Przewód od hamulca ręcznego ( jasnozielony z tego co pamiętam ) masz podłączony do masy ?
Może być uszkodzony " spuchnięty" przewód elastyczny hamulca i tak będzie się działo. Warto to sprawdzić no i oczywiście dokładnie odpowietrzyć układ :)
U1219 - Usterka automatycznego włączenia hamulca postojowego sterowanego elektrycznie. Podaniem na początek przycisk jak kolega wyżej zasugerował.
Witam, potrzebuję schematu przewodów hamulca ręcznego Laguna 2 ph2. Konkretnie, który przewód w kostce pod siedzeniami odpowiada przewodowi w kostce do modułu hamulca ręcznego.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Witam kolor przewodu (trawiasta zieleń) PRZEWÓD HAMULCA POSTOJOWEGO.
Zapewne do masy. Jak zaciągasz hamulec ręczny to przełącznik podaje masę na kontrolkę zaciągniętego hamulca.
Przetłumacz sobie, obraz wyłączony dla bezpieczeństwa. Zabezpieczenie przed oglądaniem podczas jazdy, musisz podać +12V na przewód opisany jako hamulec postojowy wtedy się odblokuję.
Parking brake cord na masę.
Według schematu jeden koniec czujnika pin 10 wtyczka K sterownika silnika, drugi do wiązki pedału hamulca przewód czarny pin 1 lub 3 (obojętne). Na czujniku sprzęgła pin 3 i 4.
sprawdź hamulec ręczny, przewód łączący z nim. Dodano po 54 najprawdopodobniej masz błąd hamulca ręcznego
Nie jest opisany w instrukcji - dziwne. Temat był wielokrotnie omawiany, będzie to zapewne przewód do podłączenia pod hamulec ręczny, aby nie oglądać filmów podczas jazdy, wielu użytkowników podłącza go do masy. :idea:
Żółty przewód jest sterujący i masz tam ciśnienie w momencie hamowania. Naciśnij hamulec i wtedy powinieneś mieć tam ciśnienie
Drzwi zamknięte, włączona stacyjka, wciśnij reset, podnieś i opuść ręczny, syrenka piknie i od tej chwili po włączeniu stacyjki zamyka CZ. Szukaj instrukcji Silicon Esprit, jest na Elektrodzie.
Witam Z tego co pamiętam w tym alarmie nie ma możliwości wy programować tej funkcji.Najprościej odciąć pomarańczowy przewód - ten od sygnału hamulca. Ale na otwórz nadal będzie podawał sygnał na centralny.
Witam, możliwe przyczyny według mojej wiedzy wtyczka, przewód, słabo łączący kabelek przy lucie hamulca luba sam lut, prawdopodobnie w hamulcu jest potencjometr on też do sprawdzenia.
Odkręc ten przewód od hamulca i zobacz co się stanie. Możliwe że jest ciśnienie cały czas, i stąd zblokowane hamulce. Tylko upewnij się wcześniej jak to się odpowietrza.
Najprawdopodobniej winny był przerwany przewód neutralny od hamulca inerycjnego (bezpieczeństwa)
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Witam. Przewód hamulca postojowego jest o.k.?
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
A nie lepiej te przewody podpiąć między zacisk 3 przełącznika a przewód black - hamulec wróci.
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Po naciśnięciu hamulca popuść odpowietrznik i zobacz czy będzie dobrze, może przewód elastyczny się rozwarstwił w środku, miałem już taki przypadek.
Na pewno pęknięty przewód przy servie. Wspomaganie hamulca tam dochodzi taki sztywny przewód. Tu gdzie pompa hamulca. Sprawdź ciągłość tego przewodu aż do wakopompy (pompy podciśnienia) po drodze pewnie się rozgałęzia ten przewód do czujników itd. sprawdzić szczelność tych przewodów.
Hej, jeśli podczas tej usterki odłączysz od naczepy przewód żółty i hamulce nie odpuszczą to problem jest w samej naczepie być może z ręcznym zaworem hamulca postojowego tz. luzownikiem (z czerwonym i czarnym guzikiem).
Pierwsza pozycja różowy przewód "hamulec". http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... ehhh... wszystko na tacy trzeba podać... :-)
Pressure regulating module pressure control on wheel 3: Implausible intake valve actuation Masz problem z modulatorem 2 osi. Najlepiej sprawdzić testerem jakie ciśnienia są na koła. Jak nie masz testera to sprawdź siłownik hamulca. Odłącz przewód 11 i na spuszczonym ręcznym nie może lecieć powietrze z 11 siłownika. Koło 2 oś lewa strona.
tylni Tylny. Może być rozwarstwiony przewód elastyczny.
Jakie masz tam przewody. Jaki model radia jakie okablowanie itp? Nikt tu czarodziejem nie jest. Zazwyczaj powinien być tam przewód od hamulca ręcznego.
sprawdź jaki potencjał musi być podany na ten przewód oznaczony" hamulec postojowy"
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Jest tam taki długi przewód nie pamiętam jakiego koloru podłącza się go do hamulca ręcznego po to żebyś nie oglądał DVD w czasie jazdy, więc podłącz ten przewód do masy i powinien być obraz.
To mam zrobione to jest przewód hamulca( tak się nazywa to zabezpieczenie w radiu) ale mi chodzi o to ze filmy DVD normalnie mi działają wyświetlają się itp. Lecz te formaty wyżej wymienione nie działają mi :( Nikt mi nie pomoże ??:( Podaje jeszcze link do instrukcji : [url=http://www.blow.com.pl/files/78-225...
Jeden z dwóch przewodów wymienionych poniżej musi mieć przetartą izolację i dotyka do masy co uruchamia przekaźnik świateł stopu: 1.przewód od wyłącznika w pedale hamulca pin B3 do sterownika EBS pin E3 (bodajże niebieski 3603); lub 2.przewód od wyłącznika w pedale hamulca pin B5 do pinu 86 w przekaźniku świateł stopu (bodajże czarny 4602). Obydwa przewody...
Przy wciśniętym pedale hamulca te wartości powinny sie zamienić miejscami.Radze jeszcze raz prześwietlić instalacje do płyty kierowcy,w moim przypadku był właśnie przełamany przewód w takiej gumowej osłonce.
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
po tym jak przewód zastąpiono nowym a układ zalano i odpowietrzono ( nie wiem czy odbyło się to za pomocą klasycznego "pompowania" czy przy użyciu specjalnego urządzenia) pojawił się objaw miękkiego pedału hamulca To się dowiedz, ponieważ ja obstawiam na złe odpowietrzenie układu hamulcowego (całego - przód i tył!).
I na koniec już po naprawie uruchamiasz silnik i w stojącym aucie testujesz przewody wciskając tak mocno hamulec jak możesz. Jak wtedy coś nie padnie, to jest szansa, że na drodze też :) Np. nie wystrzeli żaden sparciały ze starości przewód elastyczny.
No to tak już lepiej. Dzięki. Myślisz, że przewód od hamulca mógłby być na stałe zmostkowany?
Załącz zdjęcia prawidłowo. Przewód oznaczony jako "PRK SW".
Przewody jeśli już sprawdzasz to pod obciążeniem żarówki. Bo miernik ma zbyt mała impedancje i może pokazywać przejście a faktycznie przewód będzie zgnity.
Jak działa hamulec zdejmij przewód od serwa i zobacz jak ssie powietrze, a później to samo jak hamulce przestana działać czy tak samo ssie. Tam jest też zawór zwrotny na wejściu serwa.
Witam, zdjęcie nr 1, przewód wymień, zaślep ten drugi otwór, możesz za chwilę nie mieć wspomagania hamulca. Pewnie tyle kosztuje ten podgrzewacz gazu(poszukaj jeszcze może znajdziesz taniej), a do wymiany był jak gaz uciekał bokiem.
Przewód do hamulca ręcznego podłącz do masy.
Przewód do hamulca ręcznego jest podłączony :?: :idea:
Witam. Potrzebuję do Opla Meriva B 2013 rok 1.6 benzyna, rozpiskę pinów BCM/BSI, różnie nazywają. Głównie chodzi o piny CAN i oznaczenie kostek, która jest która? Potrzebuję wpiąć się po instalacji haka, do przyczepy. Jeden przewód niskiej prędkości i przewód do hamulca, świateł stop. Może ktoś posiada?
Witam, ja ostatnio przerabiałem dodga z 2007 i na jednym przewodzie był stop i kierunek, przy pedale hamulca jest czujnik, odciąłem odpowiedni przewód i wysterowałem nim przekaźnik, dalej bezpiecznik i do światła stop,światło przeciwmgłowe obowiązkowe, lampa dodatkowa i wsteczne światło też lampa dodatkowa (do, od malucha)
Uszkodzony przewód nie skręca się tylko wymienia, ewentualnie wstaw w miejscu uszkodzenia złączkę. Ten przewód nie może być zatkany, zagięty itp. bo hamulec będzie właśnie taki twardy.
Sprawdź czy przewód od włącznika ręcznego nie styka się z masą
To połączenie do hamulca ręcznego, ktory blokuje oglądanie filmów w czasie jazdy. SławeK
To jest zawór rozdzielający powietrze (1 wejście) wyjścia 21,22 do układów hamulcowych, 23,24 wyjścia do skrzyni sprzęgła i całej reszty. Kolejność rozdziału to 1 układy hamulcowe, powyżej 5 barów otwierają się obwody 23,24. Powietrze jest utrzymane w obwodach hamulcowych 4,5 bara. Jeśli zawór jest sprawny, to powietrze w hamulcach zostaje. Do sprawdzenia...
Daj zdjęcie w którym to miejscu, bo albo coś mnie ominęło, albo mój Apex ma lity przewód między kierownicą, a p3dałami.
Przewód ze sterownika 55 kolor czarno/niebieski przy czujniku hamulca połączyć z czujnikiem sprzęgła pin1, a pin 2 do sterownika silnika 39. Nie zapomnij przekodować sterownika silnika.
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Obstawiam że ma wyprowadzony przewód który powinno się podłączać do włącznika przy hamulcu ręcznym. Zobacz w instrukcji podłączania. Zwykle trzeba do przyłączyć do masy. To jest takie pseudozabezpieczenie żeby nie oglądać filmów w czasie jazdy.
Na początek sprawdź przewód ABS ciągnik - naczepa , uszkodzony przewód CAN , zmień przewód lub podłącz konia do innej naczepy by wykluczyć uszkodzenie modułu hamulca głównego.
Śruby i nakrętki samozabezpieczające należy bezwzględnie wymienić. 1 śruba(y) - tarczy hamulcowej(ych) M8 12 Nm Śruba(y) - wspornika hamulca tarczowego. M10 x 1,25 55 Nm Przewód hamulcowy giętki M10, na zacisku hamulca tarczowego 16 Nm Przewód hamulcowy M10 16 Nm śruba(y) koła Felga(i) stalowa(e) 86 Nm; Felga(i) aluminiowa(e) 98 Nm
tam gdzie idzie przewód do serwa hamulca
Odpal silnik z wduszonym jednocześnie pedałem hamulca. Musi opaść. Jak nie opada to serwo, vacum, albo przewód gdzieś nieszczelny.
Który rok produkcji i jaka wersja wyposażenia? Wygląda mi na starszą wersję z instalacją 6V. Tak na wstępie przewód czerwono-żółty nie powinien być podłączony bezpośrednio do stacyjki - on służy do ładowania akumulatora, w instalacji 6V powinien tam być podłączony przewód czerwono-biały (cewka oświetlenia).
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy na 2 lub 3 osi. Chodzi o te siłowniki długie co mają dwa przewody. Na pierwszej osi są przeważnie siłowniki małe, jedno przewodowe. Te podwójne siłowniki mają po dwa przewody. Jeden jest podłączony do obwodu luzującego czyli do czerwonego guzika. Pompujesz tam powietrze po to żeby je zwolnić z hamulca postojowego-...
Witam serdecznie wszystkich. Jak podałem w temacie mam problem z zablokowanymi hamulcami. Wydaje mi się ze trzyma ręczny. Ale do końca nie wiem. Jak odkręcę przewód hamulca ręcznego na siłowniku i "spuszczę" ręczny to słyszę wylatujące powietrze, ale po zakręceniu go, siłownik się nie chowa. Po odkręceniu przewodu hamulca nożnego i wciśnięciu pedału...
Brak hamulca w prawym TYLKO przednim kole . Wymianiłem przewód elastyczny i miedziany regeneracja tłoczka i dalej brak . Podejrzewam pompę ABS
Witam, faktycznie jest taki wybieg taktyczny zastosowany w tych autach i należy tam wymienić przewodzik zespolony tzn. tą rurkę na belce z podstawką [edit] wydaje mi się, że powinien wyjść z podstawki wsporczej - sądząc po zdjęciu [/edit] i z odcinkiem gumowym aż do następnej złączki. Kosztuje to chyba jakieś niecałe 100 zł na stronę. Trochę drogo,...
Nie wiem, to tylko przypuszczenie. Sprawdź, czy idzie przewód do klocka.
A który to jest ten przewód
Wtyczka czteropinowa : 59 (+24) ,55(hamulec) ,53(wybór kierunku) ,54(wybór kierunku). Wtyczka dwupinowa mała hamulec 40-2( -24V) . Wtyczka dwupinowa duża - zasilanie 24 V ( przewód połączony z cienkim od hamulca 40-2 to minus 24 V). Silnik ma problem z rozruchem ,bo masz nie podłączone hallotrony do czerwonego złącza na płytce. Trochę późna ta moja...
Witam. Mam radio BLOW AVH 9880. We wiązce zasilającej jest przewód pomarańczowy do hamulca aby można było oglądać tylko na postoju filmy. Jaki potencjał powinno się podłączyć do tego przewodu by nie uszkodzić radia ?
Za czasów mojego dzieciństwa... Technicznie było to rozwiązanie raczej mechaniczne długi "przewód" (nieco ponad metr) to połączenie linki hamulca rowerowego i chyba trzech żył przewodu w wersji podstawowej, przewody odpowiadały za jazdę do przodu lub tyłu, natomiast linka niby hamulcowa działała na zasadzie przeniesienia siły z mini kierownicy umieszczonej...
Ja bym jeszcze raz dokładnie sprawdził czujniki, nie sugerując się zbytnio błędem, nie wiadomo czym czytanym. Ewentualnie jeszcze....przewód elastyczny hamulca prawego. Tak, też mnie to kiedyś zaskoczyło.
Witam Może jeszcze ostrzegać o zużytych klockach hamulcowych, lub przewód od tych czujników się zerwał. sprawdź czy masz klocki z czujnikami zużycia.
Przyczyną jest rozszczelnienie hydraulicznego układu hamulcowego (pękł przewód elastyczny, przewód sztywny (rurka), bądź któryś z zacisków, lub cylinderków się popsuł...). Sprawdź wycieki płynu hamulcowego naciskając dźwignię hamulca...
To radio ma w wiązce długi jasno zielony przewód, który powinien być spięty w przewód czujnika hamulca ręcznego. Tak jest dlatego, że są kraje w których przepisy zakazują posiadania odbiornika radiowego w samochodzie, który mógłby w trakcie jazdy normalnie wyświetlać filmy (to tak w skrócie) i po prawidłowym podpięciu wspomnianego przewodu radio nie...
W uno hamulce są dwuobwodowe, podział na tył i przód. Wystarczy, że jeden przewód elastyczny jest niesprawny a problem występuje na obu kołach. Piszę przewód bo też stawiam na tą usterkę - wyjątkowo popularna.
Żółty przewód dochodzący do czujnika pedału hamulca
Silnik szeregowy, ma w ten sposób połączone uzwojenie stojana z wirnikiem (szeregowo). U ciebie są wyprowadzone dodatkowo przewody do "hamulca".
Będzie, kiedyś będzie, jak nie w tym to w innym samochodzie. 😉 To tak często się wymienia przewody? Często nie. Ale chodzi mi o to, że jak już raz zrobisz sam nowe przewody hamulcowe, to kolejny raz (w innym samochodzie) pewnie mechanikowi zlecać tego zadania nie będziesz. Robota mało skomplikowana, ale za to czasochłonna - a roboczogodzina na warsztacie...
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Ten kabel w oplocie to dwa przewody od hamulca elektromechanicznego.
Odkręć od zwijacza przewodu przewód zasilający, będzie łatwiej przywrócić prawidłowe ustawienie sprężyny. Jak już masz zwijacz bez przewodu to zwolnij hamulec i kręć dużym kołem w stronę tej pani na zdjęciu :) Najpierw sprężyna troche sie wygnie a potem będzie już cofać tzn. tak jakby chciała zwijac kabel, więc pomagaj sobie hamulcem. Po przekręceniu...
Przetarty przewód albo uszkodzony czujnik ręcznego hamulca, jesli to ta sama kontrolka.
Temat załatwiony, ale jeśli kogoś interesuje... Brak zasilania do sterownika hamulca, przegnity przewód czerwony zasilający.odłączyłem wtykę i pociągnąłem każdy przewód z osobna.Czerwony rozciągnął się jak gumka, w środku był przegnity,izolacja nie naruszona, jak oni te kable produkują.Polutowałem,wszystko pięknie hula.
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
pewno chodzi o przewód podciśnienia wspomagania hamulca
Dziękuje! Dziś lub jutro postaram się to ogarnąć :) Żeby nie zakładać nowego tematu: Ponoć gdzieś w tym radiu - należy podpiąć przewód do hamulca ręcznego - aby działały funkcje DVD/Video w tym radiu podczas jazdy. Czy to prawda? :
i nie jest to wina hamulców, ponieważ przy minimalnej prędkości - nawet przy prędkości około 10 km/h kilkukrotne naciśniecie hamulca (pompowanie) powoduje podskakiwanie/przysiadanie tyłu. A wiesz kol że przypomina mi się podobny problem. i tam był rozwarstwiony przewód hamulcowy. bardzo podobny obiaw i tak jak napisałeś kilkukrotne naciśniecie hamulca...
Przy hamulcu jest przewód i wyłącznik do gaszenia- sprawdzić. Doś często są przygięte styki. Dodano po 3 Miernik do pomiaru ciśnienia proponuję wyrzucić.
Srawdź przewód podciśnienia z kolektora do wspomagania hamulców. Nieszczelność spowoduje zasysanie "lewego" powietrza i tym samym zakłóca pracę na wolnych obrotach, a brak podciśnienia to też brak wspomagania hamulców
A lampka zaciągniętego ręcznego działa? Jeden przewód widzę ma kolor brązowy, pewnie masa a drugi brązowo czarny?
co okazało się nietrafne?przecież ci napisałem,ze nie wiem co to za przewody więc nie mogłem nie trafić,a skoro ci piszę jak masz podłaczyć blokadę to znaczy,że wiem jak to zrobić,w cc przecinasz przewód pomarańczowy,jest to plus po stacyjce i łączysz do przekażnika tak jak napisałem. Dodano po 6 a ten przewód podpięty pod hamulec realizuje jakąś fukcję,...
Takie rozwiązanie stosuje się gdy silnik może być wyposażony w sterownik , na przykład do sprzęgła lub hamulca.
Zacisk LP do rozebrania jeszcze raz. Przewód elastyczny był zaciskany przy tej robocie?
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Pilarka nowa wczoraj przyjechała i zdążyłem zebrać info, że one wszystkie tak mają. Iskrzenie w czasie wyłączania. To nie jest mój wymysł tak wyczytałem na ,,Kornikowie". Wyłączyłem hamulec dynamiczny, nie ma już iskry! W ogóle nie ma problemu, to przez elektryczny układ hamulcowy, odłączyłem przewód od przełącznika, iskry zniknęły. Tylko że dokładnie...
Sprawdź sam ten wyłącznik. Miałem już parę przypadków gdzie był powyginany i na włączonej dźwigni od hamulca minimalnie zwierał. Jak przewód jest nowy to wina leży po stronie wyłącznika.
By nie dublować tematów zwracam się z pytaniem : w które miejsce dochodzi przewód zasilający siłownik hamulca w tej maszynie ? Czy jest podłączony do bloczku sterującego przód tył, poniżej widocznych tych zdublowanych?
FR 5253 - wspólny przewód masowy zaworów elektromagnetycznych hamulca silnikowego ma zwarcie z biegunem dodatnim FR 5053 - wyjście X3 15/4 ma zwarcie z biegunem dodatnim INS 0301 - odblokowanie kabiny kierowcy ma zwarcie z masą MR 0 2509 - czujnik poziomu oleju - przerwa BS 1 2303 - zawór ogranicznika ciśnienia ma przerwę
przewód serwa hamulca przewód podciśnienia serwa hamulca scania hamulca
ue48h6400 audio odzyskiwanie danych uszkodzonej karty szarpanie silnika vectra
Kody błędów BSI Peugeot 307 1.6 16V 2001 Naprawa zasilacza w telewizorze Unitra Neptun 505