Z opisu wynika, że masz silnik B20Z (ten posiada czujnik położenia wału korbowego). Błąd wskazuje na uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ewentualnie na problemy z komunikacją tego czujnika. Na początek rozkręć dokładnie aparat zapłonowy, przeczyść i sprawdź okablowanie (tam lubi zalegać wilgoć i robi zniszczenia). Aparat zapłonowy można kupić...
No tak, ale czy to dyskwalifikuje te przewody jako dobre?
witam mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego w skuterze honda bali. problem polega na tym że poprzedni moduł się spalił, zamówiłem nowy i ma inne przewody. stary moduł: czarny-masa pomarańczowy-cewka WIN czarno-biały -gaszenie czerwono-czarny-zasilanie CDI czerwono-biały-impulsator nowy moduł: czerwony czarny zielony niebieski żółty czy ktoś...
Wyczyść kopułkę od aparatu zapłonowego, palec zapłonowy, sprawdź świece i przewody.
na szybkiego podłączasz tak-czarny do masy, czarno żółty pod zasilanie włącznika świateł wstecznego niebiesko biały najprościej podciągnąć pod sterownik silnika. Checka nie świeci bez czujnika? Gdzie masz tą wiązke uciętą? Jak dobrze pamiętam to idzie do wiązki silnikowej na tył silnika, razem z przewodami z czujników temperatury i przewodów z aparatu...
Nie jestem pewien jaki masz model Hondy, bo było sporo wersji i trochę zmian. Niektóre Hondy stosowały specjalny akumulator i złącze plastikowe z dwoma konektorami do niego. W jednym egzemplarzu miałem instalację zalaną elektrolitem z akumulatora, a obok niego był właśnie moduł CDI. Dziwne rzeczy się robiły przez to zalanie. Niektóre Hondy miały specyficzne...
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
Witam 1- Sprawdzić przewody zapłonowe 2- Sprawdzić połączenia złączy elektrycznych zapłonu znajdujące się pod maską
Aha. Jakiego przekroju są zwykle przewody do cewki zapłonowej? Może problem jest innych oznaczeń (kolorów)? pzdr. Michał
Zbadaj stan filtra benzyny i gazu( jeśli masz gaz), jeśli dawno wymieniane były to wymień, to samo zrób z filtrem powietrza. Świece zapłonowe i przewody też możesz sprawdzić. Wyczyścić odstojnik gazu.
Witam. W Hondzie z 1998r. nie ma iskry, auto paliło bez problemu i nagle zgasło i już nie odpaliło. Wyczyściłem kopułkę i palec, było sporo nagaru, świece podmienione, masa sprawdzona, przewody przy kostkach sprawdzone. Kolejnym pomysłem jest sprawdzenie wtyczki 9 piniowej, która idzie do aparatu zapłonowego - i tu jest moja prośba o jakiekolwiek informacje,...
Przewody zapłonowe wydają się być cale. Świece natomiast nie są pierwszej nowości.i Dziś właśnie mam zamiar kupić nowe
Masz plus i kluczowanie z modułu. Sprawdz wpinajac w te przewody kontrolkę 10W czy ona miga jak kręcisz rozrusznikiem. Jak miga zrób myk z Hondy, jak swieci to leży sterowanie cewki.
te 0,04V to jest nic a impulsu cewki nie zmierzysz miernikiem zwykłym bo tam występują chwilowe impulsy tzw. szpili i tu tylko oscyloskop to wyłapie a nie mulaty miernik XD takie mierniki (tańsze) mają problem pokazać napięcie podczas włączonego kierunkowskazu a co dopiero takie krótkie impulsy Sprawdź przejście na cewce przewody dwa co z cewki wychodzą...
Wymiana modułu zapłonowego skuter 2t 50cc. Witam! Ostatnio prawdopodobnie zepsuł mi się w skuterze moduł zapłonowy, chciałem go wymienić ale nie wiem jak co podłączyć, otóż w starym module mechanik, który wcześniej wymieniał moduł złączył jakieś 2 przewody przy module i nie wiem od czego one są: https://obrazki.elektroda.pl/8445481600_...
Wojtal - nie ten model Strumień potrzebujesz konkretnie piny czy może masz wtykę i stykną same kolory przewodów?
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
ups... jakoś mi umknęło: Honda Civic Sedan 1.4 '99r. Wygląda, że to od układu zapłonowego. Świece świerze, oryginalne, przewody nie mają przebicia. Układ zapłonowy wygląda ładnie.Niestety nie mam z kim podmienić elementów, a kupowanie w ciemno mija się z celem... Zastanawiam się nad sposobem zlokalizowania źródła.
Co to za dedykowany zamiennik modułu zapłonowego? W NSR75/CRM75 jest specyficzny zapłon, jak i większość części silnika/nadwozia, ciężko wstawić tam co innego. Moduł zapłonowy na wejściu zasilania posiada podwajacz napięcia. Stosując inny moduł trzeba pamiętać że nie może posiadać na wejściu diody blokującej ujemną połówkę napięcia zasilającego. Trzeba...
Witam zadaje pytanie co do obrotomierza w w/w samochodzie Honda CRX 1,6 16v z 91roku w momencie uruchomienia silnika obrotomierz na niższych obrotach podskakuje szarpie w momencie przy gazowania jest Ok gdy jadę na niskich obrotach czuć szarpanie silnika gdy zredukuje i samochód wejdzie na wyższe obroty jest ok świece, kable wysokiego napięcia zostały...
To jest pompa paliwa. Nie ma tam dużego ciśnienia, więc można dać do pospawania, jeśli masz tę rurkę. Z drugiej strony to benzyna, niedaleko przewodów zapłonowych. Chyba lepiej nie ryzykować i wymienić.
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Masz za 49zł z allegro honda-x8r-50-modul-zaplonowy-oryg-792046... czy podróby za 19zł. Sprawdzałeś czy dochodzi do CDI wszystko aby mógł działac? (zasilanie,impulsator, stacyjka ,ciągłość przewodów)
Temat jak na razie rozwiązany. Wymieniłem cały aparat zapłonowy i jest na razie ok. Komputer, przewody do kompa i przekaźnik podwójny ( u mnie jest po stronie pasażera ) też sprawdzone dla pewności.
Z manuala wynika, że można by sprawdzić też MAP Sensor i wtryskiwacze. Skoro na chwilę pomogła wymiana kopułki, może wyczyścić też dokładnie ( np. benzyną ekstrakcyjną ) przewody zapłonowe, po wyschnięciu przesmaruj je smarem silikonowym i następnie wytrzyj. Co do wtryskiwaczy, to na początek można dolać do paliwa specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy,...
Nie ma instalacji gazowej. Przewody sprawdzone są ok. Ostanio troszke szukalem w necie i znalazlem podobny problem przy cieplym silniku. Podobno winna tego problemu jest cewka zapłonowa. Czy to mozliwe? Jak najprosciej sprawdzic sprawnośc tej cewki?
Masz źle podłączone. Prawdopodobnie dlatego uszkadzają się cewki w alternatorze. Czy posiadasz multimetr i umiesz się nim posługiwać.? Jeżeli nie, to dobrze by było taki kupić i nauczyć się jak wykonywać pomiary. Cel jest tego taki, aby sprawdzać sprawność osprzętu motocykla i poprawność połączeń. Napiszę co i jak powinno być podłączone. Ty musisz zweryfikować...
Problem taki:nie pali prawie na 1 cylindrze co powoduje szarpanie silnika i całej budy. Aparat zapłonowy sprawny,przewody sprawne świece sprawne,wszystko też podmieniane od takiego samego modelu. Ciśnienie na wszystkich garach po 14. Gdzie szukać dalej przyczyny?
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Witam dołącze sie do tematu. Jak myślicie czy cewka zapłonowa może sie spalić od odłączenia przewodu zapłonowego od świecy na włączonym silniku? Cewka ma przecież bezpiecznik. Nie podaje mi iskry i nie wiem co to może być, a sprawdzałem przewody w ten sposób i teraz nie mam iskry. auto :honda ciwic v z lpg Pozdrawiam
Więc.... Będą ci potrzebne: - miernik cyfrowy(z opcją mierzenia "prześcia" - czyli pospolitym pikaniem); - lutownica. Na początku trzeba by sprawdzić, czy impuls sterujący wychodzący z aparatu jest typu "indukcyjnego(najprawdopodobniej)", czy hallotronowy. Wystarczy przestawić miernik na "pikanie" i sprawdzić, czy na wyjściach cewki aparatu(dwa piny)...
Witam. Mam problem jak w temacie. Poprosił mnie znajomy o pomoc w uruchomieniu skutera Honda Lead 50. Skuter ma problem z instalacją elektryczną, podobno już kilku fachowców go naprawiało i wszyscy polegli. Zostawili przy tym straszny bałagan w przewodach. Skuter gdy ma podłączony obwód rozrusznika gubi iskrę (rozrusznik i kopniak), po odpięciu kostki...
Sprawdziłbym okolice aparatu zapłonowego,może się dostawać wilgoć po kilkudniowym postoju, odkręć po kilku dniach wtedy kiedy nie jeździsz kopułkę z aparatu zapłonowego, przetrzyj od środka delikatnie suchą szmatką, nie zaszkodzi po odkręceniu sprawdzić czy nie ma nagaru w środku kopułki,i na palcu rozdzielacza, jeżeli jest to drobny papier ścierny,...
Tranzystor to skutek a nie przyczyna. Do wyeliminowania przyczyna. Nie jestem specem od instalacji motocyklowych ale podszedłbym do tego w ten sposób. Do sprawdzenia przewody, złącza, moduł -cewki. Jeśli cewki są dwie - można je podmienić. Co do modułu zapłonowego - widać dwa bliźniacze kanały. Metodą porównania posprawdzaj diody, rezystory,kondensatory...
Zawory regulowałem trzy miesiące temu, przy okazji wymieniałem rozrząd i uszczelniacze w silniku, teraz wymieniłem przewody WN, świece, kopułkę aparatu zapłonowego, przeczyściłem przepustnice, ale nadal nie widać żadnej poprawy. Po odłączeniu silniczka krokowego obroty falują 1000-1100, więc chyba tutaj będzie problem, według książki powinny się trzymać...
Schematy sugeruję wstawić w normalnej rozdzielczości a nie zrzuty ekranu z telefonu. Co do zasady działania CDI Hondy z tych czasów krąży po sieci taki obrazek: https://obrazki.elektroda.pl/9189683800_... Z następującym opisem przewodów: Zielony - masa Jasnoniebieski i brązowy - impulsator główny Różowy impulsator pomocniczy wyprzedzenia...
Witam mam poważny problem z samochodem, mam nadzieje, że mi ktoś pomoże bo już wyczerpały mi się pomysły. Mianowicie w aucie brak iskry. Świece, przewody, aparat zapłonowy są sprawne. Chciałem wykonać diagnozę. Znalazłem kostkę dwu pinową i ją zwarłem ale nic się nie dzieje. Nie wyświetla się żaden komunikat. Dodam, że był sprawdzany sterownik silnika....
Najczęściej jednak padała cewka. Koszt zamiennika ok 100zł. Po odkręceniu palca i ściągnięciu plastikowej osłony ukażą się dwie śrubki, które trzymają dwa przewody. Na jednym ma być napięcie akumulatora na drugi przychodzą ujemne impulsy do sprawdzenia np kontrolką z diody led. Obudowa aparatu musi mieć masę.
Dodam coś istotnego. Przewody JANMOR JP104 niebieskie do hondy podobno do gazu. Zatrzaskują się tak mocno na świecy że przy odłączaniu wyrwał się metalowy zatrzask z dwóch przewodów. Zdejmowałem bardzo delikatnie i ostrożnie, nic to nie dało. Po roku tej jesieni dostały przebicia auto zaczęło szarpać i padła cewka zapłonowa. Nigdy więcej tego nie kupię....
zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. 1.Rozumiem że pod przewody idące z aparatu zapłonowego do cewki ( + i - ) wpinam żarówkę? (dlaczego właśnie 21W) 2. Cewka ma w tym czasie być odłączona?? 3. Jak powinna zachowywać się żarówka po podłączeniu?? Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. 1. Potrzebuje do tego diodową...
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
po odpaleniu obrotomierz dziala poprawinie nie wychyla sie skrajnie ani nie zawiesza Dodano po 2 i ostatnia mysl jeśli cewka robila by zwarcie i przez to obrotomierz wychyla sie skrajnie to silnik nie odpali ponieważ cewka robi za słaba iskre bądz nie robi jej wcale poniewaz ma gdzieś przebicie dobrze główkuje? pierwsze co przychodzi mi do głowy to...
No nie wiem jak u innych ale u mnie przewody to żeby wyjąć je to trzeba się troche nasiłować mocno siedzą ale jeszcze i to sprawdze.Dziękujemy wszystkie rady mile widziane w tej sprawie.Aha a czy z wtyczkami od wysokiego napięcia przy aparacie zapłonowym też tak zrobić?
Adam Walko, znam metody z serwisówek, zwykle sprowadzają się do tego, żeby zmierzyć rezystancję uzwojeń cewki, rezystancje impulsatora czy ciagłość połaczeń, są też metody specjalistyczne-np podłączenie modułu zapłonowego do testera modułów generującego warunki pracy podobne do tych w pojeździe. Są też uproszczone metody dające większą pewnść niż miernik...
Wymiana modułu pomogła.
Witam, miałem podobny problem z concerto 1,5.Najpierw auto mi zgasło i było nie do odpalenia,wymieniona została cewka,kopułka oraz palec rozdzielacza oraz poprawione zostały luty na przekaźniku pompy paliwa.Auto odebrałem od mechanika po czym okazało sie że silnik mocno szarpał pomiedzy obrotami 1500-2500 obr. Sprawdziłem przewody zapłonowe i okazało...
Ależ kolego jack63 za nic mnie nie złapałeś mam wolne ręce i nogi nie czuje żeby mnie ktoś za cos trzymał. Motorku nie znam pisałem o tym , ale co widzę ze schematu to B/R idzie do modułu zapłonowego , W/Y idzie do diody prostowniczej ( A C Regulator) nie widać na nim żeby był podłączony do masy, więc żadna regulacja tam nie następuje tylko prostowanie...
Teoretycznie zakup nowego chińskiego cewkomodułu wydaje się najprostszy, jednak podłączenie go do istniejącej cewki ładującej w magneto będzie chyba niemożliwe są tylko dwa przewody, bez połączenia z masą kosiarki a impuls wyzwalający następuje po przejściu magnesu przez cewkę w momencie zmiany kierunku przepływu prądu. Nie ma tu miejsca na jakąkolwiek...
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
1. Które z silników benzynowych jakie występowały w Pajero II miały aparat zapłonowy, a które miały już komputer i cewki zapłonowe na świecach (czy w ogóle takie były) ? Aparat zapłonowy to rozdzielacz, przerywacz, mechanizm podciśnieniowy i odśrodkowy przestawiania KWZ :D W Mitsubishi to tylko podobnie wygląda, w środku jest czujnik położenia wałka...
Witam, mógłbym kogoś prosić o zrobienie zdjęcia i umieszczenie na forum modułu zapłonowego?? Konkretnie chodzi mi o pinologie, bo klient przyprowadził takiego, z obcięta wtyczką od modułu, bo jakiś wcześniejszy specjalista chciał założyć moduł od hondy dio, obciął fabryczna kostkę i próbował łączyć przewody. Klient przyszedł do mnie z takim modułem...
Cześć. To już jakiś trop, dziękuję. Mam jeszcze pytanie. Otóż po wpisaniu u góry pierwszej cyfry 4(przyjmując że to ilość cylindrów) następną mogę ustawić tylko 1lub5 nie bardzo kumam o co biega z tą zależnością.☹ Obrotomierz nie działa, tego mogę się ewentualnie domyśleć ponieważ z modułu zapłonowego idzie sygnał o wartości 5V. W instrukcji napisane...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
I nadal nic nie zrobili dalej szarpie szlak mnie trafia.Cały układ zapłonowy sprawdzony przewody cewka kopułka świece palec r.wymienione i nic. Czy mogło się coś mechaniczie w instalacji gazowej zepsuć.Bo sam nie wiem Dodano po 19 Prosze o podpowiedz
odpaliłem samochód brat zdjął jeden przewód pierwszy samochód chodził no i go zgasiłem nadal bez jednego przewodu po zgaszeniu brat założył brakujący przewód ale samochód już nie odpalił nie odpala nie ma iskry na żadnym przewodzie. Możliwe że iskra przeskoczyła w aparacie zapłonowy i go uwaliło.
Witam Posiadam silnik z Hondy CX500 posiada on moduł zapłonowy CDI oznaczony jako tia02 14. Objaw niesprawności jest taki, że nie ma iskry, dodam że z rotatora dochodzą poprawne impulsy(opór) Wspomniany moduł posiada dwie kostki jedna większa gdzie wchodzą przewody z impulsatora, druga mniejsza dwu pinowa (zaznaczona na schemacie na okrągłą) czy ktoś...
Honda Cocerto to już niemłody egzemplarz ale nie wiem jak tam jest z wyzwalaniem zapłonu. Jeśli przerywacz mechaniczny to trzeba dokładnie przejrzeć a jeśli inny to sprawdzić sygnały. I tradycyjnie cewka zapłonowa i przewody wysokiego napięcia (obserwacja w ciemności). Oporność uzwojenia pierwotnego cewki zależy od rodzaju zapłonu i skoro nie zmieniałeś...
to znaczy aparatu zapłonowego?
Wszystko ok . Słaby styk przewodów przy module zapłonowym. Wystarczyło poprawić styk kabli na kostce
Maiłem ten sam problem. Própowałem wszystkiego wymieniałem swiece przewody czysciłem krokowy z 15 razy na koniec gdy juz konczyly mi sie sily sprawdzilem aparat zaplonowy (i tu ci wytlumacze tak na chlopski rozum bo nie znam dokladnych nazw tych elementów) Rozłożyłem aparat zapłonowy i w nim jest taka jakby przeciwwaga i w niej urwała sie jedna z sprężynek...
Panowie problem nie jest prosty: Na wolnych obrotach nierówno pracuje, zarówno na lpg jak i pb,komp pokazuje wypadanie zapłonów,losowe i takie tam. Aparat zapłonowy podmieniany sprawny bez zmian, mój też dobry aparat,przewody świece wymieniane ze 2 razy.Kolektor ssący rozebrany w poszukiwaniu łapania lewego powietrza,kompresja mierzona w granicy 13...
Miałem kiedyś do naprawy urządzenie do cięcia asfaltu. W tamtym silniku na kole zamachowym (wiatraku) był jeden magnes i tylko cewka zapłonowa przykręcona do obudowy. Działanie tego układu zapłonowego polegało na tym, że w cewce w momencie kiedy przebiegał w jej polu magnes indukowało się wysokie napięcie aby wytworzyć iskrę. Może to jest podobny układ,...
starscream5 - sprawdź magneto i przewody ,tak jak kolega napisał. A potem próbuj reklamacji. Nowe CDI kosztuje 80zł + koszty wysyłki. Jak Ty jeździłeś te 16km/h? :D U mnie na wstępnym dotarciu nie dało sie jechać 20km/h ,za bardzo szarpało. Optymalnie jeździłem 25-30km/h.:wink: electrocom-op - gratulacje! :spoko: U mnie też przygasał na wolnych obrotach,...
Witam, Posiadam Hondę Civic z silnikiem D14 A2 1.4 1996 r. LPG. Moim problemem jest, że podczas jazdy drgają mi zegary prędkościomierza i obrotomierza, silnik traci w pewnych momentach moc, dusi się, zaczyna szarpać, po chwili popuszcza i jest wszystko ok. Problem pojawia się zarówno na benzynie, jak i na lpg. Czasami problem zanika na 2-3 tyg. i jest...
Witam, Od dłuższego czasu mam problem z moją hondą D14Z3. Zimny silnik zazwyczaj startuje dopiero przy trzecim zakręceniu rozrusznikiem, przy zagrzanym silniku startuje za pierwszym razem. Oprócz tego w mojej hondzie silnik pracuje nierówno, obroty falują spadając do tak niskich, że silnik prawie gaśnie. Troszkę lepiej z obrotami jest na rozgrzanym...
Panowie - wymieniłem cały aparat zapłonowy oryginalny używany z d14a2 - i problem zniknął... Lecz pojawi się drugi, dlatego proszę o nie zamykanie tematu Mianowicie czasem zdarzy się, że zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wskazówka temp. silnia spada do 0!. Nie dzieje się to zawsze, czasem zaraz po odpaleniu, czasem na trasie. Czy to może...
To są tylko moje teoretyczne rozważania. Nie myślałem, że weźmiesz się od razu za testowanie układu. Fajnie, że układ działa z tym, że tak sobie teraz myślę, że wersja produkcyjna powinna wyglądać inaczej. Dwie cewki zrobione z kawałka drutu, którymi owinąłbyś przewody zapłonowe. Prąd w przewodach do świec indukuje napięcie w cewkach, które wzmacnia...
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Być może nie na połączenia obrotomierza z modułem zapłonowym. To moduł właśnie generuje impulsy do obrotomierza.
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
A nie lepiej taniej kupić auto i reszta kwoty przeznaczyć na serwis i opłaty co roku? Odpada AC... Mniejsze ryzyko kradzieży. Optymalne jest do 5000zl kupować. Ja mam pułap cenowy na osobowe i rolnicze maszyny... To jest odpowiednio 3000zl i 4000zl... Tak Tico w 2008r 3300zl a C360 brak danych poza koparka Ostrówek KTO162 4000zl Matiz 500zl... I żyje...
w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, Ważna informacja która wyjaśnia już od czego będzie każdy z tych przewodów na zdjęciu. Tylko autor tematu musi to potwierdzić pomiarami. Znalazłem schemat co prawda civic z silnikiem 1.5 ale z lat 77-78. więc pewnie bardzo podobnie połączone będzie w 1.2. 811040 źródło Najlepiej to oznaczyć przewody...
u mnie ostatnio po samoistnym spadnięciu przewodu wn ze świecy padła cewka zapłonowa (ale sprawa dotyczy hondy)
O jakich cewkach piszesz? Oryginalnych? Ile cewek masz w oryginale? Przydał by się schemat instalacji. Cewka od malucha z przerywaczem miała ok 1.6 om i musiała współpracować z rezystorem w postaci dość długiego drutu oporowego. Wyglądał jak zwykły przewód.
Odpaliłem auto na "popych" i zaraz po tym zgasiłem go i z kluczyka od razu palił z pierwszego. Podjechałem do znajomego mechanika, zmierzył akumulator - jest w porządku. Kazał jutro z rana, jeżeli auto nie odpali odłączyć czujnik temperatury i jeżeli zapali po odłączeniu - będzie do wymiany. Wujek miał podobny problem z hondą civic - kręcił ale nie...
Dzień dobry. Od jakiegoś czasu walcze z instalacją gazową w moim aucie: opel omega 2.5 v6. Zaczne od początku- przy odratowaniu ją odzezłomowania nie paliła na benzynie na dwa cylindry - winna była cewka zapłonowa. Natępnie zająłem się gazem, uszkodzony wąż do wtryskiwaczy i natychmiastowy wypływ paliwa po zatankowaniu. Teraz sama instalacja - zachowuje...
Witam. Pacjent honda cbr 125r JC34. Postanowiłem wymienić licznik, na uniwersalny chiński. Musiałem w nim przerobić kostke, aby pasowała pod oryginalną instalacje motocykla. Większość działa poprawnie, mam tylko problem z wyświetlaniem obrotów silnika. Według załączonego schematu, do obrotomierza oryginalnego licznika hondy podłączone są 3 przewody;...
Witam, interesuje mnie sprawdzenie prądnicy w agregacie prądotwórczym Honda EM 30 która jest zintegrowana z silnikiem, wizualnie wygląda dobrze ale nie wiem czy daje prawidłowe napięcie załączam schemat wraz z opisem oraz zdjęcie przewodów. W tym momencie jak wszystko jest złożone na gniazdku jest 170V przy ręcznym zwiększeniu obrotów silnika 230V ale...
Witam, wniosek z tego, ze jest o co powalczyć. Właśnie wróciłem z garażu. Instalacja wygląda jak na schemacie. Motocykl ma rozrusznik i akumulator. W tej chwili jest tam założony stator z jednofazowym uzwojeniem bez połączenia z masa + cewka zasilająca moduł zapłonowy. Pomiary wskazują, ze stator, który teraz jest założony działa jak trzeba. Motocykl...
W kosiarce z silnikiem 4T jest koło magnesowe i cewka zapłonowa wyzwalana magnetycznie. W kole magnesowym sa tylko 3 magnesy ktore w chwili zapłonu muszą pokrywac sie z nabiegunnikami cewki. Z cewki wychodzą 2 przewody . HV i zacisk ktory w chwili gaszenia silnika zwiera sie do masy. Ustawienie zapłonu mozna sprawdzic lampa stroboskopową wcześniej...
Masa silnika (przy rozruszniku) jest dobrze podłączona? Nie pamiętam już czy stator miał osobny przewód masowy do instalacji. Gaszenie silnika w Peugeotach działa dwufunkcyjnie. Po pierwsze rozłącza przewód zasilający CDI od statora do modułu CDI. Po drugie łączy jedną ze stron z masą, aby utrudnić złodziejowi uruchomienie silnika poprzez zmostkowanie...
Ponownie założyłem temat ponieważ poprzedni trafił do kosza... Po krótce co się stało: Jadąc spokojnie samochód nagle stracił moc po czym zgasł..próby odpalenia nie dawały rezultatu..Po wciśnięciu gazu do podłogi silnik odpalał ale chodził tak, jakby tylko 2 gary pracowały, lekkie odpuszczenie gazu powodowało natychmiastowe zgaśnięcie silnika. Świece/przewody...
Twierdze ze jest uszkodzony ponieważ napięcie płynie do niego a z niego już nie... Ten z linku, który podałem jest dokładnie takim samym jaki był zamontowany, posiada ten sam symbol. Ten regulator jak wynika z schematu jest wpięty w przewód dochodzący miedzy innymi do cewki zapłonowej. Dodam ze nie posiadam świateł i interesuje mnie tylko zapłon.
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Jutro to sprawdzę jaki jest typ modułu, definitywnie pali go i to strasznie. Swego czasu były problemy ze stacyjką, ale okazało się ze jeden z przewodów się odlutował. Po przylutowaniu znowu śmiga bez problemu.
Mógłbyś podać kod modelu i rocznik modelowy, bo tych skuterów było kilka wersji. Stacyjka powinna mieć obwód gaszenia, chyba że zastosowano moduł DC-CDI. Przewód pomarańczowy przypuszczalnie służy jako CHECK kontrolki poziomu oleju. W Hondach w latach '90 stosowano moduły zapłonowe dość niskiej jakości, na tanim laminacie lutowanym na fali i zalane...
Witam panowie. Takim mnie znajomy problemem uraczył: w jego Hondzie VFR800 na 3cim cylindrze nie ma iskry... Cała instalacja została bardzo dokładnie przebadana pod każdym względem, stosowaliśmy wszystkie możliwe kombinacje podłączeń poszczególnych cewek napięcia, opomiarowaliśmy wszystkie możliwe elementy ów maszyny i po drugim tygodniu dumania i sprawdzania...
Uszkodzenie przewodów może być przyczyną. Silnik zasilany LPG jest bardziej czuły na usterki w układzie zapłonowym niż silnik zasilany PB.
Ale o co ci chodzi? Zapłon to część procesu spalania mieszanki i występuje ona, ta czynność w cylindrze. Jak w każdym silniku spalinowym. A UKŁAD ZAPŁONOWY jest rozbity na kilka podzespołów, na które składa się świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przewód w.n., moduł zapłonowy (nie w każdym pojeździe), układ bezstykowego lub stykowego przerywacza i w...
jakiej firmy i jaki typ agregatu podaj ,tu masz schemat hondy ex350 tak dla rozeznania.pozdrawiam http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Co z resztą pytań? Skoro nie ma tam jeszcze OBD to powinny być kody migowe. Pisałem wcześniej o tym, nawet podałem linka z instrukcją, ale kolega Angelfire1992 napisał, że brak reakcji. Zagłębiłbym się najpierw czemu komputer nie chce wyświetlić błędów -> może ich nie ma? sprawdź wszystkie bezpieczniki. Przyczyn braku iskry może być pełno... związanych...
Odłącz przewód od wyłączania zapłonu i sprawdź czy jest iskra, jeżeli moduł i świeca są sprawne to iskra musi być.
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Pisk na filmie nie wydaje się pochodzić z jakiegoś tacia mechanicznego ani nie jest to pisk "elektryczny", raczej z jakiegoś przetwornika, który o czymś informuje, przynajmniej ja tak słyszę. Co do wilgoci, to kiedyś wymieniłem przewody zapłonowe na nowe i wtedy się zaczęło, okazało się, że były wykonane z materiału nieodpornego na przebicie. Kolega...
Witam koledzy.mam nadzieje ze ktos mi pomoze lub wspolnymi silami rozwiązemy nasz wspolny problem z HANKAMI.Otóz mam problem taki jak opisał kolega ktory rozpoczął ten temat,czyli szarpanie przy dodawaniu gazu miedzy 2-3tys obrotów jest to civic 1,4is silnik d14a4 .98r sprawdzałem juz cewke ktorą niestety jak probowałem ją dostac to nigdzie nie ma :(...
Może cewka podwójna od fiata 126p, tu masz zapłon z przerywaczem a cewka z fiacika ma mniejszą oporność ale za to napięcie instalacji to 6V, powinno to działać. Obejrzyj instalację dokładnie bo to może być jej wina, jakieś skorodowane styki i na niskich obrotach bez ładowania zaczyna brakować prądu aby cewka się właściwie naładowała. Popraw masę na...
Trochę informacji o silniku http://img.bazarek.pl/35765/5676/1504841... Dodano po 1 dodam jeszcze że silnik jest bez startera elektrycznego = rozruch ręczny
Po pierwsze podaj model silnika. Zacznij od wymiany przewodów zapłonowych, wymień palec rozdzielacza, i sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Chlapanie z wydechu może być efektem skraplania się pary wodnej w wydechu. Ubywa płyn chłodniczy?
W takiej sytuacji sprawdź czy w ogóle jest masa – bo ona jest prowadzona osobnym przewodem w instalacji i przykręcona do ramy w jednym miejscu. Sprawdź po prostu napięcie pomiędzy zielonym przewodem (masowym) a biegunem ujemnym akumulatora w kilku głównych punktach, np. złączach świateł przednich, tylnych, złączu licznika, złączu modułu zapłonowego....
OK, dobry pomysł z tym zmniejszeniem przerwy na świecy, bo cewka kopie wysokim napięciem w przewód od sterowania. Dzięki gimak .
przewody zapłonowe przewody zapłonowe przewody zaplonowe przewody zapłonowe seicento
wysoki użycie dysku universal controller dioda switch
subofer podłączyć subofer podłączyć
Navitel R2 Dual, RC2 Dual – wymiana baterii Li-Po 3,7V krok po kroku Migający wyświetlacz w pralce Candy Rapid - przyczyny i rozwiązania