Serwo szczelne a przewód do waku pompy musi być drożny i również szczelny (tam panuje podciśnienie wytwarzane przez waku pompę i dzieki temu masz wspomaganie hamulca, pedał nie jest twardy).
Pompa vacum robi tylko podciśnienie, a podciśnieniem jest sterowane turbo i serwo hamulcowe. Na przewodach / króćcach trzeba szukać nieszczelnosci. Do serwa hamulcowego jest felerny plastikowy przewód.
Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Witam!Sprawdż serwo,czy przewód doprowadzający podciśnienie nie jest pęknięty,albo jeżeli ma zaślepkę to czy ona nie wypadła.
Po podniesieniu maski na odpalonym silniku słychać jak leci powietrze z któregoś z węży, zlokalizowałem go i jest to ten Na zdjęciach pokazałeś przewód podciśnienia do serwa hamulca .
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Mam taki taki problem, nie mogę znaleźć przyczyny blokowania przednich kół, tarcz hamulcowych. Przy mocnym naciśnięciu pedału hamulca przednie koła zostają przyblokowane (zaciski i prowadzenia czyste i nasmarowane), najciekawsze jest to, że jak wyjmę przewód podciśnienia z serwa hamulce puszczają. Miałem ten przypadek już 4 m-ce temu wymieniłem serwo...
Na początek proponuje pomiar podciśnienia na przewodzie serwa.
Kolego do serwa idzie wąż z podciśnieniem wyciągnij go i sprawdź czy vacum pompa tworzy podciśnienie jak jest ok to możesz teraz sprawdzić na jeździe próbnej czy jest różnica powinien być bardzo twardy i słaby bez tego podciśnienia później wsadź go i zobacz powinien być miękki i bardzo skuteczny ;). Jeśli nie będzie różnicy to SERWO jeśli nie robi się...
Kolego najpierw odczytaj pamięć usterek abs. Możliwe ze pompa się zacina i cały czas otwiera zaworki (płyn wraca do zbiornika, a nie płynie do zacisku). Ale raczej sadzę że coś z serwem się dzieje popatrz dokładnie na przewody podciśnienia do serw itp.
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Cześć, czy może ktoś z Was podpowiedzieć, jak wykonać test szczelności serwa hamulcowego w silniku 1.8t aum? Wydaje mi się, że samochód gubi podciśnienie. Póki jest zimny, to pedał hamulca jest czuły, dość twardy, szybko "łapie" i ogólnie całe auto jest zwrotne. Po rozgrzaniu robi się bardziej gumowy i mimo że hamuje bez problemu, to jednak czuć, że...
Odłączyłem przewód serwa od kolektora, otwór w kol zaślepilem, w wężyk włożyłem zaślepkę i skręciłem opaska. Hamulec zrobił się twardy, udałem się na przejażdżkę i nadal to samo, jak puszcze gaz to "puffff". Czy możliwe, że od drugiej strony serwo jakoś przepuszcza, nie wiem, na pompie. Zaworek wyjąłem, nie bez wysiłku, i trzyma w jedną stronę, w drugą...
Cześć problem rozwiązałem: auto przestało gasnąc przy hamowaniu po wykonaniu kilku czynności: 1. z odmy do środka obudowy filtra dostał się olej i spłynął w dół rozpuszczając uszczelki filtra obudowy powietrza oraz gumowego elementu gdzie wchodzą przewody pod filr powietrza do monowtrysku korpusu przepustnicy. Wyczyściłem, z oleju, wymieniłem uszczelkę...
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Panowie na wolnych obrotach jak pompuje pedałem hamulca podciśnienie w układzie spada z 0,7 do 0,4 co widać na wskaźniku boost i obroty zaczynają falować i silnik delikatnie przerywa.. Przewód od serwa do kolektora wymieniony na nowy wraz z zaworem zwrotnym. Serwo do wymiany? Ewentualnie jak jeszcze moge sprawdzić serwo? Na nieodpalonym silniku pompując...
Nie ma różnicy czy zimny czy ciepły, przewód sprawdzony serwo trzyma ciśnienie. U mnie pomiar wyglada tak z -0.7 na wolnych po 1 wciśnięciu spada do -0.4 bara a po dwóch kolejnych prawie do zera wiec dlatego nie ma wspomagania hamulców. Po ok 5 s podciśnienie wraca do normalnych wartości wiec już sam nie wiem co może być. Serwo wykluczyłem bo zachowuje...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Zeby mówić o uszkodzeniu turbiny trzeba sprawdzić kilka rzeczy. Pierwsza to czy sztanga jest zaciągana na full i czy po odjęciu podciśnienia wraca płynnie do położenia spoczynkowego. Druga to stan wirnika po stronie ssącej i wydechowej. No i oczywiście szczelność dolotu. W tych pompach często luzował się króciec przewodu serwa w aluminium. Gubiło podciśnienie...
Zobacz czy odpuszczą jak odepniesz przewód podciśnienia serwa. Czy pompa - luz jałowy-ustawiona odpowiednio?
Sam sobie odpowiedziałeś, czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani przedodu z serwa jest podciśnienie. Zastanawiam się tylko dlaczego jak wyciągnąłem przewód z serwa i zatkałem palcem to po zgaszeniu silnika podciśnienie od razu spada do zera. Wydaje mi się, że powinno utrzymywać się w układzie? czasami nawet po wielu godzinach przy wyciągani...
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
najlepiej i najprościej... organoleptycznie... po demontażu przewodu podciśnienia; w przypadku wymiany serwa i tak najlepiej go wymontować sprawdź tylko czy przepływ powietrza jest tylko w jedną stronę... tj. od strony serwa w tym właśnie przewodzie musi dać się wytworzyć podciśnienie, tak jak to się dzieje w sprawnym układzie po wyłączeniu silnika......
Nie znam się aż tak bardzo na mechanice chodź staram się sam naprawiać z pomocą dobrych ludzi z forum. Miałem podobnie w Skodzie i problemem okazał się przewód podciśnienia od serwa. Przy naciśniętym pedale hamulca obroty spadały a jak się puszczało podbijał obroty.
Witam wszystkich! Mam problem w mojej Skodzie Octavi2 jak w tytule objawiło się duże pulsowanie pedału hamulca i drżenie kierownicy przy niewielkiej już prędkości. Kilka tygodni temu przy dużych mrozach rozleciało się kolanko przewodu podciśnienia z pompy do serwa jak się okazało ktoś je wcześniej lutował nieudolnie i zakleił czarną taśmą. Po rozszczelnieniu...
Witam, mam dość poważny problem. Pewnego razu podczas mocniejszego hamowania straciłem wspomaganie hamulca. Pierwsza moja diagnoza - padło serwo. Ale po zdjęciu węża podciśnienia z vacu zauważyłem, że podciśnienie jest dość liche. Wymieniłem więc pompę podciśnienia. Niestety nic to nie dało, więc zamówiłem serwo. Przyszło wraz z pompą hamulcową i wężem...
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
A jak w nowym (zmienionym) serwo też nie podłączysz widełek trzpienia do pedału to działa? W nowym serwie jak odłączę pedał od widełek tłoka serwa to identycznie się zachowuje serwo. To znaczy serwo wciąga tłok serwa w kierunku pompy hamulcowej i ciśnie pompę hamulcowa aż do stanu pełnego hamowania. Z podłączonym pedałem czy nie, auto hamuje samo -...
Może być kilka przyczyn, proponuję sprawdzić: - stary lub niskiej jakości płyn hamulcowy (jest b. higroskopijny i chłonie wodę do układu) - zapieczone tłoczki w zaciskach hamulcowych lub zużycie gumowych osłon tych tłoczków, - awaria wzmacniacza siły hamowania (serwo) lub nieszczelny przewód podciśnienia w tym układzie, - awaria zaworu zwrotnego wzmacniacza...
Serwo okej, przewody podciśnienia wszystkie szczelne, a problem sporadycznie się pojawia.
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Witam.Miałem ostatnio problem w A4/1.9tdi z blokowaniem hamulców,poruszałem go na forum. Ale dopiero dziś sprawdziłem jeszcze jedno:Po ostrym ruszeniu na piasku jak zadziała ESP zaraz zaczynają blokować wszystkie 4 koła,po odłączenie przewodu podcisnieniowego od serwa/podcisnienie spadło do 0/ hamulce nie puściły. dopiero po odkręceniu jednej z rurek...
Wychodzi jakby coś z układem podciśnienia, sprawdż przewody dochodzące do serwa
Odnośnie "słabego" podciśnienia wytwarzanego przez pompę podciśnienia, a wyczuwalnego podczas hamowania, to proponuję sprawdzić szczelność króćca wychodzącego z pompy. W wyniku drgań silnika wyrabia się połączenie pompy z przewodem od serwa a zmniejszone podciśnienie ma wpływ na skuteczność hamulca zasadniczego. Niektórzy z różnym skutkiem starają się...
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Może zadaj sobie ten mega trud i sprawdź chociaż wizualnie stan przewodu do serwa? Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie . Pewnie w najgorszym wypadku czeka cię wymiana serwa.
Witam Mam problem z twardym pedałem hamulca przy zapalonym silniku a mianowicie przy mocnym naciśnięciu pedała około 1 cm samochód staje w miejscu a jest to pół automat zmiana biegów polega na naciśnięciu hamulca nie da się zmienić biegu. Sprawdziłem przewód podciśnienia jest cały. Proszę o pomoc czy jest to uszkodzone Serwo,jeżeli tak czy da się wymienić...
Witam. Jak w temacie od pewnego czasu zrobił się twardy pedał hamulca. Vacum sprawdzane trzyma ok 0,5 do 0,9 po kilkukrotnym naciśnięciu hamulca schodzi do 0 ale po chwili wraca do wartości. Wężyki podciśnienia wymienione ale gdy odepnie się podciśnienie z przewodu do serwa(zaślepione) pedał robi się w miarę elastyczny. Jakieś sugestie, podpowiedzi?
Witam sprawdzałeś poprawnośc podłączenia przewodów podciśnieniowych,a jak zachowóje się serwo hamulca bo to dosyć potrzebuje podciśnienia
Pierwszy pomiar bezpośrednio na wyjściu vacu. Jeśli będzie podciśnienie to szukaj po przewodach nieszczelności. Jak na pompie podciśnienia brak to dzwoń mam taką pompę .691#957#340
Serwo to wspomaganie hamulca zasilane podciśnieniem. Na tym przewodzie-wężu jest zaworek zwrotny, którego niesprawność może mięć duży wpływ na cały układ podciśnień. Skoro turbo sterowane jest podciśnieniem to jak najbardziej.
Bardzo często zdarza się że nowe klocki są delikatnie za duże. Zazwyczaj wystarcza ze szlifować grubość farby. Jeśli zakładasz nowe klocki na stare tarcze dobrze jest z fazować tzn. szlifować ranty klocków żeby nie tarły o powierzchnie tarczy która ma na końcach kołnierze. Zdarza się tak że w tedy klocki nie hamują całą powierzchnią i mogą się blokować....
U ojca w Golfie 4 1.9 TDI mechanik źle wpiął przewód podciśnienia do serwa, co najlepsze ojciec jeździ na tyle spokojnie, że nawet nie zauważył problemu ze słabym hamulcem. Ciekawie się zrobiło, gdy przypadkiem sam wsiadłem do tego Golfa, ledwo dałem radę wychamować na światłach. Odpowiednie wciśnięcie przewodu do serwa rozwiązało problem.
Być może masz dziurawe serwo hamulcowe, przez co silnik zasysa lewe powietrze, stąd falowanie obrotów. Wypnij przewód podciśnienia, przytkaj palcem i wtedy zobacz czy coś się zmieniło.
Pod kompa podpięty i nic nie wykryło. Jutro sprawdzę przewody. Ale gdyby to był przewód od serwo miałbym słabe hamulce/ brak ich... Sprawdzę też inne wężyki od podciśnienia zobaczymy co to będzie. Dziwi mnie fakt czemu na zimnym silniku chodzi OK ?
Brakuje podciśnienia, czyli albo króciec pompy tandemowej albo przewód elastyczny uszkodzony, serwo stoi w wodzie, lub od waszej tradycyjnej metody serwo zwyczajnie szlag trafił.
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Pewnie nie ma dostatecznego podciśnienia w instalacji. Pierwsza sprawa to czy hamulce działają normalnie, nie są bardziej twarde niż za zwyczaj? Jeśli jest OK to sprawdzasz podciśnienie wychodzące z grubego przewodu łączącego serwo z pompą podciśnienia. Jeśli jest ok to zobacz kawałkiem wężyka czy zgaśnie po podłączeniu auta bezpośrednio do w/w wyjścia...
Zgadzam się. Brak luzu tu i tam to jest problem. Nie zgrzeszysz natomiat jeśli wymienisz od razu pompę, prawdopodobnie sie już rozlatuje - brak luzu nie bierze sie znikąd. To tania rzecz- wymień koniecznie. Dodano po 5 Raz jeszcze ;) Spróbuj z odłączonym przewodem podciśnienia od serva (zaślep przewód śrubą i opaską metalową). Hamulec będzie ciężko...
Serwo oraz pompa podciśnieniowa do sprawdzenia na szczelność. Proszę sprawdzić przewód wychodzący z pompy podciśnienia tj. czy nie jest luźno w niej osadzony. Sprawdź hamulec m.in. w ten sposób: naciśnij pedał i uruchom silnik, jeśli pedał nieco "wpadnie", to można przyjąć, iż serwo działa poprawnie.
Witam jak w temacie BMW 2008r 2.0d N47 po dwóch lub trzech nacisnieciach sztywnieje pedał hamulca myślałem ze problem z serwem wymienione serwo problem się pogorszył bo pedał jest cały czas sztywny sprawdzone zostały przewody wymieniony przewód od podciśnienia z zaworem zwrotnym i dalej to samo jak by nie Zaciągało powietrz ktoś miał taki problem jak...
Być może płyn dostaje się do serwa i jest z niego wysysany przez przewód podciśnienia do silnika, miałem raz taki przypadek (ale nie w BMW )
Najpierw sprawdz szczelność przewodu podciśnienia od wakum do serwa. Sprawdz dolot powietrza do wakum . Postaw auto na znacznym spadku (z górki lub pod) . naciśnij raz hamulec i zobacz czy auto po puszczeniu podału natychmiast zaczyna sie toczyć. jeśli tak , to winna jest pompka wakum jeśli nie , serwo.
sztywny przewód gubił podciśnienie przy samej pompie, a co do słabych hamulców myślę, że wymiana klocków i tarcz pomoże, od razu sprawdzę prowadnice i tłoczki. Dodano po 2 Wymieniłem sztywny przewód serwa przy wacumpompie. oczyściłem papierem ściernym złącze z pompą. przestał gubić podciśnienie.
Serwo najczęściej jest czarne i do niego przymocowana jest pompa hamulcowa. Od czoła musi być podłączony przewód podciśnienia i być może na nim jest nieszczelność.
Sprawdź działanie wspomagania, w szczególności pompę podciśnienia oraz przewód powietrzny od w/wym. pompy do serwa. Po wymianie serwa należy wyregulować jego działanie. Mam tez "Francuza" (P-308), ale hamulce mam "brzytwa". Podczas mocnego hamowania włączają się nawet "światła awaryjne".
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
Sprawdź czy nie masz zaworka zwrotnego w przewodzie podciśnienia który idzie do serwa. Miałem podobny przypadek w BMW e46. Rozruszałem zaworek, popsikałem go lekko wd40 i jak ręką odjął.
płyn zostaw w spokoju chyba że dawno nie wymieniany to nie zaszkodzi problem masz ze wspomaganiem więc do przeglądu przewody podciśnienia od serwa (może gdzieś pęknięty) i pompa podciśnieniowa - po prostu jest objaw za małej wydajności pompy -za mało podcśnienia
Mam Mondeo z czerwca 1996r. Też miałem problem z ogrzewaniem. U mnie brak było podciśnienia w sterownikach kierunku nawiewu powietrza i nie domykała się klapka przełączająca powietrze zimne/ciepłe. Sterowniki są zasilane podciśnieniem powietrza - tym samym co serwo hamulca i po prostu zapchał się jeden z przewodów na rozgałęzieniu. A klapka przełącznika...
Witam.W hyundaju galloperze 98r.2,5tdi od pewnego czasu zaczęła zapalać się kontrolka sygnalizująca twarde hamulce no i oczywiście te hamulce były twarde.Ale czasami wysokie obroty sprawiały że jedno wciśniecie było miękkie a kolejne twardziejsze do momentu pod pompowania.Teraz już bardzo rzadko jest miękki hamulec mimo wysokich obrotów.Na przewodzie...
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
Kolego brofran w tym silniku nie ma pompy ani silnika wspomagania hamulcy , podciśnienie z kolektora ssącego. A co się dzieje po odłączeniu przewodu od serwa i zaślepienia od strony silnika ?
Pompa vac , serwo,przewód podciśnienia....
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Główny przewód SERWO-POMPA ma tylko jedno wyjście pod które podłączony jest wężyk zasilający cały układ podciśnienia.
Rzadko zdarza się, aby oba podzespoły tj. serwo i pompa vacum uległy jednocześnie awarii. Może uszkodzeniu uległa tylko pompa podciśnienia i serwo jest sprawne lub na odwrót. Nie opisujesz jaki masz objaw usterki np. czy masz "twardy" pedał hamulca i przez to mniej skuteczny hamulec lub dzieje się to dopiero przy drugim lub trzecim naciśnięciu pedału...
Sprawdź szczelność układu dolotowego: serwo hamulców, wężyki podciśnienia, odma. Podobne objawy miałem w swojej Avensis. Na zimno OK, po rozgrzaniu sporadyczne wypadanie zapłonów na jałowym, brak przejścia, powyżej 2,5 tys. obr/min ok. U mnie był pęknięty przewód odmy.
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
Jeżeli caly czas jest nieszczelny to ma duzy wpływ na niskie obroty. u mnie tez jak sie przekrzywi to troche syczy ale nomalnie trzyma podcisnienie. Jesli idzie na chwile zaslepic przewod podcisnieniowy serva to to zrób i zobacz jak sie beda zachowywaly obroty silnika. Nie polecam jeździc bez serwa bo hamulce sa takie jak w maluchu:P. Ogolnie sprawdz...
Witam, jadąc dzisiaj Maveric'iem podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, pedał jest twardy, po mocnym naciśnięciu hamuje ale bardzo słabo. Zdjęłem wężyk od podciśnienia z serwa i na odpalonym silniku przytykając go palcem bardzo delikatnie zassysa do rurki. Dmuchając w przewód do serwa jest opór, ale gdy ciągne powietrze do siebie nie...
Jeśli nie działa serwo- odłącz przewód podciśnienia (zatkaj szczelnie otwór w kolektorze) i sprawdź efekt. Podobne objawy w ograniczonym zakresie dają nieszczelne wężyki podciśnienia przyłączone do kolektora ssącego (przybywa ich po zamontowaniu instalacji gazowej)
Podpięty będzie dopiero jutro, ale pytam tu na forum, bo zastanawiam się czy nie rozłączyć akumulatora, aby ponownie pokręcić kierownicą dla zapamiętania położenia koła kierownicy... może wtedy błąd zniknie bez SD ? Natomiast w kwestii blokowania hamulców, to one nadal blokują a SD nie wykazało błędu.. Jeszcze taka informacja, że pompa hamulcowa jest...
W zasadzie podciśnienie w układzie powinno być cały czas. Nawet po tygodniu. Co ?! Ba no to, że po coś te zaworki na przewodach i przed serwem zamontowali. Zgaś taki silnik i po jakimś czasie zdejmij przewód podciśnienia z serwa- wyrówna ciśnienie. Na jedno hamowanie na zgaszonym silniku vacum starczy nawet następnego dnia. Zresztą co ja się tam znam.
9A - to oznaczenie silnika 2.0 produkowanego od `88 do 12/93r. w passacie. Problwm z hamownikami nie tkwi w elektryce tylko w podciśnieniu które wydostaje się z kolektora ssącego przewodem na serwo. Sprawdź czy przewód jest dobrze połączony. Na tym przewodzie powinien też byc zaworek zwrotny, sprawdź czy jest założony strzałeczką do serwa.
znaczenie dla podciśnienia w kolektorze ssący ma znaczenie /naciśnij raz za razem kilkakrotnie pedał hamulca i patrz na obroty/. a czwarty cylinder bo zazwyczaj w jego pobliżu podłączone jest serwo. a autor niech nie wymienia od razu serwa tylko odłączy przewód wspomagania od kolektora, zaślepi otwór w kolektorze i zobaczy jak silnik pracuje. zresztą...
Odpowietrznik musi być przy każdym kole,no chyba że sie mylę. Samo odpowietrzenie to nie wszystko,ważne aby wszystko było dobrze wyczyszczone i nic się nie blokowało.Zakładam że z tylu są bębny wiec szczęki są cofane przez sprężynę,ważne aby dobrze był zamontowany mechanizm naciągu szczęk hamulcowych. Wspomaganie hamulców czyli serwo-pompa musi być...
LUdzie jaki wężyk od gruchy ja miałem na mysli przewód hamulcowy giętki, pisałem na początku o siłowniku kopiycie i węzyku nic ani słowa o serwo, nie ma juz siły, nie jest oryginalny z lucasa jak siłownik, ale jest nowy i nie puchnie !!!! Pozatym jak sie juz czepiacie wspomagania hamulców to mam standart w 2,4 d czyli klapiącą - mlaskającą pompke Vacum,...
Muszę poprawić swoje informacje , żeby wymontować silniczek krokowy od regulacji wolnych obrotów trzeba odkręcić 3 śrubki M6 zapomniałem o tej z tyłu . I również sprawa istotna , wysokie obroty mogą się utrzymywać również z powodu nieszczelności w układzie podciśnienia układu wspomagania hamulców tzw. serwo można na próbę zaślepić wlot do kolektora...
witam, kolego Sebastian to co piszesz jest wtedy gdy pedał jest miękki i wpada do podłogi przy sprawnym serwie( elemencie wspomagania siły nacisku na pedał hamulca) natomiast kolega ocis pisze jak sprawdzić czy serwo działa, a to opadniecie jest rzędu około 2cm, ta siła wspomagania nacisku na pedał hamulca bierze się z róznicy ciśnien panujących w kolektorze...
Witam. Na chwile obecną sprawa wygląda tak ( na marginesie samochód jest brata). Nową pompę hamulcową wyeliminowałem wykręcając z niej przewody hamulcowe i zaślepiając wyjścia z pompy odpowietrznikami (gwint pasował) czyli cała instalacja została odłączona od pompy. Następnie nalałem płynu do pompy i odpowietrzyłem za pomocą odpowietrzników którymi...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z moją Vectrą B 2.0dti 99r. Auto kupione niedawno, więc nie wiele o niej wiem. Od początku palił się check. Według poprzedniego właściciela zapalił się z powodu pęknietego przewodu podciśnienia. Auto oczywiście nie miało mocy i kręciło tylko do 4tys. Wymieniliśmy przewód, check nadal się palił, mocy dalej brak(tryb...
Witam! Mam Golfa II '88 GL. Oryginalnie miał w liczniku tylko prędkościomierz i zegar wskazówkowy (no i oczywiście kontrolki, wsk. paliwa i temp. wody :)). Ostatnio kumpel przywiózł mi z Niemiec licznik z obrotomierzem wskazówkowym i zegarem cyfrowym. Złącza pasują, obrotomierz chodził odrazu bez problemu i wszystkie kontrolki też ok. Jednak wokół...
od dwóch lat w moim fiacie uno mam tarcze klocki i zaciski z fiata palio, tarcza 257 mm. Chciałem iść o krok dalej i zamontować z Fiata Siena/Palio również większe serwo. Kupiłem używane serwo, nową pompę, zbiorniczek, wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe, sprawdziłem cylinderki, rozpieraki i szczęki, są jak nowe, z zeszłego roku. Zaciski wyczyściłem...
No i się narobiło Panowie i Panie Przede wszystkim miałem problem z pompą hamulcową, wyglądała na "miękką" jak już pisałem. Zamówiłem używkę z 2000 r te same numery ten sam model, miała być wymontowana z auta. Przyjechała sucha. W warsztacie po obdarzeniu zamontowanej fabrycznie pompy i mocujących ją śrub, różnymi przymiotnikami, niekoniecznie lirycznymi...
Witam, Dziś dużo jeździłem samochodem ze znajomymi od punktu do punktu i odkryłem kilka mankamentów. Mój Seat Cordoba 6K2 1.4 MPI AKK z 2000 roku jeździ tylko na benzynie, gazu nie było i nie ma, a szkoda... Proszę o poważne odpowiedzi, choć to, co zaraz powiem, pewnie doprowadzi niejednego do śmiechu. Latając od lewej do prawej ze znajomymi, zatrzymaliśmy...
przewód serwo podciśnienie przewód serwo hamulec podciśnienie serwo
kasowanie check engine thalia renault automapa adres
mazda rozrząd telewizor hisense
Renault Espace III 2.0i 2002 - Czy ma koło dwumasowe? Moment obrotowy silnika 2.0i Renault Espace III 2002