Dodano po 22 Mam jeszcze...
Badanie rezystancji impulsatora - zielony przewód wychodzący z silnika oraz mierzony przy module do masy pokazał 0,6 M ohma i rośnie, według schematu o którym wspominałem powinno być 100-124 ohma. Zółte przewody od statora każdy z każdym 1,3 ohma. Brak przejścia do masy. Nie wiem czy ten impulsator to nie jest jakiś błąd pomiaru (nie wiem czy miernik...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Przecież to jest 0.33 kΩ, a więc 330 omów, czyli w porządku. Czemu tylko przewody obcięte? Przewody cewki zasilającej są wyprowadzone ze statora i zakończone dwupinową wtyczką. Kolory czarno-czerwony oraz zielono-biały. Na drugim zdjęciu widnieje regulator napięcia.
Bredzisz Kolego ! Schematu instalacji el. motocykla się w Sieci nie chce poszukać?? Dodano po 18 Przeczysz sam sobie . Silniki na wtrysku pojawiły się po 2007 . W 2001 r był tylko gaźnik a wiec Podejrzewam układ zapłonowy CDI, który pracuje bez zasilania z akumulatora i tu Masz rację. Ze statora wychodzą dwa złącza: 1. 3pin białe 3 przewody to alternator....
Dzień dobry, próbuje odtworzyć instalacje w mojej husqvarnie, która w obecnej chwili jest w szczątkach. Poprzedni właściciel odciął przewody od regulatora napięcia przy samej obudowie przez co nie jest możliwe ich przylutowanie, a nawet rozróżnienie kolorów (posiadał 4 przewody lecz nie wiem czy to był oryginał). Chciałbym zakupić jakiś regulator tylko...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Serdecznie witam Mateuszu - Widzę że pilnujesz tematu hi!,hi!. Wyśledziłeś mnie i opłacało się. Odpowiadam, kondensator jest tak duży, ze zwarcie można zlokalizować. Sprawdź, dokładnie czy płytka rotora (części ruchomej) nie dotyka statora (części nieruchomej). Przy powolnym pokręcaniu sprawdzaj czy nie czujesz jakby gdzieś coś ocierało. Pamiętaj rotor...
Jeżeli z cewki impulsatora wychodzą dwa przewody, to spróbuj je zamienić miejscami No i to zadziałało. nie wiedziałem dlaczego postanowiłem zajrzeć głębiej w google i zacząłem czytać. Nakierował mnie skrót KWZ, którym się przy wcześniejszych próbach szukania nie posługiwałem. Na forum ludzi od moto jawa mz simsin, którzy montowali moduły ac-dci zastępczo...
Jedna sonda do L 304 i znawu wszystkie wyprowadzenia piszczą, między sobą też piszczą. :crazyeyes: Musi piszczeć (L304 i L305). Odłącz przewody od statora agregatu (#95).
Sprawdziłeś, czy kolejności przewodów w złączach się zgadzają? Mogą być wpięte na odwrót. Natomiast brak świateł może być spowodowany tym, że zakładasz stator przeznaczony do świateł z akumulatora (uzwojenie bezmasowe, dwa przewody żółte) do instalacji w której światła są zasilane z alternatora (żółty+biały). Przy zastosowaniu statora o innej ilości...
Statory wyglądają w zasadzie tak samo, wyprowadzone przewody tak samo — żółty i biały. Chyba tylko w koreańskich statory są rozróżnione poprzez użycie kolorów żółty i różowy. Różnica polega na podłączeniu uzwojenia. Stator na światła ze silnika ma koniec połączony z masą, do żółtego widać że są przyłączone dwa druty uzwojenia, a do białego koniec....
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Przewody mam biały, czarno/czerwony, zielony, (zielono/czarny i żółty) w jednej kostce i jeden żółty osobno Dodano po 1 No a ten nowy stator to jakiś zamiennik za 200zl Dodano po 29 Tu są parametry statora ale nw czy są ok. I czy dobrze to mierzyłem jeden kabel z multimetra do masy z statora i drugi kabel z multimetra do poszczególnych kabli https://obrazki.elektroda.pl/7836487600_...
To nie jest impulsator kolego to co zaznaczyłes,to jest osłonka okrywajaca połączenia przewodów,impulsator jest na dzwonię sprzęgła tam gdzie pasek napędowy. Z statora pod tym plastikiem są przylutowane przewody 3 sztuki które wychodzą ze statora,jak pisałem wcześniej są to przewody, zasilający cdi po stacyjce,ładowanie i światła i to wszystko. Co do...
Bezpośrednio .... Wypinasz przewody statora od instalacji w to miejsce wpinasz przewody modułu , opis jak wyżej .
Witam. Motor jak w temacie. Brak ładowania. Wymieniony stator i regulator napięcia. Regulatory sprawdzone w innym motorze działają prawidłowo (ładowanie 14V). Napięcie AC na podłączonych przewodach statora ( żółtych ) 17,8V. Napięcie na akumulatorze (motocykl odpalony) 11,8V . Sprawdzone wszystkie przewody i masy. Co jeszcze może być przyczyną braku...
Wykonana nowa wiązka 3 kabli bezpośrednio podciągniętych do regulatora przy kierownicy z statora. Poprzednie okablowanie ze statora pozostawione. Użyte zostały przewody "G" zielony dla podpięcia do masy impulsatora. Oraz "W" biały kabel do którego podpiąłem od str kierownicy plus po stacyjce a od str silnika wpiąłem się kablem Czarno Czerwonym o ile...
Witam kupiłem junaka 901 2013 rok motorek ma ledwo nalot 3 tysiące od pierwszego właściciela, ale uszkodzony, nie ma iskry, myślałem że wymienię modol, czy cewkę i bd ok zmieniłem modol za 5 zakręceniem spaliło modol, ten co był w motorku zanim kupiłem nowy też był spalony, co może powodować palenie się modułu, dodam że na nowym module tez iskry nie...
Przewód czarno-czerwony od statora, jaka rezystancja?
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
Witam. Ostatnio kupiłem nowy moduł i nie wiem jak go podłączyć. Moduł ma 8 pinów. Ja w Suzuki DR mam 5 przewodów do podłączenia: 2 przewody od statora 2 przewody od cewki WN 1 przewód od stacyjki I nie wiem do którego pinu podłączyć poszczególne przewody https://obrazki.elektroda.pl/6583728500_... https://obrazki.elektroda.pl/7524749400_...
Witam. Czy ktoś posiada rysunki/schematy - jak powinien być zbudowany stator ? Przejrzałem nieco informacji, ale wszystko napisane bardzo ogólnikowo... Potrzebuję wykonać stator o zewnętrznej średnicy ~100mm i 6 cewkach. I mam konkretne pytania powołując się na załączone rysunki: Na obrazku wygląda jakby cały element był monolitem i na nim były nawinięte...
Witam wszystkich zacznę od początku, problem ze skuterem marki sym jet euro x 2t 50cc. Pewnego dnia zgasł podczas jazdy i zaginęła iskra na dobre wcześniej czasami znikała ale wracała mimo to skuter jeździł aż do dziś. Na początek sprawdziłem cewke wn podlaczajac ja do innego skutera i dział iskre podaje a więc przesuwałem się dalej zmierzyłem napięcia...
to znaczy które kabelki? Schamat za mały nie widzę kolorów przewodów
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy przy zidentyfikowaniu kabli z uzwojen statora w prądnicy Bosch GD 6000. Po zdjęciu dekla okazało się że większość przewodów jest oderwana przy samych uzwojeniach. I tu zaczyna się problem ponieważ 3 przewody fazowe do gniazdek i N mam. Jednak były jeszcze 4 inne przewody urwane i 2 inne kable ( wydaje mi się że te...
Odepnij od statora przewody cewek prądowych. Zostaw tylko cewkę zasilającą CDI i impulsator. Spróbuj odpalić.
Przyniosl mi znajomy jakos stara wiertarke ,w ktorej wszystki przewody do statora byly po przecierane.Po zaizolowaniu okazalo sie ,ze na uzwojeniu statora ( od wlacznika 220) jest praktycznie rezystancja 0.4 ohma.Nie ma zwarcia uzwojenia do obudowy stat. Czy faktycznie jest zwarte uzwojenie ???Jaka jest typowa rezystancja i indukcyjnosc?Prosze o pomoc.
Mam tylko pytanie czy te 3 żółte przewody co są w instalacji jako generator napięcia można razem zmostkować i połączyć z tym jednym co wychodzi ze statora nowego silnika Nie można . Trzeba kupić inny regulator lub inny stator 3 fazowy.
Co do zaś całości tematu to radzę sprawdzić czy aby przy wymianie przewodów nie nastapiła gdzieś ich zamiana... Przewody nie zostały zamienione. Co do schematu, u mnie ze statora wychodzą dwa przewody. Czarny i czerwony. Podłączenie do modułu wg schematu wydaje się być prawidłowe.
schemat statora przewijanie statora wymiana statora
lodówka czujnik temperatura amica kontrolka grzać świeca łagodny start żarówka
bateria milwaukee bateria hilti
O-ringi do pompy paliwa 4B0919051E Audi A6 Wymiary o-ringów pompy paliwa 4B0919051E