Może da się to jakoś doraźnie wyłączyć bo tak jak wcześniej pisałem czas nagli a perspektywa rozbiórki połowy kabiny nie bardzo mi się uśmiecha. Ktoś wie gdzie te kable docelowo wchodzą w konsolę? Witam. Odszukaj złącze C w desce rozdzielczej ( Instrument cluster) i podłącz pin 9 do masy (przewód niebiesko/czerwony).
Zasilanie 230V przewód czerwony -niebieski ,kondensator przewód czarny-niebieski.
Mam taki soft start i ma na odwrót złożoną obudowę, także dla pewności napiszę: A - przewód niebieski, B - czerwony, C - czarny. Czyli czerwony za wyłącznikiem równolegle z silnikiem, niebieski również za wyłącznikiem ale wypinasz z tego miejsca drugi przewód do silnika i ten wypięty przewód łączysz z czarnym.
Tu nie ma co myśleć tylko podpinasz żarówkę na przewód strowania przy pompce i patrzysz czy świeci kiedy trzeba, przewód chyba, niebiesko czerwony.
Przewód ma dwa włókna niebieski i czerwony. I to są światłowody
Mam spory problem z podłączeniem cewki zapłonowej z dużym fiacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
niebieski. czarny. czerwony. Podłączasz tak, Jeśli zrobione zostało według zasad: Pierwszy bieg. "Niebieski"-przewód neutralny N. "Czarny"-Przewód fazowy L. Lub: Drugi bieg: "Niebieski"-przewód neutralny N. "Czerwony"-Przewód fazowy L. Który szybciej [z większą mocą obraca wentylatorem], sam się zorientujesz po podłączeniu. Możliwe że zrobili inaczej...
Witam ! Według mnie 230V trzeba podać na przewody żółty i niebieski a przewód czerwony (kondensator) połączyć dodatkowo z żółtym lub niebieskim, trzeba to wyprubować. Powodzenia życzę Stefan
Witam. Wyłącznik ma następujące połączenia; zacisk (1)cewka przekaźnika zacisk (2)cewka przekaźnika zacisk (5-6) para styków zwiernych zacisk (7-8) para styków zwiernych Zasilanie silnika to przewody ; -niebieski -brązowy -przewód czarny ,jest połączony (prawdopodobnie ) termikiem do przewodu czarnego. Podłączenie sof-startu; przewód niebieski -niebieski...
Witam i bardzo proszę masz : +12V po zapłonie-przewód biało/czarny znajdujący się w białym,6-polowym złączu konektorowym znajdujący się po lewej stronie kolumny kierowniczej. kierunkowsakzy-przewód zielono/biały i zielono/czarny znajdujący się w białym 8-polowym złączu konektorowym po lewej stronie kolumny kierowniczej. Blokada silnika (10A) Przewód...
Czyli nie nadaj się do internetu na linii telefonicznej bo nie jest parowany Taki przewód stosuje się w alarmówce czy domofonach.
Przewód czerwony i niebieski to kanały słuchawek, biały to ich masa. Zielony przewód to przewód mikrofonu, masa to biało-czerwony przewód. Masz możliwość rozebrać słuchawki i pomierzyć dla pewności opór od przewodów do głośników słuchawek?
Czyli wynika z tego że przewód zasilający muszę podłączyć do L i N a lampę do N i LS? Tak Podłącz tak żarówkę i przetestuj - na początku podłącz pod L i N sam czujnik - neonówką możesz sprawdzić czy nastąpi załączenie przekaźnika lub usłyszysz charakaterystyczne "pyknięcie" - o ile jest zbudowana na przekaźniku. pzdr
Pompa paliwa. Przecięty niebiesko-czerwony przewód.
Witam C=7,5µF,a o ile dobrze pamiętam z silnika wychodzi niebieski,biały i czerwony przewód-kondensator wpinasz między czerwony a biały zasilanie dajesz na niebieski i biały.
Sprawdź to, bo tam jest źle. Przewód niebieski jest zamieniony z białym; przynajmniej tak wynika z kolorów przewodów. +12V (na krawędzi płytki) ma być na białym - ten jest wspólny - Anody wszystkich kolorów. Przewód czerwony, zielony, niebieski - to katody diod poszczególnych kolorów
Wypnij czarny przewód od silnika z wyłącznika (21), połącz go z czarnym przewodem od softstartu i zaizoluj. Do (21) wyłącznika podłącz niebieski przewód od softstartu. Czerwony przewód od softstartu podłącz do (14) wyłącznika razem z tym kondensatorem co tam już jest i czerwonym przewodem do silnika. (Tak by wynikało ze schematu który jest na softstarcie)
NIE!! Z gniazdka dwa przewody a nawet 3. Faza - brązowy i 2 niebieskie . Jeden niebieski do żarówki , drugi do czujnika. Przewód czerwony z prądem do drugiego końca żarówki
Czerwony z kamery do niebieskiego oznaczonego "back"
Nie widzę dokładnie na zdjęciu ale na moje oko to niebieski (a raczej szaro-niebieski) jest na pinie nr.6. Pierwszym od masy(brązowym) w tym samym rzędzie, potwierdzisz? Zamień miejscami grubszy przewód czerwono-niebieski z cieńszym czerwonym i powinno już być dobrze.
Przewód niebieski z czerwonym pasmem.
Cześć. Wymieniam .przewód w Bester 1700s . Praktycznie wszystko mam już założone tylko nie wiem jak podłączyć przewody. W starym przewodzie miałem przewód czerwony i niebieski. Czerwony był wpięty pod styk X8 a niebieski pod X9. W nowym przewodzie mam dwa czerwone więc znioskuje ,że nie na różnicy? Czy myślę dobrze? Pomóżcie proszę.
Do radia też leci sygnał prędkości, przewód niebiesko-czerwony.
Jaki przewód jest naprzeciwko niebieskiego kabla na brązowej wtyczce i dokąd prowadzi ? Bo jeśli tak to ten neutralny niebieski zamienia się w czerwony przewód. O to mi chodzi.
Jeden przewód to masa - brązowo-biały, drugi idzie do licznika do zielonej wtyczki, pin 16, niebiesko-czerwony. Przewód idący do licznika ma łączenie w ścianie grodziowej po lewej stronie auta, czerwone złącze 11 pinowe, pin 3.
Z wyłącznika wypinasz przewód nr 2 i łączysz go z przewodem czarnym W wyłączniku gdzie był przewód nr 2 wpinasz tylko czerwony Przewód nr 4 i niebieski łączysz ze sobą i wpinasz do wyłącznika
Witam Przewody niebieskie +20V Przewody czarne masa Przewód czerwony połączony ze środkowym pinem zasilacza
Coś mi się wydaje że masz coś namieszane w tym gnieździ OBD. Według schematów ten czarny przewód z żółtym paskiem jest od poduszek ale powinien być na pine 11 a nie 6 Przewód niebieski z czerwonym paskiem to linia K i powinien być na pine 7 a nie 8.
https://obrazki.elektroda.pl/5236768100_... https://obrazki.elektroda.pl/7249031600_...
W "3", jeżeli dobrze widzę niebieski przewód i "czerwona kropka" z lewej ma być zwarte. Zwiera transformator strona wtórna + głośnik Tak, niebieski przewód i czerwona kropka są zwarte. Tak w ogóle to wszystkie te piny są zwarte. Czyli co w takim razie trzeba zrobić?
Masa jest wspólna. Zmierz omomierzem od strony jack. Końcówka jack to: lewy kanał, środek prawy, i potem masa. Niebieski kabel, to masa. Łączysz: czerwony -> czerwonego, pomarańczowy -> pomarańczowego i niebieski do pozostałych od strony słuchawek. PS Te kabelki ciężko się lutuje. Ja zawsze zapalniczką trochę opalam miejsce łączenia (lutowania), bo...
Tak, tu jest ring. Możesz podłączyć to wg uznania. No jeden wyłącznik do ringu (niebieski kolor i niekoniecznie przez przekaźnik) i drugi wg schematu jako żarówka. Możesz kupić wyłącznik "na dwa" pierwsza pozycja ledy, druga przekaźnik od żarówek. Jak chcesz możesz też połączyć przewód czerwony z niebieskim i będzie świecił i ring i żarówka
Podejrzewam że 230V to czerwony przewód, a niebieski 24V W tym przypadku dobrze myślisz. 230V do uzwojenia cieńszego, wtórne to grubsze uzwojenie .
Witam . Zdjęć nie porobiłem ale jest tak: od wtyczki sterownika silnika ta dolna idzie wiązka aż pod akumulator jest tam przewód niebieski czerwony jeżeli dobrze pamiętam i on był w kilku miejscach poprzecierany a także inne przewody po zaizolowaniu już nie było żadnych wyskoków prędkościomierza. Sygnał prędkości idzie że sterownika ABS . Jeżeli pomoże...
Ale czy to ważne gdzie idzie plus-czy na przewód niebieski czy na czerwony. Na pewno byłoby estetyczniej. Przypilnuj aby plus i minus z diod dochodziły do odpowiedniego zacisku prostownika do którego podłączasz akumulator. Jak masz dwie diody dokręcone katodami do radiatora to na radiatorze będzie plus, zakładając że anody są zasilane z transformatora...
podłączyłem do przewodu N (niebieski)- przewód czerwony jest podłączony do masy silnika W żadnym wypadku przewodu N nie wolno podłączać do obudowy silnika . Do obudowy podłączamy przewód PE (ochronny) żółto-zielony. Natomiast inną sprawą jest sprawdzenie połączeń zasilania silnika w 3 fazy . Do tego musi kolega użyć multimetra , i sprawdzić w wtyczce...
Witam. Posiadam napęd NICE Spido. Jak powinny być podłączone krańcówki? Mam wspólny przewód niebieski, 1 przewód czerwony i 1 przewód czarny. Zostały wymienione, a zdjęcie sprzed wymiany zostało zamazane i nie mogę tego ogarnąć. Pytanko drugie: jak zamontować drabinki (w jakim miejscu), bo też zostały zdemontowane. Pozdrawiam.
Raczej na 100% masz wzmacniacz, bo przyjęło się nieformalnie że wzmacniacze mają czerwony przewód zasilający a separatory niebieski.
Przewód niebiesko czerwony idzie pierw do prawej lampy później do lewej.
ten oznaczony x czy było coś do niego podłączone? Czy niebieski przewód jest zakończony końcówką oczkową i podłączony na masę? Czy jak dasz (+)na przewód czerwony, a w miejsce niebieskiego dasz masę ,silnik pracuje?
Czerwony przewód widoczny na pierwszym planie oczywiście ty odłączyłeś?
Wszystko działa jak należy. To był jednak ten przewód niebiesko/czerwony. Był przetarty. Dzięki za pomoc.
Szaro-czerwony {może być szaro-biały} otwiera, czerwono-niebieski zamyka. Brązowo-szary to przewód komfortu i jednoczesnego zamknięcia drzwi, czyli możesz wtedy pominąć podłączenie czerwono-niebieskiego. Przewody są za osłoną boczku. Sterowanie oczywiście masą.
Okrągłą wtyczka pin 8, przewód niebiesko-czerwony idzie od świateł cofania.
Dzień dobry czyli w moim przypadku należy przyłączyć niebiesko czerwony? Chodzi o to aby zamek sam się nie otwierał i nie opuszczał szyb po zamknięciu. Czy do sterowania zamknięciem wewnątrz jest wykorzystywany status zamka czyli przewód niebiesko-czerwony? A co rozumieć przez ręczne otwieranie zamka skoro w zamku nie ma wejścia na kluczyk zatem nie...
Tak, masz rację. Potwierdził to spec z firmy Erich Jaeger. Cienki przewód to niebiesko-czerwony, a gruby to czerwono-niebieski (choć powinien być czerwony). Dziękuję za pomoc:)
pod deską rozdzielczą odetnij przewód niebiesko-czerwony 0.5mm w niebieskim konektorze przy przekazniku-odpowiedzialny za sterowanie wtryskiem.
To zamień wtyczki miejscami. Pin 7 i 3 czerwony i niebieski , ekranowany przewód. Czujnik 110 om. Tyle sprawdź.
brązowy - L - przewód fazowy zasilania niebieski - N - przewód neutralny zasilania, łączysz również przewód neutralny odbiornika czerwony - LS - tutaj podłączasz przewód fazowy odbiornika (zapewne oprawa oświetleniowa)
Tak, to jest czujnik przebytej drogi (VSS) w niektórych modelach bywały przy skrzyni dlatego w zegarach nie ma. Co do podłączenia to idzie tam +12V po stacyjce, masa i sygnał do ECM(przewód niebiesko- czerwony)
przewód niebiesko-czerwony i nie możesz mieć otwartych drzwi,krańcówka musi być wciśnięta,a na brązowo-czerwonym nie zaryglujesz a tylko zamkniesz
Lub zwyczajnie połączenie przewodu czerwonego z przywołanym niebieskim Niebieski przewód odlutować od płytki i czerwony odlutować od płytki i razem je zlutować?
Witam! Skrzynia automatyczna z jedną wtyczka prostokątną..... Podpowiedzcie co uruchamia światło wsteczne...na podszybiu mam przewód niebiesko czerwony ten sam który jest przy lampach i podanie napięcie powoduje że lampy świecą....w tej wtyczce prostokątnej na skrzyni tego koloru już nie ma?! Może jakiś kawałek schematu lub inna porada Błędów brak....
Pin nr 2 przewód czarny - masa czujnika (160mA). Pin nr 1 przewód czerwony - plus czujnika (160mA). Pin nr 11 przewód niebieski - wejście czujnika.
Sterowanie centralnym zamkiem: sterowanie minusem zamykanie - przewód szaro-czarny PIN12 otwieranie - przewód niebiesko-czerwony PIN13 Przewody w 26PIN zielonym złączu w sterowniku centralnego zamka
Dzięki za pomoc. Już saobie podłączyłem i wszystko działa jak trzeba. Dla potomności, gdyby ktoś miał podobny problem: - dolne styki - przewód pomarańczowy i brązowy (zasilanie grzałki) - górne styki - przewód niebiesko- czerwony i niebiesko biały (regulator temperatury)
Muszę sprawdzić w schematach ale to złącze dwupinowe cię nie interesuje bo to złącze klaksonu. Prawdopodobnie musisz podłączyć przewód brązowy pod masę a czarny pod wejście SWC1 albo SWC2 (nie powinno robić różnicy pod które), siwy przewód odpowiada chyba za podświetlenie przycisków. Dodano po 37 Według schematów jest tak jak pisałem, chociaż co ciekawe...
Należy odszukać w lewym progu przewód czerwony z niebieskim paskiem (to jest przewód zasilający pompę) i sprawdzić na nim napięcie podczas kręcenia. Najlepiej pod obciążeniem żarówką np 12V/21W ,nie multimetrem. Jeśli nie będzie napięcia szukać dalej czy nie jest na tym przewodzie zrobione np odcięcie alarmem. Można też podać na ten przewód 12V z zewnątrz...
Witam. Mam mały problem z nagrzewnicą Sirokko OETF 10 N. Chodzi o podłączenie kondensatora. Według schematu dostępnego w linku www.sirokko-heizung.de wygląda to prosto ale problem jest z przewodami. W nagrzewnicy jest silnik VEB E022C 220V, wychodzą z niego trzy przewody- czerwony i dwa niebieskie. Pod który przewód podłączyć kondensator? Pomiar rezystancji...
Sprawdź kolory tego soft startu. Na Twoim schemacie 2 jest inna kolejność ABC . Przewody A niebieski B czerwony C czarny . Silnik podłączony do skrajnych A niebieskiego i C czarnego . Przewód B czerwony do zasilania . Przewód A niebieski z podłączonym do niego przewodem z silnika także do zasilania . Włącznik szeregowo na przewodzie zasilania L (zachowując...
Mam pytanko czy ten przewód nie jest szaro-biały???? Dodano po 2 a ten niebiesko czerwony to ten przewód gdzie jest więcej niebieskiego niż czerwonego tak??? Pytam bo ten przewód jest tam jeden a czerwono-niebieskich bardzo dużo.
Czerowny to stały plus (30) niebieski to plus po stacyjce (15) a szary to plus po podświetleniu licznika, przęłaczników.
Najprawdopodobniej jak w innych ogrzewaniach D2, D4 Biało-niebieski przewód diagnoza, pin 8. 1. czerwony plus, 10. brązowy minus Więcej Ci nie podpowiem. :) Nie znam D1
Witam, dziękuję za podpowiedzi, ale puki co nic nie zdziałałem. Wirnika obrócić się nie da gdyż nie jest symetryczny. Wklejam zdjęcia, tabliczki, kostki, kondensatora, i kabli w silniku. Kostka: niebieski i czerwony przewód to zasilanie 230V, do dwóch czarnych podłączony jest kondensator. Stojan: cztery przewody niebieski czerwony i czarne są oryginalnie...
Słuchawki z mikrofonem? Kupić wtyczkę TRRS. Przewody zapewne od "czubka" wtyczki: Niebieski - lewy kanał Czerwony - prawy kanał Oplot - masa Przewód z oplotu - mikrofon
Czy grzebane było przy czujniku wałka przy wymianie? Zegary widze ze dostaja po CAN wiadomosc o temp ze ecu silnika. Sygnal to przewód niebiesko czerwony pin93 ecu czujnika temp.masa to brązowy przechodzacy w niebieski w pin 108 ecu.Jak sie mylę to niech ktoś poprawi. Może reszta czujników używa twojego jako masy teraz.
Możesz bardziej wytłumaczyć? Kręciłem stacyjką na krótko ale to nic nie daje jest przewód czarny czerwony niebieski i dwa cienkie, po połączeniu czerwonego z niebieskim kręci rozrusznikiem a po przekręceniu stacyjki pojawia się prąd na dwóch cienkich przewodach( są połączone razem) po przekręceniu na zapłon idzie prąd na cewkę
Pod drzwi w jakim sensie? Wyłącznik krańcowy - niebieski przewód - podający "masę" po otwarciu drzwi kierowcy. Możesz też zamiast tego, podłączyć niebiesko/czerwony lub różowy do +po stacyjce .
Radio oryginalne? Do radia idzie sygnał "gala". To ten sam obwód co do prędkościomierza. Spróbuj odciąć przewód niebiesko-czerwony w kostce iso i sprawdź czy pomogło. Ten sam sygnał trafia też do komputera pokładowego po prawej stronie licznika
świeci się była spalona żaróweczka i wymieniłem jutro podłącze jeszcze pod ktsa i zobacze może uda się go ożywić.no i sprawdze ten przewód niebiesko czerwony od centralki immo do sterownika silnika na przewodzenie.
Fazę podajesz na wyłącznik (sprawdzisz próbnikiem),zero podajesz na żarówki (to niebieski przewód).Natomiast fazę wychodzącą z wyłącznika dajesz na czerwony żarówek.
Pospolicie mówiąc,przewód w przewód zamienić. Niebieski zaizolować,automat.antena. czarny do czarnego .czerwony z nowej do źółtego ze starej i ostatni żółty do białoniebieskiego.
Szybko złączką albo natnij izolacje przewodów i dolutuj . https://obrazki.elektroda.pl/1652707500_... SZYBKOZŁĄCZKA na przewód 0,25-1mm CZERWONY SZYBKOZŁĄCZKA na przewody 1-2,5mm NIEBIESKI SZYBKOZŁĄCZKA na przewód 2,5-6mm ŻÓŁTY
Grzałka- dwa przezroczyste=grzejnik, czerwony=termopara(+), żółty=termopara(-) Przewód- dwa czerwone=zasilanie grzałki, niebieski=termopara(+), biały(przezroczysty=termopara(-) Podane okablowanie dotyczy kolby Zhaoxin, zapewne Twojej też. V.
przewod niebieski/czerwony -podwojny impuls pierwszy krotki zamyka a drugi dlugi 30sek rygluje+dociaga szyby, otwieranie bialy/czerwony
Głośnik potrzebuje wzmacniacza radiowęzłowego (100V). Niebieski przewód to masa. Prawdopodobnie gdy się podłączy przewód niebieski i czerwony do wzmacniacza głośnik powinien zagrać. Można jeszcze usunąć transformator głośnikowy i podłączyć głośnik do zwykłego wzmacniacza.
Przewód niebiesko-czerwony zasilanie na progu kierowcy jest łaczenie poprzez zacisk chyba mosiazny podczas wilgoci wszsytko sie robi zielone a jak sie troche osuszy zamieni sie w proszek i kabelki niebea miały styku.
Problem twój jest bardzo jasny i przejrzysty;-)masz brak zasilania na komfort przewód niebiesko - czerwony,brak komunikacji bo jest brak zasilania;-)a zniego wszsystko wychodzi lusterka,oswietlenie,szyby,itd.sprawdz i napisz jak sprawa wyglada ale na 99%jest tak jak napisałem;-)
Immo "wywalone" auto pali,diagnoza jest,także gra gitara. Gdzieś czytałem że trzeba przewód niebiesko czerwony przy immo zmostkować jakimś innym (nie pamiętam koloru) a wtyczkę pozostawić wypiętą. Po co to mostkować? Ktos słyszał o tym?
Sz. Panowie fazę puściłem dla sprawdzenia przewodu (czerwony) ,wszystkie trzy przewody są w peszli .puszczając fazę +( w moim przypadku tj. czerwony przewód ) przewód niebieski i zielono-żółty jarzą jeśli jest podłączony tylko plusem przewód czerwony, tak samo jest jeśli puszczę fazę niebieskim czy zielono-żółtym
Dziwne, na początku pisałeś, że jak ją wyłączysz to szybko staje. Dodano po 7 Zrób tak: - odłącz szary przewód od wyłącznika, zabezpiecz izolacją. - odłącz niebieski z wyłącznika połącz go z czarnym z układu. - w miejsce niebieskiego podłącz przewód czerwony układu. - niebieski z układu podłącz do niebieskiego przewodu (pod grzybek) zasilającego ukośnicę.
Witam prosty opis lecz niedokładny,czarne przewody podpinasz do minusa baterii , czerwony przewód zasilania do stacyjki do B/W czyli czarno biały, czerwony pomiar napięcia do plusa baterii , brak na schemacie urządzenia pomiarowego przewodu niebieskiego czy jest ten przewód fizycznie czy go nie ma, podaj.Pozdrawiam Dodano po 1 podaj typ, model urządzenia...
Najlepiej wg schematu. Jeżeli nie to przewód oznaczony czerwoną kropką/farbką do górnych wyprowadzeń glowicy a drugi z niebieska do dolnych. Oploty do metalowej obudowy/masy, przewody wewnetrzne obojętnie byle jednakowo w obu kanałach (niebieski nad niebieskim, czerwony nad czerwonym). Opis dotyczy głowicy uniwersalnej.
Podpowiem tylko że musisz spalic izolację drutów(mogą byc izolowane lakierem). Musisz jeszcze połączyc ze sobą przewody B, C do masy, przewód niebieski to kanał prawy, a czerwony to kanał lewy. Jeśli chodzi o wtyk jack ,to C-to jest masa, czyli musisz połączyc z przewodem B,C a D i A do A,B (to poszczególne kanały).
Tam jest tyle przewowodów ze wzgędu na to ,że originalne radio opla nie posiada własnego wyświetlacza i dlatego między radiem i display poprowadzono 4 kable z sygnałami SDA,SCL, MRQ i AA sterujące wyświetlaczem. Ten przewód niebiesko-czerwony jest nirmalnie podłączony do pinu 12 wyświetlacza.
Dziękuję uprzejmie za interpretację (taką jak moja ) . Chodziło mi bardziej o kolorystykę kabli , bo znalazłem w opisie Challengera ,że przeciąć przewód niebiesko-czerwony a nie wiem od czego jest i dlatego wolę zapytać kogoś kto przerabiał już Avensis a nie robić na ''czuja'' . Nie mniej jednak dziękuję i nadal czekam na kolegów podpowiedzi
Filtr p/z można usunąć, bez względu na to, czy jest dobry, czy zły. Nigdy nie zaobserwowałem wpływu jego braku na zakłócanie urządzeń RTV. W takim przypadku przewód czerwony łączymy z niebieskim, a czarny z białym (te odcięte od filtra), żółto-zielony odcinamy. Niedawno pisałem w podobnym poście, że przyczyną może być sklejenie styków w programatorze,...
Musisz znaleść w kostce radia przewód na którym pojawia się 12V po włączeniu radia. Przewody zasilające tubę najlepiej ciągnąć z akumulatora ze względu na duże prądy jakie potrafi pobrać wzmacniacz przy dużych głośnościach. Od biedy możesz sobie zamontować włącznik na niebieskim przewodzie z tuby i włączać ją ręcznie (włącznik nie musi być duży), a...
Witam, miałem ten sam problem z mazdą 323f a elektryka jest podobna do hondy civic, u mnie za podtrzymanie pamięci odpowiedzialny jest przewód niebieski z czerwonym paskiem i zasila on również zegarek, po wstępnych pomiarach miernikiem okazało się ze jest gdzieś przerwa w obwodzie więc rozebralem wszystkie plastiki pod kierownicą, rozizolowałem całą...
Jesli zasilanie csłości jak w poście powyżej jest to zmierz napięcie między właśnie tym 9 i 10 (czyli czerwony i niebieski przewód luzem). Jesli nie ma 24V DC to elektronika plytki w ogole nie ma zasilania i trudno żeby działała. Sądząc po tym jak te przewody wiszą blisko siebie, pewnie się zwarły, bezpiecznik za póżno zadziałał i poszedł dym z ukladu...
Przewód niebiesko-czerwony na 4 pin w liczniku, tam idzie sygnał prędkości. Ten sygnał idzie do sterownika silnika, licznika, wyświetlacza, radia, klimy, immo, tempomat . Moze radio jak nie oryginalne to zwiera ten sygnał. Gdy zwykły ABS to ten sam kolor do złącza 1 , a ABS + TC do złącza 25.
Najczęściej przewód niebieski i niebiesko czerwony w progu, słupku po stronie kierowcy.
https://pinoutguide.com/Video/#Nvidia BTW: W swojej GF 8800 GT mam gniazdko 7-pin - zgodne z wtyczką S-Video (4-pin) W komplecie: - przewód: wtyk S-Video (4-pin) -> żółta RCA (CVBS) - przewód: wtyk 7-pin -> 3x (zielona+czerwona+niebieska) RCA (Y Pr/Cr Pb/Cb)
Na początek w Tico potrzebna jest masa . Wisi kabelek po lewej stronie wnęki na radio,dokładnie pod kierownicą. kostka czteropinowa to głośniki, jeden to para czerwona,drugi to niebieska,minusem jest przewód z paskiem. W kostce trzypinowej,jest plus stały(czerwony) plus po stacyjce i plus po wł.świateł. Który kolor co nie pamięta ale nic nie spalisz...
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Chodzi Ci o obroty wirówki jeżeli tak to podłączasz kondensator 16 mikro pod przewód niebieski i czerwony natomiast sieć 230V pod biały i niebieski.Pozdrawiam.
momencik..zaraz Ci wszystko powiem co z ta omega, bo rabilem ja juz dziesiatki razy na taksowke, zreszta na GPS tez... po pierwsze nie baw sie w podlaczanie pod ABS ..jeden taki du..ń w moim miescie był, ze połączył sie pod ABS.. tylko chyba gdzieś słabo to zrobił (albo przetarl sie przewod i zwarl do masy)... po podczas hamowania.... SZKODA GADAC....
Jak mruga? Słychać "cykanie" przekaźnika z czujki? Czy też tylko widać lekkie mruganie samego LEDa? Z czujki nic nie wylutowywuj Może pomóc dodanie równolegle między przewód niebieski i czerwony kondensatora o pojemności kilkudziesięciu nF/400V ale nie elektrolitycznego a taki jak ten duży niebieski na zdjęciu w górnym lewym rogu, koło R16.
Witam. Czarny przewód to masa, a reszta przewodów to sygnałowe. Powinno działać jak podłączysz niebieski i zielony no i czerwony z czerwonym
Podłączenie XZ XS-16/D3 przewód niebieski -zasilanie przed wyłącznikiem (osobny przewód) przewód czerwony - zasilanie za wyłącznikiem (drugi tor włącznika) przewód czarny - zasilanie silnika M
stroboskop niebieski czerwony czerwony pomarańczowy niebieski słuchawki czerwony niebieski
slaby sygnal dioda selenowa hormann instrukcja rotamatic
Czy płomień świeczki rozgrzeje spiralę grzejną? Czy drut rozgrzeje się do czerwoności od świeczek?