Jak wyciągnąć paliwo z zbiornika Pewno najprościej podłączając pompę do przewodu ssącego i ciągnąć (jeśli mamy pompę). Ja w takiej sytuacji (jeśli piszesz prawdę) napełniłbym zbiornik ON (sądzę, że ok 60 l) i spalał przy mało intensywnym obciążeniu. Nie zaszkodzi dodanie np pół litra oleju silnikowego (mineralnego) wymieszanego uprzednio z paliwem....
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
https://obrazki.elektroda.pl/4191962500_... Wielu z Was zapewne słyszało określenie "dewasto", "webasto", "dwasto", "piec" czy "eber" dotyczące pojazdu czy maszyny np. budowlanej. Celem wyjaśnienia, zwroty te dotyczą tzw. ogrzewania postojowego. Jest to urządzenie mające za zadanie (jak sama nazwa wskazuje) ogrzać wnętrze pojazdu podczas...
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, mam problem z układem paliwowym silnika Perkins 6-cyl. w kombajnie Class Senator, mianowicie gdy zasysa paliwo z zbiornika, to po pół godziny, może godzinie, gaśnie. Dopiero po przepompowaniu odpala i znowu. Ale gdy paliwo zasysa z bańki, nie ma żadnych problemów, może chodzić cały dzień. Pompa paliwa była kilkakrotnie regenerowana albo wymieniana...
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Nagrzewnica posiada transformator i zbiornik wszystko jest w obudowane chyba fabrycznie. zasilania 220v. kupiłem używaną. Świeca sprawdziłem w kilka sekund rozgrzewa się do czerwona. Rozebrałem cała, paliwo podaje z pompki przez przewód ''hamulcowy'' na taką wirująca okrągła blaszkę która rozchlapuje paliwo po komorze spalania. Czy tam nie powinno być...
Obydwa zbiorniki paliwa mają czujnik poziomu.Obydwa czujniki wysyłają sygnał o poziomie paliwa w zbiornikach do pompy wyrównującej.Są dwa zbiorniki: główny i dodatkowy.Pompka jest przy zbiorniku dodatkowym , ale przetłacza tylko paliwo z tego dodatkowego do głównego. Układ elektroniczny w pompce porównuje sygnały z obydwu czujników poziomu. Pierwszy...
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Witam mam problem z piłą Husqvarna 435 piła nie dostaje paliwa sucha świeca i tłok po nalaniu paliwa pod świece odpala. Diagnozując że to wina gaźnika rozkręciłem gaźnik i wyczyściłem sprejem nie wiem czy wszystkie szczeliny w gaźniku wyczyściłem złożyłem wszystko do kupy i piła nadal nie odpala zauważyłem że co jakiś czas gdy odkręcam korek od paliwa...
A mój sterownik od pieca d3wz jest chyba padnięty. po naprawie i czyszczeniu włącza się wentylator, pracuje chwilę i wyłącza się. Sterownik nie podaje prądu na pompkę paliwa. Pompka jest dobra, bo po spięciu na krótko cyka i leci paliwo z wężyka. Czy jest jakaś inna możliwość sprawdzenia sterownika? Na tym zadupiu, gdzie mieszkam, nie ma szans na podłączenie...
1.za słabe ciśnienie/za mały wydatek pompy paliwa-wymiana na nową. 2.zanieczyszczona dysza paliwa. 3.źle ustawiona przepustnica 4.zanieczyszczony zbiornik paliwa, paliwo może być zmieszane z chemią(ktoś dolał do zbiornika paliwa zamiast do zbiornika na chemię),z wodą albo z innymi zanieczyszczeniami. Dodano po 14 Mam KARCHERA HDS 1295 od jakiegoś czasu...
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
Witam. Mam piec Webasto BW50. Ma on wbudowany zbiornik na paliwo i powinno go się zakładać na przewodzie powrotnym z silnika do zbiornika. Problem polega na tym, że mam Hondę cr-v '05 i nie ma ona przewodu powrotnego. Jest tylko zasilający. Z tego co znalazłem to panuje tam ciśnienie ok 3,5 bar, a na tabliczce znamionowej webasto jest napisane max ciśnienie...
Jest OK, nic się nie stanie
zbiornik wyjąłem wyczyściłem pompke paliwa również odpowietrznik udrożniłem . zauważyłem następny obiajw. pompka paliwa podaje paliwo ze zbiornika kiedy zakładam przewód paliwowy na drugim końcu nic niem nawet kropli paliwa, czy może być to spowodowane za mała wydajnością pompki?
Witam, już jestem prawie na końcówce naprawy, otóż pompa wymagała regeneracji wiadomo kąt wtrysku został ustawiony i teraz wszystko działa tylko jeden problem pozostaje pompka paliwowa ze zbiornika nie podaje paliwa prawidłowo,podaje paliwo z powietrzem, na krótko jak pod filtr paliwa podpinam paliwo z butelki to chodzi jak złoto, ale po podpięciu pod...
Świece też wymieniłem. Odpalam bez ssania.zawsze paliłem beż ssania i działało teraz też bez ssania zapali ale tylko na chwilkę Dodano po 49 A czasami jest tak że muszę naprawdę chwilę kręcić żeby zapalił Ssanie jest po to by go używać. Przy rozruchu kiedy silnik jest zimny, na ssaniu silnik dostaje więcej mieszanki. Inaczej łatwiej jest mu się uruchomić...
2,0hdi. Ja mam pompe wysokiego ciśnia bosha. zaczne że wymieniłem w zbiorniku pompkę paliwa, bo komutator się wytarł i przestała kręcić się. narobiła mi syfu ze szczotek i miałem czarne paliwo. wymieniłem pompke., filtr paliwa. przepłukałem obwody paliwowe. no i teraz na niskich obrotach chodzi ładnie. ale silnik kręci się tylko do 2100 obrotów. i po...
witam. mam MB VITO 108D i miałem podobny problem. rozwiązanie okazało się banalne. są 2 metody: wyciągasz zbiornik paliwa i porządnie go czyścisz-ma on po drodze sitka które w moim przypadku się pozaklejały i przy dużym poborze paliwa zatykały się kompletnie. po zastosowaniu tej metody problem nie wystąpi do końca życia tego samochodu. druga metoda...
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
Witam serdecznie! Nigdy nie robiłem żadnych magazynów energi itp itd. więc proszę o wyrozumiałość i ewentualnie poprawienie moich wypowiedzi :D gdyż mogę nie do końca poprawnie używać niektórych sformułowań :) Więc tak, zacznijmy od tego że mieszkam w bloku na parterze, piwnicę mam centralnie pod swoim salonem i wpadłem na pomysł zbudowania małego magazynu...
Proponuję podłączyć tak zwany lewy zbiornik paliwa omijając filtr paliwa , podłączyć przewody paliwowe bezpośrednio do pompy wtryskowej umieścić pojemnik nad silnikiem odpalić silnik aby zassał paliwo zgaś i pozostaw na kilka godzin . Jesli po tej czynności silnik odpali bez problemów , można stwierdzić że występuje tu nieszczelność w układzie zasilania...
Problem rozwiązany, zrobiłem jak kolega pisał zdjąłem przewód przelewowy do zbiornika pompuje a tu nic więc zacząłem czyszczenie zbiornik popmka filtry i przewody no i fakt był brud w przewodzie dającym paliwo do odstojnika i jeszcze odetkałem odpowierzenie w korku może to też była jakaś przyczyna{jedna śrubka z korka wypadła blaszka się przesunęła...
To chyba jest nieszczelność na przewodach. Trudno będzie ją znaleźć , bo paliwo szybko paruje, kapiąc na gorące elementy silnika. Wtedy mamy taki efekt, że nawet małe ilości paliwa śmierdzą. Ja osobiście obserwowałbym silnik podczas pracy na biegu jałowym (oko i węch) a następnie na podwyższonych obrotach (wtedy paliwa musi dawać więcej). Jeśli oprócz...
Wita. Ktoś nasypał mi cukru do mojego VW .Zmieniłem filtr paliwa ,wymontowałem zbiornik paliwa , wymyłem go przepłukałem przewody paliwowe od zbiornika do filtra , od filtra do pompy.Zbiornik zalany nowym paliwem. Mimo to auto za nic nie chce odpalić. Próbowałem odpowietrzyć pompę , po przez poluzowanie przewodów na wtryskiwaczach .Zauważyłem że nie...
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
koledzy wszystko działa. Problem w tym że bardzo wolno przelewa. Pytam z ciekawości na jakiej zasadzie to trzelewa i jak to jest sterowane . Bo do tej pory nigdy się w to niezaglebialem .Jedynie jak coś to jedynie demontowalem mały zbiornik wraz z wiązka żeby założyć wywrotm i poprostu jestem ciekaw jak to na przyszłość ugryźć Dodano po 13 Dziękuję...
Witam. Chciałem przedstawić realizację pomysłu, który niedawno wpadł mi do głowy. Mianowicie zamontowanie instalacji LPG do agregatu prądotwórczego PAB 2 - dość popularnego i jak się można z czasem przekonać niezawodnego i nawet ciężkiego do zniszczenia. Zasilanie z popularnej butli gazowej 11kg. Po kolei: Na wstępie wykonałem sobie w domowym zaciszu...
Domowa metoda wygląda tak,zrzucasz przewód nadmiarowy z wtrysku po czym dmuchasz kompresorem w zbiornik paliwa do momentu aż z nadmiaru poleci paliwo bez bąbelków powietrza, wtedy bezzwłocznie załóż nadmiar i gotowe. ciekawa metoda tylko który to przewód nadmiarowy kompresorem dmuchasz w zbiornik ale gdzie w otwór wlewowy paliwa?
Mam pompę paliwa 230V zasilana jest z przetwornika prądu 24V/230V. 1200W. Pompa zamontowana jest przy pływającej cysternie do tankowania. Czujnik musi być zamontowany w zbiorniku który będzie napełniany przy lodzi. Zasilanie 230V tez ciągnę z lodzi. Mam wtyczkę która pasuje na czujnik oczywiście to tez jest specjalny rozmiar nie standardowy. Ja widział...
Dziękuję wszystkim za porady. Faktycznie jest sitko metalowe w środku i wygląda na to, że było zapchany na amen. Nie mogłem przebić go w żaden sposób drutem przez wlew paliwa więc zrobiłem tak: nawierciłem otwór o średnicy 18mm od góry zbiornika bezpośrednio nad króćcem i zrobiłem zdjęcie telefonem - stąd wiem, że jest tam sitko ustawione pod skosem....
WItam. Może i ja się dołącze do dyskusji. Miałem 3 takie auta i w każdym przerabiałem temat braku mocy. Przyczyną był zawsze zapchany układ paliwowy na odcinku zbiornik - filtry - pompa. Zbiornik czyściłeś? Na dole w zbiorniku jest filtr na korku. Proponował bym zacząć od wypompowania paliwa ze zbiornika i wykręcenia tego korka z filterkiem. Potem dobrze...
Witam wszystkich !!! Miałem taki sam przypadek z Vectrą sąsiada-- brak mocy i szarpanie silnikiem od 2 tys obr. Bardzo prosto można sprawdzić czy to wina pompy czy niedrożności przewodów !!!! Tak tak -- w moim przypadku to była niedrożność w układzie paliwowym !! Jak sprawdzić ??? Baaaardzo prosto--- odpinamy przewód paliwowy odejściowy do pompy wtryskowej...
komputer pokazuje ilość km do stacji/chwilowe spadnie.. jak wejdę dalej to spalanie przy ostrzejszej jeździe mam 6.8-7.2 l .. tylko zauważyłem ze przy ilości km do stacji szybko ubywaja tak jakby był dziurawy zbiornik albo jakiś przewód był dziurawy i ucieka paliwo :/
Co ta za sposób? Zasilanie i powrót pozostają w jednym zbiorniku (czysty pojemnik 5litrów) Eliminuje się w ten sposób wszelkie przewody i filtr. Pojemnik jest powyżej poziomu pompy. Robi się to wtedy gdy są podejrzenia zapowietrzania się pompy. W warunkach warsztatowych gdy w pompie brak paliwa lub zmieniony został filtr paliwa stosuję do odpowietrzania...
Witam Panowie problem jak wyżej . Opisze co się dzieje wentylator działa pompka pstryka a z wydechu tylko siwy dym po jakimś czasie następuje cykl studzenia i urządzenie wyłącza się . Pompka działa i pompuje układ paliwowy przedmuchany , dziś przerobiłem mocowanie pompki tak by paliwo grawitacyjnie napływało by wyeliminować korek powietrza itd . Ogrzewanie...
Witam opiszę mój problem samochód zapala i zaraz gaśnie Po zalaniu filtra i pokręceniu rozrusznikiem pali wchodzi na obroty i jest Ok!!! I tak nieraz potrafi przejeździć tydzień pali od jednego przyciśnięcia na rozrusznik i jest wszystko dobrze mimo tego, że świeci EDC A nieraz zgaśnie po godzinie Usterka powstała jak wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia,...
Kilka faktów - wtryskiwacz paliwa w silniku benzynowym zawiera bardzo silny elektromagnes. Listwa paliwowa jest metalowa. W popularnych np. FIAT przez pewien czas stosował wtrysk pseudo-MPI, był 1 wtryskiwacz na cylinder ale centralka była SPI i wszystkie wtryskiwacze działały równolegle (w efekcie paliwo było podawane do zamkniętego kanału dolotowego,...
Zanim wymontujesz pompę wtryskową: 1. Wymienić przewód zasilający między pompą, a filtrem paliwa na przeźroczysty (igielitowy). 2. Po dłuższym postoju przed uruchomieniem silnika podpompuj przez chwilę paliwo pompką przy filtrze paliwa. 3. Podaj na filtr paliwo z karnistra/butelki lub bezpośrednio na pompę podaj paliwo poprzez lejek. W/w "eksperymenty"...
Zbiornik ok.ale po zdjęciu osłony silnika pod spodem zauwarzyłem plamy paliwa.Okazało się ,że paliwo cieknie (minimalnie)na łączeniu przewód zasilający , pompa wtryskowa.Jutro sprawdze uszczelki aluminiowe które tam się znajdują.Czy uszczelki mogą być miedziane.
Witam. Mam problem. Pożyczyłem od mojej Matki agregat prądotwórczy SDMO chyba TURBO 2500 z silnikiem briggs&stratton. Agregat stał dobre 10 lat nie używany. Wylałem stare paliwo i olej, nalałem nowe i nic nie odpala. Jak psiknę autostartem przez filtr paliwa prosto do gaźnika odpali i zaraz gaśnie. Wyciągnąłem gaźnik (montowany na baku z paliwem) i...
Witam . Nie wiem czy dobrze trafiłem ale wydaje mi sie że tak . Jestem w trakcie doboru i realizacji kotłowni olejowej i kotła na paliwo stałe . Oba kotły mają po ok 30 do 35 kw . Potrzebuję rozdzielić budynek na cztery kondygnacje w ogrzewaniu (kondygnacja średnio po 85 mkw plus pomieszczenie socjalne 90 mkw , rury prowadzone w proizolowanym przewoedzie...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Witam. Mam problem z odpaleniem Avensis D4D 2000r., silnik 2.0 1CD-FTV. Auto stało prawie rok, po naładowaniu aku silnik ruszył bez problemów. Auto przejechało kilka kilometrów i po normalnym wyłączeniu silnika już nie odpaliło więcej. Pożyczyłem interfejs MVCI, brak jakichkolwiek błędów, podczas rozruchu nie wyświetla się prędkość obrotowa silnika...
Witam serdecznie wszystkich, wiem że jest już wiele tematów z kiepskim odpalaniem i problemami z pompą wtryskową, lecz szukałem i jakoś nic podobnego nie znalazłem. Vectra b '96 2.0 dtl Osobiste spostrzeżenia: mam taki problem, iż jak zaparkuję przodem auta w dół (górka) to pali nawet po nocy jak igła (po 2-uch dniach również odpalił), natomiast jak...
Witam ponownie, więc, wyczyściłem zapaćkane olejem podciśnienia ( czyli jedno od EGRa bo więcej w tym sprzęcie nie ma) pompe Vacum też bo już uszczelniacz puszcza i była pełna oleju. No w sumie jeszcze jest drugie podciśnienie do zaworu upustowego które sprawdziłem i sam zawór też, co prawda mniej przerywa ale jeszcze coś go boli. Ale teraz to nie problem...
Witam Z góry przepraszam za niefachowość ale gdybym był fachowcem to bym naprawił. MOŻE. Ale do brzegu: Mam już dość eksperymentowania. Zatankowałem 10L, razem w baku pewnie z 16L było, zrobiłem może 6km i nagle się zadławił podjeżdżając pod lekką górę. Od tamtej pory stoi i kwitnie pod oknami. Już 6 tygodni. Nie mam kiedy ale jak mam chwilę to grzebię....
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Witam, odpisuje tu bo moze komus innemu sie przyda a skrzynki nie zaśmiecasz, t przeciez nie SPAM Poza tym (uwaga do administratorów) ciągle mozna wyświetlić tylko jedną strone s postami bez odpowiedzi- ale moze z nowym rokiem lepiej będzie Po kolei - Jaki to sprinter tzn bus czy normalny towarowy? Webasto montuje sie w aucie w środku tak aby nie zasysało...
Cześć, Silnik 450 series 2 miesiące po upływie gwarancji Podczas ostatnich koszeń w tamtym roku silnik zaczął gorzej (nie równiej) pracować, ale postanowiłem poczekać tym do nowego sezonu (mój błąd). W tym roku wymieniłem (jak zawsze olej) zdziwił mnie jego czarny kolor, naostrzyłem nóż (tutaj niestety, ale podczas demontażu/montażu noża ją przechylałem...
Zapewne wężyk paliwa pękł wewnątrz zbiornika. Zlej paliwo ze zbiornika wyjmij dławicę z przewodami ze zbiornika i obejrzyj przewody w miejscu dławicy lubią pękać.
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Jeśli pompa i wtryskiwacze są ok to niska strona ciśnienia paliwa. Filtr przewody lub zajrzeć do zbiornika paliwa. Często zdarza się że nie orginalne filtry paliwa są przyczyną.
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... Tu zaglądałeś?
Wymień filtr paliwa, znajduje się w pobliżu zbiornika paliwa na przewodach paliwowych.
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
W VB diesel DTI DTH nie ma pompy paliwowej. Pompa Wtryskowa Bosch VP 44 sama zasysa paliwo ze zbiornika. O zapowietrzeniu tych silników napisano mnóstwo postów na forum VKP. Możliwe najprostsze usterki to nieszczelne,stare przewody przelewowe,uszkodzony filtr paliwa lub jego uszczelka, nieszczelność na przewodach,zasyfiony zbiornik itd. Proponuje poczytać...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Witam.Posiadam renault kangoo 1.2 i mam taki problem.Nie pokazuje wskaźnik poziomu paliwa,a rezerwa działa.A czy ktoś wie jak ściągnąć przewody paliwa przy zbiorniku?? Z góry dzięki za pomoc.
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Pływak z gaźnika od 126p obizolowany z boku, zamocowany na silikonowym przewodzie , jak braknie paliwa dotknie dna zbiornika i zapali kontrolkę.
Na zdjeciach widac bufor paliwa czyli mini zbiornik wpina sie go w obwód zasilania silnika paliwem w celu unikniecia prowadzenia dodatkowego przewodu paliwowego ze zbiornika. Podgrzewacz przykładowo B5W zasilany z tej pompki.
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Witam, W tym modelu,o ile dobrze sobie przypominam to nie ma uszczelniacza przewodu paliwowego w przelotce zbiornika paliwa, i aby dobrze uszczelnić i zapobiec ewentualnym przeciekom paliwa konstruktor przewidział wciśnięcie oraz montaż przewodu o większej średnicy niż otwór w zbiorniku paliwa. Przewód paliwowy jest na tyle elastyczny że nie ma z tym...
A drugi problem to przy rozdzieleniu na reflektory z przodu, tam gdzie kiedyś powinna być kostka jest jaki długi czerwono-czarny kabel i nie wiem od czego on jest Nowsze wersje miały wskaźnik poziomu paliwa i ten przewód będzie do czujnika na zbiorniku paliwa.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
B0575=Przerwany obwód lub za wys. nap. czujnika poziomu paliwa C-016 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa Test Instrukcja Wartość wymagana T001 Sprawdzanie: konfiguracja pojazdu Czy następująca informacja dotyczy tego pojazdu? Pojazd z REC (tylna centralka elektryczna) Tak: T002 Nie: T007 T002 Sprawdzanie: zwarcie sygnałowego obwodu prądowego •Zapłon...
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Jest jeszcze jedna możliwość oprócz podanych przez kolegów - skoro stał prawie rok to być może osad w zbiorniku zamulił króciec i pompa nie ma siły zassać. Można spróbować przedmuchać przewody paliwowe w stronę zbiornika paliwa. Niektóre filterki nie lubią wody - w zetknięciu z nią wkład staje się praktycznie nieprzepuszczalny.
Sprawdź czy dochodzi odpowiednia ilość paliwa. Może zbiornik zanieczyszczony, przewody, filtr...?
Chciałbym przeczyścić wtryskiwacze w moim Peugeotcie 308 1.6 HDI 115 KM 2014r.Silnik DV6C.Do tego celu kupiłem Liqui Moly Spulung. Jednak nie chce go wlewać do zbiornika i mieszać z ropą. Chciałbym puścić obieg zamknięty bezpośrednio z puszki preparatu do szyny CR czystym preparatem i powrót tworząc pętlę. Udało mi się zlokalizować przewód zasilania...
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
Uszkodzone łożysko dolne korbowodu - brzmi sensownie. Jak to sprawdzić? Nie trzeba zdejmować cylindra, a odkręcić "tył" ? Jak odkręcisz tą zaślepkę z tyłu kosy to dostaniesz się do skrzyni korbowej, ale żeby wyjąć korbowód to możliwe że nie trzeba będzie ściągać cylindra, jeśli jest tam odpowiedni luz, na filmikach z kanału który podałem wcześniej...
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
Przyczyna jest podcisnienie w zbiorniku paliwa spowodowane zatkanym przewodem powrotnym paliwa lub odpowietrznikiem zbiornika paliwa - sposob usuniecia przedmuchac przewody
Nie musi byc zimowe. Wystarczy antydepresatora dolać. Ale wygląda na zamarznięte paliwo. W baku pewnie kisiel. Musisz przeczyścić zbiornik, przewody i odpowietrzyć. Nalać swieże paliwo i musi odpalić,
Gaźnik,pompa paliwa,aparat zapłonowy,zawory,zapłon. I tak jak kol.napisał dziura w zbiorniku lub przewodach.
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
Witam Kolegów. Mam pytanie o przewód paliwowy przy filtrze paliwa w zbiorniku. Chodzi o ten w kształcie litery U. Czy trzeba kupić taki wygięty, czy może wystarczy uformować ten kształt z prostego przewodu? Takiego wygiętego nie znalazłem. AI: Podaj proszę markę, model i rocznik pojazdu, o który chodzi – to pomoże dobrać odpowiedni przewód. BMW R1150R...
A odpowietrzenie zbiornika? Z drugiej strony to bardzo interesujące, skąd tam powietrza tyle... Zdemontuj jeszcze przewód powrotny paliwa i zobacz co tam się dzieje...
Jeszcze raz sprawdź wszystkie możliwe połączenia łącznie z uszczelką pod filtrem paliwa. Ewentualnie by wykluczyć pompkę ,podłącz jej zasilanie przewodem elastycznym prosto do zbiornika.
Jaka jest szansa, że ma to związek z niedochodzącym paliwem? Bo bardzo dziwi mnie fakt, że paliwo wcale nie trafia do silnika, choć zarówno gaźnik, jak i przewód łączący go ze zbiornikiem paliwa są szczelne i drożne.
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
na przewodach od spodu przy zbiorniku paliwa
To było zrealizowane na zasadzie dyszy venturiego. Pompa pompuje paliwo z pierwszej komory a cześć tego paliwa wraca przez dyszę venturiego i przy okazji wysysa paliwo z drugiej komory. Jak pompa słaba albo są nieszczelności na przewodach to ten układ przestaje działać.
Przepłucz zbiornik paliwa,filtr paliwa wymień,objawy zamarzania paliwa, a najszybciej sprawdzisz podłączając na krótko silnik,do pompy wtryskowej podłacz przewód paliwowy i wsadz do banki,jeżeli siniki będzie dobrze chodził to wina leży po stronie paliwa które znajduje się w zbiorniku,ja dodaje do ON benzynę
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
przewód zbiornik paliwo zbiornik paliwo przewód przewód zbiornik paliwo peugeot
wyświetlacz esp32 blokada kierownica scenic objaw uszkodzić uszczelka głowica
wkładka gramofonowa pioneer wkładka gramofonowa pioneer
Zderzak poliftowy a przedliftowy Toyota Avensis T25 Wymiana lamp halogenowych na ksenonowe w Toyocie Avensis