Jak wyciągnąć paliwo z zbiornika Pewno najprościej podłączając pompę do przewodu ssącego i ciągnąć (jeśli mamy pompę). Ja w takiej sytuacji (jeśli piszesz prawdę) napełniłbym zbiornik ON (sądzę, że ok 60 l) i spalał przy mało intensywnym obciążeniu. Nie zaszkodzi dodanie np pół litra oleju silnikowego (mineralnego) wymieszanego uprzednio z paliwem....
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Tak przy niesprawnych natryskach albo nadpalonych potrafię puchnąć tłoki. Silnik pracuje ale jak zejdzie na bieg jałowy to potrafi się zatrzymać. I w zasadzie odpala bez żadnych problemów za chwilę. Czy ma silnik paliwa można sprawdzić bardzo prosty sposób. Zdejmij przewód powrotny ze zbiornika paliwa i zobacz czy leci paliwo powinno dość intensywnie...
Zasysa do silnika przez przewód powrotny, zwraca nadmiar przez przewód pobierający i "smok" w baku. Różnica jest taka, że przewód zwrotny (którym paliwo jest w tej chwili pobierane) kończy się dużo powyżej dna zbiornika. W związku z tym paliwo nie jest do końca wysysane. To takie domniemania, ale się zdarza.
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
Problem najczęściej jest w filtrze paliwa. Wkład paliwa nie zasłania otworku odpływowego do zbiornika paliwa. Ten odpływ z filtra powinien być zawsze zamknięty. Otwiera się wtedy gdy wyjmie się wkład od filtra paliwa, aby brudne paliwo z filtra mogło odpłynąć do zbiornika. Otworek jest na dole trzpienia na który zakłada się wkład filtra. Ta szeroka...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Jaka jest szansa, że ma to związek z niedochodzącym paliwem? Bo bardzo dziwi mnie fakt, że paliwo wcale nie trafia do silnika, choć zarówno gaźnik, jak i przewód łączący go ze zbiornikiem paliwa są szczelne i drożne.
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
To jest przewód odpowietrzania zbiornika paliwa, w środku tego przewodu znajduje się taka porowata wkładka która przepuszcza powietrze, ale stawia spory opór przy sprawdzaniu drożności.
Kolego myslę że twój pierwszy post można było skrócić do 3 zdań, nie widzę sensu opisywania stanu prawno-majątkowego ciągnika czy jego aktualnych/poprzednich właścicieli. Odpowietrzenie tego silnika jest banalne, wystarczy pompować pompką i popuścić najpierw śrubke na klucz 8 na głowicy a następnie na kopułce. Po odpowietrzeniu ciągnik odpala a jeśli...
Jak zdejmę przewód przy zbiorniku to paliwo leci samo nie musze nic robić i leci dość mocno. Tak że myśle że tutaj jest ok.
Trzeba dmuchać w przewód którym przychodzi paliwo ze zbiornika, na początek ciśnieniem 1 atm.
filtr paliwa zamontuj na przewodzie nad alternatorem ,zdejmij przewód z pomki ,wciśnij filtr i dodatkowy przewód załóż na filtr i do pompy ,przewód podepnij pod zapinke filtra żeby paliwo w razie nietrzymania paliwa przez pompe nie schodziło do zbiornika
Jest OK, nic się nie stanie
Raczej powinna się załączać zaraz po przekęceniu stacyjki. To nie norma, że przy przekręceniu załącza się pompa. Ja bym rzekł 50/50 czy powinna się włączyć czy nie. Zależy nawet nie tyle od producenta co od modelu. Sprawdż bezpiecznik, przekażnik, instalację i napięcie za nimi.Jak ok to bak do wyjęcia. Bezpiecznik sprawdzony, ale resztę zgodnie ze...
Najczęstszym problemem w tych silnikach jest filtr paliwa, który jest wkładem wymiennym z taką szeroką uszczelką u dołu filtra. Po wyjęciu wkładu filtra (patrz rysunek kolegi Gerri - poz 2), odkrywa się kanał spustowy z filtra oznaczony (przy filtrze jako ujście przez 2.1). jest on na dole filtra w tym plastikowym wałku co na niego nakłada się wkład...
Piła to typowy standardowy ,,chińczyk" wymieniałem wcześniej wał korbowy, łożyska, tłok plus cylinder, ostatnio gaźnik i uszczelniacze na wale korbowym. Piła odpala po zalaniu cylindra przez gaźnik mieszanką, po wypaleniu paliwa piła gaśnie, wygląda to jakby silnik nie zaciągał paliwa ze zbiornika. Przewód zasilający gaźnik jest drożny, bo przez ten...
proponuje abyś otworzył pokrywę zbiornika paliwa. w zbiorniku jest pompa, która zamontowana jest w plastikowej komorze wirowej z której zaciąga chłodniejsze paliwo. powrotny przewód paliwa który wchodzi do zbiornika , podłączony jest w zbiorniku do dolnej części komory wirowej. Doprowadza on paliwo z powrotu wprost pod pompę. Często zdarza się , że...
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Dziękuję za zainteresowanie się moim problemem, jak tylko będę w pobliżu Moto od razu się tym zajmę. Mianowicie jeszcze odnośnie filtra, nie będę udawał mega znawcy burgmana więc wolę się upewnić czy on jest zlokalizowany w zbiorniku ? Ponieważ jak widziałam to przewód zasilający paliwem idzie od zbiornika bezpośrednio wprost do wtrysku. Pozdrawiam
Może pociągnąć dodatkowy przewód paliwa ze zbiornika i pompkę założyć. Lepszym rozwiązaniem będzie, dołożyć dodatkowy zbiornik paliwa (3-5L). Ominiesz przeróbki samochodu i będzie łatwiej dopasować zasilanie paliwem Webasto. W mojej CR-V też montowałem ogrzewanie i planowałem dać dodatkowy zbiornik paliwa, ale z braku czasu wykorzystałem przewód powrotny...
Zapewne wężyk paliwa pękł wewnątrz zbiornika. Zlej paliwo ze zbiornika wyjmij dławicę z przewodami ze zbiornika i obejrzyj przewody w miejscu dławicy lubią pękać.
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Sprawdź szczelność korka i zaworu odpowietrzającego .Zobacz jak przewód łączący zbiorniki jest poprowadzony, najwyższy jego punkt jest około 2/3 wysokości ,powyżej zostaje 1/3 i ta część właśnie tylko tobie przelewa z jednego do drugiego zbiornika . Dlatego ważna jest szczelność. W zbiorniku zwłaszcza w tym w którym jest smok musi wytworzyć się podciśnienie,...
paliwo zchodzi do zbiornika:) wymiana pompki bądz kup zawór na przewód podający paliwo :)
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem podpowiedź, Mam sprawdzić przewód górny, wchodzący do zbiornika paliwa, czyli ten którym płynie paliwo od nadmiaru od wtrysków, tak, bo zasilanie mam z dołu zbiornika.
To było zrealizowane na zasadzie dyszy venturiego. Pompa pompuje paliwo z pierwszej komory a cześć tego paliwa wraca przez dyszę venturiego i przy okazji wysysa paliwo z drugiej komory. Jak pompa słaba albo są nieszczelności na przewodach to ten układ przestaje działać.
No i po co ten cytat mojej wypowiedzi? Aby udowodnić, że Ty namieszałeś i nawet nie wiesz jak poprawić? Wg mnie Twój post #5 15 Sie 2022 07:24 powinien wyglądać tak: ----------------------------------------... Jak zmierzyć?-Odpiac wtyczkę i zmierzyć miernikiem. Kody błędów ehr-a do wszystkich fordów i nh są...
Próbowałeś ręczną pompką pompować paliwo?To ona podaje paliwo na filtry i pompę wtryskową.Jeśli przewód paliwowy między zbiornikiem a pompką paliwa jest pusty to 1/ zbiornik paliwa jest pusty, 2/ smok w zbiorniku jest zapchany, 3/niesprawna pompka paliwowa np. nieszczelna , pęknięta membrana, 4/ nieszczelny przewód paliwowy np. niedociągnięte opaski...
to się dzieje tylko jak odpalam rano Po nocy paliwo odpływa z przewodów paliwowych do zbiornika paliwa. Zamontuj na przewodzie paliwowym przed filtrem paliwa w komorze silnika zaworek zwrotny lub ręczną pompkę paliwa (gruszkę). https://obrazki.elektroda.pl/8127797900_... https://obrazki.elektroda.pl/1376861000_...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Witam, W tym modelu,o ile dobrze sobie przypominam to nie ma uszczelniacza przewodu paliwowego w przelotce zbiornika paliwa, i aby dobrze uszczelnić i zapobiec ewentualnym przeciekom paliwa konstruktor przewidział wciśnięcie oraz montaż przewodu o większej średnicy niż otwór w zbiorniku paliwa. Przewód paliwowy jest na tyle elastyczny że nie ma z tym...
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Filtr to nie wszystko ,jak np będzie przytkany smok w zbiorniku lub zagnieciony przewód to wyjdzie na to samo. Dlatego na początek musisz być pewien czy paliwo ze zbiornika leci swobodnie. Np pompując gruszką sprawdzić czy jest dobry przepływ. Potem zajmiesz się układem CR. Może byc regulator a może pompa CR sie kończy albo np któryś wtrysk ale wtedy...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
Jeśli to nie wina pompy lub kompa stawiam na niedrożny przewód paliwa lub zapchane sitko w zbiorniku jeśli tam jest. Czy widać bąble powietrza w przewodzie z filtra do pompy? Jeśli tak będzie to właśnie o czym piszę. Dmuchnij delikatnie sprężarką (lub ustami-da się) w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra, jeśli pomoże trzeba wypłukać...
zbiornik wyjąłem wyczyściłem pompke paliwa również odpowietrznik udrożniłem . zauważyłem następny obiajw. pompka paliwa podaje paliwo ze zbiornika kiedy zakładam przewód paliwowy na drugim końcu nic niem nawet kropli paliwa, czy może być to spowodowane za mała wydajnością pompki?
Do zaworu świecy płomieniowej paliwo tłoczy pompa wtryskowa( paliwo wychodząc z pompy wtryskowej przez kryze 0.75mm trafia do trójnika prowadzącego do zaworu świecy a drugi przewód do zbiornika .Na przewodzie do zbiornika jest zamontowany zawór ciśnieniowy by utrzymał cisnienie w układzie świecy nawet po zgaszeniu silnika- brak ciśnienia swieca nie...
Aby wykluczyć problem zasilania w paliwo proponuję założyć przed pompą wtryskowa ręczną pompkę ssąco tłoczącą paliwo ze zbiornika do pompy.Najlepsza jest gumowa bo jak jest zapchany przewód po stronie ssania to robi się gruszka pomy płaska,a jak po stronie tłoczenia nie daje się ścisnąć.Jak filter będzie nieszczelny i zaciąga lewe powietrze to pompując...
Jeśli pompa i wtryskiwacze są ok to niska strona ciśnienia paliwa. Filtr przewody lub zajrzeć do zbiornika paliwa. Często zdarza się że nie orginalne filtry paliwa są przyczyną.
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
zalej filtr nowy paliwem i podłącz tylko przewód od pompy cr , od zbiornika wypnij i i spróbuj zapalić Filtr wymieniony, zalany nowym paliwem, podłączony tylko wąż do CR, od zbiornika wypięty i założony wąż do kanistra. ... i nie ciągnie paliwa. Nadal pompa nie tworzy żadnego ciśnienia. Wszystko wskazuje na usterkę pompy, tylko czy one kończą żywot...
Oddzielny zbiornik, bezpośrednio ze zbiornika, w przewód zasilający z zaworkiem zwrotnym.
Witam, mam problem z układem paliwowym silnika Perkins 6-cyl. w kombajnie Class Senator, mianowicie gdy zasysa paliwo z zbiornika, to po pół godziny, może godzinie, gaśnie. Dopiero po przepompowaniu odpala i znowu. Ale gdy paliwo zasysa z bańki, nie ma żadnych problemów, może chodzić cały dzień. Pompa paliwa była kilkakrotnie regenerowana albo wymieniana...
Sharan 1.9 TDI rocznik 2005. Pozostawiony na równym terenie odpala. Pozostawiony na pochyłym terenie nie odpala. Wymieniłem filtr paliwa i zawór zwrotny, dalej to samo. Dzisiaj znowu na pochyłym terenie nie chciał odpalić, przepchnęliśmy na równy teren, dalej nie odpalił. Ściągnąłem z filtra paliwa przewód wylotowy, rozrusznikiem kilka obrotów, sprawdziłem...
witam. proszę o podpowiedzi doświadczonych fachowców. 18.440 tgx po wymianie filtrów : paliwa + separa odpala po 6-8 sekundach kręcenia. Filtry hengsta (stosuje od lat bezproblemowo) . Uszczelki nowe, po trasie 3 tys km , ponowiłem operację , kolejne nowe filtry trasa 3 tys km i dalej to samo, wykluczam pompę CR , wtryski, żadnych błędów nie ma , przed...
Witam Muszę do silnika Diesla / napęd do łodzi / zamontować licznik zuzycia paliwa. Kupiłem bardzo dokładny licznik . Nie wiem jak go zamontować ponieważ instalacja zasilająca paliwem posiada przewód powrotu do zbiornika . Muszę ten przewód dołączyć do instalacji za licznikiem. W instalacji zamontowana jest pompa przy silniku i filtr paliwa z niego...
Witam. Przeanalizowałem wiele tematów poruszanych przez Kolegów dotyczących przyczyn trudności w uruchamianiu piłarek Husqvarna. Stwierdziłem, że w moim przypadku może to być zatkanie filtra, czy też tylko zatkanie przewodu paliwowego. Wymontowałem filtr. Przedmuchałem go, zanurzając do słoika z benzyną przy pomocy pompki rowerowej. Powietrze wychodziło...
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Witam... Problem wygląda następująco.. Gdy podłączony jest przewód zasilania paliwem ze zbiornika poprzez filtr i ręczną pompkę zapowietrza się. Pompa była rozbierana i uszczelniana. Nic to nie dało. Podłączony ze zwykłego zbiornika (bańki z krótkim przewodem) problem znika. Gdy założę przewód np 5 metrów i filtr po drodze, pompa zamiast paliwa zaciąga...
Witam. Próby uruchomienia samochodu nie przynosza efektu.Niestety nie chce zapalić.Słychać jak pompka pracuje lech nie podaje paliwa.W innych podobnych tematach czytałem że niektóre seaty mają dwie takie pompki w tym jedna w zbiorniku paliwa.Czy tak jest i w tym modelu? Czy przewód który doprowadza paliwo do zbiornika znajduje się po lewej stronie w...
Podłącz się pod listwę paliwową i sprawdź czy utrzymuje ciśnienie po zgaszeniu. Jeśli brak jest ciśnienia to nie ma wstępnych warunków do odpalenia. Zawór jest chyba w pompie paliwa w zbiorniku w tym aucie. Tam nie ma przelewu ,do listwy jest podłączony jeden przewód,więc jak paliwo się cofnie to od razu chodził nie będzie jak trzeba. Można obstawiać...
Nie potrafię powiedzieć dlaczego paliwo cofa się tak mocno . Być może ze np zależne jest to od samego ciśnienia/podciśnienia w baku , otworzysz korek i być może będzie tak samo .Dla pewności możesz dmuchnąć w przewód i zobacz czy jest drożny aż do zbiornika ,być może że coś siedzi w pipecie w zbiorniku , lecz ma się to nijak do błędu i otwarcia m-prop...
Wynika, że do króćca nr 1 (mała średnica), do nr 3 paliwo ze zbiornika, a nr 2, to rurka przelewowa (od nadmiaru paliwa).
jak odkręcę przewody z wtrysków nie leci paliwo,napięcie jest,na plaku chodzi, jak odkręcę przewód od przelewu którym wraca paliwo do filtra do zbiornika jest ciśnienie.czy jest możliwość ze to zawór który jest umieszczony na górnej części pompy
A gruszka się robiła plaskata ? To proste, masz gdzieś zatkany przewód paliwowy. ALbo zagięty / przyciśnięty albo w zbiorniku to sitko przy "smoku" ci się zalepiło z powodu ogólnego syfu tamże. Standardowy problem gdy jeździ się na "wojennym paliwie", paliwie "z oszczędności", itp ropce z różnych źródeł...
Samochodzik żony rano nie odpalił ,po przestudiowaniu usterek w necie dobrałem się do słynnego sterownika pompy wtryskowej, jednak tranzystor, który steruje zaworem wysokiego ciśnienia okazał się dobry. Poskładałem więc wszystko dolałem paliwa do filtra i samochodzik zagadał jednak wypala tylko te paliwo i stop tzn nie zasysa paliwa ze zbiornika ,przewód...
Uszkodzone łożysko dolne korbowodu - brzmi sensownie. Jak to sprawdzić? Nie trzeba zdejmować cylindra, a odkręcić "tył" ? Jak odkręcisz tą zaślepkę z tyłu kosy to dostaniesz się do skrzyni korbowej, ale żeby wyjąć korbowód to możliwe że nie trzeba będzie ściągać cylindra, jeśli jest tam odpowiedni luz, na filmikach z kanału który podałem wcześniej...
prosze o pomoc paliwo ze zbiornika idzie do filtra z powietrzem wymienilem nowy przewód zasilajacy sprawdzałem szczelnosc smoka jest ok. noey filtr paliwa i dalej to samo mechanicy w warsztatach rozkładają rece....
Mam Webasto DW50 z dwoma węzykami paliwa. Masz piec ze zbiornikiem "przelewowym " podłączanym pod przewód powrotny pompy paliwa silnika. Wszystko będzie działać . Nie będzie żadnego błędu pompki. Możesz nawet zawiesić wyżej zbiornik zasilający. Musisz też wprowadzić na górze zbiornika przewód wyjściowy (pieca ), żeby piec nie zapowietrzał się.
Witam i od razu dziękuję, choć przyznam, że traciłem już nadzieję że ktoś odpowie w tym temacie, a szkoda by było, bo problem ciekawy i dość uporczywy. Może kosztować niepotrzebnie... Do rzeczy... Zacząłem od zbiornika. Już po zdjęciu w kabinie z podłogi wykładziny pierwszy zonk. Jeden z przewodów wychodzących z baku luźny na szybkozłączce!!! Jednak...
Załóż dodatkowy filterek na wężu między bakiem a pompką, I co mu to pomoże? a co do odpowietrzania to odpowietrzasz najpierw pompę dwiema śrubkami na klucz 8mm, potem 1 wtrysk kręcisz rozrusznikiem i powinien załapać potem dokrecasz i chodzi, ja swojego 3p odpowietrzam w 10 min tą metodą Tylko że problemem zapewne nie jest zapowietrzenie, a po prostu...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Miałem przypadek że przewód taki krótki w zbiorniku przy pompce paliwowej pęka i paliwo z powrotem wycieka do zbiornika. Jest to wężyk dlugości kilku centymetrów!
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Auto jak w temacie miało problemy z odpaleniem gdyż trzeba było dłużej kręcić i czasem lubił zgasnąć w czasie jazdy po odpuszczeniu gazu. PO wstępnych oględzinach okazało się że na przezroczystym wężu zasilającym silnik w paliwo w miejscu filtra paliwa po odpaleniu widać dużo bąbelków powietrza idących w kierunku silnika. po około minucie od odpalenia...
Spróbuj dać paliwo na pompę spoza zbiornika paliwa. Wsadź przewód w bańkę z olejem napędowym i próbuj.
Ja na takie awarie zawsze miałem przygotowany zbiorniczek (5 l np po płynie do spryskiwaczy) z paliwem i zamontowanym od spodu kranikiem i wężykiem. Odpinałem przewód od zbiornika przy filtrze lub wogóle go pomijałem i wpinałem przewód od bańki. Bańke wieszałem jak najwyżej na owartej masce żeby paliwo pod własnym ciśnieniem dopływało do pompy i odpalałem...
Przewód zasilający (ten z filtrem) do króćca zasilającego gaźnik do drugiego wyjścia pompka, drugi przewód z pompki do zbiornika. Pompka powinna zasysać paliwo przez gaźnik i podawać je ponownie do zbiornika, nie odwrotnie. Sprawdź, który wężyk z pompki zasysa, i ten podłącz do gaźnika.
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Witam Prawdopodobnie niesprawne jest odpowietrzanie zbiornika. Przypuszczam, że w tym samochodzie przewód wlewu paliwa nie jest doprowadzony do zbiornika paliwa w jego najwyższym punkcie. Wtedy zamknięte nad paliwem powietrze musi uchodzić ze zbiornika przewodem (w zbiornikach o kształcie tworzącym kilka najwyższych miejsc - kilkoma przewodami) o stosunkowo...
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
witam. Radze wymienić filtr paliwa. maiałem przypadek ,że gdy był zanieczyszczony auto stawało co kilka kilometrów, a inną rzecz to proponuje do pompki paliwa podłączyć do tego przewodu co jest połączony ze zbiornikiem podłączyć przewód z pojemnikiem z benzyną. Gdy bedzie pracował znaczy, że paliwo nie dochodzi ze zbiornika, jest zanieczyszczony albo...
Obydwa zbiorniki paliwa mają czujnik poziomu.Obydwa czujniki wysyłają sygnał o poziomie paliwa w zbiornikach do pompy wyrównującej.Są dwa zbiorniki: główny i dodatkowy.Pompka jest przy zbiorniku dodatkowym , ale przetłacza tylko paliwo z tego dodatkowego do głównego. Układ elektroniczny w pompce porównuje sygnały z obydwu czujników poziomu. Pierwszy...
sekcję tloczoca paliwo do silnika co to jest ? "Tłoczeniem" paliwa " do silnika" zajmuje sie elektryczna pompa paliwowa w zbiorniku i to wszystko . Jesli to jest " twoja" sekcja to w przypadku pompy z dwoma króćcami regulator ciśnienia paliwa znajdował się na rampie wtryskiwaczy , na silniku, a w przypadku pompy z jednym króćcem - regulator ciśnienia...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Witam Kolegów. Mam pytanie o przewód paliwowy przy filtrze paliwa w zbiorniku. Chodzi o ten w kształcie litery U. Czy trzeba kupić taki wygięty, czy może wystarczy uformować ten kształt z prostego przewodu? Takiego wygiętego nie znalazłem. AI: Podaj proszę markę, model i rocznik pojazdu, o który chodzi – to pomoże dobrać odpowiedni przewód. BMW R1150R...
Tam nie ma pompki paliwa. Nieszczelność, przewód strzelony lub popekany, źle włożony, filtr. Pilarka zatarta etc.
gruszka, także myślałem otym ale to chyba nie ona... W Twoim samochodzie pompę wysokiego ciśnienia zasila pompa zębata/nie ma pompy elektrycznej w zbiorniku/.Jezeli układ paliwowy jest zapowietrzony to pompka zębata nie jest w stanie zassać paliwa ze zbiornika.Do odpowietrzenia służy pompka ręczna /gruszka/.W Twoim przypadku coś nieciekawego dzieje...
Cofa się paliwo do zbiornika, najtaniej jest założyć zaworek zwrotny na przewód paliwowy :)
Przewód paliwa tuż przy gaźniku lub zbiorniku, filtr paliwa. Ewentualnie sztywne membrany w gaźniku (dziś tak miałem podczas regulacji, piła przez 5 min pracuje ok a później gaśnie). A jak paliwo było stare i doszła do tego nieszczelność, to możliwe zatarcie silnika.
Czy można by było jakiś krótki instruktaż jak go odpowietrzyć?[/quote] Kręcenia rozrusznikiem ci jednak odradzam :idea: :D , bo prędzej go przegrzejesz i na koniec będzie do wymiany :cry: ,a aku do ładowania :idea: , prosty sposób to dmuchasz w zbiornik lekko powietrzem ,i po puszczasz przewód zasilający przy pompie ,gdy będzie lecieć paliwko już bez...
W tych autach często pęka przewód od pompy paliwa do dekla zbiornika - taki perforowany z plastiku i wtedy pompe słychać jak przelewa paliwo w zbiorniku.
Przyczyna jest podcisnienie w zbiorniku paliwa spowodowane zatkanym przewodem powrotnym paliwa lub odpowietrznikiem zbiornika paliwa - sposob usuniecia przedmuchac przewody
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
Ten przewod powinien byc podłączony do zbiornika paliwa. Jest to przelew nadmiaru paliwa. Jeżeli nie ma w zbiorniku krócca do podlaczenia to albo podwiesić ten wężyk wysoko by był nad pozomem paliwa w zbiorniku albo po przedłużeniu włozyc prowizorycznie przez wlew.Popuscic stalową rurke przy wtryskiwaczu, pokręcic silnikiem i jak pokaże sie paliwo dokręcic...
Zobacz czy jak się zapowietrzy zbiornik to czy po odkręceniu korka wlewu paliwa nie słychać charakterystycznego odgłosu zassania powietrza
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Gdzie, paliwo z przewodu zleciało spowrotem do zbiornika. Przy odpalaniu siorbnęła z filtra, zanim przewód się napełnił to i zgasła.
Jak już pisałem wcześniej wszystko było wymienione tylko zdziwił mnie fakt że jak zajmowałem przewód paliwa od gaźnik to wystąpiło ciśnienie i prysneło paliwem z przewodu. Gdzie powinien znajdować się odpowietrznik zbiornika?
Prawidłowo jest wtedy, gdy pompka zasysa paliwo, przez gaźnik, i podaje je na powrót do zbiornika. Generalnie, wąż ssący pompki na krótszy króciec, przewód zwrotny, na dłuższy. Jeżeli nie poradzisz sobie to daj zdjęcie gaźnika. Wężyki kupisz w każdym serwisie.
Domowa metoda wygląda tak,zrzucasz przewód nadmiarowy z wtrysku po czym dmuchasz kompresorem w zbiornik paliwa do momentu aż z nadmiaru poleci paliwo bez bąbelków powietrza, wtedy bezzwłocznie załóż nadmiar i gotowe. ciekawa metoda tylko który to przewód nadmiarowy kompresorem dmuchasz w zbiornik ale gdzie w otwór wlewowy paliwa?
witam. Z tego co piszesz to w pierwszej kolejności stawiał bym na paliwo począwszy od zbiornika. Być może jakiś "syf" jest w zbiorniku który zatyka przewód paliwowy. Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Przypuszczam że zaworek masz zamontowany zaraz przy pompie a nieszczelność na przewodzie może występować np przy zbiorniku albo gdzieś podrodze ze zbiornika. Spróbuj gdy nie chce odpalić przytkac przewód z nadmiaru do baku jeśli lepiej odpali to padł zaworek na nadmiarze (gdy tylko odpali to go zgaś ponieważ możesz uszkodzić pompę) Jeśli masz zainstalowaną...
zbiornik paliwo przewód przewód paliwo zbiornik przewód zbiornik paliwo peugeot
generator energii elektrycznej volvo silnika samsung galaxy dzwonki
Zawieszanie pieca Buderus - przyczyny i rozwiązania Samsung Xpress C460W - Czarne Linie i Odbicia na Wydrukach