Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/6022383800_1...
Sprawdź przewody podciśnieniowe sterowania turbiny.
Trzeba się zastanowić dlaczego tak często wypala. Sprawdził bym EGR (dostęp tragiczny) i przewody dochądzące do turbiny.
Sprawdź przewody od turbiny i czujnik położenia wału na kole zamachowym - korozja , luźne przewody etc.
Sprawdź turbinę przewody łączące chłodnice powietrza czy nie ma pęknięć oraz luz turbiny zdejmij przewód ssący.
Przewody z turbiny 10 mm² długości 60 cm przed mostkiem, a za mostkiem jest sterownik grzałkowy i do grzałki przewody ok. 2-metrowe 10 mm².
mierzę tak (tu akurat pomiar napięcia) A jak wygląda pomiar prądu? Czy używasz pomiaru cęgami/kleszczami - zakładasz na jeden z przewodów od turbiny? Czy wtedy przewody miernika są odłączone? Jaki zakres pomiarowy jest używany? Widzę 60A - wskazanie 0,5A to mniej niż 1% - może to błąd pomiarowy. Czy w pobliżu są jakieś przewody - szczególnie takie...
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Może sprawdż intercoler i przewody od turbiny na szczelność.
no tak. ale zdjęcie miski to nie taka prosta sprawa.Dawno bym już to zrobił trzeba rozebrać przednie zawieszenie ,wyjąć półośkę, wyciągnac tłumik, kolektor wydechowy, przewody turbiny..... jak wszecdłem do kanału to się załamałem. tylko czy to jest 100% pewność z tym smokiem.....
Czy masz odczuwalny spadek mocy lub i dymienie z układu wydechowego ? U mnie kilkukrotnie pękały gumowe przewody turbiny wystarczyło skrócić i jest dobrze. Turbinę ciężko uszkodzić przy prawidłowej eksploatacji. A pod tą (chyba aluminiowa rurką) nie ma jakiejś uszczelki ?
Parametry w porządku przepływomierz powietrza dobry przewody od turbiny przy dodaniu gazu pęcznieją.
auto postał 3 godziny jeszcze raz poprawiłem przewody turbiny, turbina dalej głośno chodzi, auto nie kopci ale w przewodach jest dużo czarnego osadu.. jest to audi A4 b6 TDI 130km 2002r przebieg 220433 km, pomp wody i rozrząd był podobno wymieniany przy 217261 kupiłem go miesiąc temu.. nie kupiłem od obcych ludzi więc raczej była wymieniana..
Podzwoń po firmach, które regenerują turbiny może Cię poratują. Szukałeś po numerze: 77011473155 [url=https://allegro.pl/oferta/uszczelki...
Witam. Mój problem z 2,5tdi ACV 102KM . Auto po kolizji niewielkiej stało 6 miesięcy i mam problem - brak mocy. Błędy na VAG : 1242 , 527 , 1237 - kąt wtrysku prawidłowy zarówno na zegarze jak i VAG , turbina sprawdzona ( ciśnienie prawidłowe w całym zakresie obrotów ) , przewody do czujnika i zaworu sprawdzone oraz na wszelki wypadek pociągnięte bezpośrednio...
MAP i MAF nadal. Czyli de fakto nic nie zrobiłeś. Oczyść w końcu ten czujnik doładowania! Wyczyść go, samo zajrzenie nic nie zmieniło, widzisz przecież. A wskazaniom przepływomierza się przyjrzyj. Z uwzględnieniem temperatury i masy powietrza zarówno oczekiwanej jaki i zmierzonej. Intercooler ok? Rury do niego ok? Przewody ciśnieniowe turbiny ok?
Czyli wyczyścić wszystkie przewody idące od turbiny?
Samochód straci dużo na dynamice, będzie słabszy od klasycznego 1.8D, za to może zużywać więcej paliwa. Prawdopodobnie masz pompę Lucas, one się różnią w wersji D i TD, inaczej też dawkują paliwo i to wymaga korekty. Samo wycięcie turbiny nie jest dużym problemem, natomiast jeżeli chcesz, żeby samochód jeździł na poziomie fabrycznie wolnossącego, to...
Jeśli nie ma pompy myjącej magnetycznej , może miec słaby kondensator rozruchowy.Obejrzyj też rurki i przewody od turbiny do zraszaczy.
rozebrałem wszystkie przewody od turbiny interculera po przemywałem i tak ok 40 - 50 % się poprawilo ale nie jest wynik satysfakcjonujący
Trzeba posprawdzać przewody sterowania zaworu turbiny na szczelność, sprawdzić zawór turbiny czy się nie zacioł. Sprawdź też przewody turnina kolektor dolotowy czy szczelne.
Zrobione, dla potomnych: czarne przewody do pompki, szare do turbiny, biegunowość bez znaczenia.
Ja bym się zainteresował regeneracją tej turbiny. I do tego styl jazdy. Oprócz pompy oleju wymieniasz też przewody. Do tego pomiary ciśnienia w skrzyni korbowej.
Przewody od turbiny sa ok a turbina faktycznie załacza sie od około 1800 obrotów i do2600 cągnie całkiem ładnie tylko nie wiem czy problemem nie jest przepływomierz >
może przewody podciśnieniowe zle zalozone tu masz schemat .
Jak nastawnik turbiny będzie dobry (przewody lub sterownik?) to i komunikat o mocy zniknie.
Byłem u mechanika i powiedział że przewody od turbiny i przepływomierza są uszkodzone więc wymienię i zobaczę mam nadzieje ze to będzie główna przyczyna czy ktoś miał podobny problem wielkie dzięki za te poprzednie wskazówki
Wygląda nato ze masz usterkę w doładowaniu .Psprawdzaj jak wyglądają przewody od turbiny do kolektora ssącego chyba nasz tam gdzieś dziure . Diagnoza by się przydała było by łatwiej.
Żaden normalny olej nie popsuje tego silnika jeżeli będzie się go regularnie wymieniało co 15 tys. Druga sprawa to sitko w przewodzie turbiny. A trzecia, wiadomo - każdą turbinę na najlepszym oleju można zakatować w 40 tys., a można jeździć i 200, to już zależy od kierowcy.
Sprawdź czy przewody gumowe od turbiny do intercoolera a potem do kolektora nie są uszkodzone.Szukaj pęknięć i wycieków oleju bo to wygląda na utratę ciśnienia na jakiejś nieszczelności.
w Twoim aucie nie występuje " pąpa paliwa " z resztą w innych też czegoś takiego nie ma jest natomiast pompa paliwa Twój silnik to 'L'-series w układzie paliwowym jest jeszcze chłodnica paliwa oraz filtr ze względu na temperatury obecne proponuje wymienić filtr paliwa mogła zebrać się woda i zamarznąć powodując zmniejszony przepływ paliwa drugi temat...
Tam niema sondy lambda , wiec to napewno nie to . Tak jak pisal Pontus przewody od turbiny sprawdz ,recysrkulator tez > Najprawdopodobniej masz cos nie tak z turbina , szczegolnie jesli piszesz ze przy 3000 obr. najbardziej zaczyna kopcic. Mozesz miec uszkodzony zawor regulacji cisnienia turbodoladowania , albo sam zawor elektryczny , albo zatarte ciegno...
Panel to podstawowe źródło. Bez niego każdy kontroler doprowadzi do rozładowania aku. Pytanie czy uszkodziły się przewody czy panel?
Sprawdź szczelność przewodu za turbiną i interculer .
Czasmi jak idzie biały dym to oznaka padnietego turbo, a to ze próbowałeś zapalić i siadał akumulator to może być wina tego ze przez turbo silnik zassal olej i zwyczajnie nie ma siły przekręcić bo spreza za dużo. Dwa tygodnie temu miałem identyczna sytuacje z mondeo tddi. Sprawdź przewody od turbiny czy nie ma w nich oleju.
Co to jest za generator 3kW , że ma aż 250A wydajność prądową. Jak grube są przewody uzwojenia? Czy to jest generator do turbiny wiatrowej i jakiej?
Rozumiem, że dolot porządnie sprawdziłeś kompresorem i jest szczelny? Wszystkie węże, zaworki, przewody? To jest podstawa. Jak turbina była wymieniana to z powrotem tam gdzie ją wymieniali, bo zmiana turbiny nie może powodować spadków mocy, chyba że zamontowana jest jakaś zrypana
Sprawdź kolektory, intercooler, zawory podciśnienia i przewody do intercoolera/turbiny. No i oczywiście łożyska na rolkach paska osprzętu i rozrządu, pompę wody. pozdr
W aucie. Wymieniono przepływie, przepustnice. Sprawdziliśmy katalizator, sondy lambda. Sprawdzono gruszkę zaworu turbiny... Wszystkie przewody. Nic... Auto stoi. Nie jeździ. Po uruchomieniu nadal naciskając na gaz obroty skaczą i spadają. Nie podjedzie się nawet metr normalnie.
Witam mam mały problem z czarnym dymem. Jak nim jade to odrazu jak wchodzi jakies obroty sadzi czarnym dymem.Przeczyściłem przewody do turbiny, i z intercoolera do turbiny.Max obrotów 4,5tys.Tez jest tak że jak wcisne gaz i powyzej 2tys obrotów to przewód od kolektora do intercoolera pęcznieje.Co to może być za przyczyna że tak czarnym mocnym dymem...
Sprawdź czy masz szczelne przewody podciśnieniowe i przy okazji czy drożny jest wężyk do ECU, bo potrafi się ostro zapaćkać olejem z dolotu.
witam, kolega Sztomel ma racje że to zbieg okoliczności lub kolega bigthomas coś uszkodził w czasie wymiany tego węża , może luzne przewody od turbiny i niema odp. ciśnienia doładowania lub spadł któryś z przewodów podciśnienia do sterowania, odpowiedż na te pytania da statyczne i dynamiczne odczytanie vag-com, powodzenia
Tą rurką podawane jest ciśnienie do zaworu N75 które steruje otwarciem zaworu ciśnienia doładowania w turbinie( ten luźny wężyk przy gruszce turbiny na foto ;) )
Brak podciśnienia na zaworze, uszkodzone przewody lub uszkodzona gruszka od turbiny. Więcej opcji nie ma. Podciśnienie na zaworze jest, przewody podciśnieniowe założyłem wszystkie nowe. Co do gruszki turbiny to ciśnienia nie puszcza bo sprawdzałem nawet sprężarką ale może jeszcze coś innego jej dolega oprócz nieszczelności bo inaczej to już niewiem...
Masz na pewno uszkodzony obwod zaworka turbiny. Sprawdz dokladnie przewody. :D
Witam serdecznie Bardzo proszę o poradę co może być auto zaczyna jechać dopiero przy 3000 obrotów do osiągnięcia 3000 obrotów dymi na czarno i słabo przyśpiesza powyzej 3000 zaczyna jechać i przestaje kopcić.Sprawdzałem wszystkie przewody od turbiny są ok ,przepływomierz sprawdzony w innym aucie jest dobry proszę o poradę gdzie jest problem.
Nie ma żadnych filtrów na smarowaniu turbiny, przewody smarowania do wymiany plus kontrola ciśnienia oleju jak wyżej napisano. Ciśnienie około 1 bar na wolnych po rozgrzaniu silnika.
Witaj. Miałem ten sam problem. Auto w ogóle nie miało buta, przy 100km koniec nie leci więcej, Turbina była wyłączona.Na kompie sprawdziłem błędy silnika i o " 18034 Napęd magistrali " i "17978 zablokowana jednostka sterująca silnika" Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia turbiny i nagle wszystko zaczęło działać turbina się załącza normalnie, buta...
Najprawdopodobniej mechanik pomylił przewody podciśnieniowe. Przewód od turbiny powinien iść do zaworu regulacyjnego (końcówka najdalej od wtyczki). Ten na samym dole zaworu ma iść filtra powietrza a ten na środku ma iść do pompy próżniowej ale tam będą jeszcze trójniki po drodze i zasilanie innych odbiorników.
sprawdz czy masz szczelne przewody ciśnieniowe ATL ( turbiny) czesto w passacie b5 po wymianie np filtra paliwa jest uszkodzony przewód doładowania ten co idzie od intelcolera :idea:
piszesz że masz problem z łopatkami od czasu do czasu że się zacinają-tego nie powinno być wogóle. sprawdź sobie przewody dochodzące do turbiny czy nie są na złączkach zaciskowych poluzowane i przesmaruj sobie zawór z turbiny najlepiej WD-40.
Witam, https://obrazki.elektroda.pl/3139943700_... Potrzebuje pomocy z analizą logów dynamicznych 1.9tdi 90km turbiny. Wymienione przewody podciśnienia, Sztanga przy turbinie pracuje podczas próby strzykawki, zawór n75 (był zamieniony, nie mam pewności czy zamieniony był sprawy) Auto łapie tryb awaryjny Proszę o porady, dziękuję i pozdrawiam...
Do falownika PV nie powinno dołączać się turbiny. Potrzebny jest osobny kontroler/falownik. A ten wpinasz do tej samej sieci. Ważne aby mieć osobne rozdzielnice z zabezpieczeniami odgromowymi. Potrzeba również przeliczyć przekrój przewodów jeśli turbina będzie dostarczać duży amperaż to lepiej podciągnąć nowe przewody do głównej rozdzielnicy.
Witam wszystkich Forumowiczow, po krotce chcialbym opisac swoj problem bo walka trwa 2 miesiace i kazdy rozklada rece i pomyslow juz brak. Otorz autko wpada w tryb awaryjny tak jak w tytule po podpieciu kompa blad P2563 wspomne ze, autko jedzie max 90km/h po wylaczeniu stacyjki i ponownym uruchomienie jedzie normalnie jezeli trzymam powyzej 2000 obr/min...
Żadna żarówka nie ma L i N. Jakie napięcie daje ta turbina ? Kupiłeś turbinę wiatrową to sobie dokup do niej regulator. Wiatrak to tyklo jeden z elementów systemu. Na wejściu podłączasz 3 kable z turbiny a na wyjściu masz 2 przewody do akumulatora ( akumulatorów ). Akumulatory podłączasz do przetwornicy : napięcie turbiny / 230V i wtedy możesz podłączać...
witam czy ktoś mógłby napisać jak podłączyć przewody podciśnienia zaworu doładowania turbiny w sprinterze 2.9 1996 rok i jak nożna sprawdzić czy zawór jest dobry? za wszelką pomoc szczerze dziękuję
Czyli jednak miałem rację. Zawór upustowy (czyli blowoff) jest po to żeby po ujęciu gazu ciśnienie w kolektorze dolotowym nie powodowało gwałtownego odwracania kierunku obrotów turbiny (mały gaz, mała moc turbiny), przewody raczej to wytrzymają skoro wytrzymują przy max otwartej przepustnicy. Pozdrawiam.
Witam Audi a3 2.0tdi silnik bkd 8p. Mam mokry przewód zaznaczony na obrazku na czerwono od czego on jest i jaki może być powód wygląda tak jakby się pocił nie widać żeby ciekł. Auto trochę dymi i na zimnym po dopaleniu czuć spaliny pod maską. Zdjęcie poglądowe nie mam na razie możliwości wrzucenia mojego. http://obrazki.elektroda.pl/1918394100_1...
Jutro jeszcze sprawdzę , jednak do tej pory wszystko było ok zabiła się przez rok eksploatacji ? Auto na płynie . Dodano po 8 Jeszcze jutro zaślepię przewody od chłodzenia turbiny - może turbo tłoczy do wody powietrze - jest chłodzone właśnie płynem?
Dzięki Szymitsu, ale wszystkie inne możliwości zostały wyeliminowane. Przewody i rurki, którymi płynie powietrze są tak poukładane w tym silniku (dwie turbiny, przewody idą dosłownie wszędzie, po prawej, po lewej, od dołu, od góry, między metalowymi elementami), że psikanie tylko od góry, czy od dołu nic nie da. Problem jest gdzieś "schowany". Dlatego...
Witam mam pytanie bo zmagam się z problemem uszkodzonego sterownika turbiny po wymianie na nowy nie reaguje na testy na adaptację buczy ale nie działa sama sztanga i kierownica jest ruchoma turbina była czyszczona kolejny sterownik podłożony efekt ten sam w starym sterowniku natomiast uszkodziły się napędy czy jest możliwe bo przewody sprawdziłem że...
Dzieki za pomoc . Problem rozwiazany przewody zamienione miejscami idealnie pasuja .
Witam, w pierwszej kolejności prosiłbym o wyrozumiałość gdyż dopiero zaczynam zabawę z mechaniką i jestem zielony. Mam problem w golfie 4, tak jak w temacie, sztanga nie pracuję, nie ma podciśnienia w przewodzie od gruszki. Sprawdziłem przewody wszystkie są ok. Podejrzewam zawór N75, wyczytałem gdzieś że zamiast niego można użyć N18, więc pomyślałem...
Witam mam problem ze swoim scenic 1.5 dci 78 kw 2009 bez dpf , auto nagle straciło moc , wymieniłem filtr paliwa , wyczyszczony egr , sprawdzony dolot intercoolera szczelny , przepływomierz wymieniony , sprawdzone przewody podciśnienia , geometria turbiny sprawna , brak błędów zapisanych w sterowniku ,silnik pracuje równo tylko wolno wkręca się na obroty...
Szczelność sprawdziłem tylko turbina jak pisze svavecone powinna dawać w granicach 2,3bar a moja wyciska tylko 1,7 dlatego chciał bym sprawdzić to manometrem, zdejmowałem przewody i łopatki turbiny wyglądają dobrze po stronie tłoczenia.Może tutaj należało by szukać.
Rurka jest przykręcona obok podstawy filtra oleju . Bez demontaży katalizatora chyba się nie da.
Miałem podobny problem, moja zmywarka Siemens SE55M580EU/17 oryginalnie miała pompę obiegową o numerze 9000.113501, przez przeciek uszczelką z misy woda dostała się do łożyska i praktycznie pół ośki wirnika odpadło od rdzy oraz łożysko nakręconego na ośkę wirnika się rozsypało, aż nie można było wykręcić tego plastikowego wirnika. Pompa o numerze 9000.113501...
Podłączyłem według schematu z podanej strony i działa tak jak należy.Dzięki śliczne.
Volvo fh 12 wskazówka zegara turbiny wychyla się do końca zielonego pola( powinna do końca a wskazówka wychyla się tak 3/4) interkuler i przewody sprawdzone
To niekoniecznie czujnik. Sprawdź pierwsze czy przewody szczelne. Oraz sprawdź zawór turbiny czy sie porusza, lubi sie zapiekać. Wężyki do zaworka sterowania turbiny sprawdzić szczelność.
Witam zainteresowanych. Okap martwy, panel dotykowy nie jest aktywny. Foto modelu poniżej. Proszę o pomoc w podłączeniu wtyczek okapu do modułu. Są trzy wtyczki z pinami; 1, 2 i 3, tak ich oznaczyłem według kolejności jak były wpięte jednak nie pasuje mi miejsce wtyczki z zasilaniem oznaczonej nr 1. Przy takim wpięciu przychodzi zasilanie 230V na końcówki...
A wiec przystąpiłem do roboty •Zdemontować kolo prawe •Zdemontować wszelkie osłony, pokrywy silnika, które zasłaniają głowice i rozrząd •Odłączyć akumulator •zdemontować przewody układu chłodzenia z termostatu •Zdemontować przewody poliwowe wraz z przelewowymi •poodpinać wszelkie wtyczki prądowe z termostatu, wtrysku,...
do prądnicy na maszcie doprowadziłem 6 kabli. 2 do prądnicy, Ale masz generator trójfazowy, powinno być trzy przewody do niego. Chyba że mówiąc kabel masz na myśli kabel trójżyłowy. Trzeba uściślić terminologię.
Jak w temacie Czy na wydajność pompy myjącej może mieć wplyw kondensator przy silniku? śprawdziłem przewody wodne, łopatki turbiny i wszystko Ok. Pompa ma tylko siłe na zasilenie dolnego zraszania. Proszę podać E-nr zmywarki. Znajduje się on na rancie drzwi! <mrhari>
Przewody sprawdzone.Sa ok.
Witam ale obrotomierz nigdy nie pokaże w lagunie 20 tyś.obrotów !!! ten błąd co odczytałeś dotyczy turbiny ,sprawdź przewody sterowania podciśnienia...
sprawdz dokładnie układ dolotowy od turbiny do kolektora ssącego. masz tam przewody gumowe które łącząturbine intervculer i ssący często pękają.najlepiej zrobić ogledziny na kanale bo rury od turbiny zaczynają się z tyłu i idą pod spodem silnika
Diagnostyka komputerowa w dieslu z roku 96 !!! A czym jesteś taki zdziwiony? Dodano po 2 czy moge zrobić takim zwykłym kablem VAG z allegro za 20zł czy trzeba jechać do srewisu? Przewody od turbiny sprawdź. Anajlepiej zwróć się do mechanika. Uważasz że jak kupisz kabelek to już wszystko pójdzie z górki.
Witam wszystkich, od kilku dni jestem posiadaczem Cantera 2,8 z 2001 roku. i pojawił się problem a mianowicie podczas jazdy kiedy obroty silnika przekraczają 2 tyś. pojawia się głośny syk. Sprawdzałem przewody powietrzne turbiny są ok. Natomiast okolica z której słychać to syczenie wskazuje na zawór ciśnienia w kolektorze ssącym. Pytanie jak to potwierdzić...
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Turbiny dmuchają w granicach 1.1 mpa, obie. korekcja wtrysków od 0,8 do 1,2. Przewody podciśnienia wszystkie szczelne. gruszki pracują,,
Sprawdziłeś cokolwiek poza czytaniem bzdetów na forach? Błąd dotyczy usterki elektrycznej elektro-zaworka od wastegate turbiny, więc albo przewody elektryczne uszkodzone, albo sam zaworek. Nic prostszego do sprawdzenia.
najlepiej ściągni przewód dolotowy powietrza od filtra do turbiny i zobacz czy wirnik turbiny nie ma luzu bo prawdopodobni rozleciała sie turbina a konkretnie panewka na wirniku mozesz jeszcze sprawdzic przewody za turbiną czy nie ma w nich oleju.
Moc daje generator a nie przewód w rurze czy bez rury. W wypadku turbiny poziomej bez styków obrotowych puszcza się przewody w rurze. Amerykanką i turbiną pionowym jest wszystko jedno, w nich uzwojenie jest nieruchome, części obrotowe to tarcze z magnesami Z powodu słabego wiatru odpaliłem falownik wpinając między fazy zasilacz 12V Falownik podał bez...
W tryb awaryjny wchodzi jak przyspieszasz (znacznie)i zwiększają sie obroty silnika? Sprawdź okolice turbiny. Wszelkiego rodzaju przewody ciśnieniowe. Bez podpięcia się do kompa pewności nie będzie! Należało by zrobić logi dynamiczne turbiny i zobaczyć błędy! Który rok?
Jeśli wymiana oleju w dieslu co 30 kkm to warto wymieniać przewód olejowy smarowania turbiny, lubi zatykać się szlamem. Znajomy tak wysłał "do aniołków" 3 turbiny co kilka tysięcy km przez przytkany przewód. Podobno ASO wymieniają przewody (procedura?), nieautoryzowani mechanicy rzadko (bo taniej).
Scenic 2000 rok, 1.9 dci - ciężko zapala, jak w końcu zapali to przez kilkanaście sekund obroty pływają, potem zaczyna chodzić równo ale odcina paliwo przy 1500 obrotów i cały czas jest włączony wentylator chłodnicy. Nie ma usterek w sterowniku. Ciśnienie w listwie na wolnych obrotach około 300 barów, po dodaniu gazu rośnie nawet do 600. Rozrząd w znakach,...
Daj zdjęcia
Witam, czy temat został rozwiązany? Mam taki sam problem. Sprawdzone podciśnienie, przewody szczelne, instalacja sprawna, siłownik turbiny sprawny, elektrozawór sprawny. Testerem mogę wysterować elektrozawór wówczas siłownik turbiny jest wciągany, podczas normalnej pracy silnika siłownik turbiny stoi w miejscu czujnik kopiowania turbiny wskazuje wartość...
Witam serdecznie. Samochód Renault Master bi-turbo 165km Mógł bym prosić o momenty dokręcenia śrub drążonych na przewodach olejowych turbosprężarki, oraz czujniku ciśnienia Turbiny, Przewody olejowe nowe oryginalne.
Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii, czy zdefektowany czujnik temp. paliwa ma wpływ na wyłączanie się turbiny i wpadanie silnika w awaryjny tryb pracy? Chcę nadmienić, iż po regeneracji turbiny, wymieniono zawór sterujący ciśnieniem do turbiny, wymieniono wszystkie przewody a w dalszym ciągu występuje ten uciążliwy problem z wyłączaniem się turbiny. Badanie...
na moja szklana kule to moze byc nastawnik Hmmm, nie wiem gdzie ty widziałeś nastawnik w silniku PD? Diagnostyka, diagnostyka. Sprawdzić przewody podciśnieniowe sterowania, działanie kierownic turbiny, sprawdzić poprawność pracy pompowtrysków.
pozostaje jeszcze jedno rozwiązanie : nieszczelność w dolocie lub dziurawe, popękane wężyki podciśnienia sterującego kątem nachylenia łopatek kierownicy turbiny, trzeba dokładnie posrawdzać przewody i węże idące od turbiny poprzez intercooler do kolektora ssącego oraz wężyki podciśnienia idące od N75 do guszki ze sztangą sterującą łopatkami. Dodam,...
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
"egr" tez byl czyszczony a przewody sa ok...
W pierwszym etapie sprawdź czy masz dobre przewody od podciśnienia i czy w ogóle wytwarza się podciśnienie. A w drugim etapie to ściągnij przewód od turbiny i zobacz czy turbina się kręci i czy niema luzów albo połamanych łopatek. A na końcu szczelność układu dolotowego. Możesz mieć zapchany intercooler. Ja tak miałem w mojej audi A6 2.5 TDI
Wystarczyło zamienić zasilacz z 12V na 15V i mamy płynną regulacje obrotów z pominięciem trzeciego przewodu turbiny.
Zamienione przewody paliwowe.
Druga sprawa to wiązka od zaworka podciśnieniowego sterującego pracą turbiny i sam zaworek (pod filtrem powietrza). Po załączeniu kluczykiem ma być plus 12V na jednym z pinów (jednak ten problem wygenerowałby błąd "regulacja ciśniena turbo") jednakże sprawdź to i zrób test zaworka za pomocą komp. diagnostycznego podczas pracy na biegu jałowym. Do sprawdzenia...
A czy wtryski mogą mieć coś wspólnego z cięższym odpalaniem? Tzn auto trochę ciężej odpala od niedawna na zimnym oraz jak postoi np 30 minut, oraz zatrzesie silnikiem. Po sprawdzane przewody dolotu, podcisnienia itp i wszystko ok. Brak błędów na vcds. Silnik pracuje równo. Nowy zaworek odpowietrzajacy skrzynię korbową oraz dv, oba oryginały audi VW....
smarowanie turbiny przewody przewody turbiny laguna sonda przewody przewody
akumulator tesco pomiar prądu pomiar pradu zaczep schowek
pilot uniwersalny samokopiujący pilot uniwersalny samokopiujący
Radio samochodowe traci fale podczas jazdy – antena elektryczna, zakłócenia, słaby odbiór FM Wejście pływające w układach elektronicznych: co to jest?