Zacznij o dokładnego wyczyszczenia przewodów i kopułki. Benzyna ekstrakcyjna lub izopropanol. Dokładnie wysuszyć !! Upływność wysokiego napięcia najlepiej widać w nocy.
Od 3 do 5 mm
Proszę sprawdzić świece (czy jest iskra) i przewody zapłonowe.
Przewody zapłonowe nie mają ciągłości.
to co opisujesz świadczy o przebiciu wewnątrz listwy zapłonowej, jak chcesz się upewnić to zbliż elektrody na świecy w uszkodzonym wyjściu - powinno "się poprawić" przeskakiwanie iskry. nie mam schematu ale tak myślę że w tej listwie nie ma nic więcej jak 2 dwuwyjściowe cewki zapłonowe (silnik skody) i prawdopodobnie uzwojenia pierwotne po jednym odczepie...
Mysisz sprawdzić przewody zapłonowe. Pozdrawiam
To tak jakby gdzieś podlało przewody zapłonowe , albo wtyczkę czujnika położenia wału {chociaż ta jest hermetyczna , sprawdzić można } weź może na początek wysusz dobrze przewody zapłonowe idące do cewki WN , później sprawdź czy jest iskra.
Standardowo na początek do sprawdzenia: przewody zapłonowe, świece, iskra na każdym garze (cewka), zaworek zwrotny, filtr paliwa.
Suzuki Swift II 01 z 1999 r. Brak iskry z aparatu zapłonowego, cewka zapłonowa, moduł wymieniony. AI: Czy sprawdzałeś stan innych elementów układu zapłonowego, takich jak kopułka rozdzielacza, rotor, świece zapłonowe i przewody? Świece wymieniłem. Czy można sprawdzić samym przewodem z cewki do masy, czy jest iskra?
Synchronizacja rozrządu nie jest dokładnie zrobiona albo wcale jej nie ma. A sprawdzałeś przewody zapłonowe? Może na ktorymś iskra juz ucieka przez izolacje i tez może być tego przyczyna
Witam, sprawdź poprawność podłączenia aparatu zapłonowego - przewody.
W takim układzie pozostaje sprawdzić; transformator zapłonowy może na iskrę - do przewodu czarnego przewód zapłonowy powinien dawać iskrę ok. 1 mm, lub sam palnik lampy.
Musze kupić nowe przewody zapłonowe bo iskra mi skacze na allegro widziałem normalne przewody i przewody LPG jakie kupić ? Dodano po 31 będzie pasować zegarek od cieniasa do mojego punta ?
sprawdź przewody wysokiego napięcia świece zapłonowe bo raczej nie spotkałem się z tym żeby iskry nie było raz na dwóch cylindrach potem przeskakiwało na kolejne dwa może tez być uwalony czujnik halla który steruje iskra
Witam wszystkich. Mam problem z bwm 5 1.8 benzyna z gazem 91 rok. Auto odpala i gaśnie na benzynie, jak przytrzymam z gazem, zdarza mu się dojść do 2 tyś obrotów po czym zgaśnie. Świece zalane, ciśnienie paliwa w granicach 2,8 bara, na chwile obecną całkowicie odłączyłem instalacje gazową, połączyłem wszystkie miejsca w których była wpięty gaz. Wymienione...
Sprawdzałeś przewody zapłonowe, może gdzieś gubią iskrę.
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
Wyczyść wszystkie punkty masowe, zapewne nieźle skorodowały. Wymień świece, przewody zapłonowe... Sprawdź cewki, czujnik położenia wału, przeczyść wszystkie styki... I wtedy próbuj odpalać ;)
Po pierwsze sprawdź przewody zapłonowe, i inne elementy WN. Prostym sposobem jest odpalenie silnika w ciemności i obserwowanie czy przeskakują gdzieś iskry w pobliżu WN.
Morze pomyliłeś przewody zapłonowe?? sprawdź...
Proszę o pomoc. Mój Escort nie pali (brak iskry). Prąd do modułu cewki dochodzi, przewody zapłonowe nowe.
Sprawdzałeś przewody zapłonowe ? Kiedy je wymieniałeś ? Iskra jest na wszystkich świecach ?
Beru poszły do zwrotu. Na wolnych silnik niezbyt równo chodził. Ciemny garaż + spryskiwacz = iskry. Na prawdę nie wiem jakie kupić przewody żeby były dobre
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
A masz może wiedzę jak sprawdzić te przewody który jest od czego?
Wymień przewody zapłonowe Obstawiam to samo. Najlepiej kupić koszulki termokurczliwe i założyć dwie warstwy na przewód. Jak się uspokoi to tak zostawić.
Generalnie wybuchowe zapalanie jest spowodowane zbyt późnym zapaleniem mieszanki już wypełniającej komorę spalania. Sprawdzić też trzeba czy wentylator startuje prawidłowo, czy nic nie blokuje dopływu powietrza i w końcu czy iskra jest właściwa, a tutaj mogą być różne problemy z elektrodą. Spotkałem się też z przypadkiem, że generator iskry wytwarzał...
Blokowanie modułu jak mam sprawdzić ? Przewód czarno biały - odpiąć od modułu na czas prób całkiem. To gaszenie ze stacyjki, stopki bocznej, etc... Przewody instalacji zapłonowej tak, ale bardziej bym się skupił na stanie cewek i tego, co z nich "dociera" do modułu.
Witam wymieniłem wszystkie uszczelki przewody cewka główkę na aparat zapłonowy iskra jest co jeszcze może być
Witam! Moje pytanie brzmi. Jak sprawdzić cewkę zapłonową, aby mieć 100% pewność jej uszkodzenia (cewka walcowa dwubiegunowa). Objaw brak iskry, zasilanie 12V, przerywacz działa, przewody zapłonowe nowe.
Sprawdź cewke zapłonową.
Ustaw wał na znak i palec na cylinder 1. I wszystko. Najwyżej potem tylko przełóz przewody o 180st.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Witam Auto szarpie iskra przeskakuje przez przewody zapłonowe do obudowy.wymieniłem przewody na nowe dalej to samo. komputer zero błędów. co może być winne cewki??pozd
Witam Wszystkich. Ostatnio spotkał mnie problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Kiedy jechałem swoim cienasem zaczął nagle przerywać, a w końcu zgasł. Okazało się, że nie ma iskry na świecach. Cewka zapłonowa jest sprawna, przewody WN nowe świece również. Czy może to być wina elektronicznego modułu?
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Mam Alana 19 i Lemma AT900 zamontowanego na stałe na dachu Seicento. Słychać minimalnie (pomijalnie) silnik. Słyszę za to inne samochody stojące pod światłami. Trzeba przyjrzeć się układowi elektrycznemu, który może iskrzyć. Czy nie czas wymienić szczotki w alternatorze? A może przewody zapłonowe świecą w ciemności snopami iskier - widziałem coś takiego...
Witam Po zgaszeniu silnika, juz nie odpala. Brak iskry i pompka nie podaje paliwa. Sprawdzono moduł, aparat (z cewka włacznie), cewka zapłonowa, przekaźniki, przewody, pompka paliwa - wszystko ok. Iskra nie wychodzi z cewki zapłonowej, natomiast do niej dociera. Co jeszcze można sprawdzić? Z góry dzieki za sugestie. Pozdrawiam Kasia
Sprawdź czego mu brakuje jak nie chce odpalić, paliwa czy iskry
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
jeśli na kablach jest tak jak piszesz to: 1) odłącz całkiem biały i zobacz czy jest iskra, jak sie pojawi to usterki szukaj między końcówka białego kabla i stacyjką- podanie masy na biały powoduje gaszenie iskry(i silnika..) 2)jeśli 1 nie pomoże kup drugi moduł
czyta impulsy z aparatu zaplonowego i zapina mase na cewke.ale jak masz problem z iskra bardzo czesto pekaly te przewody w tej zielonej oslonie od modulu do aparatu zaplonowego.jak sciagniesz kopulke to zobaczysz
Może mieć, skora z palka nie odpal to szukaj w układzie zapłonowym, sprawdź czy iskra występuje na wszystkich świecach i czy przewody zapłonowe nie mają przebicia.
też mam ten samochód możliwe zę masz zalany aparat zapłonowy olejem a iskrę woguóe masz jeśli nie to wypada sprawdzić aparat zapłonowy
Zapewne przekładając przewody zapłonowe pomyliłeś kolejność .
Nic się tam nie odkręca, bo i po co. Standardowo jak to w VW kopułka trzyma się na 2 zatrzaskach - albo do niej woda się dostaje i powoduje przebicie iskry, albo przewody zapłonowe zamakają - trzeba wymienić.
Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane Chylę czoła! Po wypreparowaniu samej cewki, łącznie ze zdjęciem fajki, i połączenia jej razem z kondensatorem, a następnie zasileniu jej z zasilacza laboratoryjnego (minus na mase), ktorego plus chwilowo przytykany jest do wyjscia NN cewki jest iskra nawet przy zasilaniu napieciem...
luk__25 możesz mi dokładniej opisać jak to zrobić, z tego co pamiętam to z aparatu zapłonowego wychodzą cztery przewody
Przekażnik ten jest w centralce alarmu.Prościej jest zewrzeć (zmostkować )przewody które on rozłącza.
Więc podmień cewkę ze sprawnego auta. Nie polecam kupować zamienników. Objawy wskazują na problem w układzie zapłonowym. Jakiej firmy przewody zapłonowe?
jesli iskry nie ma to sprawdz czujnik halla, edis4 badz map sensor lub walniete przewody od swiec badz same swiece nie dzialaja.
Wymieniłam cewkę, przewody, kopułkę i palec zapłonowy niema iskry na świecach, z mężem podejrzewamy że przyczyna możne być nie sprawny czujnik hall czy to na pewno to proszę o radę.
jakie paliwo tankowałeś? miałem przypadek że kobieta po przejechaniu kilku kilkometrów od zatankowania paliwa musiała do mnie przyciągnąć auto po opróżnieniu zbiornika okazało sie że substancja ze zbiornika wogole nie chciala sie palic. Jeżeli brak jest iskry sprawdź czujnik gmp, położenia wału i przewody od czujników do kompa, przewody zapłonowe świece
Zapłon oczywiście się powinno ustawiać, ale po to by iskra występowała we właściwym momencie. Natomiast w tej chwili sugeruję sprawdzić czy przewód idący do stacyjki nie jest zwarty do masy (możesz go dla pewności rozłączyć przy module CDI). Ponadto sprawdzić czy nie pomylone są przewody wychodzące z magneta.
Witam mam problem z fiatem Siena 1.2 1999 rok najpierw nie było iskry na jednym przewodzie. Zmieniłem świecę i przewody zapłonowe nie było na dwóch przewodach z jednej cewki. Potem zamieniłem wtyczki które dostarczają prąd do cewek żeby zdiagnozować czy iskra będzie na drugiej cewce. Oczywiście fajki były ściągnięte z świec żeby nie odpalił. i teraz...
przewody nowe NGK a swiece iskry
Przewody do aparatu i cewki są ok
Moje pytania: Czy skodiczka ma Instalacje LPG? Czy strzela przy próbie odpalania na LPG czy na Pb? Czy pływak w gażniku się "nie topi" i czy zaworek odcina dopływ paliwa do komory pływaka? Czy jest iskra naświecy? Czy pompka paliwa działa? Czy i kiedy wymieniane przewody WN Czy przerywacz w aparacie zapłonowym działa tzn czy przypadkiem sam aparat zapłonowy...
tak, w tym typie kotła są dwie płytki: - główna z wyświetlaczem cyfrowym, - sieciowa montowana pionowo w stosunku do płyty głównej. Na płycie sieciowej umieszczona jest elektronika odpowiedzialna za układ zapłonowy. Obserwowałem kocioł, aby zwrócić uwagę w jakich okolicznościach pojawia się błąd EA. Otóż błąd pojawia się w sytuacji gdy, załącza się...
Ja mam taki problem polonez 1,6 GLI 96r.wtrysk Abimex i oto co się stało .Dzisiaj po pół godzinie postoju odpalam silnik i słyszę nierównomierną pracę silnika ,po kolei wyciagam przewody zapłonowe i brakuje mi iskry na 2 i 4 przewodzie. Co robić ?, czytałem na forum że wizyta u mechanika to spory wydatek,moze jest to jakaś mała usterka którą można usunąć...
Zamień miejscami przewody WN i sprawdź czy coś się zmieni (poprawi) na tym drugim wyjściu. Jeśli tak to uszkodzony kabel WN a jeśli nie to najprawdopodobniej uszkodzona cewka zapłonowa. Sprawdź także kondensator przy aparacie zapłonowym (najlepiej podmienić na inny sprawny) i ustawienie przerwy na platynkach.
W aparacie zapłonowym masz dwa impulsatory, Jeżeli przewody i cewki są ok to nawalił jeden z nich,odpowiedzialny za iskrę na lewym cylindrze. Dodano po 1 Alternatorem się nie przejmuj. Jeżeli ładowanie jest to takie zużycie nie ma na nic wpływu.
Witam. Czy instalacja gazowa BRC zwykła może się przyczynić do zaniku iskry w układzie zapłonowym silnika. Czy też można ją całkowicie wykluczyć. Problem jest w tym , że utraciłem całkowicie iskrę, a widzę, że od cewki idą przewody instalacji gazowej. Proszę o poradę.
Witam posiadam Fiata Uno 1.0 silnik Fire od niedawna mam problem z odpalanie przewaznie tak jest na rozgrzanym silniku. wszystko niby jest dobrze iskra na świecach przewody zapłonowe nowe rozrusznik sprawny kreci a nie chce odpalić. teraz nawet silnik po odpaleni stale chodzi na wysokich obrotach i nie wiem co sie dzieje.
Przy czujniku położenia wału korbowego często pękały przewody. Warto to sprawdzić
1) weź spryskiwacz, wlej wody, odpal i psikaj po różnych kablach 2) może ci się samo lać paliwo do środka przez uszkodzony wtrysk lub reduktor. Odłącz jedno z dwóch i poobserwuj np. zdejmij wąż między mikserem a reduktorem. Co do benzyny możesz wyjąć bezpiecznik od pompy, a potem najlepiej też zdjąć węże. 3) jak ci się zepsuje w drodze to przygotuj...
jaco20 po pierwsze sprawdż czy jest zasilanie +12V cewki zapłonowej.Włóż aparat zapłonowy i po sprawdzeniu w/w napięcia na cewce / styk +15 / wepnij świecę zapłonową w przewód wysokiego napięcia biegnący z cewki.Teraz kręcąc rozrusznikiem dotknij świecą do masy /sprawdż iskrę/.Jeżeli będzie to masz uszkodzony palec lub kopułkę jeżeli nie to czujnik...
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Chłopie widzisz T1 na schemacie ??? Idzie przewód na zasilanie wtryskiwaczy i cewki do linni 15?? To szukaj. To są grube przewody ,masz na 99% założonego szczura. Jak doszlo do awarii? Żaden miernik, żarówka 5W. Czarny z czerwonym paskiem przewód
Wykręć fajkę z przewodu zapłonowego i sprawdź, czy bez jest iskra. Ściągnij koło magnesowe, sprawdź klin na wale korbowym. Obejrzyj dokładnie koło magnesowe, stator, impulsator, przewody. Zmierz rezystancję cewki zasilającej moduł zapłonowy, rezystancję impulsatora. Sprawdź wszystkie masy. Zmierz napięcie prądu AC cewki ładującej moduł zapłonowy w trakcie...
Przewody zapłonowe dobrze powkładałeś?
Czujnik wału Przewody zapłonowe nie zamienione?
Masz rozłączony moduł zapłonowy CDI . Musisz zidentyfikować przewody gdzie idą. Rozpiskę pinów znajdziesz w tym poście [url=http://atvpolska.pl/forum/viewtopic...
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
Dzień dobry. Mam problem z moim Ogarem 200. Brak iskry po postoju. Sprawdzałem z inną świecą, dalej nie ma. Proszę o pomoc. AI: Czy sprawdzał Pan/Pani inne elementy układu zapłonowego, takie jak cewka zapłonowa, przewody wysokiego napięcia lub iskrownik? Nie sprawdzałem. AI: Czy motorower stał na zewnątrz i mógł być narażony na wilgoć lub deszcz podczas...
Sprawdź układ zapłonowy m.in. przewody WN - to od nich przeskakują iskry.
Polonez gaźnik. Wysun kostke aparatu zapłonowego. Wypnij przewód Wn z rozdzielacza, i podłącz do niego świece. Włącz stacyjke. Wez przewód i podepnij do + akumulatora następnie dotykaj wypiętych bolców w module. Jak nie masz iskry to modół lub cewka. Jak masz iskre to koółka lub palec lub przewody lub swiece. CDN.....
Skrzyżuj przewody zapłonowe drugiego i trzeciego cylindra: (zamień je miejscami na świecach)jeśli niesprawność się przeniesie- to uszkodzony jest przewód lub wyprowadzenie WN cewki( pierwotnie trzeciego cylindra), następnie zamień przewody na cewce- na świecach nie ruszaj- jeśli usterka wróci na trzeci cylinder to cewka zapłonowa. Jeśli usterka się...
Może zamiast do mechanika lepiej by było udać się do elektryka. A świece i przewody zapłonowe sprawdzili ci mechanicy ?
Wieczorem podnieś maskę i odpal auto. Spryskaj przewody zapłonowe wodą, jeżeli mają przebicia- zobaczysz przeskakujące iskry :)
Że kombinuje to fakt, tylko co da zmniejszanie przerwy? Zmniejszenie przerwy na świecy daje to, że do przeskoku iskry w warunkach panujących w cylindrze w końcowym etapie suwu sprężania, potrzebne jest niższe napięcie, niż przy normalnej przerwie. Jeżeli po takiej operacji zmniejszenia przerwy, cylinder podejmie normalną pracę, to przyczyny należy...
przewody sprawdzane, lecz nie ma napięcia na cewce z modułu
Witam Ja na twoim miejscu spróbowałbym jeszcze wymienić przewody zapłonowe, może mają za dużą oporność i iskra będzie słaba. Powodzenia
A dlaczego nie odpali? No chyba, że ma jeszcze malca z kopułką. Przecież w każdym, od roku 1984 masz układ zapłonowy bezrozdzielaczowy ( z iskrą traconą)
Co najmniej o jedną cewkę za dużo :) Skoro iskrę masz a nie pali, znaczy iskra w złym momencie, nie dostaje paliwa, lub słaba kompresja. Musisz coś z tego wykluczyć. Co do cewek, z tego co pamiętam tam była jedna cewka z dwoma wyjściami, która podawała iskrę jednocześnie na oba cylindry. Wiadomo, że była potrzebna tylko na jednym w danym momencie, ale...
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Najpierw nie było iskry wymienione zostały: aparat zapłonowy, palec i kopułka, świece i przewody. Po wymianie pojawiła się iskra, ale nadal nie kręci, lecz nie chce odpalić A na świecach przewodów nie zamieniłaś ?
Witam mam poważny problem z samochodem, mam nadzieje, że mi ktoś pomoże bo już wyczerpały mi się pomysły. Mianowicie w aucie brak iskry. Świece, przewody, aparat zapłonowy są sprawne. Chciałem wykonać diagnozę. Znalazłem kostkę dwu pinową i ją zwarłem ale nic się nie dzieje. Nie wyświetla się żaden komunikat. Dodam, że był sprawdzany sterownik silnika....
WITAM panowie problem to brak iskry zapłonowej na wszystkich 4 świecach podczas rozruchu za pomocą rozrusznika i silnik nie odpala rozrusznik kręć dobrze ,akus nowy w pełni naładowany . A na tak zwany zaciąg lub na pycha iskra jest i silnik odpala pracuje normalnie co może być przyczyną ,wymienione też przewody zapłonowe oraz czujnik położenia wału...
tylko że ja mam zwykłą cewke i są tylko dwa przewody i trzeci do aparatu zapłonowego
Cewka ma mieć masę i zasilanie to można sprawdzić żarówką ,pozostałe dwa przewody to sterowanie z ECU i tu oscyloskop się przyda. Jeśli nie będzie sterowania to trzeba szukać dalej . Czujnik położenia wału, czujnik Halla ,przewody między cewką a ECU itd.
Witam. Mam oto taki problem: Seicento 1.1 MPI coraz częściej mam problem z zapaleniem auta kluczykiem. Na pych zapala bez problemu. Akumulator sprawny, rozrusznik kręci normalnie. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany, czy powietrze suche i ciepłe, czy pada deszcz i jest zimno. W czasie kiedy nie chce zapalić nie ma iskry. Przewody zapłonowe,...
Zmierz sprężanie i napisz ile wynosi. Jaką najdłuższą iskrę można uzyskać między przewodem zapł. a masą? Jaki jest kolor iskry? Zmierz, napisz. Zamieniałeś świece miejscami? Zamieniałeś przewody zapłonowe na cewce miejscami? Zawsze ten sam cylinder nie pracuje?
Może przewody zapłonowe mają przebicie. Gaz jest bardziej wrażliwi na utratę iskry. Dlatego objaw jest widoczny przy gazie a przy benzynie JESZCZE nie.
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
Prawdopodobnie problem z iskrą na którymś z cylindrów; sprawdź/podmień przewody zapłonowe, świece itd.
Dzięki, czyli podłączony był dobrze. Klient podstawił auto z wymienionymi wszystkimi elementami układu zapłonowego (moduł, cewka, cewka sygnałowa, palec,itp.) i nie ma iskry. Błąd 42- brak sygnału z układu zapłonowego. Podając impulsy fali z miernika lub kręcąc wałkiem aparatu słychać działanie wtryskiwacza ale iskry brak. Myślałem, że może przewody...
Witam. W Hondzie z 1998r. nie ma iskry, auto paliło bez problemu i nagle zgasło i już nie odpaliło. Wyczyściłem kopułkę i palec, było sporo nagaru, świece podmienione, masa sprawdzona, przewody przy kostkach sprawdzone. Kolejnym pomysłem jest sprawdzenie wtyczki 9 piniowej, która idzie do aparatu zapłonowego - i tu jest moja prośba o jakiekolwiek informacje,...
Te dwa przewody to elektroda zapłonowa i jonizacyjna. Niestety myślę, że uszkodził się właśnie ten aparat zapłonowy. Nie pozostaje nic innego jak go wymienić. Te porcelanowe rureczki to katalizatory.
Siemka. Pierwszą rzeczą, którą trzeba sprawdzić to instalacja wysokiego napięcia (kopułka, palec - czy nie mają przebić, przewody wys. napięcia - czy mają odpowiedni opór, oraz czy świece zapłonowe nie mają za dużych przerw). Mieszaka przy nagłym naciśnięciu pedału gazu mocno ubożeje i potrzebne jest wysokie napięcie do zapłonu. Iskra "ucieka" na uszkodzonych...
przewody zapłonowe przewody zapłonowe przewody zaplonowe przewody zapłonowe seicento
bosch zmywarki drzwi orion dioda powermixer azusa
regulator napięcia briggs maszynka mielenia mięsa
Zapętlanie wtrysków benzyny: podłączenie sygnału obrotów w instalacjach LPG Przestrojenie radia Sherion SH-300L na pasmo 87,5 MHz